Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      2.555


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      9.033


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.931


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.517


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 21/03/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Kαλησπέρα. Ο παραλογισμός της ΗΤΚ σε όλο του το μεγαλείο. Για την συστημική καταχώρηση λοιπόν θα επιλέξεις "αδόμητο"="όχι" και υλοποιημένη ιδιοκτησία=οχι (μη υλοποιημένη). Θα πας μετά στις διοικητικές πράξεις και θα καταχωρήσεις τα στοιχεία της δήλωσης τακτοποίησης και στις "λοιπές κατασκευές" θα βάλεις τον αριθμό 1. Δεν ανεβάζεις εκ νέου στοιχεία που αφορούσαν την πληρότητα της δήλωσης Ν. 4495 (πχ Ε9, αποδεικτικά κλπ). Αφού αναφέρεις προ 83, σημαίνει ότι ρυθμίστηκε ως κατηγορία 2 με αναλυτικό. Άρα ούτε σχέδια έχεις να ανεβάσεις. Οπότε μόνο την δήλωση.
    2 points
  2. Θεωρητικά γίνεται ενημέρωση, πρακτικά άγνωστο. Τα γνωστά δικαιολογητικά για ΑΜΟΕ. Ταυτότητα, τίτλος ιδιοκτησίας, πίνακας 3, τεχνική έκθεση και εξουσιοδότηση ιδιοκτητη αν υποβάλλει άλλος την αίτηση.
    2 points
  3. Καλησπέρα, κανονικά θα πρέπει να συντάξεις Πιν.3 με τα ελάχιστα ημ/σθια και να τον προσκομίσεις στον ΕΦΚΑ προκειμένου να ανοιχτεί ΑΜΟΕ για το έργο. Τώρα τι γίνεται εκεί έξω άλλο θέμα, προσωπικά δεν γνωρίζω αν η βεβαίωση του άρθ.30 πηγαίνει ηλεκτρονικά στο αρμόδιο υποκ/μα του ΕΦΚΑ.
    2 points
  4. Ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή. Αυτό όμως που λες δεν είναι παραθυράκι, είναι πύλη της αβύσσου. Θα παραμείνω στη γη.
    2 points
  5. 3.267 downloads

    Αναλυτικός Προϋπολογισμός Έργου και Υπολογισμός Ενσήμων-Ημερομισθίων για ΙΚΑ. Οδηγίες: 1. Ενεργοποιείστε τις επιλογές 2. Αποθηκεύστε πάντα με δυνατότητα μακροεντολών 3. Στις αριθμητικές πράξεις αντί για κόμμα χρησιμοποιείστε τελεία και 4. Για να προσθέσετε γραμμή κάντε αντιγραφή άλλων αριθμητικών πράξεων
    1 point
  6. Ναι, αρκεί βεβαίως να επισυνάψεις τα έγγραφα που τον ορίζουν ως νόμιμο διαχειριστή (π.χ. ΦΕΚ με καταστατικό κ.λπ.) κι αυτός όπου υπογράφει (π.χ. υπεύθυνη δήλωση κ.λπ.) ν' αναφέρεται ως νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρίας τάδε....
    1 point
  7. Δεν κοιτάω απαραίτητα το ύψος. Κοιτάω την χρήση. Τα αριθμητικά όρια είναι θολά. Όμως σε καμία περίπτωση δεν θα βάλω ένα πατάρι με ύψος 190m ως πολεοδομική παράβαση. Ας μην εθελοτυφλούμε... Το πατάρι που έχεις την χρήση έχει; Γιατί το φτιάξανε; Ποιος ο στόχος κατασκευής του; Δεν μπορεί να οριστεί; ανεξαρτήτως ύψους...
    1 point
  8. @PERDA Οπότε θεωρείς φυσιολογικό να συγκρίνεις, αν οι αυθαίρετες κατασκευές πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις για να τις χαρακτηρίσεις ή όχι ως αυθαίρετες, και ταυτόχρονα να αδιαφορείς για τη χρήση που έχει αυτός ο αυθαίρετος χώρος!!! Σοφίτες, πατάρια, υπόγεια, δεξαμενές, σπηλιές και λοιπές ευφάνταστες κατασκευές που έχουν γίνει ενοικιαζόμενα αδιαφορώντας για ελάχιστα ύψη και λοιπές προδιαγραφές θα χρεώνονται ως μία απλή παράβαση. ΟΚ ! Διαφωνώ κάθετα κυρίως επειδή δεν αντιμετωπίζονται με αυτό τον τρόπο που προτείνεις, τα νέα αυθαίρετα. Δημιουργείς μία νέα γενιά αυθαιρέτων με ύψη 2,35 (ΝΟΚ2,40) τα οποία τα ρυθμίζεις ως μία πολεοδομική παράβαση... @mikegad οικόπεδο κάτω από 40τμ! Δεν γνωρίζω την περίπτωση. Ας δούμε τι λένε οι υπόλοιποι...
    1 point
  9. Σαφέσταστα αν ειναι εκ κατασκευής μπορεί να κάνει υπαγωγή. Αλλά δεν νομιζω ότι σε ενα υπόγειο που δεν μετρούσε τιποτα στην δόμηση (ουτε οι αποθηκες , ουτε ο διαδρομος κτλ) επειδή κατέλαβε διάδρομο ειναι Υπερβαση Δομησης Χωρου με μειωμενο συντελεστή. Πολλες ΥΔΟΜ παντως προ e-αδειες εκαναν ενημερωση για επεκταση διαμερισματος σε κοινοχρηστο διαδρομο.
    1 point
  10. Η απάντηση είναι μια κλίση 1% προς το εξωτερικό του τοίχου για να φεύγουν τα συμπυκνώματα. Το ίδιο εννοώ παραπάνω αλλά αυτή η εικόνα είναι πιο παραστατική.
    1 point
  11. Version 1.0.0

    421 downloads

    cadmium ελεύθερο σχεδιαστικό τύπου autocad
    1 point
  12. Εξαρτάται τι σημαίνει σωτηρία και τη γενική υπόλοιπη εικόνα του κτιρίου, πχ αν έχει συμβεί σε ένα υποστύλωμα η φθορά ή στο 80% των υποστυλωμάτων.
    1 point
  13. Στην προέγκριση δεν ανεβάζουμε τυχόν απαιτούμενες εγκρίσεις φορέων για έκδοση άδειας , αλλά σχετική υπεύθυνη . Οι εγκρίσεις ανεβαίνουν στην άδεια . Την Υ.Δ. θα την βρεις στη ιστοσελίδα του ΤΕΕ στο e-adeies. · Υπόδειγμα Βεβαίωσης Όρων Δόμησης και Απαιτούμενων Εγκρίσεων (ΝΕΟ) ...λάθος upload... O δαίμων του ιντερνετ .....😞 Ορθή επανάληψη ( επισήμανση από tettris +1 ) https://web.tee.gr/wp-content/uploads/yd_loipwn_egkrisewn.doc
    1 point
  14. @janna Bοηθητικά δες και την ερωτοαπάντηση 17 και για την καταχώρηση. 17. Πως καταχωρίζονται τα στοιχεία του υπόχρεου όταν είναι νομικό πρόσωπο; Φυσικά και νομικά πρόσωπα αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο. Εάν το νομικό πρόσωπο είναι ιδιοκτήτης ή μισθωτής, στο πεδίο «Ιδιότητα» επιλέγετε το αντίστοιχο πεδίο. Σε περίπτωση που ο Υπόχρεος για τη συμπλήρωση της ΗΤΚ είναι εξουσιοδοτημένος (πχ. εργολάβος μέσω προσυμφώνου), επιλέγετε «Εξουσιοδοτημένο πρόσωπο» και συμπληρώνετε τα στοιχεία του, επιπλέον αυτών των ιδιοκτητών.
    1 point
  15. Αν δεν έχεις άλλες αυθαιρεσίες με αυτόν ή προηγούμενους νόμους, πάρε το ρίσκο και βαλ'το στην κατηγορία 4 στην περίπτωση δγ. (αυθαίρετες κατασκευές σε ακίνητα που διαθέτουν οικοδομική άδεια, ανεξαρτήτως του ποσοστού υπέρβασης της κάλυψης ή της δόμησης, όταν αυτές δεν ξεπερνούν τα πενήντα (50) τ.μ. σε συνολική δόμηση) Δεν αναφέρει κάτι για ύψος...
    1 point
  16. Μυαλό δε βάζετε με τίποτα… ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!
    1 point
  17. Για την έκδοση άδειας από την πολεοδομία για εγκατάσταση υγραερίου σε υφιστάμενα κτίρια κατοικίας ή επαγγελματικών δραστηριοτήτων απαιτείται να υποβληθούν: Μελέτη εγκατάστασης υγραερίου που θα περιλαμβάνει: Τεχνική περιγραφή της εγκατάστασης υγραερίου. Αναλυτικό τεύχος υπολογισμών της εγκατάστασης υγραερίου. Σχέδια κατασκευής (κατόψεις του κτιρίου) στις οποίες θα φαίνονται ανά ιδιοκτησία η όδευση των σωληνώσεων, η διατομή και το είδος του υλικού των σωληνώσεων, η θέση των αποφρακτικών διατάξεων, οι θέσεις των ρυθμιστών πίεσης και των ασφαλιστικών, οι θέσεις, το είδος και η ισχύς των συσκευών υγραερίου και οι θέσεις και οι διαστάσεις των συστημάτων προσαγωγής και απαγωγής αέρα και των συστημάτων απαγωγής καυσαερίων. Τρισδιάστατο αξονομετρικό σχέδιο της εγκατάστασης υγραερίου όπου θα φαίνονται τα μήκη, οι διατομές και το είδος του υλικού των σωληνώσεων, οι αποφρακτικές και λοιπές διατάξεις, οι ρυθμιστές πίεσης, τα ασφαλιστικά και το είδος και η ισχύς των συσκευών υγραερίου. Τοπογραφικό διάγραμμα του οικοπέδου της εγκατάστασης. Σχέδιο διαγράμματος κάλυψης. Μελέτη Παθητικής Πυροπροστασίας. Μελέτη Ενεργητικής Πυροπροστασίας. Επίσης ανάλογα με το έτος κατασκευής του κτιρίου και με το αν πρόκειται να εξυπηρετηθούν εγκαταστάσεις θέρμανσης και ζεστού νερού, μπορεί να ζητηθούν απο την Πολεοδομία. Μελέτη Θέρμανσης. Μελέτη Ενεργειακής Απόδοσης - ΚΕΝΑΚ. Η δεξαμενή υγραερίου εγκαθίσταται υποχρεωτικά σε υπαίθριο χώρο του οικοπέδου του κτιρίου. Σύμφωνα με τις διατάξεις του Νέου Οικοδομικού Κανονισμού (ΝΟΚ) NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4067/ΦΕΚ 79 Α’/9-4-2012 η επιφάνεια που καλύπτει προσμετρείται κανονικά τόσο στο συντελεστή δόμησης του κτιρίου όσο και στον συντελεστή κάλυψης του οικοπέδου. Κατά συνέπεια, για την εγκατάσταση δεξαμενής υγραερίου απαιτείται να υπάρχει υπόλοιπο τόσο στο συντελεστή δόμησης όσο και στον συντελεστή κάλυψης διαφορετικά δεν επιτρέπεται η εγκατάσταση της. Η εγκατάσταση μίας δεξαμενής υγραερίου δύναται να γίνει είτε πάνω στο έδαφος (υπέργεια), είτε κάτω από το έδαφος χωρίς επιχωμάτωση(υπόγεια), είτε κάτω από το έδαφος με επιχωμάτωση (επιχωματωμένη). Για την εγκατάσταση δεξαμενών υγραερίου σε υπαίθριους χώρους κτηρίων απαιτείται με βάση την ΚΥΑ 31859/2003/ ΦΕΚ 1247/Β’/3-9-2003 να τηρούνται αποστάσεις ασφαλείας από το κτήριο, τα όρια ιδιοκτησίας, δημόσιους δρόμους, εσωτερικούς διαδρόμους, άλλα κτήρια και σταθερές πηγές εναύσεως (υπαίθριες ψησταριές, μπάρμπεκιου κ.λ.π) . Τα όρια αυτά έχουν ως εξής: Για υπέργειες δεξαμενές υγραερίου τα όρια αυτά είναι: Για δεξαμενές υγραερίου έως 500 lit - 1,5 m Για δεξαμενές υγραερίου από 500 lit έως 2500 lit - 3 m Για δεξαμενές υγραερίου από 2500 lit έως 9000 lit - 7,5 m Για δεξαμενές υγραερίου από 9000 lit έως 100000 lit - 15 m Για υπόγειες δεξαμενές υγραερίου τα όρια αυτά είναι: Για δεξαμενές υγραερίου έως 500 lit - 1,5 m Για δεξαμενές υγραερίου από 500 lit έως 100000 lit - 3 m Για επιχωματωμένες δεξαμενές υγραερίου τα όρια αυτά είναι: Για δεξαμενές υγραερίου έως 500 lit - 1,5 m Για δεξαμενές υγραερίου από 500 lit έως 9000 lit - 3 m Για δεξαμενές υγραερίου από 9000 lit έως 100000 lit - 5 m ΚΟΙΝΩΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑ ΔΟΜΗΣΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΕΦΟΣΟΝ ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΟΣΟ ΣΤΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΔΟΜΗΣΗΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΚΑΛΥΨΗΣ. ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΟΜΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗς ΑΔΕΙΑΣ ΔΟΜΗΣΗΣ.
    1 point
  18. Ακολούθα την τεχνική νομοθεσία όπου υφίσταται ξεκάθαρη και μην σε νοίαζει αν υπάρχουν ευνοικά σημεία για κάποιους και παραθυρακια. Αλλωστε δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά. Όταν υπάρχουν νούμερα που προκύπτουν από Κανονισμούς είναι αυτονόητο ότι πρέπει να τα σεβαστείς. Με αυτό τον τρόπο απαντώνται όλες σου οι απορίες. Και ο δικαστής τον Κανονισμό θα έβλεπε όχι θολές και αυθαίρετες προσεγγίσεις.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.