Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      9.227


  2. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      11.999


  3. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.591


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      19.224


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/04/2025 σε όλες τις περιοχές

  1. Κι αυτός ο "κακομοίρης" νέος ιδιοκτήτης που αγόρασε το διαμέρισμα (έκανε δηλαδή συμβόλαιο με α τ.μ.) πως θα διορθώσει τώρα το συμβόλαιό του για ν' αναγραφούν τα ορθά β τ.μ. σε αυτό; Ποιός θα επιβαρυνθεί το όποιο κόστος; Η΄μήπως δεν θα του το πει κανένας και θα το βρει μπροστά του αύριο που θα θελήσει να το μεταβιβάσει στο παιδί του; Y.Γ.1. Σε αυτό ακριβώς το σημείο εστίαζε η δική μου αρχική παρατήρηση, ανεξαρτήτως αν η συζήτηση πήγε αλλού.... Υ.Γ.2. Υπάρχει δε η πιθανότητα να έχει προηγηθεί ΣΟΙ ή οποία να χρειάζεται τροποποίηση κ.λπ.
    3 points
  2. Ψηφισθηκε σημερα, περιμενουμε να παρει ΦΕΚ Άρθρο 212 Τέλος καθαριότητας και φωτισμού σε μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα - Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 222 ν. 4555/2018 1. Στην παρ. 2 του άρθρου 222 του ν. 4555/2018 (Α΄ 133), α) η λέξη «βεβαίωση» αντικαθίσταται από τη λέξη «στοιχεία», β) το δεύτερο εδάφιο διαγράφεται και η παρ. 2 διαμορφώνεται ως εξής: «2. Οφειλές από τέλη καθαριότητας και φωτισμού για ακίνητο, του οποίου η ηλεκτροδότηση έχει διακοπεί, σύμφωνα με στοιχεία του αρμόδιου διαχειριστή δικτύου και το οποίο, σύμφωνα με υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη ή του νομίμου εκπροσώπου αυτού, δεν χρησιμοποιούνταν κατά το διάστημα αναφοράς, διαγράφονται ή παραλείπεται η βεβαίωσή τους. Ποσά που έχουν καταβληθεί δεν αναζητούνται.» 2. Σε περίπτωση προηγούμενης υπαγωγής της κατα- βολής των τελών του παρόντος σε ρύθμιση οφειλών, το ανεξόφλητο υπόλοιπο της ρυθμισμένης οφειλής, κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος, διαγράφεται με αίτηση του οφειλέτη προς τον οικείο Δήμο.
    1 point
  3. @civilitsa αυτό ίσχυε με τον ΓΟΚ 85 ..... τώρα δεν υπάρχει λόγος....
    1 point
  4. Τηλεφώνησα στην ΥΔΟΜ. Ο υπάλληλος μου είπε "αν δεν έχεις άλλες κατασκευές κάνε την αναθεώρηση πριν έρθει ο ελεγκτής δόμησης και είσαι οκ". Στην ουσία κινδυνεύει κανείς αν φάει καταγγελία για σημαντικές εργασίες πέραν την άδειας. Όχι για τους 10 πόντους που μας ξέφυγε μια κολόνα και ξέφυγαν οι ΗΧ επειδη οι μάστορες μέτρησαν από την κολώνα για να χαράξουν τους ΗΧ. Όταν όλα θα γίνουν πριν τον τελικό έλεγχο γιατί να έχουμε θέμα; Ελπίζω δηλαδή.
    1 point
  5. και εγώ δεν θα τις χρέωνα. Φως φανάρι ποιανού είναι το λάθος. Όχι του κτίσματος πάντως!
    1 point
  6. Καλησπέρα, Είχα παρόμοια περίπτωση όχι τόσο σύνθετη όσο η δικιά σου, Εκανα αναθεωρηση της οικοδομικής αδείας λόγω μεταβολών σε δόμηση,(στην άδεια είχα τούβλα και μετά έβαλα τουβλίνες). Μετα κάνεις σύγκριση τα τετραγωνικά που έχουν αγοράσει οι πελάτες στα συμβόλαια με τη πραγματικά κατάσταση.Αν υπάρχουν σημαντικές μεταβολές που δεν είναι ανεκτές προχωράς σε τροποποιήση οριζόντιας σύστασης και σε επανάληψη συμβολαίων όπου χρειάζετε.
    1 point
  7. @desta δεν έχω υπόψη μου για το συγκεκριμένο, είχα την αίσθηση ότι για εντός η μαξ. τιμή στο Πανόραμα είναι 2050. Κανονικά για μένα ο Δήμος θα έπρεπε μετά το '16 να βγάλει νέα διαπιστωτική. Έχω κάνει υπαγωγή για ακίνητο πάντως απέναντι από τον Αγ. Λουκά και είναι εκτός σχεδίου...άρα πήρα 650.
    1 point
  8. Σε ποιο σημείο ζητείται η επιφάνεια προς ρευματοδότηση??
    1 point
  9. Αρχικά δες μήπως το ακίνητο εμπίπτει εντός ορίων αρχαιολογικού χώρου. https://www.arxaiologikoktimatologio.gov.gr/ https://www.arxaiologikoktimatologio.gov.gr/el/search-data-map/?type=Space&id=165428 https://www.arxaiologikoktimatologio.gov.gr/el/monuments_info?id=165428&type=Space
    1 point
  10. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/91887/3161/12.09.2022. Άρθρο 1 Απαιτούμενα δικαιολογητικά και στοιχεία για την έκδοση της βεβαίωσης σύνδεσης με το Δίκτυο Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας «Για την έκδοση της βεβαίωσης σύνδεσης με το Δίκτυο Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας, απαιτούνται τα ακόλουθα δικαιολογητικά και στοιχεία: 1. Για κτίσματα, εγκαταστάσεις και κατασκευές οι οποίες προϋποθέτουν την έκδοση πράξης εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης (οικοδομική άδεια, έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας, έγκριση δομικών κατασκευών κεραίας, κ.λπ.): α) Για την περίπτωση προσωρινής σύνδεσης/εργοταξιακής ηλεκτροδότησης, όπου απαιτείται, υποβάλλονται τα κάτωθι: αα) υπεύθυνη δήλωση του κυρίου του έργου ή του έχοντος το νόμιμο δικαίωμα, για την ανάθεση της διαχείρισης της αίτησης σε εξουσιοδοτημένο μηχανικό ή τεχνική εταιρεία, αβ) τα στοιχεία του ακινήτου και τα γεωχωρικά δεδομένα για τον εντοπισμό του, αγ) τα στοιχεία του κυρίου του έργου ή του έχοντος το νόμιμο δικαίωμα, αδ) τα στοιχεία νομιμότητας ιδιοκτησίας/κτιρίου/κατασκευής (οικοδομική άδεια, άδεια δόμησης, έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας, έγκριση δομικής κατασκευής κ.λπ.). β) Για την περίπτωση οριστικής σύνδεσης/αρχικής ηλεκτροδότησης, υποβάλλονται επιπροσθέτως, πέραν των ανωτέρω, τα κάτωθι: βα) η θεώρηση της οικοδομικής άδειας/άδειας δόμησης ΟΔΗΓΙΕΣ-ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ-ΣΥΝΔΕΣΗΣ_2022-09-20.pdf
    1 point
  11. @desta καλησπέρα, συμφωνώ και εγώ μαζί σου και εξέφρασα και εγώ τον ίδιο προβληματισμό. Όμως, αν απο τον Δήμο θέλουν να είναι τυπικοί, τότε ας εκδώσουν νέα διαπιστωτική αφού η ΤΖ έχει μειωθεί στα 2050. Θεωρώ δηλαδή ότι να λάβεις ΤΖ=500 είναι προσωπική ερμηνεία της Υδομ. Αυτοί που τους ρώτησες που το βασίζουν;
    1 point
  12. καλημέρα Δημήτρη Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και για αυτό απορώ (και ζητώ συγνώμη από το φόρουμ -που γράφω εκτός θέματος): 1. γιατί ο Ν 4030/11 ή ο Ν 4495/17, να μην επιτρέπει να υποβάλω μεν, τους τίτλους ιδιοκτησίας με ιδιοκτήτες π.χ εμένα-σύζυγο -παιδιά και εγγόνια, αλλά με κάποια πρόσθετα δικαιολογητικά, να αναλαμβάνει την ευθύνη των πάντων, ένας από μας και 2. γιατί να ζητάει, χωρίς να διευκρινίζει πότε αυτή επιβάλλεται και με τι δικαιολογητικά γίνεται, την ενημέρωση της Ο.Α για την αλλαγή ιδιοκτήτη! υ.γ και μετά από όλα αυτά, πείτε ποια είναι η γνώμη σας Να ενημερώσει ή όχι την Ο.Α , ο/η συνάδελφος freecat που έθεσε το ερώτημα??
    1 point
  13. Οι συντ/νες σου ειναι λάθος αλλά η τιμή ειναι 650 (με την διαπιστωτική του 2012).
    1 point
  14. - στην αδεια δειχνει 3 καταστηματα; - στην συσταση και στην πραγματικοτητα [και στα συμβολαια] υπαρχουν 4 ΟΙ;
    1 point
  15. Ετοιμάζεται η νέα έκδοση...
    1 point
  16. Είχε και στο χωριό του skylight; Έλεος με τις ψευτομοντερνιές που χάφτει αμάσητες ο καθένας από τα βιντεάκια του τικ τοκ. Επί του προκειμένου στο ερώτημά σου η γνώμη μου είναι αρνητική, διότι η έγκριση δίνεται για να ανακατασκευάσεις τη στέγη, δηλαδή να την κατασκευάσεις ίδια και όχι να της προσθέσεις νέα στοιχεία.
    1 point
  17. Η 176/23 αφορά στην εκτός σχεδίου δόμηση (ΠΔ 24-5-85). Εάν είσαι εντός οικισμού (όπως αναφέρεις) ισχύουν αυτά που ανέφερε ο Παύλος Εδώ, να επισημάνω τη (διαχρονική) φαυλότητα του ελληνικού κράτους ως προς την πολεοδομική νομοθεσία. Ενώ οι προγενέστερες του 1981 διατάξεις όριζαν πρόσωπο-βάθος-εμβαδόν, με το ΠΔ/2-3-81 "εξαφανίστηκαν" τα δυο πρώτα κι έμεινε μόνο το εμβαδόν στις παρεκκλίσεις. Το ίδιο (και χειρότερο) συνέβη με το ΠΔ 24-4-85 όπου, από τις παρεκκλίσεις, "εξαφανίστηκαν" και τα ανωτέρω εμβαδά.
    1 point
  18. Καλησπέρα. Το πρόσωπο σε δρόμο εισήχθη με την παρ. 1 α αρθρο 4 του ΠΔ/2-3-81 (ΦΕΚ-138/Δ/13-3-81) 'Αρτια και οικοδομήσιμα θεωρούνται τα οικόπεδα τα οποία έχουν ελάχιστον εμβαδόν δύο χιλιάδας (2000) μ2 και πρόσωπον επί υφισταμένου κοινοχρήστου χώρου. Συνεπώς, αν το οικόπεδο δημιουργήθηκε μετά την ημερομηνία έναρξης ισχύος του ΠΔ/ 2.3.81 απαιτείται πρόσωπο σε δρόμο του οικισμού.
    1 point
  19. Σε ερώτημά μου (11.03.2025) στο ΤΕΕ : «Αν το άρθρο 94 του Ν.4495/2017 ισχύει ακόμη σήμερα, ενώ σαφώς έχει καταργηθεί με το άρθρο 83 του Ν.5106/2024.» η απάντηση, απομονωμένη ειδικά για το ερώτημά μου μέσα από μια ευρύτερη απάντηση, ήταν ότι : «Σύμφωνα με τη μεταβατική διάταξη της παρ.7 του άρθρου 125ΚΑ του ν.4495/2017, μέχρι την έκδοση νέας ΚΥΑ περί τρόπου υπολογισμού προστίμων εξακολουθεί να ισχύει ο τρόπος που προβλέπονταν έως την 1.5.2024». Όμως η μεταβατική διάταξη της παρ.7, έχει στον νόμο ως εξής : «7. Μέχρι την έναρξη ισχύος της κοινής υπουργικής απόφασης της περ. β) της παρ.5 του άρθρου 125Κ, για τον καθορισμό της διαδικασίας υπολογισμού των προστίμων που επιβάλλονται κατ’ εφαρμογή του παρόντος, τα πρόστιμα υπολογίζονται βάσει των άρθρων 94 και 109.» και περαιτέρω η περ. β) της παρ.5 του άρθρου 125Κ, έχει ως εξής : «5.β) Με κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής δύναται να προβλέπεται υποχρέωση απόδοσης μέρους των προστίμων του άρθρου 125ΙΓ, που δεν δύναται να ξεπερνά το συνολικό ποσοστό του είκοσι πέντε τοις εκατό (25%), σε εποπτευόμενους φορείς των οικείων Υπουργείων και ρυθμίζεται κάθε θέμα που αφορά στη διαδικασία και τον τρόπο απόδοσης των ποσοστών αυτών.» Και είναι προφανές ότι δεν μπορεί να απαιτείται μια ΚΥΑ, που αφορά στην απλή απόδοση πόρων σε εποπτευόμενους φορείς τριών υπουργείων, για να ενεργοποιηθούν οι νέες διατάξεις που αντικαθιστούν αυτές του ήδη «καταργημένου» άρθρου 94. Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να δούμε πως «καταργήθηκε» το άρθρο 94 και τι πραγματικά ήθελε να κάνει ο νομοθέτης… Το άρθρο 94 είναι αναμφίβολα «καταργημένο» με το άρθρο 83 του ν.5106/2024, χωρίς καμία άλλη διάταξη μεταβατικής προθεσμίας ή επιφύλαξης του ν.5106/2024 : Όμως, το πραγματικό πνεύμα του νομοθέτη ανιχνεύεται στη σελ. 157 της αιτιολογικής έκθεσης των άρθρων του ίδιου ν.5106/2024 : και η διαπιστωτική της παρ.8 του προηγούμενου άρθρου είναι η : Επομένως ο νομοθέτης, ήθελε όντως να καταργήσει το άρθρο 85 (Δημιουργία δορυφορικών χαρτών και ενιαίας βάσης αναφοράς) αλλά δεν είχε υλοποιήσει τίποτε από αυτά τα δύο (ώστε να το κάνει) και τα άρθρα : 91 (Εντοπισμός αυθαιρέτων), 92 (Διαπίστωση και χαρακτηρισμός αυθαιρέτου), 93 (Προσφυγή), 94 (Κυρώσεις αυθαίρετων κατασκευών μετά την 28η.7.2011), 95 (Τρόπος καταβολής και απόδοσης προστίμων) και κάθε αντίθετη διάταξη του ν.4495/2017, ώστε να εφαρμόσει τα νέα άρθρα (από 125Β έως 125ΙΘ) των : Κεφαλαίου Β (ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ – ΕΛΕΓΧΟΣ), Κεφαλαίου Γ (ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ), Κεφαλαίου Δ (ΚΥΡΩΣΕΙΣ) και Κεφαλαίου Ε (ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ), αλλά δεν μπόρεσε να εκφράσει τις επιφυλάξεις του, με την ατελή νομοθέτηση του άρθρου 83 του ν.5106/2024, οπότε σήμερα έχουμε σε ισχύ στον ν.4495/2017 ένα ΤΜΗΜΑ ΔΑ (ΑΥΣΤΗΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ) με ορισμένα μόνο : 1) το ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α (ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ - άρθρο 125Α) και 2) το ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ (ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ - ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ - άρθρα 125Κ και 125ΚΑ). Εξαιτίας λοιπόν μόνον της ανυπαρξίας των οργανικών μονάδων του άρθρου 125ΙΘ του ν.4495 και της μεταβατικής παρ.8 του ισχύοντος άρθρου 125ΚΑ, έχουμε σήμερα το ΤΕΕ να ερμηνεύει σε θολά νερά (περιμένοντας μια ΚΥΑ για τον υπολογισμό προστίμων αντί της διαπιστωτικής που εννοούσε ο νομοθέτης), τους μηχανικούς να υποθέτουν ότι το 5.β ίσως είναι 5.α κλπ. Δηλαδή, με την ίδια «ποιοτική» νομοθέτηση και τις ίδιες οργανικές μονάδες και άρθρα του ν.4495/2017 όπως παλιά, κάνουμε business as usual και μάλιστα χωρίς τη λέξη «ΑΥΣΤΗΡΟΠΟΙΗΣΗ».
    1 point
  20. Εγώ λεβέντες δεν πρόκειται να κάνω οτιδήποτε δεν αναφέρεται στο νόμο! Θα φτάνω στα άκρα τις υποθέσεις με τους συμβολαιογράφους που ζητούν παπαριές! Θα εχω εξασφαλίσει την όποια αμοιβή μου και θα προτρέπω τους ιδιοκτήτες ή αλλάζουν συμβολαιογράφο ή ας αλλάξουν μηχανικό!!! Δεν πρόκειται να παίξω το παιχνιδάκι του οποιουδήποτε συμβολαιογράφου που νομίζει ότι έχει το αλάθητο! Ήδη έχω "διαολοστείλει" καμια δεκαριά από δαύτους....
    1 point
  21. 854 downloads

    Οικοδομησιμότητα και απαλλοτριώσεις (σχετικά αποφάσεις ΣτΕ 27/1982 και 1926/1979).
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Οι αλλαγές στο απαιτούμενο επίπεδο γνώσεων και τις ειδικότητες μηχανικών των τεχνικών ασφαλείας
      Δημοσιεύθηκαν στον Ν.5239/25 με τίτλο «Δίκαιη Εργασία για Όλους: Απλοποίηση της Νομοθεσίας – Στήριξη στον Εργαζόμενο – Προστασία στην Πράξη – Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις» στο ΦΕΚ 178/Α'/17.10.2025 του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, οι αλλαγές για το απαιτούμενο επίπεδο γνώσεων και τις ειδικότητες μηχανικών που αφορούν τους τεχνικούς ασφαλείας.

      Πιο συγκεκριμένα:

      Άρθρο 30 Απαιτούμενο επίπεδο γνώσεων τεχνικού ασφαλείας - Τροποποίηση άρθρου 502 Κώδικα Εργατικού Δικαίου

      Tο άρθρο 502 διαμορφώνεται ως εξής:

      «Άρθρο 502 Απαιτούμενο επίπεδο γνώσεων τεχνικού ασφάλειας

      1. Στις επιχειρήσεις, εκμεταλλεύσεις και εργασίες της κατηγορίας Α’ του άρθρου 500, και σε εκείνες της κατηγορίας Β’ του ίδιου άρθρου, που απασχολούν εξακόσια πενήντα (650) άτομα και άνω, ο τεχνικός ασφάλειας πρέπει να έχει
      τα προσόντα της περ. α) ή β) της παρ. 1 του άρθρου 501.
      • 0 απαντήσεις
    • ΕΤΑΜ Αντισεισμικές Συναντήσεις – Θεοδόσης Τάσιος
      Η παρούσα συνέντευξη με τον καθηγητή Θεοδόση Τάσιο, πραγματοποιήθηκε στις 15 Απριλίου 2025 από την καθηγήτρια Ελισάβετ Βιντζηλαίου, στο πλαίσιο της σειράς «Αντισεισμικές Συναντήσεις» που υλοποιείται από το ΕΤΑΜ.

      Επιστημονική Επιμέλεια – Δ.Σ. ΕΤΑΜ.

      Το Ελληνικό Τμήμα Αντισεισμικής Μηχανικής Μέλος της Διεθνούς Ενώσεως Αντισεισμικής Μηχανικής (International Association for Earthquake Engineering – I.A.E.E.) που εδρεύει στο Τόκιο και της Ευρωπαϊκής Ένωσης Αντισεισμικής Μηχανικής (European Association for Earthquake Engineering – E.A.E.E.), που εδρεύει στην πόλη του εκάστοτε Γενικού Γραμματέα της Ενώσεως. Έτος Ίδρυσης 2002
      • 0 απαντήσεις
    • Ember: Οι ΑΠΕ ξεπέρασαν τον άνθρακα στην παγκόσμια ηλεκτροπαραγωγή
      Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025, οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (ΑΠΕ), με την ισχυρή ώθηση της ηλιακής ενέργειας, ξεπέρασαν για πρώτη φορά την παραγωγή από άνθρακα και το μερίδιο που κατέχει στην ηλεκτροπαραγωγή παγκοσμίως. Όπως δείχνει νέα έκθεση του Ember, η παραγωγή από ΑΠΕ αυξήθηκε κατά 363 TWh (+7,7%), φτάνοντας τις 5.072 TWh, ενώ η παραγωγή από άνθρακα μειώθηκε κατά 31 TWh, στις 4.896 TWh. Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο των ανανεώσιμων πηγών στην παγκόσμια ηλεκτροπαραγωγή αυξήθηκε σε 34,3% (από 32,7%), ενώ το μερίδιο του άνθρακα μειώθηκε σε 33,1% (από 34,2%).

      Παράλληλα, το Ember αναφέρει πως η αύξηση της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκά και αιολικά πάρκα ξεπέρασε την παγκόσμια αύξηση της ζήτησης για ρεύμα, ενώ μόνη της, η ηλιακή ενέργεια κάλυψε το 83% αυτής της αύξησης, με πολλές χώρες να καταγράφουν νέα ρεκόρ.
      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.