Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/11/2020 in Δημοσιεύσεις
-
Μόλις εμφανίσθηκαν οι πληρωμές των δύο δόσεων (Νο20) του 2017-2018 στις καταβολές.3 points
-
Έχετε ανεβάσει όσα λήγουν την Κυριακή ή ελπίζετε σε παράταση;3 points
-
κυριε εσεις ξερετε καλύτερα, μην ασχολειστε με τους άσχετους εδώ μέσα.... Κάντε αυτό που νομίζεται και σας ευχαριστεί. ΥΓ (επειδή διαβάζουν και άλλοι) . Οι συνάδελφοι σας λένε να φέρετε τώρα ηλεκτρολόγο, εγώ λέω δε βαριέσε. Αν δεν έρθει τώρα θα έρθει αργότερα να κάνει εκτεταμένες επισκευές. Βέβαια μπορεί να χρειασθεί και μπογιατζής, σοφατζής, πυροσβέστης κλπ...2 points
-
Για να μην αφήσουμε το προγραμματάκι στην μοίρα του, μία μικρή ενημέρωση στα δεδομένα. Αν δε βγάζει με την πρώτη τα νέα ποσοστά, πατήστε Ctrl+F5 στη σελίδα εισαγωγής δεδομένων για να ενημερωθεί. 30/7/2020 Update! Ενημέρωση ποσοστού ΙΚΑ εργαζόμενου & εργοδότη (ισχύει απο 1/6/20) Update! Ενημέρωση μέσου ημερομίσθιου εργάτη ΙΚΑ (Μ.Η)2 points
-
1 point
-
Δεν νομίζω ότι μπορεί να το δηλωσει μεταποίηση,είναι αποθήκη και δηλώνεται σαν υπηρεσίες Γιατί δεν υπάρχει κατ.για τις αποθήκες σύμφωνα με το παράρτημα.1 point
-
Για να εξασφαλιστεί το ενεργειακό premium του 10% θα πρέπει ο ενεργειακός στόχος να επιτυγχάνεται στο σενάριο του 1ου ΠΕΑ. Οτιδήποτε εκτός προγράμματος που όμως επηρεάζει την ενεργειακή κατάταξη θα συμπεριληφθεί στο 2ο ΠΕΑ αλλά δε θα επιδοτηθεί. Σε ότι αφορά τον οδηγό όσες φορές έχω πάρει στο helpdesk (να παίρνετε, το σηκώνουν και έχει μικρή αναμονή) μου λένε προσεχώς.1 point
-
1 point
-
ερωτηση: Δεν πρεπει να ειναι "νομιμα" τα διαχωριζομενα???1 point
-
Πρόσφατη δευκρινηση "6. Διευκρινίζεται ότι στις Περιφερειακές Ενότητες Θεσσαλονίκης και Σερρών, οι υπηρεσίες παροχής προϊόντων σε πακέτο από το κατάστημα (take away) και καθ ́οδόν εξυπηρέτησης (drive-through), δεν επιτρέπονται με την έννοια του αυτοτελούς λόγου μετακίνησης των πολιτών. Είναι προφανές ότι επιτρέπονται στο πλαίσιο των λόγων μετακίνησης των πολιτών που ορίζονται στα άρθρα 3, 4 και 5 της υπ' αριθμ. Αριθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ. 69919/02.11.2020 KYA (Β' 4831/2.11.2020), όπως άλλωστε ίσχυε και στην πρώτη φάση της πανδημίας." τουθ' οπερ σημαινει οτι, α] ναι μεν δεν μπορει καποιος να στείλει SMS η να υπογραψει δηλωση μετακινησης "παω για καφε και μπουγατσα" αλλά, αν βγει, για τους λογους των αρθρων 3, [δηλωση/SMS] 4 [νυχτα] και 5 [εκτος Π. Ενοτητας] θα μπορει "επι τη ευκαιρια" να κανει μια σταση να ψωνισει και το κατιτίς του... β] τα "μπουγατσατζιδικα" κλπ. καταστηματα εστιασης θα ειναι ανοιχτα και θα επιτρεπεται να πουλανε, "κατα το λογικον συμπερασμα" οτι "κυκλοφορει, αρα εχει χαρτι, αρα μπορει να ψωνισει..αρα...] [δεν διευκρινιζεται εαν θα υποχρεουνται να εξετασουν αν ο πελατης εχει καποιον λογο απο τα 3,4 και 5.] Ηταν προφανες.... Αρααααα άδικα διαμαρτυρονταν οι καταστηματαρχαι. χα🤣 https://www.zougla.gr/money/agores/article/eksi-diefkrinisis-gia-ti-litourgia-katastimaton-ke-epixiriseon-meta-apo-ta-teleftea-ektakta-metra1 point
-
Καλημέρα Μεσοτοιχία είναι ο κοινός τοίχος μεταξύ δυο κτιρίων, οπότε δεν είναι μεσοτοιχία. Ο ΝΟΚ στους ορισμούς αναφέρει : Τυφλή όψη είναι η πλευρά του κτιρίου που κατασκευάζεται στα όρια της ιδιοκτησίας με τα όρια του όμορου οικοπέδου. Οπότε ναι είναι όψη1 point
-
εφόσον υποχωρείς το κτίριο σου 2μ τότε θεωρείται ακάλυπτος οπότε ισχύουν οι σχετικές διατάξεις. Επομένως ο εξώστης εντός ακαλύπτου μπορεί να ξεκινάει απο το 2.65μ και το έρκερ απο τα 3μ1 point
-
θα απαγορευτεί να λες μπουγάτσα τυρί κλπ..... Όλες οι μπουγάτσες θα έχετε δεδομένο και εκεί ότι είναι γλυκό.... Τέλος.1 point
-
@desptsouk Eτσι είναι η αίτηση γίνεται μόνο απο τον μεταγενέστερο φορολογικό έλεγχο που είναι η τελευταία πράξη.Αν δοκιμάσεις απο την πράξη της άδειας δεν γίνεται. Σε αντίστοιχη περίπτωση έκανα αίτηση και μου έβγαλε παρατήρηση απο την ΥΔΟΜ για συμπλήρωση ΑΔΑ και αριθμού πράξης της άδειας κατ.3 (εν γνώση τους ότι είναι θέμα συστήματος) πριν το προωθήσει ΤΕΔΚ. Επίσης αν κάνουμε την αίτηση όχι αυτοματα απο το e-άδειες αλλά με τον παλίο τρόπο δεν είναι αποδεκτό γιατί δεν συνδέονται τα αρχεία της άδειας. Συγκαταλέγεται και αυτή στις υπηρεσίες που λειτουργούν άψογα απο το ΤΕΕ... μας έχουν κακομάθει1 point
-
@desptsouk Έκανα την αίτηση από τον έλεγχο των φορολογικών, όλα καλά. Έγινε ο έλεγχος, πήρα και το πόρισμα. Μην αγχώνεσαι, έτσι πρέπει να γίνεται, αυτό μου είπαν τότε και από το helpdesk e-αδειες του ΤΕΕ ΥΓ: Το μόνο θεματάκι που αντιμετώπισα ήταν στο πρώτο στάδιο που περνάει το αίτημα από ΥΔΟΜ, μου γκρίνιαξαν γιατί δεν είχε ΑΔΑ η αίτηση, τους εξήγησα γιατί και το προώθησε μετά στο υπουργείο για την κλήρωση.1 point
-
1 point
-
Θα δεις πρώτα αν η απόφαση επιβολής των εργασιών (που έχει έναν αριθμό πρωτοκόλλου) έχει κοινοποιηθεί στην υδομ.Και θα μιλήσεις με υδομ για να τους πεις ότι ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του Αρ.Πρωτ. τάδε εγγράφου που δεν απαιτούσαν οικοδομική άδεια και χρειάζεσαι ελεγκτή για την πιστοποίηση...1 point
-
τις παρατηρήσεις (σκαρίφημα-παρατηρήσεις σε περίπτωση παράβασης) θα τις γράψεις στο κουτί που έχει προς το τέλος όπου και μπορείς να επισημάνεις οτι δεν έχει διαμορφωθεί το τελικό έδαφος(το οποίο είναι και απόλυτα λογικό σε αυτή τη φάση της οικοδομής ---απορώ πως το έχουν βάλει για έλεγχο). Καλό είναι να μην δημιουργείς νέα κουτάκια σε αυτά που έχει το πόρισμα αλλά να γράφεις τις παρατηρήσεις όπως είπα παραπάνω. Μια γενικότερη παρατήρηση για τα 10εκ που έχουν βγει παραπάνω στο ύψος. Εφόσον ελέγχεις 5οροφη οικοδομή αυτό μεταφράζεται σε 2-3εκ ανα όροφο. Προσωπικά δεν θα έγραφα παρατήρηση για τόσο μικρή παράβαση. Κατασκευαστικά πάντα έχουμε απόκλιση 2εκ στον όροφο που αφορά κλίσεις και στραβά στα μπετά. Δεν ξέρω αν έχει νόημα να καταγράφουμε με τόσο λεπτομέρεια τις αποκλίσεις και ιδίως σε πολυόροφα και μεγάλα σε εμβαδόν κτίρια όπου λόγω κατασκευαστικών δυσκολιών είναι αδύνατο να κρατηθούν οι διαστάσεις των σχεδίων.1 point
-
1 point
-
Πολυ πολυ σημαντικο να εχει ληφθει υποψη στη στατικη μελετη για την πιο δυσμενη κατασταση (δηλαδη να μη δουλευουν οι αποστραγγισεις).Χοντρικα απο Κανονισμο Φορτισεων 46 "Χωματα εν γενει πλην αργιλων εντονα διαποτισμενα 2000 Κιλα/μ3.Για ελαφρο κηποχωμα (χουμους) 1700 Κιλα/μ3."1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-