Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Ευχαριστώ για την απάντηση! Σχετικά με τα ΣΑΥ/ΦΑΥ, πως μπορώ να διερευνήσω αν χρειάζονται αυτές οι μελέτες για την ΕΕΔΜΚ σε Ο.Ι (θερμοπρόσοψη με ικριώματα και αυτονόμηση με αντλία θερμότητας)?
  3. καλημέρα (μεταφέρω την ερώτηση κι εδώ) Εργασίες που πρόκειται να γίνουν σε στέγη όπως τοποθέτηση μεμβράνης, αντικατάσταση κεραμιδιών και αντικατάσταση κάποιων σάπιων πετσωμάτων, χωρίς ικριώματα, θα μπορούσαμε να τα συμπεριλάβουμε στο άρθρο 30 ως εργασίες επισκευής-συντήρησης στέγης ή πιστεύετε πρέπει να πάμε με ΕΕΜΚ? Είναι λίγο ιδιαίτερη περίπτωση γιατί υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με δικαστήρια κτλ με τους γείτονες και η βεβαίωση ίσως είναι μονόδρομος προκειμένου να μην ασχοληθώ με έλεχγο για μικροαυθαιρεσίες (αυτό είναι και το έμμεσο 2ο ερώτημα, αν δλδ θα έμπλεκα κι εγώ με του γείτονες στην περίπτωση που δεν ασχοληθώ με αυθαιρεσίες προκειμένου να βγει η βεβαίωση) Ευχαριστώ
  4. ΑΚΡΙΒΩΣ!!! Μιλάει για φυγή νέων επιστημόνων ένας Δ.Υ. που, έχοντας εξασφαλίσει όλα τα πλεονεκτήματα της θέσης, θέλει να κάνει και Ελ.Επ.!!!
  5. @avgoust ... ανάλογα την περίπτωση ... τα αναλύω παραπάνω. Αν θες πες μας τι αφορά η σύνδεση, να το αναλύσουμε ... Είναι οριζόντια ιδιοκτησία ? Είναι με χρήση κατοικία ? Είναι για τα κοινόχρηστα? Είναι μονοκατοικία?
  6. Σε οικοδομή με Π.Σ.Ο.Ι. ζητείται να εκδοθεί ΕΕΔΜΚ για επισκευές στα στηθαία των εξωστών και χρωματισμό της όψης. Το ερώτημα είναι: Ελέγχουμε την νομιμότητα όλων των ιδιοκτησιών (είναι περίπου 40), μόνο την νομιμότητα των όψεων, θεωρούμε την όψη κοινόχρηστη και ελέγχουμε-ρυθμίζουμε τα κοινόχρηστα της οικοδομής ή κάτι άλλο;
  7. Σήμερα
  8. Από τα 5 τεμάχια, μόνο τα 2 αφορούν στο θέμα. Πάντως, και προκειμένου να διαπιστωθεί το τι ακριβώς συμβαίνει, θα πρέπει να γίνει αποτύπωση κι εμβαδομέτρηση από μηχανικό, καθώς κι έλεγχος της σχετικής άδειας. Απάντηση, εξ αποστάσεως, δεν μπορεί να δοθεί
  9. Για να υπάρξει τροποποίηση της σύστασης, θελεις 2 ΗΤΚ ούτως ή άλλως.
  10. Υπεγράφη από τον υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών η Υπουργική Απόφαση με την οποία προσδιορίζονται οι συντελεστές υπολογισμού του ελάχιστου τιμήματος που θα λαμβάνουν το Δημόσιο και οι Δήμοι από την παραχώρηση αιγιαλού και παραλίας. Η θέσπιση, για πρώτη φορά με το νόμο 5092/2024, κατώτατου ανταλλάγματος σε συνδυασμό με την καθιέρωση αποκλειστικά ηλεκτρονικών δημοπρασιών που θα διενεργούνται από το υπουργείο Οικονομικών αποτελούν δικλείδες για τη διασφάλιση της διαφάνειας στις παραχωρήσεις αιγιαλού και παραλίας που θα γίνονται στο εξής. Ο μαθηματικός τύπος από τον οποίο προκύπτει το ελάχιστο μίσθωμα, όπως καθιερώθηκε με το νόμο 5092/2024 είναι: «Αντικειμενική αξία όμορου ακινήτου x Συντελεστής Βαρύτητας Αιγιαλού x Συντελεστής Βαρύτητας Δραστηριότητας x έτη παραχώρησης x 3%». Ο συντελεστής βαρύτητας αιγιαλού εξαρτάται από την περιοχή και το νησί όπου βρίσκεται η παραλία ενώ ο συντελεστής δραστηριότητας συνδέεται με το είδος της δραστηριότητας που θα ασκεί ο παραχωρησιούχος. Με την Υπουργική Απόφαση, οι συντελεστές της εξίσωσης προσδιορίζονται ως εξής: -Ως προς την αντικειμενική αξία, προβλέπεται ότι αν υπάρχουν περισσότερα από ένα ακίνητα που συνορεύουν με την παραχωρούμενη έκταση, με διαφορετικές τιμές ζώνης, τότε λαμβάνεται υπόψη η υψηλότερη από αυτές. Αν τα όμορα ακίνητα δεν είναι ενταγμένα στο σύστημα αντικειμενικών αξιών, λαμβάνεται υπόψη η τιμή ζώνης του πλησιέστερου ακινήτου που είναι ενταγμένο στο σύστημα αντικειμενικών αξιών. -Οι συντελεστές βαρύτητας των αιγιαλών ορίζονται ως εξής: α) Για αιγιαλούς και παραλίες που βρίσκονται στη Μύκονο και την Πάρο: 0,60. β) Για αιγιαλούς και παραλίες που βρίσκονται στην Κρήτη, τη Ρόδο και την Κέρκυρα: 0,35. γ) Για τους λοιπούς αιγιαλούς και παραλίες: 0,25. -Οι συντελεστές βαρύτητας δραστηριοτήτων είναι: α) Ανάπτυξη ομπρελοκαθισμάτων: 1. β) Εκμετάλλευση τροχήλατης καντίνας, ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων: 2. γ) Εκμετάλλευση για θαλάσσια μέσα αναψυχής: 3. δ) Ναυταθλητικά σωματεία (αποκλειστικά για την άσκηση των δραστηριοτήτων τους): 0,1. Υπενθυμίζεται ότι με μεταβατική διάταξη που έχει τεθεί στο νόμο, για τις παραχωρήσεις που θα γίνουν ως τις 31 Δεκεμβρίου 2025 έχει τεθεί μία ακόμη ρήτρα προσδιορισμού του ελάχιστου τιμήματος. Προβλέπεται συγκεκριμένα ότι το τίμημα δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το μέγιστο ενοίκιο που εισέπραξε το Δημόσιο από την παραχώρηση της συγκεκριμένης παραλίας μετά το 2017. Η ρύθμιση αυτή εξειδικεύεται με την Απόφαση ως εξής: -Αν η τιμή που προκύπτει από το μαθηματικό τύπο είναι χαμηλότερη από το μέγιστο μίσθωμα της περιόδου μετά το 2017, τότε το ελάχιστο τίμημα αυξάνεται στο επίπεδο αυτό. Για παράδειγμα, αν το ελάχιστο τίμημα είναι 10.000 ευρώ αλλά μια χρονιά μετά το 2017 η παραλία είχε παραχωρηθεί για 11.000 ευρώ, τότε το ελάχιστο τίμημα γίνεται 11.000 ευρώ. -Αν η τιμή που προκύπτει από το μαθηματικό τύπο είναι περισσότερο από 15 % υψηλότερη από το μέγιστο μίσθωμα της περιόδου μετά το 2017, τότε το ελάχιστο τίμημα προσδιορίζεται στο επίπεδο αυτό (μέγιστο μίσθωμα μετά το 2017+ 15 %). Για παράδειγμα αν από τον μαθηματικό τύπο προκύπτει ελάχιστο μίσθωμα 12.000 ευρώ αλλά το μέγιστο μίσθωμα που είχε εισπράξει το Δημόσιο μετά το 2017 ήταν 10.000 ευρώ, τότε το ελάχιστο μίσθωμα γίνεται 11.500 ευρώ. Αν πρόκειται για παραχώρηση σε όμορη επιχείρηση, η οποία γίνεται ύστερα από αίτηση της τελευταίας, τότε το ποσοστό προσαύξησης γίνεται 25 %. Για παράδειγμα αν από τον μαθηματικό τύπο προκύπτει ελάχιστο μίσθωμα 13.000 ευρώ και το μέγιστο μίσθωμα που είχε εισπράξει το Δημόσιο μετά το 2017 ήταν 10.000 ευρώ, τότε το ελάχιστο μίσθωμα γίνεται 12.500 ευρώ. View full είδηση
  11. Υπεγράφη από τον υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών η Υπουργική Απόφαση με την οποία προσδιορίζονται οι συντελεστές υπολογισμού του ελάχιστου τιμήματος που θα λαμβάνουν το Δημόσιο και οι Δήμοι από την παραχώρηση αιγιαλού και παραλίας. Η θέσπιση, για πρώτη φορά με το νόμο 5092/2024, κατώτατου ανταλλάγματος σε συνδυασμό με την καθιέρωση αποκλειστικά ηλεκτρονικών δημοπρασιών που θα διενεργούνται από το υπουργείο Οικονομικών αποτελούν δικλείδες για τη διασφάλιση της διαφάνειας στις παραχωρήσεις αιγιαλού και παραλίας που θα γίνονται στο εξής. Ο μαθηματικός τύπος από τον οποίο προκύπτει το ελάχιστο μίσθωμα, όπως καθιερώθηκε με το νόμο 5092/2024 είναι: «Αντικειμενική αξία όμορου ακινήτου x Συντελεστής Βαρύτητας Αιγιαλού x Συντελεστής Βαρύτητας Δραστηριότητας x έτη παραχώρησης x 3%». Ο συντελεστής βαρύτητας αιγιαλού εξαρτάται από την περιοχή και το νησί όπου βρίσκεται η παραλία ενώ ο συντελεστής δραστηριότητας συνδέεται με το είδος της δραστηριότητας που θα ασκεί ο παραχωρησιούχος. Με την Υπουργική Απόφαση, οι συντελεστές της εξίσωσης προσδιορίζονται ως εξής: -Ως προς την αντικειμενική αξία, προβλέπεται ότι αν υπάρχουν περισσότερα από ένα ακίνητα που συνορεύουν με την παραχωρούμενη έκταση, με διαφορετικές τιμές ζώνης, τότε λαμβάνεται υπόψη η υψηλότερη από αυτές. Αν τα όμορα ακίνητα δεν είναι ενταγμένα στο σύστημα αντικειμενικών αξιών, λαμβάνεται υπόψη η τιμή ζώνης του πλησιέστερου ακινήτου που είναι ενταγμένο στο σύστημα αντικειμενικών αξιών. -Οι συντελεστές βαρύτητας των αιγιαλών ορίζονται ως εξής: α) Για αιγιαλούς και παραλίες που βρίσκονται στη Μύκονο και την Πάρο: 0,60. β) Για αιγιαλούς και παραλίες που βρίσκονται στην Κρήτη, τη Ρόδο και την Κέρκυρα: 0,35. γ) Για τους λοιπούς αιγιαλούς και παραλίες: 0,25. -Οι συντελεστές βαρύτητας δραστηριοτήτων είναι: α) Ανάπτυξη ομπρελοκαθισμάτων: 1. β) Εκμετάλλευση τροχήλατης καντίνας, ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων: 2. γ) Εκμετάλλευση για θαλάσσια μέσα αναψυχής: 3. δ) Ναυταθλητικά σωματεία (αποκλειστικά για την άσκηση των δραστηριοτήτων τους): 0,1. Υπενθυμίζεται ότι με μεταβατική διάταξη που έχει τεθεί στο νόμο, για τις παραχωρήσεις που θα γίνουν ως τις 31 Δεκεμβρίου 2025 έχει τεθεί μία ακόμη ρήτρα προσδιορισμού του ελάχιστου τιμήματος. Προβλέπεται συγκεκριμένα ότι το τίμημα δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το μέγιστο ενοίκιο που εισέπραξε το Δημόσιο από την παραχώρηση της συγκεκριμένης παραλίας μετά το 2017. Η ρύθμιση αυτή εξειδικεύεται με την Απόφαση ως εξής: -Αν η τιμή που προκύπτει από το μαθηματικό τύπο είναι χαμηλότερη από το μέγιστο μίσθωμα της περιόδου μετά το 2017, τότε το ελάχιστο τίμημα αυξάνεται στο επίπεδο αυτό. Για παράδειγμα, αν το ελάχιστο τίμημα είναι 10.000 ευρώ αλλά μια χρονιά μετά το 2017 η παραλία είχε παραχωρηθεί για 11.000 ευρώ, τότε το ελάχιστο τίμημα γίνεται 11.000 ευρώ. -Αν η τιμή που προκύπτει από το μαθηματικό τύπο είναι περισσότερο από 15 % υψηλότερη από το μέγιστο μίσθωμα της περιόδου μετά το 2017, τότε το ελάχιστο τίμημα προσδιορίζεται στο επίπεδο αυτό (μέγιστο μίσθωμα μετά το 2017+ 15 %). Για παράδειγμα αν από τον μαθηματικό τύπο προκύπτει ελάχιστο μίσθωμα 12.000 ευρώ αλλά το μέγιστο μίσθωμα που είχε εισπράξει το Δημόσιο μετά το 2017 ήταν 10.000 ευρώ, τότε το ελάχιστο μίσθωμα γίνεται 11.500 ευρώ. Αν πρόκειται για παραχώρηση σε όμορη επιχείρηση, η οποία γίνεται ύστερα από αίτηση της τελευταίας, τότε το ποσοστό προσαύξησης γίνεται 25 %. Για παράδειγμα αν από τον μαθηματικό τύπο προκύπτει ελάχιστο μίσθωμα 13.000 ευρώ και το μέγιστο μίσθωμα που είχε εισπράξει το Δημόσιο μετά το 2017 ήταν 10.000 ευρώ, τότε το ελάχιστο μίσθωμα γίνεται 12.500 ευρώ.
  12. Στη φυγή συντελούν διάφοροι παράγοντες, μεταξύ των οποίων η διπλοθεσία, μιας και στερεί εργασία από αυτούς που δεν έχουν την τύχη να βολευτούν στο Δημόσιο. Όλα τα άλλα είναι, απλώς, δικαιολογίες
  13. Χθες
  14. @Pavlos33, σε ευχαριστώ για την συμβουλή! Επειδή έχω μπερδευτεί αν επιτρέπεις, να σου κάνω μία ερώτηση πάνω σε αυτό το θέμα, χωρίς να αμφισβητώ την προηγούμενη απάντηση. Αφού και όταν εκδίδαμε άδειες και με ΓΟΚ 85, αν η σκάλα δεν ανέβαινε στο δώμα, αφαιρούσαμε την οπή, κάτι το οποίο ήταν λογικό γιατί εκεί που έχω οπή, δεν έχω κατοικία. Για το ερώτημα που έθεσα πριν 4 ώρες, ο α' όροφος έχει εμβαδόν 76τ.μ. και σε αυτόν ανεβαίνω με μία σκάλα ξύλινη...Αντίστοιχο ερώτημα έχω και για την ταυτότητα...Γιατί είναι λάθος να γράψω ότι έχω ισόγειο 80τ.μ. και α' όροφο 76τ.μ..; Χαιρετώ και καλό βράδυ!
  15. Έχεις κάνει λάθος, για να επισυνάψεις αρχεία στο μηνυμά σου, πάτα τις 3 τελίτσες πάνω δεξιά, διάλεξε επεξεργασία και επισύναψε τα εν λόγω αρχεία στο ποστ σου.
  16. Τα έχω ανεβάσει στο μειλ [email protected] το δικό μου είμαι [email protected],δείτε στα εισερχομενα sox-2024-04-23-8.pdf Έγγραφο 55.pdf ΔΕ 29-2013..pdf 2K2024.pdf Έγγραφο 54.pdf
  17. evietrian

    Νόμος 4495/2017

    Καταπληκτική δουλειά! Τόσο ωραία οργανωμένη..! Συγχαρητήρια και πολλά ευχαριστώ!😊
  18. Συνάδελφοι επιτρέψτε μου μερικές σκέψεις και από μένα. Η δραστική ουσία γλυφοσάτη περιέχεται τόσο στο γνωστό από το παρελθόν σκεύασμα, όσο και σε άλλα πολλά καθώς η πατέντα της monsanto (σήμερα bayer) έχει λήξει αρκετά χρόνια πριν και έτσι η κάθε εταιρία μπορεί πλέον ελεύθερα να παρασκευάζει ζιζανιοκτόνο με την ίδια δραστική ουσία στην ίδια σύνθεση. Τα σκευάσματα αυτά κυκλοφορούν νόμιμα στην Ε.Ε και στη χώρα μας ο περιορισμός είναι ότι η αγορά τους να γίνεται από κάποιον που έχει πάρει πιστοποιηση ορθολογικής χρήσης φυτοφαρμάκων. Ουσιαστικά είναι ένας αριθμός ερωτήσεων με πολλαπλές απαντήσεις σαν τεστ. Τίποτα το δύσκολο και τίποτα το φοβερό. Όμως, από το τίποτα καλό είναι να υπάρχει διότι μέσω του τεστ αυτού γνωσιακά όλο και κάτι μένει. Στην πράξη βεβαίως ξέρουμε ότι συνήθως τα καταστήματα γεωργικών εφοδίων προμηθεύουν όποιον ζητήσει χωρίς κανένα περιορισμό. Σε ένα ιδανικό κόσμο όπου η φύση θα είχε αφεθεί να κάνει τη δουλειά της και η αλυσίδα δεν θα είχε διαταραχθεί από εμάς στο παραμικρό, προφανώς και δεν θα χρειάζονταν φυτοφάρμακα. Μη θεωρείτε ότι μόνο η γλυφοσάτη υπάρχει. Υπάρχουν πολύ ισχυρά εντομοκτόντα και μυκητοκτόνα τα οποία είναι διασυστημικά και όχι επαφής, (από τα οποία καθαρίζονται με νερό τα φρούτα και τα λαχανικά μας.). Δείτε σε μεγάλες εκτάσεις κάμπων όταν ψεκάζουν το ψεκαστικό νέφος που δημιουργείται. Επίσης, σε ένα ιδανικό κόσμο θα έπρεπε το σύνολο της παραγωγής να γίνεται με βιολογική καλλιέργεια. Στη βιολογική καλλιέργεια υπάρχει σχεδόν μόνο η πρόληψη, η φυτοπροστασία γίνεται με τα γνωστά θεϊκός χαλκός, θειάφι, κλπ, ενω σε επίπεδο θεραπείας σε περίπτωση ασθένειας φυτού και προσβολών, ελάχιστα πράγματα μπορεί να κάνει ο παραγωγός. Δευτερευόντως, αν βγουν αγροτικά προϊόντα στα ράφια και ενώ είναι χωρίς χημικά φυτοφάρμακα, έχουν σχήμα και όψη διαφορετική (πχ με στίγματα, ίσως τρύπες από το σκουλικάκι που βγήκε κλπ) παύουν να είναι εμπορεύσιμα καθώς ο κόσμος έχει συνηθίσει να βλέπει αυτά τα φρούτα με την άριστη όψη πλην όμως "βομβαρδισμένα" με ότι κοκτειλ φυτοφαρμάκων υπάρχει. Η επικρατούσα-συμβιβαστική άποψη είναι η λεγόμενη ορθολογική χρήση φυτοφαρμάκων η οποία προϋποθέτει γνώση από τους αγρότες μας, (φυσικά συνείδηση) αλλά και ελέγχους από τις κρατικές υπηρεσίες στα προϊόντα για υπολειμματική δράση, τήρηση του ελάχιστου χρόνου συγκόμιδής κλπ. Το να αναθεματίσουμε στο πυρ το εξώτερον τα φυτοφάρμακα το ξέρουμε και μπορούμε να το κάνουμε όλοι. Αλλά μετά να προβληματιστούμε, αν θα υπάρξει επισιτιστική κρίση και αν οι τιμές όσων αγαθών θα καταφέρουν να παράξουν, αν έχουν 10 πλάσια τιμή από ότι πριν. Ας δούμε ένα άλλο θέμα. Για την υγεία μας μήπως οι περισσότεροι από εμάς δεν λαμβάνουμε χημικά φάρμακα; Από το θεωρούμενο "αθώο" ντεπόν μέχρι ότι φάρμακο υπάρχει για τις ασθένειες μας. Στα φάρμακα για την υγεία μας υπάρχει σχέση κόστος-όφελος και σωστή δοσολογία. Κατά τη γνώμη μου το ίδιο και στα φυτοφάρμακα θα έπρεπε να υπάρχει και θεωρώ ότι εκεί θα πρέπει οι αρμόδιες υπηρεσίες να εστιάσουν με ταυτόχρονη ενημέρωση αλλά και ελέγχους στα προϊόντα. Οι χειριστές ψεκαστικών θα πρέπει να έχουν γνώση στο να τηρούν τις οδηγίες των γεωπόνων και της ετικέτας και να εφαρμόζουν ορθές πρακτικές, όπως για παράδειγμα να μην ψεκάζουν με άνεμο ή με μεγάλη πίεση και εκπλύνεται περίσσευμα υγρού στο έδαφος, να μην ψεκάζουν με ακατάλληλα πάνω στην ανθοφορία (για να μη θανατώνονται οι μέλισσες), να προσέχουν όταν ρεντίζουν δίπλα σε ποτάμια να μην το ρίχνουν μέσα στο νερό και πολλά ακόμα. Έτσι λοιπόν και τα ζιζανιοκτόνα θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο όπου πραγματικά δεν μπορεί να γίνει αλλιώς και με ορθές πρακτικές προκειμένου να περιορίζονται στο ελάχιστο δυνατόν οι αρνητικές συνέπειες στο περιβάλλον. Μια λάνθασμένη πρακτική την οποία την επισημαίνουν και οι γεωπόνοι τα τελευταία χρόνια είναι να μην γίνεται χρήση ζιζανιοκτόνων στους ελαιώνες των οποίων τα αγριόχορτα μπορούν να καθαριστούν με μηχανικά μέσα και να συντελέσουν με τη σειρά τους-αφημένα στο έδαφος-σε περαιτέρω αύξηση οργανικής ουσίας. Με χαρά βλέπω πλέον αγρότες να εφαρμόζουν αυτή την πρακτική και να μην ψεκάζουν τα χορτάρια του ελαιώνα τους (πόσο μάλλον νωρίς το χειμώνα όπως έκαναν παλιότερα) αλλά είτε να τα φρεζάρουν είτε να τα καταστρέφουν με καταστροφέα. Βεβαίως υπάρχουν και αυτοί (από δική μου άτυπη στατιστική είναι και μεγάλης σχετικά ηλικίας) οι οποίοι ψεκάζουν χωρίς μέτρο και έχουν μετατρέψει τα χωράφια τους σε νταμάρια να μη φυτρώνει χορτάρι. Αυτά τα χωράφια σε μερικά χρόνια θα είναι άχρηστα, ενώ φυσικά και η οικολογική ζημιά δεν είναι αμελητέα. Η προσωπική μου γνώμη έχοντας και ο ίδιος ενασχόληση με τη γη είναι ότι πρέπει με μυαλό γνώση και αγάπη για τη φύση να την ενοχλούμε όσο το δυνατόν λιγότερο. Αν για παράδειγμα έχουμε το κτήμα μας τον κήπο μας κλπ, όπου η παραγωγή μας είναι σε μικρή κλίμακα, εξυπακούεται ότι μπορούμε να εφαρμόσουμε ακόμη και πλήρη βιολογική καλλιέργεια στα δέντρα και τα λαχανικά μας.
  19. Καλησπερα συνάδελφε. Σιδεροκέφαλος και συγχαρητήρια για την επιτυχία σου. Δεν γνωρίζω να απαντήσω στο ερώτημα σου περί ασφαλιστικού, αλλα 2-3 πραγματάκια που θεωρώ σημαντικά κ πως πρέπει να προσέξεις: - Χρειάζεται άδεια από υπηρεσιακό συμβούλιο, δεν αρκεί η συναίνεση του προϊσταμένου. Πρέπει επίσης να δηλωθούν ώρες εργασίας, αντικείμενο. Από εδώ και πέρα τα πράγματα είναι σχετικά ρευστά ανάλογα με το υπηρεσιακό, ορισμένα βάζουν πλαφόν ωρών, ενω αλλα είναι πιο άνετα ως προς τα περιθώρια. -Πρέπει να κανείς κανονικά έναρξη ως ελεύθερος επαγγελματίας, όποτε καλύτερα θεωρώ να το αρχίσεις αφού καθοριστεί για τα επόμενα χρόνια η τοποθέτηση σου, εάν αλλάξεις υπηρεσία απαιτείται να ξανά-αιτηθείς άδεια και να τακτοποιήσεις έδρες κλπ. -Μεγάλη, τεράστια προσοχή στα θέματα της κινητικότητας, πριν κανείς οποιαδήποτε κίνηση να μελετήσεις παρά πολύ καλα το νομοθετικό πλαίσιο (ΕΣΚ, ΥΚ, πληθώρα εγκυκλίων και διάσπαρτων νόμων), καθώς και τα οργανογράμματα των φορέων που σε ενδιαφέρουν. Δηλαδή, τόσο ως προς το φορέα όσο και ως προς την ειδικοτητα. Σκέψου πολύ καλα εάν σε συμφέρει να τοποθετηθείς ως μηχανικός, είναι πιθανό να είναι πιο ανεκτικοί ως προς την εξωτερική εργασία εάν παραμείνεις διοικητικός. Να γνωρίζεις ότι από φορείς της αυτοδιοίκησης ως μηχανικός ,άπαξ και πας, ειδικά σε τεχνικές υπηρεσίες, δεν θα σε αφήσουν να φύγεις μετα ποτέ, καθώς απαιτείται σύμφωνη γνώμη αιρετού -που δεν την δίνουν- (γεγονός που σε επηρεάζει έμμεσα ως προς τον στόχο σου της εξωτερικής απασχόλησης), όποτε προσοχή στις δηλώσεις σου! Extra: Αναζήτησε στο diavgeia βάζοντας τα κατάλληλα κριτήρια σχετικές αποφάσεις, ώστε να έχεις έναν «μπούσουλα» προς τα που να κινηθείς!
  20. To περίγραμμα του αυθαίρετου ορόφου είναι 80 τμ. Αυτή θα είναι η υπέρβαση δόμησης που θα βάλεις. Μη μπλέξεις με τέτοιους υπολογισμούς. Λογικά θα χρειαστείς και ΜΣΕ (εκτός αν είναι κατηγορία 1 ή2)
  21. Πολύ σωστά, ωστόσο, αν κάπου βλέπουμε μια τόσο σοβαρή κατάχρηση, ας γίνεται και καμια επίσημη καταγγελία, όχι μόνο στα φόρουμ.. Όσο για το οικονομικό κόστος συντήρησης των περιουσιών, από ίδια πείρα τα λέμε αυτά, ως συμπάσχοντες. Ασφαλώς ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει, ιδίως αν τα λεφτά δεν είναι περιορισμός.
  22. Είστε συνταξιούχος? Δεν θα έπρεπε ίσως να καταδικάζετε τόσο εύκολα. Οι εποχές σας ήταν των παχιών αγελάδων....Εκτός αν προτιμάτε την φυγή τόσων επιστημόνων στο εξωτερικό. Να μείνει δηλαδή η Ελλάδα με ανειδίκευτους εργάτες.
  23. Καλησπερα συναδελφοι, Ενας πελατης θελει να κανει προσθηκη σοφιτας σε υφισταμενο κτιριο του οποιου η αδεια του εχει βγει το 2000 (με ΓΟΚ). Κοιταξα το διαγραμμα δομησης που ειχε κανει η τοτε μηχανικος και το υπολοιπο δομησης του ειναι 2 τ.μ. Το πρωι πηγα στην πολεοδομια να επιβεβαιωσω αν γινεται η προσθηκη (ειχα παει προ τριμηνου και ο υπαλληλος με ειχε διαβεβαιωσει πως βγαινει αδεια κανονικα). Στην πολεοδομια ρωτησα μια υπαλληλο η οποια μου ειπε πως για να γινει προσθηκη χρειαζεται να υπολοιπεται δομηση ανω των 10 τ.μ. και συνεπως δεν προβλεπεται προσθηκη. Ηθελα να ρωτησω αν εχει τυχει σε καποιον παρομοια περιπτωση ή εαν καποιος γνωριζει που το αναφερει αυτο στη νομοθεσια. Ευχαριστω εκ των προτερων. Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσίευσής σου. Επίλεξε "επεξεργασία" (3 τελείες άνω δεξιά) και διόρθωσέ το. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Μην ανοίγεις χωρίς ουσιαστικό λόγο νέο θέμα και χωρίς πρώτα να κάνεις αναζήτηση σε ήδη υπάρχον, με ίδιο ή παραπλήσιο περιεχόμενο. Το θέμα σου συγχωνεύτηκε στο παρόν. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. akis73
  24. Καλησπέρα σε όλους. Μετά από αυτοψία σε ακίνητο διαπίστωσα ότι ο ιδιοκτήτης (μοναδικός ιδιοκτήτης οικοπέδου) έχει κατασκευάσει πρόσθετο όροφο. Η σύνδεση των δύο ορόφων γίνεται εσωτερικά από το ισόγειο διαμέρισμα, μέσω ξύλινης σκάλας. Για να τοποθετηθεί η σκάλα ο ιδιοκτήτης άνοιξε οπή εμβαδού περίπου 4,00τ.μ. και έτσι το ισόγειο είναι 80τ.μ. και ο όροφος 76τ.μ. κατοικία και 4τ.μ. η οπή της σκάλας. Εγώ ως υπέρβαση δόμησης για τον όροφο θα μπορούσα να δηλώσω τα 76τ.μ. και την σκάλα να την συμπεριλάβω στην λοιπή παράβαση;
  25. Οι νεότεροι προσπαθούν για ένα καλύτερο αύριο, με ότι μέσα διαθέτουν συνάδελφε. Δύσκολες εποχές, ισχνών αγελάδων όπως ειπες.
  26. Γενικά πάντως ισχύει το εξής, ή θα θεωρήσεις έναν χώρο θερμική ζώνη, άρα πρέπει να τον ζεστάνεις - ψύξεις ή ΜΘΧ με ότι αυτό συνεπάγεται.
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.