Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. telakas

    telakas

    Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      104


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      9.162


  3. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.869


  4. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.821


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/09/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. @tzankan -Έχουμε συζητήσει αρκετές φορές για την πρόταση αυτή της εγκυκλίου που αναφέρεις (τελευταία φράση της διευκρίνησης για την ιδιδ."Το αν υπάρχει κοινός τόπος της θέσης του κτιρίου που προβλεπόταν στην οικ. Άδεια και της πραγματοποιηθείσας εξετάζεται για την επιλογή του συντελεστή 1 του Παραρτήματος Α δηλαδή αν έχει άδεια ή όχι.")-Προσωπικά θεωρώ ότι η φράση αυτή δεν έπρεπε να υπάρχει γιατί δημιούργησε σύγχυση ως προς το τι θεωρούμε ΜΕ άδεια ή ΧΩΡΙΣ άδεια και ήταν περιττή αφού επεξηγείται ρητά στο Παράρτημα ότι για να επιλέξουμε "ΟΧΙ" θα πρέπει να συντρέχουν και η άλλη μη νόμιμη θέση και ο μη κοινός τόπος (και τα δύο ταυτόχρονα). Άρα,απαντώντας στα παραπάνω,στο σκαρίφημα σου για μένα η Περίπτωση Β,είναι ΜΕ άδεια.Στην περίπτωση Δ,που πράγματι συντρέχουν τα δύο παραπάνω,μπαίνει το ΧΩΡΙΣ άδεια.Ως προς το αν όλο το κτίριο σε αυτήν την περίπτωση θεωρείται αυθαίρετο,υπάρχει η "αυστηρή" άποψη (όλο αυθαίρετο) και η πιο "επιεικής" που συμφωνεί με την εγκύκλιο "Αν μετακινηθεί με τμήμα του σε μη νόμιμη θέση επιβάλλονται για τη μετακίνηση το ανωτέρω πρόστιμο μετακίνησης και επιπλέον τα πρόστιμα του τμήματός του που βρίσκεται στη μη νόμιμη θέση (αναλόγως της παράβασης)".Αν με ρωτήσεις προσωπικά,κλίνω υπέρ της επιεικούς προσέγγισης, γιατί αν θεωρήσουμε όλο το κτίριο αυθαίρετο,αναιρούμε τελείως το γέγονος ότι αυτός (ο πελάτης) έβγαλε οικοδομική άδεια και εξομοιώνουμε την περίπτωση του με κάποιον που φύτεψε κάπου μόνος του ένα κτίριο τελείως αυθαίρετα...(το θεωρώ άδικο). Όσον αφορά το τι ανεβάζουμε (γενικά μιλώντας),η απάντηση είναι,ΚΑΙ την άδεια,γιατί υπάρχει,και το Τοπογραφικό ΕΓΣΑ,ΚΑΙ την αποτύπωση (εκτός της εξαιρετικής περίπτωσης που η μοναδική παράβαση του ακινήτου είναι η μετατόπιση και έχεις ένα πανομοιότυπο κτίριο με της άδειας...πράγμα λίγο απίθανο να συμβαίνει,οπότε δεν έχεις να αποτυπώσεις καμία διαφορά...). Τέλος,το ότι με την επιλογή "ΟΧΙ" στην άδεια,κλειδώνουν οι συντελεστές κάλυψης και πλαγίων αποστάσεων,δεν σε απασχολεί,καθώς εσύ επέλεξες τον συντελεστή υπολογισμού για το "ΟΧΙ" βάσει Νόμου,και προχωράς παρακάτω....Εύχομαι να βοήθησα κάπως. @mikehellas -Προσωπική μου γνώμη,καμία σχέση με Δ ή δ.Έχω ένα νόμιμο περίγραμμα κτιρίου της άδειας και τμήμα του δεν κατασκευάστηκε,με αποτέλεσμα να... "απομακρυνθεί" από το δ=0.Το "τμήμα κτιρίου που δεν κατασκευάστηκε" μεταφράζεται ως παράβαση αναλυτικού προϋπολογισμού,καθώς δεν αντιστοιχεί σε τίποτε από τα υπόλοιπα προς υπολογισμό του άρθρου 100,άρα,μένουμε στην λοιπή παράβαση,η οποία δεν έχει να κάνει με πλάγιες αποστάσεις.Τις ξεχνάς. @maryts27-Ναι,αν εισέρχεται εντός Δ,η θέση δεν είναι νόμιμη.Ναι,αν έχεις μόνο αυτό το κτίριο στο γήπεδο σε θέση μη νόμιμη και χωρίς κοινό τόπο,πρέπει να επιλέξεις "ΟΧΙ",σύμφωνα με το Παράρτημα.Για το αν θεωρείται όλο αυθαίρετο ή όχι,αναλύω την άποψη μου στον tzankan παραπάνω.🙂
    2 points
  2. Γειά σου, εκτός φαίνεται άρα 600 ευρώ.
    2 points
  3. Όλα γίνονται....με προϋποθέσεις. Πρέπει να γίνουν τα εξής : Υπολογισμός ψυκτικών φορτίων (κάτι σαν θερμικές απώλειες) Έλεγχος διατομών σωλήνων (αν επαρκούν, γιατί συνήθως οι απαιτούμενες παροχές νερού είναι μεγαλύτερες) Μόνωση σωλήνων (αν δεν είναι μονωμένες) Συνίσταται η παροχή στα αερόθερμα/FCU να γίνεται από την κάτω πλευρά και όχι από την πάνω, όπως στη θέρμανση Θα πρέπει όλα τα αερόθερμα/FCUs να είναι παράλληλα συνδεδεμένα (δεν θα πρέπει να είναι σε σειρά όπως σε μονοσωλήνιο σύστημα) Ίσως (πιθανόν) να χρειαστεί προσθήκη και άλλων FCUs Συλλογή συμπυκνωμάτων από αερόθερμα (αν δεν έχουν τέτοια δυνατότητα, πρέπει να αντικατασταθούν με FCUs) Οι θερμοστάτες των αερόθερμων (αν διατηρηθούν) θα πρέπει να λειτουργούν και σε λειτουργία ψύξης ή να αντικατασταθούν Κατασκευή δικτύου αποχέτευσης συμπυκνωμάτων από αερόθερμα/FCUs Εγκατάσταση κατάλληλου ψύκτη ή Αντλίας Θερμότητας. Αυτά....βασικά (ίσως να μου ξέφυγε και κάτι άλλο!)
    2 points
  4. Ο ΟΑΕΔ βγάζει κατά καιρούς διάφορα προγράμματα, voucher, 5μηνα, για νέους επιστήμονες, για μακροχρόνια άνεργους.... τα κριτήρια ποικίλουν όπως και η διάρκεια αλλά σχεδόν πάντα μιλάμε για 100% επιδότηση και για βασικό μισθό και προσωπικά δεν ξέρω κανένα εργοδότη που να δίνει έστω 1 ευρώ παραπάνω.
    1 point
  5. Εξ όσων ξέρω, οι βοηθητικές ισχείς συμπεριλαμβάνονται στα SEER & SCOP
    1 point
  6. Οκ οπότε είσαι στα 1.400€! Καλή συνέχεια.
    1 point
  7. Καλημέρα, 1. 1.250€ 2. 1.200€ 3. 1.550€ 4. 1.550€ 5. 1.550€ 6. 1.900€
    1 point
  8. Θα πρέπει να δώσεις συντεταγμένες. Η Αργυροκάστρου αλλάζει 3 τιμές ανάλογα το σημείο που βρίσκεσαι..
    1 point
  9. Όχι δεν μπορεί να μπει κατηγορία 3 εφόσον είναι πάνω από 15τ.μ. Αναγκαστικά όπως τα λες.
    1 point
  10. Υπέρβαση δόμησης (με μειωτικό 0,5 εφόσον έχει τηρηθεί η υπόγεια στάθμη αλλά επειδή απ' ότι λες δεν υπάρχουν σκαλιά μάλλον θεμελιώθηκε ψηλότερα και δεν είναι πλέον υπόγειο άρα χωρίς μειωτικό) για την αλλαγή χρήσης και 1 λοιπή παράβαση για τη διαμερισμάτωση. Και βέβαια επειδή αποδεδειγμένα πρόκειται για κατοικία προ του 1975, τα βάζεις όλα κατηγορία 1 και με παράβολο 250 ευρώ ξεμπερδεύεις.
    1 point
  11. Είσαι δυνατός Άκη.. Το έδινε απόδοση περίπου 1,01 ότι θα απαντήσεις πρώτος...
    1 point
  12. Γενικα, η πολυτεκνικη ιδιοτητα ισχυει, για τους πολυτεκνους με ανηλικα παιδια... Με ενηλικα παιδια, παραμενουν οι γονεις ισοβιως πολυτεκνοι. ΟΜΩΣ για τον ν. 4495, το αρθρο 103 παρ. 4 ζηταει μονον "κυρια" κατοικία και οικονομικες προυποθεσεις χωρις να οριζει πλαφον τμ. Σε 12 τροποποιησεις του 4495 δεν εκαναν καμμια αλλαγη στο αρθρο αυτο Ούτε καν στην τελευταια διαβουλευση γινεται καποια αναφορα. [Μονον με την εγκ. 2 που εγραψαν στο ποδι την ωρα που εφευγαν, "διορθωσαν" το νομο.] Εσυ θα εφαρμοσεις τον Νομο, κι ας ερθουν να σου βρουνε πού δεν ησουν νόμιμος.-
    1 point
  13. Ναι είναι σίγουρο.... Πρώτα πληρώνεται το παράβολο και το ανταποδοτικό τέλος, στη συνέχεια δηλώνεται το εφάπαξ, μετά συμψηφίζονται τα ήδη καταβλήθέντα και στο τέλος ό,τι απομένει για πληρωμή....
    1 point
  14. μην υποτιμάς τον εαυτό σου..... αλλά ακόμα πιο σημαντικό μη υποτιμάς πάντα τους άλλους με βάση τα χαρτιά που έχουν ή δεν έχουν.
    1 point
  15. Δες τους κανονισμούς: DIN EN 12810 EN 1004 EN 1298 DIN EN 12812
    1 point
  16. Εκτιμώ πως κάνεις λάθος! Οι Ελληνικοί ΕΑΚ-ΕΚΩΣ ήταν και είναι (παρόλη την εφαρμογή των EC) από τους ασφαλέστερους Κανονισμούς και πολύ μπροστά από Κανονισμούς με ανύπαρκτες προβλέψεις περί σεισμού (δε μιλάω για τους DIN). Οπότε τίποτα δεν αποφεύγουμε! Η αντιμετώπιση της διάτρησης στην παρ. 6.2 του EC2 είναι ίδια για συμπαγείς και μυκητειδείς πλάκες. Και επί ευκαιρίας δοθείσης.......μερικές φορές μπερδεύουμε κάποια πράγματα! Όσο και να αλλάξουν οι Κανονισμοί, η τέχνη της όπλισης και ο τρόπος αντιμετώπισης δεν θα αλλάξει (τουλάχιστον δραματικά). Οι προβλέψεις της όπλισης π.χ. κατά Λέοναρντ είναι συνεχώς επίκαιρες και λαμβάνονται υπόψη από κάθε σοβαρό μελετητή. Οι Κανονισμοί μπορεί να αλλάξουν τα ποσοστά του απαιτούμενου αλλά η ΦΥΣΙΚΗ η οποία καθορίζει την τεχνοτροπία όπλισης και τον τρόπο διάταξης του οπλισμού παραμένει η ίδια.
    1 point
  17. Πόσο είναι περίπου το κόστος για τις μετρήσεις; 200-500 ευρώ; Θα ξεκινήσω με τον ΠΜ από αυτό και ελπίζω να είμαι σε καλά επίπεδα. Βοηθητικές οι πληροφορίες σας. Ευχαριστώ
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.