Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      8.261


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      6.259


  3. yian

    yian

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.468


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.079


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/06/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. τους 7 μαύρους δεν το κατάλαβα.... αλλά τους 3 τόνους μη τους βάλεις στο μπαλκόνι σου χωρίς να το ελέγξει μηχανικός (με τα σχέδια της μελέτης ξυλότυπους κλπ + αυτοψία)
    4 points
  2. Σταματήστε να αγχώνεστε και περιμένετε να βγει οδηγός προγράμματος. Και επίσης, πιστεύετε στα σοβαρά, ότι υπάρχει περίπτωση να βγει ο οδηγός προεκλογικά και να ανοίξει το πρόγραμμα 5 μέρες μετά τις εκλογές; Τόσα χρόνια δεν έχετε μάθει πως λειτουργούν τα πράγματα στην Ελλάδα;
    2 points
  3. καθόλου βαρύς όταν κάνεις τέτοιες "πατάτες", ή είσαι άσχετος ή λαμόγιο οπότε, πέραν του οικονομικού προστίμου, θα πρέπει να αφαιρείται δια παντός η σχετική άδεια
    2 points
  4. Το συμφωνητικό αφορά μόνο στο οικονομικό σκέλος της όποιας εργασίας. Ο τρόπος σύνταξής του (πέρα από το οικονομικό κομμάτι) αντανακλά και τη νοοτροπία του συντάξαντος. Το παράλληλο θέμα που ανέκυψε στην πορεία της παρούσας συζήτησης είναι η αντιμετώπιση του πλέγματος μελέτη-επίβλεψη-κατασκευή. Από το ποσοτικό πήγαμε στο ποιοτικό και ανάποδα. Με βάση την αντίληψη (η οποία προέρχεται από την εμπειρία) ότι η αίσια έκβαση ενός έργου (από τη μελέτη έως την κατασκευαστική ολοκλήρωση) εξαρτάται από την πολύ καλή σχέση (=εμπιστοσύνη) μεταξύ εργοδότη και μηχανικού, προσπαθούμε να δείξουμε σε νέους (κυρίως) συναδέλφους το, κατά την άποψή μας, σωστό. Αν όμως η προσπάθεια για μετάδοση πολύτιμης εμπειρίας εκλαμβάνεται ως υπεροψία και αγένεια, τόσο το χειρότερο γι αυτόν στον οποίο απευθύνεται.
    2 points
  5. Καλημέρα συνάδελφοι, Θεωρώ ότι πρέπει να γίνει μια λίστα από αιτήματα για την καλυτέρευσης της χρήσης του συστήματος e-Άδειες που να σταλεί στο ΤΕΕ και στο Υπουργείο. Ο χρόνος που απαιτείται για το ανέβασμα μιας άδειας είναι πάρα πολύς και αυτό καθαρά και μόνο λόγω του δύσχρηστου του συστήματος. Έχω συντάξει μια λίστα από θέματα που δεν είναι πλήρης ούτε ενδελεχής: Ανέβασμα πολλαπλών αρχείων Ανέβασμα αρχείων με σύρσιμο τους πάνω στην σελίδα ή σε τμήμα της σελίδας. Δυνατότητα αλλαγής τύπου αρχείου μετά το ανέβασμα Δυνατότητα αλλαγής κατηγορίας αρχείου μετά το ανέβασμα Δυνατότητα απομάκρυνσης αρχείων (πριν την υποβολή της αίτησης θα πρέπει να μπορεί ο διαχειριστής της αίτησης να αφαιρέσει αρχεία, μετά την υποβολή και πριν την έκδοση θα πρέπει να μπορεί να αφαιρέσει αρχεία μόνο ο υπάλληλος που μπορεί να εκδώσει την πράξη). Διασύνδεση του συστήματος αμοιβών με το σύστημα αναθέσεων και αυτόματη παραγωγή εγγράφων ανάθεσης και ανάληψης. Αν έχει κάποιος συνάδελφος επικοινωνία με κάποιον συντελεστή του συστήματος που μπορεί να απευθύνει και να του κοινοποιήσει τα αποτελέσματα του θέματος αυτού θα ήταν εξαιρετικά. Δυνατότητα μεταφόρτωσης όλων των έγκυρων αρχείων της αίτησης σε ένα συμπιεσμένο αρχείο. Ανεξάρτητα από το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η αίτηση. Δυνατότητα εμφάνισης υπογράφοντως των αρχείων από τον πίνακα επισκόπησης. Δυνατότητα ομαδοποιημένης εμφάνισης των αρχείων ανά κατηγορία που ανήκουν (ένα dropdown πεδίο που να λειτουργεί ως φίλτρο με τις κατηγορίες). Μη απαίτηση αποδοχής συμμετοχής στο έργο από μηχανικούς των οποίων δεν αλλάζουν τα συνοδευτικά της αίτησης για τα οποία δεν έχουν ευθύνη. (πχ: ο Τοπογράφος δεν θα πρέπει να κάνει ξανά αποδοχή αν η παρατηρήσεις αφορούν στα αρχιτεκτονικά). Ο κάθε μηχανικός που συμμετέχει πρέπει να μπορεί να διαχειριστεί στην αντίστοιχη κατηγορία μελετών τα αρχεία του. Με αυτόν τον τρόπο άρετε η απαίτηση για αποδοχή συμμετοχής μηχανικού στο έργο. Η δυνατότητες του διαχεριστή της αίτησης δεν αλλάζουν. Ειδοποίηση με αποστολή email στον διαχειριστή της αίτησης όταν μια αίτηση μπαίνει "σε μεταβολή". Το ίδιο θα πρέπει να μπορεί να γίνει για τους υπαλλήλους των Υπηρεσιών Δόμησης αλλά δεν έχω εμπειρία από την μεριά τους. Βελτίωση διάδρασης και επίδοσης του συστήματος σε κινητά και tablet. (Μην γινόμαστε Ουγκάντα ενώ το παίζουμε ότι γινόμαστε Ελβετία.)
    1 point
  6. ναι, διαζευκτικα ενα απο ολα... Το Ε9 πρεπει να το εχει ηδη διορθωσει - και για να εχεις καποιο στοιχειο "χρονου κατασκευης" - αλλα και επειδη θα πρεπει να ληφθει πιστοποιητικο ΕΝΦΙΑ. μιλας με τον συμβ/φο
    1 point
  7. Πιθανολογώ πως έγραφαν στο τίτλο του ΠΕΑ την χρήση, δηλαδή Πρατήριο Υγρών Καυσίμων, Συνεργείο κτλ...
    1 point
  8. Προσωπικά έχω στήσει xml και buildingcert αλλά δεν πατάω οριστική υποβολή μέχρι να δω τον οδηγό του νέου κύκλου. Εάν είναι όλα έτοιμα, σε 1 λεπτό εκδίδεται και το ΠΕΑ, δεν χρειάζεται βιασύνη.
    1 point
  9. Δεν θα είχε αγωνία αλλιώς. Σοβαρά τώρα, δεν μπαίνουν για να τρέχει ο κόσμος, δεν είμαστε και Άγγλοι οπότε μας φέρονται αναλόγως.
    1 point
  10. και να ανακαλούνται (ή να ελέγχονται) όλα τα πιστοποιητικά που έχεις εκδώσει. ΚΑι κοινοποίηση στους ιδιοκτήτες για έκδοση καινούριων άμεσα. Εκεί να δεις πως σφίγγουν οι κ..λοι.
    1 point
  11. Πλέον λέγεται ΕΦΑΠΑΞ στην ιστοσελίδα για την επικουρική ασφάλιση.
    1 point
  12. Πάρε την εταιρία Πράξη ΕΠΕ στο 2310 940949 και ζήτα τον κ. Βασιλειάδη στο service.
    1 point
  13. Άμα μου δίναν ένα ευρώ κάθε φορά που εξηγούσα στο τηλέφωνο αυτό με τις παρατάσεις... (2 ευρώ τώρα με την τροποποίηση για το δεύτερο εξάμηνο!)
    1 point
  14. Μηδέν κόστος..... Το αποδέχεται η εφορία.... Εύκολη και γρήγορη διαδικασία..... Την κάνεις και το ξεχνάς!
    1 point
  15. Το Β'14 (σύμφωνα με την Απόφαση 398/ΕΤΑΑ/ΔΣ ΤΣΜΕΔΕ/18-5-2016) είναι αδιάφορο αναφορικά με τα αναδρομικά. Δεν συμπεριλαμβάνεται στα 8 εξάμηνα όπου είτε έχουν εκδοθεί είτε θα εκδοθούν ειδοποιητήρια αναδρομικών διαφορών. Για το άλλο που αναφέρεις σωστά το αναφέρεις. Έτσι είναι, σύμφωνα με την ίδια παραπάνω απόφαση. Υπάρχει όμως και η προϋπόθεση η οποία υποθέτω αφορά τις εισφορές τις σχετικές με το τ.ΤΣΜΕΔΕ και όχι με τον ΕΦΚΑ ή το ΕΤΕΑΕΠ. Θα δείξει η πράξη στο Β'19 που θα εκδοθεί το Α'15.
    1 point
  16. Από 15 έως 60 ημέρες ανάλογα τα κέφια του συστήματος...
    1 point
  17. Φίλε μου, η παράγραφος που "διευκρινίζει" το εδάφιο που ανέφερες είναι του άρθρου 100
    1 point
  18. Κορώνα ή γράμματα η φάση. Τις μισές φορές και βάλε δεν έχεις fixed λύση.
    1 point
  19. Άνοιξε και 3ο topic με παρατάσεις κτηματολογίου... ... σε λίγο θα γίνουμε τόσο μπάχαλο όσο και στο υπουργείο... στο άλλο topic αναφέρω τα 2 ΦΕΚ με τις υπουργικές αποφάσεις-πακέτα, να πω επίσης ότι φαίνεται ότι πήρε την 2η παράταση η Ηλεία, και την ανακοίνωση την κάνει η κοινοπραξία(!!!), πριν από την Ελληνικό Κτηματολόγιο ΑΕ http://www.patrisnews.com/ktimatografisi-stin-periferiaki-enotita-ilias-ktima-2016/ Κάτι η ζέστη, κάτι οι εκλογές...
    1 point
  20. Λογικά ναι. Και εξηγώ το σκεπτικό μου: 1) Λες ότι έχεις ασφαλιστεί για πρώτη φορά Απρίλιο του 2014" άρα από το Α'2014. 2) ν.3986/2011 "[...] Αρθρο 44 ... 15.α) Οι ασφαλισμένοι στον κλάδο κύριας ασφάλισης του Ενιαίου Ταμείου Ανεξάρτητα Απασχολούμενων (Ε.Τ.Α.Α.) - Τομέας Σύνταξης Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (Τ.Σ.Μ.Ε.Δ.Ε.), Τομέας Σύνταξης και Ασφάλισης Υγειονομικών (Τ.Σ.Α.Υ.), Τομέας Ασφάλισης Νομικών (Τ.Α.Ν.) - που έχουν υπαχθεί στην ασφάλιση οποιουδήποτε φορέα κύριας ασφάλισης ή το Δημόσιο από 1.1.1993 και εφεξής, και ασφαλίζονται στους ανωτέρω Τομείς ως ελεύθεροι επαγγελματίες, κατά την πρώτη υπαγωγή τους στην ασφάλιση των Τομέων κατατάσσονται στην πρώτη ασφαλιστική κατηγορία, όπως αυτή προβλέπεται από το Π.Δ. 124/1993 (Α΄ 54) και την υποπερίπτωση αα΄ της περίπτωσης β΄ της παρ. 1 του άρθρου 4 του Ν. 3518/2006 (Α΄ 272), το Π.Δ. 126/1993 (Α΄ 54) και το Π.Δ. 125/1993 (Α΄ 54), και μετατάσσονται στις επόμενες κατηγορίες ανά τριετία, και πάντα την 1η του έτους του επόμενου εκείνου στο οποίο συμπληρώθηκε η τριετία. β) Για τα πρόσωπα της περίπτωσης α΄ που συμπληρώνουν μέχρι 30.6.2011 τουλάχιστον τρία (3) έτη ασφάλισης στους Τομείς του κλάδου κύριας ασφάλισης του Ενιαίου Ταμείου Ανεξάρτητα Απασχολουμένων (ΕΤΑΑ), ως ημερομηνία μετάταξης στην επόμενη ασφαλιστική κατηγορία ορίζεται η 1.7.2011. Κατά τα λοιπά έχουν εφαρμογή τα προβλεπόμενα στην περίπτωση α΄. [...]" Επομένως εσύ δεν έχεις σχέση με αυτό και εξ' αρχής πρέπει να εφαρμόζονταν σε εσένα ο ν.3986/11 με βάση τις 3ετίες. Οπότε για όλο το 2014 ήσουν (με βάση το ν.3986/11) στην 1η ασφαλιστική κατηγορία κατηγορία (με το παλαιό καθεστώς ονομάζονταν "κλάσεις"). Σε αυτή θα παρέμενες (αν ίσχυε ο ν.3986/11) μέχρι και 31/12/2016. Άρα θα πρέπει τα εξαμηνιαία ειδοποιητήρια των: Α'14, Β'14 (δεν ενδιαφέρει διότι δεν έχει αναδρομικά), Α'15 και Β'15 (μέχρι και το Β'15 υπάρχουν αναδρομικές διαφορές, σε όσους υπάρχουν) που έχεις λάβει να είναι: Α'14 Κλάδος κύριας σύνταξης = 10%x693,35 = 69,34 Κλάδος Επικουρικής Ασφάλισης = 3%x693,35 = 20,80 Κλάδος Εφάπαξ παροχών = 4%x693,35 = 27,73 Κλάδος Υγείας Τεχνικών = 6,45%x693,35 = 44,72 Νέος κλάδος ανεργίας-ΟΑΕΔ = 10,00 ΣΥΝΟΛΟ = 172,59 x 3 μήνες = 517,77 και συν 8,40%x693,35 = 58,24 x 3μήνες (αν είχες επιλέξει προαιρετικά να υπαχθείς στον κλάδο της Ειδικής Προσάυξησης) Ανάλογα για το Α'15 και το Β'15 θα είναι επί 6 μήνες. Οπότε λογικά αν έχεις τα παραπάνω ποσά στα εξαμηνιαία ειδοποιητήρια που έλαβες για αυτά τα εξάμηνα (Α'14, Α'15 και Β'15) δεν προκύπτουν αναδρομικές διαφορές. Ετσι λέω εγώ !!!!
    1 point
  21. ξεχωρίζεις τα ιδιωτικά από τα δημόσια έργα (συλλήβδην) και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί. Το αν έχω ασχοληθεί με κατασκευή το γνωρίζω εγώ. Εσύ όμως που έχεις περιορισμένη αντίληψη (αφού ασχολείσε μόνο με τις δικές σου μελέτες και επιβλέψεις) δεν μπορείς να το κρίνεις αυτό. ΚΑι γι' αυτό το λόγο δεν μπορείς να έχεις άποψη για το ποια είναι η καλύτερη λύση. Η ολοκλήρωση του μηχανικού έρχεται με την κατασκευή (και σε λιγότερο βαθμό με την επίβλεψη). (τελεία). Η καλύτερη οκοκλήρωση έρχεται όταν κατασκευάζει (ή έστω επιβλέπει) μελέτες άλλων (*1). Πινακίδα στο έργο βάζει ο μελετητής και/ή ο κατασκευαστής. Δεν χρειάζεται να είσαι επιβλέπων για να γίνει αυτό. *1) εκτός και αν θεωρεί κάποιος ότι οι μελέτες του είναι μακράν οι καλύτερες και ολοκληρωμένες. Αν όντως το πιστεύει αυτό τότε τον συμβουλέυω να κατέβει από το καλάμι και να προσγειωθεί στην πραγματικότητα.
    1 point
  22. Δεν "μετρούσαν" όπως σωστά λες, μόνο όσοι υπήρχαν στα εγκεκριμένα σχέδια. Μετρούσαν όμως οι τοίχοι "πλήρωσης", δηλαδή, όσοι δεν υπήρχαν (και φτιάχνονταν για να κλείσει ο χώρος). Σε αυτούς ακριβώς είναι το πρόβλημα.... Παραμένουν αυθαίρετοι και χρήζει υπαγωγής το ακίνητο.
    1 point
  23. συμβουλος εργου και δυο πεα 800 ευρω ... αλλα το εχω μετανιωσει ... πολυ αγχος οι μαστοροι και οι εμποροι κανουν οτι θελουν αλλαζουν παραθυρα πορτες μονωσεις και στο τελος πρεπει να βρω την λυση ..δεν το ξανακανω ..
    1 point
  24. Δεν γίνεται αποδεκτό κάτι που διαφοροποιείται από το νόμο. Με αναλυτικό, μόνο όσες αυθαίρετες κατασκευές δεν αντιστοιχούν σε επιφάνεια χώρων όπως αναφέρεται στο άρθρο 100. Αυτό σημαίνει ότι, το να συμπεριλάβεις σε αναλυτικό, για παράδειγμα αποθήκη κατηγορίας 3, είναι παράνομο. Άσε τις εγκυκλίους να γράφουν ότι θέλουν. Τα ίδια λέγαμε όταν είχε εκδοθεί η εγκ. 4 Ν. 4178 αν ανατρέξεις στα αντίστοιχα θέματα.
    1 point
  25. Δυνατότητα μεταφόρτωσης όλων των έγκυρων αρχείων της αίτησης σε ένα συμπιεσμένο αρχείο. Ανεξάρτητα από το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η αίτηση. Δυνατότητα εμφάνισης υπογράφοντως των αρχείων από τον πίνακα επισκόπησης. Δυνατότητα ομαδοποιημένης εμφάνισης των αρχείων ανά κατηγορία που ανήκουν (ένα dropdown πεδίο που να λειτουργεί ως φίλτρο με τις κατηγορίες). Μη απαίτηση αποδοχής συμμετοχής στο έργο από μηχανικούς των οποίων δεν αλλάζουν τα συνοδευτικά της αίτησης για τα οποία δεν έχουν ευθύνη. (πχ: ο Τοπογράφος δεν θα πρέπει να κάνει ξανά αποδοχή αν η παρατηρήσεις αφορούν στα αρχιτεκτονικά). Ο κάθε μηχανικός που συμμετέχει πρέπει να μπορεί να διαχειριστεί στην αντίστοιχη κατηγορία μελετών τα αρχεία του. Με αυτόν τον τρόπο άρετε η απαίτηση για αποδοχή συμμετοχής μηχανικού στο έργο. Η δυνατότητες του διαχεριστή της αίτησης δεν αλλάζουν. Ειδοποίηση με αποστολή email στον διαχειριστή της αίτησης όταν μια αίτηση μπαίνει "σε μεταβολή". Το ίδιο θα πρέπει να μπορεί να γίνει για τους υπαλλήλους των Υπηρεσιών Δόμησης αλλά δεν έχω εμπειρία από την μεριά τους. Βελτίωση διάδρασης και επίδοσης του συστήματος σε κινητά και tablet. (Μην γινόμαστε Ουγκάντα ενώ το παίζουμε ότι γινόμαστε Ελβετία.)
    1 point
  26. Ό,τι νάναι.... ή μάλλον ό,τι τους κατέβει ζητούν... Τελικά ποιός θα μας προστατέψει από την αυθαιρεσία του κράτους???
    1 point
  27. Σορυ που δεν θα ανησυχούσα τόσο όσο ο φίλος Παύλος αλλά θα έλεγα βάλε αφοβα την μπανιέρα (70Χ70Χ40Χ) για τον σκυλάκο σου Αν δεν άντεχε η πλάκα μία μπανιέρα κι ας μπει μέσα και σκύλος να πλατσουρίζει τότε είναι για πεταμα ολο το κτίριο
    1 point
  28. Συνάδελφοι η Υπεροψία και η Αγένεια δεν ταιριάζει σε ένα φόρουμ Μηχανικών. Αυτό και τέλος.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Starlink στην Ελλάδα: Ο χάρτης  κάλυψης και οι προσφορές της εταιρίας για internet
      Η Starlink δραστηριοποιείται από το 2022 στην Ελλάδα, προσφέροντας δορυφορικό internet σε όλη την επικράτεια. Σήμερα, οι τιμές έχουν πέσει αρκετά σε σχέση με το 2022 και υπάρχουν μάλιστα διαφορετικά πακέτα τα οποία εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες. Πέρα από την αγορά του εξοπλισμού δηλαδή, μπορείτε επίσης να τον ενοικιάσετε για συγκεκριμένη χρονική περίοδο, όπως για παράδειγμα αν σχεδιάζετε μία απόδραση σε κάποιο απομονωμένο μέρος και θέλετε να παραμείνετε συνδεδεμένοι με τον κόσμο.

      Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Αυτή τη στιγμή ο εξοπλισμός Starlink προσφέρεται για αγορά στην Ελλάδα έναντι €225. Υπάρχει μάλιστα μία περίοδος δοκιμής 30 ημερών, κατά την οποία αν δε μείνετε ευχαριστημένοι, μπορείτε να επιστρέψετε τον εξοπλισμό και να πάρετε πίσω το σύνολο των χρημάτων που δώσατε. Η υπηρεσία τώρα, προσφέρεται με χρέωση €40 μηνιαίως. Εδώ δεν υπάρχει κάποια δέσμευση συμβολαίου και μπορείτε να διακόψετε την υπηρεσία όποια στιγμή επιθυμείτε και να επιστρέψετε τον εξοπλισμό.

      Να θυμίσουμε πως το 2022, ο εξοπλισμός κόστιζε €654 και η υπηρεσία €99 το μήνα.


      Στην περίπτωση της ενοικίασης τώρα, η υπηρεσία χρεώνεται το ίδιο, δηλαδή €40 το μήνα, αλλά η μηνιαία χρέωση της ενοικίασης του εξοπλισμού είναι μόλις €15. Σε αυτό το σύνολο, προσθέστε και επιπλέον €50 για το τέλος ενεργοποίησης.

      Σε κάθε περίπτωση αγοράς ή ενοικίασης εξοπλισμού, τα μεταφορικά κοστίζουν €24.


      Όπως βλέπετε και στο χάρτη παραπάνω, το Starlink καλύπτει όλη την ηπειρωτική Ελλάδα και τα νησιά, ενώ καλύπτεται και αρκετός θαλάσσιος χώρος.

      Οι ταχύτητες download κυμαίνονται ανάλογα την περιοχή από 124Mbps έως 288Mbps και το upload από 20-43Mbps, ενώ ο χρόνος αναμονής από 37-55ms.

      Τέλος, υπάρχουν και ξεχωριστά πακέτα για επιχειρήσεις, για πλωτά σκάφη, για τροχόσπιτα και για άτομα που ταξιδεύουν στο εξωτερικό.
      • 1 απάντηση
    • Ψηφιακός Χάρτης Κτηματολογίου: Online το ψηφιακό κτηματολόγιο σε έναν χάρτη
      Στον αέρα βρίσκεται από χθες o Ψηφιακός Χάρτης του Κτηματολογίου, μέσω του οποίου οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να παρακολουθούν την πλήρη εξέλιξη της κατάστασης των δικαιωμάτων επί της περιουσίας τους.

      Πρόκειται ουσιαστικά για ένα ψηφιακό εργαλείο που καταγράφει μεταξύ άλλων το εάν υπάρχουν εκκρεμότητες σε ένα γεωτεμάχιο και ποιες είναι αυτές. Παράλληλα, δείχνει σε ποιες περιοχές το Κτηματολόγιο έχει ολοκληρωθεί και λειτουργεί, πού βρίσκεται σε εξέλιξη η ανάρτηση, πού η προανάρτηση, αλλά και σε ποιες περιοχές «τρέχει» ακόμη η συλλογή δηλώσεων.

      Αναλυτικότερα, μέσω του Ψηφιακού Χάρτη θα εμφανίζονται τα όρια των ιδιοκτησιών και ο «αριθμός ταυτότητας» της κάθε ιδιοκτησίας, δηλαδή ο δωδεκαψήφιος αριθμός του (ΚΑΕΚ). Εάν ο πολίτης κάνει κλικ επάνω στην ιδιοκτησία, θα βλέπει κάποια βασικά στοιχεία γι’ αυτήν όπως την έκτασή της, την περίμετρο, ποια είναι η κύρια χρήση που έχει δηλωθεί στο Κτηματολόγιο (π.χ. αγροτική), σε τι ποσοστό κ.τ.λ.

      Ο Χάρτης δίνει ακόμα τη δυνατότητα αναζήτησης με βάση την ταχυδρομική διεύθυνση ή τον δήμο, αλλά και την επιλογή αποθήκευσης και εκτύπωσης του ενδιαφερόμενου τμήματος.


      • 0 απαντήσεις
    • Οι νέοι κανόνες για την χρήση αιγιαλού και παραλίας από καφέ, καντίνες, ξενοδοχεία και beach bar
      Πρόσφατα ψηφίστηκε από την Βουλή το νομοσχέδιο για τους όρους αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας σε παραθαλάσσιες περιοχές, που περιλαμβάνει τις ρυθμίσεις για την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών στις παραλίες, την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας με διαφάνεια, την προστασία του περιβάλλοντος, την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, τον σεβασμό και την ασφάλεια των λουόμενων, την ένταση των ελέγχων και την επιβολή αυστηρών κυρώσεων στους παραβάτες.

      Στόχος του νέου νόμου είναι να μπει φραγμός στην αναρχία που επικρατεί κατά τους θερινούς μήνες στις περισσότερες παραλίες, όπου συναντάται η πρακτική των παράνομων καταλήψεων του αιγιαλού και της παραλίας από τους επιχειρηματίες με την ανοχή πολλές φορές των δήμων που τις παραχωρούν, αλλά και την έλλειψη ελέγχων από τις αρμόδιες αρχές. Το θέμα είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις τον τελευταίο χρόνο, με τις αντιδράσεις πολιτών σε πολλά νησιά και παραλίες της χώρας, γνωστό ως «κίνημα της πετσέτας». Για αυτό το λόγο θα πρέπει οι πολίτες να γνωρίζουν τις νέες διατάξεις που ισχύουν για την παραχώρηση αιγιαλού και παραλίας σε ιδιώτες.
      • 0 απαντήσεις
    • Οδηγός της ΠΟΜΙΔΑ για τις νομικές και τεχνικές διαδικασίες εγκατάστασής φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων σε υπάρχοντα και νέα κτίρια
      H επέκταση της χρήσης ιδιωτικών ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων συναρτάται με την πρακτική δυνατότητα φόρτισής τους εντός των κάθε είδους κτιρίων, και ιδιαίτερα εντός των ιδιόχρηστων ή κοινόχρηστων χώρων των πολυκατοικιών της χώρας, κάτι που δεν είναι απαλλαγμένο από διαφορετικές απόψεις και συγκρουόμενα συμφέροντα των ενοίκων τους.

      Με αφορμή την από 7.3.2024 ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ περί υποχρεωτικής δήλωσης όλων των υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων ιδιοκτητών και διαχειριστών για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, η ΠΟΜΙΔΑ παραθέτει τους κανόνες που περιλαμβάνονται στα άρθρα 21,22,24 και 26 του Ν.4710/2020 (ΦΕΚ 4710Α/2020) και διέπουν τις διαδικασίες εγκατάστασης, λειτουργείας αλλά και δήλωσης φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων στα υφιστάμενα και νέα κτίρια της χώρας.  

      A. Ποια είναι η διαδικασία εγκατάστασης φορτιστών στα υπάρχοντα κτίρια

      1. Σε υφιστάμενα κτίρια, τα οποία είχαν υποχρέωση πρόβλεψης θέσεων στάθμευσης, δύναται να εγκαθίσταται νέα υποδομή καλωδίωσης σε κοινόχρηστους ή και κοινόκτητους χώρους, για την τοποθέτηση ξεχωριστής κοινόχρηστης παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, η οποία επιτρέπει την τοποθέτηση σημείων επαναφόρτισης Η/Ο. Σε περιπτώσεις κτιρίων με πολλαπλές ιδιοκτησίες, για την ανωτέρω εγκατάσταση απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της απόλυτης πλειοψηφίας των συνιδιοκτητών [τουλάχιστον πεντακόσια ένα χιλιοστά (501/1000)]. Η λειτουργία και ο τρόπος χρήσης του συνόλου της εγκατάστασης συμπεριλαμβάνονται σε τεχνική έκθεση ηλεκτρολόγου ή ηλεκτρολόγου μηχανικού, η οποία προσαρτάται στον κανονισμό του κτιρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Ολόκληρο το πρόγραμμα για τη διαχείριση των Δασών- AntiNero για τον προληπτικό καθαρισμό τους
      Τη μεταρρύθμιση για τη διαχείριση των δημόσιων δασών ανέλυσε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σε συνέντευξη Τύπου, γνωστοποιώντας παράλληλα τα δάση, τα οποία αφορούν οι πρώτες διαχειριστικές μελέτες που ανατίθενται. Ακόμη, παρουσίασε την πορεία υλοποίησης του προγράμματος προληπτικών καθαρισμών δασών (AntiNero), το οποίο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη σε πληθώρα περιοχών της χώρας.

      Η συνέντευξη Τύπου πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα Δασών, κ. Ευστάθιου Σταθόπουλου και του Γενικού Διευθυντή Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος, κ. Ευάγγελου Γκουντούφα.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.