Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Anton_civeng

    Anton_civeng

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      931


  2. karanus

    karanus

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.395


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.981


  4. Gousgounis

    Gousgounis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.633


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/09/2018 in Δημοσιεύσεις

  1. Για τις Κ1 και Κ3 νομίζω πως ναί , γιατί τα πρόστιμά τους δεν περνάνε και από τον τύπο υπολογισμού του προστίμου. Είναι παραβάσεις "παραβόλου", αν επιτρέπεται ο όρος. Όπως και οι λοιπές παραβάσεις. Αλλά για την Κ2 έχω επιφυλάξεις. Νομίζω ότι τα τμ της θα υπολογιστούν κανονικά για την κατηγορία. Να το πω και διαφορετικά: Στην Κ1 δεν μας ενδιαφέρουν τα τμ , είτε είναι 50 , είτε είναι 200 το πρόστιμο θα είναι 250,00ευρώ. Το ίδιο και την Κ3 , όσες Κ3 και να βάλουμε , το πρόστιμο 250,00ευρώ θα είναι . Στην Κ2 όμως δεν πάει έτσι. Περισσότερα τμ παράβασης ----> μεγαλύτερο πρόστιμο. freecat Αυτό που λες για τον συντελεστή υπέρβασης δόμησης. Αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε ποιός μας απαγορεύει να σπάμε σε πολλά ΦΚ την παράβαση ΥΔ και ποτέ να μην ξεπερνάμε το <50%; Αν το κατάλαβα καλά αυτό που γράφεις
    2 points
  2. EDIT - απάντηση στο παρακάτω: Karanus, Βεβαίως και μπορείς να τακτοποιήσεις τον χώρο κάτωθεν της στέγης ως χώρο με Υ.Δ αλλά τότε βεβαίως και με Υ.Υ, .... Με την άδεια αποπεράτωσης τότε κάνεις και την πρόσβαση σε αυτόν που ασφαλώς θα ήταν πιό εξασφαλιστικό να υπήρχε από τώρα ..... Υ.Γ (+1 ) στο προηγούμενο σου αφού τα είχες πει και από μόνος σου .....
    2 points
  3. υπάρχει ένα έγγραφο του Υπ. Αγροτικής ανάπτυξης και τροφίμων με οδηγίες σχεδιασμού για αγροτικές αποθήκες και εκεί αναφέρει συν τοις άλλοις: "Η ύπαρξη WC είναι ενδεδειγμένη αν όχι απαραίτητη για την εξυπηρέτηση των εργαζόμενων" (είναι το 306802/24-8-2006, όμως δεν το βρίσκω να το ανεβάσω πέραν απο μία αναφορά που το έχω σε Τ.Ε)
    2 points
  4. Φίλε κάτι έχεις καταλάβει λάθος, στην προκήρυξη των εξετάσεων δεν γίνεται πουθενά αναφορά για 4 αντίτυπα. Ένα θέλει μόνο. http://portal.tee.gr/portal/page/portal/mhtrwo/mitrwo/exetaseis Εγώ θα σταθώ στο ότι οι εξετάσεις του ΤΕΕ δεν είναι ουσίας, για τους αποφοίτους εσωτερικού. Δεν σε ρωτάνε τίποτα, από τόσους συμφοιτητές μου δεν έχω ακούσει ποτέ να ρώτησαν κάποιον κάτι. Η όλη διαδικασία την στιγμή που δεν είναι σοβαρή, όπως ακούγεται ότι ήταν παλαιότερα, δεν θα έπρεπε να υπάρχει καν. Δεν αρκεί το ότι έχουμε πάρει πτυχίο από ένα ίδρυμα? Δεν διασφαλίζει αυτό δηλαδή μία ελάχιστη ποιότητα αποφοίτου? Για τους αποφοίτους εξωτερικού πες δεν γνωρίζουμε τι εστί κάθε πανεπιστήμιο, αλλά για της Ελλάδος? Την στιγμή που δεν είναι πλέον εξετάσεις, τσάμπα πληρώνουμε παράβολα, τσάμπα μπαίνουμε σε κόπο και εμείς και αυτοί και κυρίως ξεφτιλιζόμαστε ως κλάδος κατ εμέ.
    2 points
  5. "Τι αλλάζει στο νέο αεροδρόμιο Μακεδονία – Τα έργα" ..... Αυτό που ήδη έχει αλλάξει αλλά δεν αναφέρεται είναι το όνομα όπου από "Αεροδρόμιο Μακεδονία" έγινε κιόλας σιωπηρώς "Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης Μακεδονία" με διπλή ονομασία ως πιό εύκολη για τα σχέδια τους στο να καταλήξει ως σκέτο "Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης". ...... Το νου μας ΟΛΟΙ !!!!
    1 point
  6. Ότι και να επιλέξεις δεν υπάρχει πρόβλημα. Συνήθως, αν όλα είναι "πακέτο", σου έρχεται φτηνότερα. Προσωπικά προτιμώ "όλα έξω" ώστε να μπορείς να έχεις καλύτερη επιλογή και ευκολότερο έλεγχο-συντήρηση-αντικατάσταση αν/όποτε χρειαστεί.
    1 point
  7. Ο κυκλοφορητής συνήθως τίθεται σε λειτουργία όταν η θερμοκρασία του νερού φτάσει σε ένα επιθυμητό επίπεδο. Δηλαδή παίρνει εντολή ο καυστηρας, ζεσταίνει το νερό, ελεγχει ο κυκλοφορητής την θερμοκρασια και ανάλογα ξεκινάει.
    1 point
  8. Για το ύψος είναι όπως το βλέπεις. Άλλωστε από την στιγμή που δεν υπάρχει ΟΑ , δεν τίθεται και θέμα ξεμπαζώματος. Η ΥΥ αφορά στην στέγη. Το διώροφο τμήμα δεν έχει πρόβλημα , αφού 3,00+3,00=6,00<7,50μ. Αλλά η στέγη ξεφεύγει. Και το θέμα είναι , ότι επειδή σαν στέγη το πρόστιμο (αναλυτικός) δεν αντιστοιχεί σε τμ , δεν μπορείς να βάλεις με κάποιον τρόπο στο σύστημα την παράβαση του ύψους.
    1 point
  9. για τον ημιτελή όροφο γιατι να βάλεις 1λπ? Κανονικά Υ Δ θα έβαζα.
    1 point
  10. "Γιορτάζοντας λοιπόν την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Βιώσιμης Κινητικότητας οι δήμοι ......" Μετά την θέσπιση της "γιορτής της Δημοκρατίας" σ αυτή τη χώρα, θαρρούσα πως δεν θα υπήρχε μεγαλύτερη πρόκληση για την νοημοσύνη μας και αυτάρεσκη πολιτική μπούρδα σχετικά με τέτοιες γιορτούλες, .... ώσπου τσουπ!!...... μέσα απ΄τα χαλάσματα, τα χαντάκια, τα παλουκωμένα με δένδρα και κολώνες πεζοδρόμια, τις απρόσιτες ακόμη κι από παρκουρίστες στάσεις λεωφορείων, τους μικρο-υδροβιότοπους πεζοδρομίων και όλο το κακιάς μας ώρας μίζερο συναπάντημα στους κοινόχρηστους της πόλης χώρους,...... τους ξεφύτρωσε λες κάποια ονειρική ψευδαίσθηση τελειότητας που όμως αποκαλύπτει την εγκεφαλοπάθεια τους να εννοούν να γιορτάσουν το μαύρο τους το χάλι με ταμπελίτσες, διαγραμμισούλες, projectors, αντανακλαστικά και άλλα λιλιά που θα κάνουν λέει επιτέλους τη ζωή μας εύκολη ! ... όση και η χαζοχαρουμενιά τους ή μήπως η πονηριά τους για το βάζο με το μέλι των κονδυλίων ?..... Η ποιότητα όμως της κινητικότητα στους δρόμους των πόλεων όχι μόνον υπολείπεται για τους πεζούς και δη τους ΑΜΕΑ, αλλά όντας άθλια, τείνει με τους κινδύνους έναντι ζωής, να δημιουργεί ακόμη και νέους ΑΜΕΑ.... Ιδού για τι γιορτάζουνε οι άρχοντας της υποκρισίας :..
    1 point
  11. - να ξεραμε και τι ειδους αποθηκη θα ειναι...και τι θα αποθηκευει... και δεν καταλαβα τι "παρεκκλιση " μπορει να ζητηθει -και σε ποιο αρθρο στηριζεται- για WC και γραφειο "μεσα" στον ογκο της αποθηκης. Γιατι δεν τα βαζεις "απ'εξω"? εδιτ με τα απο ερευνα βρεθηκε και αυτο www.patt.gov.gr/site/attachments/2819_AP_18.doc Translate this page Προς: τη Δ/νση Αγροτικής Οικονομίας&Κτηνιατρικής. ... σκοπιμότητας και λειτουργικότητας κατασκευής αγροτικής αποθήκης επιφάνειας…………
    1 point
  12. Αφού βάλεις τους σωστούς προμηθευτές, θα ξαναπάς στην Κεντρική Οθόνη Αίτησης όπου και θα πατήσεις να πας στο επόμενο στάδιο. Θα σε πάει εκεί που ήσουν πριν πατήσεις αλλαγή προμηθευτών "Τρέχουσα Κατάσταση : 07. Αίτηση σε υλοποίηση παρεμβάσεων" .
    1 point
  13. Κατά πρώτον σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Κατά δεύτερον, έχω να σας εκμυστηρευτώ ότι τελευταία που μου τυχαίνουν όλο κάτι τέτοια νιώθω σαν την τρελή μηχανικό που πάει συνέχεια σε κάτι παλιές πολυκατοικίες του 1960 και ψάχνει να βρει αυθαιρεσίες «που δεν υπάρχουν πουθενά» ...θα νομίζει κανείς ότι έχω ψύχωση ....στην πραγματικότητα ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΑ να ήταν όλα νόμιμα και να έδινα απλά μια βεβαίωση
    1 point
  14. 1. Όλοι ανεξαιρέτως οι λέβητες-καυστήρες περιμένουν μία εντολή ΟΝ-ΟFF για να δουλέψουν. Επομένως όλοι ανεξαιρέτως συνεργάζονται με οποιοδήποτε έτοιμο ή ιδιοκατασκευή αυτοματισμό αυτονομίας. 2. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις οποιοδήποτε θερμοστάτη (θα συνεργάζεται με τον αυτοματισμό αυτονομίας) 3.Όχι Υ.Γ. Χρειάζεσαι κάποιο γνώστη ηλεκτρολόγο ή καυστηρατζή, για να κάνει τις σωστές συνδέσεις - ρυθμίσεις.
    1 point
  15. Οι καθηγητές μεταξύ τους συγκρίνονται με τα δικά τους κριτήρια: τίτλους σπουδών, δημοσιεύσεις, ερευνητικά προγράμματα, θέσεις σε επιτροπές και όχι με το πού διδάσκουν. Από τη στιγμή που στο ΠΔΑ υπάρχει προσωπικό και με τέτοια προσόντα και πιθανώς από τύχη βρέθηκε εκεί και όχι στο ΕΜΠ, μια χαρά υπάρχει σεβασμός, συναδελφικότητα και αλληλεγγύη.
    1 point
  16. Για την αποφυγή τυχόν παρανόησης, διευκρινίζω εδώ ότι ο κατά την ερώτηση χαρακτηρισμός των χώρων ως Κ.Χ και Β.Χ δεν ανταποκρίνεται στην ορολογία των Φ.Κ#,... (συγκεκριμένα οι χώροι κατά τα Φ.Κ# ταξινομούνται ως Κ.Χ ή ως χώροι μειωτικού συντ. 0,5 ή 0,3 ΚΑΙ ΟΧΙ ως Β/Χ). Η απάντηση μου λοιπόν αφορά στον γενικό χαρακτηρισμό των χώρων στην Τ.Ε καθ΄ότι π.χ ένα αυθ. υπόγειο διαμέρισμα θα εισαχθεί μεν με τον μειωτικό συντ. 0,5 ΑΛΛΑ στην Τ.Ε θα χαρακτηριστεί ως Κ.Χ. Δυστυχώς αυτή η κατάταξη σε: Κ.Χ ή χώροι με μειωτικό συντελεστή (όπως και στον ν.4178) δείχνει την νοητική υστέρηση αυτών που τα νομοθέτησαν ή την παντελή τους ρήξη με την υπέρτατη επιστήμη της Λογικής. Πράγματι , αποδεικνύεται ότι αφού ένα αυθ. υπόγειο διαμ/μα είναι συγχρόνως : κύριος χώρος διαβίωσης (Κ.Χ) και χώρος με μειωτ. συντ. 0,5 Τότε η κατάταξη του νόμου σε διαζευκτικά : Κ.Χ ή χώρος με συντ. 0,5, ή χώρος με συντ. 0,3 είναι τουλάχιστον παράλογη και απαράδεκτη, για να μη πούμε κάτι άλλο..... Το ίδιο παράλογη και απαράδεκτη αποδεικνύεται στην περίπτωση ισογείων αποθηκών >50μ2 που ενώ ως χώροι είναι Β.Χ , ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ εισάγονται ως Κ.Χ αφού ΔΕΝ μπορούν να πάρουν τους μειωτ. συντ. 0,5 ή 0,3 Υ.Γ: για θεραπεία θα συνιστούσα στους νομοθετούντες ένα σύγγραμμα περί της Λογικής του Αριστοτέλους 1-2 φορές τον χρόνο ή/και ταχύρρυθμα μαθήματα του "Θεωρία συνόλων" .......
    1 point
  17. O τελευταίος λογιαριασμός για Απρίλη-Μάη ήταν 30 ευρώ.
    1 point
  18. Δεν έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα, αλλά λάβε υπόψη αρκετό μερεμέτι (εγκατάσταση ρολογιού σε κοινόχρηστο χώρο και όδευση αγωγού Φ. Α. από εκεί μέχρι τον καυστήρα, όδευση σωλήνων νερού από το κολλεκτερ του ορόφου προς τον επίτοιχο κ.λπ.). Αν έχεις ηλιακό (έχεις; ), θα σου βάλει λογικά διακόπτη για να απομονώνεις καυστήρα και να δουλεύεις με αυτόν. Αν όχι, δεν είναι σημαντικό το κόστος. Μικρό βασικά, σε σχέση με τη θέρμανση.
    1 point
  19. απολυτως κανενα προσωπικο προβλημα ή κομπλεξ (το αντιθετο) και δεν εχω να χωρισω κατι μαζι σου. Δεν στεκομαι στα επιπεδα μισθων που αναφερεις, που αν και τα βρισκω υπερβολικά, δεν θα διαφωνισω καθετα καθως εχω χασει την επαφη μου με την εργασία στην Μεγ Βρετανια όπου ζουσα 2 χρονια. Αναφερω μονο οτι κολλητος φίλου μου ΗΜΜΥ ("γνησιος", απο ΑΠΘ ) που εργαζεται εδω και 5-6 χρονια στην Continental στην Νυρεμβεργη στο τμημα R n'D , πληρωνεται καπου 3500€/μηνα καθαρα, δλδ καπου 40-42.000€/ετος. Βεβαια τα Αγγλικα του =lower και Γερμανικα γρι. (απορω....) Η ενσταση μου ειναι στην πληρη αγνοια που εχεις με την εταιρη κατηγορια μηχανικών (των "γιαλαντζι"....) και απο οσο φαινεται απο το επίπεδο σπουδών, την εκπαιδευση και την μετεπειτα εργασιακη τους εμπειρια και επιπεδο που μπορουν να φτασουν (η οποια και βασιζεται στις σπουδες τους , δλδ ενας που δεν εχει τελειωσει γυμνασιο , κατα κανονα, δεν μπορει να εξελιχθει και να γινει Chartered Engineer.) Η αληθεια ειναι οτι , επιβεβαιωμενα, την μεγαλυτερη ευθυνη την εχουν οι καθηγηταδες σας που σας φουσκωνουν τα μυαλα με απαξιωτικες αναφορές στην εταιρη μεριδα μηχανικών (των "μουφα" ντε ) οι οποιοι σε μεγαλο ποσοστο όντας ακαδημαϊκοι μόνο, αγνοούν βασικα στοιχεια του πραγματικού τεχνικού κόσμου εκτος των πυλων του όποιου ΕΜΠ και ΑΠΘ.
    1 point
  20. Μιλώντας για engineering για να πάρεις ποσά που τελειώνουν σε -ήντα και πάνω στην Βόρεια Ευρώπη, πρέπει να είσαι chartered και με κάποια έως αρκετά χρονάκια εμπειρία.... Αυτό λέει η δική μου εμπειρία. Ποσά τριψήφια (σε ευρώ πάντα) παίζουν στην Μέση Ανατολή, στην Αυστραλία και πέρα από τον Ατλαντικό όπου οι απαιτήσεις βέβαια είναι τρελές! (visa, PEng, εμπειρία κλπ). Και φυσικά δεν έχω ακούσει ποτέ φρέσκο απόφοιτο (έστω ΑΕΙ) να χτυπάει τέτοιους μισθούς οπουδήποτε στον κόσμο! Φυσικά πάντα υπάρχουν οι εξαιρέσεις, οι διάνοιες, τα βύσματα κλπ... πχ ξέρω πολιτικό μηχανικό με ελάχιστη εμπειρία που έχει βρει δουλειά ως Πρωθυπουργός σε μικρή χώρα της Νότιας Ευρώπης με απολαβές >100κ€ ....
    1 point
  21. nwo μπας και παίζει κάτι για civil engineering και έχεις υπόψη? Major fields structural-earthquake engineering. Πάω και με 80000. Εμπειρία σε αυθαίρετα κυρίως, δλδ σε πολυπαραμετρικό προγραμματισμό ή αλλιώς ανορθόδοξο πόλεμο. Φτιάξε μας.....
    1 point
  22. δυστυχώς η ημμυ ειναι τοσο αχταρμας σχολή που βιάζει τον ορο engineering. Οτι μας παρουσιαζεις σαν must skills μηχανικού ειναι προσόντα προγραμματιστών κ μόνο. Τι να το κάνω το deep learning κ την python στο εργοτάξιο μας δουλεύεις??
    1 point
  23. Αφού το ρυμοτομικό είναι τόσο παλιό σημαίνει ότι κατά την έκδοση άδειας θα έδειξαν κατά πάσα πιθανότητα, ότι εφαρμόζουν την οικοδομική γραμμή. Επομένως κάτι που ρυμοτομείται εφόσον δεν άλλαξε στην συνέχεια το ρυμοτομικό , σημαίνει ότι ενώ το έδειξαν "πρόσωπο" στην πράξη το έβγαλαν εκτός γραμμής. Αν ισχύει αυτό δε βλέπω να δικαιούται αποζημίωσης, αφού κατά την έκδοση της άδειας, δεν το είχαν δείξει (και δεν θα μπορούσαν να το δείξουν ως ρυμοτομούμενο, γιατί θα ζητούσαν ΠΤκΑΝ ή παραχώρηση σε κοινή χρήση με επιφύλαξη δικαιώματος αποζημίωσης). Δες και τοπογραφικό τίτλου αν υπάρχει, σε μεταγενέστερο χρόνο να δεις τι δείξανε. Κάνε έρευνα και στην ΥΔΟΜ για τεχνική έκθεση οικοδομικών γραμμών στο οικοδομικό τετράγωνο . Ίσως μπορείς να αντλήσεις πληροφορίες και από αυτές.
    1 point
  24. Πράξεις εφαρμογής. Λέει, ας πουμε, ένας δήμος : Θέλω για κάποιους λόγους να επεκτείνω το ρυμοτομικό μου σχέδιο. Γίνεται η μελέτη (πάντα) ενός ΓΠΣ που θα καθορίσει (γενικές γραμμές) προς τα που θέλει να προεκταθεί και έτσι ξεκινά την επέκταση του Ρ.Σ. του δήμου. Δημιουργείται λοιπόν σε μία περιοχή, που μέχρι τότε ήταν ΕΚΤΟΣ σχεδίου, ένα νέο πολεοδομικό περιβάλλον όπου σχεδιάζονται οικοδομ. Τετράγωνα, δρόμοι πλατείες, πάρκινγκ, ....κλπ, κλπ. Σε "πρώτη φάση" πρέπει να κυρωθεί το Ρυμοτομικό αυτό σχέδιο. Εδώ πρέπει να σκεφτείς πως εκεί, ας πούμε, που θα γίνει μία πλατεία θα είναι το χωράφι κάποιου που έτσι........ "χάνεται". Αυτό όμως δεν είναι δίκαιο. Αυτός ο ιδιοκτήτης πρέπει να πάρει κάπου αλλού! Γιαυτό λοιπόν ξεκινά η νέα φάση που πρέπει να διορθώσει τις.... αδικίες και όχι μόνο. Γι' αυτό λοιπόν παίρνουμε από όλα τα τεμάχια εισφορά σε γη αλλά και σε χρήμα. Κάπου στον νόμο 1337 αναφέρονται τα ποσοστά αυτών των εισφορών! Τώρα για να καταλάβεις το μηχανισμό μιας πράξης εφαρμογής πρέπει το Ν. 1337/83 να τον διαβάσεις καλά αλλά ΚΑΙ να τον καταλάβεις. Φυσικά και τους μεταγενέστερους που έχουν σχεση με τις επεκτάσεις. Δημιουργούνται έτσι οι πίνακες (90cm x30cm) της ΠΕ . Εκεί αναγράφεται για κάθε ιδιοκτησία η πορεία της μέσα στην πράξη. Από την στιγμή που οι πίνακες αυτοί παν στο υποθηκοφυλακείο και μεταγραφούν η πράξη είναι πλέον κυρωμένη. Ο πίνακας αυτός θεωρείται και .. ..συμβόλαιο. Αν στην πορεία κάποιος διαπιστώσει ένα λάθος μπορεί με απλές διαδικασίες να κάνει "Διορθωτική πράξη" που αφορά μόνο την σελίδα στην οποία υπάρχει το οικόπεδό του. Προσοχή: Όπως και όλα τα Ρυμ. Σχεδ. μία Π.Ε. συνοδεύεται πάντα από ένα διάταγμα ρυμοτομίας. Αν η Πράξη σταματήσει στην κύρωση μόνο των Ρυμ Σχεδίων τότε η πράξη δεν είναι τελειωμένη. Δεν γνωρίζουμε τις τελικές ιδιοκτησίες. Οικοδομική Αδ. βγάζουμε με κάποιες εγκυκλίους (προυποθέσεις) που πρέπει να αποδείξουμε ότι είμαστε οικόπεδα πυκνά δομημένα και αν τυχόν πάρουμε κάτι παραπάνω, στην τελική τακτοποίηση το πληρώνουμε σε "χρήμα". Στην δήλωση 651 γράφουμε αρτιο αλλά θα καταστεί οικοδομήσιμο με την κύρωση της Π.Ε. και χρωστάει εισφορά σε γη και χρήμα....... Επειδή είσαι νέα στο χώρο μπορείς (και μαζί με 'σενα και οι άλλοι νέοι συνάδελφοι) εδώ στο φορουμ να βρεις πολλές ενότητες που έχουν θέμα τους τις Πράξεις εφαρμογής. Εγώ απλά ήθελα απλά να σου δώσω ένα κίνητρο . Τίποτα παραπάνω. Το θέμα είναι πολύ -πολύ μεγάλο.
    1 point
  25. Το ύψος ήταν και στον 4178 μια "πονεμένη" ιστορία. Αναμένονταν να βελτιωθεί αλλά πλέον έχει γίνει ακόμη πιο ασαφές. Έως ότου δοθούν οι όποιες διευκρινήσεις όπως σωστά αναφέρει ο pirsogiannis προσωπικά εαν προκύψει κάτι επείγον, θα ακολουθήσω την εξης ερμηνεία όπου κατέληξα: Εφόσον έχω υπέρβαση ύψους χωρίς υπέρβαση δόμησης σε οικοδομή με ο.α. τότε εφόσον δεν ξεπερνώ το επιτρεπόμενο της περιοχής--> αναλυτικός, αν το ξεπερνώ-->ΥΥ με 0,2 ή 0,4. Σε προσθήκες κατ επέκταση: εφόσον δεν υπερβαίνω το ύψος του νόμιμου τμήματος (βάσει αδείας)-->Δε χρεώνεται τίποτα όπως και στο 4178 για ύψος Υπερβαίνω το τμήμα του νόμιμου--> ΥΥ με 1,2 ή 1,4 Προσθήκες καθ' ύψος: ΥΥ με 1,2, ή 1,4 όπως στον 4178. Στα χωρίς άδεια: ΥΥ με 1,2 ή 1,4 μόνο εφόσον υπερβαίνω το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής όπως στον 4178. Με λίγα λόγια: Μόνη διαφορά με 4178 υπέρβαση ύψους σε νόμιμο τμήμα με ο.α χωρίς υπέρβαση του μέγιστου επιτρεπόμενου ύψους της περιοχής. Καταλήγω εκεί, καθώς κατ αναλογία με 4178 δεν θεωρώ ορθή την διπλή χρέωση ενός χώρου. Όπως πχ σε μια αυθαίρετη προσθήκη ορόφου όπου γίνεται υπολογισμός του προστίμου σύμφωνα με τις γενικές διατάξεις, δεν μπαίνει επιπλέον αναλυτικός για τα ανοίγματα, έτσι και εδώ θεωρώ ότι εφόσον ένας χώρος πάρει Υπέρβαση δόμησης κάλυψης κλπ δε μπορεί να πάρει και συνδυαστικά αναλυτικό για το ύψος. Τώρα εάν έχεις επιτρεπόμενο 15μ και οικοδομή με ο.α 5 ορόφους των 3.00μ οριζόντιες ιδιοκτησίες και γίνει η του 3ου ορόφου 3,40 και η οικοδομή 15,40 το δίκαιο είναι την ΥΥ να την πάρει η οικοδομή του 3ου. Άσχετα εάν επηρεάζονται και οι από πάνω.
    1 point
  26. συμφωνω απλα υπαρχουν (τουλαχιστον εδω ισχυει) καποιοι που θελουν να κατατμησουν ενα χωραφι σε μικροτερα τμηματα (κατω των 4 στρ) για να τα πουλησουν για καλλιεργεια και μονο. σε αυτους λοιπον δεν μπορεις να πεις οτι δεν γινεται. ετσι δεν ειναι;;
    1 point
  27. Σιγά και μην φοβούνται τον ανταγωνισμό, δεν τους δέχονται για ισάξιους τους καθηγητές από τα ΤΕΙ και ούτε είναι.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.