Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. sarcs

    sarcs

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      1.084


  2. *olga*

    *olga*

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      434


  3. IXE

    IXE

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      37


  4. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.869


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 16/04/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. Από τη σελίδα του ΤΕΕ για το ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης αδειών (15/04/2019) Ενσωματώθηκαν στις 13/04/2019 στο πληροφοριακό σύστημα e-Άδειες τα έντυπα των διοικητικών πράξεων του άρθρου 28 του Ν. 4495/17, όπως καθορίστηκαν με την ΥΑ ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/88894/12666 (ΦΕΚ 5716 Β /19.12.2018), όσον αφορά στο περιεχόμενο και την μορφή τους. Οι διοικητικές πράξεις εκδίδονται πλέον με βάση τα ενημερωμένα έντυπα. Για τον λόγο αυτό συμπληρώνονται από τον διαχειριστή της αίτησης επιπλέον πεδία, ανάλογα με το τι προβλέπεται για την έκδοση της εκάστοτε πράξης. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην προσαρμογή του συστήματος στις αιτήσεις για Έγγραφη βεβαίωση όρων δόμησης-απαιτούμενων εγκρίσεων και για Προέγκριση οικοδομικής αδείας. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
    2 points
  2. Αν δεν ολοκληρώσεις τα πάντα δεν μπορείς να "τικάρεις" στο αντίστοιχο πεδίο της δήλωσης, που δηλώνεις ότι, ".. έχεις στην κατοχή σου όλες τις μελέτες κ.λπ." και να πας τη δήλωση σε οριστική υπαγωγή (τουλάχιστον) για να γίνουν συμβόλαια. Οπότε βρες μηχανικό ηλεκτρομηχανολόγο, να συμφωνήσει και να εισπράξει την αμοιβή του, αφού μπει στην ομάδα έργου και υποβάλλει την τεχνική του έκθεση. Αν δεν συμφωνήσει ο ιδιοκτήτης με αυτά, τότε "πάπαλα" συμβόλαια....
    1 point
  3. Δεν υπάρχει διαδικασία αποδοχής μηχανικού στο σύστημα αυθαιρέτων. Απλώς τους προσθέτεις στην ομάδα έργου
    1 point
  4. Όχι. Έχει αναφερθεί πολλές φορές, το 98.4 λέει ότι μπορεί ένας συγκύριος να αναλάβει μόνος του την τακτοποίηση ολόκληρου του ακινήτου. Όχι μόνο αυτά που θεωρεί δικά του
    1 point
  5. Δεν υφίσταται καμία νομοθεσία και το γνωρίζεις, απλά το παραβλέπεις, αλλιώς περιμένω να την αναρτήσεις ! ................ Ασχολίαστο , είναι θέμα χαρακτήρα.
    1 point
  6. Οπότε καλό θα ήταν να μην χρησιμοποιείται ο όρος "μετατόπιση" καθόλου (ουτε υποθετική, ούτε νοητή) Κάνεις γραπτό ερώτημα και παραθέτω -ξανά- αυτό που μας είπε ο Δημήτρης (το ίδιο λινκ χωρίς εκτύπωση): http://www.nomoskopio.gr/index.html?nsk_192_90.php
    1 point
  7. Δεν υπάρχει καμία "μετατόπιση" ορίου. Το όριο του οικισμού είναι συγκεκριμένο και δεν αποτελεί λάστιχο να τεντώνει όπως θέλει ο καθένας. Απορώ γιατί κάθε φορά βρίσκεται κάποιος υπάλληλος που θεωρεί ότι ανακαλύπτει ξανά τον τροχό. Αυτά όλα έχουν ξεκαθαρίσει τόσα χρόνια και έχουν εκδοθεί έγγραφα για το θέμα. Ο νομοθέτης ευεργετεί τα οικόπεδα που έχουν μέρος τους εντός οικισμού δίνοντάς τους την "θεωρητική" αρτιότητα για να μπορέσουν -εφόσον πληρούν και το άρθρο 6-να οικοδομηθούν. Να σκεφτούμε αντίστοιχο ευεργέτημα στα απέναντι οικόπεδα από τις ακραίες ρυμοτομικές γραμμές σχεδίου πόλης και σίγουρα υπάρχουν και άλλα τέτοια. Στο τέλος, αν δεν βγάζεις άκρη, όπως προανέφεραν οι συνάδελφοι υπέβαλε γραπτό ερώτημα.
    1 point
  8. συγνώμη αλλά δεν είναι λογική αυτή. Δηλαδή οι υπόλοιποι που κάθονται και κάνουν εκθέσεις είναι μ*%$&ς; Καλώς μπήκε το πρόστιμο και καλώς να το πληρώσει, οι νόμοι είναι νόμοι και οι προθεσμίες προθεσμίες. Αν είναι να μην υποβάλλει κανένας, να περιμένει μπας και μπει πρόστιμο και μετά να πάει απλώς να κάνει μια ένσταση Το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου είναι αλλού, όταν μια επιχείρηση δεν υποβάλλει ΗΜΑ τότε δεν θα πρέπει απλώς να μπαίνει ένα πρόστιμο αλλά να ενεργοποιούνται μηχανισμοί ελέγχου της επιχείρησης, διότι υπάρχουν πολλές πιθανότητες τα απόβλητα σε κάποιο λάκκο να θάβονται. Δε λέω ότι γίνεται στο 100% των επιχειρήσεων, αλλά σίγουρα η μη υποβολή έκθεσης είναι εκ των πραγμάτων ύποπτη. Αν απλώς μπαίνουν διοικητικά πρόστιμα για μη υποβολή τότε το όλο εγχείρημα θα φαίνεται στα μάτια μηχανικών και ιδιωτών ως μια φοροεισπρακτική τακτική χωρίς καμία ουσία, που η ουσία είναι η προστασία του περιβάλλοντος και η οργάνωση των επιχειρήσεων γύρω από αυτό. Αλλά φυσικά η ουσία σε αυτή τη χώρα είναι μια έννοια εξαιρετικά δυσνόητη
    1 point
  9. Επίσης δες και τον Ν. 4179/2013 όπως τροποποιήθηκε με τον Ν. 4582/2018, που αναφέρει και ο Δημήτρης παραπάνω. Τα condo hotels, επιτρέπονται αποκλειστικά εντός σχεδίου ή εντός οικισμών. Για εκτός σχεδίου πας στα σύνθετα τουριστικά καταλύματα, που για νέα εγκατάσταση χρειάζονται περίπου 150 στρέμματα γης. Επίσης, απ' ότι κατάλαβα και για τις δύο περιπτώσεις (η αλήθεια είναι ότι το διάβασα λίγο διαγώνια), ένα ποσοστό των οριζόντιων ιδιοκτησιών μπορεί να μεταβιβαστεί σε τρίτους, αλλά τις υπηρεσίες ξενοδοχείου της προσφέρει μία επιχείρηση.
    1 point
  10. 0 4582/18 αλλαξε με το αρθρο 63 το αρθρο 1 παρ. 2 του 4276/14 και το αρθρο 18 του 4276/14 Σημερα ισχυουν τα ανω αρθρρα 1 και 18 του 4276 ως τροποποιηθηκαν. δεν υπαρχει αναφορα στα εκτος σχεδιου. εδω η κωδικοποιηση https://tourismarket.gr/2017/10/12/ston-aera-h-nea-pylh-toyristikis-nomuesias-toy-ypourgeiou-toyrismou/
    1 point
  11. Εξαρτάται και από το είδος της ροής . Αλλά μπορούμε να θεωρήσουμε ότι η ταχύτητα των σωματιδίων είναι ίδια με του ρευστού μας (ακαδημαϊκά τουλάχιστον έτσι το κάναμε) Για παράδειγμα : http://prntscr.com/nbp4xk , το προφίλ ταχύτητας σε τυρβώδη ροή Η μέση ταχύτητα για την τυρβώδη ροή : http://prntscr.com/nbp5uo ΥΓ : Τα σχήματα είναι από το βιβλίο του Munson .
    1 point
  12. Εδώ εκκρεμεί ακόμα (αν δεν κάνω λάθος) απόφαση του ΣτΕ σχετικά με το αν το πρ. ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ νομίμως & δικαίως υπάγεται στον ΕΦΚΑ, τι να συζητάμε τώρα...
    1 point
  13. πλεόν υπάρχει το "περίφημο" π.δ. του 18 για το ποιος και τι, τα υπόλοιπα pdf κτλ που παραθέτεις δεν νομίζω πως έχουν καμία αξία... (δεν έβαλα downvote)
    1 point
  14. Το κράτος αντιμετωπίζει διαφορετικά τους τρίτεκνους από τους πολύτεκνους. Πολύτεκνος είσαι για πάντα ενώ τρίτεκνος όσο τα τέκνα θεωρούνται προστατευόμενα ( υπό ειδικές προυποθέσεις και ενήλικα έως νομιζω τα 23 ). Αρα η έκπτωση ισχύει κατά περίπτωση.
    1 point
  15. Λοιπόν, για να σοβαρευτούμε: Όπως εμμέσως πλην σαφώς ανέφερα στην πρώτη μου "σπόντα" εδώ μέσα, προσπαθώ να αγνοώ το "gatekeeping" το οποίο είναι πολύ συνηθισμένο στην Ελλάδα για κάποιο λόγο. Gatekeeping είναι η συνηθισμένη τάση θαμώνων χώρων να υποκρίνονται ότι μόνο αυτοί κρατάνε τα κλειδιά της γνώσης και οι άλλοι είναι ανίκανοι ή δεν έχουν το δικαίωμα της γνώσης. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος: Σέβομαι απόλυτα την Τοπογραφία ως επιστήμη (και όχι ως πτυχίο ή "σφραγίδα") και δεν έχω καμία όρεξη να την κάνω τουφλοσούρτι ή ετοιματζίδικο συνοπτικό 5 βημάτων χωρίς να υπάρχει κατανόηση των βημάτων. Η λέξη "tool" ή "μόδα" έγινε καθαρά για να επικοινωνήσω φιλικά και όχι για να προσβάλλω. Φιλικά το λέω αυτό χωρίς ίχνος σαρκασμού η υπεκφυγής. Παράκληση: Μην είστε προκατειλημμένοι. Δεν είναι είναι όλοι που έχουν το ίδιο πτυχίο μεταξύ τους όμοιοι. Είναι όλοι οι Τοπογράφοι καρμπόν; Τέλος πάντων, έχω όρεξη να μάθω πολλά στο θέμα (έχω τελειομανία με την ακρίβεια) αλλά μου φαίνεται δεν είμαι ευπρόσδεκτος.
    -1 points
  16. Για τους πτυχιούχοι Μηχανικούς των ΤΕΙ και ΚΑΤΤΕ κτλ. ισχύει το Β.Δ.769/1972. Για τους Τ.Ε.Ι Τοπογραφίας ισχύει η παρ. 5. "Τοπογραφικών εργασιών, αφορωσών εις τα, κατά τις προηγούμενες παραγράφους μελετώμενα υπό των περί ων το παρόν άρθρο πολιτικών υπομηχανικών, έργα ως και απλών τοπογραφικών αποτυπώσεων Πόλεων μέχρι εκτάσεως 150 στρεμμάτων και απλών επίσης τοπογραφικών αποτυπώσεων υπαίθρου μέχρις εκτάσεως 1.500 στρεμμάτων, εξαιρέσει των περιπτώσεων, καθ' ας απαιτείται αυτοτελής τριγωνισμός ή διορθώσεις σφαλμάτων δια της μεθόδου των ελαχίστων τετραγώνων". Το ότι δεν υπάρχει ένα ξεχωριστό διάταγμα σε ισχύ για τα δικαιώματα των Τ.Ε.Ι (εάν δεν με απατάει η μνήμη μου, είχε βγει ένα Π.Δ το 2004, αλλά κρίθηκε αντισυνταγματικό) δεν σημαίνει ότι όλοι κάνουν τα πάντα. Με την ίδια λογική που ισχυρίζεστε ότι όλοι κάνουν τα πάντα, κάποιος άλλος θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι δεν κάνετε τίποτα, εφόσον δεν έχετε θεσμοθετημένο διάταγμα!!
    -1 points
  17. Θα συμφωνήσω και δυστυχώς επαυξάνω ότι τα λάθος συμβόλαια καποια στιγμη ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ (αν δεν γινουν στο παρον) θα πρέπει να διορθωθούν Για ποια εφορμογη μιλάς; Για την ηλεκτρονικη δηλωση 2308; Γενικά αν δεν έχεις ασχοληθεί -ακόμα και για το δικό σου- ΜΗΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ηλεκτρονικα Αν δεν κανεις τελικά μονο το δικο σου, αλλα και για άλλους, επειδη δεν έχεις ασχοληθει, μην τους βαζεις σε περιπέτειες και πηγαινε στο γρ κτ. Μην τα κάνεις ηλεκτρονικα.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.