Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Anton_civeng

    Anton_civeng

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      931


  2. dimitris11140

    dimitris11140

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      451


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      25.846


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.094


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/02/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλημέρα σου, Η κατ΄επέκταση προσθήκη της αποθήκης με φέρουσες τοιχοποιίες δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι συνδέεται μονολιθικά με το υφιστάμενο, ειδικά αν αυτό έχει φ. οργανισμό από ωπλ. σκυρόδεμα. Η έλλειψη αντισ. αρμού μεταξύ τους (και ποιός μπορεί να το ξέρει βεβαίως αυτό....) δεν σημαίνει ότι μπορούν τα δύο κτίσματα να συμπεριληφθούν σε ένα ενιαίο στατικό φορέα. Δεν μας έχεις πει για το φορέα του αδειοδοτημένου αλλά, ακόμη και σε περίπτωση φερουσών τοιχοιποιιών, η μονολιθικότητα του παλαιού με το αυθαίρετο θα επιτυγχάνετο μόνο αν οι νέοι τοίχοι είχαν δεθεί ψαθωτά με τους παλιούς, πράγμα μάλλον απίθανο. Ούτε βεβαίως οι ξυλοδοκοί της στέγης και οι στηρίξεις τους μπορούν να θεωρηθούν άξιες μεταφοράς σημαντικών εγκαρσίων σεισμ. τεμνουσών από το ένα κτίσμα στο άλλο. Τελικώς δηλαδή δεν μπορεί να δεχθούμε ενιαίο στατικό μοντέλο για τα δύο αυτά κτίσματα. Προσωπικά λοιπόν θεωρώ ότι το παλαιό κτίσμα δέχεται κάποια κατακόρυφα φορτία της στέγης αλλά, όντας προ '75 και στατικά ανεξάρτητο από το νέο, απαλλάσσεται από Μ.Σ.Ε, το δε νέο κτίσμα αποθήκης χρειάζεται Μ.Σ.Ε. εφ΄όσον δεν είναι καθαρά αγροτική αποθήκη (Σ1). EDIT: είμαι υπόχρεος σε όποιον με το +1 με έβγαλε από το 666 .....
    3 points
  2. Όλα ίδια όπως τ'αφήσαμε. Σε 3-4 χρονάκια που όλοι οι μηχανικοί και λοιποί ελεύθεροι επαγγελματίες θα βγαίνουν με συντάξεις των 600-700ευρώ θα είναι πολύ αργά. Θα πέφτει κλάμα τότε, τα σημερινά 1000 θα φαντάζουν μια χαρά. Με τις υγείες μας λοιπόν και καλή ψήφο στη βουλή για να πάρουν και κάτι ψιλά παραπάνω οι φίλοι ΔΕΚΟτζήδες των 2500 ευρώ/μήνα, έχουν οικογένειες και στρατό να θρέψουν άλλωστε.
    2 points
  3. Όπως προείπαν οι συνάδελφοι με Morph ή με solid element...... θα κάνεις αυτό που θέλεις.
    1 point
  4. 1 point
  5. Αν κατάλαβα καλά θέλεις να αλλάξεις το Texture του υλικού σε άλλο χρώμα, πράγμα που δεν γίνεται στο Archicad. Αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο στο Photoshop ή άλλο photo editor.
    1 point
  6. Η ζώνη 500 μ από τα περιμετρικά όρια προ 23 οικισμών ή τμημάτων παραμένει περιοχή εκτός οικισμού. Οπότε αν η περιοχή είναι νατουρα αφορά και τις εντός ζώνης 500 μ περιοχές.
    1 point
  7. 1) 4,59 2) 13 3) ; 4) Δεν την προσθέτεις , βλέπε : https://exoikonomisi.ypen.gr/-/dieukrineseis-gia-ten-onomastike-thermike-ischy
    1 point
  8. Τι φορτίο είχες ενεργό όταν βραχυκύκλωσες Ν-ΡΕ;
    1 point
  9. 1 point
  10. Υπολογίζεις την αμοιβή σου βάσει ΤΕΕ Εκεί δηλώνεις την συμφωνηθείσα Εκδίδεις συμφωνητικό και ΑΠΥ Πληρώνεις μόνο ΦΕΜ 10% (μέσω taxisnet) Καταθέτεις στην ΥΔΟΜ -Το έντυπο ΤΕΕ- ΑΠΥ-ΦΕΜ υ.γ η κατάθεση της αμοιβής γίνεται σε οποιαδήποτε τράπεζα και σε οποιοδήποτε λογ/σμό σου
    1 point
  11. Kατ' αρχας, θα πρεπει να μην απαγορευεται η κατατμηση, λογω ΓΠΣ, ΖΟΕ, ΓΠΣ, ΝΑΤΟΥΡΑ. Εάν δεν απαγορευεται, τοτε γινεται μεν , αλλα το "αρτιο και οικοδομησιμο" εξαρταται απο εμβαδα/προσωπο/διαστασεις. Οπερ σημαινει, οτι θα χρειαστει να μιλησεις με τον μηχανικο σου.
    1 point
  12. παρ 3 άρθρο 7 ΦΕΚ 181 Δ "3." (τέως παρ.6) α. Το κτίριο τοποθετείται στη γραμμή δόμησης όπως αυτή διαμορφώνεται με την εφαρμογή των διατάξεων των προηγουμένων παραγράφων είτε εσώτερον αυτής, κατά την κύρια όψη του, στο σύνολο ή σε τμήμα αυτής. β. Σε οικόπεδο μεγαλύτερο των 500 τμ. το κτίριο τοποθετείται σε απόσταση τουλάχιστον 2,50 μέτρων από την παραπάνω οριζόμενη γραμμή δόμησης. Επομένως η επαφή του κτιρίου με την οριογραμμή του δρόμου δεν εμπίπτει σε απαγόρευση του άρθρου 89 ν. 4495 καθώς το κτίριο δεν καταπατά κοινόχρηστο χώρο του οικισμού και έτσι μπορείς να κάνεις υπαγωγή. Αν το ζητούμενο είναι η νομιμοποίηση σκέψου πρωτίστως γιατί θέλεις να μπλέξεις με αυτή αφού με κατηγορία 1 το κτίριο μπορεί να εξαιρεθεί οριστικά από την κατεδάφιση και να έχει τα "προνόμια" για έκδοση άδειας δόμησης στη συνέχεια.
    1 point
  13. Βεβαίως, η απαλλαγή αυτή είναι η κατ' εξοχήν στατικά "υποψιασμένη" και σταθμισμένη και ισχύει σε Σ2 διά πάσαν νόσον και πάσαν ...αυθαιρεσίαν..... Αλί για κάποιες όπως η (ι), με την απαλλαγή για κάτω των 25μ2, όπου αν έχεις νόμιμο π.χ κτίσμα 25μ2 με αυθ. προσθήκη ορόφου 25μ2, τότε έχεις υπέρβαση φορτίων κατά 100% αλλά κατά τα οριζόμενα ...... νταξ' ... δεν πράζ' τριαλαρό....!......
    1 point
  14. Αυτό ακριβώς με την Eurobank συνέβη και σε δική μου περίπτωση και ζητούσαν εκτύπωση της εξουσιοδότησης από το σύστημα με γνήσιο υπογραφής του ωφελουμενου για να αποδεσμεύσουν τα χρήματα και να πληρωθούν οι προμηθευτές!
    1 point
  15. Καλησπέρα, για Θήβα εκτός 500. Γειά σου και σένα, 1500.
    1 point
  16. Δοκίμασε το loxeal 55-14, l;ynei m;ono me z;estama.
    1 point
  17. οχι, αναφερεται στο οτι γινεται μια δηλωση ΦΜΑ για "αυτο" το ανεξαρτητο τμημα γης. Μετα γινεται η μεταβιβαση "αυτου" και μετα "κολλαει" στο διπλανο. Αφου ειναι κατω απο το οριο τοσο η προπαρασκευαστικη εργασια υποβολης δηλωσης ΦΜΑ οσο και η "μεταβιβαση" προηγουνται της συνενωσης με το διπλανο, σαν ξεχωριστες πραξεις. [ειναι μια ερμηνεια...δεν κρινω, ας τα ξεκαθαριζε ο νομος..] Αντιθετα, στην ανταλλαγη τμηματων μεταξυ δυο παράγωνων γηπεδων, υποβαλλεται κοινη δηλωση των δυο υπο ανταλλαγη τμηματων, περιγραφονται και τα δυο και δηλωνεται οτι "ανταλλασουν" Αυτα.. καλημερα
    1 point
  18. σωστα [+1] [προσοχη, τηρουμενων των αναλογιων] .....Συνακόλουθα, μη νόμιμη είναι και η περιγράφουσα στο ιστορικό που μας εκθέτετε δικαιοπραξία, που έχει ως αντικείμενο δηλαδή τη μεταβίβαση μη αρτίου τμήματος αγροτεμαχίου προερχομένου από κατάτμηση άρτιου αγροτεμαχίου ΕΠΟΙΚΙΣΤΙΚΟΥ, που κείται εντός Ζ.Ο.Ε., εφόσον το μεταβιβαζόμενο τμήμα έχει έκταση κάτω από το ελάχιστο όριο εμβαδού, που ορίζεται στην περιοχή αυτή, έστω και αν η εν λόγω μεταβίβαση πρόκειται να γίνει προς τον κύριο γειτονικού άρτιου αγροτεμαχίου ΕΠΟΙΚΙΣΤΙΚΟΥ, με σκοπό τη συνένωσή του μ’ αυτό, προς καλύτερη αξιοποίησή του και με την προϋπόθεση ότι τόσο το εναπομένον τμήμα του εποικιστικού αγροτεμαχίου από το οποίο αποσπάται, όσο και αυτό με το οποίο συνενώνεται εξακολουθούν να έχουν έκταση πάνω από το οριζόμενο κατώτατο όριο κατατμήσεως. Και τούτο διότι η μεταβίβαση αυτή έστω και στιγμιαία, μέχρις ότου επιτευχθεί η συνένωση, έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία νέου αυτοτελούς και αυθύπαρκτου ακινήτου του οποίου η έκταση είναι κάτω από το όριο που προβλέπει το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα. Ούτε βέβαια μπορεί να γίνει λόγος για ανταλλαγή που επιτυγχάνεται την ίδια χρονική στιγμή και με το ίδιο συμβόλαιο, δεδομένου ότι η αναφερόμενη στο ερώτημά σας περίπτωση αφορά μονομερή μεταβίβαση τμήματος κληροτεμαχίου προς τον κύριο του γειτονικού κληροτεμαχίου, που γίνεται με αντάλλαγμα χρήμα και όχι αμοιβαία μεταβίβαση τμήματος του τελευταίου προς το πρώτο. Η πρακτική αυτή της στιγμιαίας παράνομης κατάτμησης αφενός μεν αντίκειται στο γράμμα και στο πνεύμα της διάταξης του άρθρου 1 παρ.1 του Α.Ν.431/1968 που εξ’ ορισμού απαγορεύει την κατάτμηση και αφετέρου δεν μπορεί να έχει ανάλογο πεδίο εφαρμογής στα κληροτεμάχια που βρίσκονται εντός Ζώνης Οικιστικού Ελέγχου, αφού αντιτίθεται στο σκοπό θέσπισης της διάταξης του άρθρου 29 του Ν.1337/1983, δεδομένου ότι δικαιολογητικός λόγος θέσπισης της παραπάνω διάταξης, που απαγορεύει την κατάτμηση κάτω του οριζομένου με το οικείο Π.Δ. ορίου, δεν είναι η αρτιότητα ή μη, αλλά ο μελλοντικός καθορισμός των ειδικών ζωνών χρήσεως γης από την Χωροταξία και κατά συνέπεια οδηγεί στην καταστρατήγηση των παραπάνω διατάξεων. Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΜΑΡΙΑ ΤΙΝΤΙΚΑΚΗ
    1 point
  19. Η διαδικασία της νομιμοποίησης όσον αφορά το σύστημα το 4178 είναι ακριβώς ίδια με την τακτοποίηση δηλαδή: -Συμπληρώνεις κανονικά όλα τα στοιχεία στα φύλλα καταγραφής όπως θα έκανες σε περίπτωση απλής ρύθμισης, απλώς επιλέγεις το κουτάκι "προς έκδοση άδειας" -Ανεβάζεις όλα τα δικαιολογητικά που απαιτούνται και επιπλέον την άδεια νομιμοποίησης όταν αυτή εκδοθεί -Μετά την υπαγωγή πας στην πολεοδομία και καταθέτεις φάκελο για τη νομιμοποίηση Φυσικά και μπορείς να τη ρυθμίσεις. Ειδικά αν πρόκειται για τόσο παλιά κατασκευή δεν βρίσκω το λόγο να μπείς στη διαδικασία έκδοσης άδειας αφού κατηγορίες 1 και 2 εξαιρούνται οριστικά. Επίσης κτίρια που αποδεδειγμένα είναι προ του 55 θεωρούνται νομίμως υφιστάμενα και δεν απαιτείται καμία ρύθμιση.
    1 point
  20. michaliseng το πρόγραμμα έχει κατασκευαστεί για να απλοποιήσει τις συνήθεις περιπτώσεις αμοιβών (σε πολύπλοκες περιπτώσεις μπορεί να χρειαστεί χέρι στο σύστημα του ΤΕΕ), αλλα όπως όλα τα προγράμματα ισχύει η λογική GIGO και χρειάζεται προσοχή στην εισαγωγή δεδομένων. Η περίπτωσή σου εντάσσεται στην κατηγορία "Αποτύπωση (οι νομιμοποιήσεις έχουν αμοιβές αποτύπωσης) με προσθήκη" και πρέπει να ακολουθησεις τα βήματα που εμφανίζονται στην βοήθεια του προγράμματος: 1. Εισάγουμε τα δεδομένα του χώρου προς αποτύπωση στο πρόγραμμα και εκτυπώνουμε τον προϋπολογισμό. (Εργο: Νέο κτίριο) 2. Μηδενίζουμε. 3. Επιλέγουμε κατηγορία έργου: Προσθήκη. 4. Εισάγουμε τα δεδομένα της προσθήκης στο πρόγραμμα. (επιφάνειες και μελέτες που αφορούν την προσθήκη) 5. Στα κελιά Αποτύπωση Αρχιτεκτονικών, στατικών και έλεγχος στατικών υπάρχοντος εισάγονται οι προϋπολογισμοί μελετών αρχιτεκτονικών και στατικών όπως υπολογίστηκαν στο 1ο βήμα. ** Το xml εγκρίνεται μόνο εαν οι προϋπολογισμοί υπάρχοντος είναι μεγαλύτεροι απο τους αντίστοιχους της προσθήκης. Διαφορετικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ΤΕΕ για να το εγκρίνει. Στο ΤΕΕ δε μπορείς να ανεβάσεις δύο xml για το ίδιο έργο.
    1 point
  21. Σε πρώτη φάση ανάκληση της άδειας η οποία εκδόθηκε βάσει ψευδών στοιχείων. Σε 2η φάση διαδικασίες αυθαιρέτου με ο,τι αυτό συνεπάγεται... Είναι πολύ κρίμα να χάνει κανείς πελάτες όταν λέει την αλήθεια, προσπαθώντας να τους προστατεύσει, ιδιαίτερα την εποχή που ζούμε. Την έχω πατήσει και εγώ πολλές φορές. Τι να πω... Θα άξιζε να μάθεις κάποια στιγμή, τί επινόησε ο καλός αυτός συνάδελφος και έκανε την δουλειά. Πολλοί πάντως για να μην χάσουν τον πελάτη, υπόσχονται θαύματα, παίρνουν τα λεφτά και δεν ολοκληρώνουν ποτέ αυτό που υποτίθεται πως είχαν αναλάβει με διάφορες προφάσεις. Το θέμα όμως θα παραμένει, ότι εσύ έχασες 10.000 € επειδή είπες την αλήθεια. Δεν είμαι χαιρέκακος αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις καλό είναι να φάει κανείς τα μούτρα του, ώστε να εκτιμήσει τον καλό επαγγελματία. Εσύ βέβαια θα μείνεις με την εκτίμηση και ο άλλος με τα λεφτά... Είχα περίπτωση που έχασα πελάτη διότι άλλος μηχανικός του έταζε ότι θα του ρυθμίσει με Ν. 4014 ένα εξ ολοκλήρου ρυμοτομούμενο κτίσμα. Επειδή είχα γίνει πύραυλος από τον θυμό μου, πήρα το θάρρος και επικοινώνησα απ' ευθείας με τον "συνάδελφο" που μου είχε φάει τη δουλειά, να τον ρωτήσω πού ακριβώς βασίζεται και λέει τέτοια πράγματα. Αρχικά κόμπλαρε βέβαια και μετά άρχισε να επικαλείται ανύπαρκτες εγκυκλίους που δεν θυμόταν που τις είχε δει (και καλά!) οι οποίες λένε (άκουσον, άκουσον) ότι μπορεί να νομιμοποιηθεί αυθαίρετο αν βρίσκεται σε κοινόχρηστο χώρο εφόσον προβλέπεται κάποια στιγμή να γίνει αναθεώρηση του σχεδίου πόλης!!! (τα συμπεράσματα δικά σας).
    1 point
  22. Εγκ-81104/12-6-00 "Θεώρηση οικοδομικής άδειας για σύνδεση οικοδομικής με τα δίκτυα ηλεκτρισμού και ύδρευσης (ΔΕΗ)". (σε περιπτώσεις που η συμμετοχή του μηχανικού καθίσταται δυσχερής ή αδύνατος) Αναφορικά με την διαδικασία και τον τρόπο θεώρησης οικοδομικών αδειών για την σύνδεση οικοδομών με τα δίκτυα ηλεκτρισμού και ύδρευσης σύμφωνα με την παρ.5 του Αρθ-7 του ΠΔ/8-7-93 (ΦΕΚ-795/Δ/13-7-93) σε περιπτώσεις που η συμμετοχή του επιβλέποντος μηχανικού καθίσταται δυσχερής ή αδύνατος, σας γνωρίζουμε τα εξής: 1. Εφόσον έχουν περατωθεί οι οικοδομικές εργασίες ο δε επιβλέπων μηχανικός απεβίωσε ή κηρύχθηκε σε αφάνεια με δικαστική απόφαση (Αρθ-40 - Αρθ-50 ΑΚ και 785 επ. ΚΠΔ) είναι δυνατή η θεώρηση της αδείας κατόπιν διενέργειας αυτοψίας από την Πολεοδομική Υπηρεσία και υποβολής τεχνικής έκθεσης από οποιονδήποτε τρίτο μηχανικό. 2. Σε κάθε άλλη περίπτωση (συνταξιοδότηση επιβλέποντος, διαμονή στο εξωτερικό κλπ) επιβάλλεται αναθεώρηση της αδείας γι' αλλαγή επιβλέποντος μηχανικού, προκειμένου να καταστεί εφικτή η συνέχιση της διαδικασίας θεώρησης της αδείας. 3. Τέλος για όλες τις προαναφερόμενες περιπτώσεις τόσο η καταβολή της αντίστοιχης αμοιβής επίβλεψης σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (μέσω Εθνικής Τραπέζης η ΤΕΕ) όσο και των αναλόγων φόρων (ΦΕΜ) και κρατήσεων (ΤΣΜΕΔΕ) που την βαρύνουν, είναι υποχρεωτική για την θεώρηση της οικοδομικής αδείας, ο δε τρόπος απόδοσης αυτών δεν αποτελεί αντικείμενο των πολεοδομικών υπηρεσιών αλλά των υπόχρεων για την καταβολή αυτών (Μηχανικών και ιδιοκτητών) και των κατά περίπτωση αρμοδίων φορέων για την είσπραξή τους (ΕΤΕ, ΤΕΕ, ΔΟΥ κλπ).
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.