Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.555


  2. yian

    yian

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.468


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      9.028


  4. tettris

    tettris

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.087


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/02/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. η προηγούμενη απαντηση δεν σε ικανοποιεί; ειναι κατι άλλο που ρωτας;
    2 points
  2. Καλησπέρα, καταρχήν υπάρχουν κάποιες οδηγίες στο σαϊτ του τεε, ελπίζω να τις έχεις κατεβάσει ήδη. Με βάση τα αναγραφόμενα εκεί, θα πρέπει να κάνεις μία αίτηση ανά οριζόντια και προφανώς και μία για τα κ/χ. Η γενική αντιμετώπιση είναι ότι πλέον οι Υδομ έχουν σταματήσει να σφραγίζουν στελέχη και ότι θα πρέπει ανεβάσεις το στέλεχος της άδειας και τα νομιμοποιητικά στοιχεία δηλ. τις τακτοποιήσεις που έχεις κάνει. Ακολούθως τα τυπώνεις όλα με τα barcode που έχουν πάρει από το σύστημα και τα προσκομίζεις στις αντίστοιχες υπηρεσίες για να συνδεθείς.
    2 points
  3. 1- Δεν υπάρχει καμία υποχρέωση και ούτε είθισται (ίσως βόλεψε πολλές φορές σε πολλούς) 2- Προκύπτει από σωστή και με γνώση αρχιτεκτονική μελέτη και ορθό υπολογισμό επάρκειας φυσικού φωτισμού. Δεν χρειάζονται για τα άπαντα νόμοι και ΦΕΚ......
    1 point
  4. το φτωχώ μου μυαλό λέει πως θα πρέπει να βρίσκονται κοντά στην σκάλα για να βλέπει ο άνθρωπος που την ανεβαινει.
    1 point
  5. .....νταξ'... ηταν πιο χαμηλα τα δοκαρια...κι εσκαψαν ενα χαντακι κατω απο αυτα και προς τα μεσα της εστιας... για να αποκτησουν το "σωστο" υψος... Και δεν μου λετε ρε ατρομητα παληκαρια.... αμα τα δοκαρια ηταν πιο ψηλα, θα βαζατε μεσα στην εστια ενα σκαλοπατι;;;; [σοβατεπί θα ειχε;;;;]
    1 point
  6. Αν ο διαχειριστής νομίζει ότι είναι καθαρά θέμα αρμοδιοτήτων πολιτικού μηχανικού :):) ας το μεταφέρει: Αναβλήθηκε ο αγώνας Ατρομήτου - ΑΕΚ επειδή το ένα οριζόντιο δοκάρι είναι πιο χαμηλό απ΄ότι προβλέπει ο κανονισμός.
    1 point
  7. Σε πολυκατοικία του 1965 (με Ο.Α του 1965) τακτοποιήθηκαν οι όποιες αυθαιρεσιες και δημιουργηθηκαν νεα διαμερισματα. Τα νεα διαμερίσματα προέκυψαν επειδή προστέθηκε το 1967 αυθάιρετος όροφος . Τα διαμερίσματα έπαιρναν ρεύμα από τον κάτω νόμιμο όροφο. Έγινε τροποποίηση της σύστασης και τώρα θέλω να βάλω ρεύμα στα 4 νεα διαμερισματα που προέκυψαν καθώς και να βάλω παροχη και μετρητή κοινοχρηστων αφού δεν υπήρχε μεχρι τωρα. Απο το e-adeies ζητείται Θεώρηση οικοδομικής άδειας/άδειας δόμησης. Επειδή δεν το έχω ξανακάνει , μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει που να κοιτάξω να δω πως γινεται ? Φαντάζομαι δεν είναι ενα απλό θεωρημένο αντίγραφο της οικοδομικής άδειας.
    1 point
  8. θελω να το δω....ανεβασετο .......... λογο barbaras τον άφησα στο ποδι μου ολοι μια παρεα....τελικα , ολο κ κατι άφησαν βαμβακαρης.mp4
    1 point
  9. Σε μια προσπάθεια να ανακεφαλαιώσω τη σκέψη μου και βάσει του παραπάνω, θα μπορούσε κανείς μάλιστα να πει ότι το "ιδανικό" για το πνεύμα του νόμου θα ήταν να υπάγεται κάθε φορά το σύνολο του οικοπέδου/γηπέδου και πως έμμεσα επιτρέπεται κατά "παρέκκλιση" να γίνονται περισσότερες αιτήσεις για κάθε αυτοτελή χώρο, προκειμένου να προχωρούν οι μεταβιβάσεις. Και αν το δούμε θεωρητικά το ζήτημα, όντως είναι καλύτερα να γίνουν όλες οι αυθαιρεσίες του οικοπέδου/γηπέδου συνολικά, ώστε για παράδειγμα η επιλογή κατηγορίας να ανταποκρίνεται με ουσιαστικό τρόπο στην πολεοδομική επιβάρυνση λόγω υπέρβασης των πολεοδομικών μεγεθών και όχι να είναι πλασματική βάσει χιλιοστών. Το ίδιο ίσως ισχύει και στα ποσοστά επιβάρυνσης του προστίμου από την οπτική γωνία του μεγέθους της αυθαιρεσίας και όχι της υπέρβασης του δικαιώματος της ιδιοκτησίας, αλλά και η ΗΤ θα είναι πιο ολοκληρωμένη. Όμως, στην πράξη προκύπτουν τα γνωστά επισφαλή θέματα όταν γίνεται μια αίτηση σε ακίνητο με πολλές ιδιοκτησίες, με ένα από τα πιο προφανή (και πολυσυζητημένα) την ανταλλαγή της επιρροής των παραβάσεων μεταξύ δύο ιδιοκτησιών που έχουν αυθαιρετήσει σε διαφορετικό βαθμό. Σαν λύση προτείνεται η δημιουργία διαφορετικών φύλλων καταγραφής ανά ιδιοκτησία, όπου ουσιαστικά όμως η ρύθμιση καθορίζεται όπως αν είχαν γίνει διαφορετικές αιτήσεις. Το αποτέλεσμα (μείον τα παράβολα που θα αποδοθούν) θα είναι έτσι ουσιαστικά το ίδιο είτε με μία είτε με πολλές αιτήσεις. Το θέμα όμως είναι αν όντως -κατ' επιλογή τους- μπορούν οι ιδιοκτήτες να κάνουν μια κοινή δήλωση και μάλιστα να επωφεληθεί μία επιβαρυμένη με αυθαιρεσίες ιδιοκτησία από μια άλλη που έχει λίγες, όπως δηλ θα γινόταν αν δεν υπήρχε σύσταση. Η βεβαιότητα της δυνατότητας απουσιάζει καθώς στο παραπάνω κείμενο γράφει: "είτε με μία αίτηση υπαγωγήςγια το σύνολο των αυθαίρετων κατασκευών", αλλά δεν προσδιορίζει αν με την επισήμανση για το "σύνολο των αυθαιρεσιών" αυτό που θέλει να τονίσει είναι 1. ότι αν γίνει μία αίτηση θα πρέπει να συμφωνηθεί υποχρεωτικά από όλους τους ιδιοκτήτες του ακινήτου να δηλώσουν όλα τα αυθαίρετα του οικοπέδου/γηπέδου (ακόμα και στους κοινόχρηστους χώρους υποθέτω) και όχι από ένα μέρος των ιδιοκτησιών, ώστε να μη μείνει απολύτως τίποτα στο ακίνητο εκτός ρύθμισης, 2. το προφανές, ότι δηλαδή δεν πρέπει να παραλειφθούν παραβάσεις που έχουν γίνει από τις ιδιοκτησίες που αιτούνται, 3. το μη προφανές, ότι οι παραβάσεις διαφορετικών ιδιοκτητών μπορούν να εξετασθούν σαν σύνολο (να "αναμειχθούν" και να εξαχθεί ενιαίο αποτέλεσμα). Προσωπικά πάντως θεωρώ ότι οι αναλύσεις που έχουν κάνει κατά καιρό συνάδελφοι στο να μην "αναμειγνύονται" οι αυθαιρεσίες είναι πειστικές. Από την άλλη (και ενώ παράλληλα δεν απαγορεύεται) σίγουρα σε μερικές περιπτώσεις θα βόλευε η κοινή δήλωση, ακόμα ίσως να ήταν και πολεοδομικά ορθότερη.
    1 point
  10. Όλα σου τα ερωτήματα θα απαντηθούν όταν διαβάσεις την δημοσίευση: Χειρισμός εξόδων στο myDATA. Προς το παρόν, δεν υπάρχει τρόπος καταχώρησης των ποσών στρογγυλοποίησης. Άρα, τα αγνοείς. Ναι, έχει αλλάξει. Το έγγραφο που παρέθεσες (εκτός του ότι δεν ισχύει πλέον) αναφέρεται σε κινητή τηλεφωνία. Η ερώτηση (και η απάντηση) ήταν για λογαριασμό σταθερού της έδρας εντός κατοικίας. Περισσότερα για την έκπτωση δαπάνης κινητού τηλεφώνου και του αντίστοιχου ΦΠΑ: Σελίδα 16 του θέματος "Συμπλήρωση Εντύπου E3" (διάβασε, κυρίως, τις δημοσιεύσεις του SOTHRIS). Για το βιβλίο εσόδων-εξόδων (προφανώς) δεν ρωτάς τι είναι, αλλά αν έχει αλλάξει κάτι. Η απάντηση είναι αρνητική. Συνεχίζουμε να τηρούμε το βιβλίο όπως τα προηγούμενα έτη.
    1 point
  11. http://www.adjustice.gr/webcenter/portal/ste/pageste/epikairotita/apofaseis;jsessionid=7LwX_RY8pF_V1lvhFmuap_ZFrZQaNmhJm5-gNzzUSNZvD82o-693!-2059818124!-777193331?centerWidth=65%&contentID=DECISION-TEMPLATE1675414162422&leftWidth=0%&rigthWidth=35%&showFooter=false&showHeader=true&_adf.ctrl-state=tdjathbms_62&_afrLoop=600616901971415#!%40%40%3F_afrLoop%3D600616901971415%26centerWidth%3D65%25%26contentID%3DDECISION-TEMPLATE1675414162422%26leftWidth%3D0%25%26rigthWidth%3D35%25%26showFooter%3Dfalse%26showHeader%3Dtrue%26_adf.ctrl-state%3Dab8m6t99m_4 ΣτΕ Ολομ. 176/2023: Για την εκτός σχεδίου δόμηση δεν αρκεί το ελάχιστο εμβαδόν, αλλά απαιτείται, ήδη από το 1985, και η ύπαρξη προσώπου σε κοινόχρηστο χώρο (δρόμο).
    1 point
  12. Σεβαστές οι απόψεις σου Insoft αλλά να το ζητάς από συναδέρφους να αλλάξουν ανάλυση οθόνης για να χρησιμοποιήσουν ένα λογισμικό αμοιβών ενώ έχουν στηθεί λογισμικά χιλιάδων ευρώ καθημερινής χρήσης στους υπολογιστές τους (σχεδιαστικά-στατικά κτλ) που δουλεύουν όλα στις αναλύσεις που χρησιμοποιεί ο σύγχρονος πλανήτης Γη , είναι τουλάχιστον ουτοπικό ή καταναγκαστικό (και προσωπικά δεν πρόκειται να μπω σε αυτή τη διαδικασία κάθε φορά που θα ανοίγω το πρόγραμμα). Και τέλος πάντων δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υποδεικνύω τα αυτονόητα, ότι δηλαδή εν έτη 2019 πρέπει να διορθωθεί το fit to screen σε ένα λογισμικό της αγοράς. Αυτά, καλή συνέχεια σε άπαντες και εφιστώ την προσοχή στους ενδιαφερόμενους μιας και το πρόγραμμα είναι κανόνι μεν, αλλά κατά τη προσωπική μου γνώμη χρίζει επικαιροποίησης ως προς το περιβάλλον εργασίας του για τους λόγους που προανέφερα.
    1 point
  13. Καλημέρα, ομολογώ ότι με κάλυψαν οι απαντήσεις αλλά ομολογώ επίσης ότι δεν είναι και ότι καλύτερο να αντιμετωπίζετε τις παρατηρήσεις των πελατών-χρηστών με την απάθεια του "εμείς έτσι προτιθέμεθα να αφήσουμε τα συγκεκριμένα σημεία". Και είμαι -σχεδόν σίγουρος- ότι αντιλαμβάνεστε και εσείς οι ίδιοι πως είναι κουσούρια του λογισμικού ασχέτως επιχειρήματος περί οθονών 15 ιντσών και αετίσιας όρασης. Και αυτό όχι γιατί θίγεται ο εγωισμός μου αλλά γιατί είναι κρίμα το - κατά τα λοιπά αξιοπρεπέστατο λογισμικό - να έχει βαλτώσει στις παιδικές ασθένειες του 1995 στα σημεία που σας προανέφερα, σε θέματα που ο υπόλοιπος πλανήτης λογισμικών τα έχει λύσει προ πολλού (φυσικά με το ανάλογο κόστος-χρόνο-κόπο-έρευνα από την πλευρά των εταιριών) δίχως να ζητά από τους πελάτες τους να αλλάξουν ανάλυση στα windows ή να χρησιμοποιούν τις εφαρμογές μόνο στο μικρό laptop τους ή να κατεβάσουν την 14ρα crt οθόνη από το πατάρι. Διότι πολύ απλά θα έπρεπε το full screen του προγράμματος να μπορεί να προσαρμόζεται σε οποιοδήποτε monitor επιλέγει να δουλέψει ο καθένας, από κινητό τηλέφωνο έως home cinema 60+ ιντσών. Οτιδήποτε άλλο είναι ημίμετρο.
    1 point
  14. ΠΛΑΓΙΟ & ΠΙΣΩ όρια οικοπέδου Επειδή θεωρώ ότι η κυκλική αναφορά σε ορισμούς είναι απαράδεκτη : NOK Πίσω όριο μεσαίου οικοπέδου είναι αυτό που δεν έχει κανένα κοινό σημείο με τη ρυμοτομική γραμμή, βρίσκεται στην πιο απομακρυσμένη απόσταση από το πρόσωπο του οικοπέδου και δεν είναι πλάγιο όριο. Πλάγια όρια μεσαίου οικοπέδου είναι αυτά που το ένα άκρο τους βρίσκεται επί της ρυμοτομικής γραμμής ή έχουν κοινό άκρο με το τμήμα πλάγιου ορίου που βρίσκεται επί της ρυμοτομικής γραμμής και δεν είναι πίσω όριο. Πλάγια όρια γωνιακού, δισγωνιαίου ή διαμπερούς οικοπέδου είναι όλα τα όρια των οικοπέδων αυτών με τις όμορες ιδιοκτησίες. Παραθέτω τους ιστορικούς ορισμούς για να το ξεκαθαρίσει ο καθένας μόνος του : ΓΟΚ 85 -- κενό ΓΟΚ 73 Οπίσθιον όριον οικοπέδου καλείται η περισσότερον απέχουσα και αντικειμένη προς το πρόσωπον αυτού οριακή πλευρά, ήτις δύναται να είναι γραμμή ευθεία, καμπύλη ή τεθλασμένη. Εις οικόπεδον τριγωνικού σχήματος έχοντος ως πλευράν το πρόσωπον αυτού και τας συναντωμένας μεταξύ των πλαγίας δεν υφίσταται οπίσθιον όριον του οικοπέδου. Πλάγια όρια ή πλάγιαι πλευραί οικοπέδου καλούνται αι οριακαί γραμμαί του οικοπέδου αι ενούσαι τα αντίστοιχα άκρα του προσώπου και του οπισθίου ορίου αυτού, αίτινες δύνανται να είναι γραμμαί ευθείαι, καμπύλαι ή τεθλασμέναι. Εν περιπτώσει αμφισβητήσεως ως προς τον χαρακτηρισμόν πλευράς ως πλαγίας ή οπισθίας αποφαίνεται η οικεία αρχή. ΓΟΚ 55 Ως πλάγια όρια ή πλάγιαι πλευραί του οικοπέδου νοούνται αι πλευραί αυτού αι έχουσαι αφετηρίαν τους κοινοχρήστους χώρους και βαίνουσαι εξ αυτών εφαπτόμεναι των ομόρων ιδιοκτησιών προς το εσωτερικόν των οικοδομησίμων χώρων. Ως οπίσθιον όριον ή οπισθία πλευρά του οικοπέδου νοείται η ενούσα τα τέρματα των ως άνω πλαγίων πλευρών εις το εσωτερικόν του οικοδομησίμου χώρου. Τα όρια εκάστου οικοπέδου δύνανται να αποτελώνται και εκ τεθλασμένων ή καμπύλων γραμμών. Εις περίπτωσιν μη ευθυγράμμων ορίων, η διάκρισις μεταξύ πλαγίων και οπισθίων ορίων εξαρτάται εκ της κατευθύνσεως (κλίσεως) αυτών ως προς το πρόσωπον του οικοπέδου και εκ της σημασίας αυτών (ως πλαγίων ή οπισθίων ορίων) ως προς τα όμορα οικόπεδα. Πάντως εις ας περιπτώσεις δεν διασαφηνίζεται δια του παρόντος η άνω διακρισις η επί της εφαρμογής του σχεδίου υπηρεσία είναι αρμοδία να δισαφηνίζη ταύτην κατά την κρίσιν της. Οσάκις τα πλάγια όρια του οικοπέδου συναντώνται (π.χ. γωνιαία οικόπεδα) και εις τας διατάξεις του παρόντος δεν προβλέπεται ιδιαιτέρως η περίπτωσις αύτη, η επί της εφαρμογής του σχεδίου υπηρεσία είναι αρμοδία να ρυθμίζη αναλόγως τον τρόπο εφαρμογής των διατάξεων τούτων. Εις οικόπεδα των οποίων ουδεμία πλευρά αποτελεί όριον μετά κοινοχρήστου χώρου, δεν χωρεί ο κατά την ανωτέρω παράγραφον χαρακτηρισμός των πλευρών. ΓΟΚ 29 Ως πλάγια όρια ή πλάγιαι πλευραί του οικοπέδου νοούνται αι πλευραί αυτού αι έχουσαι αφετηρίαν τας οδούς και εν γένει τους κοινοχρήστους χώρους και βαίνουσαι εξ αυτών προς εσωτερικόν των οικοδομησίμων χώρων. Ως οπίσθιον όριον ή οπισθία πλευρά του οικοπέδου νοείται η ενούσα τα τέρματα των ως άνω πλαγίων πλευρών εις το εσωτερικόν του οικοδομησίμου χώρου. Τα όρια εκάστου οικοπέδου δύνανται να αποτελώνται και εκ τεθλασμένων ή καμπύλων γραμμών. Εις περίπτωσιν μη ευθυγράμμων ορίων, η διάκρισις των πλαγίων και οπισθίων ορίων μεταξύ των ήρτηται εκ της κατευθύνσεως (κλίσεως) αυτών ως προς τας οριακάς γραμμάς των κοινοχρήστων χώρων των περιβαλλόντων το οικόπεδον και της σημασίας αυτών (ως πλαγίων ή οπισθίων ορίων) ως προς τα όμορα οικόπεδα. Πάντως εις ας περιπτώσεις δεν διασαφηνίζεται η άνω διάκρισις εν τω παρόντι διατάγματι, η επί της εφαρμογής του σχεδίου υπηρεσία είναι αρμοδία να διασαφηνίζη ταύτην κατά την κρίσιν της. Οσάκις τα πλάγια όρια του οικοπέδου συναντώνται (π.χ. γωνιαία οικόπεδα) και εν ταις διατάξεσι του παρόντος ταις σχετιζομέναις με τας πλευράς των οικοπέδων δεν προβλέπεται ιδιαιτέρως η περίπτωσις αύτη, η επί της εφαρμογής του σχεδίου υπηρεσία είναι αρμοδία να ρυθμίζη αναλόγως τον τρόπον εφαρμογής των διατάξεων τούτων. Εις οικόπεδα, ων ουδεμία πλευρά αποτελεί όριον μετά κοινοχρήστου χώρου, δεν χωρεί ο κατά την ανωτέρω παράγραφον χαρακτηρισμός των πλευρών. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Κάθε 30 χρόνια πίσω και καλύτερα ...
    1 point
  15. @yian 1) Είμαστε υποχρεωμένοι εκτός αυτών που έχουν μεγάλες οθόνες με πολύ υψηλή ανάλυση, να λαμβάνουμε υπ’ όψιν και αυτούς που δουλεύουν σε Λάπτοπ των 15’’ με ανάλυση 1366x768. Δεν είναι καθόλου λίγοι οι συνάδελφοι που δουλεύουν σε Λάπτοπ με ανάλυση 1366x768. Επίσης σε 24’’ οθόνη με ανάλυση 1920x1080 που το δουλεύουμε εμείς, μια χαρά είναι το μέγεθος του παραθύρου και όλα είναι ευανάγνωστα και καθόλου μικρά. Τώρα αν εσύ δουλεύεις με αναλύσεις 2560x1440 ή μεγαλύτερες τότε λυπούμαστε αλλά το λογισμικό δεν μπορεί να προσαρμοστεί στα δεδομένα αυτά, καθώς αν προσαρμοστεί δεν θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από άλλους με μικρότερη ανάλυση. Εσύ μπορείς να λύσεις το θέμα ρυθμίζοντας ανάλογα τα Windows να σου μεγαλώνουν τα παράθυρα, οι άλλοι όμως που έχουν μικρότερη ανάλυση, δεν θα μπορούν να δουν όλη την οθόνη και δεν θα μπορούν να δουλέψουν. 2) Ο τίτλος του έργου αποτελείται κανονικά από μία γραμμή, ώστε να χωράει στα διάφορα έντυπα, στα οποία δυστυχώς ο χώρος είναι περιορισμένος. Από εκεί και μετά, δίνουμε τη δυνατότητα σε όσα έντυπα υπάρχει ή μπορεί να δημιουργηθεί επιπλέον χώρος να γραφεί τίτλος με 2 ή και 3 γραμμές. Όπου υπάρχει χώρος στο έντυπο θα τυπωθεί και 2η ή 3η γραμμή στον τίτλο. Η φιλοσοφία είναι ο μεγάλος τίτλος να μη χαλάει τη μορφή του εντύπου, κάνοντας το έντυπο από μονοσέλιδο δισέλιδο ή σε πολυσέλιδα έντυπα να χαλάει όλη τη μορφοποίηση των σελίδων Ως αναφορά τον χαρακτηρισμό “άκρως παιδικές παθήσεις” λυπούμαστε αν το βλέπεις έτσι, αλλά εμείς έτσι προτιθέμεθα να αφήσουμε τα συγκεκριμένα σημεία, άσχετα με το τι κάνει ο ανταγωνισμός.
    -1 points
  16. @gp1 Έχεις δίκιο για το εκφραστικό σφάλμα “Ως αναφορά”. Σωστό είναι το “ Όσον αφορά” και σε ευχαριστώ για τη διόρθωση. Για αμοιβή ΣΔΑ, δεν έχουμε υπ’ όψιν μας να υπάρχει θεσμοθετημένη νόμιμη αμοιβή. Ούτε στο σύστημα του ΤΕΕ υπάρχει τέτοια αμοιβή. Λόγω των παραπάνω, δεν υπάρχει και στο δικό μας λογισμικό. @yian Yian πολύ απλά μπορείς να κάνεις δεξί κλικ στην οθόνη σου, να επιλέξεις ‘’Ρυθμίσεις Οθόνης’’ και εκεί να επιλέξεις ‘’Κλίμακα και διάταξη - Αλλαγή του μεγέθους κειμένου εφαρμογών και άλλων στοιχείων’’. Εκεί το 100 % μπορείς να το κάνεις 125% ή 150% ή 175%. Στα Windows 10 που υποθέτουμε πως έχεις, καθώς βρίσκεσαι στην αιχμή της τεχνολογίας, το παραπάνω δουλεύει μια χαρά. Αυτή η ρύθμιση δεν αποτελεί αλλαγή της ανάλυσης της οθόνης σου, απλώς βλέπεις τα παράθυρα των εφαρμογών μεγαλύτερα. Αυτά που γράφεις περί παταριών, οθονών 14’’, αετίσιας όρασης κλπ είναι μόνο για τις εντυπώσεις. Το λογισμικό πριν το αγοράσεις είχες την δυνατότητα να το δοκιμάσεις και αν δεν σου άρεσε, μπορούσες κάλλιστα να προτιμήσεις κάποιο άλλο. Το λογισμικό μας από την αρχή έχει μια διαφορετική φιλοσοφία στο στήσιμο και στην παρουσίαση των παραθύρων του, κάτι το οποίο έχει εκτιμηθεί δεόντως από την συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων μηχανικών. Αν εσύ ζητάς λογισμικό που να δουλεύει και να προσαρμόζει τα παράθυρα του από οθόνη κινητού τηλεφώνου μέχρι home cinema 60+ ιντσών όπως γράφεις, τότε έκανες λάθος επιλογή λογισμικού. Χρειάζεσαι ένα λογισμικό με κενή την κεντρική του οθόνη και με pull down μενού. Εμείς κάτι τέτοιο ποτέ δεν το θελήσαμε, όχι βέβαια επειδή τεχνολογικά είμαστε πίσω ή δεν αφιερώνουμε κόστος, χρόνο, κόπο και έρευνα όπως υπαινίσσεσαι, αλλά διότι η φιλοσοφία πάνω στην οποία στήθηκε και στήνεται το λογισμικό είναι διαφορετική από αυτή που εσύ ζητάς.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.