Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Βρασίδας

    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      42


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      25.870


  3. Συντεχνίας

    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      31


  4. papathvas

    papathvas

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      367


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/02/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0.0

    1.411 downloads

    Πίνακας σιδηρού οπλισμού κατασκευών από οπλισμένο σκυρόδεμα Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
  2. Αν πας στο πρόγραμμα του Safenet του υπολογιστή σου, και ανοίξεις το Safenet Authentication Client, πάτα στο view token info και θα στο γράφει στο Product Name
    1 point
  3. Το προβλημα με ολα αυτα ειναι οτι εμεις τα λεμε, τα ψαχνουμε, προσπαθουμε να ειμαστε τυπικοι, και παντα υπαρχει ενας ξυπνιος "συναδελφος" μαζι με μια συμβολαιογραφο "που ξερει" και θα τα κανονισει, και μετα καταληγεις εσυ ο περιεργος που επιμενεις να γινουν σωστα για να μην υπαρχουν προβληματα στο μελλον. και ετσι διαιωνιζεται το προβλημα εις τους αιωνες των αιωνων.
    1 point
  4. ....σε αυτα ολα, η επιστημη σηκωνει ψηλα τα χερια... αν δεν "ξεμαλλωσουν"... και δεν συννενοηθουν να λυσουν από κοινου ολα τα προβληματα που υπαρχουν, ας μεινουν με αχρηστα ακινητα Εσυ εκανες το καθηκον σου και τους τα ειπες...
    1 point
  5. Μάλλον δεν έχεις καταλάβει κάτι.... δεν είμαστε ουτε μέντιουμ ούτε μάγοι για να κοιτάμε μέσα από μία μαγική σφαίρα και να δινουνε λύσεις..... Βρες ένα τοπικό μηχανικό όπως σου πρότειναν οι συνάδελφοι και θα σου λύσει όλες τις απορίες.
    1 point
  6. https://www.taxheaven.gr/news/58121/ektos-leitoyrgias-taxisnet-yphresies-aade-kai-ggpsdd-ka-apo-paraskeyh-1102-kai-wra-1700-ews-kai-kyriakh-1302-kai-wra-1800
    1 point
  7. "για πιο λογο λοιπον να μην παρω τον νομο στα χερια μου? " όπως αγαπάς... αλλά, τι νομίζεις πως φταίει για το ότι "εχουμε χσει προ πολλου τους ηθικους κωδικες επικοινωνιας " ? συμπλ για να μη σε κουράζω όμως (πνευματικά), πάρε λίγη τροφή https://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/ti-syndeei-ti-dikaiosyni-podosfairo-kai-toys-ilikiomenoys κι όταν αποφασίσεις να συζητήσεις χωρίς οπαδικά (πάσης φύσεως) σύνδρομα, εδώ είμαστε...
    1 point
  8. @CivRun Για τις αυθαίρετες κατασκευές της κατ3 η βεβαίωση που πρέπει να εκδίδεται είναι ότι "ανήκει στις εξαιρέσεις" και όχι ότι "δεν έχει ΥΔ,ΥΚ,ΥΥ..." Ακούγεται από πολλούς, το θεωρώ λάθος διότι εξ'ορισμού η ΠΠ είναι αυθαίρετη κατασκευή και για να μεταβιβαστεί απαιτείται η επισήμανση της και σε περίπτωση που είναι παραβάσεις του κτιριοδομικού τότε θα πρέπει να γίνεται ειδική μνεία. Δεν ειναι φυσικά υποχρεωτική η δήλωση, οπότε μπορεί να μεταβιβαστεί. Παραμένει αυθαίρετη, και για να τακτοποιηθεί εντός κοινοχρήστων χώρων πιθανότατα να απαιτείται συναίνεση (βάσει του 98), τροποποιεί το εμβαδόν και θέλει τις σχετικές αλλαγές στα ταπ κλπ Άρθρο 81 1. α) Αυθαίρετη κατασκευή ορίζεται κάθε κατασκευή ... ... γ) Στην έννοια της αυθαίρετης κατασκευής/αλλαγής χρήσης περιλαμβάνονται και οι πολεοδομικές παραβάσεις της παραγράφου 3 του παρόντος νόμου. 3. Ως πολεοδομικές παραβάσεις ορίζονται οι εξής: ..... ζ) οι εργασίες και κατασκευές της Κατηγορίας 3 της περίπτωσης γ του άρθρου 96 Άρθρο 82 1. α) Απαγορεύεται και είναι απολύτως άκυρη η μεταβίβαση ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο στο οποίο έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή κατά την παράγραφο 1α του άρθρου 81, ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης κατά την παράγραφο 1β του άρθρου 81, ή έχει εκτελεστεί πολεοδομική παράβαση των περιπτώσεων β, γ, δ της παραγράφου 3 του άρθρου 81. 2. Από τις διατάξεις της παραγράφου 1 εξαιρούνται τα ακίνητα στα οποία ... θ) εμπίπτουν στις περιπτώσεις της παρ. 3 του άρθρου 81 εξαιρουμένων των περιπτώσεων β, γ, δ
    1 point
  9. πρεπει να εχουν τις προυποθεσεις του 103/3 εγγραφη στα δημοτολογια... και αναγραφη του ακινητου σαν κυρια κατοικια. Μιλας με τον λογιστη τους
    1 point
  10. Κατ' αρχας, δεν προκυπτει οτι εχει γινει συσταση καθετης [αφου αυτο απαγορευονταν] Αλλα, κι αν θεωρηθει οτι εχει γινει, τοτε αυτη ειναι πλεον νομιμη με βαση το αρθρο 98 παρ. 1. Εχει γινει νομιμη συσταση ΟΙ. Πας κατ΄ευθειαν στο αρθρο 107 παρ. 2 [το 65% δεν το πιανεις ποτέ..."ζεματαει"]
    1 point
  11. Εάν υπάρξει πρόβλημα στο κτίριο, οι ευθύνες θα καταλογιστούν —κατά κύριο λόγο— στον μελετητή και στον επιβλέποντα. Επιπλέον, τόσο ο ιδιοκτήτης όσο και ο εργολάβος δεν θα μείνουν στο απυρόβλητο. Όποιος δεν βρίσκεται στην ζωή απαλλάσσεται (αναγκαστικά) των ευθυνών. Πάντως ο επιβλέπων από τα επιχρίσματα και μετά δεν εμπλέκεται.
    1 point
  12. @v.veli Για την πρώτη ερώτηση: δύο δημοσιεύσεις πάνω από την δική σου περιγράφεται πώς γίνεται η τακτοποίηση των κοινοχρήστων (που παραμένουν κοινόχρηστα) και δίνεται η σχετική εξήγηση. Εάν εννοείς επέκταση οριζοντίων ιδιοκτησιών επί κοινόχρηστου χώρου, τότε διάβασε την προηγούμενη (από την δική σου) δημοσίευση. Για την δεύτερη ερώτηση: οι υπερβάσεις υπολογίζονται για κάθε οριζόντια ιδιοκτησία ξεχωριστά. Αυτό δεν επηρεάζεται ούτε από τον αριθμό των ιδιοκτητών ούτε από τον αριθμό των δηλώσεων. Δηλαδή, ο κάθε όροφος έχει και υπέρβαση κάλυψης. Σε περίπτωση που δεν έχει γίνει σύσταση, τότε η υπέρβαση κάλυψης υπολογίζεται μία φορά αφού όλο το κτίριο είναι μία ιδιοκτησία. @vagias Ο έλεγχος της κατηγορίας 4 μπορεί να γίνει για ολόκληρο το κτίσμα (με την συγκατάθεση όλων των συνιδιοκτητών). Αφού ο ιδιοκτήτης είναι ένας, δεν υπάρχει θέμα συναίνεσης. Για τον υπολογισμό του προστίμου, όμως, δεν μπορεί να εφαρμοστεί η ίδια τακτική. Οι τιμές των τετραγωνιδίων υπολογίζονται μόνο για την αυθαίρετη προσθήκη.
    1 point
  13. Γενικά οτιδήποτε μεταγενέστερο ισχύει, μόνο όταν εισάγει κατί νέο ή αντικαθιστά κάτι παλιότερο. Σε διαφορετική περίπτωση οτιδήποτε έχει νομοθετηθεί στο παρελθόν και δεν έχει αντικατασταθεί με πρόσφατο κανονισμό, τότε απλά συνεχίζει να ισχύει. Στη περίπτωση που συζητάμε, καταρχήν δεν είναι το Αρθρο 27 αλλά το Αρθρο 26. Επίσης τα κτίρια που αναφέρονται στη παράγραφο 1, είναι τα κτίρια πλην χρήσης κατοικίας. Δες και το Υ.Α. οικ. ΥΠΕΝ/ΔΜΕΑΑΠ/99709/796/2021 (ΦΕΚ 5045/Β` 1.11.2021) Τεχνικές Προδιαγραφές Μελέτης Προσβασιμότητας που είναι το πιο πρόσφατο απο όλα....
    1 point
  14. Φαντάζομαι ότι εννοείς τα κίτρινα σημειώματα-σχόλια στο PDF... Αν αφήσεις το ποντίκι πάνω τους, λένε με ποιο νόμο και ΦΕΚ έγινε η τροποποίηση. Αν εννοείς κάτι άλλο, δείξε μας με εικόνα.
    1 point
  15. Χώρος απορριμμάτων σύμφωνα με άρθρο 28 ΦΕΚ-129 Α /21. δυστυχώς δεν δίνει πολλές πληροφορίες για προδιαγραφές κτλ. Δείξε ενδεικτικά σε κάποιο σημείο ενα χώρο για 4 κάδους ανακύκλωσης
    1 point
  16. @ΜΑΡΙΑΜΑ για να έχει γίνει τακτοποίηση υπάρχουν σχέδια στα οποία βασίστηκε ο μηχανικός που την έκανε. Επομένως, υπάρχει φάκελος στην πολεοδομία. Αλλιώς πώς έγινε η τακτοποίηση; Κατ' αρχήν χρειάζεσαι φάκελο άδειας. Το αν χρειάζεται αναθεώρηση ή όχι, θα το εξετάσεις μετά.
    1 point
  17. @takis1980 η άδειά σου μπορεί να αναθεωρηθεί επ' αόριστον (σύμφωνα με τις διατάξεις που ίσχυαν κατά τον χρόνο έκδοσής της) αν μέχρι τη λήξη της ισχύος της έχουν περατωθεί ο φέρων οργανισμός, οι όψεις και η στέγη (εφόσον είναι υποχρεωτική).
    1 point
  18. Συνάδελφε, από τις τιμές των διαστάσεων προκύπτει ότι, ενδεχομένως, η διαφορά οφείλεται στο πάχος των περιμετρικών τοίχων. Εάν κρίνεις ότι πρέπει να γίνει υπαγωγή, εφαρμόζεται μειωτικός συντελεστής 0,50.
    1 point
  19. Οι προκαταβλητέοι φόροι έχουν μπει στη λίστα των παρακρατηθέντων. Προφανώς, αυτό δεν είναι σωστό. Οι δικηγόροι έχουν προκαταβλητέο φόρο, αλλά ακολουθούν διαφορετική διαδικασία από εμάς. Αφαιρούν το ποσό από την αμοιβή τους και εκδίδουν τιμολόγιο με καθαρή αξία ό,τι απομένει. Στο "myDATA/timologio: Οδηγίες για Δικηγόρους" μπορούμε να δούμε πως ορίζονται οι κρατήσεις που δεν μειώνουν το εισπρακτέο ποσό (19:50 – 22:10). Επίσης, καθορίζεται προκαταβλητέος φόρος (28:00 – 29:50). Στην τελική μορφή του τιμολογίου υπάρχουν πεδία για κρατήσεις και παρακρατούμενους φόρους που μειώνουν το εισπρακτέο, αλλά και δύο αντίστοιχα πεδία πληροφοριακού χαρακτήρα (39:10).
    1 point
  20. Σωστά, δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια επίπτωση.
    1 point
  21. Να συμπληρώσω στα πολύ σωστά του συναδέλφου, ότι αν και όταν θα πας να εφαρμόσεις ΝΟΚ σε πιθανή μελλοντική άδεια, θα βρεις λύσεις ή και δυσκολίες διαφορετικής φύσης. Ένα παράδειγμα, αφού έχεις υπόλοιπο δόμησης πάνω από 10τμ, πιθανόν να μπορείς να αφαιρέσεις από την δόμηση το εμβαδόν των κλιμακοστασίων. Οπότε η όλη σου σκέψη, ναι μεν σωστή, αλλά όλα μαζί δεν γίνονται/λύνονται. Στην τελική, όταν έρθει εκείνη η ώρα ας "γκρεμίσουνε" τόσα τετραγωνικά πυλωτής ώστε να μην τα χρεωθούν. Μην τα θέλετε και όλα δικά σας αγαπητά πελατάκια...
    1 point
  22. Ν.4495/17 αρ.42 παρ.9: "Η οικοδομική άδεια αναθεωρείται κατά το χρόνο ισχύος της, αν παραιτηθεί ή αντικατασταθεί αλλάξει ο επιβλέπων μηχανικός, με αίτηση που συνοδεύεται από : α) λεπτομερή τεχνική έκθεση του νέου επιβλέποντος μηχανικού, η οποία περιλαμβάνει αναλυτική περιγραφή του σταδίου των εργασιών και φωτογραφίες της κατασκευής και του περιβάλλοντος χώρου, β) δήλωση του μηχανικού που αντικαθίσταται για τη σύννομη περάτωση των εργασιών που έχει επιβλέψει, η οποία συνοδεύεται από τεχνική έκθεση, καθώς και φωτογραφίες της κατασκευής και του του περιβάλλοντος χώρου. Οι οικοδομικές εργασίες στην περίπτωση αυτή διακόπτονται αμέσως και επαναλαμβάνονται μόνο μετά την αναθεώρηση της άδειας και την ανάληψη επίβλεψης από νέο μηχανικό. Αν υποβληθεί δήλωση παραίτησης του επιβλέποντος μηχανικού, η οποία συνοδεύεται από τεχνική έκθεση με τις εκτελεσθείσες εργασίες, διακόπτονται αμέσως οι οικοδομικές εργασίες και η συνέχισή τους επιτρέπεται μόνο μετά την αναθεώρηση της αδείας και την ανάληψη επίβλεψης από νέο μηχανικό. Ο επιβλέπων θεωρείται ότι απέχει από την επίβλεψη των εργασιών δόμησης που ανέλαβε και απαλλάσσεται των ευθυνών του μόνο αν δηλώσει εγγράφως την αποχή από την επίβλεψη στην αρμόδια Υ.ΔΟΜ.." Το πρόβλημα ποιο είναι ακριβώς; Ότι έχει γράψει όλα όσα απαιτούνται απλά σε μία δήλωση αντί για 2; Τότε ανέβασε απλά το ίδιο έγγραφο και στα 2 πεδία.
    1 point
  23. Παρά το ότι τα συστήματα δόμησης καταργήθηκαν και φυσικά και το σύστημα πτερύγων του άρθρου 71 ΓΟΚ 73, οι ελάχιστες αποστάσεις από το πλάγιο και οπίσθιο όριο παρέμειναν 2,50 ή 0,00 (επαφή κτιρίου με το όριο). Από τις παραγράφους 5 και 6 (*) του άρθρου 8 ΦΕΚ 181/Δ/13-3-81 βλέπουμε ότι κατά την κρίση της Πολεοδομίας μπορούσε να επιβληθεί το κτίριο να τοποθετηθεί εσώτερα της οικοδομικής γραμμής. Η λογική αυτή ενισχύεται λόγω του ότι πρόκειται για κατάστημα, που σημαίνει ότι οι ανάγκες για συχνή κυκλοφορία, στάση και στάθμευση αυτοκινήτων είναι μεγαλύτερη. Επίσης, μπορεί να υπάρχει νομαρχιακή απόφαση που να όριζε στους οικισμούς της περιοχής σου απόσταση γραμμής δόμησης 2 μέτρα σε οδούς που δεν είχαν χαρακτηριστεί ως κύριοι δημοτικοί (τότε κοινοτικοί). Τέλος μπορεί αυτή η απόσταση να επιβλήθηκε από τα μέτρα ασφαλείας συγκοινωνίας (προ διατάγματος του 93). Γενικά θέλει ψάξιμο η νομοθεσία αν θέλεις οπωσδήποτε να ανακαλύψεις το λόγο αυτής της απόστασης. Επίσης πρέπει να πάρεις όλο τον φάκελο της άδειας (αν δεν το έχεις κάνει ήδη) για να δεις μήπως υπήρχε κάποια διάταξη να φάνηκε εμμέσως από άλλο έγγραφο της άδειας. (*) 5. Ως οικοδομική γραμμή νοείται η εν τοις πράγμασι υφισταμένη τοιαύτη. 6. Κατ' εξαίρεσιν το κτίριον δύναται να τοποθετείται κατά την κυρίαν όψιν αυτού εν όλω ή εν μέρει εσώτερον της κατά τα ανωτέρω οριζομένης οικοδομικής γραμμής και να υποχρεούται προς τούτο δια λόγους κυκλοφοριακούς είτε κατά την κρίσιν των πολεοδομικών αρχών, είτε εφ' όσον υφίσταται σχετική γνωμοδότησις του Δημοτικού ή Κοινοτικού Συμβουλίου περί αυτού υπολογιζομένου εν πάση περιπτώσει του αφιεμένου ούτως ακαλύπτου τμήματος εις το υποχρεωτικώς ακάλυπτον τμήμα του οικοπέδου.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.