Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      25.862


  2. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.854


  3. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      10.094


  4. laxanos

    laxanos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.713


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/06/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Και στο εν λόγω σημείο η διατύπωση της εγκυκλίου είναι τραγική. Ακόμη χειρότερη και απο την αντίστοιχη του σώματος του νόμου. Θα σταθώ στη λογική. Η οποία λογική λέει οτι προφανώς δε γίνεται να μη μπορείς να συνδυάσεις π/χ μια α/χ με έναν εξώστη κ.ο.κ. Η αλήθεια είναι ότι αρχικώς τρόμαξα διότι και εγώ, όπως και οι πλειοψηφία, έχω χρησιμοποιήσει έως σήμερα συνδυασμό των εξαιρέσεων σε δηλώσεις μου. Υ.Γ Τα εχουμε ξαναπεί. Ο τρόπος που συνδέθηκε η ΜΣΕ με αυθαιρετονόμο είναι κάτι το οποίο μας εκθέτει και ώς μηχανικούς και ώς επαγγελματίες....
    2 points
  2. Σταματήστε να αγχώνεστε και περιμένετε να βγει οδηγός προγράμματος. Και επίσης, πιστεύετε στα σοβαρά, ότι υπάρχει περίπτωση να βγει ο οδηγός προεκλογικά και να ανοίξει το πρόγραμμα 5 μέρες μετά τις εκλογές; Τόσα χρόνια δεν έχετε μάθει πως λειτουργούν τα πράγματα στην Ελλάδα;
    2 points
  3. εφόσον όπως λες δεν έχεις σύσταση, για να εκδώσεις Ε.Ε.Δ.Μ.Κ για οποιοδήποτε όροφο, θα πρέπει πρώτα και απαραίτητα, να ρυθμίσεις όλες τις αυθαιρεσίες σε όποιο όροφο και αν ανήκουν
    1 point
  4. Να σου ξεκαθαρίσει κάποιος την κατάσταση έτσι πως είναι διατυπωμένα κάποια πράγματα στον νόμο, και ακόμα χειρότερα στην εγκύκλιο που βγήκε τόσο καιρό μετά, δεν γίνετε. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι ερμηνεία του νόμου, με όποια επιφύλαξη συνεπάγετε αυτό. Εγώ διαβάζοντας την εγκύκλιο και τον νόμο, καταλήγω πως μία περίπτωση αρκεί ώστε να σε εξαιρέσει, και όχι ότι πρέπει οπωσδήποτε να επιλέξεις μόνο μία. Αν και έτσι πως το λέει η εγκύκλιος είναι περίεργο. Επίσης η εγκύκλιοι βγαίνουν για να ξεκαθαρίσουν κάποια κομμάτια του νόμου όπου είναι διφορούμενα ή που υπάρχουν αμφιβολίες. Ο νόμος δεν αφήνει σε κανένα σημείο του το ενδεχόμενο να θεωρήσεις πως θα πρέπει να επιλέξεις μόνο μία περίπτωση.
    1 point
  5. Εφόσον το σχέδιο της σύστασης ταυτίζετε με την πραγματικότητα, μπορείς να μην κάνεις νέο και να ανεβάσεις αυτό στο σύστημα. Επίσης θα μπορούσες να κάνεις σχέδιο κάτοψης της ιδιοκτησίας σου μόνο.
    1 point
  6. θα κάνω και εγώ μια ερμηνεία της εγκυκλίου. Νόμος 4495/17 και σε όποιον αρέσει
    1 point
  7. Όταν φτάσει ο κόμπος στο χτένι, πάντα τα βρίσκουν....
    1 point
  8. Εννοεί πως ο συμβολαιογράφος θα προσαρτήσει τα σχέδια της σύστασης και όχι πως ο έλεγχος θα γίνει με αυτά...
    1 point
  9. Απο 4 Ιουνίου αίτηση και όταν πάω για πιστοποιηση στο ΚΕΑΟ Στις οδηγίες συμβουλεύει σε αυτή την περίπτωση να επικοινωνήσουμε με τον φορέα, αλλά το ΤΣΜΕΔΕ δεν σηκώνει τα τηλέφωνα....
    1 point
  10. έλεος με τις πισίνες ... ανοίξτε και λίγο το manual (RTFM) ... 3000 λίτρα μέσα στο σπίτι ???? σε κήπο και υπό προϋποθέσεις ... και αν !!!! τους μαύρους του θέλουμε ... κρατήστε τους, θα χρειαστούν !!!!
    1 point
  11. feidelliou βεβαίωση μπορείς να δώσεις μόνο με τα σχέδια της άδειας, δυστυχώς όχι με υπονοούμενα από άλλα στοιχεία... το σκαρίφημα είναι ενδεικτικό... Η μικρή διαφορά στα μπαλκόνια και στη θέση του κτιρίου (σε σχέση με τα σχέδια της άδειας και όχι της σύστασης) απαιτούν τακτοποίηση ή σίγουρα αν είναι στις εξαιρέσεις θα πρέπει να αναφερθούν στην τεχνική σου έκθεση, κάτι που σε ξαναγυρνάει στην τακτοποίηση, εκτός και αν ο αγοραστής έχει πέσει στα γόνατα και εκλιπαρεί να του το δώσετε... Αν υπάρχουν διαφωνίες με τη μηχανικό του αγοραστή δεν μπορεί προχωρήσει η πώληση αν δεν λυθούν.... πολύ επικίνδυνο μονοπάτι διαλέξατε ... ελπίζω με πολύ καλή αμοιβή Σε διορθώνω λίγο: "σε περίπτωση απώλειας φακέλου μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα σχέδια της σύστασης για το συμβόλαιο την τακτοποίηση με την προϋπόθεση ότι συμφωνούν απόλυτα με την πραγματικότητα"
    1 point
  12. η γνωμη η δικη μου ειναι να ακολουθησουμε "πιστα" οσα οριζει ο Νομος. Οπως καναμε μεχρι σημερα. [κι οχι οσα προσθετει η εγκυκλιος]
    1 point
  13. απο την εγκυκλιο "Επίσης, όπου αναφέρεται ως προϋπόθεση μείωσης, αυθαίρετες κατασκευές στην κύρια κατοικία, ισχύουν τα αναφερόμενα στα τελευταία δύο εδάφια της παρ. 12 του άρθρου 100." Ομως, τα δυο τελευταια εδαφια της παρ. 12 του αρθρου 100 γραφουν τα εξης 12. Για κύρια και μοναδική κατοικία, εφόσον ο ιδιοκτήτης ή ο σύζυγος ή οποιοδήποτε από τα ανήλικα τέκνα αυτού δεν έχει δικαίωμα πλήρους κυριότητας ή επικαρπίας ή οίκησης σε κατοικία ή σε ιδανικό μερίδιο αυτής που πληροί τις στεγαστικές ανάγκες της οικογένειάς του ή δικαίωμα πλήρους κυριότητας σε οικόπεδο οικοδομήσιμο ή σε ιδανικό μερίδιο οικοπέδου στο οποίο αντιστοιχεί εμβαδόν κτίσματος που πληροί τις στεγαστικές του ανάγκες και βρίσκονται σε δημοτικό ή κοινοτικό διαμέρισμα με πληθυσμό άνω των τριών χιλιάδων (3.000), καταβάλλεται ποσοστό 40% του ενιαίου ειδικού προστίμου, όπως υπολογίζεται με τις διατάξεις του παρόντος. Θεωρείται ότι πληρούνται οι στεγαστικές ανάγκες εφόσον το άθροισμα της συνολικής επιφάνειας που τους αντιστοιχεί δεν υπερβαίνει τα εβδομήντα (70) τ.μ.. Η επιφάνεια αυτή προσαυξάνεται κατά τριάντα (30) τ.μ. για μέχρι δύο τέκνα και κατά είκοσι (20) τ.μ. για πάνω από δύο τέκνα, τα οποία βαρύνουν τον υπόχρεο ή τον άλλο σύζυγο. Η προϋπόθεση της κύριας κατοικίας για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου πληρούται εφόσον για τις στεγαστικές ανάγκες των ανωτέρω προσώπων το άθροισμα της συνολικής επιφάνειας που τους αντιστοιχεί δεν υπερβαίνει τα εβδομήντα (70) τ.μ.. Η επιφάνεια αυτή προσαυξάνεται κατά δεκαπέντε (15) τ.μ. για κάθε τέκνο. ουτε το 100/12 παραπεμπει στο 103 ούτε το 103 στο 100/12
    1 point
  14. ισχυει η παρ. 2 του 103 η οποία πουθενα δεν γραφει για περιορισμο σε τμ. Μονον με νομο θα μπορουσαν να τροποποιησουν το αρθρο 103 και να να ορισουν "πλαφον" αλλα δεν το εκαναν, διοτι ετσι, θα συνομολογουσαν οτι "μεχρι την τροποποιηση" καλως γινονταν οι τακτοποιησεις χωρις περιορισμο και οτι μονον απο την τροποποιηση του νομου και μετα θα ίσχυε η "νεα ρυθμιση" Προτιμησαν μια "εγκυκλιο" η οποια δεν μπορει να παραγει δικαιο και να τροποποιει τον νομο, ούτε αναδρομικά ούτε στον παρον ουδέ στο μελλον. .
    1 point
  15. https://www.b2green.gr/el/post/70058/apofasi-gia-ti-diacheirisi-diathesi-kai-katanomi-tis-kratisis-6°-oo-(exi-tois-chiliois)-ton-michanikon
    1 point
  16. Η κατηγορία δεν παίζει ρόλο στο εξοικονομώ 2, δεν χρειάζεται να ανέβεις κατηγορια
    1 point
  17. vagelis_lam Το ιδιωτικό συμφωνητικό είναι υποχρέωση προς την εφορία. Στο ΤΕΕ κατατίθεται μόνο για να γίνεται διασταύρωση στοιχείων .... (η οποία δεν γίνεται προς το παρόν) Το ΤΕΕ σε οδηγίες σχετικά με αμοιβές έλεγε ότι αν δεν καταθέσεις ιδιωτικό συμφωνητικό θεωρείται ότι έλαβες την νόμιμη αμοιβή ... Με βάση τα παραπάνω θεωρώ ότι δεν έχεις απολύτως κανένα πρόβλημα. Ερώτηση: το συμφωνητικό το κατέθεσες στην εφορία???? αν ναι τότε γιατί δεν το καταθέτεις και στο ΤΕΕ τώρα ?? αν όχι ... ξέχνα το ....
    1 point
  18. Mα το πρόγραμμα που έρχεται (όταν έρθει) δεν είναι κάτι νέο, είναι η συνέχεια του ΕΚΟ ΙΙ. Αλήθεια έχετε και εσείς συνεχή τηλεφωνήματα επειδή κάποιος άσχετος δημοσιογράφος έγραψε κάπου ότι το πρόγραμμα άνοιξε σήμερα ή μόνο σε εμένα έχει πέσει συνωστισμός ? (και είναι τόσο μεγάλη η τηλεφωνική επιμονή μερικών που μόλις μπήκα να τσεκάρω μήπως όντως άνοιξε....)
    1 point
  19. Λογικά ναι. Και εξηγώ το σκεπτικό μου: 1) Λες ότι έχεις ασφαλιστεί για πρώτη φορά Απρίλιο του 2014" άρα από το Α'2014. 2) ν.3986/2011 "[...] Αρθρο 44 ... 15.α) Οι ασφαλισμένοι στον κλάδο κύριας ασφάλισης του Ενιαίου Ταμείου Ανεξάρτητα Απασχολούμενων (Ε.Τ.Α.Α.) - Τομέας Σύνταξης Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (Τ.Σ.Μ.Ε.Δ.Ε.), Τομέας Σύνταξης και Ασφάλισης Υγειονομικών (Τ.Σ.Α.Υ.), Τομέας Ασφάλισης Νομικών (Τ.Α.Ν.) - που έχουν υπαχθεί στην ασφάλιση οποιουδήποτε φορέα κύριας ασφάλισης ή το Δημόσιο από 1.1.1993 και εφεξής, και ασφαλίζονται στους ανωτέρω Τομείς ως ελεύθεροι επαγγελματίες, κατά την πρώτη υπαγωγή τους στην ασφάλιση των Τομέων κατατάσσονται στην πρώτη ασφαλιστική κατηγορία, όπως αυτή προβλέπεται από το Π.Δ. 124/1993 (Α΄ 54) και την υποπερίπτωση αα΄ της περίπτωσης β΄ της παρ. 1 του άρθρου 4 του Ν. 3518/2006 (Α΄ 272), το Π.Δ. 126/1993 (Α΄ 54) και το Π.Δ. 125/1993 (Α΄ 54), και μετατάσσονται στις επόμενες κατηγορίες ανά τριετία, και πάντα την 1η του έτους του επόμενου εκείνου στο οποίο συμπληρώθηκε η τριετία. β) Για τα πρόσωπα της περίπτωσης α΄ που συμπληρώνουν μέχρι 30.6.2011 τουλάχιστον τρία (3) έτη ασφάλισης στους Τομείς του κλάδου κύριας ασφάλισης του Ενιαίου Ταμείου Ανεξάρτητα Απασχολουμένων (ΕΤΑΑ), ως ημερομηνία μετάταξης στην επόμενη ασφαλιστική κατηγορία ορίζεται η 1.7.2011. Κατά τα λοιπά έχουν εφαρμογή τα προβλεπόμενα στην περίπτωση α΄. [...]" Επομένως εσύ δεν έχεις σχέση με αυτό και εξ' αρχής πρέπει να εφαρμόζονταν σε εσένα ο ν.3986/11 με βάση τις 3ετίες. Οπότε για όλο το 2014 ήσουν (με βάση το ν.3986/11) στην 1η ασφαλιστική κατηγορία κατηγορία (με το παλαιό καθεστώς ονομάζονταν "κλάσεις"). Σε αυτή θα παρέμενες (αν ίσχυε ο ν.3986/11) μέχρι και 31/12/2016. Άρα θα πρέπει τα εξαμηνιαία ειδοποιητήρια των: Α'14, Β'14 (δεν ενδιαφέρει διότι δεν έχει αναδρομικά), Α'15 και Β'15 (μέχρι και το Β'15 υπάρχουν αναδρομικές διαφορές, σε όσους υπάρχουν) που έχεις λάβει να είναι: Α'14 Κλάδος κύριας σύνταξης = 10%x693,35 = 69,34 Κλάδος Επικουρικής Ασφάλισης = 3%x693,35 = 20,80 Κλάδος Εφάπαξ παροχών = 4%x693,35 = 27,73 Κλάδος Υγείας Τεχνικών = 6,45%x693,35 = 44,72 Νέος κλάδος ανεργίας-ΟΑΕΔ = 10,00 ΣΥΝΟΛΟ = 172,59 x 3 μήνες = 517,77 και συν 8,40%x693,35 = 58,24 x 3μήνες (αν είχες επιλέξει προαιρετικά να υπαχθείς στον κλάδο της Ειδικής Προσάυξησης) Ανάλογα για το Α'15 και το Β'15 θα είναι επί 6 μήνες. Οπότε λογικά αν έχεις τα παραπάνω ποσά στα εξαμηνιαία ειδοποιητήρια που έλαβες για αυτά τα εξάμηνα (Α'14, Α'15 και Β'15) δεν προκύπτουν αναδρομικές διαφορές. Ετσι λέω εγώ !!!!
    1 point
  20. - το Ε9 ορισθηκε με την εγκ. 4 [παρ. 22] οτι, αποτελει δημοσιο εγγραφο αποδειξης της αυθαιρετης κατασκευης ή αλλαγης χρησης, ειδικά εφοσον και επειδη δεν φαινονταν στις α/φ... Σε αυτο ακριβως, εχουμε πει επανειλημενα, οτι, "το Ε9 δεν αποτελει την κολυμβηθρα του Σιλωάμ" και, προφανως, ό,τι φαινεται στις α/φ [ή στο μαρτυριαρικο γκουγκλ στριιτ] δεν πρεπει να τακτοποιειται ψευδως, ως δηθεν και επειδη περιλαμβάνεται στο Ε9. Κατα τα λοιπα, ψαχνω να βρω με βαση ποια διαταξη νομου θα δοσει μια βεβαίωση η "αρμόδια φορολογική αρχή από την οποία θα προκύπτει ο χρόνος υποβολής του και οι τυχόν τροποποιήσεις του στο σύστημα". και απο πού προκυπτει τετοια υποχρεωση των ΔΟΥ να δινουν "τέτοιες" βεβαιώσεις... και ποιό θα ειναι το ακριβες περιεχομενο μιας τετοιας βεβαιωσης και σε ποιά ΠΟΛ υπαρχει σχετικο υποδειγμα Το πιο πιθανον εναι να παει καποιος και να ζητησει "βεβαιωση" να τον κοιταξει ο υπαλληλος ...στραβα και να του πει: "δεν προβλεπεται απο πουθενα τετοιο χαρτι..." δλδ εσυ θα υποβαλεις αιτηση με ΑΠ, η Υπηρεσία δεν θα σου απαντησει, εσυ θα βαλεις αντιγραφο της αιτησης και θα τα υποβαλεις στην εγκυκλιάρχισσα της εγκ. 2 .....και ζησανε αυτοι καλα κι εμεις χειροτερα...
    1 point
  21. 1. Αερόψυκτη γιατί το ψυκτικό κύκλωμα ψύχεται με τον αέρα (ανεμιστήρες). Γι'αυτό λέγεται αέρα/νερού. Ο όρος "αερόψυκτη" δεν έχει σχέση με το θερμαντικό μέσο του κυκλώματος θέρμανσης. 2. Η αντλία θερμότητας εγκατάσταση θέρμανσης είναι κατηγορία αυτοματισμών Γ σε περίπτωση που δεν μπουν οι θερμοστατικές κεφαλές ? Ναι 3. Δεν μπορείς, δες εδώ: https://exoikonomisi.ypen.gr/-/dieukrineseis-gia-ten-epileximoteta-elektromechanologikon-systematon-thermanses-psyxes-kai-paroches-zestou-nerou-chreses-zn-ch-
    1 point
  22. 1) Ναι αερόψυκτη 2) Σωστά Γ 3) Δεν μου έχει τύχει, αλλά ναι. Νομίζω αυτό εννοεί ο οδηγός προγράμματος
    1 point
  23. Αν ο νομοθέτης ήθελε να γίνει κάτι τέτοιο, θα το ανέφερε στο "σώμα" του νόμου! Δυστυχώς, ήταν εκτός της δικής του φιλοσοφίας, η έννοια της ρύθμισης αυθαιρεσιών ύψους, σε ακίνητο με σύσταση, μέσω μιας κοινής δήλωσης υπαγωγής, λόγω (εξαιτίας) "κοινόχρηστου φέροντος οργανισμού" κ.λπ.
    1 point
  24. 90% ενημέρωση και αλλάζεις κατόψεις, όψεις και ενδεχόμενα την τομή που αλλάζει. Συν έλεγχο φυσικόυ αερισμού φωτισμού (του κτιριοδομικού κανονισμού). Αν είχες περάσει κι απο αρχιτεκτονική επιτροπή έχεις κι απο εκεί να λάβεις έγκριση .... (Το ερώτημα σου όμως δεν αφορά το εξοικονομώ που είναι το θέμα αυτό)
    1 point
  25. Ακριβώς. Μήπως θα πρέπει να οργανωθούμε σιγά σιγά! Εστω κι απο δω μέσα!
    1 point
  26. Με τα υπόγεια θα το εφαρμόσετε αυτό με τον ΓΟΚ ? Τα περισσότερα υπόγεια που έχουν γίνει κατοικίες στην Ελλάδα είναι ξεμπαζωμένα τουλάχιστον από την μία πλευρά άρα η παραπάνω διάταξη δεν ισχύει. Μέχρι τώρα, από τον 4014 ακόμη, αυτό που κάναμε ήταν να βάζουμε υπέρβαση δόμησης με μειωτικό συντελεστή και ένα ξεμπάζωμα με αναλυτικό. Έχουν γίνει άπειρες τέτοιες μετατροπές μέχρι σήμερα. Θεωρώ ότι σε κτίρια με Ο.Α. δεν πρέπει να εφαρμόζεται το παραπάνω.
    1 point
  27. Ευχαριστούμε είναι το ελάχιστο που μπορούμε να πούμε
    1 point
  28. Και ο Άγγλος αν μάθει ότι το κράτος του φέρεται ως παιδί ή υποκρίνεται ότι δε θα γίνει παράταση, δε θα τρέχει ιδιαιτέρως. Αυτά λύνονται με αμετάκλητες προθεσμίες που συνδυάζονται με πολύ μεγάλες (επαρκείς) διάρκειες και καλή ενημέρωση. ΥΓ. Εναλλακτικά με σύστημα που ποτέ δεν καταλήγει οριστικά αλλά καταλαβαίνω ότι αυτό ίσως έχει νομικά προβλήματα.
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.