Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.322


  2. Αλέξανδρος

    Αλέξανδρος

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.337


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      7.415


  4. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.869


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 24/07/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Συζήτησέ το και με την ΥΔΟΜ της περιοχής σου. Κατά τη γνώμη μου, ο πιο σωστός τρόπος είναι να οριστικοποιήσεις τη δήλωση του 4495 και να πας στην πολεοδομία ότι δικαιολογητικά χρειάζονται για διαγραφή προστίμων ή οτιδήποτε άλλο και να κλείσει το θέμα της ρύθμισης. Μετά μπορείς να εκδόσεις νέα άδεια αλλαγής χρήσης πχ από κατοικία σε αποθήκη. Στην ίδια άδεια θα μπορούσες να συμπεριλάβεις και τις προσθήκες που θέλεις να κάνεις.
    2 points
  2. Version 1.0.0

    11.325 downloads

    Μια πρώτη απόπειρα γιατί αρκετοί συνάδελφοι, και κυρίως νέοι, ψάχνουν κάτι αντίστοιχο. Όσοι μπορούν ας το αναπτύξουν έτσι ώστε να έχουμε κάτι αξιοπρεπές όλοι.
    1 point
  3. Version 1.0.0

    1.076 downloads

    Επειδή αρκετοί την ζητάτε!!!!!
    1 point
  4. Η κατάτμηση πάσχει Θα πρέπει να εξασφαλίζεται και στους δύο δρόμους το απαιτούμενο πρόσωπο Αλλά θεραπεύεται, με ανταλλαγή ίσων τμημάτων και σύσταση δουλειών Εκτός κι αν η αρμόδια υ.δομ. δώσει θετική έγγραφη απάντηση όχι πως δεσμεύονται εσαεί, αλλά είναι βασικό αν πρόκειται να εκδοθεί α.δ. σύντομα
    1 point
  5. ......και γιατι δεν το χωρισαν παραλληλα, ωστε καθε ενα να βλεπει σε εναν δρομο και μετα ας συστηναν μια δουλεια διελευσης πλατους 3 μ καθε ενας στον αλλον, ....ωστε να το εχουν..."διπορτο" Δεν βλεπω τον λογο να μην ειναι η κατατμηση σωστη. εδιτ συμφωνω με τον netmin909
    1 point
  6. ειπαμε οτι το 33% ειναι λαθος Οσο για τον θανοντα, δεν ξερεις αν οι δικοι του κληρονομοι εχουν κανει αποδοχη...ή μηπως εχουν αποποιηθει...
    1 point
  7. Αν μιλας για αδόμητο, θα βαλεις 100% και στις σημειωσεις θα "αναλυσεις" οτι προκειται για το 100% του 1/3 μην μπλεξεις με το 33%, γιατι δεν θα σου βγει ποτέ το 100%... υγ τωρα, ποιός αποφασισε να αγορασει και να μπλεξει σε εξ αδιαιρετου περιπετειες με αγνωστους συνιδιοκτητες...μονον αυτος -και ο μηχανικος του - το ξερει...
    1 point
  8. Σε περίπτωση κοινοπραξίας, τι αλλάζουμε και και τι συμπληρώνουμε στο ΤΕΥΔ? Καπου πρεπει να αναφερετε η ονομασία της Κ/Ξ που θα συσταθεί και τα ποσοστά που αντιστοιχούν σε κάθε μέλος της Κ/Ξ? Να θεωρησω ότι πλέον δεν χρειάζεται ξεχωριστή δήλωση σύστασης Κ/Ξ όπως γινόταν πριν την εφαρμογή του ΤΕΥΔ? οχι δεν χρειαζεται Την οικονομική προσφορά πρέπει να την υπογράψουν όλα τα μέλη της Κ/Ξ με την ατομική τους σφραγίδα? ναι Τρόπος συμμετοχής: Απάντηση: Ο οικονομικός φορέας συμμετέχει στη διαδικασία σύναψης δημόσιας σύμβασης από κοινού με άλλους; ΝΑΙ Εάν ναι, μεριμνήστε για την υποβολή χωριστού εντύπου ΤΕΥΔ από τους άλλους εμπλεκόμενους οικονομικούς φορείς. Εάν ναι: α) Αναφέρετε τον ρόλο του οικονομικού φορέα στην ένωση ή κοινοπραξία (επικεφαλής, υπεύθυνος για συγκεκριμένα καθήκοντα …): β) Προσδιορίστε τους άλλους οικονομικούς φορείς που συμμετέχουν από κοινού στη διαδικασία σύναψης δημόσιας σύμβασης: γ) Κατά περίπτωση, επωνυμία της συμμετέχουσας ένωσης ή κοινοπραξίας. α) Σε Κ/Ξ συμμετοχή σε ποσοστό 72,62 % β) ταδε Α γ) Κ/Ξ ταδε Β - ταδε Α Τμήματα Απάντηση: Κατά περίπτωση, αναφορά του τμήματος ή των τμημάτων για τα οποία ο οικονομικός φορέας επιθυμεί να υποβάλει προσφορά. ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ Ειδικότερα ως μέλος ένωσης ή κοινοπραξίας ή άλλου παρόμοιου καθεστώτος.
    1 point
  9. Δεν μπορώ να σκεφτώ τις συνέπειες αν αυτό γινόταν Σάββατο ή Κυριακή. Μια λαϊκή παροιμία λέει ότι όποιος δεν έχει μυαλό έχει πόδια. Μία οι πλημμύρες μία οι πυρκαγιές... Μαζεύουμε πτώματα. Μέχρι να φτιάξουμε κράτος και να σοβαρευτούμε γενικότερα σαν κοινωνία θα τρώμε καλά.
    1 point
  10. Για ποιο ΤΕΕ μιλάς; Για το παραμάγαζο των συνδικαλιστικών βολεψάκηδων; Για να σου παρέχει το ΤΕΕ τα 1,2,3,4 πρέπει να του πληρώνεις τέλος ανταπόδοσης και συνδρομές με πάγια μηνιαία εντολή για όλη σου τη ζωή. Το θεωρώ πιο πιθανό τα 1,2,3,4 να τα πετύχουμε εδώ μέσα αν κάνουμε μια ομάδα >10 ατόμων. Ειδικά για το 4, το να ερμηνεύει νόμους που ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ αφορούν μηχανικούς ο σύλλογος συμβ/φων, αν δεν είναι ξεφτίλα, τότε είναι ακόμα πιο κάτω από την ξεφτίλα, απλά δεν βρίσκω την λέξη.
    1 point
  11. γιατί όταν σβήσουμε τον κινητήρα και υπάρχει μεγάλος πυκνωτής μεταξύ του ρελέ και του κινητήρα αυτός λόγω της αδράνειας του, μετατρέπεται σε αυτοδιεγειρόμενη γεννήτρια που αυξάνει την τάση στους πόλους σε σημείο που μπορεί να καταστραφεί η μόνωση αν η φθίνουσα συχνότητα που παράγει ο κινητήρας βρεθεί στη περιοχή συντονισμού του συστήματος
    1 point
  12. Εφ'όσον έγινε δήλωση με τον 4495 δεν έχει πλέον καμμία συνέπεια από την δήλωση του ν.3843 ,το μόνο που κάποια στιγμή μπορει να σε καλέσει από την πολεοδομία να πας τη βεβαίωση περαίωσης του 4495 για να μπει ο φάκελος στο αρχείο.Εγω νομίζω ότι μπορείς να το συζητήσεις με την πολεοδομία και να εκδόσεις άδεια για νέα αλλαγή χρήσης.Γιατι δεν μπορεί να δηλώνεται μια αυθαίρετη αλλαγή χρήσης και μετα επειδη δεν μας συμφερει να την αλλάζουμε με υδ του ιδιοκτήτη.
    1 point
  13. Συνάδελφοι καλησπέρα. Τρέχω λειτουργικό Windows 10 1803 x64. Διαβάζοντας τις Οδηγίες απόκτησης ψηφιακής υπογραφής από "ΕΡΜΗ", βλέπω τα εξής: Από τα παραπάνω να συμπεράνω ότι εγώ (κι όλοι όσοι χρησιμοποιούμε Windows 10) δεν μπορούμε να αποκτήσουμε και να χρησιμοποιήσουμε τη συγκεκριμένη ψηφιακή υπογραφή; Υπάρχει τρόπος να το παρακάμψουμε με δεδομένο ότι δεν διαθέτω υπολογιστή με Windows 8 ή προγενέστερα; Εάν όχι, ποια εναλλακτική υπηρεσία θα προτείνατε; Ευχαριστώ προκαταβολικά.
    1 point
  14. Κυριε σαβατά ας πουμε οτι ο φοιτητης που λεει ειδικο βαρος 2,7 δεν ξερει τι λεει. Ας πουμε οτι και σεις δεν εχετε ζυγαρια να ζυγισετε ενα 10λιτρο τσουβαλακι φυτοχωματος. Αν το παρετε μαζι σας στην θαλασσα, μπορειτε να το χρησιμοποιησετε για σωσιβιο η θα πατε στον πατο μαζι του???
    1 point
  15. Απαντώ και μόνος μου, για την μελλοντική εξυπηρέτηση άλλων. Υπόδειγμα Τεχνικής Έκθεσης μπορείτε να βρείτε στα Downloads! Όσον αφορά το όργανο, δεν υπάρχει κάποιο πιστοποιημένο αλλά θα πρέπει να δηλωθεί ο τύπος και το εύρος μετρήσεών του. Το Mastech MS6700 είναι εξαιρετικό πάντως ... για την συγκεκριμένη δουλειά.
    1 point
  16. Προσωπικά θεωρώ ότι πληροί όλα τα κριτήρια και τα προβλεπόμενα της σοφίτας http://ypeka.gr/LinkClick.aspx?fileticket=8Zdwqcw5Hug%3d&tabid=777&language=el-GR Α) Σοφίτες: Από τον συνδυασµό: του άρθρου 2 παρ. 81 του ν.4067/12, σύµφωνα µε το οποίο «Σοφίτα είναι ανοιχτός ή κλειστός προσβάσιµος χώρος (ΝΑΙ) που βρίσκεται εντός του ύψους της επικλινούς στέγης του κτιρίου (ΝΑΙ) και δεν µπορεί να αποτελεί ανεξάρτητη ιδιοκτησία.», (ΝΑΙ) του άρθρου 11 παρ. 6 του ν.4067/12, που ορίζει ότι «Στο σ.δ. δεν προσµετρώνται:…ιε. Σοφίτες µε συνολικό εµβαδόν µικρότερο ή ίσο των 1/2 του χώρου της υποκείµενης κάτοψης (ΝΑΙ) µε τον οποίο συνδέονται λειτουργικά, (ΝΑΙ) χωρίς να αποτελούν ανεξάρτητο όροφο (ΝΑΙ) και εφόσον το µέσο ελεύθερο ύψος είναι µικρότερο από 2,20 µ..» (ΝΑΙ) Σύµφωνα εξάλλου και µε το άρθρο 2 της υπ’ αριθµ. 63234/19-12-12 Απόφασης Αν. Υπουργού ΠΕΚΑ (µε την οποία εγκρίθηκε Τεύχος Τεχνικών Οδηγιών του ΝΟΚ) στο οποίο διευκρινίζεται ότι «επιτρέπονται ανοίγµατα στη στέγη που ακολουθούν τη στερεοµετρία της, όσο και ανοίγµατα στους τυχόν τοίχους που συµµετέχουν σε αυτήν, για τον φωτισµό και αερισµό του χώρου», (ΝΑΙ) καθίσταται σαφές ότι τα ανοίγµατα που κατασκευάζονται στις σοφίτες αποσκοπούν αποκλειστικά στον φωτισµό και αερισµό τους. Στέγη είναι η κατασκευή κάλυψης του κτιρίου, η οποία περιλαμβάνει τη φέρουσα κατασκευή και την επικάλυψή της και μπορεί να αποτελείται από επιφάνειες διαφόρων μορφών, κλίσεων και υλικών. (ΝΑΙ δες σχήμα) Ύψος στέγης είναι η μεγαλύτερη κάθετη απόσταση από το σημείο έδρασής της έως το ανώτατο σημείο της (ΝΑΙ δες σχήμα 3,02μ)και αν δεν ορίζεται διαφορετικά, δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 2,00 μ. από το ανώτατο επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής. [διευκρίνιση σε συνδυασμό με το άρθρο 2 παρ. 90 & με το άρθρο 19 παρ. 2ζ] Η στέγη μπορεί να έχει συνολικό ύψος από το σημείο έδρασής της έως και δύο μέτρα πάνω από το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά από ειδικά Π.Δ. Όταν το ύψος του κτιρίου είναι μικρότερο του μέγιστου επιτρεπόμενου ύψους της περιοχής (ΝΑΙ δες σχήμα 7,92μ)τότε το ύψος της στέγης μπορεί να είναι μεγαλύτερο των δύο μέτρων (ΝΑΙ δες σχήμα 3,02μ)με την προϋπόθεση ότι το συνολικό ύψος κτιρίου και στέγης δεν υπερβαίνει το μέγιστο ύψος της περιοχής προσαυξημένο κατά δύο μέτρα. (ΝΑΙ δες σχήμα 7,92μ)Τα ανωτέρω ισχύουν με την επιφύλαξη ειδικών όρων και περιορισμών που επιβάλλουν ειδικοί όροι δόμησης της εκάστοτε περιοχής. Όταν το κτίριο κατασκευάζεται με μονόριχτη στέγη, ως ύψος κτιρίου θεωρείται η κατακόρυφη απόσταση από το σημείο τομής της όψης του κτιρίου με το οριστικά διαμορφωμένο έδαφος έως το ανώτατο σημείο της στέγης στη θέση αυτή μείον 2,00 μ., (ΝΑΙ δες σχήμα 7,92μ) εκτός αν ορίζεται διαφορετικό μέγιστο ύψος στέγης από τους όρους δόμησης της περιοχής, οπότε και αφαιρείται το οριζόμενο ύψος. Τα ανωτέρω δεν ισχύουν στην περίπτωση που το μέγιστο ύψος του κτιρίου δίδεται από τους όρους δόμησης της περιοχής
    1 point
  17. Τελευταία ενημέρωση από Πολεοδομία για κατεδάφιση κτιρίου ετοιμόρροπου - κρίση αυτού. Βήματα για την συνολική διαδικασία: 1. Αίτηση στην αρμόδια Πολεοδομία του ιδιοκτήτη για κρίση κτιρίου ως ετοιμόρροπου, συνοδευμόμενη από Τεχνική Εκθεση μηχανικού με φωτογραφίες 2. Αυτόψία από την Πολεοδομία επιτόπου του έργου. 3. Εκδοση από την Πολεδομία έκθεσης αυτοψίας και αποστολή αυτής στην Περιφέρεια, όπου θα κριθεί από τριμελή επιτροπή για την τελική κατάταξη του κτιρίου ως ετοιμόρροπου. 4. Εκδοση τελικής απόφασης από την Περιφέρεια και κοινοποίηση στην αρμόδια Πολεοδομία 5. Εκδοση βεβαίωσης κατεδάφισης από την Πολεοδομία προς τον ιδιοκτήτη με την ταυτόχρονη κατάθεση Ανάθεσης - Ανάληψης επίβλεψης από ιδιώτη μηχανικό. 6. Κατεδάφιση κτιρίου και απομάκρυνση μπαζών από το οικόπεδο, με έξοδα ιδιοκτήτη. 7. Αίτηση προς την Πολεοδομία για δεύτερη αυτοψία, διαπίστωση ότι δεν υπάρχει ακίνητο στο οικόπεδο. 8. Αυτοψία από την Πολεοδομία και Εκδοση τελικής βεβαίωσης, ότι στο ακίνητο δεν υπάρχει κτίσμα 9. Κατάθεση αυτής της τελικής βεβαίωσης στην Εφορία για διαγραφή κτιρίου από το Ε9 Ελπίζω να βοήθησα λίγο. Αν δεν κριθεί το κτίριο ετοιμόρροπο, τότε θα πρέπει να βγεί κανονική άδεια κατεδάφισης σύμφωνα με τον ΝΟΚ!
    1 point
  18. Όπως προανέφεραν οι συνάδελφοι. Οι επιπλέον αυθαιρεσίες σε κτίριο που έχει δηλωθεί με τον ν. 720/77 (με τις 2 σφραγισμένες υπεύθυνες δηλώσεις-μπορείς να το πεις 2 φάσεις) θα υπαχθούν στο ν. 4014 και στο πεδίο υπολογισμού προστίμου θα ενεργοποιηθεί η επιλογή " ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΑΔΕΙΑ"
    1 point
  19. Μανόλη έχεις δεί την Β19 ερωταπάντηση που λέει: Ακίνητα που ρυθμίστηκαν με το ν.720/77 και δεν εντάχτηκαν στο ν. 1337/83 θεωρούνται αυθαίρετα και πρέπει να ενταχθούν στο ν. 4014/11? ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οχι, δεδομένου ότι στην παρ. 2δ του άρθρθου 23 του ν.4014/11 αναφέρεται το άρθρο 20 του ν. 1337/, που αντιμετωπίζει τα δηλωθέντα με το ν. 720/77. Εγώ σκοπεύω να το θεωρήσω έτσι, και όσο για το άν θα δηλώσω τα επιπλέον αυθαίρετα με άδεια ή όχι, μάλλον θα δηλώσω χωρίς άδεια, γιατί βγαίνουν μικρότερα πρόστιμα.
    1 point
  20. Συγνώμη αλλά υπάρχει καμιά επικοινωνία αστυνομίας- πυροσβεστικής με το ΥΠΕΚΑ για το ατυχές συμβάν? Εδώ οι μισοί ταξιτζήδες έχουν εξασφαλίσει το επίδομα τυφλότητας...τι να λέμε...
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.