Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.314


  2. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.020


  3. jojo

    jojo

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      934


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.981


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/03/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. εχει εφαρμοσει κάποιος αυτο εδω? https://www.minfin.gr/web/guest/yperesies/-/asset_publisher/UepLeEsgUYmA/content/e-eureterio-aigialon?inheritRedirect=false&redirect=https%3A%2F%2Fwww.minfin.gr%2Fweb%2Fguest%2Fyperesies%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_UepLeEsgUYmA%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-1%26p_p_col_count%3D1
    2 points
  2. Version X6.3

    85.858 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5167/24 (ΦΕΚ 207Α/20.12.2024) Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Προσθήκες N.5015/23 (ΦΕΚ 20Α/02.02.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. την αναλυτική περιοδική δήλωση οικοδομοτεχνικού έργου και το αντίγραφο αποδεικτικού υποβολής ΑΠΔ.
    1 point
  4. Αφενός ο 4030 δεν ισχύει πλέον, αφετέρου η εν λόγω υποχρέωση είχε ήδη πάψει να ισχύει 20140515 ΦΕΚ1241Β ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΡΗΣΗΣ ΑΡΧΕΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ & ΥΓΕΙΑΣ.pdf
    1 point
  5. Δεν νομίζω ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει πώς.... Και, για να πούμε και του στραβού το δίκηο, δεν φταίνε αυτοί (οι υπάλληλοι) Υπάρχουν τόσοι νόμοι, εγκύκλιοι κλπ κλπ, και συνεχώς βγαίνουν νέοι, που όχι μόνο λένε άλλα από τους προηγούμενους νόμους, αλλά κυρίως ....δεν καταργούν τους προηγούμενους!!!!! Έτσι, δεν υπάρχει περίπτωση να υπολογιστεί κάποια οριστική σύνταξη, με βάση κάποιο νόμο, που δεν θα αναιρείται όμως, από κάποιο άλλο νόμο!!!! Οπότε δεν υπάρχει και σχετικό λογισμικό υπολογισμού......και πώς να υπάρχει ???? με βάση ποιό νόμο να γίνει ????? Υ.Γ. Γιατί γίνεται αυτό??? Υποτίθεται ότι έγινε ο ΕΦΚΑ (με τους διάφορους νέους νόμους) και όλα τα ταμεία, και όλοι οι έλληνες υπάγονται σε αυτόν. Όμως όλα τα παραμάγαζα (ΙΚΑ, ΤΣΜΕΔΕ, ΤΕΒΕ, κλπ κλπ κλπ) εξακολουθούν να υπάρχουν (με τους δικούς τους νόμους), απλά και μόνο με μιά μεγάλη ταμπέλα "ΕΦΚΑ", έξω από την παράγκα τους
    1 point
  6. εγώ θα έλεγα να μην βιαστείς να κάνεις έναρξη ελ επαγγέλματος μέχρι τη στιγμή που πραγματικά θα το χρειασθείς (πχ σφραγίδα ή τιμολόγιο)
    1 point
  7. Κάνε τη διαδικασία του Ερμή και άλλαξε και τα passwords ώστε να είναι αδύνατο το initialize... Τέλος φύλαξε με ευλάβεια τα νέα passwords
    1 point
  8. τωρα, βεβαια, εγω θεωρω οτι η νομικη και πολεοδομική ορολογια ειναι "συνενωνω". Σαν "συνενωση" καταγραφεται στα συμβολαια και το υποθηκοφυλακειο. Η προσαρτηση-κατα τη γνωμη μου - αναφερεται σε μονομερη πραξη "επεκτασης/καταληψης" Οσο για το ερωτημα, αυτο "Δηλαδη σε σχεση με αυτο που ρωτησα χθες, μπορεις να προσαρτησεις ενα συνολο απο μη αρτια και να προκυψει ενα αρτιο και οικοδημησιμο κατα παρεκκλιση εφοσον καθενα προυπαρχει της χρονολογιας παρεκκλισης? αν το καταλαβα καλά, Θα ελεγα οτι, ενα συνολο απο μη αρτια μπορουν να δημιουργησουν ενα αρτιο και οικοδομήσιμο, εφοσον το τελικο γηπεδο εχει τον "κανονα". Για να εχουν παρεκκλιση πρεπει ηδη να την εχει τουλαχιστον το ενα απο αυτα, οχι να αποκτησουν σημερα "παρεκκλιση".
    1 point
  9. Νεώτερα από το μέτωπο...... (πάρτε πασατέμπο, ποπ-κορν κλπ)! Την Παρασκευή πήρα εντολή πληρωμής για το συνολικό ποσό, έτοιμος - αποφασισμένος να το πληρώσω άμεσα, για να προχωρήσει η διαδικασία. Μου ανακοίνωσε όμως ο υπάλληλος ότι δεν μπορώ να το πληρώσω αυθημερόν, παρά μόνο από την Τρίτη και μετά και μόνο στην ΕΤΕ και Άττικα. (και άλλη καθυστέρηση, σκέφτηκα, αλλά ....μου βγήκε σε καλό!!!) Το τριήμερο βρήκα καιρό και διάβασα το νόμο, που αναφέρει η απόφαση για τον τρόπο υπολογισμού της εισφοράς αναγνώρισης πλασματικών ετών.(Ν. 3863/10, αρθ. 10, παρ, 18) Εκεί λέει ότι το ποσό εξαγοράς κάθε μήνα είναι το 20% του 25πλάσιου του ΗΑΔ (ημερομίσθιου ανειδίκευτου εργάτη) την ημερομηνία που υπεβλήθη η αίτηση (2013), και εφόσον η αίτηση υπεβλήθη πριν το 2016 η έκπτωση για πληρωμή μετρητοίς είναι 15% και όχι 2% ανά έτος αναγνώρισης, που ισχύει σήμερα. Απλά googlαροντας βρήκα ότι το ΗΑΔ του 2013 είναι 26,18€ (έχω γίνει εργατολόγος - συνταξιολόγος λέμε....) Με βάση αυτά, το ποσό που πρέπει να πληρώσω μετρητοίς είναι : 26,18 x 25 x 20% x 60 x 85% = 6.675,9€ ( περίπου 1900€ λιγότερα από ότι λέει η απόφαση! ) Προφανώς την Τρίτη (χτες) ήμουν πάλι εκεί και από τον δεύτερο όροφο, με πήγαν στον προϊστάμενο (που υπογράφει και την απόφαση). Ο "κύριος" αυτός, με ύφος 50 καρδιναλίων και φανερά ενοχλημένος, που ένα ον χαμηλοτάτης υποστάθμης τόλμησε να μπεί και να τον αμφισβητήσει, μου τόνισε ότι το ΤΣΜΕΔΕ έτσι τα υπολογίζει (έχει δικό του μπαϊράκι) και εν πάσει περιπτώσει να πάω να τα δούν στον ημιόροφο στις εισφορές. Εκεί, η κυρία προϊσταμένη, φανερά ενοχλημένη και αυτή, με δέχτηκε και ...με έστειλε στον δεύτερο όροφο. Όταν της είπα ότι από κει έρχομαι με έστειλε στο ισόγειο (στον ξανθό κύριο δίπλα στο πρωτόκολο!!!). Ο κύριος αυτός, με έστειλε στον ημιόροφο! Όταν του είπα ότι από κει έρχομαι, μου είπε ότι μάλλον δεν είδαν ότι με αφορά ο "παληός νόμος" και να ξαναπάω. Η κυρία προϊσταμένη του ημιορόφου, (μου ζήτησε συγνώμη για την ταλαιπωρία) και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον κύριο του ισογείου μου είπε να κάνω ένσταση. Το ήξερα ότι εκεί θα κατέληγα, αλλά απλά ήθελα κάποια επιβεβαίωση. Νομίζω ότι, εμμέσως μεν, επιβεβαιώθηκα, αφού όπως φαίνεται κανείς δεν ήθελε να πιάσει την "καυτή πατάτα" Αφού περίμενα σε ουρά 20-25 ατόμων, για περίπου 1 ώρα στο πρωτόκολο, ολοκληρώθηκε η, πιστεύω εποικοδομητική, επίσκεψή μου στο αγαπητό μας ΤΣΜΕΔΕ. (βοήθειά μας). Η ...συνέχεια επί της οθόνης (αναμείνατε)!
    1 point
  10. "Αίρεση αναβλητική: όρος που προστίθεται στη δικαιοπραξία, σύμφωνα με τον οποίο η επέλευση των αποτελεσμάτων της αναβάλλεται έως το χρονικό σημείο που θα συμβεί και εφόσον συμβεί γεγονός μελλοντικό και αβέβαιο" δλδ θα παρει μεν τις καθετες 5 και 6 αλλά οταν γινει η ενταξη αρα εξακολουθει να εχει ποσοστο εξ αδιαιρετου σε ολον τον αγρο [μονον αυτο δεν ειχαμε ξαναδει]
    1 point
  11. Η υπέρβαση ύψους προήλθε λόγω θεμελίωσης σε ψηλότερη στάθμη ή μεγάλωσε καθ ύψος τμήμα του κτιρίου κατά την κατασκευή; Αν έγινε το δεύτερο, ως επιπλέον φορτία θα έχεις αυτά που προκύπτουν από το επιπλέον τμήμα του (επιπλέον ύψος 0,30 για κολώνες και τοιχοποιίες).
    1 point
  12. Να μην την ξανασχολιάσω την συγκεκριμενη εγκύκλιο...
    1 point
  13. η 651 έχει συγκεκριμένη δομή και ο μηχανικός δηλώνει υπεύθυνα σε συγκεκριμένες τοπογραφικές μελέτες που του έχουν ανατεθεί. Άν λόγου χάρη του ανατεθεί τοπογραφικό για οριοθέτηση ακινήτου (καλή ώρα που είναι της μόδας για εντοπισμό για το Ε.Κτηματολόγιο) ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ
    1 point
  14. Θέλει προσοχή στο λεκτικό Αν πεις "συνενώνω", έχεις δημιουργία νέου, άρα πας με τον κανόνα Αν πεις "προσαρτώ για βελτίωση της οικοδομησιμότητας", συνεχίζεις με την παρέκκλιση
    1 point
  15. αρα, απαντας έμεσα και στο ερωτημα του φαεθονα, οτι καποιοι εκαναν ήδη περιφραξεις αλλά κατελαβαν "περισσοτερα τμ" απο οσα "δικαιουνταν" Η δικαστικη απαιτηση/δικαίωμα ειναι -μπορει να ειναι μονον - για την κατεδαφιση...οχι για την μετακινηση στα "ορθα όρια"
    1 point
  16. @aretiemp εννοείται ότι δεν θα του βγάλει να πληρώσει τίποτα !!!! σε κάθε περίπτωση προτείνω να επιλέξεις "εφάπαξ δόση με 20% έκπτωση", γιατί δεν ξέρεις τι προκύπτει ....
    1 point
  17. Ίσως να μην έχω καταλάβει σωστά το παραπάνω. 1. Έχω ένα άρτιο κατά παρέκκλιση και ένα όμορο μη άρτιο. Τα συνενώνω και δημιουργώ ένα άρτιο κατά παρέκκλιση. Αυτό είναι βελτίωση της αρτιότητας 2. Έχω ένα άρτιο κατά παρέκκλιση και ένα όμορο μη άρτιο. Τα συνενώνω και δημιουργώ ένα άρτιο κατά κανόνα στο εμβαδόν. Πρέπει να έχω και το πρόσωπο ώστε να είναι οικοδομήσιμο ή οικοδομεί ως άρτιο κατά παρέκκλιση?
    1 point
  18. @gp1 από την υπηρεσία ενημερώνεται το ΙΚΑ... (Ώστε να ενημερωθεί) Ο ιδιοκτήτης έτσι κι αλλιώς είναι υποχρεωμένος να κάνει απογραφή έργου όταν κάνει οικοδομικές εργασίες.
    1 point
  19. εχετε καθε δικαιωμα να αναθεσετε τη δουλεια εκ νεου σε αλλο συναδελφο, αλλα κατα τη γνωμη μου, υπαρχει πολυ μεγαλη πιθανοτητα να καταληξετε στα ιδια, οποτε ειναι αρκετα μεγαλο το ρισκο να μπειτε σε επιπλεον εξοδα σε μηχανικο. Ισως χρειαστειτε και τη βοηθεια νομικου (σε συνεργασια με μηχανικο παντα)
    1 point
  20. στη καρτέλα "χώροι" θα έχεις δυο κύριες εργασίες. Η μία θα αφορά εργασίες του ν. 4178 και η δεύτερη θα αφορά κατοικία ανάλογα τα τετραγωνικά που θα έχεις. Στο κενό κελί θα συμπληρώσεις τα τετραγωνικά που έχεις να αποτυπώσεις. Θα σου βγάλει ένα συμβατικό προυπολογισμό. Στη συνέχεια θα πας στη καρτέλα "κύριες εργασίες" και θα προσθέσεις τις επιλογές "αποτύπωση" και αρχιτεκτονικά. Μετά θα πας στη δεύτερη καρτέλα "επεξεργασία εργασιών" και θα βάλεις τον προυπολογισμό στο αντίστοιχο πεδίο. Θα δεις ότι στο pdf που βγάζει τις αμοιβές θα έχει ξεχωριστά τις νόμιμες αμοιβές για τις εργασίες της ρύθμισης και για την αποτύπωση.
    1 point
  21. Συνάδερφοι δηλώνουμε την ημερήσια εργασία του Μηχανικού για ρυθμίσεις Ν.4014/11 και Ν.4178/13: - Για μηχανικούς εμπειρίας 1-10 ετών: 6,75 ημέρες - Για μηχανικούς εμπειρίας 11-20 ετών: 4,50 ημέρες - Για μηχανικούς εμπειρίας 21+ ετών: 3,38 ημέρες Την αποτύπωση αρχιτεκτονικών πως τη δηλώνουμε;
    1 point
  22. Όρισμοί ΝΟΚ ΤΕΥΧΟΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ Άρα το πέρα των διαστάσεων του κτιρίου μπορεί να είναι στις αποστάσεις Δ ή δ. Προσωπικά έτσι το αντιλαμβάνομαι το παραπάνω...
    1 point
  23. Ενδιαφέρει πιστεύω ιδιώτες και μηχανικούς.Να επισημάνω οτι είναι προτάσεις και μόνο αλλά λογικά οι τελικές αποφάσεις με την μορφή check list θα είναι λογικά γύρω απο αυτο τον αξονα Πρόταση Σε αυτό το πλαίσιο έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η πρόταση, που κατάρτισε Ομάδα Εργασίας του ΤΕΕ/ ΤΚΜ για τον έλεγχο υπαγωγών αυθαιρέτων, η οποία κατατέθηκε στο ΥΠΕΝ, προκειμένου να ληφθεί υπόψη, ενόψει της κατάρτισης της σχετικής υπουργικής απόφασης. Το πλήρες κείμενο της πρότασης του ΤΕΕ/ΤΚΜ, με τίτλο «ελεγκτές υπαγωγών αυθαιρέτων» έχει ως εξής: «Ο έλεγχος δηλώσεων αυθαιρέτων από τους ελεγκτές, οφείλει να διασφαλίσει αφενός το δημόσιο συμφέρον και αφετέρου την πάταξη του αθέμιτου ανταγωνισμού, ελέγχοντας στοιχεία που συναρτώνται με την επιβάρυνση του περιβάλλοντος και τον ορθό υπολογισμό του προστίμου. Ο ελεγκτής λαμβάνοντας υπόψη τις θεσμοθετημένες ανοχές τις πολλαπλές τροπολογίες της νομοθεσίας καθώς και της κατά περίπτωση περιορισμένης σαφήνειας διατύπωση διατάξεων, θα πρέπει να συμπληρώνει τα παρακάτω στοιχεία. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ 1. Ταυτοποίηση ακινήτου με τη δήλωση (ιδιοκτησίας ακινήτου) 2. Έλεγχος δυνατότητας ένταξης α) Προϋφιστάμενο της 28-07-2011 (δικαιολογητικά ιδιοκτήτου) 3. Γεωμετρικά στοιχεία (με ανοχές θεσμοθετημένες και διαστάσεις κτίστη) α) Περιγράμματα(έλεγχος εμπράγματου δικαιώματος με αυθαίρετο,διαστάσεις) β) Ύψος γ) Αποστάσεις από όρια 4. Πληρότητα των προβλεπομενων στοιχείων 5. Πληρότητα στοιχείων μειώσεων και επιβαρύνσεων προστίμων. α) Παλαιότητα β) Ειδικές συνθήκες γ) Συμψηφισμός προστίμων δ) Μ.Σ.Ε -ΚΕΝΑΚ 6.Έλεγχος πληρότητας αναρτημένων στοιχείων Η κατηγορία 3 του άρθρου 96, ελέγχεται μόνο ως προς την επιφάνεια τυχόν αποθηκών και οι αυθαιρεσίες του αρθ. 100 παρ. 5 ( αναλυτικός προϋπολογισμός ) δεν ελέγχονται. Σε περίπτωση διαπίστωσης διαφοροποιήσεων μεγαλύτερων των ανεκτών που δύνανται να ενσωματωθούν, εφόσον υπάρχει αποδοχή από τον μελετητή, ανοίγει η δήλωση και προσαρμόζεται στις παρατηρήσεις χωρίς οποιαδήποτε διαδικασία κυρώσεων. Σε κάθε άλλη περίπτωση παραπέμπεται το πόρισμα στην επιτροπή προσφυγών αυθαιρέτων αρθ. 108. ΑΜΟΙΒΕΣ :Κατηγοριοποίηση αυθαίρετων κατασκευών 1) για αυθαίρετες κατασκευές εως 1982 (κατηγορία 1 και 2) , αυθαίρετες κατασκευές κατηγορίας 3 2) για αυθαίρετες κατασκευές εως< 500.00μ2(κατηγορία 4 και 5) 3) για αυθαίρετες κατασκευές > 500.00μ2(κατηγορία 4 και 5) Για τη 1 και 2 κατηγορία ένας ελεγκτής για την 3 κατηγορία κλιμάκιο δυο ελεγκτών δόμησης Σημειώνεται ότι ο ελεγκτής δόμησης πρέπει να έχει την δυνατότητα πρόσβασης στη δήλωση του ελεγχόμενου». το κείμενο αυτούσιο από εδώ πηγή : http://ecopress.gr/?p=17300
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.