Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      4.741


  2. Ρerustum

    Ρerustum

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      33


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      9.135


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      7.479


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 21/02/2025 σε όλες τις περιοχές

  1. Ανεξάρτητα από το σχόλιο του @tetris ... πάντα πρέπει να ερμηνεύουμε και να διορθώνουμε. Βασίλη, αρχικά ο χώρος αυτός είναι στον όροφο, άρα δεν είναι στο δώμα... Το δώμα που λέει ο ορισμός είναι εκτός περιγράμματος του υπό συζήτηση ορόφου και μπορεί να είναι στεγασμένος (από χώρο του παραπάνω ορόφου ή προστέγασμα ή εξώστη) ή όχι (καθαρή υποχώρηση). Ο δικός σου χώρος (αφού δεν μπορεί να είναι ΑΗΧ) είναι καθαρή δόμηση ορόφου και ανήκει ολόκληρος στον όροφο (και ΑΗΧ να ήταν εκεί θα ανήκε). Δώμα αποτελεί μόνο το τμήμα που βρίσκεται ακριβώς μπροστά από το κίτρινο και εσοχή δεν υπάρχει πουθενά.
    2 points
  2. Επιτέλους, μετά από πολλά χρόνια ... γκρεμίζεται ο παραλογισμός ! Το ΚΕΣΥΠΟΘΑ γνωμοδοτεί το 2024 ότι συμφωνεί με την ερμηνεία του ίδιου Υπουργείου το 2013 ... ότι δεν υπάρχει χρήση κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος !!! Στην πολεοδομική νομοθεσία δεν υφίσταται η έννοια του καταστήματος Υγειονομικού ενδιαφέροντος ως θεσμοθετημένη διακριτή χρήση, διότι ο όρος αυτός στηρίζεται στο θεσμικό πλαίσιο των υγειονομικών διατάξεων, η τήρηση των οποίων λαμβάνεται υπόψη κατά την άδεια λειτουργίας των καταστημάτων. ... Συνεπώς νομίμως υφιστάμενοι χώροι, που ανεγέρθηκαν και προβλέπονται στην οικοδομική άδεια ως καταστήματα χωρίς άλλο προσδιορισμό, έχουν τη δυνατότητα στο σύνολο της επιφανείας τους, και χωρίς να απαιτείται έκδοση οικοδομικής αδείας για αλλαγή χρήσης, να λειτουργούν και ως καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, τηρουμένων σε κάθε περίπτωση τυχόν ειδικών προδιαγραφών και απαιτήσεων που προβλέπονται για τη λειτουργία τους. Πράξη-4-2024.pdf
    1 point
  3. Η δυσκολία έγκειται στο ότι αν έχουν "ξεφύγει" λίγο οι αναμονές, το ενιαίο δεν μπορεί να περάσει, σε αντίθεση με τα επί μέρους ακραία. Και ναι μεν το ενιαίο είναι πιο σωστό (θεωρητικά), αλλά στην πράξη δεν λειτουργεί.
    1 point
  4. Καλησπέρα. Η λειτουργική συνένωση καθ' ύψος δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση διαφορετική διαμερισμάτωση. Η αυθαίρετη διάνοιξη της οπής μπορεί να υπαχθεί στο άρθρο 100 ως μια λοιπή παράβαση.
    1 point
  5. Πάνω από 25mA έχεις θέμα, ανεξάρτητα από την τάση. Ευχαριστώ που ανέβασες το ΦΕΚ, αλλά εγώ δε μπορώ να εντοπίσω σε αυτό την αναφορά ότι σε σπίτι / οικιακή εγκατάσταση (μιλάμε για πίνακα που δίνει σε φορτία, όχι για πίνακα που τροφοδοτεί υποπίνακες) μπορείς να βάλεις ΔΔΡ με Ιn μεγαλύτερο των 30mA. Λοιπόν, δεδομένου ότι θες να τροφοδοτείς και πρίζες και φορτία 230 VAC με τις γραμμές που φεύγουν στον κήπο σου, με σειρά μειουμένης ασφαλείας: 1) Μπορείς να βάλεις τις πρίζες και τα φορτία που θέλουν 230VAC σε γραμμή που θα τροφοδοτείται από Μ/Σ απομόνωσης σε συνδυασμό με επιτηρητή μόνωσης που θα κόβει την τροφοδοσία σε περίπτωση 1ου σφάλματος και τα φώτα θα τα τροφοδοτείς από ξεχωριστή γραμμή μέσω Μ/Σ 230V/12VAC ή τροφοδοτικού 12 VDC. 2) Μπορείς να βάλεις Μ/Σ απομόνωσης σε συνδυασμό με επιτηρητή μόνωσης που θα κόβει την τροφοδοσία σε περίπτωση 1ου σφάλματος σε όλα τα φορτία του κήπου. 3) Μπορείς να αφήσεις τις γραμμές σου να προστατεύονται με ΔΔΡ. Αυτά μπορώ να σκεφτώ. Εννοείται ότι οπουδήποτε υπάρχει υπόνοια για απροστάτευτα καλώδια ή κουτιά διακλάδωσης από εξωτερικές επιδράσεις (καιρικές, μηχανικές, ακούσια επαφή), θα πρέπει να ληφθούν επειγόντως μέτρα για να προστατευτούν.
    1 point
  6. οι λόγοι εξαίρεσης μιας τερματικής γραμμής από προστασία όπως αναφέρονται στην παράγραφο 2 του φεκ που ανάρτησες είναι συζευκτικοί οπότε πρέπει να ισχύουν ταυτόχρονα όσα αναφέρονται στα α-β-γ-δ α) οι εν λόγω τερματικές γραμμές τροφοδοτούν αποκλειστικά εγκατεστημένο, σταθερό και μόνιμα συνδεδεμένο σε αυτές, ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό, β) ο ηλεκτρομηχανολογικός εξοπλισμός δεν είναι εγκατεστημένος σε κατοικίες και ανάλογους χώρους, χώρους γραφείων, χώρους εκπαίδευσης, γ) οι χώροι στους οποίους είναι εγκατεστημένος ο ηλεκτρομηχανολογικός εξοπλισμός δεν χρησιμοποιούνται για διαμονή προσώπων (όπως δωμάτια ξενοδοχείων,νοσοκομείων, ιδρυμάτων) ή ως βοηθητικοί χώροι προσωπικού (όπως αποδυτήρια, κυλικεία), δ) ο ηλεκτρομηχανολογικός εξοπλισμός είναι προσβάσιμος από ειδικευμένο ή ενημερωμένο προσωπικό, ή από άτομα υπό την επίβλεψη ειδικευμένου ή ενημερωμένου προσωπικού, Άμα έχεις μια εγκατάσταση που ισχύουν όλα τα παραπάνω φυσικά μπορείς να μην βαλεις rcd 30mA στα συγκεκριμένα κυκλώματα αλλά στην υδε θα πρέπει να προστεθεί η μελέτη που αναφέρει το ε
    1 point
  7. Θα τη βρεις στο pdf εδώ :
    1 point
  8. Το ότι, μετά από 13 χρόνια, ακόμη προσπαθούμε να ερμηνεύσουμε το ΝΟΚ, αποδεικνύει την αποτυχία του..
    1 point
  9. τα rcd των 100 ή 300mA προορίζονται για την προστασία του κτηρίου ή των μηχανημάτων και όχι για την προστασία ανθρώπου, έτσι και αλλιώς η χρήση rcd δεν είναι υποχρεωτική παντού οπότε σε γραμμές που εξαιρούνται μπορεί να μπει και 300mA αλλά σε τερματικές γραμμές που δεν εξαιρούνται (κατοικίες γραφεία , σχολεία, ξενοδοχεία κτλ) απαγορεύεται να μπει 300mA.
    1 point
  10. Ημιυπαίθριο δεν έχει το 35 % στην όψη ανοικτό. Δώμα εγώ θεωρώ τις υποχωρήσεις αλλά προφανώς το δώμα δεν μπορεί να είναι στεγασμένο. Αυτό που εννοεί είναι ότι κάτω από το δώμα, μπορεί να κλειστός ή ΑΗΧ, δηλαδή χώρος που μετράει στον όγκο του κτιρίου.
    1 point
  11. Καλησπέρα, ο ανοιχτός Η/Χ αντιμετωπίζεται ως λοιπή παράβαση. Μην συγχέεις τις διατάξεις υπολογισμού για την έκδοση άδειας βάσει ΝΟΚ, με τον υπολογισμό προστίμου.
    1 point
  12. Δεν είναι υποχρεωτική η αναγραφή της παρακράτησης επί του τιμολογίου. Η προαιρετική αναφορά του ποσού του παρακρατούμενου φόρου στο τιμολόγιο γίνεται προς διευκόλυνση του εκδότη.
    1 point
  13. @ppanag Υπόχρεος για τη διενέργεια της παρακράτησης είναι ο λήπτης του τιμολογίου —δηλαδή αυτός που πληρώνει— και όχι ο εκδότης.
    1 point
  14. Ο χαρακτηρισμός του χώρου γίνεται σύμφωνα με τον οικοδομικό κανονισμό που ίσχυε τότε, δηλαδή τον ΓΟΚ. Παρέθεσα, απλώς, τον σχετικό ορισμό χωρίς να ερμηνεύσω κάτι. Υπάρχει κάποιο εδάφιο του Ν.4495 που καθορίζει τι είναι ημιυπαίθριος; Εξ όσων γνωρίζω· δεν υπάρχει. Βεβαίως η ρύθμιση γίνεται βάσει του Ν.4495. Για τον υπολογισμό του προστίμου εφαρμόζεται το Άρθρο 100, παρ. 5. Με ποια διάταξη έρχονται σε αντίθεση αυτά που έγραψα;
    1 point
  15. Οι αυθαίρετες κατασκευές οποιασδήποτε χρονικής περιόδου αξιολογούνται βάσει των τότε ισχυουσών πολεοδομικών διατάξεων, και όχι των τωρινών. Ο χαρακτηρισμός του χώρου θα γίνει σύμφωνα με τον ΓΟΚ. Άρθρο 2, παρ. 32. Ημιυπαίθριος χώρος είναι ο στεγασμένος χώρος του κτιρίου, του οποίου η μία τουλάχιστον πλευρά είναι ανοιχτή προς τον κοινόχρηστο χώρο ή τους ακάλυπτους χώρους του οικοπέδου που δεν προσμετρώνται στην κάλυψη και οι υπόλοιπες πλευρές του ορίζονται από τοίχους ή κατακόρυφα φέροντα ή μη στοιχεία και χρησιμοποιείται για τη μετακίνηση ή προσωρινή παραμονή ανθρώπων. Επομένως, ο χώρος που περιέγραψε ο συνάδελφος Alexander Manolopu είναι αυθαίρετος ημιυπαίθριος και το πρόστιμό του υπολογίζεται με αναλυτικό προϋπολογισμό όπως ορίζει ο Ν.4495.
    1 point
  16. Καλημέρα! Γνωρίζει κάποιος αν με βεβαίωση όρων δόμησης που έχει εκδοθεί στο όνομα κάποιου ιδιοκτήτη, μπορεί να εκδοθεί Ο.Α. στο όνομα άλλου ιδιοκτήτη, σε συνέχεια της εκδοθείσας βαβαίωσης?
    1 point
  17. Καλησπέρα μια επιβεβαίωση, όταν βγαίνει άδεια σε οικόπεδο με αντιπαροχή και υπάρχει εργολαβικό στο πεδίο "κύριος του έργου" αν θυμάμαι μπαίνει ο κατασκευαστής ως νόμιμος εκπρόσωπος. Χρειάζεται να αναγραφούν και τα στοιχεία του ιδιοκτήτη; επίσης στις έγγραφα κυριότητας πιο κάτω εκτός από τους τίτλους ιδιοκτησίας και ΑΚΦ-ΑΚΔ υπάρχει κατηγορία να μπεί και το εργολαβικό; Το εργολαβικό το ανέβασα στα αρχεια ως τίτλο ιδιοκτησίας γιατί δεν βρίσκω άλλη κατηγορία
    1 point
  18. Επειδή σήμερα με πληροφόρησαν ότι σε φωτοτυπείο, έξω από την πολεοδομία Αργυρούπολης, πωλείται τυπωμένο έγχρωμο αντίγραφο της κωδικοποίησης που συντηρώ εδώ και χρόνια στα downloads του forum εδώ : http://www.michanikos.gr/files/file/675-%CE%BD%CE%BF%CE%BA-v7-%CF%84%CE%B5%CF%8D%CF%87%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CE%BD/ στην τιμή των 20 ευρώ ανά αντίτυπο, θέλω να πληροφορήσω τους συναδέλφους ή αναγνώστες του forum τα εξής : - Δεν έχω καμία απολύτως σχέση με το γεγονός, γιατί απλά δεν είχα ποτέ στο μυαλό μου αυτή τη μορφή παρασιτικής οικονομίας όταν το έκανα. - Πιστεύω ότι η εκτύπωση μιας κωδικοποίησης που συνεχώς ανανεώνεται δεν έχει κανένα απολύτως νόημα σε αντίθεση με την προστιθέμενη αξία του να έχεις πάντα ηλεκτρονικά την τελευταία έκδοση του κειμένου της (όσο κάποιος μπορεί να εμπιστευτεί ότι είναι η τελευταία). - Το να βοηθάμε την εκτύπωση τόσο μεγάλων κειμένων είναι οικολογική ανοησία για την εποχή μας. Παρ' όλα αυτά, αν κάποιοι συνάδελφοι νομίζουν ότι τους διευκολύνει ή τους συμφέρει από πλευράς κόστους η προμήθεια, υπενθυμίζω τα εξής : - Ο έγχρωμος εκτυπωτής στο γραφείο τους ενδεχομένως να παράγει το ίδιο αντίτυπο με χαμηλότερο κόστος. - Αν το τυπώσουν από το γραφείο τους έχουν πάντα το κέρδος ότι το κάνουν όταν πραγματικά το χρειάζονται έντυπο. - Σίγουρα θα είναι η τελευταία διαθέσιμη έκδοση του κειμένου αν τυπωθεί τη στιγμή που θα το κατεβάσουν. Για το συγκεκριμένο επαγγελματία δεν θα κάνω κάτι γιατί ήδη έχω διαθέσει ελεύθερα τη δουλειά μου. Ίσως όταν ανέβω ξανά στην Αθήνα του κάνω μιά επίσκεψη για να δώ τι άλλο διαθέτει και να του κάνω πλάκα ! Ευχαριστώ για το χρόνο σας ...
    1 point
  19. Εγώ έδωσα πανελλήνιες στα 40 μου παιδιά και επιτέλους έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα!
    1 point
  20. Ευχαριστούμε είναι το ελάχιστο που μπορούμε να πούμε
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.