Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Αυτό έχω υπόψιν μου. Σύμφωνα με την σχετική Υπουργική Απόφαση (ΥΠΕΧΩΔΕ/ΔΜΕΟ/ε/οικ/690/.2.11.92) τα «σαμαράκια» είναι δυνατόν να κατασκευάζονται με τις εξής προϋποθέσεις που θα πρέπει να συντρέχουν σωρευτικά: 1, Σε δρόμους αποκλειστικά τοπικής και όχι διαμπερούς κυκλοφορίας. 2. Θα πρέπει να έχουν αποκλεισθεί βάσει μελέτης οδικής ασφάλειας όλοι οι άλλοι τρόποι ανάσχεσης της ταχύτητας (π.χ. στενώσεις οδοστρώματος, οδόστρωμα τραχείας επιφάνειας, καθοδήγηση διαμπερών δρομολογίων από άλλους δρόμους, σταθμεύσεις, παρεμβάσεις, δεντροφύτευσης κ.λ.π.) 3. Η σκοπιμότητα δημιουργίας «σαμαριών» θα πρέπει να κριθεί από την αρμόδια υπηρεσία με τήρηση οπωσδήποτε των εξής προϋποθέσεων: να πρόκειται για οδό αποκλειστικά τοπικής κυκλοφορίας να μην διέρχονται από εκεί οχήματα άμεσης ανάγκης (πυροσβεστικά, νοσοκομειακά κ.λ.π.) να υπάρχει στην συγκεκριμένη οδό κυκλοφορία οχημάτων μικρότερη από 30 οχήματα την ώρα να μπορεί να εφαρμοσθεί το όριο ταχύτητας 30χλμ χωρίς να δημιουργείται κυκλοφοριακό πρόβλημα. To μήκος της οδού θα πρέπει να υπερβαίνει τα 100 μέτρα ν. Η κλίση της οδού θα πρέπει να είναι μικρότερη του 4% Τα «σαμαράκια» θα πρέπει να απέχουν 40 - 100 μέτρα μεταξύ τους, να βρίσκονται τουλάχιστον 20 μέτρα από αρχή καμπύλης, να απέχουν τουλάχιστον 20 μέτρα από τον διασταύρωση με δρόμο ίδιας κατηγορίας rj 25 μέτρα από διασταύρωση με σημαντικότερο δρόμο νϋ. Να ανταποκρίνονται στις διαστάσεις και τεχνικές προδιαγραφές που θέτει ο νόμος.
  3. Η αποφαση εγκρισης γινεται απο το οικείο Δημοτικο Συμβουλιο. Εκει θα αναφερεται και η ΥΑ Στον Δημο θα δεις.
  4. Από το υστερόγραφο να βγάλουμε το συμπέρασμα πως, υπήρχε στην ίδια περιοχή αυτής της Π.Ε. και κάποιο άλλο κτίσμα που είχε τα ίδια ακριβώς προβλήματα με αυτό που εσύ εξετάζεις και πως αυτά, τα προβλήματα, άρθηκαν με την τροποποίηση του Ρ.Σχ.? Γιατί δεν πας στην τεχνική υπηρεσία του Δήμου που υπάγεται το κτίσμα και να τα συζητήσεις όλα τα προβλήματα με κάποιον υπεύθυνο υπάλληλο? Και να ζητήσεις και την Αιτιολογική "Τεχνική Έκθεση" που κατατέθηκε στην Τ.Υ. για την Τροποποίηση που Ρ.Σχ. (΄για την τροποποίηση θα πρέπει να υπάρχει και απόφαση Δ.Σ.). Εδώ πρέπει να αναλογιστούμε πως, όταν ζητάμε μία παράλληλη μετατόπιση κάποιου δρόμου, πρέπει να ξέρουμε- σκεφτόμαστε πως αυτός ο δρόμος, αφού θα μετακινηθεί, θα πρέπει να "κάτσει" στο οικόπεδο/α κάποιου/ων άλλου/ων που μέχρι εκείνη την στιγμή θα είναι εντελώς ανυποψίαστος/οι !!!! Πόσες ιδιοκτησίες θα πρέπει να διορθωθούν στους κυρωμένους πλέον Πίνακες αυτής της Π.Ε.? Ποιος θα τις κάνει αφού ο μελετητής θα έχει ήδη αποσυρθεί? Χαλάει και το ισοζύγιο της εισφοράς της γης. Μέχρι την κύρωση μιας Π.Ε. και για κάθε φάση της μελέτης, γίνονται πάρα πολλές αναρτήσεις στον δήμο όπου δέχονται τις ενστάσεις των ιδιοκτητών. Ο Ιδιοκτήτης (πελάτης σου) που είχε ένα κτίσμα μέσα σε 10000τμ (??) δεν έβλεπε τίποτα??? Νομίζω πως θα πρέπει να δεις με την υπηρεσία γιατί ΔΕΝ συμπληρώθηκαν, όπως μας λες, οι στήλες του πίνακα (δεξιά) που αφορούν τις υποχρεώσεις τρίτων (ΟΤΑ) προς την "ιδιοκτησία"? Ίσως με κάποια διορθωτική πράξη να μπορείς να λύσεις το πρόβλημα. Επίσης η Τ.Υ. του Δήμου θα πρέπει γνωρίζει αν η μελέτη παρέδωσε και "πίνακες επικειμένων". Είναι και τα δικαστήρια. Εμεις απλά γράφουμε από μία απόσταση χωρίς να ξέρουμε ούτε καν που βρίσκεται το ακίνητο για το οποίο συζητάμε (δεν έχει και σημασία).
  5. Καλημέρα Σχετικά με το "Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων καθορίζονται οι κατηγορίες των οδών στις οποίες επιτρέπεται η δημιουργία των ως άνω διαμορφώσεων ή η τοποθέτηση κινητών εμποδίων, οι προϋποθέσεις δημιουργίας ή τοποθέτησής τους, οι προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους και η ειδική σήμανση που πρέπει να εφαρμόζεται, κατά περίπτωση" , γνωρίζεις αν υπάρχει τέτοια απόφαση και που μπορεί να την βρει κανείς? Ευχαριστώ
  6. Η Πολεοδομία (υποθέτω ότι θα την έχεις επισκεφθεί) ποια γνώμη έχει για το θέμα;
  7. billy_silk07

    3dr.Steel

    Καλημέρα, Λειτουργώ το 3DR.STEEL (περίπου 5 χρόνια) και μέχρι στιγμής παράγω σχέδια χωρίς κάποιο πρόβλημα. Στο site τους υπάρχει και εγχειρίδιο για την παραγωγή σχεδίων (δεν ξέρω αν το έχεις ήδη δει): https://www.3dr.eu/wp-content/uploads/3DR.STEELPLOT_2023_Examples_Manual_EL.pdf Μήπως δεν έχεις την full έκδοση ?
  8. @DimCiv Τελικά χρειάστηκε η θεώρηση των κατόψεων από την αρμόδια υπηρεσία τεχν. υπηρεσιών? Γιατί έχω παρόμοια περίπτωση και δε βγάζω άκρη.
  9. Σ' ευχαριστώ πολύ. Παρ όλα αυτά και υπάλληλοι του ΥΠΕΝ δεν ήταν σε θέση να απαντήσουν για το "εκτός συναλλαγής", αλλά η ΥΔΟΜ επιμένει ότι από φυσικό φρύδι σε φυσικό φρύδι χάνεται ως κοινόχρηστο. Τώρα φυσικά ψάχνω να βρω την αποτύπωση του ρέματος (που δεν έχουν στο Δήμο), για να δω που είχε οριστεί το φυσικό φρύδι και κατά πόσο αυτό με επηρεάζει... Σωστό επάγγελμα, λάθος χώρα... και πάλι ευχαριστώ πολύ!
  10. Σήμερα
  11. Συνάδελφοι γειά σας Οικόπεδο εντός σχεδίου έχει πρόσωπο σε οδό που έχει αναγνωριστεί ως προϋφιστάμενη με απόφαση νομάρχη, η οποία όμως δεν δημοσιεύτηκε ποτέ σε ΦΕΚ. Εάν δεν έχει ανακληθεί η απόφαση, μπορεί να θεωρήθει αναγνωρισμένη οδός ή όχι? Ευχαριστώ.
  12. Απο την περιγραφή φαντάζομαι πως θέλεις να βγάλεις άδεια προσθήκης για Κέντρο Αποθήκευσης Διανομής. Όροι δόμησης θα είναι σύμφωνα με: Π.Δ .24-4-85(ΦΕΚ 181/Δ/85) ΑΡΘΡΟ 9 - ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ - KAI ΑΡ.33 ΠΑΡ 3.Θ ΤΟΥ Ν.4759/2020 - ΕΓΚΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΛΥΨΗΣ: 40% ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ: 0,60 ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΟΓΚΟΥ: 4,50 (ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ 4,5 Χ ΣΔ) ΜΕΓΙΣΤΟ ΥΨΟΣ: 14m ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ: Δ = 10,00 μ Αν θέλεις για βιομηχανικό κτίριο Π.Δ .24-4-85(ΦΕΚ 181/Δ/85) ΑΡΘΡΟ 4 - BIOTEXNIKA/BIOMHXANIKA ΚΤΗΡΙΑ - KAI ΑΡ.33 ΠΑΡ 3.Β ΤΟΥ Ν.4759/2020 - βιομηχανικές εγκαταστάσεις ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΛΥΨΗΣ: 30% ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ: 0,60 ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΟΓΚΟΥ: 4 (ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ 4,00 Χ ΣΔ) ΜΕΓΙΣΤΟ ΥΨΟΣ: 11,00m (32,00 για Silo) ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ: Δ = 10,00 μ Δες και το ΓΠΣ μπορεί να έχει θεσμοθετημένους επιπλέον περιορισμούς. Εγκρίσεις είναι οι κλασικές για τα εκτός σχεδίου (Αρχαιολογία, κυκλοφοριακή σύνδεση, ΠΕΧΩΠ για εκτός ΓΠΣ, πιθανώς ΣΑ κτλ) συν έγκριση λειτουργικότητας ειδικού κτιρίου.
  13. καλημέρα τιμη ζώνης για ακίνητο στην Αίγινα εφόσον μπορείτε παρακαλώ Χ: 449786.57 Ψ: 4177401.99
  14. Καλημέρα, μπορεί κάποιος συνάδελφος από Αττική να μου πει την ηλεκτρονική διευθυνση που θα υποβάλλω μελέτη αερίου νέας οικ. αδείας? Ευχαριστώ
  15. Καλημέρα, Σε εκτός σχεδίου περιοχή αλλά με καθορισμένες χρήσεις γης, στο αγροτεμάχιο έχουν εκδοθεί παλαιοτέρα οικοδομικές άδειες για βιομηχανικές εγκαταστάσεις, σήμερα για έκδοση νέας οικοδομικής άδειας για βιομηχανική αποθήκη οι όροι δόμησης θα είναι αυτοί του ΦΕΚ270Δ/85 αρθ.4 για Βιομηχανικές εγκαταστάσεις ή του ΦΕΚ32Δ/94 αρθ.9 για Εμπορικές αποθήκες; Επίσης αν γνωρίζετε τυχόν εγκρίσεις φορέων πριν την έκδοση της. Ευχαριστώ.
  16. Καλημέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω για Τιμή Ζώνης για ακίνητο με Χ : 474026.91, Υ : 4462267.03, κοντά στην Ακτή Σαλονικιού, Χαλκιδική. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  17. Το συγκεκριμένο άρθρο αναφέρεται σε σχέδια πόλης και σε οικισμούς. Συγκεκριμένα η 3β συνεχίζει "Εκκρεμείς πράξεις αναλογισμού που έχουν συνταχθεί για εκτάσεις ή τμήματα εκτάσεων της ζώνης αυτής ανακαλούνται αυτοδίκαια και χωρίς άλλη διατύπωση, κατά το μέρος που δεν έχουν συντελεστεί." Εσύ ως εκτός σχεδίου θεωρώ πως δεν επηρεάζεσαι απο αυτή την παράγραφο. Εδώ βλέπουμε περιπτώσεις που το ρέμα διέρχεται μέσα απο μια ιδιοκτησία και συμπεριλαμβάνεται στο εμβαδόν της. Γενικά εγώ πάντα προτείνω να μην συμπεριλαμβάνεται η κοίτη στο εμβαδό του γηπέδου αλλά υπάρχουν και οι περιπτώσεις που "δεν βγαίνουν τα στρέμματα" και οι ιδιοκτήτες προσθέτουν και το ρέμα στο εμβαδό. Προσπάθησε να πείσεις την ΥΔΟΜ ότι δεν αφορά τα εκτός σχεδίου η παράγραφος, εγώ αυτό θα έκανα.
  18. Λυκούργο, σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Τελικά κατέθεσα την αίτηση ηλεκτρονικά μέσω του Δήμου Αθηναίων και θα πάρω τα αντίγραφα από το αρχείο της Πολεοδομίας στη Συγγρού 77.
  19. νομίζω οτι το γεγονός που πρέπει πρώτα να αγοράσεις το αυτοκίνητο και μετά να κάνεις αίτηση για την επιδότηση μη γνωρίζοντας αν θα τη λάβεις είναι αρκετά αποθαρρυντικό.
  20. ισως η μεταξυ τοιχοποιια να μην χτιστηκε ποτε και ναι πραγματι προβληματιζει, αποθηκη στο ισογειο να μην εχει μετρηση στην δομηση που πραγματοποιειται στο ακινητο, αυτο ειναι καπως περιεργο.
  21. Κάνεις λάθος. Κι όμως υπάρχει! (π.χ. στην περιοχή μου) Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Εάν η περιοχή που σε ενδιαφέρει εσένα δεν έχει το "Χ" τότε απλά δεν είναι χορτολιβαδική.
  22. Παρουσιάστηκε ο τρίτος κύκλος του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» για την επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών, τρικύκλων και ποδηλάτων από φυσικά και νομικά πρόσωπα από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, την υφυπουργό Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, τον γενικό γραμματέα Μεταφορών, Γιάννη Ξιφαρά και υπηρεσιακούς παράγοντες. Η δράση έχει προϋπολογισμό 33 εκατ. ευρώ, τα οποία προέρχονται από έσοδα πλειστηριασμών δικαιωμάτων εκπομπών αερίων ρύπων, ενώ η ημερομηνία επιλέξιμης δαπάνης ξεκινά από την 1η Μαΐου 2024 και η υποβολή αιτήσεων ολοκληρώνεται στις 30 Απριλίου 2025. Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε, ότι: «Από τον Νοέμβριο του 2023, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει την επιδότηση σε 7.772 δικαιούχους, με το ποσό πλέον των 26,1 εκατ. ευρώ, για αγορά ηλεκτρικού οχήματος. Προγραμματίζεται, στις 5 Ιουνίου, η πληρωμή επιπλέον 478 αιτήσεων, ύψους 1,8 εκατ. ευρώ. Ανεβάζοντας την επιδότηση που έχει καταβληθεί στα 28 εκατ. ευρώ από τον Νοέμβριο και στα 33,3 εκατ. ευρώ συνολικά, από την αρχή του προγράμματος. Και οι πληρωμές θα συνεχίσουν και τους υπόλοιπους μήνες του έτους, με σταθερά υψηλό ρυθμό». Ο κ. Σταϊκούρας τόνισε, ότι: «Κύριο χαρακτηριστικό του νέου Προγράμματος είναι η εισαγωγή αυξημένης ανώτατης επιδότησης για φυσικά πρόσωπα, από 8.000 ευρώ, που ήταν ο προηγούμενος Κύκλος, στις 9.000 ευρώ. Αυτή η επιδότηση, εάν συνδυαστεί και με την αύξηση της επιστροφής για απόσυρση παλαιού οχήματος, από τα 1.000 ευρώ που ήταν ο προηγούμενος κύκλος, στις 2.000 ευρώ, αθροίζει στις 11.000 ευρώ. Η επιδότηση προσαυξάνεται για εκείνους τους συμπατριώτες μας που έχουν ανάγκη μεγαλύτερης στήριξης της Πολιτείας, όπως είναι τα άτομα με αναπηρία, οι πολύτεκνοι, καθώς και οι νέοι, έως 29 ετών. Για τα νομικά πρόσωπα, μειώνεται το ύψος της επιδότησης κατά 2.000 ευρώ, ώστε να καλυφθεί μεγαλύτερο ποσοστό της αυξημένης ζήτησης». Η υφυπουργός Μεταφορών ανέφερε, ότι: «Στη σχεδίαση του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», αξιοποιήσαμε την εμπειρία των δυο προηγούμενων προγραμμάτων και έτσι απλοποιούμε τις διαδικασίες προς όφελος των πολιτών. Ο πολίτης αφού ολοκληρώσει την αγορά, υποβάλλει στη σχετική πλατφόρμα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά μαζί με το τιμολόγιο ή την απόδειξη αγοράς και επιδοτείται. Τα 33 εκατ. ευρώ του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», θα είναι διαθέσιμα για τους επόμενους 10 μήνες. Ο πολίτης μπορεί να λάβει επιδότηση, για το 30% της Λιανικής Τιμής προ Φόρων του οχήματος και μέχρι ύψους 9.000 ευρώ -από 8.000 που ήταν στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»- για να αποκτήσει ένα νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που είναι πιο ασφαλές, πιο αποδοτικό και ρυπαίνει ελάχιστα ως καθόλου. Επιπλέον, μπορεί να λάβει διπλάσια επιδότηση απόσυρσης σε σχέση με πριν, ύψους 2.000 ευρώ, αποσύροντας το παλιό του αυτοκίνητο αν αυτό έχει ταξινομηθεί πριν το 2010. Για ειδικές κατηγορίες προβλέπονται επιπλέον επιδοτήσεις», όπως διευκρίνισε η υφυπουργός Μεταφορών: «Για συμπολίτες μας ΑμεΑ, το ύψος της επιπλέον επιδότησης, φτάνει τα 1.000 ευρώ. Για συμπολίτες μας νέους, με ηλικία έως 29 ετών επίσης υπάρχει επιπλέον επιδότηση, 1.000 ευρώ. Για πολύτεκνες οικογένειες η επιδότηση ανέρχεται σε 1.000 ευρώ ανά εξαρτώμενο τέκνο από το τρίτο και πάνω και μπορεί να φτάσει τα 4.000 ευρώ επιπλέον, συνολικά. Τέλος, επιδοτείται και η τοποθέτηση φορτιστή με 500 ευρώ». Η κα Αλεξοπούλου τόνισε την σημασία επιδότησης των ηλεκτρικών ποδηλάτων, καθώς «αποτελούν μέρος της μικροκινητικότητας, η οποία είναι δομικό στοιχείο της Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, στην οποία επενδύουμε ως Κυβέρνηση. Το ύψος της επιδότησης για ηλεκτρικά ποδήλατα μέσω του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», παραμένει ίδιο με αυτό του β’ κύκλου (40% της Λιανικής Τιμής προ Φόρων και έως 800 ευρώ). Υπάρχουν επιπλέον επιδοτήσεις για πολύτεκνους και ΑμεΑ ύψους 500 ευρώ».
  23. Παρουσιάστηκε ο τρίτος κύκλος του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» για την επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών, τρικύκλων και ποδηλάτων από φυσικά και νομικά πρόσωπα από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, την υφυπουργό Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, τον γενικό γραμματέα Μεταφορών, Γιάννη Ξιφαρά και υπηρεσιακούς παράγοντες. Η δράση έχει προϋπολογισμό 33 εκατ. ευρώ, τα οποία προέρχονται από έσοδα πλειστηριασμών δικαιωμάτων εκπομπών αερίων ρύπων, ενώ η ημερομηνία επιλέξιμης δαπάνης ξεκινά από την 1η Μαΐου 2024 και η υποβολή αιτήσεων ολοκληρώνεται στις 30 Απριλίου 2025. Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε, ότι: «Από τον Νοέμβριο του 2023, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει την επιδότηση σε 7.772 δικαιούχους, με το ποσό πλέον των 26,1 εκατ. ευρώ, για αγορά ηλεκτρικού οχήματος. Προγραμματίζεται, στις 5 Ιουνίου, η πληρωμή επιπλέον 478 αιτήσεων, ύψους 1,8 εκατ. ευρώ. Ανεβάζοντας την επιδότηση που έχει καταβληθεί στα 28 εκατ. ευρώ από τον Νοέμβριο και στα 33,3 εκατ. ευρώ συνολικά, από την αρχή του προγράμματος. Και οι πληρωμές θα συνεχίσουν και τους υπόλοιπους μήνες του έτους, με σταθερά υψηλό ρυθμό». Ο κ. Σταϊκούρας τόνισε, ότι: «Κύριο χαρακτηριστικό του νέου Προγράμματος είναι η εισαγωγή αυξημένης ανώτατης επιδότησης για φυσικά πρόσωπα, από 8.000 ευρώ, που ήταν ο προηγούμενος Κύκλος, στις 9.000 ευρώ. Αυτή η επιδότηση, εάν συνδυαστεί και με την αύξηση της επιστροφής για απόσυρση παλαιού οχήματος, από τα 1.000 ευρώ που ήταν ο προηγούμενος κύκλος, στις 2.000 ευρώ, αθροίζει στις 11.000 ευρώ. Η επιδότηση προσαυξάνεται για εκείνους τους συμπατριώτες μας που έχουν ανάγκη μεγαλύτερης στήριξης της Πολιτείας, όπως είναι τα άτομα με αναπηρία, οι πολύτεκνοι, καθώς και οι νέοι, έως 29 ετών. Για τα νομικά πρόσωπα, μειώνεται το ύψος της επιδότησης κατά 2.000 ευρώ, ώστε να καλυφθεί μεγαλύτερο ποσοστό της αυξημένης ζήτησης». Η υφυπουργός Μεταφορών ανέφερε, ότι: «Στη σχεδίαση του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», αξιοποιήσαμε την εμπειρία των δυο προηγούμενων προγραμμάτων και έτσι απλοποιούμε τις διαδικασίες προς όφελος των πολιτών. Ο πολίτης αφού ολοκληρώσει την αγορά, υποβάλλει στη σχετική πλατφόρμα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά μαζί με το τιμολόγιο ή την απόδειξη αγοράς και επιδοτείται. Τα 33 εκατ. ευρώ του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», θα είναι διαθέσιμα για τους επόμενους 10 μήνες. Ο πολίτης μπορεί να λάβει επιδότηση, για το 30% της Λιανικής Τιμής προ Φόρων του οχήματος και μέχρι ύψους 9.000 ευρώ -από 8.000 που ήταν στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»- για να αποκτήσει ένα νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που είναι πιο ασφαλές, πιο αποδοτικό και ρυπαίνει ελάχιστα ως καθόλου. Επιπλέον, μπορεί να λάβει διπλάσια επιδότηση απόσυρσης σε σχέση με πριν, ύψους 2.000 ευρώ, αποσύροντας το παλιό του αυτοκίνητο αν αυτό έχει ταξινομηθεί πριν το 2010. Για ειδικές κατηγορίες προβλέπονται επιπλέον επιδοτήσεις», όπως διευκρίνισε η υφυπουργός Μεταφορών: «Για συμπολίτες μας ΑμεΑ, το ύψος της επιπλέον επιδότησης, φτάνει τα 1.000 ευρώ. Για συμπολίτες μας νέους, με ηλικία έως 29 ετών επίσης υπάρχει επιπλέον επιδότηση, 1.000 ευρώ. Για πολύτεκνες οικογένειες η επιδότηση ανέρχεται σε 1.000 ευρώ ανά εξαρτώμενο τέκνο από το τρίτο και πάνω και μπορεί να φτάσει τα 4.000 ευρώ επιπλέον, συνολικά. Τέλος, επιδοτείται και η τοποθέτηση φορτιστή με 500 ευρώ». Η κα Αλεξοπούλου τόνισε την σημασία επιδότησης των ηλεκτρικών ποδηλάτων, καθώς «αποτελούν μέρος της μικροκινητικότητας, η οποία είναι δομικό στοιχείο της Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, στην οποία επενδύουμε ως Κυβέρνηση. Το ύψος της επιδότησης για ηλεκτρικά ποδήλατα μέσω του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», παραμένει ίδιο με αυτό του β’ κύκλου (40% της Λιανικής Τιμής προ Φόρων και έως 800 ευρώ). Υπάρχουν επιπλέον επιδοτήσεις για πολύτεκνους και ΑμεΑ ύψους 500 ευρώ». View full είδηση
  24. Δεν είναι στην Αττική, αλλά αν θες να δεις χορτολιβαδική έκταση πήγαινε στις συντεταγμένες 349.471, 4.366.160
  25. Χθες
  26. Η τιμή του q κατά ΕΑΚ εξαρτάται από το υλικό κατασκευής και το δομικό σύστημα και παίρνει τιμές από 1.5 έως 3.5. Το 3.5 είναι για πλαισιωτό ή μεικτό σύστημα κατασκευών οπλισμένου σκυροδέματος. Κατά ΕΑΚ δεν υπάρχει ειδική πρόβλεψη για στρεπτικά εύκαμπτα συστήματα. Στον ευρωκώδικα η τιμή του q παίρνει τιμές από 1.5 έως 3.9 για ΚΠΜ και 5.85 για ΚΠΥ. Στον πίνακα 5.1 του εδαφίου 5.2.2.2 (2) αναφέρεται ότι qo=2 για ΚΠΜ και qo=3 για ΚΠΥ για στρεπτικά ευαίσθητα κτήρια (κανονικά καθ' ύψος). Εάν τώρα το κτήριο δεν είναι κανονικό καθ' ύψος θα μειώσεις τις άνωθεν τιμές κατά 20%, qo=1.6 για ΚΠΜ και qo=2.4 για ΚΠΥ, εδάφιο 5.2.2.2 (3). Τέλος αν έχεις τοιχώματα θα πρέπει να υπολογίσεις τον μειωτικό συντελεστή kw κατά το εδάφιο 5.2.2.2 (11) ο οποίος λαμβάνει υπόψιν τον τρόπο αστοχίας των τοιχωμάτων (καμπτικό, καμπτοδιατμιτικό, διατμητικό).
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.