Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Σερίφης

    Σερίφης

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      209


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.339


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.263


  4. OLINAPAL

    OLINAPAL

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      953


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/12/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Η φορολογική αντιμετώπιση του κτιρίου σου δεν επηρεάζεται από τον χαρακτηρισμό του ορόφου. Λογίζεται ως μονοκατοικία. Σε μία γραμμή, λοιπόν, θα δηλωθεί το εμβαδόν της οικίας στους κύριους χώρους και του χαμηλοτάβανου στους βοηθητικούς. Όσο για τον όροφο, θα επέλεγα τον χαρακτηρισμό ισόγειο λόγω ύψους. Δεν μπορεί να θεωρηθεί όροφος, σύμφωνα με τους κανονισμούς, τμήμα του κτιρίου που δεν έχει το ελάχιστο απαιτούμενο ύψος.
    1 point
  2. Ναι (όπως και όσες άλλες δεν είχαν λήξει την 1.3.2011).
    1 point
  3. @Pavlos33 Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Ναι θεωρούνται χαμηλής όχλησης. ΟΙΚ. 385/4962 Άρθρο 6 Προσαρμογή της περί συνεργείων νομοθεσίας στις χωροταξικές απαιτήσεις Παρ. 1 Όλα τα συνεργεία αυτοκινήτων μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων του ν.1575/85, συμπεριλαμβανομένων και των φανοποιείων – βαφείων, εξακολουθούν να θεωρούνται, ως προς τη δραστηριότητα, σαν επαγγελματικά εργαστήρια χαμηλής όχλησης σύμφωνα με τη παρ. 2 του άρθρου 1 του Ν. 2465/97 (ΦΕΚ 28/Α’/26-2-97). Ο διαχωρισμός των συνεργείων σε συνεργεία συνήθων οχημάτων και σε συνεργεία επισκευής και συντήρησης μεγάλων και βαρέων οχημάτων άνω των 3,5 τόνων μικτού φορτίου ή δυνατότητας μεταφοράς άνω των 9 ατόμων, γίνεται για να διαχωριστούν χωροθετικά μεταξύ τους, μιας και τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης μεγάλων και βαρέων οχημάτων άνω των 3,5 τόνων μικτού φορτίου ή δυνατότητας μεταφοράς άνω των 9 ατόμων, επιτρέπεται (για λόγους κυρίως κυκλοφοριακούς και περιβαλλοντικούς) να εγκατασταθούν μόνο στις περιοχές που αναφέρονται στη παράγραφο 3 του παρόντος άρθρου, αλλά και διότι, σύμφωνα με τη παράγραφο 5 του παρόντος άρθρου τα υπόψη συνεργεία μεγάλων και βαρέων οχημάτων θεωρούνται ως ανήκοντα στα κτίρια χρήσης «Βιομηχανία – Βιοτεχνία» και για αυτά εφαρμόζεται το άρθρο 4 του π.δ. της 24/31.5.1985 (ΦΕΚ 270/Δ’), όταν ανεγείρονται σε εκτός σχεδίου πόλεως περιοχή. Επισημαίνεται ότι, τα συνεργεία επισκευής μεγάλων και βαρέων οχημάτων συνεχίζουν να θεωρούνται επαγγελματικά εργαστήρια χαμηλής όχλησης.
    1 point
  4. Καλή δουλειά συνάδελφε... ΒΑΣΙΛΙΚΑ- ΓΥΣ 50k.rar
    1 point
  5. Σε κτίρια κατοικιών δεν είναι υποχρεωτικό (άρθρο 26 παρ. 1 ΝΟΚ), αλλά επιβάλλεται (Κτιριοδομικός) η ανεμπόδιστη κατακόρυφη και οριζόντια κίνηση ατόμων ΑΜΕΑ. Συνεπώς, αν δεν βάλεις ανελκυστήρα, θα πρέπει να προβλέψεις άλλους τρόπους κατακόρυφης μετακίνησης Το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα κτίρια κατοικιών που αναφέρεις
    1 point
  6. Να σημειώσω ότι ο δρόμος, εφόσον παραχωρήθηκε (σε όλο το πλάτος του) σε κ.χ. με συμβολαιογραφική πράξη, οφείλει να έχει το πλάτος που αναφέρεται στην πράξη παραχώρησης. Αν, σήμερα, το πλάτος αυτό είναι μικρότερο, θεωρώ ότι υπάρχει πρόβλημα ως προς την οικοδομησιμότητα του οικοπέδου δεδομένου ότι, σε περιπτώσεις προϋπαρχόντων δρόμων, η παραχώρηση για εξασφάλιση του απαιτούμενου ημιπλάτους, απαιτείται σε κάθε πρόσωπο. Κατά τα λοιπά, ισχύουν όσα προαναφέραμε
    1 point
  7. Θα το ξαναπώ με διαφορετική συλλογιστική. Ο δρόμος από την στιγμή που δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε την νόμιμη ύπαρξή του, όλη η συζήτηση δεν έχει νόημα. Αν τον δείξεις ενδεχομένως να μην βγαίνουν οι αποστάσεις ορατότητας. Αν δεν τον δείξεις, ενδεχομένως να ακυρωθεί η μελέτη για λόγους απόκρυψης στοιχείων. Θεωρητικά σύμφωνα με την κείμενη νομολογία κάθε δρόμος που προέβλεπε ο αναδασμός θεωρείται αναγνωρισμένος κοινόχρηστος δρόμος. Άρα, αν ένας δρόμος φαίνεται στην πινακίδα του αναδασμού, ανεξαρτήτως, αν έχει είτε καταπατηθεί, είτε δεν έχει διαμορφωθεί με έργα οδοστρωσίας, δεν σημαίνει ότι θα μπορούσαμε να τον αγνοήσουμε. Τα κριτήρια για την έγκριση υπάρχουν στα σχετικά ΦΕΚ αλλά είναι αρκετά για μπορέσουμε να τα αναλύσουμε εδώ (άσχετο με το ερώτημα, αλλά τα συνεργεία βαρέων οχημάτων υπάγονται στα χαμηλής όχλησης;).
    1 point
  8. Η γνώμη μου είναι ότι ο δρόμος αυτός ναι μεν παραχωρήθηκε (λόγω δωρεάς) πλην όμως δεν αποτελεί αναγνωρισμένο κοινόχρηστο δρόμο σύμφωνα με την απόφαση του ΣτΕ (έτους 2008). Η Διοίκηση το μετέπειτα διάστημα, μετά την έναρξη ισχύος του 289/ΑΑΠ/2011 έδωσε κάποιες εξαιρέσεις σε τέτοιους δρόμους προκειμένου οι ιδιοκτήτες των οικοπέδων να μπορούν να οικοδομήσουν κατ' εξαίρεση χωρίς την κύρωση κοινοχρήστων χώρων. Υπό το πρίσμα αυτό, έχεις ένα δίκιο αναφέροντας ότι δεν χρειάζεται να προβείς και στον δρόμο αυτό σε παραχώρηση εδαφικής λωρίδας, καθώς η οικοδομησιμότητά σου, προκύπτει από το πρόσωπο στον επαρχιακό δρόμο.
    1 point
  9. Γενικά, όταν αλλάζει το καθεστώς εργασιακής απασχόλησης καλό είναι να ενημερώνουμε τον ΕΦΚΑ. Η υπηρεσιακή ενημέρωση μπορεί να καθυστερήσει λίγο αλλά γίνεται.
    1 point
  10. Σωστά, γιατί η διαδικασία υποβολής της μεταφερθείσας δήλωσης γίνεται από την αρχή.
    1 point
  11. Στην φύτευση προσμετρά ότι μπορεί να φυτευτεί. Δεν νομίζω πως χρήζει ρητής αναφοράς στην νομοθεσία για αυτό...
    1 point
  12. Δεν είναι φύτευση άρα δεν μετράει δε χρειάζεται να διευκρινιστεί. Ωστόσο στο άρθρο 19 παρ. 1α που λέει πως θα μετρηθεί το φυτεμένο δώμα σου λέει ότι δεν θα μετρηθούν τα στηθαία
    1 point
  13. Δεν θέλω να σε επηρεάσω γιατί ο καθένας μας παίρνει την ευθύνη του με την υπογραφή του. Κάνε λοιπόν αυτό που σου λέει ο γνωστός σου. Δεν είναι κακό, μια παραπάνω κάλυψη είναι, δε χάλασε ο κόσμος. Σου δίνω όμως την ερμηνεία μου ότι από την παράγραφο που μου δίνεις (Κατοικίες άρθρο 1.7.3) και το ΕΝ 54 δεν προκύπτει κάπου ότι σε πυροπροστατευόμενη όδευση διαφυγής πρέπει υποχρεωτικά να μπαίνει πυρανίχνευση*. Γιατί η παράγραφος 5.3.5 " Escape route cover" του ΕΝ 54 part 14: 2021 δεν αναφέρεται σε πυροπροστατευόμενη κατά REI όδευση διαφυγής. * Στην πρώτη απάντηση που σου έδωσα τα κλιμακοστάσια τα εξέλαβα ως πυροπροστατευόμενες οδεύσεις διαφυγής. Σε περίπτωση που δεν είναι τότε θέλουν πυρανίχνευση.
    1 point
  14. Απόσπασμα απο την Εγκύκλιο YΠΕΝ 4122.2020 : "Σημειώνεται ότι, η επιφάνεια κτιριακής μονάδας όπως αναγράφεται στο ΠΕΑ δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτει με την επιφάνεια της κάθε ιδιοκτησίας (όπως δηλώνεται στα συμβόλαια, οικοδομική άδεια, περουσιολόγιο κλπ), διότι ο τρόπος μέτρησης της επιφάνειας - των εξωτερικών ορίων του κτιρίου / κτιριακής μονάδας, είναι διαφορετικός κατά τον ΚΕΝΑΚ από τον Οικοδομικό Κανονισμό. Επισημαίνεται ότι η ωφέλιμη επιφάνεια που αναγράφεται στο ΠΕΑ, μπορεί να περιλαμβάνει επιφάνειες οι οποίες δεν προσμετρώνται στον σ.δ. (παρ.6 , άρθρο 11 του ν. 4067/2012). "
    1 point
  15. @Civil Gangster τα βήματα είναι τα εξής: 1. Ανάθεση από τον ιδιοκτήτη με υπεύθυνη δήλωση και γνήσιο υπογραφής, αφού αποδεχτεί την προσφορά εργασίας. 2. Νέα αυτοψία στο ακίνητο. 3. πλατφόρμα ΤΕΕ >Ταυτότητα Κτιρίου > Μητρώο Ταυτότητας Κτιρίου - Εισαγωγή Καταχωρίσεων > Αναζήτηση και εύρεση ακινήτου > Επιλογή ακινήτου > Διαχείριση Ιδιοκτησιών Οικοπέδου/γηπέδου > Επιλογή ιδιοκτησίας > Δεξί κλικ > Δημιουργία τροποποιητικής καταχώρισης Ιδιοκτησίας 4. Εισαγωγή υπεύθυνης δήλωση εξουσιοδότησης. 5. Αλλαγή ημερομηνίας αυτοψίας και επιβεβαίωση στοιχείων ιδιοκτησίας και οικοπέδου. 6. Πληρωμή παραβόλου 20 euros 7. Έκδοση νέου πιστοποιητικού πληρότητας. Καλή απόλαυση !!! (Μα πότε πρόλαβε να λήξει? )
    1 point
  16. εφόσον τα όμορα έχουν αφήσει αποστάσεις Δ, τότε πρέπει και εσύ να αφήσεις τουλάχιστον δ (πλάγια όρια) και Δ (πίσω όριο). Αν όμως το κτίριο βγαίνει μικρότερο απο 9μ πλάτος τότε μπορείς να μπεις μεσα στο δ και να ισομοιράσεις τις αποστάσεις απο τα όμορα (για να σου βγει 9μ το δικό σου κτίριο) δες περίπτωση στ) στο αρθρο 14. Αν και πάλι δεν βγαίνει το 9μ μπορείς να κολλήσεις στο ένα όριο και να αφήσεις 1μ στο άλλο. Επίσης δες μήπως σε βολεύει η διάταξη για χαμηλό κτίριο όπου το δ-Δ είναι 2.5μ
    1 point
  17. δεν είναι νέα Απλά επειδή σε κάθε παράταση δεν βάζουν (μέσα στο νόμο) το: χωρίς να απαιτούνται ενέργειες των Υπηρεσιών ∆όµησης. δηλαδή το ...ξεχνάνε ...μετά.. ωχ!! ... θυμούνται!! και το πετάνε κάθε φορά σαν ...διευκρίνιση
    1 point
  18. Και ο Θεός βοηθός. ισχύς οικοδομικών αδειών v_02.xls
    1 point
  19. Λύθηκε αυτό φίλε ΚΑΝΑ ... Μετά από τόσες παρατάσεις θα έχουμε και ... πάρα πολύ ελεύθερο χρόνο ... Για να έχουμε ακόμη περισσότερο ελεύθερο χρόνο, ανέβασα και στα downloads το παρακάτω παρατασοευρετήριο ... Παρατάσεις_V1.pdf
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.