Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.309


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      18.937


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.517


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 03/12/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Η δική μου γνώμη πάντως είναι ότι, δεν θεωρώ ως "λειτουργική συνενωση" την "ένωση" δύο χώρων με την ύπαρξη μιας εσωτερικής κλίμακας κ.λπ., με ό,τι αυτό συνεπάγεται.... Προφανώς επίσης μια δήλωση υπαγωγής που θα χρησιμοποιηθεί ο όρος αυτός, αποκλείει στο μέλλον την "ανεξαρτητοποίηση - αυτονόμηση" των δύο χώρων (λόγω χρήσης του μειωμένου συντελεστή)!!! Καλό Σαββατοκύριακο λεβέντες...
    3 points
  2. σωστα κατ' ουσιαν βαζουμε τις τιμες του 2007 και τις τιμες για τις 4300 περιοχες που μπηκαν το 2010, ....οπως αυτες μειώθηκαν το 2016. [οι μετα το 2017 αυξησεις, δεν αφορουν τα αυθαιρετα, αλλά τον ΕΝΦΙΑ και τις μεταβιβασεις] καλησπερα Βασιλη και Παυλο υγ εδω, με ισχυ αναδρομικα απο 21-5-2015. https://www.minfin.gr/documents/31361/664601/antikim_ax_ak_2016.pdf/e02ab172-b021-4e96-9b9d-bf18ab2d6291
    2 points
  3. Καλησπέρα Βασίλη. Τις τιμές της 20/1/2016. Άρθρο 100 Διατάξεις υπολογισμού ενιαίου ειδικού προστίμου 1. ..... Ο υπολογισμός του ενιαίου ειδικού προστίμου γίνεται με βάση το εμβαδόν της επί την τιμή ζώνης στην περιοχή του ακινήτου, ανεξαρτήτως της χρήσης αυτού, σύμφωνα με το σύστημα αντικειμενικών αξιών του Υπουργείου Οικονομικών της 20.1.2016, Το 2016 έγινε οριζόντια αναπροσαρμογή προς τα κάτω από το ΥΠ. Οικ. στο σύνολο της χώρας. Το 2018 είχε γίνει αναπροσαρμογή και η πιο πρόσφατη το 2021 μέσω εισηγητικών εκτιμήσεων πιστοποιημένων εκτιμητών και εκτιμητικών εταιριών. Οπότε προσοχή ποια τιμή λαμβάνεις διότι οι μεταγενέστερες του 2016 είναι στην πλειονότητά τους αυξημένες. ΠΟΛ. 1009 ΦΕΚ 48 Β 20-1-2016 ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ.pdf
    2 points
  4. κατέβασε αυτό,βρες που εμπίπτει το αυθαίρετο σου,επιβεβαίωσε αν έχεις κάνει λάθος και στείλε μήνυμα για επαναφορά σε Αρχική
    2 points
  5. Σε παραδοσιακό πάνω από 5.000 που πάει με Τ.Ε. Αρχιτέκτονα.
    2 points
  6. Για την μη υποχρέωση δήλωσης ισχύει ότι αναφέρω παραπάνω.
    1 point
  7. Ναι (δεν λέει μόνο παραδοσιακό,λέει "/τμήμα πόλης/προστατευόμενων περιοχών"
    1 point
  8. Σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση. Κατ' αρχάς να πω ότι η αμοιβή μου σίγουρα θα είναι αντίστοιχη της δουλειάς που κάνω...είναι άλλο να ελέγχεις μία δήλωση αυθαιρέτου και άλλο να την κάνεις μόνος σου και να έχεις και το βάρος να διορθώσεις το συνάδελφό σου. Αν κάποιος βρει αυτή την περίφημη ερωταπάντηση παρακαλώ ας την ανεβάσει εδώ...όπως και να ΄χει δεν έχω πεισθεί ακόμα με αυτό το 0,30 οπότε δεν ξέρω αν θα το δεχτώ.
    1 point
  9. @Roukat τελικά η δουλειά μας σε αυτές τις περιπτώσεις είναι να παραδώσουμε μια ολοκληρωμένη γραπτή τεχνική έκθεση στον νέο ιδιοκτήτη, που θα αναλύει τυχόν "μεμπτά" σημεία στην πολεοδομική νομιμότητα του ακινήτου και στο τέλος-τέλος σκέψου έστω με τα σημερινά ισχύοντα όταν θα σου ζητήσει εσένα βεβαίωση μεταβίβασης ο νέος ιδιοκτήτης αν θα την έδινες με αυτή την τακτοποίηση ή όχι και ενημέρωσέ τον ανάλογα, ακόμα και για τις επιλογές που θα έχει οι οποίες πάντα έχουν το ανάλογο κόστος. Το αν αξίζει να το φορτωθεί είναι δική του απόφαση. Το πόσο αναλυτική είναι η έκθεση έχει να κάνει με το τι ανέλαβες και τι πληρώθηκες. Είναι τραγικό να καταλήγουμε κατά τον έλεγχο να κάνουμε εμείς τη δήλωση που ανέλαβε άλλος... (ρίχνω και λίγο κλάμα εδώ, αν και πλέον έχω την εμπειρία να το διαχειριστώ, δηλάδη ή να το αποφύγω ή να το κάνω με πλήρη αμοιβή) ***Αν οι ανωτέρω (προφανώς λανθασμένες επιλογές) του διαχειριστή της δήλωσης αυθαιρέτων μειώνουν και το πρόστιμο, τότε είναι εντελώς απαράδεκτες και κατακριτέες, όπως το ίδιο απαράδεκτες θα ήταν, αν άφηναν ατακτοποίητα τμήματα του ακινήτου. Στην πραγματικότητα του καταστρέφει το ακίνητο με τις ευλογίες του και επ' αμοιβής.
    1 point
  10. Μπορεί να κοπεί με σύσταση -αν δεν έχει ηδη- κ να πουληθεί. Τέσπα. Θα προσπαθήσω να δω αν μπορώ να τη βρω το σ/κ κ μιλάμε. Η κανονική απάντηση στο το έχω δει σε ε/α δεν είναι κ τόσο ευγενική, αλλά επειδή μάλλον πρόκειται για σοβαρή μεταβίβαση κ η δουλειά του μηχανικού του αγοραστή δεν είναι κ τόαο εύκολη όσο φαίνεται, ας το δουμε λίγο ακόμα.
    1 point
  11. Δεν ασχολείσαι με κοντά στο υπόγειο.
    1 point
  12. Μέχρι να καταλάβει ο συμβολαιογράφος τι συνέβη θα έχετε μεγάλο ραντεβού... Όποιον τρόπο επιλέξεις αν και εγώ θεωρώ σωστότερο αυτόν με τα αρνητικά μεγέθη...
    1 point
  13. @ΚΑΝΑμε συγχωρείτε,προφανώς δεν κατάλαβα το ερώτημα Όσον αφορά τις επιφάνειες ακολουθώ αυτό που περιγράφει ο avgoust,α)αρνητικές επιφάνειες στα αυθαίρετα ώστε να προκύψει η πραγματική επιφάνεια στο σύνολο και β)τις σωστές επιφάνειες στην άδεια...
    1 point
  14. Α είναι δύο κιόλας; Χαρά στο κουράγιο σας!😅 Είναι τουλάχιστον διαδικτυακές ή σας κουβαλάνε και γι' αυτό με δικά σας έξοδα Αθήνα και Θεσσαλονίκη; Υπάρχει τρόπος που είναι και αποδοτικός και δίκαιος κ.λπ. και λέγεται «ανάγνωση, αξιολόγηση και shortlisting αιτήσεων, βιογραφικών κ.λπ. από εξειδικευμένο προσωπικό»! Επειδή όμως στα ΕΛ.ΠΕ. η λούφα πάει σύννεφο, η αργομισθία βασιλεύει κι έτσι κι αλλιώς ό,τι κι αν γίνει πληρώνει ο μακάκας ο φορολογούμενος (έστω κι έμμεσα), είναι πολύ πιο convenient γι' αυτούς να μην ασχοληθούν καθόλου μ' αυτό κι απλά να το δώσουν στην κάθε Evalion (κάνοντας και την ανάλογη «μπίζνα», με το ανάλογο όφελος για τους ίδιους κ.λπ. στα πλαίσια αυτής της εργολαβίας), που με τη σειρά της ως εταιρεία αποτελούμενη από παντελώς άσχετους με το αντικείμενο ανθρώπους διεξάγει εξετάσεις αποτελούμενες από τις διάφορες cringe σαχλαμάρες που έχουν «εφεύρει» οι διάφοροι influencers HRάδες της κακιάς ώρας! Καλύτερα να σας εξέταζαν στο τάβλι και την ξερή, αυτά τουλάχιστον θα τα «ασκήσετε» (αν δεν είστε οι μακάκες που μπήκατε με το σπαθί σας) ως εργαζόμενοι των ΕΛ.ΠΕ. και καλό είναι να είστε γνώστες για να μην εκνευρίζετε τον προϊστάμενό σας καθυστερώντας το παιχνίδι!😏
    1 point
  15. κατ' αρχας, διευκρινιζεις οτι εισαι ο πωλητης κατα τα λοιπα "Ευχαριστω, απλά δυστυχώς το προσύμφωνο ήταν αρκετά γενικά κ ενώ γράψαμε κοστολογια για τα υπόλοιπα , αυτά που προανέφερα δεν τα σκεφτήκαμε...ο αγοραστής θεωρεί ότι εγώ είμαι υποχρεωμένος να πληρώσω τον ηλεκτρολόγο να του συνδέσει τα φώτα και τις ηλεκτρικές κουζίνες κ απορροφητήρα και να του αγοράσω τα φώτα στον εξωτερικό χώρο ο οποίος δεν είναι κοινόχρηστος αλλά ιδιωτικός." κακως τα "νομιζει" ο αγοραστης. Ολα αυτα ειναι δικα του. "Ακόμα και για το μπάνιο δε γνώριζα ότι κ ο καθρέφτης ανήκει σεμενα ,νόμιζα μόνο λεκάνη νιπτήρας...και τα κρεμαστρακια για πετσέτες , αλλά αυτά δεν με πειράζουν ,ευχαριστώ για τις συμβουλές , παθαίνοντας μαθαίνω.." κι αν η ιστορια γινεται για τον καθρεφτη... λιγο το κακο... [αντε μην του βαλεις κανα τετοιο...]
    1 point
  16. Αυτό ειναι κάτι πολύ απλότερο και μπορει να παραχθεί και με κολάζ με ένα πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας όπως πχ. Photoshop ή Gimp.
    1 point
  17. 1 point
  18. Εχει ορισθει στον ακαλυπτο μια ΘΣΑ με αποκλειστικη χρηση, σαν παρακολουθημα. Νομιμη ειναι. Δεν εχει σχεση με τις υποχρεωτικες του 1221 και δεν φαινεται στην αδεια. Την ορισαν με ιδιωτικη πρωωτοβουλια, μαζι με τυχον αλλες με τον κανονισμο ή τα συμβολαια, προς σταθμευση. Εχεις αυτο: Β. Όταν μία θέση στάθμευσης αποτελεί παρακολούθημα και δεν έχει χιλιοστά επί του οικοπέδου, καταχωρίζεται μαζί με την ιδιοκτησία στην οποία αντιστοιχεί. Στην καρτέλα "Στοιχεία ιδιοκτησίας", στο πεδίο "Αριθμός θέσεων στάθμευσης" αναγράφεται ο αριθμός 1, και στον πίνακα των επιφανειών καταχωρίζονται, επιπλέον των στοιχείων της ιδιοκτησίας, τα τ.μ. της θέσης στάθμευσης στην αντίστοιχη στήλη, με ειδική αναφορά στα "Σχόλια" της γραμμής ότι πρόκειται για παρακολούθημα.
    1 point
  19. Μόνο τα απόβλητα θέλουν ΣΔΑ. Ότι ανακυκλώσεις, αποθηκεύσεις, επαναχρησιμοποιήσεις, πουλήσεις κλπ (δεν πάει για πέταμα), με τεκμηρίωση, αυτά τα περιγράφεις ως ποσότητες και αναφέρεις τι τα κάνεις με μία έκθεση. Επίσης η ΤΟΤΕΕ 2 του ΚΕΝΑΚ έχει ειδικά βάρη υλικών. Μπορείς να βγάλεις από εκεί τόνους από τον όγκο τους.
    1 point
  20. Αυτό το περίμενα (έπρεπε να το αναφέρεις στο αρχικό ποστ). Για τον χώρο αυτό θα βάλεις πρόστιμο επιπλέον του αναλυτικού που αφορά τη σκάλα. Ο χώρος προφανώς είναι βοηθητικής χρήσης. Επιλέγεις, είτε κατηγορία 3 (αν το ύψος πληροί το κριτήριο της κατηγορίας 3), είτε με ΥΔ+ΥΚ. Λογικά συμφέρει με ΥΔ+ΥΚ, εκτός και αν έχεις και άλλες αυθαιρεσίες κατηγορίας 3. Ενσωμάτωση παράβασης αυθαίρετης αποθήκης κατηγορίας 3, σε αναλυτικό δεν επιτρέπεται. Οπότε, κρίνε τι συμφέρει και πράξε αναλόγως.
    1 point
  21. 980 downloads

    Γερανογέφυρα Συνάδελφοι παρακαλώ για σχόλια και προτάσεις και προτάσεις σχετικά με αυτό το excel.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.