Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ, ΟΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΤΙΣΜΑ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΔΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΑΣΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ; https://gis.ktimanet.gr/gis/forestsuspension ; Η ΑΦΟΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΔΑΣΗ ΚΑΙ ΑΛΣΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΤΟΥ ΔΑΣΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ;
  3. Καλημέρα. Παρακαλώ πολύ αν είναι εύκολο μια Τ.Ζ. εκτός σχεδίου x:515537 y:4512453 στην Καβάλα
  4. Τον Απρίλιο του 2024, η αγορά αυτοκινήτου της Ευρωπαϊκής Ένωσης σημείωσε αύξηση κατά 13,7%. Οι νέες ταξινομήσεις ανήλθαν στις 913.995 μονάδες, λόγω των ισχυρών αυξήσεων που κατεγράφησαν σε όλες τις μεγάλες αγορές: Ισπανία (+23,1%), Γερμανία (+19,8%), Γαλλία (+10,9%) και Ιταλία (+7,7%). Αυτή η αύξηση μπορεί να εξηγηθεί εν μέρει από το γεγονός ότι υπήρξαν δύο επιπλέον εργάσιμες ημέρες σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρσι, όταν οι διακοπές του Πάσχα έπεσαν τον Απρίλιο του 2023. Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκαν κατά 6,6%, φτάνοντας σχεδόν τα 3,7 εκατομμύρια μονάδες, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Σταθερή ανάπτυξη καταγράφηκε στις μεγαλύτερες αγορές της περιοχής κατά την περίοδο αυτή, με τη Γερμανία και την Ισπανία να σημειώνουν αύξηση 7,8% η καθεμία, ακολουθούμενη από τη Γαλλία (+7%) και την Ιταλία (+6,1%). Εγγραφές νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ ανά πηγή ενέργειας Τον περασμένο Απρίλιο, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία διατήρησαν σχεδόν το 12% της αγοράς αυτοκινήτων της ΕΕ, ενώ τα υβριδικά ηλεκτρικά αυξήθηκαν στο 29,1% από 24,9%. Το συνδυασμένο μερίδιο των οχημάτων βενζίνης και ντίζελ μειώθηκε σε λιγότερο από το μισό της αγοράς, στο 48,9%, από 52,8%. Τον Απρίλιο του 2024, οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία αυξήθηκαν κατά 14,8% στις 108.552 μονάδες, με το μερίδιο αγοράς τους να παραμένει σταθερό σε περίπου 12%. Η Γαλλία και το Βέλγιο παρουσίασαν σημαντικές αυξήσεις 45,2% και 41,6%, αντίστοιχα, ενώ η Γερμανία παρέμεινε σταθερή (-0,2%). Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο, ταξινομήθηκαν συνολικά 441.992 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία, σημειώνοντας αύξηση 6,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα υβριδικά-ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρουσίασαν επίσης ισχυρή ανάπτυξη, με τις ταξινομήσεις να αυξήθηκαν κατά 33,1% τον Απρίλιο. Οι μεγαλύτερες αγορές για αυτό το τμήμα, η Γαλλία (+48,1%), η Ισπανία (+38,5%), η Γερμανία (+25,9%) και η Ιταλία (+22,8%), κατέγραψαν όλες διψήφια αύξηση, με εγγραφές συνολικά 265.992 μονάδες. Αυτό ώθησε το μερίδιο αγοράς υβριδικών-ηλεκτρικών στο 29,1%, από 24,9% τον Απρίλιο του 2023. Οι εγγραφές Plug-in υβριδικών αυτοκινήτων σημείωσαν μέτρια αύξηση 3,7% τον περασμένο μήνα. Ενώ το Βέλγιο παρουσίασε σημαντική πτώση 17,6% και η Γαλλία παρέμεινε σταθερή (-0,1%), η ισχυρή απόδοση της Γερμανίας, με άνοδο 28,4%, βοήθησε στην εξισορρόπηση του τμήματος. Τον Απρίλιο, τα plug-in υβριδικά αντιστοιχούσαν στο 6,8% της συνολικής αγοράς αυτοκινήτων, με 62.148 πωλήσεις. Τον Απρίλιο του 2024, οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 7,3% στις 328.967, λόγω των διψήφιων κερδών σε βασικές αγορές όπως η Ισπανία (+24,1%), η Γερμανία (+18,6%) και η Ιταλία (+14,1%). Ωστόσο, το μερίδιο αγοράς τους μειώθηκε από 38,1% σε 36% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους. Εν τω μεταξύ, η αγορά αυτοκινήτων ντίζελ παρέμεινε σταθερή σε περίπου 118.000 μονάδες, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 13% της αγοράς. Παρά τις σημαντικές μειώσεις σε μεγάλες αγορές όπως η Ιταλία (-21,1%), η Ισπανία (-19,3%) και η Γαλλία (-18,1%), μια σημαντική αύξηση στη Γερμανία (+28,2%) συνέβαλε στην αντιστάθμιση αυτών των απωλειών. View full είδηση
  5. Τον Απρίλιο του 2024, η αγορά αυτοκινήτου της Ευρωπαϊκής Ένωσης σημείωσε αύξηση κατά 13,7%. Οι νέες ταξινομήσεις ανήλθαν στις 913.995 μονάδες, λόγω των ισχυρών αυξήσεων που κατεγράφησαν σε όλες τις μεγάλες αγορές: Ισπανία (+23,1%), Γερμανία (+19,8%), Γαλλία (+10,9%) και Ιταλία (+7,7%). Αυτή η αύξηση μπορεί να εξηγηθεί εν μέρει από το γεγονός ότι υπήρξαν δύο επιπλέον εργάσιμες ημέρες σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρσι, όταν οι διακοπές του Πάσχα έπεσαν τον Απρίλιο του 2023. Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκαν κατά 6,6%, φτάνοντας σχεδόν τα 3,7 εκατομμύρια μονάδες, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Σταθερή ανάπτυξη καταγράφηκε στις μεγαλύτερες αγορές της περιοχής κατά την περίοδο αυτή, με τη Γερμανία και την Ισπανία να σημειώνουν αύξηση 7,8% η καθεμία, ακολουθούμενη από τη Γαλλία (+7%) και την Ιταλία (+6,1%). Εγγραφές νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ ανά πηγή ενέργειας Τον περασμένο Απρίλιο, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία διατήρησαν σχεδόν το 12% της αγοράς αυτοκινήτων της ΕΕ, ενώ τα υβριδικά ηλεκτρικά αυξήθηκαν στο 29,1% από 24,9%. Το συνδυασμένο μερίδιο των οχημάτων βενζίνης και ντίζελ μειώθηκε σε λιγότερο από το μισό της αγοράς, στο 48,9%, από 52,8%. Τον Απρίλιο του 2024, οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία αυξήθηκαν κατά 14,8% στις 108.552 μονάδες, με το μερίδιο αγοράς τους να παραμένει σταθερό σε περίπου 12%. Η Γαλλία και το Βέλγιο παρουσίασαν σημαντικές αυξήσεις 45,2% και 41,6%, αντίστοιχα, ενώ η Γερμανία παρέμεινε σταθερή (-0,2%). Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο, ταξινομήθηκαν συνολικά 441.992 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία, σημειώνοντας αύξηση 6,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα υβριδικά-ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρουσίασαν επίσης ισχυρή ανάπτυξη, με τις ταξινομήσεις να αυξήθηκαν κατά 33,1% τον Απρίλιο. Οι μεγαλύτερες αγορές για αυτό το τμήμα, η Γαλλία (+48,1%), η Ισπανία (+38,5%), η Γερμανία (+25,9%) και η Ιταλία (+22,8%), κατέγραψαν όλες διψήφια αύξηση, με εγγραφές συνολικά 265.992 μονάδες. Αυτό ώθησε το μερίδιο αγοράς υβριδικών-ηλεκτρικών στο 29,1%, από 24,9% τον Απρίλιο του 2023. Οι εγγραφές Plug-in υβριδικών αυτοκινήτων σημείωσαν μέτρια αύξηση 3,7% τον περασμένο μήνα. Ενώ το Βέλγιο παρουσίασε σημαντική πτώση 17,6% και η Γαλλία παρέμεινε σταθερή (-0,1%), η ισχυρή απόδοση της Γερμανίας, με άνοδο 28,4%, βοήθησε στην εξισορρόπηση του τμήματος. Τον Απρίλιο, τα plug-in υβριδικά αντιστοιχούσαν στο 6,8% της συνολικής αγοράς αυτοκινήτων, με 62.148 πωλήσεις. Τον Απρίλιο του 2024, οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 7,3% στις 328.967, λόγω των διψήφιων κερδών σε βασικές αγορές όπως η Ισπανία (+24,1%), η Γερμανία (+18,6%) και η Ιταλία (+14,1%). Ωστόσο, το μερίδιο αγοράς τους μειώθηκε από 38,1% σε 36% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους. Εν τω μεταξύ, η αγορά αυτοκινήτων ντίζελ παρέμεινε σταθερή σε περίπου 118.000 μονάδες, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 13% της αγοράς. Παρά τις σημαντικές μειώσεις σε μεγάλες αγορές όπως η Ιταλία (-21,1%), η Ισπανία (-19,3%) και η Γαλλία (-18,1%), μια σημαντική αύξηση στη Γερμανία (+28,2%) συνέβαλε στην αντιστάθμιση αυτών των απωλειών.
  6. Από πού προκύπτει ότι δεν προβλέπεται (και άρα δεν επιτρέπεται) η ύπαρξη ημιυπαιθρίου σε συνέχεια σοφίτας ε[ειδή συνδέεται με ύπαρξη ορόφου στο επίπεδο αυτό; Όπως επιτρέπεται εξώστης σε συνέχεια σοφίτας, έτσι επιτρέπεται και ημιυπαίθριος. Υπάρχει κάτι στον ορισμό του ημιυπαιθρίου που να μην το επιτρέπει; Δεν αρκεί να μη προβλέπεται. Πρέπει και να απαγορεύεται ρητά ή να προκύπτει από άλλη ρητή απαγόρευση
  7. πως αφήνουμε κάποιο Β ΠΕΑ που δεν θέλουμε να κάνουμε? Υπάρχει κάποια διαδικασία?
  8. Καλημέρα, τις πράξεις του 4178 τα έχει περάσεις στα σχετικά πεδία στην εφαρμογή; Μήπως εννοεί αυτό δηλαδή;
  9. Σήμερα
  10. Καλημέρα , καλή εβδομάδα και καλό μήνα!! σε αναθεώρηση έντυπης αδείας για αλλαγή μηχανικού, στο σχόλιο για διόρθωση στο ΔΚ μου γράψανε "Εισάγετε πεδία ένταξης στον νόμο υπαγωγής αυθαιρέτων, με όλα τα απαιτούμενα στοιχεία." . Υπάρχουν ρυθμίσεις του 4178 και έχω βάλει το σχετικό πινακάκι , με νόμιμα , ρυθμισμένα κλπ. Μήπως γνωρίζει κανέις τι ζητάει επι πλέον? Ευχαριστώ ΠΟΛΥ εκ των προτερων!!
  11. Το ξέρω γιατί τυγχάνει να είμαι και παθών στην συγκεκριμένη περίπτωση! Δεν υπάρχει κάποια γραπτή συμφωνία. Έχει επεκταθεί και έχει ξεπεραστεί το όριο της κάθετου στο ισόγειο και στον όροφο. Το έχω δει και νομικά το ζήτημα. Επίσης αυτό που θεωρώ οξύμωρο από αυτά που μου είπε η πολεοδομία, πέραν του προστίμου είναι ότι ρυθμίζοντας όλες τις υπόλοιπες αυθαιρεσίες εκτός της καταπάτησης θεωρεί έγκυρη την ρύθμιση παρόλο που ο χώρος είναι ενιαίος και λειτουργικά με τον υπόλοιπο. Δηλαδή και καταπατά και είναι και "εντάξει" το υπόλοιπο. Κάπως αντισυμβατικα μου φαίνονται όλα αυτά και θεωρώ ότι δεν υπάρχει σωστή αντιμετώπιση από τις πολεοδομιες που προσπαθούν να παραβλέπουν πράγματα
  12. Γι αυτό η κοινωνία θα πρέπει να βγει στα χαρακώματα (όπως έγραψε πριν μερικές μέρες και ένας καλός συνάδελφος εδώ) και τέτοια μέτρα να καταρριφθούν. Δες παραπάνω το άρθρο του οικονομικού ταχυδρόμου και την άποψη του Συνήγορου του πολίτη. Δηλαδή στο τέλος τι θα γίνει; Όποιος έχει ένα σπιτάκι θα πρέπει να αναγκαστεί, από τα δυσθεώρητα επιβαλλόμενα μέτρα και τα επαχθή πρόστιμα να το "σκοτώσει" κοψοχρονιά στα κοράκια;
  13. @dimvoud η πολεοδομία καλά κάνει και γράφει και τον όμορο. Αυτή είναι η δουλειά της να καταγράφει την αυθαίρετη κατασκευή, η απόδοση της δικαιοσύνης γίνεται σε επόμενο χρόνο. Πως ξέρεις ότι δεν υπάρχει κάποια συμφωνία μεταξύ των ιδιοκτητών; (περσινή περίπτωση ιδιοκτήτη που είχε εκμισθώσει στον γείτονα χωρίς συμφωνητικό ... και επειδή υπήρχε καθυστέρηση στην καταβολή του έκανε καταγγελία για καταπάτηση. Να δεις την βεντάλια που άνοιξε... Πολεοδομία, εφορία, δικαστήρια, δικηγόροι, λογιστές, μηχανικοί. Χάος)
  14. Τα ύψη από τα διατάγματα ήταν θεικές εντολές και δεν πειράζονται ? Μήπως κάποια σέχτα έχει κηρύξει αγίους τους συγγραφείς των διαταγμάτων αυτών ? Η κάποιοι με σοβαρές εμμονές ή πιο απλά εξυπηρετούντες συμφέροντα κάποιων, προφανώς με το αζημίωτο, προσπαθούν να επαναφέρουν την λογική του 1950 στο 2030 ?
  15. Παρατάθηκε η ισχύς των οικοδομικών αδειών, των αδειών δόμησης και των τυχόν αναθεωρήσεων αυτών που προβλέπονται στις παρ. 5 και 6 του άρθρου 50 του ν. 4495/2017, καθώς και όσων εκδόθηκαν σύμφωνα με τον ν. 4030/2011 (Α’ 249) μετά την 31.12.2017 ή τον ν. 4495/2017 έως τις 31.12.2021, έως τις 31.12.2025, με βάση την τροποποίηση του άρθρου 52 του ν. 4710/2020 (Α’ 142) από το άρθρο 99 του ν. 5106/2024 (Α’ 63). Προκειμένου να εφαρμοστεί η παράταση στο πληροφοριακό σύστημα «e-Άδειες» και να είναι εφικτή η Ενημέρωση ή Αναθεώρηση της Αδείας, ενεργοποιήθηκε η δυνατότητα συσχέτισης μεταγενέστερων αιτήσεων σε Άδειες με παρελθούσα ημερομηνία λήξης. Στη συνέχεια: – για άδειες που έχουν εκδοθεί εξ’ αρχής μέσω του συστήματος, στη μεταγενέστερη αίτηση για Ενημέρωση Οικοδομικής Αδείας (ν.4759/2020), Αναθεώρηση Οικ. Αδείας ΧΩΡΙΣ μεταβολή κάλυψης/δόμησης/όγκου (ν.4759/2020) ή Αναθεώρηση Οικ. Αδείας ME προέγκριση ή βεβαίωση (ν.4759/2020), ο μηχανικός επιλέγει «Επικαιροποίηση ημερομηνίας λήξης βάσει ν. 5106/2024» στις επιμέρους περιπτώσεις. – για άδειες που έχουν εκδοθεί έντυπα, στη μεταγενέστερη αίτηση ο μηχανικός επικαιροποιεί την ημερομηνία λήξης της έντυπης άδειας που έχει καταχωριστεί στα «Βασικά Στοιχεία» της αίτησης. View full είδηση
  16. Παρατάθηκε η ισχύς των οικοδομικών αδειών, των αδειών δόμησης και των τυχόν αναθεωρήσεων αυτών που προβλέπονται στις παρ. 5 και 6 του άρθρου 50 του ν. 4495/2017, καθώς και όσων εκδόθηκαν σύμφωνα με τον ν. 4030/2011 (Α’ 249) μετά την 31.12.2017 ή τον ν. 4495/2017 έως τις 31.12.2021, έως τις 31.12.2025, με βάση την τροποποίηση του άρθρου 52 του ν. 4710/2020 (Α’ 142) από το άρθρο 99 του ν. 5106/2024 (Α’ 63). Προκειμένου να εφαρμοστεί η παράταση στο πληροφοριακό σύστημα «e-Άδειες» και να είναι εφικτή η Ενημέρωση ή Αναθεώρηση της Αδείας, ενεργοποιήθηκε η δυνατότητα συσχέτισης μεταγενέστερων αιτήσεων σε Άδειες με παρελθούσα ημερομηνία λήξης. Στη συνέχεια: – για άδειες που έχουν εκδοθεί εξ’ αρχής μέσω του συστήματος, στη μεταγενέστερη αίτηση για Ενημέρωση Οικοδομικής Αδείας (ν.4759/2020), Αναθεώρηση Οικ. Αδείας ΧΩΡΙΣ μεταβολή κάλυψης/δόμησης/όγκου (ν.4759/2020) ή Αναθεώρηση Οικ. Αδείας ME προέγκριση ή βεβαίωση (ν.4759/2020), ο μηχανικός επιλέγει «Επικαιροποίηση ημερομηνίας λήξης βάσει ν. 5106/2024» στις επιμέρους περιπτώσεις. – για άδειες που έχουν εκδοθεί έντυπα, στη μεταγενέστερη αίτηση ο μηχανικός επικαιροποιεί την ημερομηνία λήξης της έντυπης άδειας που έχει καταχωριστεί στα «Βασικά Στοιχεία» της αίτησης.
  17. Χθες
  18. Έχω απευθυνθεί σε παρόμοια περίπτωση στην πολεοδομία! Η απάντηση τους ήταν ότι αν δεν έχει ρυθμιστεί και εν τέλει δεν ρυθμιστεί, τα πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης θα βεβαιωθούν και στους δύο ( καταπατητή και οικοπεδούχο ο οποίος καταπατείται) πράγμα που εγώ το θεωρώ απαράδεκτο. Δεν γίνεται κάποιος και να καταπατείται η ιδιοκτησία του και να πληρώνει και πρόστιμα για αυτό! Μου είπαν και άλλα που με έκαναν έξαλλο βέβαια. Δεν βγαίνει άκρη με τις καταγγελίες, θεωρώ ότι η λύση μπορεί να βρεθεί μόνο μέσω της δικαιοσύνης
  19. Το κράτος νομίζω , προσπαθεί έντεχνα να αποφύγει το οικονομικό κόστος έναντι φυσικών καταστροφών. Καθότι σε Μάτι , Μάνδρα , Ευβοια , Θεσσαλία βγήκε μεγάλο το κουστούμι. Και θα το κάνει πετώντας το στην ιδιωτική ασφάλιση το θέμα , αλλά το πάει λάου-λάου για να είναι ευκολοχώνευτο. Ξεκίνησε με την έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ των προαιρετικά ασφαλισμένων (καρότο). Τώρα σε πάει στην φωτιά για τα μέτρα πρόληψης με τρελά πρόστιμα (μαστίγιο). Είμαι δε σίγουρος ότι αν γίνει μια στραβή όποιος δεν τήρησε τα μέτρα δεν θα πάρει φράγκο αποζημίωση. Μετά θα χώσει κάποιον προσεισμικό έλεγχο κτιρίων κάπως, με αξιολόγηση τρωτότητας. Τελικά , όταν θα το έχουμε χωνέψει , θα κάνει υποχρεωτική την ιδιωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών. Και θα έρχεται η ασφαλιστική και θα σου βάλει πεντακόσιους όρους και προϋποθέσεις για να σε ασφαλίσει και άλλους τόσους για να δικαιούσαι αποζημίωση. Εγώ έτσι το βλέπω ότι θα γίνει. Με ένα σμπάρο 2 τρυγόνια : Το κράτος γλυτώνει τον μπελά των αποζημιώσεων , και ανοίγει μεγάλη αγορά στις ασφαλιστικές.
  20. να σημειώσω ότι ήδη μια ναυτιλιακή εταιρεία ΔΕΝ δέχεται ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα καράβια της ενώ αρκετές (αν όχι όλες) τα δέχονται με φορτισμένες μπαταρίες εως 40% σύμφωνα με οδηγίες του αρμόδιου υπουργείου υπό τον φόβο εκδήλωσης πυρκαγιάς. Προφανώς η Ελλάδα έχει πολλά ακόμα να μάθει
  21. Απλά έχω την εντύπωση ότι σε τέτοιες περιπτώσεις ο καθαρισμός γίνεται από τη διαχείριση. Επομένως, η διαχείριση προβαίνει σε καθαρισμό, χρεώνει τις υπηρεσίες στους ιδιοκτήτες και οι ιδιοκτήτες δηλώνουν ότι έχουν εφαρμόσει τον κανονισμό. Όπως περίπου συμβαίνει και πχ. με τη συντήρηση του ανελκυστήρα. Σε γενικές γραμμές έχουμε να λύσουμε έναν απλό αλγόριθμο: - πρέπει να γίνει ο καθαρισμός στον κοινόχρηστο χώρο - πρέπει να δηλωθεί από τους υπόχρεους Κάθε πρόταση που λύνει τα παραπάνω είναι δεκτή. * Σε κάθε περίπτωση, να κρατάτε αντίγραφο από την Υ/Δ του πελάτη σας με την υπογραφή του.
  22. Ειμαι πολυ συμφωνος με αυτόν τον τροπο ερμηνειας,κι εγω αυτο προτεινω σε κόσμο. Απλα,τι πρακτικό πρόβλημα θα προκυψει: Αν ,εγω,ως ιδιοκτητης δηλωσω υπευθυνα οτι προεβην ή θα προβω σε εφαρμογη μετρων προληπτικης πυροπροστασιας, στην ιδιοκτησια μου ( πχ σε τμημα της πυλωτης ως συνιδιοκτητης του ακινητου δηλ. του οικοπεδοου) αλλα καποιος αλλος συνδιοκτητης δεν εφαρμόσει μετρα στο ιδιο κοινοκτητο μερος του οικοπεδου,τοτε.....ο καθενας ας συμπληρωσει ο,τι πιστευει
  23. 1α) Όσο δεν υφίσταται διευκρινιστική που να εμπλέκει διαχειριστές: ναι. 1β) Όχι. Η υπεύθυνη δήλωση είναι προσωπική. Όποιος δεν καταθέτει Υ/Δ έχει προσωπική ευθύνη απέναντι στον κανονισμό. Τώρα, αν γίνει έλεγχος και βρεθεί ότι ο καθαρισμός δεν έχει πραγματοποιηθεί, τότε αρχίζει να έχει ...πλάκα. Λογικά, όσοι καταθέσανε Υ/Δ απειλούνται ως και με φυλάκιση για ψευδή Υ/Δ, καθώς και με πρόστιμα για αμέλεια εφαρμογής του κανονισμού, ενώ όσοι δεν καταθέσανε Υ/Δ κινδυνεύουν με πρόστιμα ως 54.000 ευρώ για μη δήλωση εφαρμογής και ό,τι άλλο σημαίνει η αμέλεια της εφαρμογής καθαυτής. Όπως τουλάχιστον εγώ κατανοώ τον κανονισμό. Η άποψή μου συνεχίζει να είναι: κάντε Υ/Δ όπου έχετε αμφιβολίες. Δεν υπάρχει πρόστιμο κατάθεσης αχρείαστης Υ/Δ.
  24. συναδελφοι Παμε και σε αλλα,πρακτικα αλλα χρησιμα ερωτήματα που απασχολουν πελατες 1. Αν σε οικοπεδο,εντός σχεδιου,το οποιο απέχει <300μ υπαρχουν 2 Διώροφες κατοικιες,με συνολικα 12 (6+6) οριζόντιες ιδιοκτησιες -Ο καθε ιδιοκτητης οριζόντιας ιδιοκτησιας υποχρεουται να δηλώσει? - Σε περίπτωση που καποιοι δεν δηλωσουν,το πρόστιμο που θα έρθει,αφορα το συνολο των ιδιοκτητων και λογικα θα επιμερισθεί με βάση τα χιλιοστα ΚΧ δαπανών ή στον κάθε ιδοκτήτη οριζόντιας ιδιοκτησιας που δεν έκανε δηλωση?
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.