Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη από 22/10/2009 in File Comments
-
20 points
-
16 points
-
14 points
-
9 points
-
Είναι τα όρια των οικισμών, κλειστές Polyline σε ΕΓΣΑ 87. Το εφαρμόζεις στο τοπογραφικό σου ωστόσο στις περισσότερες περιπτώσεις θέλει διόρθωμα ως προς τα εγκεκριμένα όρια των οικισμών όπως προκύπτουν απο τα αντίστοιχα ΦΕΚ, τις περιγραφές των χαρακτηριστικών σημείων των ορίων και φυσικά την αποτύπωσή τους στο πεδίο.9 points
-
9 points
-
8 points
-
Κατά την προσπάθεια δημιουργίας μιας κωδικοποίησης δεν λαμβάνεις ποτέ θέση. Για το λόγο αυτό δεν έχω αλλάξει και πολλά άλλα σημεία νόμων που καταφανώς υπάρχουν λάθη ή αντικρουόμενες διατάξεις. Οι Τ.Ο. από την αρχή είχαν πρόβλημα αντικρουόμενων διατάξεων (όπως και η εγκύκλιος 2 στον ν.4495) αλλά επειδή αποτελούσαν μόνο ερμηνείες του νόμου και όχι νόμο, αφαιρούσα μόνο τα σχετικά εδάφια που ήταν καταφανώς αντίθετα με τον νόμο και όχι αυτά που εκτός από τα λάθη είχαν εντός τους και άλλη χρήσιμη πληροφορία. Το ίδιο συμβαίνει με τα σχήματα σοφίτας-στέγης. Έχουν μέσα και άλλες πληροφορίες που χρειάζονται, φανταστείτε κάποιο νέο μηχανικό που προσπαθεί να προσδιορίσει την άγνωστη γι' αυτόν έννοια της σοφίτας ή του παταριού... Τις απόψεις μου λοιπόν τις έχω γράψει αλλού και τις γράφω, χωρίς να "πειράζω" υπάρχουσες διατάξεις. Εκεί έχω πει ότι, το ύψος της σοφίτας που αναφέρετε, αν συνδεθεί με την έννοια του ωφέλιμου χώρου εντός στέγης ή κάτω από τη στέγη, σύμφωνα με όλες τις μέχρι σήμερα διατάξεις, πρέπει να επανέλθει στο 2,2μ ώστε να μην θεωρείται ούτε καν βοηθητικός χώρος. Αν η προφανής παράλειψη δεν διορθωθεί, σε λίγο καιρό θα σχεδιάζουμε μεζονέτες που ο πάνω όροφός τους δεν θα μετράει στο συντελεστή και οι ιδιώτες απλά θα έχουν ένα λόγο ακόμη για να νομίζουν ότι τους κοροϊδεύουμε ... υγ. Η συνάδελφος με πρόλαβε για το πρώτο μέρος της απάντησης. Το δεύτερο είναι η άποψή μου που την έχω ήδη αναφέρει σε σχετικό θέμα όπου και προτείνω να μεταφερθεί η συζήτηση...7 points
-
7 points
-
6 points
-
6 points
-
6 points
-
Καλό είναι που το παρατηρείτε, είναι πολύ σωστό αυτό που λέτε, αλλά από την άλλη ο συνάδελφος έχει συγκεντρώσει την νομοθεσία σε ένα αρχείο δεν κάνει και έλεγχο των ασυμφωνιών. Ότι καταργείται με νομοθέτημα το διαγράφει όμως οι ΤΟ δεν έχουν καταργηθεί οπότε και δεν τις έχει αφαιρέσει. Επειδή ο γραπτός λόγος δεν ακούγετε όπως ο προφορικός καλό θα είναι τα σχόλιά μας, ειδικά αυτά των διορθώσεων να είναι όσο γίνεται ευγενικά ώστε και η δική σας "παρατήρηση" να ληφθεί υπόψη άλλα και ο συνάδελφος που με τόσο κόπο προσπαθεί χωρίς κανένα όφελος να μοιραστεί την εργασία του για να μας βοηθήσει σε αυτό που άλλοι την χρεώνουν αδρά να μην μπαίνει σε "άμυνα". Στο παρόν αρχείο συγκεντρώνει , κωδικοποιεί , την νομοθεσία ως έχει δεν την διορθώνει. Αν πραγματικά έχετε βρει ασυμφωνίες μπορείτε να τις συγκεντρώσετε και να κάνουμε ένα αρχείο με παρατηρήσεις που θα βοηθήσουν και εμάς τους υπόλοιπους γιατί αυτό που λέτε και εγώ το είχα κατά νου αλλά δεν αφιέρωσα χρόνο να το διπλοτσεκάρω. Φιλικά Ελευθερία6 points
-
6 points
-
6 points
-
6 points
-
Όποιος (όποια) συνάδελφος κάνει ΠΕΑ για 50€ είναι, καταρχήν, δικαίωμά του (της) ωστόσο έτσι, όχι απλά ξεφτιλίζουμε τη δουλειά μας αλλά σπρώχνουμε ολοταχώς τον κλάδο και τη δουλειά μας στην "πορνεία". Αν δεν είναι πορνεία η αμοιβή του πενηντάρικου σε ΠΕΑ για κλασσικό δυάρι διαμέρισμα τότε δεν ξέρω τι είναι..... Όσο για το μέγεθος (4 σελίδες), ΟΚ είναι πολλές, ναι αλλά καλύτερα να είμαστε όσο γίνεται προφυλαγμένοι. Το αρχείο ουσιαστικά εμπεριέχει εκτός από τη δική μου συμμετοχή τμήματα είτε αυτούσια είτε τροποποιημένα από άλλους χρήστες τόσο από το michanikos.gr όσο και από άλλα forum.6 points
-
Συνάδελφε @ssouanis, Ευχαριστούμε αρχικά ... Όμως η συγκεκριμένη ΤΕ (πηγή) περιέχει ιδιαιτερότητες απαιτήσεων, καθότι έχει γραφεί από συντηρητή αρχαιοτήτων και για συγκεκριμένο ειδικού σκοπού ικρίωμα, οι οποίες παραμένουν ακόμη στο κείμενό σου (15 εκ. απόσταση, σκαλωσιά τετραετίας, κενά που χάσκουν κλπ.). Τα συγκεκριμένα, δύσκολα μπορούν να καλύψουν γενικού σκοπού ικριώματα κατηγορίας Γ, για τα οποία θα ενδιαφέροντο οι περισσότεροι συνάδελφοι. Προτιμότερο θα ήταν οι συνάδελφοι να καλύψουν τις ανάγκες τους με πιό σφικτά κείμενα προδιαγραφών π.χ. βασιζόμενοι στο ΕΛΟΤ ΤΠ 1501-01-03-00-00:2009.6 points
-
6 points
-
5 points
-
5 points
-
Αυτές οι ανακοινώσεις είναι για να μπερδεύουν μόνοι τους τα μέλη του συλλόγου τους ... Οι μηχανικοί βλέπουν μόνο την ουσία του νόμου : Γενικά ισχύει η ΗΤΚ. Κατ' εξαίρεση και παράλληλα, από 1.10 έως 31.12 συμβολαιογράφοι μπορούν να κάνουν πράξεις με βεβαίωση του άρθρου 83. Τα υπόλοιπα είναι για να δικαιολογούν κάποιοι τη θέση τους με εγκυκλίους. Δεν μας αφορούν.5 points
-
5 points
-
5 points
-
Αντιλαμβάνομαι, ότι ίσως δεν είναι το κατάλληλο μέρος για να το συζητήσουμε, αλλά η ύπαρξη εντύπου ΤΣΜΕΔΕ για εισπραξη ΕΜΠ, για κρατήσεις που έχουν δηλαδη οφθαλμοφανώς καταργηθεί, δεν θαπρεπε να ναι χρήσιμο για κανένα - το αντίθετο. Θα έπρεπε όλοι να απαιτήσουμε την απόσυρσή του. Υπενθυμίζω ότι : Με την παρ. 6α του δεύτερου άρθρου του Ν. 4393/06 (ΦΕΚ 106A/6.6.2016) «Κύρωση της Προγραμματικής Συμφωνίας (Programme Arrangement) Αριθ.Α-1424...» καταργήθηκε από την 6η Ιουνίου 2016 η κράτηση του 2% επί των αμοιβών των μελετών και των επιβλέψεων δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων. Συγκεκριμένα, στο 2ο άρθρο του Ν. 4393/16 ορίζεται ότι: "6.α. Στο άρθρο 39 του ν. 4387/2016 (Α' 85)[1] προστίθεται νέα παράγραφος 14 ως εξής: «14. Από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργούνται οι πόροι που προβλέπονται στις διατάξεις του άρθρου 7 παρ.1 της περίπτωσης β' του ν. 2326/1940, του άρθρου 27 παρ. 34 του ν. 2166/1993, του άρθρου 7 παρ. 1 της περίπτωσης ε' του ν. 2326/1940[2], των άρθρων 9, 10 και 14 του ν. 915/1979, του άρθρου 7 παρ.1 της περίπτωσης ιγ' του ν. 2326/1940[3], του άρθρου 11 του ν. 915/1979, του άρθρου 7 παρ.1 της περίπτωσης ιη' του ν.2326/1940, του άρθρου 18 παρ. 2 του ν. 3232/2004, καθώς και του άρθρου 150 παρ. 1 του ν. 3655/2008.»". Συνακολουθως, η υπέρ ΕΜΠ κράτηση καταργείται αυτομάτως, δεδομένου ότι καθορίζεται ως το ήμισυ των ως άνω καταργηθεισών κρατήσεων και επιβάλλεται συναρτήσει αυτών (και όχι απ' ευθείας επί των αμοιβών), όπως αυτές καθορίζονται από τις εκάστοτε κείμενες διατάξεις. Συγκεκριμένα στο άρθρο 1, παράγραφος 1 του ν. 546/1943 (ΦΕΚ Α 284) ορίζονται τα εξής: «1. Oι πόροι της περιουσίας του Ε.Μ. Πολυτεχνείου ενισχύονται: α) Δια επιπροσθέτων κρατήσεων και καταβολών ως αύται καθορίζονται δια του άρθρου 7§1 υπό στοιχεία... του Α.Ν. 2326/1940, οριζομένων όμως εις το ήμισυ των υπό των διατάξεων τούτων προβλεπομένων. Oι πρόσθετοι ούτοι πόροι συνεισπράττονται ομού μετά των αρχικών υπό του Ταμείου Συντάξεων Μηχανικών και Εργοληπτών συνωδά ταις διατάξεσι του Α.Ν. 2326/1940 και αποδίδονται εις το ΕΜΠ... Oμοίως ισχύουσιν άπασαι αι διατάξεις αι τροποποιήσασαι μεταγενεστέρως τας διατάξεις του άρθρου 7§1 του Α.Ν. 2326/1940 από της δημοσιεύσεώς του και εφεξής». Συναφώς προς ταύτα, με το άρθρο 4§1 του α.ν. 440/1945 (ΦΕΚ Α 170) ορίσθηκε ότι «Η υπέρ του Μετσοβίου Πολυτεχνείου βάσει του Ν. 546 του έτους 1943 πρόσθετος κράτησις εξ ημίσεος επί των εν αυτώ αναφερόμενων πόρων του Ταμείου Συντάξεων Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Έργων επιβάλλεται επί των πόρων τούτων ως καθορίζονται ούτοι εκάστοτε βάσει των κειμένων διατάξεων» Κατά συνέπεια δεν απαιτείται ειδική διάταξη για την κατάργηση του πόρου υπέρ ΕΜΠ και οι διατάξεις των Ν.546/43 και 440/45 ισχύουν, απλώς το καθοριζόμενο από αυτές μέγεθος κράτησης ισούται με 0.5 points
-
5 points
-
5 points
-
5 points
-
4 points
-
Ναι πράγματι ο kan62 έκανε μόνος του, ότι δεν μπόρεσαν να κάνουν τότε (κατά την σύνταξη του Ν 4495/17) οι αντίστοιχες τάχα αρμόδιες επιτροπές, αλλά ούτε και σήμερα θα μπορούσαν να κάνουν όλοι μαζί οι υπάλληλοι του ΥΠΕΝ Μάλιστα οι τελευταίοι αν τυχόν τον ανακάλυψαν από εδώ, τότε ίσως να τον έχουν ως τον μεγαλύτερο ευεργέτη τους και το ποίημά του ως ευαγγέλιο, όπως εξάλλου τον θεωρούμε και το έχουμε όλοι εμείς οι του φόρουμ. Ως απλόχερος και ευγενέστατος, σου εύχομαι να είσαι και πάντα καλά φίλε kan62 .-4 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
Μην τους κακομαθαίνετε! Στην επαρχία δεν πληρώνουμε καθόλου στον συμβολαιογράφο για αντίγραφα που θα πάρουμε από τα συνημμένα του συμβολαίου. Αν τύχουμε σε ιδιότροπο, τότε στέλνουμε τον ιδιοκτήτη να μας τα φέρει. Χωρίς φυσικά να πληρώσει. Εννοείται πως το κόστος της φωτοτυπίας το επιβαρυνόμαστε εμείς. Απλώς στα πλαίσια της συναδερφικής - επαγγελματικής αλληλεγγύης, βοηθά ο ένας τον άλλον. Αν για παράδειγμα, γνωρίζουμε πως συνάδερφος προχώρησε σε τακτοποίηση Ν.4178 σε διαμέρισμα πολυκατοικίας, που μας ενδιαφέρει για άλλη τακτοποίηση, τότε παίρνουμε τα αντίγραφα σχεδίων από αυτόν. Ας λειτουργούμε συναδερφικά στο πλαίσιο των δυνατοτήτων μας.4 points
-
4 points
-
4 points
-
Νομίζω ότι για τα αδόμητα οικόπεδα δεν είναι σωστή... Σύμφωνα με την βεβαίωση που εκδίδουμε από το σύστημα θα πρέπει να αναφέρει: "Στο μεταβιβαζόμενο ακίνητο "περιγραφη του ακινήτου" δεν υπάρχει κτίσμα, δεν υφίσταται αυθαίρετη κατασκευή και δεν έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη χρήση που επηρεάζουν το ύψος, τη δόμηση ή την κάλυψη, του μεταβιβαζομένου ακινήτου."4 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
4 points
-
3 points
-
3 points
-
να συμπληρώσω ότι οι ΥΔΟΜ που λειτουργούν συμφώνως προς τον νόμο (ξέρω ήδη τις: Βέροια, Εορδαία, Λιβαδειά) ΔΕΝ ζητούν κρατήσεις αυτοτελώς υπέρ ΕΜΠ οι παράνομες (Αγ. Παρασκευή κ.α.) ζητούν η ΔΑΟΚΑ πάντως το σκέφτεται (αναρωτιέμαι για πόσο) !!! αν δεν διεκδικήσουμε την εφαρμογή του νόμου απλώς θα χάσουμε 1% των εσόδων μας υπέρ αγνώστων3 points
-
3 points
-
Συνάδελφε και μόνο το έργο της συγκέντρωσης και αποδελτίωσης είναι τεράστιο, όπως μαρτυρείται πότο πλήθος των εγγράφων, εγκυκλίων κλπ. Μπράβο σου και χαρά στο κουράγιο σου. Από την άλλη μεριά γεννάται αβίαστα η σκέψη: Πόσο άχρηστη δημόσια διοίκηση έχουμε όταν χρειάζεται να διαβάσει ο μηχανικός περισσότερο και από τους νομικούς για να βγάλει άκρη στον δαίδαλο των διατάξεων. Άραγε είναι τόσο δύσκολο να βγεί ένα έρμο τευχάκι των 100 σελίδων σε pdf με τακτική επικαιροποίηση του, (αναθεώρηση 1, 2, 3, ...), με συγκεντρωμένη όλη την πολεοδομική - κτιριοδομική πληροφορία και να τελειώνουμε. Υπάρχει κάποιος από την ΔΟΚΚ εδώ?3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:
Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
του, διευκρινίζονται τα εξής:
Α. Γενικά:
Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.
Β. Πεδίο εφαρμογής:
Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.-
- 9 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».
Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.
Το προς ανακαίνιση ακίνητο:
δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή
οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ
η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.
Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)
Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)
Άρθρο 1
Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης
Το άρθρο 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’ 7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:
«Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».
Άρθρο 2
Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης
Το άρθρο 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’ 7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:
«Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».
Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf-
- 1 απάντηση
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
1. Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων
1.1. Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;
Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.
Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-