Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Αρκεί μόνο η δήλωση που θα υποβληθεί να αφορά σε όλα τα διαμερίσματα που υφίστανται στο ακίνητο κι όχι μόνο στα δικά του και βεβαίως 1 παράβαση διαφορετικής δθαμερισμάτωσης ανά όροφο!
  3. @Patrick Καλημέρα. Έχει αναφερθεί πολλές φορές (και βάσει του νόμου ισχύει) ότι μπορεί να υποβάλει είτε περισσότερες δηλώσεις, είτε μια για όλα. Για την δεύτερη περίπτωση, δεν έχουν υπάρξει ως σήμερα διευκρινήσεις μέσω κάποιας εγκυκλίου. Αναφορικά με τον τρόπο αντιμετώπισης της Δ.Δ δεν απαιτείται να υπάρξουν διαφορετικές δηλώσεις για τα όμορα που επηρεάζονται από αυτή. Μπορεί για παράδειγμα να γίνει υπαγωγή για το ένα διαμέρισμα και το άλλο ή τα άλλα που επηρεάζονται να επικαλεστούν τη δήλωση υπαγωγής για την Δ.Δ, όταν έρθει η σειρά τους για κάποια δικαιοπραξία.
  4. Σήμερα
  5. Στο Κεφάλαιο Γ' μιας Π.Ε. αντιμετωπίζονταν οι "ιδιωτικοί δρόμοι" σαν κοινόχρηστοι- δημοτικοί. Δόθηκε Με δικαστική απόφαση ο ιδιωτικός αυτός δρόμος στον όμορο ιδιοκτήτη? Αν ναι τότε είναι θέμα το πως δόθηκε η χρησικτησία αυτή . όταν υπάρχει το άρθρο 28 του 1337/1983? Ο Δημήτρης τα ξέρει αυτά καλύτερα.
  6. Καλημέρα, σε οικογενειακή πολυκατοικία υπάρχουν 3 ιδιοκτήτες, ο ενας εξ αυτων εχει στην κατοχή του τα περισσότερα διαμερίσματα τα οποία μοιράζονται σε ολους τους ορόφους..σε κάποια από αυτά υπάρχει διαμερισματωση και αυθαιρεσίες της κατ 3 ..μπορεί να κανει μια δήλωση για ολα τα διαμερίσματα η για κάθε ένα ξεχωριστά;
  7. @chatzivasileiou Καλημέρα. Λόγω του ότι το ακίνητο βρίσκεται σε εκτός σχεδίου περιοχή το υπόγειο θα προσμετρήσει στο άθροισμα υπερβάσεων δόμησης για τον προσδιορισμό της κατηγορίας. Επομένως, αν έχεις μόνο τις παραπάνω αυθαιρεσίες, η συνολική επιφάνεια υπέρβασης για τον προσδιορισμό της κατηγορίας θα είναι 49+35,50=84,50 τμ. Ποια είναι η επιφάνεια γηπέδου για να διαπιστώσουμε την μέγιστη επιτρεπόμενη δόμηση και κάλυψη; Τα 50 τμ ισχύουν σε όλο το ακίνητο. Όμως, διαφαίνεται να υπερβαίνεις τα 50 τμ. Υ.Γ Δεν μας έχεις δώσει στοιχεία για έτος έκδοσης Ο.Α και κατασκευής κτιρίου και αν στο ακίνητο υφίσταται Π.Σ.Ο.Ι.
  8. να πω την αλήθεια, το μόνο που δεν σκέφτηκα ήταν ο χώρος στάθμευσης!!
  9. και η μυλωνού τον άντρα της με τους πραματευτάδες...
  10. Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο, Θα μπορούσατε να μου πείτε τις τιμές ζώνης για τα παρακάτω ακίνητα; 1. Παπαφλέσσα και Αγίας Παρασκευής 40, Άγιοι Ανάργυροι με Χ: 475809.52882788, Υ: 4209357.375954 2. Βασιλείου Αθανασίου 53, Πειραιάς με Χ: 467328.41937444, Υ: 4197925.8894816 3. Ηροδότου 138-140, Πειραιάς με Χ: 467868.71024706, Υ: 4197905.533546 4. Μεγαρίδος 5, Νέα Πέραμος με Χ: 450088.54486606, Υ: 4207532.8516752 5. Μεταμορφώσεως και Μαρκόπουλου, Πόρτο Ράφτη με Χ: 499958.29977419, Υ: 4192587.8161615 6. Ασπρόπυργου και Κωστή Παλαμά, Φυλή Αττικής με Χ: 470575.99323071, Υ: 4216900.3665104 7. Παπαφλέσσα και Φιλικής Εταιρείας, Ζεφύρι με Χ: 475062.03096464, Υ: 4212869.3028663 Σας ευχαριστώ πολύ!
  11. Δεν καταλαβαίνω γιατί επαναφέρεις ένα θέμα που έχει ήδη εξαντληθεί προ πολλού. Και μάλιστα εμφανιζόμενος ως "ιδιώτης" αντί για αρχιτέκτονας που λες πως είσαι. Πρόκειται για επίδειξη των "ικανοτήτων" στην ΤΝ? Αν όντως ενδιαφέρεσαι για το συγκεκριμένο θέμα, δεν εχεις παρά να διαβάσεις προσεκτικά τις τοποθετήσεις των συναδέλφων στο συγκεκριμένο νήμα. Αυτά, και πολλά είναι...
  12. Η Ελλάδα κατατάσσεται πλέον στις πρώτες πέντε θέσεις στην Ευρώπη σε αριθμό σηράγγων που ξεπερνούν τα 500 μ. με τα πλέον σύγχρονα συστήματα ασφάλειας. Πρόκειται για οδικά έργα με μοναδικά χαρακτηριστικά σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Σε αυτό το άρθρο θα δείτε τις μεγαλύτερες σήραγγες που έχουν κατασκευαστεί μέχρι σήμερα στη χώρα. Με ένα δίκτυο αυτοκινητοδρόμων που ξεπερνά τα 2.500 χιλιόμετρα, η Ελλάδα έχει αλλάξει ριζικά τον χάρτη των οδικών μεταφορών. Στο επίκεντρο αυτής της μεγάλης μεταμόρφωσης βρίσκονται οι οδικές σήραγγες, οι οποίες σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν από ελληνικά χέρια, αποτελώντας τεχνικά επιτεύγματα και πολύτιμη εμπειρία για τον κλάδο. Παρά τις δυσκολίες και τις καθυστερήσεις που συχνά συνοδεύουν τέτοιου είδους έργα, η χώρα διαθέτει σήμερα δεκάδες σήραγγες που δεσπόζουν στους βασικούς οδικούς άξονες, διευκολύνοντας τη σύνδεση περιοχών και ενισχύοντας την οδική ασφάλεια. Η πρώτη σήραγγα που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα είναι η «στοιχειωμένη» οδική σήραγγα της Κατάρας ή Μετσόβου ή Ανηλίου, (ανάλογα με ποιων κατοίκων της περιοχής την άποψη είστε…), η οποία, ενώ ήταν έτοιμη χρόνια (επίσημα από το 1995, αλλά είχε εγκαινιαστεί και το 1993 από τον τότε πρωθυπουργό κ. Κωνσταντίνο Μητσοτάκη), δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί, καθώς δεν υπήρχαν για πάνω από δέκα χρόνια δρόμοι πρόσβασης προς τις εισόδους της! Ήταν η πρώτη μεγάλη σήραγγα στην Ελλάδα με κατασκευή από τη αυστριακή εταιρεία Mayreder και επίβλεψη από την Υπηρεσία μου στο ΥΠΕΧΩΔΕ την ΕΥΔΕ ΟΣΥΕ/ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ ΟΔΙΚΩΝ ΣΗΡΑΓΓΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΓΕΙΩΝ ΕΡΓΩΝ. Ο διευθυντής Μενέλαος Κωνσταντάκος έλεγε μεταξύ σοβαρού και αστείου ότι «ευτυχώς που τελειώσαμε τη σήραγγα για να γίνει επιτέλους η χάραξη της Εγνατίας Οδού». Χαρακτηριστικά αναφέρω τι χρειάστηκε για τη νέα χάραξη της δυτικής πρόσβασης προς τη σήραγγα. Ξεκινά βόρεια του Μετσοβίτικου ποταμού με τη σήραγγα Ανθοχωρίου μήκους 690 μέτρων. Συνεχίζει με τη γέφυρα του Βοτονοσίου (μήκους 540 μέτρων), τη σήραγγα Βοτονοσίου (μήκους 510 μέτρων), τη γέφυρα του Μεγαλορέματος (μήκους 480 μέτρων), τη σήραγγα Δύο Κορυφών (μήκους 740 μέτρων), τη σήραγγα Κρημνού (μήκους 1.080 μέτρων), τη σήραγγα Καλαμιών (μήκους 800 μέτρων), τη σήραγγα Αγίου Νικολάου (μήκους 365 μέτρων), την κρεμαστή γέφυρα του Μετσοβίτικου ποταμού (μήκους 510 μέτρων) και καταλήγει με τη σήραγγα Ανηλίου μήκους 2.120 μέτρων και φθάνει στην είσοδο της σήραγγας της Κατάρας. Στα έργα αυτά πρέπει να προστεθεί και ο ανισόπεδος κόμβος του Μετσόβου που χρησιμοποιεί το υπάρχον οδικό δίκτυο και περιλαμβάνει και μία σήραγγα μήκους 370 μέτρων χάρις στην οποία η σύνδεση γίνεται χωρίς να θιγεί καθόλου το περιβάλλον. Τρίτη σήραγγα πάλι από την ΕΥΔΕ ΟΣΥΕ ήταν χρονολογικά η σήραγγα Τυμφρηστού που συνδέει τη Φθιώτιδα με το Καρπενήσι μήκους ~1,4 χλμ. Μελλοντικά προβλέπεται νέο έργο – διπλή σήραγγα (~4,29 χλμ) στα πλαίσια του οδικού άξονα Λαμία – Καρπενήσι. Θα ήθελα να αναφέρω την τεράστια συμβολή του Δημήτρη Νικολάου διευθυντή, ΓΔ Συγκοινωνιακών Υποδομών και πρόεδρο του ΣΔΕ Τμήμα Κατασκευών, του Βασίλη Μερεντίτη προϊστάμενου Μηχανογικων Υποδομών, του Χαράλαμπου Τσουλούπα προϊσταμένου Διευθύνουσας Υπηρεσίας, του Γιώργου Γεωργαλά προϊσταμένου Διευθύνουσας Υπηρεσίας, των συγχωρεμένων Λάζαρου Κόκκαλη και Κύπρου Κυπριανού, του Κώστα Λακαφώση προϊστάμενου Μελετών, Θεόδωρου Τσουκαλά Διευθυντή και άλλους που θα αναφέρω σε άλλο λεπτομερές σημείωμα. Οι 10 μεγαλύτερες σήραγγες της χώρας Σήραγγα Τεμπών – 6 χλμ (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου) Το μεγαλύτερο τούνελ βρίσκεται στα Τέμπη. Πρόκειται για τη σήραγγα Τ2 η οποία έχει μήκος σχεδόν 6 χιλιομέτρων και αποτελεί τμήμα του αυτοκινητόδρομου Αιγαίου. Είναι η μεγαλύτερη στη χώρα μας αλλά και στη Νότιο-Ανατολική Ευρώπη. Γνωστή και ως σήραγγα Μαρίνου Αντύπα-Ρήγα Φεραίου, περιλαμβάνει δύο λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3,75 μ. ανά κατεύθυνση και μία Λωρίδα Έκτακτης ανάγκης. Σήραγγα Δρίσκου – 4,6 χλμ (Εγνατία Οδός) Σήραγγα Παναγοπούλας – 4 χλμ (Ολυμπία Οδός) Σήραγγα Μετσόβου – 3,5 χλμ (Εγνατία Οδός) Σήραγγα Δωδώνης – 3,36 χλμ (Εγνατία Οδός) Σήραγγα Κλόκοβας – 3 χλμ (Ιόνια Οδός) Σήραγγα Πλαταμώνα – 3 χλμ (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου) Σήραγγα Όθρυος – 3 χλμ (Κεντρική Οδός Ε65) Σήραγγα Παναγιάς – 2,66 χλμ (Εγνατία Οδός) Σήραγγα Αγίου Κωνσταντίνου – 2,5 χλμ (Νέα Οδός) Αποτέλεσμα άρτιας συνεργασίας του τεχνικού κλάδου Τεχνικά Στοιχεία Το συνολικό μήκος των δέκα μεγαλύτερων σηράγγων φτάνει τα 31 χιλιόμετρα, μεγαλύτερο από τη Γραμμή 1 του Μετρό της Αθήνας (24 χλμ), όσο περίπου η Περιφερειακή Θεσσαλονίκης (31,4 χλμ) και σχεδόν το μισό της Αττικής Οδού (65 χλμ). Η Σήραγγα Τεμπών, που λειτούργησε το 2017, κατήργησε την επικίνδυνη διέλευση από την κοιλάδα, ένα από τα πιο αιματοβαμμένα σημεία του εθνικού οδικού δικτύου. Η Σήραγγα Δρίσκου στην Ήπειρο υπήρξε για χρόνια η μεγαλύτερη της χώρας, Η Σήραγγα Κλόκοβας των ρεκόρ στην Ιόνια Οδό, καθώς διανοίχθηκε σε μόλις 13 μήνες. Σημαντική είναι και η πιο πρόσφατη Σήραγγα Όθρυος στον Ε65, που παρακάμπτει τις επικίνδυνες στροφές μετά τη Λαμία. Οι επόμενες μεγαλύτερες σήραγγες Στον σχεδιασμό για τα προσεχή χρόνια περιλαμβάνονται: Η σήραγγα Ξηροκαμάρων (3 χλμ, στον άξονα Καστελίου–ΒΟΑΚ), Η σήραγγα Ηλιουπόλεως (περίπου 3,5 χλμ) και Η πολύπαθη σήραγγα Λεωφόρου Κύμης που θα συνδέει την Αττική Οδό με την Εθνική οδό Αθηνών Θεσσαλονίκης. Τα έργα αυτά, είτε ολοκληρωμένα είτε υπό σχεδιασμό, αποτελούν κομβικό κομμάτι της οδικής υποδομής της χώρας, αποδεικνύοντας ό,τι οι μεγάλες σήραγγες δεν είναι μόνο τεχνικά θαύματα, αλλά και μοχλοί ανάπτυξης και ασφάλειας. Γράφει ο πρώην Γ. Γ. Ενωσιακών Πόρων και Υποδομών στο ΥπΑΑΤ, πρώην πρόεδρος ΣΠΜΕ ∗Δημήτριος Οδ. Παπαγιαννίδης Πηγή: Εργοληπτικόν Βήμα Νο_145 της ΠΕΣΕΔΕ View full είδηση
  13. Η Ελλάδα κατατάσσεται πλέον στις πρώτες πέντε θέσεις στην Ευρώπη σε αριθμό σηράγγων που ξεπερνούν τα 500 μ. με τα πλέον σύγχρονα συστήματα ασφάλειας. Πρόκειται για οδικά έργα με μοναδικά χαρακτηριστικά σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Σε αυτό το άρθρο θα δείτε τις μεγαλύτερες σήραγγες που έχουν κατασκευαστεί μέχρι σήμερα στη χώρα. Με ένα δίκτυο αυτοκινητοδρόμων που ξεπερνά τα 2.500 χιλιόμετρα, η Ελλάδα έχει αλλάξει ριζικά τον χάρτη των οδικών μεταφορών. Στο επίκεντρο αυτής της μεγάλης μεταμόρφωσης βρίσκονται οι οδικές σήραγγες, οι οποίες σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν από ελληνικά χέρια, αποτελώντας τεχνικά επιτεύγματα και πολύτιμη εμπειρία για τον κλάδο. Παρά τις δυσκολίες και τις καθυστερήσεις που συχνά συνοδεύουν τέτοιου είδους έργα, η χώρα διαθέτει σήμερα δεκάδες σήραγγες που δεσπόζουν στους βασικούς οδικούς άξονες, διευκολύνοντας τη σύνδεση περιοχών και ενισχύοντας την οδική ασφάλεια. Η πρώτη σήραγγα που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα είναι η «στοιχειωμένη» οδική σήραγγα της Κατάρας ή Μετσόβου ή Ανηλίου, (ανάλογα με ποιων κατοίκων της περιοχής την άποψη είστε…), η οποία, ενώ ήταν έτοιμη χρόνια (επίσημα από το 1995, αλλά είχε εγκαινιαστεί και το 1993 από τον τότε πρωθυπουργό κ. Κωνσταντίνο Μητσοτάκη), δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί, καθώς δεν υπήρχαν για πάνω από δέκα χρόνια δρόμοι πρόσβασης προς τις εισόδους της! Ήταν η πρώτη μεγάλη σήραγγα στην Ελλάδα με κατασκευή από τη αυστριακή εταιρεία Mayreder και επίβλεψη από την Υπηρεσία μου στο ΥΠΕΧΩΔΕ την ΕΥΔΕ ΟΣΥΕ/ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ ΟΔΙΚΩΝ ΣΗΡΑΓΓΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΓΕΙΩΝ ΕΡΓΩΝ. Ο διευθυντής Μενέλαος Κωνσταντάκος έλεγε μεταξύ σοβαρού και αστείου ότι «ευτυχώς που τελειώσαμε τη σήραγγα για να γίνει επιτέλους η χάραξη της Εγνατίας Οδού». Χαρακτηριστικά αναφέρω τι χρειάστηκε για τη νέα χάραξη της δυτικής πρόσβασης προς τη σήραγγα. Ξεκινά βόρεια του Μετσοβίτικου ποταμού με τη σήραγγα Ανθοχωρίου μήκους 690 μέτρων. Συνεχίζει με τη γέφυρα του Βοτονοσίου (μήκους 540 μέτρων), τη σήραγγα Βοτονοσίου (μήκους 510 μέτρων), τη γέφυρα του Μεγαλορέματος (μήκους 480 μέτρων), τη σήραγγα Δύο Κορυφών (μήκους 740 μέτρων), τη σήραγγα Κρημνού (μήκους 1.080 μέτρων), τη σήραγγα Καλαμιών (μήκους 800 μέτρων), τη σήραγγα Αγίου Νικολάου (μήκους 365 μέτρων), την κρεμαστή γέφυρα του Μετσοβίτικου ποταμού (μήκους 510 μέτρων) και καταλήγει με τη σήραγγα Ανηλίου μήκους 2.120 μέτρων και φθάνει στην είσοδο της σήραγγας της Κατάρας. Στα έργα αυτά πρέπει να προστεθεί και ο ανισόπεδος κόμβος του Μετσόβου που χρησιμοποιεί το υπάρχον οδικό δίκτυο και περιλαμβάνει και μία σήραγγα μήκους 370 μέτρων χάρις στην οποία η σύνδεση γίνεται χωρίς να θιγεί καθόλου το περιβάλλον. Τρίτη σήραγγα πάλι από την ΕΥΔΕ ΟΣΥΕ ήταν χρονολογικά η σήραγγα Τυμφρηστού που συνδέει τη Φθιώτιδα με το Καρπενήσι μήκους ~1,4 χλμ. Μελλοντικά προβλέπεται νέο έργο – διπλή σήραγγα (~4,29 χλμ) στα πλαίσια του οδικού άξονα Λαμία – Καρπενήσι. Θα ήθελα να αναφέρω την τεράστια συμβολή του Δημήτρη Νικολάου διευθυντή, ΓΔ Συγκοινωνιακών Υποδομών και πρόεδρο του ΣΔΕ Τμήμα Κατασκευών, του Βασίλη Μερεντίτη προϊστάμενου Μηχανογικων Υποδομών, του Χαράλαμπου Τσουλούπα προϊσταμένου Διευθύνουσας Υπηρεσίας, του Γιώργου Γεωργαλά προϊσταμένου Διευθύνουσας Υπηρεσίας, των συγχωρεμένων Λάζαρου Κόκκαλη και Κύπρου Κυπριανού, του Κώστα Λακαφώση προϊστάμενου Μελετών, Θεόδωρου Τσουκαλά Διευθυντή και άλλους που θα αναφέρω σε άλλο λεπτομερές σημείωμα. Οι 10 μεγαλύτερες σήραγγες της χώρας Σήραγγα Τεμπών – 6 χλμ (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου) Το μεγαλύτερο τούνελ βρίσκεται στα Τέμπη. Πρόκειται για τη σήραγγα Τ2 η οποία έχει μήκος σχεδόν 6 χιλιομέτρων και αποτελεί τμήμα του αυτοκινητόδρομου Αιγαίου. Είναι η μεγαλύτερη στη χώρα μας αλλά και στη Νότιο-Ανατολική Ευρώπη. Γνωστή και ως σήραγγα Μαρίνου Αντύπα-Ρήγα Φεραίου, περιλαμβάνει δύο λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3,75 μ. ανά κατεύθυνση και μία Λωρίδα Έκτακτης ανάγκης. Σήραγγα Δρίσκου – 4,6 χλμ (Εγνατία Οδός) Σήραγγα Παναγοπούλας – 4 χλμ (Ολυμπία Οδός) Σήραγγα Μετσόβου – 3,5 χλμ (Εγνατία Οδός) Σήραγγα Δωδώνης – 3,36 χλμ (Εγνατία Οδός) Σήραγγα Κλόκοβας – 3 χλμ (Ιόνια Οδός) Σήραγγα Πλαταμώνα – 3 χλμ (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου) Σήραγγα Όθρυος – 3 χλμ (Κεντρική Οδός Ε65) Σήραγγα Παναγιάς – 2,66 χλμ (Εγνατία Οδός) Σήραγγα Αγίου Κωνσταντίνου – 2,5 χλμ (Νέα Οδός) Αποτέλεσμα άρτιας συνεργασίας του τεχνικού κλάδου Τεχνικά Στοιχεία Το συνολικό μήκος των δέκα μεγαλύτερων σηράγγων φτάνει τα 31 χιλιόμετρα, μεγαλύτερο από τη Γραμμή 1 του Μετρό της Αθήνας (24 χλμ), όσο περίπου η Περιφερειακή Θεσσαλονίκης (31,4 χλμ) και σχεδόν το μισό της Αττικής Οδού (65 χλμ). Η Σήραγγα Τεμπών, που λειτούργησε το 2017, κατήργησε την επικίνδυνη διέλευση από την κοιλάδα, ένα από τα πιο αιματοβαμμένα σημεία του εθνικού οδικού δικτύου. Η Σήραγγα Δρίσκου στην Ήπειρο υπήρξε για χρόνια η μεγαλύτερη της χώρας, Η Σήραγγα Κλόκοβας των ρεκόρ στην Ιόνια Οδό, καθώς διανοίχθηκε σε μόλις 13 μήνες. Σημαντική είναι και η πιο πρόσφατη Σήραγγα Όθρυος στον Ε65, που παρακάμπτει τις επικίνδυνες στροφές μετά τη Λαμία. Οι επόμενες μεγαλύτερες σήραγγες Στον σχεδιασμό για τα προσεχή χρόνια περιλαμβάνονται: Η σήραγγα Ξηροκαμάρων (3 χλμ, στον άξονα Καστελίου–ΒΟΑΚ), Η σήραγγα Ηλιουπόλεως (περίπου 3,5 χλμ) και Η πολύπαθη σήραγγα Λεωφόρου Κύμης που θα συνδέει την Αττική Οδό με την Εθνική οδό Αθηνών Θεσσαλονίκης. Τα έργα αυτά, είτε ολοκληρωμένα είτε υπό σχεδιασμό, αποτελούν κομβικό κομμάτι της οδικής υποδομής της χώρας, αποδεικνύοντας ό,τι οι μεγάλες σήραγγες δεν είναι μόνο τεχνικά θαύματα, αλλά και μοχλοί ανάπτυξης και ασφάλειας. Γράφει ο πρώην Γ. Γ. Ενωσιακών Πόρων και Υποδομών στο ΥπΑΑΤ, πρώην πρόεδρος ΣΠΜΕ ∗Δημήτριος Οδ. Παπαγιαννίδης Πηγή: Εργοληπτικόν Βήμα Νο_145 της ΠΕΣΕΔΕ
  14. Χθες
  15. Χαίρεται συνάδελφοι. Έχει δοκιμάσει κανένας να φτιάξει ΥΔΕ για κατοικία που είναι ο ίδιος ιδιοκτήτης; Την δέχεται το σύστημα ή μπορεί να απορριφθεί κατά τον έλεγχο ;
  16. ΑΜΕΑ και ανσανσερ νομίζω δεν χρειάζεσαι. Για το κοινοχρηστο κλιμακοστάσιο που θα προκύψει πρέπει να δεις από ΚΚ αν σε καλύπτει από θέμα διαστάσεων αλλά και από φωτισμό / αερισμό. Θέση Στάθμευσης ?
  17. Ζωντανεύοντας παλαιότερο θέμα του Γρηγοράκη Δημήτρη, Τοπογράφου Μηχανικού από το μακρινό 2009, να παραθέσω στοιχεία από το ΑΙ της Google σχετικά με τον ορισμό ορίων κτηματικών περιφερειών, μήπως και βοηθήσει. https://minfin.gov.gr/dimosia-periousia/#:~:text=Οι Κτηματικές Υπηρεσίες επιπέδου Διεύθυνσης είναι τρεις,με χωρική αρμοδιότητα στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης. Το παραπάνω link αφορά τις Κτηματικές Υπηρεσίες και δίνει τη χωρική αρμοδιότητα τους, στην σχετική Περιφερειακή Ενότητα. Άρα Κτηματική Περιφέρεια είναι η γεωγραφική περιοχή της Κτηματικής Υπηρεσίας στην οποία έχει αρμοδιότητα. Και το δεύτερο ΠΔ. 101/ 2001 που αφορά την σύσταση Περιφερειακών Διευθύνσεων και αναδιάρθρωση Κτηματικών Υπηρεσιών. Τώρα, σε επίπεδο Δήμων ή οικισμών, όταν αναφέρονται πχ στις αντικειμενικές αξίες οι κτηματικές περιφέρειες οικισμού " Τάδε" ,θεωρώ πως αναλόγως με τα παραπάνω, η κτηματική περιφέρεια αφορά τα διοικητικά όρια των οικισμών αυτών, καθ' ότι δεν έχει πολύ νόημα να μιλάμε για Κτηματική Υπηρεσία Οικισμού - Χωριού. Δηλαδή όταν δεν ορίζεται συγκεκριμένα, θεωρώ πως το πλαίσιο σκέψης παραμένει το ίδιο. Σαν αρχιτέκτονας δεν έχω αρμοδιότητα σε τοπογραφικά θέματα αλλά σαν ιδιώτης το διερεύνησα και βρήκα αυτά. (να 'ναι καλά το άγιο ΑΙ).
  18. Το Κτηματολογιο το αποδίδει στον ιδιώτη εξ ολοκλήρου. Και για την διαδικασία της μεταβίβασης θα χρειαστεί βεβαίωση από το δασαρχείο ότι δεν διαθέτει το Δημόσιο τίτλους.Εγκύκλιος ΥΠΕΝ/ΔΠΔ/115255/6217/02.12.2021 Η κυριότητα θα είναι του ιδιώτη. ο χαρακτήρας Δασικό ως προς την χρήση όμως παραμένει με ότι αυτό συνεπάγεται
  19. για τους ιδιωτικους δρομους, δες στον ν 1337/83 Αρθρο 28 Κοινόχρηστοι χώροι μέσα σε εγκεκριμένα σχέδια πόλεων
  20. Ένα βήμα πιο κοντά στον δρόμο της αποχαλκοποίησης, έρχεται η Ελλάδα μετά και την χθεσινή συμφωνία που ανακοινώθηκε μεταξύ ΟΤΕ και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για το έργο «Υποδομές Υπερυψηλής Ευρυζωνικότητας Ultra-Fast Broadband». Χάρη σε αυτήν, αναμένεται να ξεκολλήσει το προαναφερθέν ΣΔΙΤ, συνολικού προϋπολογισμού 870 εκατ. ευρώ, το οποίο θα προσφέρει σύνδεση οπτικών ινών με ταχύτητες έως και 1 Gbps σε περιοχές που δεν είχαν ενταχθεί στον επενδυτικό χάρτη των παρόχων. Ίντερνετ υπερυψηλών ταχυτήτων σε περίπου 850.000 νοικοκυριά κι επιχειρήσεις Ειδικότερα το έργο που υλοποιείται μέσω σύμπραξης Δημόσιου κι Ιδιωτικού Τομέα και μέρος του προϋπολογισμού του θα καλυφθεί από το ΕΣΠΑ, θεωρείται κομβικό, προκειμένου η Ελλάδα να πιάσει τους στόχους της Ψηφιακής Δεκαετίας 2030. Κι αυτό γιατί με την υλοποίηση του αναμένεται να καλύψει περίπου 830.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις αλλά και 10.000 δημόσια κτίρια (σχολεία, κέντρα υγείας κ.λπ.), σε περιοχές που δεν έχουν εμπορικό ενδιαφέρον για να γίνουν επενδύσεις από τους παρόχους. Περίπου, δηλαδή, το 18% του συνόλου της χώρας. Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι η διαγωνιστική διαδικασία για το εν λόγω έργο, το οποίο είχε ξεκινήσει να σχεδιάζει επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο του 2022, με τον ΟΤΕ και την κοινοπραξία των ΓΕΚ Τέρνα και Grid Telecom, να αναλαμβάνουν τα 7 lots (γεωγραφικές περιοχές) του. Συγκεκριμένα 3 lots ανέλαβε να υλοποιήσει ο ΟΤΕ και 4 lots η κοινοπραξία Terna Fiber. Τι προβλέπει η συμφωνία Η συμφωνία με τον ΟΤΕ ήρθε καθώς η Grid Telecom μετέβαλλε στην πορεία του χρόνου την απόφασή της, με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ να αναζητά έκτοτε τρόπο είτε να υλοποιήσει το έργο είτε να απεπλακεί. Βάσει αυτής προβλέπει η απόκτηση από τον ΟΤΕ του 50,1% που κατέχει στην Terna Fiber η ΓΕΚ Τέρνα και στη συνέχεια και του 49,9% της Grid Telecom, έναντι συμβολικού τιμήματος. Οι δεσμευτικές αυτές συμφωνίες τελούν υπό τις εγκρίσεις της αναθέτουσας αρχής, οι οποίες όμως θεωρούνται δεδομένες καθώς το αρμόδιο υπουργείο επιζητά εδώ και καιρό να προχωρήσει το έργο. Κατ επέκταση, ο ΟΤΕ θα προσθέσει σύντομα στο πλάνο υλοποίησής του, το οποίο έχει καταρτιστεί από τον Ιούνιο του 2023 οπότε και υπογράφηκαν οι σχετικές συμβάσεις με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, και τις υπόλοιπες 4 περιοχές. Να θυμίσουμε ότι πρόκειται για 11 περιφερειακές Ενότητες που εντάσσονται στο Lot 2 (Πέλλας, Πιερίας, Καστοριάς, Φλώρινας, Ιωαννίνων, Θεσπρωτίας, Πρέβεζας, Λάρισας, Μαγνησίας, Σποράδων, Κέρκυρας), 9 περιφερειακές Ενότητες που απαρτίζουν το Lot 4 (Χαλκιδικής, Θάσου, Καβάλας, Σερρών, Λέσβου, Ικαρίας, Λήμνου, Σάμου, Χίου), 9 περιφερειακές Ενότητες που εντάσσονται στο Lot 5 (Θεσσαλονίκης, Κιλκίς, Ευρυτανίας, Φωκίδας, Ιθάκης, Κεφαλληνίας, Λευκάδας, Αχαΐας, Αιτωλοακαρνανίας) καθώς και 8 Περιφερειακές Ενότητες του Lot 6 (Κοζάνης, Γρεβενών, Άρτας, Καρδίτσας, Τρικάλων, Ημαθίας, Αργολίδας, Λακωνίας). Πώς προχωρούν τα έργα στα 3 lots του OTE Σημειωτέον ότι ο ΟΤΕ εκτελεί ήδη έργα ανάπτυξης FTTH, στο πλαίσιο του UFBB, στις 3 περιοχές που είχε αναλάβει, με στόχο να φέρει υπερυψηλές ταχύτητες Internet έως και 1Gbps μέσω οπτικών ινών, σε πάνω από 350.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις σε ημιαστικές και αγροτικές περιοχές της χώρας. Με βάση τα στοιχεία που έχει ανακοινώσει πρόκειται για έργα ύψους 375 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 130 εκατ. θα καλυφθούν από τα Διαρθρωτικά και Επενδυτικά Ταμεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τα έργα προχωρούν εντατικά, με τον τηλεπικοινωνιακό οργανισμό να ετοιμάζεται να ξεκινήσει την εμπορική διάθεση των δικτύων από την επόμενη χρονιά. View full είδηση
  21. Ένα βήμα πιο κοντά στον δρόμο της αποχαλκοποίησης, έρχεται η Ελλάδα μετά και την χθεσινή συμφωνία που ανακοινώθηκε μεταξύ ΟΤΕ και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για το έργο «Υποδομές Υπερυψηλής Ευρυζωνικότητας Ultra-Fast Broadband». Χάρη σε αυτήν, αναμένεται να ξεκολλήσει το προαναφερθέν ΣΔΙΤ, συνολικού προϋπολογισμού 870 εκατ. ευρώ, το οποίο θα προσφέρει σύνδεση οπτικών ινών με ταχύτητες έως και 1 Gbps σε περιοχές που δεν είχαν ενταχθεί στον επενδυτικό χάρτη των παρόχων. Ίντερνετ υπερυψηλών ταχυτήτων σε περίπου 850.000 νοικοκυριά κι επιχειρήσεις Ειδικότερα το έργο που υλοποιείται μέσω σύμπραξης Δημόσιου κι Ιδιωτικού Τομέα και μέρος του προϋπολογισμού του θα καλυφθεί από το ΕΣΠΑ, θεωρείται κομβικό, προκειμένου η Ελλάδα να πιάσει τους στόχους της Ψηφιακής Δεκαετίας 2030. Κι αυτό γιατί με την υλοποίηση του αναμένεται να καλύψει περίπου 830.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις αλλά και 10.000 δημόσια κτίρια (σχολεία, κέντρα υγείας κ.λπ.), σε περιοχές που δεν έχουν εμπορικό ενδιαφέρον για να γίνουν επενδύσεις από τους παρόχους. Περίπου, δηλαδή, το 18% του συνόλου της χώρας. Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι η διαγωνιστική διαδικασία για το εν λόγω έργο, το οποίο είχε ξεκινήσει να σχεδιάζει επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο του 2022, με τον ΟΤΕ και την κοινοπραξία των ΓΕΚ Τέρνα και Grid Telecom, να αναλαμβάνουν τα 7 lots (γεωγραφικές περιοχές) του. Συγκεκριμένα 3 lots ανέλαβε να υλοποιήσει ο ΟΤΕ και 4 lots η κοινοπραξία Terna Fiber. Τι προβλέπει η συμφωνία Η συμφωνία με τον ΟΤΕ ήρθε καθώς η Grid Telecom μετέβαλλε στην πορεία του χρόνου την απόφασή της, με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ να αναζητά έκτοτε τρόπο είτε να υλοποιήσει το έργο είτε να απεπλακεί. Βάσει αυτής προβλέπει η απόκτηση από τον ΟΤΕ του 50,1% που κατέχει στην Terna Fiber η ΓΕΚ Τέρνα και στη συνέχεια και του 49,9% της Grid Telecom, έναντι συμβολικού τιμήματος. Οι δεσμευτικές αυτές συμφωνίες τελούν υπό τις εγκρίσεις της αναθέτουσας αρχής, οι οποίες όμως θεωρούνται δεδομένες καθώς το αρμόδιο υπουργείο επιζητά εδώ και καιρό να προχωρήσει το έργο. Κατ επέκταση, ο ΟΤΕ θα προσθέσει σύντομα στο πλάνο υλοποίησής του, το οποίο έχει καταρτιστεί από τον Ιούνιο του 2023 οπότε και υπογράφηκαν οι σχετικές συμβάσεις με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, και τις υπόλοιπες 4 περιοχές. Να θυμίσουμε ότι πρόκειται για 11 περιφερειακές Ενότητες που εντάσσονται στο Lot 2 (Πέλλας, Πιερίας, Καστοριάς, Φλώρινας, Ιωαννίνων, Θεσπρωτίας, Πρέβεζας, Λάρισας, Μαγνησίας, Σποράδων, Κέρκυρας), 9 περιφερειακές Ενότητες που απαρτίζουν το Lot 4 (Χαλκιδικής, Θάσου, Καβάλας, Σερρών, Λέσβου, Ικαρίας, Λήμνου, Σάμου, Χίου), 9 περιφερειακές Ενότητες που εντάσσονται στο Lot 5 (Θεσσαλονίκης, Κιλκίς, Ευρυτανίας, Φωκίδας, Ιθάκης, Κεφαλληνίας, Λευκάδας, Αχαΐας, Αιτωλοακαρνανίας) καθώς και 8 Περιφερειακές Ενότητες του Lot 6 (Κοζάνης, Γρεβενών, Άρτας, Καρδίτσας, Τρικάλων, Ημαθίας, Αργολίδας, Λακωνίας). Πώς προχωρούν τα έργα στα 3 lots του OTE Σημειωτέον ότι ο ΟΤΕ εκτελεί ήδη έργα ανάπτυξης FTTH, στο πλαίσιο του UFBB, στις 3 περιοχές που είχε αναλάβει, με στόχο να φέρει υπερυψηλές ταχύτητες Internet έως και 1Gbps μέσω οπτικών ινών, σε πάνω από 350.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις σε ημιαστικές και αγροτικές περιοχές της χώρας. Με βάση τα στοιχεία που έχει ανακοινώσει πρόκειται για έργα ύψους 375 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 130 εκατ. θα καλυφθούν από τα Διαρθρωτικά και Επενδυτικά Ταμεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τα έργα προχωρούν εντατικά, με τον τηλεπικοινωνιακό οργανισμό να ετοιμάζεται να ξεκινήσει την εμπορική διάθεση των δικτύων από την επόμενη χρονιά.
  22. Από τη στιγμή που η νομοθεσία δεν αναφέρει κάτι σχετικό, θα πρέπει να αιτιολογήσουν την άποψή τους. Εκτός κι αν εννοούν έλεγχο για να διαπιστωθεί το κατά πόσον απαιτείται ΕΕΔΜΚ ή όχι από πού προκύπτει αυτό?
  23. Με μονον εναν ιδιοκτητη σε ολη την οικοδομη, ουτε συναινεσεις ουτε τπτ αλλο παρομοιο χρειαζεσαι. Κανεις ΔΔ με 250 ευρω για καθε οροφο και στη συνεχεια τροποποιηση της συστασης [και ο λογιστης διορθωνει στον Δημο και στο Ε9 ό,τι ειναι λαθος.
  24. καλησπέρα σας, σε εκτός σχεδίου περιοχή, έχει ρυθμιστεί η αλλαγή χρήσης που συντελέστηκε στο υπόγειο εμβαδού Ε=49,00τ.μ. με τον Ν.3843/2010. Υπάρχουν και άλλες αυθαιρεσίες, με επιπλέον υπέρβαση δόμησης περίπου 35,50τ.μ. Στα εκτός σχεδίου, στα ποσοστά υπέρβασης για τον υπολογισμό της Κατηγορίας συνυπολογίζονται και οι υπόγειοι χώροι (αν το καταλαβαίνω σωστά). Το ποσοστό υπέρβασης της δόμησης (με το υπόγειο) ξεπερνά το 40%. Το ερώτημα είναι αν στα 50τ.μ. που αναφέρονται στην παρ. δγ του άρθρου 96, συμπεριλαμβάνονται όλες οι αυθαιρεσίες στο ακίνητο (και η αλλαγή χρήσης στο υπόγειο); Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  25. Το Κτηματολόγιο σε ποιόν αποδίδει τις δασικές εκτάσεις ? Ποιός θα πιστοποιήσει ότι δεν διαθέτει και το Δημόσιο τίτλους?
  26. Καλησπέρα, έχω διαβάσει μέχρι την σελίδα 30 δεν μπορώ άλλο. Να θέσω το ερώτημα μου. Είναι μια κατοικία εκτός σχεδίου, απλή περίπτωση, με μια αυθαίρετη προσθήκη 30τμ. Ο χώρος κηρύχθηκε αρχαιολογικός το 1992, δεν υπάρχει χώρος μνημείου, δεν υπάρχει ζώνη Α, δεν υπάρχει ζώνη Β, δεν υπάρχει κάποια περιοχή προστασίας. Η οικοδομική άδεια βγήκε το 1993, η αυθαιρεσία έγινε το 1998. Το πάω στην εφορία αρχαιοτήτων, γνωμοδοτούν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Πρέπει να κάνω αίτηση στο ΚΕΣΑ; Τι ακριβώς γνωμοδοτούν εκεί αφού δεν υπάρχει μνημείο για να εξεταστεί εάν η αυθαιρεσία το προσβάλει;
  27. Συνάδελφοι καλησπέρα, Έχω περίπτωση όπου σε ισόγειο μικρό κατάστημα τριώροφου κτιρίου δίχως υπόγειο και περίπου στη μέση του καταστήματος, η πλάκα έδρασης κάνει μια ανισοσταθμία προς τα πάνω (λόγω κλίσης εδάφους), περίπου 1.20μ σε ύψος η οποία συνεχίζει μέχρι το τέλος του καταστήματος. Κάτω από τον χώρο της ανισοσταθμίας, ανοίχτηκε μια μικρή πόρτα με είσοδο μόνο από το κατάστημα όπου ο ιδιοκτήτης το χρησιμοποιεί ως "αποθήκη" (αν μπορούμε να την χαρακτηρίσουμε έτσι καθώς σκυφτός και με μεγάλη δυσκολία μπορείς να κινηθείς μέσα όταν έχεις αυτό το ύψος των 1.20μ). Στο συμβόλαιο ιδιοκτησίας αναφέρεται όμως η αποθήκη αυτή ως 13 τμ και ύψους 1.20μ, όπου συνάδει με την αυτοψία. Ουσιαστικά θέλησε από παλιά να "εκμεταλλευτεί" τον χώρο που υπάρχει μεταξύ της ανισοσταθμίας και της θεμελίωσης. Πιστεύετε ότι θα μπορούσε αυτή η παράβαση να πάει με αναλυτικό (διάνοιξη τρύπας και ξεμπάζωμα) καθώς ο χώρος αυτός δεν πληροί της προϋποθέσεις για να είναι βοηθητικός χώρος λόγω ύψους? Ή μήπως επειδή εμφανίζεται στο συμβόλαιο με τετραγωνικά, να πήγαινε με ΚΑΤ 3 (αγνοώντας την εγκύκλιο 2) για αποθήκη εμβαδού < 15 τμ και μέσου ύψους < 2.50μ ?
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.