Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      9.046


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.311


  3. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.043


  4. pggiotas

    pggiotas

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      595


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/01/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 3.00

    763 downloads

    Υπολογιστικό φύλλο excel για εισαγωγή παρεμβάσεων και προϋπολογισμού στα πλαίσια του προγράμματος ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ 2021 - ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ που εξυπηρετεί στον έλεγχο του συνολικού προϋπολογισμού και των επιμέρους παρεμβάσεων σε σχέση με τα ανώτατα όρια (άνευ ΦΠΑ σύμφωνα με την ανακοίνωση του προγράμματος, και με ΦΠΑ 24% σύμφωνα με τον οδηγό εφαρμογής), και διευκολύνει την καταχώρηση της πρότασης παρεμβάσεων από τον ενεργειακό επιθεωρητή στην πλατφόρμα του προγράμματος. Εντός του φύλλου περιλαμβάνονται αναλυτικές οδηγίες για την χρήση του. Ο χρήστης έχει την αποκλειστική ευθύνη της ορθότητας των τιμών και των υπολογισμών, και της τήρησης των όρων, των προδιαγραφών και των προϋποθέσεων βάσει του οδηγού του προγράμματος "ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ 2021". Το υπολογιστικό φύλλο είναι διαθέσιμο στους συνάδελφους ενεργειακούς επιθεωρητές και δεν αποτελεί εμπορικό προϊόν με την έννοια ότι διατίθεται δωρεάν προς χρήση. Όποιος συνάδελφος θέλει να βοηθήσει, μπορεί να στείλει παρατηρήσεις ή σχόλια ή διορθώσεις έτσι ώστε να εντοπιστούν λάθη ή παραλήψεις ή δυνατότητες βελτίωσης που μπορεί να προκύψουν κατά την χρήση.
    1 point
  2. Στις μονοκατοικίες οτι ακουμπάει (εφάπτεται) στη θερμική ζώνη (πάνω, κάτω, αριστερά, δεξιά) προσμετράται στη συνολική επιφάνεια. Στη θερμική ζώνη, προσμετράται οτι έχει σχέση με κατοικία, οι υπόλοιποι χώροι που εφάπτονται αλλά έχουν άλλη χρήση εκτός κατοικίας (πχ αποθήκη, λεβητοστάσιο,κλπ) εξετάζονται σαν ΜΘΧ.
    1 point
  3. Όλα τα παραπάνω σωστά. Και προφανώς θα το έβαζα 0.331+0.2=0.531
    1 point
  4. @mantzarasδεν συμφωνώ ακριβώς με αυτό που λες. Για να προσμετρηθούν τα σίδερα της μιας και της άλλης δοκού και στις δυο παρειές του κόμβου στο ΡΑΦ, πρέπει να φροντίσει ο χρήστης να δείξει τα σίδερα στηριξης της μιας δοκού και στη διάταξη όπλισης στην στήριξη (από την άλλη πλευρά του κόμβου) της επόμενης δοκού. Αυτό δεν γίνεται αυτόματα (εδώ είναι η ένστασή μου ως προς τη διατύπωσή σου), ενώ ταυτόχρονα στα αναπτύγματα τα σίδερα φαίνεται να συνεχίζουν (βέβαια δεν εξασφαλίζεται ότι μήκος είναι πάντα αυτό που θα έπρεπε όπως εξηγώ παρακάτω) κι εκεί ενδέχεται να την πατήσει κάποιος που δεν γνωρίζει τι ακριβώς υπολογίζει το πρόγραμμα και ποιά είναι η απαίτηση του κανονισμού. Είναι πολύ σημαντικό θέμα, το οποίο δυστυχώς απ' όσο έχω δει, πολλοί χρήστες του προγράμματος το αγνοούν και που δεν θίγεται σε κανένα εγχειρίδιο μπας και πονηρευτεί κανείς (αναφέρομαι γενικά το θέμα των αναπτυγμάτων και των αγκυρώσεων το οποίο απουσιάζει από τα εγχειρίδια θεωρητικής τεκμπηρίωσης). Και για να προλάβω όποιον ενδεχομένως διολισθίσει στο λάθος να θεωρήσει ότι αυτό είναι υπερ της ασφάλειας, θα πω ότι στο τμήμα εντός του μήκους αγκύρωσης, η τάση της ράβδου δεν είναι μηδέν, άρα συμμετέχει αυτή η ράβδος (μερικώς όμως) στην ανάληψη ροπής. Για να το πω αλλιώς, το διάγραμμα αναλαμβανόμενων ροπών δεν παρουσιάζει άλματα, αλλά γόνατα. Το ότι απλοποιητικά σχεδιάζεται με άλματα είναι μεν υπερ της ασφάλειας για τον έλεγχο σε κάμψη, όχι όμως για τον ικανοτικό διότι έτσι αγνοείς την όποια (μερική) συνεισφορά των υπό αγκύρωση ράβδων. Γι' αυτό λοιπόν οι αγκυρώσεις εντός του lcr δεν επιτρέπονται, ώστε το γόνατο να μετατοπίζεται εκτός της κρίσιμης ζώνης, βλ. 5.2.2.4(P). Υπόψιν ότι αυτό ισχούει για δοκούς με απαιτήσεις πλαστιμότητας, ενώ στις υπόλοιπες (αν έχεις τέτοιες) ξεκινάς την αγκύρωση όπου θέλεις. Νομίζω ότι πλέον έχουμε εξαντλήσει και αυτό το θέμα. Βέβαια αναρωτιέμαι αν έχει καμία χρησιμότητα το να τα συζητάμε αυτά εδώ, αφού τα περισσότερα ζητήματα που έχουν θιχθεί στο άλλο νήμα από τον τρελοβοσκό ή από άλλους, είτε απορρίφθηκαν στην πλειονότητά τους, είτε αγνοήθηκαν αντίστοιχα.
    1 point
  5. To πρότεινα Το πρότεινα σαν εναλλακτική σε περίπτωση που θες να γλιτώσεις το κοτέτσι, σαν 2η ανάγνωση και αν το κοτέτσι έχει γίνει πριν την έκδοση του σχετικού νόμου που το απαλάσσει, δήλωσέ το καλύτερα όπως προτείναν οι συν/φοι, το έξτρα πρόστιμο λογικά θα προκύπτει μικρό, οπότε τζάμπα η φασαρία.
    1 point
  6. https://www.ktimatologio.gr/el πας Νομο, μετα περιοχη μετα..... σου απανταει
    1 point
  7. η πρώτη παράταση της χρονιας ...για δηλωσεις κτηματολογιου αντε και καλη αρχη [η επομενη...θα ειναι η παραταση στις ..ταυτοτητες...] https://news.b2green.gr/14432/κτηματολόγιο-σε-φεκ-η-πρώτη-απόφαση-πα
    1 point
  8. Σωστά,όπως τα λέει ο συνάδελφος @jbosdas ,και συμπληρώνω ότι από τα συνολικά ύψη που μας δίνεις προκύπτει ότι δεν επαρκούν για ανοικτό πατάρι ,μόνο για το κλειστό αποθηκευτικό με ελεύθερο ύψος έως 1,80μ. της παρ.37.
    1 point
  9. 1. Πατάρι καθαρή επιφάνεια 70μ2 και περιλαμβάνει και την σκάλα μέσα στο περίγραμμα του. Και φυσικά μην ξεχάσεις τον υπολογισμό του μέγιστου επιτρεπόμενου εμβαδού (ΕπιτρΔομηση*25%). Μπορεί να σου βγαίνει πχ65τμ... Για εμπορικούς σκοπούς βαζουν ακόμα και την θερμομόνωση που δεν προσμετράται στην Κ, Δ και επιπλέον στρογγυλοποιούν προς τα πάνω... μην ασχολείσαι, εκτός αν είσαι κατασκευαστής. Αυτό που θα δηλώνεις στο Ε9, συμβόλαια κλπ θα πρέπει να μετρησεις. Και εκεί μιλάμε για το καθαρό. Χώροι κύριας χρήσης ελάχιστο 2,50μ (ΝΟΚ αρθ2). Βοηθητικής χρήσης 2,20μ (κτιριοδομικός). Ο ανοικτός χώρος του εσωτερικού εξώστη έχει ελάχιστο ύψος ανάλογα με τη χρήση του... (T.O. Αποφ-63234/12) Αρα δεν μπορεί να είναι πατάρι. Πρέπει να αυξήσεις το ύψος. Επιπλέον 10εκ μεικτό πάχος δαπέδου παταριού θα πρέπει να το δεις και στατικά...
    1 point
  10. Μα τι χώροι θα είναι αυτοί με 2,20 και 1,60 ? Κύριοι χώροι δεν θα μπορούν να είναι. Να χτίσεις τοίχο λογικά δεν έχεις το 1,00μ από άκρη λόγω μικρής επιφάνειας. Άρα τι νόημα έχει αυτό το πατάρι ?
    1 point
  11. για άλλη μια φορά πάνε να ρίξουν το βάρος των ελέγχων στους ιδιώτες. Με μαεστρία θα φορτώσουν άλλη μια ευθύνη στους συμβολαιογράφους οι οποίοι σύμφωνα με το άρθρο θα ελέγχουν τα μ2 της ιδιοκτησίας και μέσω (άλλης μιας ανάμεσα στις πολλές) ηλεκτρονικής πλατφόρμας θα ενημερώνουν τους Δήμους. Νομίζω είναι πλέον πασιφανές ότι οι μηχανικοί/λογιστές/συμ/φοι έχουν γίνει άμισθοι καταχωριτές στοιχείων ακινήτων , μια δουλειά που θα έπρεπε να κάνουν οι αργόσχολοι και μη αποδοτικοί υπάλληλοι των Δήμων. Τόσο καιρό δίνουν παρατάσεις και αποφεύγουν να δημιουργήσουν ΥΔΟΜ σε κάθε Δήμο που κάλλιστα σε συνεργασία με το κτηματολόγιο, την ΑΑΔΕ και διάφορους άλλους φορείς θα μπορούσαν να έχουν δημιουργήσει δικές τους πλατφόρμες με ενιαίο τρόπο για όλη την Ελλάδα αποκλειστικά για τη διαχείριση ακινήτων. Εν κατακλείδι το ΤΑΠ δεν θα καταργηθεί ποτέ και απλά θα ορίσουν άλλους να το ελέγχουν για να ξεφορτώσουν οι υπάλληλοι των Δήμων και να μπορούν να πηγαίνουν για σκι στο γκσνταντ ανενόχλητοι στις γιορτές. Καλή φώτιση
    1 point
  12. Καλημέρα και καλή χρονιά! Για Θεσσαλονίκη έχει κανείς κάποιο νέο; Εμένα δεν με έχουν καλέσει ακόμη πάντως.. @Gap95 Σου είπαν ότι θα γίνουν 2 συνεντεύξεις;
    1 point
  13. Τα ρεστα στον κατασκευαστη που δεν την εφαρμοσε
    1 point
  14. Πραγματικά θα ήθελα να ξέρω ποιος θεούλης ξέρει τα μόρια που χρειάζονται για να επιλεχθείς στο πρόγραμμα ενώ οι αιτήσεις είναι ούτε στο 30% και ταυτόχρονα είναι και η πρώτη φορά που θα εφαρμοστεί το σύστημα και δεν υπάρχουν έστω συγκριτικά στοιχεία..... Ειναι σαν να προβλέπεις τις βάσεις των Πανελληνίων πριν καν αρχίσουν.... Ολα όσα ακούγονται είναι τελείως αυθαίρετα και πιθανότατα κακόβουλα..... Εκτός αν θεωρήσουμε ότι η μοριοδότηση είναι στημένη και ξέρουν από τώρα τους επιλαχόντες......
    1 point
  15. Uδομικού χωρίς τις θερμογέφυρες <= Umax κατά ΚΕΝΑΚ για υφιστάμενο κτίσμα. Η προσθήκη +0.2 για τον υπολογισμό θερμογεφυρών θα μπορούσε να γίνει και αναλυτικά ως ψ x l x b. Διόρθωση είναι το +0.2 ως προς τις συνολικές απώλειες από μεταφορά. Ομοίως όπως παραπάνω για το μέγιστο του δομικού και τήρηση του Umax κατά ΚΕΝΑΚ για υφιστάμενο κτίσμα. Στο σενάριο προσθέτεις οπωσδήποτε +0.2 (στα θερμομονωμένα) εφόσον το ίδιο θα κάνει και ο 2ος εν. επιθεωρητής όταν θα επιθεωρεί. Αυτό λέει και η οδηγία. Εννοείται. Στο w.c. πχ δε μπαίνει ποτέ εξώφυλλο. Επιδοτείται το κούφωμα εάν βρίσκεται στον εξ. αέρα.
    1 point
  16. Κακώς όρισαν ημερομηνίες υποβολής δικαιολογητικών ταυτόσημες με καταληκτικές ημερομηνίες υπαγωγής. Μόνο φόρτο δημιουργούν στο σύστημα, χωρίς ουσία. Δεν έγινε κανένα κακό, δηλώσεις του 4178 ήδη με οριστική υπαγωγή να ανέβουν τα αρχεία της μετά (ή έστω ας είχε οριστεί για πριν) τον χαμό που πλάκωσε στο σύστημα και εμπόδισε συναδέρφους να υπαγάγουν "καυτές" δηλώσεις κατηγορίας 5 ή ακόμη άλλες δηλώσεις στα πρόστιμα χωρίς προσαυξήσεις. Θα έπρεπε το ΤΕΕ αφού είδε ότι δε βγήκε άκρη για παράταση γενικά, να απαιτήσει παράταση στις ημερομηνίες υποβολής δικαιολογητικών για την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος και όχι να βγάζει διαγράμματα και να προτείνει ροφήματα καφεΐνης για ξενύχτι. Αν πχ κάποιος συνάδερφος λόγω ανωτέρας βίας έχει αδυναμία κλεισίματος δήλωσης 4178 κατηγορίας 5, τι θα γίνει μελλοντικά; τα πληρωμένα πρόστιμα θα πάνε χαμένα;
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.