Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/05/2019 in Δημοσιεύσεις
-
Συνάδελφοι, Όποιος νομίζει οτι θα έρθει στην Αγγλία και με το καλημέρα θα πάρει πολλά λεφτά, πλανάται πλάνην οικτράν. Το εύχομαι ολόψυχα, αλλά είναι δύσκολο εκτός αν είναι κάποιος με βαρύ βιογραφικό ήδη. Το ξεκίνημα συνήθως είναι χαμηλό. Αλλά αν αποδείξεις πράγματα, πάρεις γνώσεις και φτιάξεις βιογραφικό με επιτεύγματα, τότε θα τα πουλήσεις και μάλιστα πολύ καλά. Εδώ θα συμμετάσχεις σε σοβαρά έργα, θα διαχειριστείς χρήματα, θα έχεις ευθύνες και θα δουλέψεις σε υψηλά standards. Οι μισθοί των μηχανικών συρρικνώνονται και το ξέρουμε όλοι. Ως επαγγελματίας, τι προτιμάς; Να κάνεις υπομονή, να μη βάζεις στην άκρη στην αρχή αλλά να χτίζεις βιογραφικό ώστε να το εξαργυρώσεις στο μέλλον; Ή να μη βάζεις στην άκρη και να είσαι Ελλάδα με έργα που είναι μετρημένα στα δάχτυλα και ελάχιστη προοπτική; Προσωπικά τον πρώτο μου χρόνο είναι ζήτημα αν έβαλα στην άκρη £400. Έκανα υπομονή όμως και ο χρόνος δούλεψε υπέρ μου. Δεν πλούτισα, αλλά έχω μια πολύ αξιοπρεπή ζωη, μένω Λονδίνο και συγκατοικώ με τη κοπέλα μου. Άνετα όμως θα έμενα και μόνος μου. Τα λεφτά έρχονται, απλά θέλει υπομονή, βιογραφικό και κυνήγι. Δεν χαρίζονται. Και αν σου δώσουν πολλά λεφτά, οι απαιτήσεις και οι ευθύνες αλλάζουν ἀρδην. Κατάντια είναι που η Ελλάδα πλέον έχει πρόβλημα γιατί φεύγει επιστημονικό προσωπικό και μένουν πίσω με τους συνδικάλες να κάνουν δουλειά και τους βετεράνους συνταξιούχους. Εδώ πληρώνω φόρους με χαρά, γιατί βλέπω υποδομές, οργάνωση και σοβαρό κράτος. Και όπως έχω πει σε Αγγλάρες, αν θέλετε να με πετάξετε έξω λόγω Brexit τότε φεύγω αύριο το πρωί. Θα πάω σε άλλη χώρα να δουλέψω με χαρά. Και τότε να δω ποιος θα χάσει χρήματα από τους φόρους που πληρώνω και την συνεισφορά μου σε νέους Αγγλάρες φοιτητές και μηχανικούς που διαχειρίζομαι και αναπτύσσω. Με παιδιά είναι δύσκολο εδώ, αλλά θέλει πολύ δουλειά. Τα έξοδα πάνε στον Θεό. Ειδικά στο Λονδίνο είναι καταστροφή. Πολλοί μετακομίζουν έξω από Λονδίνο ή ακόμα και επαρχία. Άλλοι φέρνουν γονείς από Ελλάδα, άλλοι δουλεύουν από το σπίτι και πάει λέγοντας. Υπάρχουν λύσεις. Κάποιος έγραψε οτι η Βρετανία είναι υπερβολικά υπερτιμημένη, δεν αξίζει και οτι σε σύγκριση με άλλες χώρες τη βάζει στο ίδιο επίπεδο με την Ελλάδα. Δεν υπάρχει καν συζήτηση εδώ. Εκτός αν στην Ελλάδα υπάρχουν έργα, επενδύσεις, ανάπτυξη, σοβαρή φορολογία στον ελεύθερο επαγγελματία, σοβαρά πανεπιστήμια, σοβαρή βιομηχανία, προοπτική, αξιοκρατία και δεν το ξέρω. Γιατί εδώ τουλάχιστον τα βλέπω από το 2012 που ήρθα. Και ως λαός, έχουν πολλά ελαττώματα αλλά είναι αρκετά ευφυής. Η εξυπνάδα δεν είναι προνόμιο μόνο των Ελλήνων.3 points
-
Το βασικό πρόβλημα εδώ δεν είναι η διαστασιολόγηση του αεραγωγού και του έξτρα ανεμιστήρα, που λύνεται σχετικά εύκολα. Το δύσκολο πρόβλημα είναι η σωστή αποχέτευση των συμπυκνωμάτων που θα δημιουργούνται αναπόφευκτα.3 points
-
Εγώ επίσης θα σχολιάσω ότι ναι, μεν είναι κατάντια να συγκατοικούν άνθρωποι διαφορετικών οικογενειών στο ίδιο σπίτι, αλλά είναι κατάντια δική τους, όχι του κράτους (του αγγλικού εν προκειμένω). Δε καταλαβαίνω δηλαδή σε τι φταίει το κράτος που οι άνθρωποι το κάνουν αυτό. Δε τους στοίβαξε υποχρεωτικά, μόνοι τους πήγαν και στοιβάχτηκαν.2 points
-
Διαδικασία Αδειοδότησης Απλούστευση και προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών γνωστοποίησης λειτουργίας Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, Θεάτρων και Κινηματογράφων ΚΥΑ 16228-2017 ΦΕΚ 1723/Β/18-5-2017 Online Διαδικασία Γνωστοποίησης https://notifybusiness.gov.gr/assets/index.html Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις (ΚΥΑ) για Απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών έκδοσης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος 1) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1/31600 (ΦΕΚ Β 3106/2013) - Απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών έκδοσης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, Θεάτρου και Κινηματογράφου 2) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1/34824 (ΦΕΚ Β 3402/2013) - Απλούστευση και Προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών γνωστοποίησης ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος λιανικής διάθεσης τροφίμων και ποτών (Κατηγορίας III της Υγειονομικής Διάταξης)-Ένταξη των διαδικασιών στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) που λειτουργούν ως Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε.) 3) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1/34825 (ΦΕΚ Β 3403/2013) - Απλούστευση και Προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών γνωστοποίησης ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Παροχής Υπηρεσιών Υγειονομικού Ενδιαφέροντος (Κ.Π.Υ.Υ.Ε.) - Ένταξη των διαδικασιών στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π) που λειτουργούν ως Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε) 4) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ Φ.Α.2.2 1506 20-1-2014 - Απλούστευση και Προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών ίδρυσης και λειτουργίας α) Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος λιανικής διάθεσης τροφίμων και ποτών (Κατηγορίας ΙΙΙ Υγειονομικής Διάταξης) και β) Καταστήματος Παροχής Υπηρεσιών Υγειονομικού ενδιαφέροντος -Σύστημα Γνωστοποίησης» Εν ολίγοις για όλα τα Κ.Υ.Ε. ισχύει η 1 εκτός των Κ.Υ.Ε. της Κατηγορίας ΙΙΙ (Επιχειρήσεις Λιανικού & Χονδρικού Εμπορίου) της Υ.Δ. 96967 ήτοι: α) Επιχειρήσεις λιανικής & Χονδρικής διάθεσης τροφίμων & ποτών - Παντοπωλεία - Οπωροπωλεία - Οπωρολαχανοπωλεία - Κρεοπωλεία - Πτηνοπωλεία-Αυγοπωλεία - Ιχθυοπωλεία - Κάβες εμφιαλωμένων ποτών - Καφεκοπτεία - Πρατήρια ελαίων και λιπών - Πρατήρια άρτου - Πρατήρια ετοίμων φαγητών - Υπαραγορές Τροφίμων (Super Markets, Cash & Carry) - Πρατήρια γάλακτος και ειδών ζαχαροπλαστικής - Αμιγή πρατήρια ειδών ζαχαροπλαστικής - Κατάστημα ξηρών καρπών και ζαχαρωδών προϊόντων - Καταστήματα προϊόντων αλλαντοποιΐας και τυροκομίας - Πρατήρια κατεψυγμένων προϊόντων - Πώλησης τροφίμων εντός καταστήματος ψιλικών & σε αναπηρικά περίπτερα - Λαϊκές αγορές - Πλανόδιοι και στάσιμοι μικροπωλητές τροφίμων και ποτών β) Πώληση τροφίμων και ποτών μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου για τα οποία ισχύει η 2 και εκτός των κάτωθι Επιχειρήσεων Παροχής Υπηρεσιών : - Κομμωτήρια - Κουρεία - Καταστήματα περιποιήσεως χεριών-ποδιών (manicure-pedicure) - Εργαστήρια δερματοστιξίας (τατουαζάδικα) για τα οποία ισχύει η 3. 5) Οικ. 1519 - Ενημέρωση αρμοδίων Υπηρεσιών για τη συγκέντρωση απαραίτητων δικαιολογητικών - αποστολή φακέλου για τη γνωμοδότηση της Υγειονομικής Υπηρεσίας για χορήγηση αδείας ίδρυσης και λειτουργίας καταστήματος Υγειονομικού ενδιαφέροντος - Εγκύκλιος ΥΠΕΣΔΔΑ 33758/1993 - Διευκρινιστική του αρ. 28 του Ν.2130/1993 που αναφέρεται στην μεταβίβαση στους Ο.Τ.Α. της αρμοδιότητας χορήγησης αδειών ίδρυσης Κ.Υ.Ε. (Χρήσιμο το Αρ. 41γ για την απόσταση των 50μ των Κέντρων Διασκέδασης απο Ι.Ν., σχολεία, νοσοκομεία κ.λ.π.) - Εγκύκλιος Γ1β ΓΠ 38006 - Παροχή Διευκρινήσεων για θέματα εφαρμογής απλούστευσης διαδικασιών Αδειοδότησης-Γνωστοποίησης & του Αρθρ. 44 της 1169-2011-ΕΕ (13-7-15) Υγειονομικές Διατάξεις Α. Υγειονομική Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ.47829 - ΦΕΚ 2161Β / 23.06.2017 Β. Υγειονομική Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ. 96967 ΦΕΚ 2718/Β/4-11-2012 που περιλαμβάνει: Υ1γ/Γ.Π/οικ. 96967 ΦΕΚ 2718/Β/4-11-2012 - Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες διατάξεις. Εγκύκλιος 1. Υγειονομική Διάταξη Υ1γ-Γ.Π οικ 96967 Β4ΣΨΘ-Ν6Ω Εγκύκλιος 2. Παρέχονται οδηγίες για την Υγειονομική Διάταξη Υ1γ/Γ.Π οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΦ8Θ-8Ψ3 Εγκύκλιος 3. Διευκρινήσεις σε ερωτήματα που προκύπτουν από την εφαρμογή της Υγειονομικής Διάταξης Υ1γ/Γ.Π οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΥΤΘ-405 Εγκύκλιος 4. «Παρέχονται οδηγίες για το άρθρο 12 παρ. β. «Μεταφορείς –Οχήματα μεταφοράς τροφίμων & ποτών» της Υ.Δ. με αριθμ. Υ1γ/Γ.Π /οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΔΘΘ-1ΙΨ Εγκύκλιος 5. «Παρέχονται οδηγίες για τις Επιχειρήσεις Λιανικής διάθεσης τροφίμων (Περίπτερα-Ψιλικά) της Υ.Δ. με αριθμ. Υ1γ/Γ.Π /οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΝΜΘ-ΡΟΥ Εγκύκλιος 6. Επιχειρήσεις παρασκευής ή και προσφοράς τροφίμων και ποτών σε κινητούς ή προσωρινούς χώρους. ΒΛΒΠΘ-ΖΓ0 Γ. Υγειονομική Διάταξη Α1β 8577/83 ΦΕΚ 526/Β'/23-09-1983 Δ. Υγειονομική Διάταξη Υ.Δ. ΕΙβ 221/65 Περί διαθέσεως λυμάτων και βιομηχανικών αποβλήτων (ΦΕΚ 138/Β/24-2-65) Αλλαγή χρήσης - Βεβαιώσεις χώρου κύριας χρήσης (ΒΧΚΧ) Α. Εγκύκλιος ΑΠ 38283 - Έκδοση Άδειας Δόμησης για αλλαγή χρήσης που ορίζει πότε απαιτείται έκδοση άδειας αλλαγής χρήσης. Β. Χρήσεις γης σε περιοχή αμιγούς κατοικίας (για καταστήματα χωρίς παρασκευαστήριο και τραπεζοκαθίσματα) Ήχος - Θόρυβος Μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας από θορύβους μουσικής των Κέντρων διασκέδασης που περιλαμβάνει: - Υ.Α. Α5/3010/1985 - Μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας από θορύβους μουσικής των Κέντρων διασκέδασης και λοιπών Καταστημάτων - Υ.Α. Υ2/οικ. 15438/2001 - Τροποποίηση της υ.δ Α5/3010/85, (593/Β) «μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας από θορύβους μουσικής Κέντρων Διασκέδασης και λοιπών καταστημάτων» Βοηθητικά Αρχεία Α. Διάγραμμα Ροής για επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος ΚΥΕ Β. Διάγραμμα ροής καφενείου σε .dwg Γ. Έντυπο-Γνωστοποίηση Απλούστευση πλαισίου άσκησης μεταποιητικών και συναφών δραστηριοτήτων τροφίμων και ποτών (ΦΕΚ 1061/Β/28-03-2017) Δ. Αίτηση Βεβαίωσης Καταλληλότητας Ν.4442/16 ΣΤ. Γνωστοποίηση καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος Για συγκεκριμένο οδηγό να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τον συνάδελφο Antiermitianos1 point
-
Από πολύ παλιά λέγοντας "μπλοκάκι" εννοούσαμε ότι κάποιος ελ. επαγγελματίας εργάζονταν κυρίως σε κάποια εταιρεία και αμείβονταν με παραστατικό παροχής υπηρεσιών αλλά ήταν πρακτικά σαν μισθωτός και με την "σκέτη" έννοια "μισθωτός" εννοούσαμε το κλασικό μισθωτό μηχανικό που δεν είχε κάνει έναρξη στην εφορία. Στην συνέχεια και μετά τον ΚΦΕ (ν.4172/2013) και πριν την εφαρμογή του ασφαλιστικού νόμου (ν.4387/2016) συνεχίσθηκε/υπήρχε πάλι η έννοια "μπλοκάκι" και εννοούσαμε/εννοούμε το ότι ο ελ. επαγγελματίας αντιμετωπίζονταν/ται πλέον ΚΑΙ φορολογικά σαν να ήταν μισθωτός. Με την έναρξη του ασφαλιστικού νόμου (ν.4387/2016) μπήκε και η έννοια του ελ. επαγγελματία που αντιμετωπίζεται ασφαλιστικά ως μισθωτός, και άρα προέκυψε και εκεί η έννοια του "μπλοκάκια". Επομένως κάπως έπρεπε να γίνεται ο διαχωρισμός (στις μεταξύ μας συνομιλίες και γραπτά) και με απλό και κατανοητό τρόπο των δύο αυτών "αντιμετωπίσεων" του "μπλοκάκια" χωρίς κάθε φορά να αναφέρουμε τον αντίστοιχο νόμο και τις αντίστοιχες προϋποθέσεις κλπ κλπ. Επομένως υπάρχει διαφορετικός «ορισμός» του «μπλοκάκια» ανάλογα από ποια νομοθεσία τον προσεγγίζουμε. Το "Φορολογικό μπλοκάκι" είναι ελ. επαγγελματίας αλλά έχει τα φορολογικά χαρακτηριστικά μισθωτού. Είναι φορολογικά υπόχρεος τήρησης βιβλίων, ΦΠΑ, παρακράτησης φόρων, χαρτόσημων κτλ., απλά η φορολόγηση του εισοδήματός του γίνεται με την κλίμακα των μισθωτών, επίσης δικαιούται ετήσιας έκπτωσης φόρου έως 1.900€-2.100€, χωρίς έκπτωση δαπανών παρά μόνο των ταμειακών καταβολών από 1/1-31/12 που αφορούν ασφαλιστικές εισφορές. Ο τρόπος αυτός της φορολογικής αντιμετώπισης του ελ. επαγγελματία σαν να ήταν μισθωτός γίνεται υποχρεωτικά εφόσον συντρέχουν (αθροιστικά) οι προϋποθέσεις του άρθρου 12 § 2 περ. στ' (ΚΦΕ-Φορολογικός Νόμος) ν.4172/2013. Το "Ασφαλιστικό μπλοκάκι" είναι ελ. επαγγελματίας αλλά έχει τα ασφαλιστικά χαρακτηριστικά μισθωτού. Ο τρόπος αυτός της ασφαλιστικής αντιμετώπισης του ελ. επαγγελματία, δηλαδή η ένταξή του στο άρθρο 39 § 9 περ. στ' (Ασφαλιστικός Νόμος) ν.4387/2016 σαν να ήταν μισθωτός είναι δυνητικός (αφού ο ασφαλισμένος "που αιτείται" ξεκινάει τη διαδικασία έτσι ώστε η αντιμετώπισή του ασφαλιστικά να γίνεται σαν να ήταν μισθωτός). Τα δύο αυτά "μπλοκάκια" διέπονται από διαφορετικές νομοθεσίες (αυτή του ασφαλιστικού και αυτή του φορολογικού νόμου) οπότε: -- ένας ελ. επαγγελματίας στον οποίον συντρέχουν οι προϋποθέσεις του ΚΦΕ (ν.4172/2013), τότε υποχρεωτικά φορολογικά θα αντιμετωπισθεί ως "μισθωτός" ["φορολογικό μπλοκάκι"] αλλά μπορεί ο ίδιος ελ. εππαγελματίας στον οποίον συντρέχουν οι προϋποθέσεις του Ασφαλιστικού νόμου (ν.4387/2016), τότε ασφαλιστικά δύναται να αντιμετωπισθεί (εφόσον ο ίδιος το αιτηθεί) ή και να μην αντιμετωπισθεί (εφόσον ο ίδιος ΔΕΝ το αιτηθεί) ως "μισθωτός" ["ασφαλιστικό μπλοκάκι"] και το ανάποδο -- ένας ελ. επαγγελματίας που δυνητικά ασφαλιστικά (εφόσον ο ίδιος το αιτηθεί) θα αντιμετωπισθεί ως "μισθωτός" ["ασφαλιστικό μπλοκάκι"] μπορεί φορολογικά υποχρεωτικά (εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις) να αντιμετωπισθεί ή και να μην αντιμετωπισθεί υποχρεωτικά (εφόσον ΔΕΝ συντρέχουν οι προϋποθέσεις) ως "μισθωτός" ["φορολογικό μπλοκάκι"] π.χ. ενδεικτικά "φορολογικό μπλοκάκι" και ταυτόχρονα "ασφαλιστικό μπλοκάκι" ως "φορολογικό μπλοκάκι" θα πρέπει να πληροί τις προϋποθέσεις του άρθρου 12, παρ. 2στ΄ του ΚΦΕ-Ν.4172/2013 οπότε υποχρεωτικά αντιμετωπίζεται φορολογικά ως μισθωτός ως "ασφαλιστικό μπλοκάκι" θα πρέπει να πληροί τις προϋποθέσεις της παρ. 9 του άρθρου 39, του νόμου 4387/2016 και να αιτηθεί (δυνητικά) την ένταξή του στην παρ. 9 του άρθρου 39, του νόμου 4387/2016 οπότε και θα αντιμετωπισθεί ασφαλιστικά ως μισθωτός ως "φορολογικό μπλοκάκι" θα πρέπει να μην έχει την εμπορική ιδιότητα ως "ασφαλιστικό μπλοκάκι" δεν ενδιαφέρει ποιο επάγγελμα ασκεί αρκεί «να υπάγεται ή θα υπάγονταν κατά την έναρξη ισχύος του νόμου, στην ασφάλιση του ΟΑΕΕ και του ΕΤΑΑ, και να αμείβεται με δελτίο παροχής υπηρεσιών» ως "φορολογικό μπλοκάκι" θα πρέπει να μη διατηρεί επαγγελματική εγκατάσταση που διαφέρει από την κατοικία του. ως "ασφαλιστικό μπλοκάκι" είναι αδιάφορο αν διατηρεί ή όχι εγκατάσταση διαφορετική από την κατοικία του ως "φορολογικό μπλοκάκι" θα πρέπει να μην αποκτά εισόδημα από μισθωτή εργασία, ως "ασφαλιστικό μπλοκάκι" δεν μπορεί να είναι παράλληλα και μισθωτός. ως "φορολογικό μπλοκάκι" ο φόρος εισοδήματος και η εισφορά αλληλεγγύης, υπολογίζονται/επιβάλλονται είτε επί του πραγματικού εισοδήματος είτε επί του τεκμαρτού εισοδήματος ανάλογα με το ποιο είναι το μεγαλύτερο. ως "ασφαλιστικό μπλοκάκι" οι ασφαλιστικές εισφορές υπολογίζονται/επιβάλλονται στο συνολικό ποσό του παραστατικού παροχής υπηρεσιών. Δηλαδή στο μικτό ποσό χωρίς αφαίρεση τυχόν επαγγελματικών δαπανών και με την υποβολή της ΑΠΔ, ενεργοποιείται αυτομάτως η καταβολή ασφαλιστικών εισφορών.1 point
-
Homer, είναι παλιά ειδοποιητήρια. Η προθεσμία τους ήταν η 31η Δεκεμβρίου 2018, και αν δεν έχουν πληρωθεί, έχουν ήδη μεταφερθεί σαν οφειλές στην σελίδα του ΕΦΚΑ. Το 2014-Α δεν έχει βγει ακόμα.1 point
-
Τέθηκε ένα ερώτημα (άρα κάτι αναζητάς), δόθηκε μια περίπου απάντηση από μένα, εν συνεχεία καταρρίφθηκε από έναν άλλο συνάδελφο και κατέληξα λέγοντας σου να μην τη λάβεις υπόψη (γνώμη μου). Η άποψη σου εν τέλει, ποιά είναι; Στα πλαίσια μιας κουβέντας γενικού χαρακτήρα πάντα. Με ενδιαφέρει να την διαβάσω.1 point
-
Ναι. Να συμψηφιστεί όλο το ποσό. Θα μπορούσες να είχες προς υπαγωγή μόνο τα 30 τμ αυθαιρέτως κλεισμένου ΗΧ που είχε τακτοποιηθεί με Ν. 3843 και λόγω μειωμένων προστίμων με βάση το νόμο και φυσικά χαμηλότερης ΤΖ όπως είπες, να σου βγαίνει και πάλι να μην πληρώσεις.1 point
-
https://www.agriniopress.gr/kathestos-domisis-naypakto-syntelestis-domisis/ ΦΕΚ τεύχος Δ, με αριθμό 198/25-4-20191 point
-
Οι λογιστές ξέρουν καλά ό,τι τους έχει τύχει. Όταν τους τυχαίνει κάτι για πρώτη φορά, συχνά είναι εξίσου σε απορία με εμάς. Χαρακτηριστικά αν έχετε μπει ποτέ στο forum του taxheaven, πολλές φορές λογιστές ανοίγουν θέματα διότι δεν έχουν ιδέα πώς να αντιμετωπίσουν περιπτώσεις που δεν τους έχουν ξανατύχει και που καμιά φορά δε μοιάζουν και εντελώς σπάνιες. Επί του θέματος, τώρα, υπάρχει μια μικρή λεπτομέρεια που σκέφτηκα μόλις και που ίσως δίνει την απάντηση. Τα συγχρηματοδοτούμενα ερευνητικά, από ΕΕ και από εθνικούς πόρους, δίνουν απαλλαγή ΦΠΑ στο ποσοστό της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης. Συνεπώς εκεί θα πρέπει κάποιος να πληρώσει ΦΠΑ για το ποσό της ελληνικής συμμετοχής παρόλο που δε θα φαίνεται στο τιμολόγιο. Άρα πρέπει να δηλώσει το δικαίωμα έκπτωσης και να υπολογίσει με το χέρι το φόρο σε άλλο κουτάκι. Σε πλήρως χρηματοδοτούμενο από ΕΕ πρόγραμμα ίσως το 349 και το 310 μεταπίπτουν στο ίδιο πράγμα. Αν κάποιος βγάλει άκρη από τη σχετική ΠΟΛ 1128/1997, μπράβο του! ΥΓ: Αν και το θεωρώ δεδομένο, το γράφω καλού κακού. Η ερασιτεχνική μας άποψη επί των λογιστικών ουδεμία ευθύνη δε μας δημιουργεί για τυχόν λάθη που κάνουμε!!1 point
-
Αρχικά εμπιστευόμαστε τον λογιστή / πάμε σε λογιστή... Στην πορεία να βάλω και έναν σχετικό προβληματισμό με το παρακάτω ... μήπως επανέρθουν στην @Sofi01οι αμφιβολίες .... χωρίς να διαφωνώ κατ' ανάγκη με τον @voxson, απλά το θέτω ως post ... https://www.michanikos.gr/forums/topic/26484-εσοδα-με-φπα-και-χωρις-φπα/?tab=comments#comment-3936211 point
-
Η μέθοδος ανάλυσης fourier με καταγραφή microtremor, είτε με τον φυσικό, περίπου λευκό θόρυβο, είτε με τεχνητή δόνηση, έχουν εφαρμοστεί στην έρευνα εδώ και δεκαετίες. Στον ανά-σχεδιασμό υφιστάμενων κατασκευών δεν μπορεί να έχει ωστόσο χρησιμότητα. Οι ιδιοπερίοδοι που λαμβάνονται υπόψη στις μεθόδους ελέγχου με βάση τα εντατικά μεγέθη (ισοδύναμη στατική και φασματική) αναφέρονται σε δυσκαμψία γυμνού φορέα στην οριακή κατάσταση λειτουργικότητας. Όχι στην πραγματική δυσκαμψία σταδίου ΙΙΙ (μετά την διαρροή), ούτε και σε δυσκαμψία με τα οιονεί μόνιμα, μαζί με τις τοιχοπληρώσεις. Όθεν, το microtremor είναι απολύτως μη αξιοποιήσιμο. Στην περίπτωση μεθόδων ελέγχου με βάση την παραμόρφωση (μέθοδοι επιτελεστικότητας) η χρονοιϊστορία είναι ουσιαστικά μονόδρομος. Το microtremor δεν ωφελεί... Σε κάθε περίπτωση, αν έχεις στον νου σου κάτι σαν διδακτορικό, η ιστορία αυτή δεν έχει σημαντικές προοπτικές για καλή κατάληξη... Δες πρωτογενή έρευνα από την δεκαετία του 1970 σε σχέση με το microtremor και σε σχέση με τις μεθόδους αντισεισμικού σχεδιασμού...1 point
-
Είναι κανονικό εισόδημα με δικαίωμα έκπτωσης φόρου, απλά δεν έχει ΦΠΑ, χωρίς να έχει κάποια άλλη φορολογική ιδιορρυθμία. Άρα 349.1 point
-
Χριστός Ανέστη. Δεν γνωρίζω αλλά νομίζω στον 310 "Εκροές Απαλλ/νες και εξαιρούμενες χωρίς δικαίωμα έκπτωσης) διότι είναι απαλλασσόμενη εκροή. Επίσης νομίζω ότι θα πρέπει να κάνεις pro-rata (παλαιότερα γινόταν στην στην εκκαθαριστική, τώρα πρέπει να γίνει εντός της περιοδικής) Δεν είμαι τόσο σίγουρος...συμβουλέψου κάποιον λογιστή.1 point
-
Δεν έχει γείωση. Μήπως μετρησες σε παλιά τριπολικη πρίζα που δεν είναι σουκο. Αλλαγή όλες τις τριπολικες σε σουκο κ εκεί θα δεις και με τα μάτια σου αν έχει κ γείωση1 point
-
Χιλιες φορές σκεπή! Εκτός αν εχεις θέματα με το ύψος. Την πληρώνεις μια φορά και ξεγνοιάζεις.... Οτι μόνωση και να κάνεις αν δε πάς σε μπατζετ εφάμιλλο με αυτό τις στέγης θα χεις θέματα. Ακόμη και ακριβή μόνωση να κάνεις εξαρτάται ποιός θα την κάνει κλπ κλπ. Φυτεμένο δώμα καλό σαν ιδέα αλλά μπελαλίδικη δουλειά που θέλει μάστορα με αρ@@@@ πέρα απο σωστή μελέτη αρχικά!1 point
-
ο συγκεκριμένος απορροφητήρας υπολείπεται(*) ακόμα και για κανονικές περιπτώσεις. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θέλεις μια φούσκα και ένα ανεμιστήρα. Ο αγωγός Φ125 είναι αρκετός αν και θα είχες καλύτερα αποτελέσματα με μεγαλύτερη διατομή. Σου συστήνα να επευθυνθείς σε μηχανολόγο να σου υπολογίσει και να σου προτείνει ανεμιστήρες. Οι in-line βολεύουν πολύ αλλά δεν υπάρχουν πολλές επιλογές σε αυτές τις δυναμικότητες. (*) θεωρώ απορροφητήρα που να τραβάει και υδρατμούς και όχι μόνο τις οσμές.1 point
-
Δεν γνωρίζω και δεν μας αφορά στην τελική σε ποιόν αναλογούν τα «έξοδα» …. Αυτό θα το λύσεις εσύ. Αξίζει όμως τον κόπο και το τελικό σίγουρο αποτέλεσμα να ζητήσεις από συνάδερφο κατάλληλης ειδικότητας (μηχανολογία κλπ.) και με ανάλογη ενασχόληση και υποδομή σχετικά να σου κάνει μια σωστή διαστασιολόγηση των απαιτήσεων για την βέλτιστη λύση. (διαδρομή, διατομές, μοτέρ αν και εφόσον χρειαστούν). Αρχιτέκτονες δεν είναι το αντικείμενο μας παρα μόνο να καλύψουμε ή να ομορφύνουμε τους σωλήνες ή τα μηχανικά μέρη που πιθανά θα υπάρξουν. Στην ουσία αχρείαστοι να είμαστε διότι αν χρειαστείς επεμβάσεις και στα δομικά (γυψοσανίδες κλπ.) αρα Αρχιτέκτονα ή Πολιτικό Μηχανικό τότε ανεβάζεις κοστολόγια Συμπερασματικά μιλάς με ειδικότητα Μηχανολόγου ή Ηλεκτρολόγου Μηχανολόγο… ένα έξοδο που θα σε γλυτώσει από πιθανά αλλα έξοδα και με αβέβαια αποτελέσματα. (μη ρωτήσεις τιμές στο φόρουμ και δεν ξέρω και δεν μπορεί να δοθεί κόστος αμοιβών μηχανικών ούτε αναζήτηση στο δημόσιο φόρουμ)1 point
-
Χρόνια πολλά επίσης. Αποτέλεσμα θα έχει αλλά όχι το αναμενόμενο. Εξαρτάται και από τη χρήση που θα του κάνεις. Οι συνήθεις οικιακοί απορροφητήρες είναι υπολογισμένοι για μικρές διαδρομές μέχρι το πολύ 3 m στην ευθεία, μία καμπύλη 90 και με φίλτρο καθαρό. Αν η διαδρομή γίνει μεγαλύτερη, προστεθούν κι άλλες καμπύλες και μείνει λίγο ακαθάριστο το φίλτρο (περίπου 2 μήνες) αρχίζει να μειώνεται η απόδοση. Μια λύση είναι να του βάλεις λίγο πιο ευρύχωρο αεραγωγό δλδ μια διάμετρο μεγαλύτερη απ τη συνήθη. Νομίζω ότι αυτή είναι Φ 100. Επίσης πρόσεξε τη στεγανότητα.1 point
-
Δεν έχει γειώση ο ρευματοδοτης για αυτό σου δείχνει αυτή την τάση. Τουλάχιστον το sonel που έχω έτσι κάνει.1 point
-
έσκασε ηλεκτρολυτικός, ίσως λόγω βραχυκυκλώματος (πριν ή μετά από αυτόν) ή ηλικίας. Νεκροψία στον φορτιστή, συνήθως δεν φταίει η ηλεκτρική εγκατάσταση. Πολύπριζα, μπαλαντέζες και ταυ είναι από τους συνήθεις ύποπτους. Αν θες με το 5035 δες και γείωση. Στο pinned 'Όργανα ελέγχου ΕΗΕ' έχει για 5035 και λινκ για μετρήσεις http://www.elemko.gr/pdf/elemko_instruments.pdf1 point
-
1 point
-
1 point
-
Και εγω πάντως, σαν Τοπογραφος Μηχανικός,ηλεκτρονικά υποβαλλωτο 95% των δηλώσεων.Ομολογω έχω διαβάσει ολο το θέμα και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρεπει να το αποφευγουμε. Ας εξηγησει καποιος ξεκαθαρα να το ληξουμε1 point
-
1 point
-
Μετά από 3 μήνες με την ενασχόληση με τις δηλώσεις τελικά πιστεύω ότι για το καλό του κτηματολογίου και για να μπορεί να γίνει πιο γρήγορα , με λιγότερα λάθη και με τρόπο που να είναι άμεσα αξιοποιήσιμα τα στοιχεία ενδεικνύεται η ηλεκτρονική εφαρμογή , ειδικά αν γίνεται από συναδέλφους μηχανικούς Αν μας ενδιαφέρει σε πρώτο επίπεδο η γρήγορη ολοκλήρωση του κτηματολογίου και όχι η είσπραξη χρημάτων περισσότερων ... θα πρέπει να την προτιμούμε Ασε που πολλά λάθη σε προειδοποιεί το ίδιο το σύστημα ... και είναι γενικά πολύ φιλικό (καλός ο σχεδιασμός του σε γενικές γραμμές) Αν θέλουμε να βγάλουμε περισσότερα χρήματα τότε καλύτερα η συμπλήρωση φακέλων όπου ο όγκος εργασίας γίνεται μικρότερος από εμάς (δεν απαιτούνται ψηφιακά αρχεία , σκαναρίσματα ) Επίσης ένα καλό της εφαρμογής είναι ότι μέχρι να ολοκληρωθεί το έργο έχουν πρόσβαση οι ιδιοκτήτες στα στοιχεία τους (τοπογραφικά ,συμβόλαια κλπ ) αλλά δεν ξέρω αν αυτό γίνεται και στην κατάθεση στα γραφεία αν έχουν δυνατότητα να βλέπουν κάπου ψηφιακά μετά τα δεδομένα τους που κατάθεσαν1 point
-
Πάντως μια παρατήρηση έχω να κάνω. Πολύ χολή σε αυτό το θέμα. Όλος ο τεχνικός κόσμος και μη, προσπαθεί, υπό ασφυκτική πίεση χρόνου να δηλώσει ιδιοκτησίες στο Κτηματολόγιο. Το πρόβλημα είναι η χρονική πίεση. Το αποτέλεσμα προφανώς και δεν θα είναι καλό. Άλλωστε στην Ελλάδα βρισκόμαστε. Πόσες φορές έχει γίνει κάτι καλά. Ας σταματήσει η ανελέητη κριτική, κοιτάξτε λίγο την πραγματικότητα και σταματήστε να κρίνετε όποιον προσπαθεί να κατανοήσει και να φέρει εις πέρας την δουλειά του. Δεν θα μάθουμε τώρα, στην τούρλα του Σαββάτου σε όλους την αναγκαιότητα ενός σωστού Τοπογραφικού Διαγράμματος, ούτε προλαβαίνουμε και να το κάνουμε.Λυπάμαι που το λέω, αλλά αυτή η συμπεριφορά δεν ανταποκρίνεται στον τεχνικό κόσμο όπως τον γνωρίζω. (Συγγνώμη για το άσχετο του θέματος, αλλά πραγματικά συγχύζομαι κάθε φορά που διαβάζω το θέμα με τις υπεροπτικές απαντήσεις)1 point
-
Κανα δυο πράγματα κ από εμένα : - Δεν επιβεβαιώνω , τουλάχιστον μισθολογικά, την άποψη μη chartered = senior technician . Ειδικά σε μικρότερες εταιρείες . Σίγουρα είναι πολύ καλό εργαλείο , αλλά το μην είσαι chartered δεν σε κάνει αυτόματα να θεωρείσαι technician - η Αγγλία είναι αρκετά δύσκολη χώρα για ζευγάρια με παιδιά σε ηλικία παιδικού σταθμού .Αν είναι μεγάλα έχεις την προσαρμογή στο σχολείο κτλ . Αν είναι μικρά (<4) , έχεις έξοδα παιδικού σταθμού . Τα οποία δεν είναι καθόλου αμελητέα . Πολύ συχνά , κάποιος παρατάει τη δουλειά για ένα χρονικό διάστημα έως να μεγαλώσουν τα παιδιά . Ψυχολογικά και οικονομικά , η πιο δύσκολη φάση στην Αγγλία κατά την άποψη μου . - αντιλαμβάνεστε ότι ένα ζευγάρι μηχανικών ( ας πούμε ) 30 χρόνων χωρίς παιδιά , είναι πολύ καλύτερα οικονομικά ( και κοινωνικά ίσως ) από ένα ζευγάρι ίδιας ηλικίας , εμπειρίας κτλ αλλά με παιδιά ηλικίας ας πούμε 1-4 χρονων. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι για έναν σολο μηχανικό εκτός Λονδίνου ( το θεωρώ απλησίαστο ) το οικονομικό δεν βγαίνει . Πλούσιος δεν θα γίνεις άμεσα , αλλά αναλόγως την φάση μπορεί να είσαι αρκετά άνετος . - ο καθένας ψάχνεται και κυνηγάει αυτό που πιστεύει τον γεμίζει περισσότερο . Δεν χρειάζεται να συμφωνούμε όλοι . - ένα μεγάλο θέμα είναι τα παιδιά ( για όποιον έχει , η θέλει ) . Εδώ υπάρχει διάσταση απόψεων. Άλλος λέει ότι τα παιδιά είναι καλύτερα να μεγαλώσουν στην Ελλάδα . Μερικοί τα στέλνουν το καλοκαίρι στους παππούδες . Ας μιλήσουν και άλλοι άνθρωποι που έχουν παιδιά να μας πούνε την γνώμη τους . Εγώ αυτό που χαίρομαι στην Αγγλία ( μικρή , σχετικά , επαρχιακή πόλη ), είναι το ότι Υπάρχει ένας στοιχειώδης σεβασμός . Δεν καπνίζουν μέσα , δεν παρκάρουν σε ράμπες για ανάπηρους , η οδήγηση είναι πολύ λιγότερο επιθετική και άλλα πράγματα που δείχνουν σεβασμό . Κ πανω από ήλιο , θάλασσα και καφέ , εγώ σκέφτομαι σε ποιο μέρος το παιδί μου α) θα γίνει καλύτερος άνθρωπος και β) θα έχει περισσότερες ευκαιρίες στη ζωή του . Δεν είναι σε καμμία περίπτωση όλα ρόδινα στην Αγγλία - πουθενά δεν είναι . Δεν έχουν όμως και όλοι δικό τους σπίτι στην Ελλάδα - Τέλος , θεωρώ ότι υπάρχει πολύ μεγαλύτερη αξιοπρέπεια στη δουλειά στην Αγγλία ( μιλάω για μηχανικούς ) . Και το αντικείμενο είναι σαφώς πιο ενδιαφέρον κατά την άποψη μου .1 point
-
Μην ανησυχείς Ιάσονα... Κι εμείς έχουμε δικούς μας που νομοθετούν.... Είναι οι εταιρείες λογισμικού.... Και είναι πολύ... min. 2000 το κεφάλι για κομπλέ πρόγραμμα ΜΣΕ, Ενισχύσεις, Pushover... συν συντηρήσεις, αναβαθμίσεις και δε συμμαζεύεται1 point
-
Στην ΚΥΑ ΦΕΚ Β 248 /15.02.2017, που υπογράφεται από τον αναπληρωτή υπουργό Περιβάλλοντος Σ. Φάμελλο και τον υπουργό Υποδομών Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη, προβλέπεται, για την τμηματική οριοθέτηση ρέματος που εισήγαγε ο παραπάνω νόμος [4258/14] , ότι η ανάλυση και η τεκμηρίωση των συνεπειών "θα αναφέρεται τόσο στο προς οριοθέτηση τμήμα του υδατορέματος όσο και ανάντη και κατάντη αυτού".1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-