Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      840


  2. jedi.Yannis

    jedi.Yannis

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.452


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.316


  4. katrmp

    katrmp

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.333


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/09/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 2.00

    25.557 downloads

    ΣΑΥ και ΦΑΥ σε αρχείο .xls και σε αρχείο .doc
    1 point
  2. Επειδή σήμερα με πληροφόρησαν ότι σε φωτοτυπείο, έξω από την πολεοδομία Αργυρούπολης, πωλείται τυπωμένο έγχρωμο αντίγραφο της κωδικοποίησης που συντηρώ εδώ και χρόνια στα downloads του forum εδώ : http://www.michanikos.gr/files/file/675-%CE%BD%CE%BF%CE%BA-v7-%CF%84%CE%B5%CF%8D%CF%87%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CE%BD/ στην τιμή των 20 ευρώ ανά αντίτυπο, θέλω να πληροφορήσω τους συναδέλφους ή αναγνώστες του forum τα εξής : - Δεν έχω καμία απολύτως σχέση με το γεγονός, γιατί απλά δεν είχα ποτέ στο μυαλό μου αυτή τη μορφή παρασιτικής οικονομίας όταν το έκανα. - Πιστεύω ότι η εκτύπωση μιας κωδικοποίησης που συνεχώς ανανεώνεται δεν έχει κανένα απολύτως νόημα σε αντίθεση με την προστιθέμενη αξία του να έχεις πάντα ηλεκτρονικά την τελευταία έκδοση του κειμένου της (όσο κάποιος μπορεί να εμπιστευτεί ότι είναι η τελευταία). - Το να βοηθάμε την εκτύπωση τόσο μεγάλων κειμένων είναι οικολογική ανοησία για την εποχή μας. Παρ' όλα αυτά, αν κάποιοι συνάδελφοι νομίζουν ότι τους διευκολύνει ή τους συμφέρει από πλευράς κόστους η προμήθεια, υπενθυμίζω τα εξής : - Ο έγχρωμος εκτυπωτής στο γραφείο τους ενδεχομένως να παράγει το ίδιο αντίτυπο με χαμηλότερο κόστος. - Αν το τυπώσουν από το γραφείο τους έχουν πάντα το κέρδος ότι το κάνουν όταν πραγματικά το χρειάζονται έντυπο. - Σίγουρα θα είναι η τελευταία διαθέσιμη έκδοση του κειμένου αν τυπωθεί τη στιγμή που θα το κατεβάσουν. Για το συγκεκριμένο επαγγελματία δεν θα κάνω κάτι γιατί ήδη έχω διαθέσει ελεύθερα τη δουλειά μου. Ίσως όταν ανέβω ξανά στην Αθήνα του κάνω μιά επίσκεψη για να δώ τι άλλο διαθέτει και να του κάνω πλάκα ! Ευχαριστώ για το χρόνο σας ...
    1 point
  3. 22.232 downloads

    Εντυπα ΙΚΑ για Εγκριση Εργασιών Μικρής Κλίμακας (ΕΕΜΚ). 1) Πρόσθεσα ένα ακόμα αρχείο "8.Τεχνική Εκθεση I.K.A" που μου έστειλε ο φίλος vagelis_lam
    1 point
  4. 8.195 downloads

    Hatch Patterns για σκυρόδεμα , υφή ξύλου , περίεργα και ασυνήθιστα πλακόστρωτα κτιρίων κ.λ.π. Συμβατά με Autocad 2007+ ή και με Intellicad/BricsCad/zwCad ... Δείτε κάποια από αυτά εδώ και διαβάστε λεπτομέρειες για το πως θα τα χρησιμοποιήσετε. Με βάση τη χρήσιμη συμβουλή του συναδέλφου Directionless , στο ZwCAD, κάντε copy και paste στο /Program Files/ZWcad/Patterns/. ______________________________________ 25 / 1 / 2013 - New : Τα αρχεία part-1.zip και part-2.zip υποστηρίζονται από το Autocad 2004 ή και πιο πρόσφατα .
    1 point
  5. Νομίζω γιατί υπάρχει κάποιος συντ. μετατροπής , τον οποίο θα δούμε στον οδηγό , ουσιαστικά για μετατροπή μονάδων (κάτι σαν το V/3 στο Pgen)
    1 point
  6. - Κατ' αρχας, ισχυει ό,τι λεει ο κανονισμος -Αν δεν υπαρχει κανονισμος και απαιτειται επεμβαση σε κοινοχρηστα, θα ισχυσουν οι διαταξεις του ν. 3741/29 Στην δε περιπτωση μας, ειτε με βαση το αρθρο 3 αυτού ειτε με εκδοση δικαστικης αποφασης Αλλά, επειδη το σχετικο αρθρο δεν ειναι σαφες και επειδη υπηρχε μια προηγουμενη ρυθμιση για αδεια απο το 67% και επειδη αυτη η ρυθμιση καταργηθηκε και, επειδη η ΥΔΟΜ δεν εχει δυνατοτητα "διερμηνειας" των νομων και επειδη δεν τους "καλυψε" με καποια σχετικη οδηγια/εγκυκλιο το Υπουργειο... επομενως πρεπει να ερμηνευθει εαν ο νομοθετης τό ξεχασε ή το αφησε ετσι ωστε να εξυπακουεται οτι θελει το 100% Περι αυτου θα κρινουν τα δικαστηρια. https://www.expo-koinoxrista.com/new2/n3741.pdf
    1 point
  7. Να συμπληρώσω στα πολύ σωστά του συναδέλφου, ότι αν και όταν θα πας να εφαρμόσεις ΝΟΚ σε πιθανή μελλοντική άδεια, θα βρεις λύσεις ή και δυσκολίες διαφορετικής φύσης. Ένα παράδειγμα, αφού έχεις υπόλοιπο δόμησης πάνω από 10τμ, πιθανόν να μπορείς να αφαιρέσεις από την δόμηση το εμβαδόν των κλιμακοστασίων. Οπότε η όλη σου σκέψη, ναι μεν σωστή, αλλά όλα μαζί δεν γίνονται/λύνονται. Στην τελική, όταν έρθει εκείνη η ώρα ας "γκρεμίσουνε" τόσα τετραγωνικά πυλωτής ώστε να μην τα χρεωθούν. Μην τα θέλετε και όλα δικά σας αγαπητά πελατάκια...
    1 point
  8. Στη δήλωση του 4495 θα βάλεις τα 60 μόνο τμ σαν υπέρβαση δόμησης, αυτά που έχουν κλείσει δηλαδή, όχι όλα τα 100 τμ. Τώρα αν πας μεθαύριο να βγάλεις οικ. άδεια για να εξαντλήσεις τα υπολειπόμενα 40 τμ χτίζοντάς τα κάπου αλλού μέσα στο οικόπεδο και σου δημιουργήσει η πολεοδομία πρόβλημα επειδή θα θεωρήσει ότι αυτά έχουν εξαντληθεί λόγω της πυλωτής, το οποίο φαντάζει πιθανό, αυτό δεν επηρεάζει το περιεχόμενο της δήλωσης 4495. Άλλο πράγμα οι νόμοι αυθαιρέτων και άλλο οι ΓΟΚ, ΝΟΚ κτλ.
    1 point
  9. 1. η πλάκα 40-50 που αναφέρεις σε πρώτη άποψη είναι υπερβολική. Θα πας σε μικρότερα πάχοι με πολύ καλή συμπίκνωση. 2. Η όπλιση για τις ρηγματώσεις που αναφέρεις θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις όσο το δυνατό πιο πυκνό οπλισμό και μικρότερης διαμέτρου. Δηλ. Φ8/10 σε σχέση με Φ10/15.
    1 point
  10. Αν έστω και ένα τμήμα του γεωτεμαχίου που δηλώνεις στον εντοπισμό είναι εντός του ΟΤΑ για τον οποίο κάνεις δήλωση, το ηλεκτρονικό σύστημα το δέχεται κανονικά χωρίς να σου ζητάει να ανοίξεις νέα δήλωση
    1 point
  11. 1. Το πάχος της πλάκας και ο οπλισμός της εξαρτώνται από την κατηγορία του εδάφους και τη φόρτιση. Με βάση αυτά θα κάνεις τους υπολογισμούς. Για το λόγο αυτό, δεν γίνεται "οφθαλμοστατική" 2. Υπόβαση κροκάλα ή χαλίκι? Για το πρώτο απαιτείται πάχος > 10 εκ. Αν είναι απαραίτητη η εξυγίανση/αποστράγγιση, τότε θα πας κλιμακωτά (από κάτω προς τα πάνω): Κροκάλα, χαλίκι, 3Α, (με συμπύκνωση των στρώσεων) σκυρόδεμα καθαριότητας. Αν όχι, μόνο σκυρόδεμα καθαριότητας
    1 point
  12. αυτό έχει γραφτεί για τα καταστήματα με τίς ψευδοροφές. Η ζώνη σταματά στην πλάκα
    1 point
  13. Να εξετάσεις πρώτα την Πυροσβεστική Διάταξη 8/2016 - Μέτρα και μέσα πυροπροστασίας εμπορικών καταστημάτων.
    1 point
  14. Η δεξαμενή ήταν σε ανοιχτό χώρο, στον ακάλυπτο. Απλώς για κάποιο λόγο*, κατά την ώρα της πλήρωσης, υπήρξε διαρροή μέσω του δικτύου από τη δεξαμενή προς τον λέβητα του μπαλκονιού και από εκεί στο εσωτερικό του σπιτιού. Δεν γνωρίζω αν υπήρχε στην κατοικία και άλλη εσωτερική κατανάλωση. Ευτυχώς (!!!) λόγω της χαρακτηριστικής οσμής του υγραερίου, αντιλήφθηκε την τελευταία στιγμή η οικογένεια τη διαρροή και άρχισαν να τρέχουν προς την έξοδο. Ο τραυματισμός τους συνέβη έξω από την κατοικία από το ωστικό κύμα. Δεν γνωρίζω από που προκλήθηκε σπινθήρας αλλά αυτό είναι το λιγότερο. *Μάλλον συνέβη αστοχία του ασφαλιστικού.
    1 point
  15. Θεωρώ ότι δεν είναι απαραίτητο να αναφέρεται κάποιος νόμος σε τι "δεν απαιτείται". Ότι δεν αναφέρεται καθόλου δεν απαιτείται. Από εκεί και πέρα όταν μιλάει για "μη τροποποίηση της όψης" με προσθήκη εξωτερικής θερμομόνωσης, είναι προφανές ότι δεν αναφέρεται στην τοποθέτηση θερμομόνωσης σε ένα μέρος της όψης. Το πρόγραμμα εξοικονομώ, είναι ξεκάθαρο ότι αναφέρεται στην συνέχεια αυτού μέχρι να τελειώσουν όλα τα κτίρια. Η θερμομόνωση ενός διαμερίσματος καθιστά την όψη του κτιρίου ημιτελή. Το ότι το έγραψαν "σαν τα μούτρα τους", συμφωνώ. Ο μόνος τρόπος να αλλιώθεί η όψη, είναι τα διάφορα διαμερίσματα να βάλουν άλλο πάχος μόνωσης ή να βάλουν τα μισά μέσα και τα άλλα μισά έξω. Νομίζω αυτό πρέπει με κάποιο τρόπο να λυθεί.
    1 point
  16. Οι όψεις δεν είναι κοινόχρηστος χώρος, αλλά κοινόχρηστη εμφάνιση. Εφόσον δεν τροποποιείται η όψη, δεν απαιτείται συναίνεση. Υπάρχει και δικαστική απόφαση για αυτό. (331/2010 Εφετείο Πειραιά). Επίσης είναι εθνικός σχεδιασμός να μονωθούν όλα τα κτίρια και αυτό γίνεται τμηματικά. Η όποια συναίνεση αφορά στο τελικό αποτέλεσμα και όχι στα ενδιάμεσα στάδια κατασκευής.
    1 point
  17. Για τα δέντρα, δες άρθρο 23 Κτιριοδομικού Κανονισμού. Η παρ. 4 αφορά εσένα, η παρ. 5 το γείτονα
    1 point
  18. Σύμφωνα με το φεκ 313Β/2020 (2) οδηγίες για ΣΑ, αρθ. 4 παρ 10, για επουσιώδεις αλλαγές στο κτίριο, δεν απαιτείται αρχιτεκτονικός έλεγχος γενικώς. Η θερμομόνωση εμπίπτει στην περίπτωση (αν δεν αλλάξεις χρώματα). Ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις που έχει αρμοδιότητα το ΣΑ (και σε παραδοσιακούς οικισμούς).
    1 point
  19. Το άρθρο 24 του Συντάγματος, όπως διαμορφώθηκε από την Συνταγματική Βουλή του 2001, είναι σαφώς δικαιότερο από το προηγούμενο του 1975 γιατί δίνει το "δικαίωμα" σε όλους να προσφύγουν στη δικαιοσύνη εναντίον αποφάσεων του κράτους περί διαχείρισης δασικών εκτάσεων. Παραμένει όμως - και σωστά - το δικαίωμα στο κράτος να επιτρέπει παραγωγικές και άλλες δραστηριότητες μέσα σε δασικές εκτάσεις για λόγους "δημοσίου συμφέροντος". Αυτό ακριβώς το "δημόσιο συμφέρον" είναι που θέλει εξέταση, όχι μόνο ως προς τον επιστημονικό του ορισμό αλλά κυρίως προς τον ουσιαστικό του προσδιορισμό. Τι είναι δλδ αυτό το κράτος και σε ποιον λογοδοτεί και ποιοι είναι εκείνοι που αντιδρούν και τι θέλουν τελικά. Είναι όμως άλλο το θέμα της διάθεσης μέρους υγειών δασικών εκτάσεων σε παραγωγικές δραστηριότητες για το δημόσιο συμφέρον και άλλο το θέμα της διάθεσης των ΚΑΜΕΝΩΝ δασών (βαρέως τραυματισμένης φύσης) σε παραγωγικές δραστηριότητες...για το δημόσιο συμφέρον πάλι...λέει. Αυτοί λοιπόν οι 9 σύμβουλοι του ΣΤΕ που αντιτίθενται στην διάθεση των καμένων δασικών εκτάσεων σε οποιαδήποτε δραστηριότητα πέραν της αναδάσωσης, ούτε βλάκες είναι, ούτε λένε για να πουν, ούτε γράφουν για να γράψουν. Και βεβαίως το πολύ ειδικό αυτό θέμα ΔΕΝ είναι λυμένο από κανένα Σύνταγμα και δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να λύνεται από οποιοδήποτε Σύνταγμα.
    1 point
  20. Προσωπικά θεωρώ πως οι διατάξεις του συγκεκριμένου νόμου έχουν ισχύ μόνο για τα γήπεδα που βρίσκονται σε περιοχές που δεν υπάρχει πολεοδομικός σχεδιασμός Α επιπέδου. Στο άρθρο 162 αναφέρει πως επιδιωκόμενος σκοπός των διατάξεων είναι "... ο περιορισμός της δόμησης σε περιοχές, για τις οποίες δεν υπάρχει πολεοδομικός σχεδιασμός πρώτου επιπέδου". Συνεπώς, όσα αναφέρονται στο κεφάλαιο περί του περιορισμού της δόμησης αναφέρονται αποκλειστικά για γήπεδα εκτός ΓΠΣ, ΣΧΟΟΑΠ, ΖΟΕ κλπ. Εξάλλου το αναφέρει και στο άρθρο 163 του ΦΕΚ129Α/23.07.2021 ότι τα γήπεδα ......... εκτός περιοχών στις οποίες έχουν καθορισθεί χρήσεις γης, όροι και περιορισμοί δόμησης από εργαλεία πολεοδομικού σχεδιασμού πρώτου επιπέδου... διέπονται από τις διατάξεις του παρόντος κεφαλαίου...
    1 point
  21. Από το άρθρο του κου Μενουδάκου: "Αντιθέτως, η απαγόρευση εγκατάστασης σταθμού αιολικής ενέργειας σε αναδασωτέες εκτάσεις θα δημιουργούσε ισχυρό κίνητρο εμπρησμού για όσους αντιτίθενται σε τέτοιου είδους έργα, οι οποίοι, όπως έχει αποδειχθεί, είναι πολλοί." Δηλαδή όσοι αντιτίθενται σε τέτοιου είδους έργα είναι και εν δυνάμει εγκληματίες...Είναι, σα να λέμε, τόσο το μίσος τους για την αιολική ενέργεια που θα γινόντουσαν ακόμη και εμπρηστές προκειμένου να την αποτρέψουν. Κάτι σαν...ψυχοπαθείς. Και επιπλέον λέει, έχει αποδειχθεί (;) ότι είναι πολλοί όλοι αυτοί... Τα θερμά μου συγχαρητήρια και στον ίδιο και στην κυβέρνηση. Δεν του ζητάμε αποδείξεις γι' αυτά τα οποία ισχυρίζεται, ξέρουμε ότι είναι μάταιος ο κόπος, θέλουμε μόνο να τον πληροφορήσουμε ότι οι κύριες αντιδράσεις κατοίκων και φορέων στην εγκατάσταση ανεμογεννητριών είναι σε περιοχές Natura και όχι γενικώς δασικές. Να του υπενθυμίσουμε δε ότι οι περιοχές αυτές δεν είναι απαραιτήτως δάση...
    1 point
  22. Αν υποθέσεις ότι το ακίνητο στο οποίο βρισκόταν το κτίσμα ήταν του ιδιοκτήτη, θα πρέπει να βασιστείς σε τίτλους πριν την διανομή. Διαφορετικά πώς θα αποδείξεις ότι ήταν κάποτε δικό του του ανθρώπου ή προηγούμενου ιδιοκτήτη; Αν ο πρώτος τίτλος είναι η διανομή, τότε έχεις αρχικά ένα δημόσιο κτήμα, όπου κάποιος πήγε και έχτισε χωρίς να ρωτήσει κανέναν και μετά την διανομή παραμένει δημόσιο κτήμα. Μόνο εντός ιδιοκτησιών ή εντός πρώην ιδιοκτησιών (που δεν έχει ολοκληρωθει απαλλοτρίωση) μπορείς να ρυθμίσεις. Και πάλι αν οι σημερινοί σου τίτλοι πατάνε στην διανομή, ουσιαστικά έχει γίνει αποδεκτή. Θα πρέπει να έχεις μια αλληλουχία τίτλων που θεωρούν / καθιστούν την διανομή ότι πάει να σου μειώσει την ιδιοκτησία. Και όταν έχεις όλα αυτά, πάρε και κάποιες συμβουλές, σε πιο ειδικούς στο ιδιοκτησιακό της υπόθεσης. Ή πριν, για να μην κάθεσαι να ψάχνεις τσάμπα.
    1 point
  23. Η ψυκτική και η θερμική ισχύς προφανώς αναγράφονται στο ταμπελάκι και είναι 3,3 kW και 1,20 kW αντίστοιχα. Το EER είναι ίσο με το λόγο του Cooling capacity προς την standard input power δηλ. 3,30/1,25 = 2,64 Αντίστοιχα βγαίνει και το COP δηλ heating capacity προς την standard input power ήτοι 3,65/1,20 = 3,04. Αν έχεις άλλη πηγή θέρμανσης τότε το COP δεν σου χρειάζεται. Από τα αλλα στοιχεία που αναφέρεις προφανώς και αναγράφονται στο ταμπελάκι αλλά αν μιλάς για επιθεώρηση δεν νομίζω να σου χρειάζονται κάπου.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.