Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 03/10/2019 in Δημοσιεύσεις
-
😀 Καταρχάς σε ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση! Δυστυχώς τηλεφωνικά έγινε η συνομιλία -δεν ξέρω εάν είναι κάποια νέα τακτική αποφυγής ευθυνών. Κάπως έτσι περίμενα την απάντησή σου και μου αρκεί. Θα ήθελα να ήξερα τον λόγο συγκεκριμένα, αλλά εκτός του ότι μπορεί να είναι μεγάλη ιστορία για να δοθεί σε μια απάντηση, έχω επιπλέον διαβάσει κατά καιρούς και πολλάκις τα σχόλιά σου σε αντίστοιχα θέματα, οπότε και πάλι ευχαριστώ για την αμεσότητα.2 points
-
Είναι οικισμός εντός αντικειμενικού με χάρτη, δώσε παραπάνω πληροφορίες. πχ ΟΤ, προσόψεις ή συντ/νες να το δούμε. Να ευχαριστήσουμε και τον @dimitris GM1 point
-
δηλωνεις αυτο για το οποιο εχεις μεταγραφή και εχει παρει ΚΑΕΚ Τυχον τροποποιησεις θα δηλωθουν οταν κυρωθουν και μεταγραφουν1 point
-
(Μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι έχω κάποιες απορίες σχετικά με το ΕΤΕΑΕΠ και αν μπορείτε να μου τις επιλύσετε. Εδώ και αρκετούς μήνες εργάζομαι σε κάποιο κοινωφελές πρόγραμμα, το οποίο μάλιστα πρόσφατα πήρε και παράταση. Έχω κάποιες ερωτήσεις να κάνω: 1. Στο ΕΤΕΑΕΠ είναι υποχρεωτική η ασφάλιση? Ναι ή Οχι? 2. Το ΕΤΕΑΕΠ απευθύνεται σε μισθωτούς ή μη μισθωτούς ή και τα δύο? 3. Ο εργοδότης (στην περίπτωση μου είναι Δήμος) είναι υποχρεωτικό να πληρώνει τις εισφορές στο ΕΤΕΑΕΠ? Ρωτάω αυτό διότι από τότε που ξεκίνησα να εργάζομαι στον Δήμο ώς Μηχανικός σταμάτησα να πληρώνω τις τρέχουσες εισφορές στο ΕΤΕΑΕΠ (έτος 2019) αλλά πληρώνω μόνο του 2017 και του 2018. Δηλαδή το εκκαθαριστικό των αναδρομικών. Όμως αυτές μου έρχονται συνέχεια ότι τις χρωστάω (το 2019) στην σελίδα του ΕΤΕΑΕΠ. Τι μπορώ να κάνω? Να περιμένω την εκκαθάριση του 2019? 4. Σε περίπτωση που κάποιος ξεχαστεί και δεν πληρώσει μία από τις 32 δόσεις του ΕΤΕΑΕΠ μπορεί να τις πληρώσει άλλη φορά? Δεν ξέρω πόσο είναι ο τόκος. 5. Όταν ξεκίνησα να συμπληρώνω την αίτηση για τις 120 δόσεις εμφάνιση ένα ΕΤΕΑΕΠ που έγραφε κωδικός φορέας προέλευσης ΕΤΑ - ΤΣΜΕΔΕ - ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ + ΕΦΑΠ. Αυτό τι είναι; Είναι κάτι καινούργιο; Αυτό μπορούμε να ρυθμίσουμε; 6. Ρύθμιση σε 120 δόσεις από ότι έχω διαβάσει δεν μπορεί να γίνει για τα αναδρομικά του ΕΤΕΑΕΠ (2017&2018). Αυτό αληθεύει ΝΑΙ ή ΟΧΙ? 7. Στην αρχή προσπάθησα όλα μαζί να τα εντάξω στην ρύθμιση αλλά από ότι ενημερώθηκα από την σελίδα σας το ΕΤΕΑΕΠ η εκκαθάριση δεν μπορεί να ενταχθεί στην ρύθμιση. Δηλαδή με λίγα λόγια τι θα γίνει? Θα γίνει ρύθμιση για τα άλλα και δεν θα γίνει μόνο για αυτό?1 point
-
1 point
-
Παρθέτω τον διάλογο που ακολούθησε τη συμβουλή του Ιάσονα: Εγώ: - (...) εκεί που δεν σας σπέρνουν! Αυτοί: - Είναι τα επιχιρήματά μας σαν τους σπόρους του Δανδελίωνα. Όπου φυσάει ο άνεμος... Τέλος συνομιλίας. Πέρα της πλάκας και αυτοί βοήθεια προσφέρουν, ίσως έχουν υπόψη τους ότι οι υποθέσεις με τα αυθαίρετα (ειδικά τα "παλιά") σπάνια θα βρουν το δρόμο προς τα δικαστήρια, δεν ξέρω... Πάντως αν και έχω διαφάσει πολλές φορές τις ερωταπαντήσεις τους ευαγγέλιο δεν θα της κάνω. "Ομαδοποίηση" ήταν δική μου λέξη, γιατί όταν τον ρώτησα δηλ. τις ΛΠ θα τις βάλω όλες μαζί, έστω και εάν "επωφελείται" μία ΟΙ της άλλης κλπ. που αναλύσαμε παραπάνω και μου απάντησε, "άνα 15000 για όλες τις ΟΙ βάζεις μία ΛΠ, συνολικά τα τμ της ΥΔ, κοκ". Ρώτησα μετά "Τους κοινόχρηστους στην ίδια δήλωση;", εκεί σαν να απάντησε "σε άλλο ΦΚ", σαν να τα "μάσησε" δεν είμαι σίγουρος. Όπως και να 'χει, θα εννούσε τα βάζουμε όλα μαζί αρκεί να είναι κοινά και τα υπόλοιπα κριτήρια βέβαια. Ή Δημήτρη ρώτησες κάτι άλλο;1 point
-
τα προ 75 ειναι ξεχωριστη κατηγορια παει ανα διηρημενη ΟΙ, με ρητη διαταξη Τα άλλα, με τους συνιδιοκτητες και την κοινη δηλωση που μπορουν να κανουν αλλά για το "συνολο" των ΟΙ [αρα και μια για τα κοινοχρηστα] ειναι κολπα..... ζορικα που ξερουν μονον στο ΤΕΕ... υγ απο πού βγαινει η "ομαδοποίηση"????1 point
-
Δες το άρθρο 6 φεκ 270/δ/85 μετά τον 4258 και 4495. 1. Προκειμένου για την ανέγερση κατοικιών εφαρμόζονται και οι ακόλουθοι ειδικοί όροι και περιορισμοί δόμησης επιπλέον των όσων αναφέρονται στο Αρθ-1 του παρόντος. "α) Επιτρέπεται η διάσπαση του ενιαίου κτιρίου μετά τη σύμφωνη γνώμη του Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής και με τις εξής προϋποθέσεις: αα) Τα επί μέρους, μετά τη διάσπαση, κτίρια σε κάθε περίπτωση αποτελούν ένα ενιαίο αρχιτεκτονικό σύνολο, ββ) Στην περίπτωση που προβλέπεται ενιαίο κτίριο το οποίο αποτελεί σύνθεση περισσοτέρων όγκων, η σύνδεση αυτών επιβάλλεται να έχει πλάτος κατ’ ελάχιστον 1,20 μ. και προσμετράται τουλάχιστον σε έναν από τους συντελεστές δόμησης ή κάλυψης ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η παλιά διατύπωση έχει καταργηθεί ΑΡΘΡΟΝ-155 ν. 4495 Στο εδάφιο ββ της περιπτ.α της παρ.1 του Αρθ-6 του ΠΔ/24-5-85 , όπως τροποποιήθηκε με την παρ.1.1 του Αρθ-22 του Ν-4258/14 (ΦΕΚ-94/Α/14) διαγράφεται η φράση "ή και σε περίπτωση που προβλέπονται περισσότερα ανεξάρτητα κτίρια αυτά δεν δύναται να είναι περισσότερα από τρία και δεν δύναται να απέχουν, ανά δύο, απόσταση μεγαλύτερη του 2Δ, όπως το Δ ορίζεται στο Αρθ-3 του Ν-4067/12".1 point
-
Γραπτά και δεσμευτικά στο δίνουν αυτό από το ΤΕΕ; Αν όχι, τότε να τους πεις "...να μην φυτρώνουν εκεί που δεν τους σπέρνουν"!!!1 point
-
Αν ειχε 8 ανεξαρτητες ΟΙ, τοτε επρεπε να πληρωσει 35 ευρω για καθε ΟΙ και ενα δικαιωμα για τα ποσοστα οικοπεδου του "αερα".... ασχετο αν ειχε χτισει απο πανω απο τα 8...τον πυργο της Βαβέλ Μάλον δεν τα μετραει σωστα και σου τα λεει λαθος [και τι ψαχνεις τωρα εσυ????]1 point
-
Σωστά τα έχουν υπολογίσει. Ακριβώς τι έγινε; Δυσπιστεί ο δικός σου για το χαρτί που του έδωσαν στο γραφείο κτηματογράφησης;1 point
-
βλεπεις διάφορες αδειες εδω και παιρνεις μια ιδεα τι ζητανε https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:"αδεια δομησης εκτος σχεδιου με διασπαση κτιριων"&page=0&sort=relative1 point
-
Όπως εγώ το έχω καταλάβει έαν και εφόσον έχεις ασχοληθεί με το Τοπογραφικό και θές να υπάρχει και η υπογραφή σου και η σφραγίδα σου μπορείς και δεν έχω δει απαγόρευση. Όμως και αυτό μη το παραλήψεις θα πρέπει να υπάρχει και υπογραφή σφραγίδα στο ίδιο τοπογραφικό και απο Τ.Μ. ή Π.Μ, και ας υπάρχει και υπόμνημα ότι αφορά την εξάρτηση ΕΓΣΑ 78.1 point
-
Αν κατάλαβα καλά οι 3 αποθήκες είναι εξ ολοκλήρου αυθαίρετες, βρίσκονται στον κοινόχρηστο χώρο του οικοπέδου και δεν αναφέρονται στο συμβόλαιο σύστασης οριζόντιων ιδιοκτησιών (και γενικά σε κανένα συμβόλαιο). Το ποια αποθήκη ανήκει σε ποιον είναι μόνο στα λόγια και δεν αποδεικνύεται με επίσημα έγγραφα. Τεκμαίρεται ότι όλες οι αποθήκες ανήκουν σε όλους εξ αδιαιρέτου και κάθε συνιδιοκτήτης έχει τέτοιο πλασματικό ποσοστό συνιδιοκτησίας σε κάθε μία από τις 3 αποθήκες, όσο είναι το άθροισμα των ποσοστών συνιδιοκτησίας στο οικόπεδο των οριζοντίων ιδιοκτησιών που του ανήκουν βάσει του συμβολαίου. Επίσης τεκμαίρεται ότι κάθε μία από τις 3 αποθήκες έχει μηδενικό ποσοστό συνιδιοκτησίας στο οικόπεδο. Επειδή δεν είναι δυνατόν να θεωρηθούν αυτοτελείς ιδιοκτησίες, αφού δεν περιγράφονται σε κανένα συμβόλαιο, πρέπει να δηλωθούν και οι 3 σε 1 δήλωση, μαζί με όλες τις πιθανές αυθαιρεσίες που υπάρχουν σε χώρους εκτός της καθαρής επιφάνειας των οριζοντίων ιδιοκτησιών και εκτός των κοινοχρήστων χώρων στους οποίους οι οριζόντιες έχουν ποσοστό συνιδιοκτησίας (με λίγα λόγια σε χώρους εκτός της μικτής επιφάνειας των οριζοντίων ιδιοκτησιών). Επιβάλλεται να δώσουν τη σύμφωνη γνώμη τους για την ρύθμιση των αυθαιρέτων (υπεύθυνη δήλωση με θεωρημένη τη γνησιότητα της υπογραφής) οι συνιδιοκτήτες που συγκεντρώνουν αθροιστικά τουλάχιστον ποσοστό συνιδιοκτησίας στο οικόπεδο 51%, βάσει του συμβολαίου. Εφόσον οι αποθήκες είναι ισόγειες δηλώνεις στο σύστημα ότι υπάρχει οικοδομική άδεια στο οικόπεδο. Η κατάσταση δεν είναι ίδια με εκείνη χωρίς οριζόντιες ιδιοκτησίες. Αν Ε το άθροισμα των καθαρών επιφανειών όλων των οριζοντίων βάσει συμβολαίου και Ε1, Ε2, Ε3 οι επιφάνειες των 3 ισογείων αποθηκών τότε το ποσοστό δόμησής τους προσδιορίζεται από την σχέση Π.Δ.= (Ε1+Ε2+Ε3)/(Ε+Ε1+Ε2+Ε3). Η επιτρεπόμενη δόμηση και κάλυψη που τους αναλογεί, καθαρά και μόνο για τη δήλωση ένταξης στο Ν. 4495/2017, προκύπτει από το γινόμενο του Π.Δ. με την επιτρεπόμενη δόμηση και κάλυψη αντίστοιχα του οικοπέδου. Οι υπερβάσεις δόμησης και κάλυψης συγκρίνονται με αυτά τα μεγέθη για να προκύψει το ποσοστό υπέρβασης. Έτσι προσδιορίζεται ποια κατηγορία αυθαιρέτων θα επιλεγεί. Εφόσον και οι 3 αθροιστικά δεν υπερβαίνουν τα 50 τ.μ. μπορεί να επιλεγεί μειωτικός συντελεστής 0,3. Αν η επιφάνειά τους υπερβαίνει αθροιστικά τα 50 τ.μ. τότε τα 50 τ.μ. μπορούν να δηλωθούν με μειωτικό συντελεστή 0,3 και η υπόλοιπη επιφάνεια χωρίς μειωτικό συντελεστή. Αν κάποια ή κάποιες από τις 3 αποθήκες έχουν επιφάνεια αθροιστικά μέχρι 15 τ.μ. και μέσο ύψος μέχρι 2,50 μ. είναι δυνατόν να ενταχθεί/ούν στην κατηγορία 3. Μετά την υπαγωγή στις διατάξεις του Ν. 4495/2017 πρέπει να γίνει αναθεώρηση της οικοδομικής άδειας λόγω μεταβολής του διαγράμματος κάλυψης. Μετά την έκδοση της βεβαίωσης μηχανικού οι συνιδιοκτήτες (όσοι διαθέτουν τουλάχιστον το 51% της συνιδιοκτησίας στο οικόπεδο βάσει συμβολαίου και όχι απαραίτητα όλοι) οφείλουν να επισκεφτούν βολίδα τον συμβολαιογράφο για να τροποποιήσουν την πράξη σύστασης οριζοντίων ιδιοκτησιών, έτσι ώστε να οριστούν οι αποθήκες ως αυτοτελείς ιδιοκτησίες και να τους αποδοθεί ποσοστό συνιδιοκτησίας στο οικόπεδο. Το νέο συμβόλαιο δεν θα τροποποιήσει το αρχικό συμβόλαιο σύστασης οριζοντίων ιδιοκτησιών για τους συνιδιοκτήτες που δεν συναινούν (εφόσον δεν συναινέσουν όλοι). Στη συνέχεια το νέο συμβόλαιο πρέπει να μετεγγραφεί στο αρμόδιο υποθηκοφυλακείο ή κτηματολογικό γραφείο και να γίνουν οι αντίστοιχες αλλαγές στη δήλωση περιουσιακής κατάστασης Ε9 (αν δεν έχουν γίνει).1 point
-
Ιδιαίτερη ΠΡΟΣΟΧΗ = Απάντηση στο εξής ερώτημα, το οποίο είναι άμεσα συνδεδεμένο με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του συγκεκριμένου ακινήτου και με το μέχρι σήμερα ιστορικό υπαγωγής του: Αν μεταφέρω αυτή τη δήλωση στον 4495 και την προσαρμόσω σε αυτόν, οι απαιτήσεις του νέου αυτού νόμου, ΔΕΝ έχουν καμία απολύτως σχέση με αυτές που είχε ο παλιός νόμος και σε ΠΟΛΛΑ σημεία π.χ. απαίτηση ΜΣΕ κ.λπ. Αξίζει τον κόπο και τις ευθύνες που αναλαμβάνω η αμοιβή που έχω ζητήσει; Τις απαντήσεις θα τις δώσεις εσύ.... P.S. Όσον αφορά στη διαδικασία, είναι ακριβώς όπως το λες.1 point
-
Προφανώς και η αποθήκη στον κοινόχρηστο χώρο ανήκει σε όλους τους συνιδιοκτήτες του ακινήτου (στον καθένα αναλόγως με το ποσοστό ιδιοκτησίας του, το ξέρουν δεν το ξέρουν, το θέλουν δεν το θέλουν κ.λπ.). Προφανώς και για την υπαγωγή απαιτείται (αρκεί) το 51% των συνολικών χιλιοστών ιδιοκτησίας. Τέλος, προφανώς για την τροποποίηση της σύστασης οριζόντιας ιδιοκτησίας απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του 100% των συνιδιοκτητών. Σημείωση: Τί αποδεικτικό παλαιότητας αυθαιρεσίας έχετε; P.S.1. Με άλλα λόγια απαιτείται δήλωση υπαγωγής στον 4495 για όλες τις αυθαιρεσίες στους κοινόχρηστους χώρους του ακινήτου!!! P.S.2. Την ιδιαίτερη καλησπέρα μου Δημήτρη...1 point
-
είναι γελοίο απόλυτα να αφήνει εκτός τα ακίνητα 2006-2019 και άρα εκείνοι να καταστρεφονται οριστικά καθώς πιά θα είναι ακίνητα 3 ταχυτήτων , και συγκεκριμένα αυτού που προσπαθεί να σηκώσει κεφάλι (του παλιού μικροεπαγγελματία κατασκευαστή χωρίς καβάτζες κλπ στην άκρη) στην χειρότερη μοίρα του 24%. Είναι γελοίο που το σκέφτηκαν διότι προεκλογικά δεν είπαν αυτό. O κόσμος τούς ψήφισε ώς καλύτερους γνώστες τής ελεύθερης οικονομίας να δώσουν μία ώθηση στην οικοδομή κλπ. Ξέρουν ότι αυτό που θα ψηφίσουν είναι ταφόπλακα σε κάποιους που φανταστείτε μπορεί μέσα στην κρίση να στηριξαν την οικοδομή , να έβγαλαν καμιά άδεια, να ΄'εδωσαν μεροκάματο σε εργαζόμενους και πιθανόν να έμειναν με μία περιμένοντας να πουλήσουν για να τα ξαναρίξουν στην οικοδομή. Και τούς εκτελούν απόλυτα. Μα τα λεφτα που θα πάρουν στην οικοδομή θα τα ρίξουν. Κατ΄αρχάς για να αποπερατώσουν τα ημιτελή με ΦΠΑ , για να τα πουλήσουν. Για ποιό λόγο κάποιος να αγοράσει με ΦΠΑ όταν με 3% θα αγοράσει ολοκαίνουργιο?1 point
-
1 point
-
ΠΥΡ.ΔΙΑΤΑΞΗ 15/2014: Άρθρο 3 Μόνιμα συστήματα ενεργητικής πυροπροστασίας 3.1. Αυτόματο σύστημα πυρανίχνευσης Η μελέτη, σχεδίαση και εγκατάσταση των αυτόμα− των συστημάτων πυρανίχνευσης καθορίζεται από το πρότυπο ΕΛΟΤ EN 54: «Συστήματα πυρανίχνευσης και συναγερμού», όπως κάθε φορά ισχύει. ΠΔ 41/2018 Άρθρο 8: Πρότυπα - τεχνικές προδιαγραφές - πιστοποιητικά ...Τα πρότυπα ΕΛΟΤ ενεργητικής πυροπροστασίας είναι τα αναφερόμενα στην 15/2014 Πυροσβεστική Διάταξη όπως τροποποιούνται και ισχύουν κάθε φορά. Εσύ που έχεις καταλάβει την διαφορά εφαρμοσμένου δικαίου και προτύπων , θα μας πεις τώρα αν είναι υποχρεωτικό το ΕΝ 54-14 για την μελέτη πυρανίχνευσης ?1 point
-
1 point
-
Το έγραψα αρκετές φορές ... θα το κάνω ακόμη μία : Οι συντεταγμένες που μας δίνει το κτηματολόγιο ΔΕΝ είναι για οριοθέτηση !! Μη "τσιμπάτε" σημάδια από το "πιλοτικό" του κτηματολόγιου! Οι συντεταγμένες ΕΓΣΑ87 που θα δώσετε εσείς στις κορυφές είναι οι σωστές (αν φυσικά τις δώσετε σωστά). Αν αυτές αποκλίνουν από τα "όρια απόκλισης" που βάζει το ίδιο το κτηματολόγιο, τότε ζητάτε διόρθωση (χωρική μεταβολή) σχεδίων και συντ/νων. Τα σχέδια του κτηματολόγιου είναι κατά 70 με 80% "από αέρα". Αρα γιατί να είναι σωστές αυτές οι τιμές και όχι οι δικές σου που, εννοείται, έγιναν με τον σωστό τρόπο έξω στο πεδίο(?).1 point
-
IEC 62305-4 Lightning-Protection-Risk-Assessment-Calculator.xls Lightning Protection Risk Assessment NEW.pdf1 point
-
ένας Πολ. Μηχ. δεν με χωνευει και μου έβαλε αρνητική φήμη, δεν πειράζει όμως, εγώ πιστευω ο Αρχιτεκτονας τα Αρχιτεκτονικα, ο Πολ Μηχ τα στατικα και ο Τοπογραφος τα τοπγραφικα. Και ο καθενας αναλογα με την ειδικοτητα του, οτι του επιτρεπει η ειδικοτητα του να ξερει.1 point
-
.....με το καλο οι Πολιτικοι Μηχανικοι να σταματησουν να κανουν Αρχιτεκτονικες μελετες ακινητων....1 point
-
στην αρώτηση λοιπόν να αναφερθεί η νομοθεσία, η απάντηση είναι ΠυρΔ15/2014, άρθρο 3 και ΠΔ 41/2018, αρθρο 8. Επίσης, κατά κανόνα, το που και πότε καθορίζεται από τη νομοθεσία. Τα πρότυπα καθορίζουν το πως....... ΥΓ αν θέλεις (και αν έχεις διαβάσει το πρότυπο) δίνεις μια σοβαρή απάντηση στο τι πυρανιχνευτή θα χρησιμοποιήσεις (εμένα δεν μου έχει χρειαστεί και δεν το έχω διαβάσει).-1 points
-
-1 points
-
Προφανώς και δεν βαριέμαι να πάω στο Μηχανολογικό, και αν δεν σε πειράζει αν δεν μπορείς να βοηθήσεις πήγαινε και σχολίασε κανένα άλλο θέμα. Σε ευχαριστώ. Απλά για να το ξέρεις και εσύ έχω ρωτήσει ήδη στο Μηχανολογικό δεν έχουν κάτι παρόμοιο.-3 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
GTnews posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-