Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.219


  2. georgios_m

    georgios_m

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      2.409


  3. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      12.012


  4. ted78

    ted78

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.717


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/07/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. 1) Στην καρτέλα "Ηλ. Υπηρεσίες"-->"Υποχρεώσεις Κοινωνικής Ασφάλισης"-->"Εισφορές" στο εδάφιο "Ιστορικό Εισφορών από 1/1/2017" στο πεδίο του κάθε μήνα "Εξοφλήσεις Απαιτήσεων Εισφορών" μπορείς να δεις για τον κάθε μήνα από που προέρχονται τα ποσά που τον εξοφλούν (μερικά ... ή ολικά αν είσαι τακτικό πελάτης!!). 2) Όπως και στην καρτέλα "Ηλ. Υπηρεσίες"-->"Υποχρεώσεις Κοινωνικής Ασφάλισης"-->"Καταβολές" στο εδάφιο "Πιστωτικά Υπόλοιπα" μπορείς να δεις τι πιστωτικά ποσά υπάρχουν καθώς και από που προέρχονται. Υ.Γ. Το ποσό της επιστροφής που δηλώθηκε για συμψηφισμό αρχικά υπήρχε στο παραπάνω (2) ---μαζί με πιθανόν άλλα πιστωτικά ποσά--- και μάλιστα όχι ως μια εγγραφή αλλά δώδεκα δωδέκατα του ποσού. Όταν εκδόθηκε το μηνιαίο ειδοποιητήριο (εφόσον η δήλωση του συμψηφισμού έγινε πριν την έκδοσή του ειδοποιητηρίου) μέρος ή όλον του ποσού που υπήρχε στο παραπάνω (2) πήγε στο παραπάνω (1) και μάλιστα ως "Χ" δωδέκατα ανάλογα του ποσού που χρειάστηκε.
    2 points
  2. αγαπητή Μαρία, δεν ξέρω ούτε καν Πολιτικός Μηχ δεν είμαι ώστε να πω. Φαντάζομαι Πολιτικός Μηχανικός θα πρέπει να έρθει, προτίμησε ένα άνθρωπο νεότερης ηλικίας λέω 30 - 55 χρονών και μπορεί να πέφτω λίγο έξω. Να δει τα κτίρια, να δει που πονάνε, αν ειναι επικίνδυνα να κατοικούνται, να υπάρχουν χωρις εργασίες επισκευής. Ο Μηχανικός αυτός θα ξέρει να σε κατευθήνει πιο σωστά. Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσιευσής σου. Eπεξεργασία και διόρθωση. Pavlos 33
    2 points
  3. Δεν ξέρω αν λέει αλήθεια η ψέμματα και ούτε με νοιάζει. Όπως δεν ξέρω επίσης, αν έχει κάποιες άλλες διαφορές με τον μηχανικό του και αν ψάχνει τρόπους να του ασκήσει πίεση. Το βασικό και αυτό που συμφωνούμε είναι, ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με την τακτοποίηση ακόμα και αν δεν γίνει καμία ενέργεια. Τα υπόλοιπα είναι εκ του περισσού.
    2 points
  4. και ποια μπορεί να είναι η άποψη του άλλου ? ότι δεν έκανε λάθος και ότι ο/η ερωτών/οθσα μας λέει ψέματα? ή ότι έβαλε εκεί την πόρτα γιατί εκεί θα προβλέπονταν σε τυχόν νέα διαρρύθμιση? Εξάλλου και εσύ ο ίδιος συμφωνείς ότι αυτό το λάθος δεν επηρεάζει σε καμιά περίπτωση την ρύθμιση? Επομένως προς τι η όλη από δω και πέρα επιπλέον συζήτηση του θέματος? έτσι για να χουμε να λέμε!
    2 points
  5. τι να μιλήσει με το μηχανικό για το κόστος συν/φε? Διορθώνει την κάτοψη και την ξανανεβάζει!! Τι δηλαδή να τη ζητήσει και τα ρέστα! (Πάντως και έτσι να την αφήσει δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ακόμα και μεταβίβαση να γίνει)
    2 points
  6. Φιλε Παύλο οπως θυμασαι στο παρελθον ειχαμε διαφωνησει για το συγκεκριμενο θεμα. Εχω δουλεψει σε κτηματολογια ενα καρο περιοχων.. πιστεψε με, η πλειοψηφια των μηχανικων ειναι αυτο που περιγραφει ο εδω παθων.. αυτο το πραγμα που συμβαινει σε αυτο το φορουμ, οι γνωσεις που εχετε (και διαδιδετε, οπως κανεις πχ και εσυ και βοηθας τοσο κοσμο) και κυριως το επιπεδο ηθικης που υπαρχει εδω μεσα αφορα μονο ενα 10% των μηχανικων.. μακαρι να μην ηταν ετσι αλλα δυστυχως ετσι ειναι, οσο περναει ο καιρος επιβεβαιωνεται και αλλο αυτη η αποψη μου.. Για εσας βεβαια ειναι ευχαριστο αυτο διοτι θα εχετε δουλεια για μια ζωη trust me.
    2 points
  7. είσαι σε ένα καλό δρόμο αλλά και δεν είσαι κιόλας. Σύντομα θα γνωρίσεις το τέρας της Ελληνικής γραφειοκρατίας και θα δεις ότι κατασκευές σαν αυτή που περιγράφεται στο πρώτο video στο land of oportunity με κάποιο τρόπο επιτρέπονται, όπως επιτρέπονται, εδώ όμως θα χρειαστείς αριθμό κυκλοφορίας και σου υπογράφω ότι το Υπουργείο συγκοινωνιών σε μια κατασκευή σαν αυτή που περιγράφεται στο πρώτο video δεν υπάρχει ούτε μια πιθανότητα στο εκατομύριο να σου δώσει άμεσα ή και λίγο αργότερα όσο επιτρέπει η μικρή μας γνώση να γνωρίζει. Ομως κατασκευές σαν αυτή που περιγράφεται στο πρώτο video είναι ωραίες. Είναι ιδιαίτερα ευχάριστο να μένεις με το σπίτι σου σε άλλο τόπο κάθε λίγους μήνες ίσως κιόλας και υπάρχουν άνθρωποι Αθήνα που το έχουν κάνει. Αναφέρομαι όμως σε άτομο που ζει σε σκάφος και αυτό δεν είναι κάτι που είναι μη πραγματοποιήσιμο. Συνέχισε το ψάξιμο και θα βρεις τον δρόμο. Εγώ να σου πω ότι ο τρόπος να περάσεις το Συγκοινωνιών και να πάρεις αριθμό κυκλοφορίας, αν πρέπει στην χώρα, το όχημα με το πλαίσιο να μπορεί να κυκλοφορεί στη χώρα. Ισως να μην είμαστε μαλιστα και η μόνη χώρα που κατασκευές χωρίς άδεια από το Υπουργείο συγκοινωνιών να μπορούν να κυκλοφορησουν, ίσως να υπάρχουν και άλλες ευρωπαικές χώρες που η κίνηση κατασκευών να απαγορεύεται, κατασκευή σαν αυτή που φαίνεται στο πρώτο video λεω' και πιστευω θα σε απασχολεί γιατι όποιος ζει με αυτά τα σπίτια και σε αυτά τα σπίτια, ισως να θέλει και εκτός χώρας να ζησει αν μπορει. Η λύση λοιπόν λέγεται τροχόσπιτο, που πρέπει να βρεις κάτι να παίρνει αριθμό και έγκριση υπουργείου, ακόμα και αν δεν βρεις αυτό που σου αρέσει, ή για οικονομικούς λόγους , είτε γιατί έχεις το μεράκι. Και εγώ το έχω αυτό. Μπορείς να βρεις κάτι μεταχειρισμένο, με τους χώρους που θες και τα άλλα, κρεβάτι με αποθηκευτικό χώρο από κάτω του, τουαλέτα, τροφοδοσία με ρευμα, ντουλάπια με ανακλινόμενη πορτα φτιάχνονται. Τελευταίο να κρατήσω, το ότι "σου είπαν φωτοβολταικά όταν δεν συνδέεσαι με την ΔΕΗ δεν βάζεις". Μια βόλτα σε σελίδες, σε λιμάνια ίσως θα σου δείξει ότι μικρά πάνελ που να μπορούν να υποστηρίξουν ένα μικρό ψυγείο ή / και λίγα φώτα πιστευω ότι γίνονται χωρίς να πρέπει να συνδεθείς με το δίκτυο ΔΕΗ, καθώς ξέρω ότι πουλιούνται, και υπάρχουν panel θέλω να πιστευω που να μπορεί να γίνει.
    1 point
  8. εγώ δεν συμφωνώ Δημήτρη και θα στο πω Κανα. Καθώς πρόσφατα είχα συζήτηση με Συνάδελφο και μου έλεγε πως υπάρχουν Μηχανικοί που κάνουν τακτοποιήσεις με 250 και 350€, δεν συμφωνώ ότι είναι υποχρέωση του Μηχανικού. Οταν ο ιδιοκτήτης πιέζει και ο Μηχανικός κάνει γεναιώτατη έκπτωση ζητώντας αμοιβή τακτοποίησης με 4495, 750€ και κλάμα ο ιδιοκτήτης που άλλοτε δεν έχει, στις παραλίες στις ειδήσεις όμως τους βλέπω συνέχεια και στα διόδια στην Εθνική οδό. Πρόσφατα με τον σεισμό της Παρασκευής ανακοινωνόταν στα νέα ότι έγινε τεράστιο μποτιλιάρισμα στην Εθνική και την Αττική οδό, μόνο όταν ο Μηχανικός πει, ζητάω 750 για μια εργασία των 1570€ αρχίζουν οι γκρίνιες, οι ερωτήσεις, τα ακόμα κάτι, πιο καλό κάτι κάνε μου ρε φίλε!
    1 point
  9. Καλημέρα σε όλους! Μιλησα με υπουργείο μεταφορών και υποδομών (εκεί υπάγεται τώρα η υπηρεσία). Η νέα διεύθυνση της υασβε είναι Ναυαρίνου 28 Καλαμαριά. Τηλέφωνα έβαλαν πριν 3-4 μέρες... είναι τα εξής: 2310 427885 (κα Ζηκοπούλου προϊσταμένη), 2310423566, 2310424027. ωράριο 7.00πμ-15.00μμ (εννοείται πηγα στην παλιά διευθυνση και ταλαιπωρήθηκα... ελπίζω να γλυτώσουν μερικοί με την ανάρτηση αυτή) φιλιά σε όλους
    1 point
  10. Οι ισχύοντες όροι δόμησης καθορίζονται από το ΦΕΚ 181 Δ 85 ως τροποποιήθηκε και ισχύει μαζί με την σχετική απόφαση οριοθέτησης του οικισμού. ο Μ.Σ.Δ είναι το "ταβάνι" συντελεστή δόμησης μέχρι να γίνει η πολεοδομική μελέτη στο μέλλον. Στις εκτός οικισμών περιοχές έχεις τις σχετικές ζώνες χρήσεων από το ΣΧΟΟΑΠ δημ. Εν. Κορώνης (π.χ ΤΑ, ΤΗ, ΑΓΡ κλπ) με τα ελάχιστα όρια αρτιότητας και κατάτμησης να είναι 4.000 τμ και αναφέρει μέσα το ΣΧΟΟΑΠ ότι για λοιπούς όρους δόμησης ισχύει το ΦΕΚ 270/Δ/85 χωρίς τις προβλεπόμενες παρεκκλίσεις και με την επιφύλαξη των διατάξεων περί δικτύου νατούρα 2000.
    1 point
  11. Χωρίς να μου έχει συμβεί (σε ανάλογη περίπτωση ακολούθησα την 1η περίπτωση που αναφέρετε), μπορεί να γίνει το 2) μιας και τα "ίδια κεφάλαια" υπολογίζονται συνολικά και όχι ανά κατηγορία δαπάνης.
    1 point
  12. Από τη στιγμή που το δικό σου οικόπεδο έχει πρόσωπο σε δρόμο και μπορεί να οικοδομηθεί έστω και με παραχώρηση, αν βλέπεις ότι δεν υπάρχει διαμορφωμένος δρόμος και σε παλιά συμβόλαια δεν αναγράφεται κάτι δεν νομίζω ότι πρέπει να ψάξεις κάτι περισσότερο. Ενδεχομένως, αν κάποιος πρέπει να ψάξει είναι ο γείτονας που μπορεί να μην έχει πρόσωπο σε οδό. Στους οικισμούς πριν πολλά χρόνια όταν τα σπίτια ήταν ακόμη πλινθόκτιστα, πολλές φορές άφηναν ένα μικρό κενό μεταξύ τους για να απορρέουν τα νερά από τις σκεπές και ήταν μια άτυπη συμφωνία μεταξύ τους, όπου βεβαίως μέσα από τα στενά αυτά με πολύ μεγάλη δυσκολία μπορούσε να χωρέσει άνθρωπος. Τα άλλα πολύ στενά δρομάκια ή δίοδοι μάλλον προσομοιάζουν προς τις "δουλείες διέλευσης" παρά με κοινόχρηστους χώρους καθώς τις περισσότερες φορές φαίνεται ότι εξυπηρετούσαν μια το πολύ δυο ιδιοκτησίες.
    1 point
  13. @ΚΑΝΑ Αν ήταν πελάτης μου θα έκανα αυτό που λες, αλλά δεν το θεωρώ σωστό να δώσω μια τέτοια συμβουλή στο forum, για τη δουλειά κάποιου άλλου, χωρίς να γνωρίζω την άποψη και των δύο πλευρών.
    1 point
  14. Δηλαδή είχε ο μηχανικός το παλιό το σωστό και αποφάσισε μονος του να κάνει καινούργιο λανθασμένο?
    1 point
  15. Μήπως είχατε συμφωνήσει να κάνετε αλλαγη διαρύθμισης με τον μηχανικό και μετά το μετενοιώσατε?
    1 point
  16. άλλο ο αέρας, όπου χτιζεις νομιμα με αδεια, και άλλο η αποκλειστικη χρηση του δωματος, που δεν την εχεις, αρα το δωμα ειναι κοινοχρηστο, αρα μπορεις να τακτοποιήσεις με το "εκ κατασκευης", αλλά δεν μπορεις να κανεις τροποποιηση της συστασης και να δοσεις χιλιοστα, διοτι δεν ειναι και "σε ολους τους οροφους" Αρα, - ή τακτοποιεις, απλα για να τακτοποιησεις, γενικως και αοριστως, αλλά και χωρις πρακτικο αποτελεσμα ιδιοκτησιακα... αλλά, αν χτισεις μετα δίπλα θα πρεπει να ειναι ανεξαρτητο στατικώς, για να μπορει να γκρεμισθει το τακτοποιημενο μετα 30 χρονια... ...λέμε.... τωωωρα ..... - ή χρησιμοποιεις μερος των χιλιοστων του αερα για να νομιμοποιησεις και να κανεις μονος σου τροποποιηση της συστασης, όπως εχεις δικαιωμα και θα εκανες αν εβγαζες εξ αρχης κανονικη αδεια, οριζοντας μερικα απο τα χιλιοστα του αερα σε αυτα τα τμ. και κρατωντας τα υπολοιπα για το μελλον. Και φορολογικα ωφελεισαι διοτι, τα χιλιοστα που θα παρεις για να τα βαλεις στο αυθαιρετο, θα αφαιρεθουν απο τα χιλιοστα που χρεωνεται σημερα για ΕΝΦΙΑ, σαν υπολοιπο δικαιωματος ανοικοδομησης. Λιγα ή πολλα δεν εχει σημασια. αυτα
    1 point
  17. Αγαπητέ ntanos Η δική μου εμπειρία (και μακάρι να είναι έτσι σε όλη τη χώρα) δείχνει ότι τα νέα παιδιά (<40), στην πλειοψηφία τους, παίζουν τίμια το παιχνίδι. Διότι ο ανταγωνισμός είναι σκληρός, και μόνο με επαρκείς γνώσεις κι επαγγελματική αξιοπρέπεια θα επιβιώσουν. Ένα από τα καλά της κρίσης, είναι ότι αρχίζει να καθαρίζει η ήρα από το σιτάρι.
    1 point
  18. Από τα μέχρι τώρα λεγόμενά σου, αντιλαμβάνομαι ότι στην περιοχή σου δεν υπάρχει "επαρκής" ανταγωνισμός, διότι "μηχανικοί" με τέτοιες συμπεριφορές θα είχαν περιθωριοποιηθεί. Κάνε αυτό που σου πρότεινε ο ΙΑΣΟΝΑΣ πιο πάνω. Έτσι κι αλλιώς το (σωστά αποτυπωμένο) εξαρτημένο διάγραμμα θα σου χρειαστεί για πιθανή ένσταση στο Κτημ/γιο. Ξέχασε λοιπόν την προκαταβολή και βρες ένα σοβαρό συνάδελφο να κάνεις τη δουλειά σου, και να έχεις μια μόνιμη συνεργασία μαζί του από δω και στο εξής. Ίσως θα μπορούσαμε να σε βοηθήσουμε περισσότερο αν ξέραμε την περιοχή, αλλά είναι βασική αρχή του φόρουμ να μην μπαίνουμε σε αυτό το τριπάκι (ψάρεμα πελατών).
    1 point
  19. Μάλλον κάποιος απόφοιτος ΤΕΙ του/της έφαγε την θέση εργασίας και το κρατάει μανιάτικο.
    1 point
  20. Εγώ διορθώνω επάνω στης αδείας και δίπλα κάνω νέο με τους υπολογισμούς.. Αν είναι νέο και το τοπογραφικό, βάζω το εγκεκριμένο και δίπλα το καινούριο....
    1 point
  21. Δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα. Μήπως δεν είναι το κράτος ηλίθιο? Μήπως ηλίθιοι είναι όλοι όσοι εθελοτυφλούν θέλοντας να βαφτίσουν οικοδομήσιμο ένα χωραφάκι το οποίο βρίσκεται σε μέρος με ουδεμία υποδομή (οδικό δίκτυο, πεζοδρόμια, αποχέτευση κλπ) να φιλοξενήσει κατοικίες? ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΗΛΙΘΙΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΗ ΜΑΖΑ?.. Υ.Γ.1 Όταν αγόραζες μη άρτιο γεωτεμάχιο (αγρόκτημα) ήξερες πολύ καλά τι έκανες. Αγόραζες χωράφι προκειμένου να καλλιεργήσεις. Ας έδινες περισσότερα χρήματα και να αποκτούσες οικόπεδο. Υ.Γ.2 Υπάρχουν και οι παρεκλήσεις προκειμένου να μην γίνονται αδικίες.
    1 point
  22. το παράδειγμα ειναι άστοχο η εξέλιξη της Αθήνας δεν έχει να κάνει τόσο με την αρχιτεκτονική όσο με την πολεοδομία και κυρίως με την κρατική πολιτική που εφαρμόστηκε επίσης έχει να κάνει με το γεγονός οτι στην Ελλάδα δεν αρχιτεκτονούν μόνο αρχιτέκτονες τέλος, υπάρχουν και κάποια σημαντικά πλεονεκτήματα που δημιουργήθηκαν μέσα από αυτήν την εξελιξη που σήμερα πλεον έχουν αρχίσει να αναγνωρίζονται ο έλεγχος θα έπρεπε να έπεται της μελέτης στην κατασκευή διότι στα σχέδια "κτιζω ανώγεια και κατώγια" πολλές φορές συμβαίνει το αντίθετο η καμμία πρόταση είναι καλύτερη από τη λανθασμένη (όσο καλή πρόθεση και αν υπάρχει)
    1 point
  23. καθώς Martina η πρώτη σου δημοσίευση δείχνει ένα μικρό σπίτι πάνω σε ρόδες. Σε ενδιαφέρει να το κινείς, θα ήθελες κατα διαστήματα να το "παρκάρεις" κάπου αλλού?
    0 points
  24. "Τα υπόλοιπα είναι εκ του περισσού." [ελπιζω οτι εδω τελειωσαμε με το θεμα...οριστικα ] καλημερα και καλη εβδομαδα σε όλους
    0 points
  25. Υπάρχει δυνατότητα εισαγωγής στο σύστημα της διορθωμένης κάτοψης. Για το θέμα του πιθανού κόστους θα πρέπει να μιλήσετε με τον μηχανικό σας.
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΠΔ 94/2025: Το νέο πλαίσιο για τα Ειδικά Σχέδια Περιβαλλοντικού Ισοδυνάμου Αναβάθμισης Πόλεων
      Με το Προεδρικό Διάταγμα υπ’ αριθμ. 94/2025, που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Α’ 196/11.11.2025, θεσπίζεται ολοκληρωμένο και θεσμικά κατοχυρωμένο πλαίσιο για την περιβαλλοντική αντιστάθμιση των κινήτρων δόμησης που παρέχει ο Νέος Οικοδομικός Κανονισμός (ΝΟΚ).

      Το νέο σύστημα στοχεύει στη διασφάλιση της ισορροπίας μεταξύ αυξημένης δόμησης και αστικού περιβάλλοντος, μέσω της εκπόνησης και έγκρισης των Ειδικών Σχεδίων Περιβαλλοντικού Ισοδυνάμου Αναβάθμισης Πόλεων (Ε.Σ.Π.Ι.Α.Π.).

      Το Π.Δ. εφαρμόζει τις προβλέψεις των άρθρων 66–71 του ν. 5197/2025 και εισάγει μια νέα διοικητική διαδικασία η οποία καθορίζει:

      τα μέτρα περιβαλλοντικού ισοδυνάμου,


      τη διαδικασία έγκρισης των Ειδικών Σχεδίων,


      το ύψος του περιβαλλοντικού ανταλλάγματος,


      τις προϋποθέσεις εκκίνησης οικοδομικών εργασιών για άδειες που αξιοποιούν αυξημένους συντελεστές.
      • 0 απαντήσεις
    • «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»: Οι πρώτοι πίνακες αποτελεσμάτων 102.508 εγκεκριμένων και 13.351 απορριπτέων αιτήσεων
      Αναρτήθηκαν από το ΥΠΕΝ τα αποτελέσματα των πρώτων αποφάσεων που αφορούν στο πρόγραμμα «ΑΛΛΑΖΩ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΑ».

      Η απόφαση που αφορά με θέμα: Έγκριση προσωρινών και οριστικών αποτελεσμάτων υποβολής αιτήσεων του προγράμματος «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»: https://diavgeia.gov.gr/doc/6ΔΙ34653Π8-1ΓΠ

      Σύμφωνα με την υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/140497/820/ 18.12.2024 (Β’ 6969) κοινή υπουργική απόφαση Προκήρυξης του Προγράμματος «ΑΛΛΑΖΩ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΑ», που θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο της Δράσης του RePowerEU 16994 «Ενεργειακή απόδοση και προώθηση των ΑΠΕ για αυτοκατανάλωση» με την υποστήριξη του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει αποφασίστηκε:
      • 0 απαντήσεις
    • Οι αλλαγές στο απαιτούμενο επίπεδο γνώσεων και τις ειδικότητες μηχανικών των τεχνικών ασφαλείας
      Δημοσιεύθηκαν στον Ν.5239/25 με τίτλο «Δίκαιη Εργασία για Όλους: Απλοποίηση της Νομοθεσίας – Στήριξη στον Εργαζόμενο – Προστασία στην Πράξη – Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις» στο ΦΕΚ 178/Α'/17.10.2025 του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, οι αλλαγές για το απαιτούμενο επίπεδο γνώσεων και τις ειδικότητες μηχανικών που αφορούν τους τεχνικούς ασφαλείας.

      Πιο συγκεκριμένα:

      Άρθρο 30 Απαιτούμενο επίπεδο γνώσεων τεχνικού ασφαλείας - Τροποποίηση άρθρου 502 Κώδικα Εργατικού Δικαίου

      Tο άρθρο 502 διαμορφώνεται ως εξής:

      «Άρθρο 502 Απαιτούμενο επίπεδο γνώσεων τεχνικού ασφάλειας

      1. Στις επιχειρήσεις, εκμεταλλεύσεις και εργασίες της κατηγορίας Α’ του άρθρου 500, και σε εκείνες της κατηγορίας Β’ του ίδιου άρθρου, που απασχολούν εξακόσια πενήντα (650) άτομα και άνω, ο τεχνικός ασφάλειας πρέπει να έχει
      τα προσόντα της περ. α) ή β) της παρ. 1 του άρθρου 501.
      • 0 απαντήσεις
    • ΕΤΑΜ Αντισεισμικές Συναντήσεις – Θεοδόσης Τάσιος
      Η παρούσα συνέντευξη με τον καθηγητή Θεοδόση Τάσιο, πραγματοποιήθηκε στις 15 Απριλίου 2025 από την καθηγήτρια Ελισάβετ Βιντζηλαίου, στο πλαίσιο της σειράς «Αντισεισμικές Συναντήσεις» που υλοποιείται από το ΕΤΑΜ.

      Επιστημονική Επιμέλεια – Δ.Σ. ΕΤΑΜ.

      Το Ελληνικό Τμήμα Αντισεισμικής Μηχανικής Μέλος της Διεθνούς Ενώσεως Αντισεισμικής Μηχανικής (International Association for Earthquake Engineering – I.A.E.E.) που εδρεύει στο Τόκιο και της Ευρωπαϊκής Ένωσης Αντισεισμικής Μηχανικής (European Association for Earthquake Engineering – E.A.E.E.), που εδρεύει στην πόλη του εκάστοτε Γενικού Γραμματέα της Ενώσεως. Έτος Ίδρυσης 2002
      • 0 απαντήσεις
    • Ember: Οι ΑΠΕ ξεπέρασαν τον άνθρακα στην παγκόσμια ηλεκτροπαραγωγή
      Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025, οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (ΑΠΕ), με την ισχυρή ώθηση της ηλιακής ενέργειας, ξεπέρασαν για πρώτη φορά την παραγωγή από άνθρακα και το μερίδιο που κατέχει στην ηλεκτροπαραγωγή παγκοσμίως. Όπως δείχνει νέα έκθεση του Ember, η παραγωγή από ΑΠΕ αυξήθηκε κατά 363 TWh (+7,7%), φτάνοντας τις 5.072 TWh, ενώ η παραγωγή από άνθρακα μειώθηκε κατά 31 TWh, στις 4.896 TWh. Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο των ανανεώσιμων πηγών στην παγκόσμια ηλεκτροπαραγωγή αυξήθηκε σε 34,3% (από 32,7%), ενώ το μερίδιο του άνθρακα μειώθηκε σε 33,1% (από 34,2%).

      Παράλληλα, το Ember αναφέρει πως η αύξηση της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκά και αιολικά πάρκα ξεπέρασε την παγκόσμια αύξηση της ζήτησης για ρεύμα, ενώ μόνη της, η ηλιακή ενέργεια κάλυψε το 83% αυτής της αύξησης, με πολλές χώρες να καταγράφουν νέα ρεκόρ.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.