Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Κέρβερος

    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      39


  2. Decision_Maker

    Decision_Maker

    Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      55


  3. hkamp

    hkamp

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.631


  4. dpapdpap

    dpapdpap

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      99


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 21/01/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Καταχώρηση παραστατικού με ΦΕΜ (ενημερωμένο κείμενο) Βασισμένος στο παράδειγμα του συναδέλφου για το τιμολόγιο, παραθέτω τις διαφορετικές επιλογές που πρέπει να κάνουμε στην ειδική φόρμα mydata, όταν έχουμε απόδειξη παροχής υπηρεσιών σε πελάτη-ιδιώτη για εργασία που έχει ΦΕΜ. Το "είδος παραστατικού" είναι παραστατικά λιανικής. Ο "τύπος παραστατικού" είναι ΑΠΥ. Στην "προσθήκη χαρακτηρισμού" έχουμε: Κατηγορία — 1.3 Έσοδα από παροχή υπηρεσιών Είδος — Πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών λιανικές – ιδιωτική πελατεία (Ε3_561_003). Για το ΦΕΜ: "Προσθήκη νέου φόρου", Τύπος φόρου: "Φόροι Παρακρ" Κατηγορία φόρου: "Προκαταβολή φόρου Μηχανικών για λοιπά έργα (ΦΕΜ 10%)" ή "Προκαταβολή φόρου Μηχανικών για Μελέτες, Σχέδια (ΦΕΜ 4%)" ή και τα δύο σε δύο γραμμές. Στα σχόλια των Γενικών στοιχείων παραστατικού (δίπλα στο Ποσό) θα γράψουμε ότι εισπράχθηκε το σύνολο της καθαρής αξίας συν ΦΠΑ. Όμως, στο Ποσό των Γενικών στοιχείων παραστατικού πρέπει να αφαιρέσουμε την αξία του ΦΕΜ. ----------------------------------------------------------------------------------------- Κατόπιν της παραίνεσης του jhammer00 παραθέτω εκ νέου τον τρόπο καταχώρησης παραστατικού με ΦΕΜ, χρησιμοποιώντας τις παρατηρήσεις των συναδέλφων (ελπίζω να μου το επιτρέπουν). Ειδοποίησα τους συντονιστές να προσθέσουν το link της παρούσας δημοσίευσης στην παλιά.
    5 points
  2. Συμφωνώ απόλυτα. Η ΥΔΟΜ θα κοιτάξει την κατηγορία. Εννοείται ότι στο πόρισμα του επιθεωρητή που συνοδεύει το ΠΕΑ αναφέρεται ότι εφαρμόστηκε η ΜΕΑ. Αν δεν εφαρμόστηκε και η κατηγορία συμπίπτει τυχαία υπάρχει ένα θέμα. Ν4122 άρθρο 21 παρ. 4 <<συνοδευόμενο από πόρισμα του Ενεργειακού Επιθεωρητή, για την τήρηση ή μη των προδιαγραφών των δομικών στοιχείων του κελύφους και των τεχνικών συστημάτων του κτιρίου ή της κτιριακής μονάδας, καθώς και της ενεργειακής κατηγορίας που προσδιορίζονται στη Μελέτη Ενεργειακής Απόδοσης (ΜΕΑ). Σε περίπτωση που στο πόρισμα του Ενεργειακού Επιθεωρητή διαπιστώνεται η μη τήρηση των παραπάνω απαιτήσεων ακολουθείται η διαδικασία που προβλέπεται στην παράγραφο 2.9 του άρθρου 15 της Δ6/οικ.5825/2010>>
    3 points
  3. Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα….. η υποχρέωση αφορά την κατηγορία και μόνο….. δεν αναφέρεται πουθενά για «αριθμητική» επίδοση ……
    2 points
  4. Μπες στην ιστοσελίδα http://softwaypro.gr/wordpress/erga7/κατέβασμα/ και επέλεξε "Αρχική (πλήρη) εγκατάσταση". Ακολούθα τις οδηγίες και στο τέλος θα έχεις στον υπολογιστή σου το πρόγραμμα "ΕΡΓΑ" με τη βοήθεια του οποίου μπορείς να δεις τα άρθρα κάθε κατηγορίας (και τα ΗΛΜ/ΑΤΗΕ) με αναλυτική περιγραφή, τις τιμές τους και τους συντελεστές αναθεώρησής τους (μέσω της καρτέλας Βιβλιοθήκες άρθρων).
    2 points
  5. Αναρτήθηκε το ειδοποιητήριο για τις εισφορές που αφορούν τον 12/2022 Προθεσμία λήξης η 31η Ιανουαρίου.
    2 points
  6. 2 points
  7. Version X5.4

    74.397 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον Ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  8. 8.685 downloads

    Υπόδειγμα μελέτης παθητικής πυροπροστασίας κατοικίας
    1 point
  9. Κατά πάσαν πιθανότητα αμέλησες νά χαρακτηρίσεις κάποιο παραστατικό σου, όταν τό εξέδιδες μέ τό timologio. Μόνο ότι χαρακτηρίζεις (θά περνιέται) περνιέται αυτόματα στά άλλα έντυπα.
    1 point
  10. Συνάδελφε, το βασικό είναι ότι έχει γίνει η διαβίβαση (από το timologio) σωστά. Για τις διαφορές που εντόπισες πρέπει να γίνεις πιο συγκεκριμένος. Ποιες είναι οι άλλες διαφορές; Παρ' όλο που τα παραστατικά εσόδων ως προς το πλήθος και την αξία τους είναι σωστά δηλωμένα, έχει προσυμπληρωθεί λανθασμένα η συνολική τους αξία (κωδικός 303); Ο κωδικός 302 αντιστοιχεί σε έσοδο. Είναι προσυμπληρωμένος με αξία που αντιστοιχεί σε έξοδο; Εάν έχει γίνει λάθος κατά τον χαρακτηρισμό των εσόδων σου από τον λήπτη, εσένα δεν σε επηρεάζει. Οι μόνοι χαρακτηρισμοί που λαμβάνονται υπόψιν είναι αυτοί που έχεις κάνει εσύ για τα έξοδά σου.
    1 point
  11. @thkera} Χρησιμοποίησε την αναζήτηση παραστατικών για το τρίμηνο που σε ενδιαφέρει και έλεγξε αν έχουν καταχωρηθεί σωστά τα παραστατικά εσόδων σου γι' αυτό το διάστημα. Μετά γράψε τι διαφορές βρήκες, σε σχέση με αυτά που εξέδωσες με την εφαρμογή timologio.
    1 point
  12. @gecko} Η παράλειψη διαβίβασης παραστατικού από τον εκδότη είναι αρκετά συνηθισμένη. Ως λήπτης υποχρεούσαι να το διαβιβάσεις εντός δύο μηνών από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής της δήλωσης ΦΠΑ. 1. Ναι, θα συμπληρώσεις το σωστό ποσό στα έξοδά σου και θα προχωρήσεις στην υποβολή της περιοδικής δήλωσης γιατί τα προσυμπληρωμένα ποσά δεν είναι δεσμευτικά. 2. Δεν είναι απαραίτητο να καταχωρηθεί το παραστατικό πριν το τέλος του μήνα. Η τηλεφωνική ενημέρωση έχει νόημα μόνο αν παρέλειψε εκ παραδρομής την καταχώρηση. Ορισμένες εταιρείες δεν διαβιβάζουν κανένα τιμολόγιο. 3. Προς το παρόν, όχι.
    1 point
  13. Κατ αρχην σε δημοπρασια εργου δεν υποβαλλεται προσφορα για τμημα του παρα για το ολον (σε αντιθεση με την δημοπρασια προμηθειων) Δανεια εμπειρια για κατηγορια πτυχιου δεν επιτρεπεται . Μονο για ταξη ή για τεχνικη εμπειρια. (π.χ επιτρεπεται αν εχει καποιος ΗΜ 1ης ταξης να δανειστει απο ΗΜ 2ας ταξης .Ομως αν καποιος δεν εχει ΗΜ δεν μπορει να συμμετεχει στην δημοπρασια ουτε στην εκτελεση εργου με δανεια εμπειρια ΗΜ παρα μονο με ενωση (την παλια Κ/Ξ)). Μια ειδικη περιπτωση (που ομως πρεπει να προβλεπεται απο την διακηρυξη ) ειναι οταν μια κατηγορια εχει προυπολογισμο κατω απο 10% του ολου .Τοτε δεν χρειαζεται ενωση φορεων.
    1 point
  14. Αναφέρεσαι σε αυτό που είχε αναρτήσει και ο Akis73 εδώ. Αν και από μια ματιά που έριξα, κατάλαβα το γράφει έμμεσα για τους τοίχους μεταξύ κ/χ.
    1 point
  15. Αναμένεις την διαβόητη νομοθετική ρύθμιση. Εκλογές έρχονται όλο και κάτι θα βγάλει ο μάγος από το καπέλο του...
    1 point
  16. Κανονικα η εννοια της Κ/Ξ προ της συμβασης (αυτο που ξεραμε παλια ) εχει καταργηθει. Πλεον υπαρχει μονο η εννοια ενωσης οικονομικων φορεων. Η Κ/Ξ συστηνεται κατα την υπογραφη της συμβασης (με κοινο ΑΦΜ κ.λ.π) Βεβαια καποιες αναθετουσες αρχες το γραφουν αυτο στις διακηρυξεις αλλα εννοουν την ενωση οικονομικων φορεων (παντως σε αυτην την ειδικη περιπτωση αν το γραφει η διακηρυξη καλο ειναι να ζητειται διευκρινηση απο τον ενδιαφερομενο μεσω του ΕΣΗΔΗΣ)
    1 point
  17. @Ena paidi koitaei t astraΓενικά δεν βάζω ποτέ παραπανίσια από το πρόγραμμα γιατί οι έλεγχοι γίνονται όπως λες: "είτε δεν ξέρουν αριθμητική, είτε κάνουν τον έλεγχο στο πόδι είτε τρενάρουν την εκταμίευση με οποιοδηποτε διαθέσιμο τρόπο" ότι περισσεύει τα βρίσκουν όπως θέλουν ο πελάτης με τους προμηθευτές (με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό σε συνδυασμό με το ΦΠΑ 24%) - είναι επιπλέον εργασίες που δεν γίνανε στο/για το πρόγραμμα. @ritmakiasΤέσσερα σενάρια παίζουν: 1) Ο υπουργός δουλεύει τον πελάτη (για να ρίξει το μπαλάκι σε μας) 2) ο ελεγκτικός μηχανισμός δουλεύει τον υπουργό και παίζουν παιχνίδια οι τράπεζες 3) ο υπουργός και οι τράπεζες είναι συνεννοημένοι να διαλύσουν το πρόγραμμα και να μείνουν να τα "τρώνε" με τους δικούς τους και μας δουλεύουν όλοι μαζί. 4) Τα κάναε πιο @@ από όσο περιμένανε, έχουμε αφηνιάσει περισσότερο από όσο περιμένανε (εύλογο), και είναι προεκλογική περίοδος και πάνε να το μαζέψουν. Για μένα συνδυασμός 3 και 4 + πέφτει και λίγο δούλεμα στον υπουργό είναι το πιο πιθανό. Οι απαντήσεις από την αναπτυξιακή έχουν το ίδιο μοτίβο. Το ΤΕΕ μου είπε ότι υπάρχει το τμήμα επαγγελματικών θεμάτων και υπάρχει διαδικασία για όταν τους ζητούσα διαιτησία σε σερί "γιαλατζί" ελέγχους... https://web.tee.gr/d-e-d/tm-epaggelmatikon-diaforon-kai-diamesolavisis/
    1 point
  18. Εγώ θα έλεγα ότι φταίει πρωτίστως αυτός που τοποθέτησε την γυψοσανίδα πάνω απο το καλώδιο (που υποθέτω, ηταν εμφανές) και δεν εβαλε σήμανση οτι υπάρχει καλώδιο απο κάτω.
    1 point
  19. Πως γίνεται να είναι εξαρτημένη προσθήκη ορόφου με ξεχωριστές εισόδους? Μπορεί να είναι των ίδιων ιδιοκτητών και να συμπληρώνουν άλλες χρήσεις της υπάρχουσας ισόγειας κατοικίας, αλλά είναι ανεξάρτητη προσθήκη, αφού δεν επικοινωνούν μεταξύ τους εσωτερικά. Για δες το καλύτερα. edit Ώχ...τώρα είδα οτι είναι μήνυμα του 2020! Οπότε άκυρη η απάντηση, γιατί σίγουρα θα έχει βρεθεί λύση!
    1 point
  20. Παρατηρήσεις 1. Στην επιφάνεια των χώρων προσμετρώνται οι ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΊ τοίχοι τους. 2. Μεταξύ δύο όμορων διαμερισμάτων στην επιφάνεια του κάθε διαμερίσματος προσμετρούμε τον μισό τοίχο, σύμφωνα με την παρ. 47 του άρθρου 2 του Ν.Ο.Κ. 3. Στους τοίχους που γειτονεύουν με κοινόχρηστους χώρους (π.χ. κλιμακοστάσιο ) προσμετράμε ΣΤΟ ΣΎΝΟΛΟ της ιδιοκτησίας ΟΛΌΚΛΗΡΟ τον τοίχο, και όχι το μισό. όπως την περίπτωση που συνορεύει με οριζόντια ιδιοκτησία του ιδίου κτιρίου. (Οδηγία 38200/20-10-2003 Δ.Ο.Κ.Κ ) 4. Όταν υπάρχει φωταγωγός ή αίθριο όλος ο τοίχος προσμετράται στην επιφάνεια της ιδιοκτησίας.
    1 point
  21. Για τοπογραφικό αποδοχής κληρονομιάς είναι. Να το γράψω σαν αποθήκη, αλλά δεν το χρησιμοποιούν έτσι. Είναι ένας κλειστός χώρος για να παρκάρουν το αυτοκίνητο. Ναι διάβασα το αρ11 από το pdf που φιλοξενεί το michanikos.gr . αναφέρεται μόνο στα κτίρια όπως της εικόνας παρακάτω;
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.