Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      26.307


  2. Διογένης

    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      22


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      7.381


  4. BAS

    BAS

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.622


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/11/2023 in Δημοσιεύσεις

  1. Σωστά. Βιάστηκα να απαντήσω Και για το κέρασμα, όσο ζούμε ελπίζουμε...
    2 points
  2. [αυτο τι σημαινει; "Αρτιότητα, αποστάσεις, πρόσοψη ΟΚ"] Εχεις πωληση τριων ακινητων..και οχι ενος... Καθε ενα εξεταζεται χωριστα. Σε αγορα απο εναν, γινεται συνενωση σε ενα, αλλα, κατ' αρχας, πρεπει να εχει τις προυποθεσεις του 33 παρ. 6...Δεν τις εχεις. Κατα τα λοιπα Στον Δημο Αριστοτελη ισχυει το ΦΕΚ ΑΑΠ 332/2010. Εχει διευκρινισθει με εγκυκλιο η διαφορα μεταξυ της παρ. 1 και 2 του αρθρου 32. Με βαση αυτη, αν εισαι στην παρ. 2, πας με το Δ 185. [δες την εγκυκλιο στα ΠΜ.] Πλην ομως μετα ηρθαν οι αποφασεις του ΣτΕ, οπότε ειναι ολα υπο εξεταση Η προσφατη τροποποιηση του 4759 με τον ν. 5057 αρθρ. 26, αφορα μονον στο αρθρο 40 Περιμενουμε ρυθμισεις για τα τυφλα 4 στρ., που, όπως φαινεται πρεπει να εχουν ετος δημιουργιας το 1985... Επομενως, δεν υπαρχει απαντηση αυτη την στιγμη.
    2 points
  3. @freecat Το περίγραμμα της οικοδομής.
    2 points
  4. Πιστοποιητικό Πυρασφαλείας για καταστήματα κατηγορίας κινδύνου Α δεν απαιτείται εκτός αν το ζητάει κάποιος φορέας απαραίτητος για την έκδοση αδείας. Στην περίπτωσή σου - κατά πάσα πιθανότητα - δεν απαιτείται από κανέναν. Εφ' όσον δεν απαιτείται πιστοποιητικό, δεν αλλάζουν η χρήση ή η επιφάνεια, ή οτιδήποτε άλλο από την παλαιά μελέτη χρειάζεται με τα σχέδια και τεύχη της παλαιάς να γίνει η γνωστοποίηση στον φορέα αδειοδότησης και έπειτα με αυτήν να πας στην Πυροσβεστική για κόκκινο βιβλίο.
    1 point
  5. Γειά σου, βάλε μόνο το λέβητα για την θέρμανση και τα κλιμαστιστικά μόνο για την ψύξη.
    1 point
  6. Για την ιστορία και για να αναδείξω την ανάγκη να ξεκαθαριστεί η νομοθεσία , η απάντηση του Τ.Ε.Ε και της πολεοδομίας ήταν ότι δεν υπάρχειί κώλημα και μπορεί να εκδοθεί άδεια μικρής κλίμακας για πισίνα σε αγροτεμάχιο μη άρτιο και μη οικοδομίσημο . Η δικία μου γνώμη ταυτίζεται με την δικιά σας
    1 point
  7. Η βεβαίωση στατικής επάρκειας πρέπει να είναι υπογεγραμμένη από εσένα
    1 point
  8. Έτσι κι αλλιώς, μόνο το ΟΙΚ μπορεί να αναβαθμιστεί διότι οι κατηγορίες ΟΔΟ & ΥΔΡ είναι στην ανώτατη βαθμίδα. Οπότε, μιας κι έχεις μόνον επίβλεψη ως εμπειρία, θα πρέπει να συμπληρώσεις 6 χρόνια από την προηγούμενη αναβάθμιση.
    1 point
  9. Επιλέγοντας υπαγωγή στην κατηγορία 3 (εφόσον πληρούνται τα κριτήρια κάθε περίπτωσης) καταρχάς δεν εισάγεις επιφάνεια στο Φ.Κ. Ό,τι θέλεις το γράφεις στην Τ.Ε. Όπως, αντιλαμβάνεσαι, χωρίς εισαγωγή επιφάνειας, δεν θα σου υπολογίσει (ακόμη και να ήθελες) συντελεστές επιβάρυνσης για τυχόν Υ.Κ ή παραβίαση Δ. Συμπερασματικά λοιπόν, στην κατηγορία 3 δεν βάζεις καμία παράβαση (π.χ ΥΔ, ΥΚ, παραβίαση Δ κλπ) και πληρώνεις τα 325 Ευρώ.
    1 point
  10. @patty είστε σε λάθος καρτέλα, δεν έπρεπε να επιλέξετε "εισαγωγή πράξης σε συνέχεια προγενέστερης ηλεκτρονικής", αλλά "Νέα πράξη"
    1 point
  11. Η αλλαγή μηχανικών πάει με αναθεώρηση στο χρόνο ισχύος. Στην ίδια αναθεώρηση και η αλλαγή στατικής μελέτης.
    1 point
  12. Ο συμβολαιογραφος σου ξερει. [και η τροποποιηση συμβολαιο ειναι]
    1 point
  13. @tetris Συνάδελφε καλησπέρα. Τα σέβη μου, ξέρεις ήδη ότι με ιντριγκάρεις όσο κανείς άλλος την τελευταία πενταετία. Έχω αντίθετη άποψη για το εκτός σχεδίου τμήμα. Για να ισχύει αυτό που λες, υπάρχουν 2 προϋποθέσεις: 1. Το απέναντι σχέδιο πόλεως να έχει εγκριθεί πριν την ισχύ του Ν.1337 2. Το γήπεδο να έχει δημιουργηθεί πριν την ισχύ του Ν.1577 Τη δεύτερη προϋπόθεση φαίνεται ότι την ικανοποιούμε (δεν ξέρω στα σίγουρα, υποθέτω). Την πρώτη όχι (ο συνάδελφος μίλησε για πράξη εφαρμογής). Επομένως κατά τη γνώμη μου το εκτός κομμάτι είναι μη οικοδομήσιμο. Όσο για το τι αναγράφεται στη δήλωση Ν.651, αυτό είναι άλλη κουβέντα, αν και κατά τη γνώμη μου η δήλωση είναι αρκετά απλή, αλλά απαιτεί ανάλυση για τις εναπομένουσες επιφάνειες μετά τη ρυμοτομία. Αυτά Υ.Γ.: ήδη χρωστάμε ο ένας στον άλλο ένα κέρασμα, παρακαλώ μη δείξεις άλλη άρνηση στα παραπάνω, γιατί κινδυνεύεις να εκτεθείς περισσότερο, πράγμα που σημαίνει ότι θα κερνάς τσίπουρα μέχρι το τέλος των εποχών!
    1 point
  14. Καταγγελία στην ΥΔΟΜ. Με την έκθεση αυτοψίας σου επιβάλλουν 1000€ πρόστιμο ανέγερσης και 200€ πρόστιμο διατήρησης (παρ 4δ άρθρο 94 Ν.4495/17). Αυτή ανεβάζεις στα δικαιολογητικά, χωρίς να πληρώσεις ακόμη κάτι. Με την ΕΕΔΜΚ νομιμοποίησης ουσιαστικά κάνεις αποκατάσταση των πολεοδομικών παραβάσεων (κατά το ίδιο άρθρο του 4495. Έχεις προθεσμία 4 μήνες να την εκδόσεις) και το πρόστιμο ανέγερσης περιορίζεται στα 200€ ενώ δεν επιβάλλεται πρόστιμο διατήρησης. Αυτό πληρώνεις. Σιγουρέψου όμως ότι όλες οι αυθαιρεσίες που έχεις εμπίπτουν σε ΕΕΔΜΚ, πριν κάνεις την αυτοκαταγγελία γιατί μετά θα είναι αργά.
    1 point
  15. μονόδρομος η ψηφοφορία... και λύνει σίγουρα το πρόβλημα αν λάβει στην ψηφοφορία το 100%
    1 point
  16. αφου λες οτι εχεις υπολοιπο σδ στο Β, γινεται μεν, αλλα εχεις πολλη χαρτουρα θα πρεπει να κανεις νεο τοπογραφικο του Β, που γινεται μικροτερο και ενημερωση αδειας για την επεκταση που "ακυρωνεις".... και διορθωσεις στο Ε9, στο ΕΝΦΙΑ, στην συσταση ΟΙ στο Β, στο κτηματολογιο...κλπ Θα πρεπει να μιλησεις με τον συμβ/φο και την ΥΔΟΜ για την ολη διαδικασια.
    1 point
  17. Γειά σου, εφόσον θέλετε να κάνετε επέμβεση σε κοινόχρηστους χώρους για όδευση αγωγών, τότε σαφώς και χρειάζεται η συναίνεση της οικοδομής. Επίσης καλό είναι να αναζητήσετε τον κανονισμό (αν υπάρχει) γιατί ήδη μπορεί να το απαγορεύει. Διαφορετικά σκεφτείε την λύση για οριζόντιες οδεύεσεις με ότι αυτό συνεπάγεται (τοπικές υπερυψώσεις κλπ).
    1 point
  18. Ζητώ εκ των προτέρων συγγνώμη για το μακροσκελές και παραθέτω παρακάτω email που στάλθηκε την 2/10/23 από συνάδελφο σε κάθε αρμόδιο, όπου τα λέει όλα και "τους τα χώνει" χοντρά. Βέβαια δεν πήρε καμμία απάντηση : "Σημερινό μου email [email protected], στον πρόεδρο του ΤΕΕ και τις αρμόδιες διευθύνσεις: Κύριοι, ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!! Για το Εξοικονομώ 2021 (ΕΙΚΟΣΙ ΕΝΑ) στέλνετε ενημερώσεις για λήξη προθεσμίας ολοκλήρωσης των έργων, τη στιγμή που έχουμε ολοκληρώσει τα έργα από μήνες (ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ το 2023, ΞΥΠΝΑΤΕΕΕ!) ενώ εσείς δεν έχετε ανοίξει ακόμα τη διαδικασία κλήρωσης του 2ου ενεργειακού επιθεωρητή ο οποίος θα πιστοποιήσει τις εργασίες. Εντωμεταξύ, εμείς οι άμοιροι και έρμαια της ανικανότητάς σας, έχουμε ολοκληρώσει τα έργα, έχουμε τιμολογήσει, τα έχουμε πληρώσει εργατικά, ΕΦΚΑ και υλικά, έχουμε πληρώσει ΦΠΑ και οι οικογένειές μας δεν έχουνε να φάνε. Ο οδηγός του προγράμματος (ΠΡΟΣΟΧΗ, είναι σε ΦΕΚ), ορίζει πληρωμή εντός διμήνου από την πιστοποίηση των εργασιών και έγκρισή τους από τους ελεγκτές της (Αντι)αναπτυξιακής τράπεζας. Πώς περιμένετε να υποβάλλουμε φάκελο ολοκλήρωσης έργου, αφού μας έχετε ομήρους, λόγω της ΜΗ δυνατότητας ελέγχου από τον Β΄ενεργειακό επιθεωρητή; Για να μη μιλήσω για τις αλλεπάλληλες άστοχες, επαναλαμβανόμενες και με δόσεις παρατηρήσεις που παίρναμε (άλλες ή και τις ήδη απαντημένες κάθε φορά), με καθυστέρηση ανταπόκρισής σας 2 μηνών από παρατήρηση σε παρατήρηση από τους πανάσχετους ελεγκτές σας! Θα έπρεπε προθεσμίες να έχετε κι εσείς κύριοι, όχι μόνο εμείς. Και μάλιστα έργο στο οποίο δεν έχετε ελέγξει και απαντήσει εντός διμήνου να θεωρείται νομοτελειακά ολοκληρωμένο και να πληρώνεται. Επίσης όλες οι παρατηρήσεις σας θα πρέπει να έρχονται στον 1ο έλεγχο. Όχι καινούριες κάθε τρεις και …πολύ! Κύριοι, επιφυλάσσομαι κάθε νομίμου δικαιώματός μου και των πελατών μου, κατά παντός υπευθύνου για την κατάσταση αυτή και κοινοποιώ την παρούσα στα ΜΜΕ και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με εκτίμηση και αγανάκτηση, Ανδρέας Α. Κυρώζης Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός Ενεργειακός Επιθεωρητής Σύμβουλος και Ανάδοχος Έργων Εξοινονομώ - Καθυστερώ, Χρεοκοπώ."
    1 point
  19. Εαν το οικοπεδο Β ειναι χτισμενο, δεν μπορεις να το "κατατμησεις" [γιατι θελετε να κανετε αυτη την μεταβιβαση;]
    1 point
  20. Κατόπιν της αλλαγής χρήσεως, που γίνεται με την ΕΕΔΜΚ, πρέπει να ενημερωθεί ο φάκελος της άδειας.
    1 point
  21. Αναφέρεις στην τεχνική σου έκθεση για τις εργασίες του άρθ 30 μιας και βγάζεις ΕΕΔΜΚ. Για την ΕΕΔΜΚ χρειάζεται είτε να επιλέξεις ΥΔ δική σου ότι δεν παράγονται απόβλητα, είτε σύμβαση με διαχειριστή ο οποίος θα σου ζητήσει το ΣΔΑ και μια τεχνική έκθεση. Μιλάς με την εταιρεία που ανήκει περιοχή σου πχ ΑΝΑΚΕΜ
    1 point
  22. dadabook "container/isobox είτε για ένα απλό ξύλινο ''σπιτάκι Κήπου''" Προκειται για διαφορετικα πραγματα - για το σπιτακι ισχυει η ΕΕΔΜΚ της περ."λγ" - για προκατ ισχυει η περ. "β" - για προσωρινες κατασκευες του αρθρου 2 περ. 74 του ΝΟΚ, ισχυει η περίπτωση "ε" - για εργοστασιακους οικισκους ισχυει η περιπτωση "ι"
    1 point
  23. Καλησπέρα σε όλους. Στη περίπτωση που θέλουμε να κατασκευάσουμε νέο κτίριο ισόγειο με σκελετό από ο.σ. και πλήρωση με λιθοδομή, ποιο είναι το ελάχιστο πάχος λιθοδομής αν έχουμε πετρα - θερμ/νωση -πέτρα ; 25εκ είναι το ελάχιστο;
    -1 points
  24. Υπάρχει μια συζήτηση εδώ σχετικά με το γιατί δεν επιτρέπεται η τοποθέτηση της θερμ/σης ανάμεσα στις πέτρινες επιφάνειες (εκτός και αν φτιάχνεις φρούριο με τοιχοποιία 50εκ+μόνωση+50εκ 🤪)
    -1 points
  25. Μην είσαι τόσο βέβαιος ότι αυτή θα σου λύσει το "συνολικό" πρόβλημα! Η διαμερισμάτωση δεν είναι πανάκεια!!!
    -1 points
  26. Αφού και τα δύο διαμερίσματα έχουν αυθαιρεσίες, να κάνεις 2 δηλώσεις υπαγωγής στον 4495. Μία για το καθένα, στα στοιχεία του κάθε πλήρη κύριου. Στη μια από τις δύο να βάλεις και την παράβαση της διαφορετικής διαμερισμάτωσης του ορόφου. Στα σχόλια της συγκεκριμένης δήλωσης ν' αναφέρεις ότι, στη ρύθμιση της συγκεκριμένης αυθαιρεσίας συναινεί και ο όμορος ιδιοκτήτης κ.λπ.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.