Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Gousgounis

    Gousgounis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.633


  2. Pyrasfaleia

    Pyrasfaleia

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      234


  3. Manolis gon

    Manolis gon

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      6.449


  4. mechgiann

    mechgiann

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      400


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 21/09/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. 20/9/2019 Update! Στο έντυπο κρατήσεων ΔΟΥ, αντικατάσταση των 4ψήφιων ΚΗΔ με τους νέους 10ψήφιους Μία μικροδιόρθωση, για να μην νιώθει το πρόγραμμα τελείως παραμελημένο... Θα πρέπει μόλις βρω λίγο ελεύθερο χρόνο να αφαιρέσω και το ΤΣΜΕΔΕ απο το συνολικό κόστος άδειας
    3 points
  2. Πρόκειται για διαμέρισμα ή μονοκατοικία? Μόνο στις μονοκατοικίες διασταυρώνονται τα τμ άδειας και ΠΕΑ... Η διαφορά είναι ασήμαντη (ούτε 2%) και δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις πρόβλημα ακόμη και σε έλεγχο! Είχα περίπτωση μονοκατοικίας στον α κύκλο με άδεια 124τμ, ΠΕΑ και Ε9 121 τμ και ολοκληρώθηκε χωρίς κανένα πρόβλημα.
    1 point
  3. Όταν εν μια νυκτί μετονομάζονται σχολές αυτά είναι τα αποτελέσματα. Δεν γίνεται επειδή μπήκαν 2-3 ενεργειακά μαθήματα στην όποια σχολή μηχανκών, αυτή να μετονομάζεται σε ΗΜΜΥ (βλ. Κρήτη, Βόλος κλπ) Η ΗΜΜΥ της Κρήτης έχει καλό όνομα αλλά για ηλεκτρονική (κομμάτι μηχανικού η/υ οπότε θα σου πρότεινα να μείνεις σε αυτό το κομμάτι. Όποιος θέλει να πάρει γνώσεις ενεργειακού μηχανικού τότε 4 είναι οι (παλιές κλασικές) επιλογές με την εξής σειρά κατά τη γνώμη μου: ΗΜΤΥ Πάτρα ΗΜΜΥ ΕΜΠ ΗΜΜΥ Θεσσαλονικη ΗΜΜΥ ΔΠΘ
    1 point
  4. @MAR_PAX Δεν το γνωρίζω αλλά πραγματικά πιστεύω ότι αν χρειαζόταν κάτι θα το είχε στα απαραίτητα δικαιολογητικά. Πιστεύω ότι είσαι εντάξει και προχωράς.
    1 point
  5. Έξυπνη κίνηση. Θα αυξηθεί ο αριθμός των θεατών καθώς (στην καλύτερη περίπτωση), με ένα εισιτήριο θα βλέπουν δυο αθλήματα...
    1 point
  6. H παλιά Φ15 (η 1589 δηλαδή) δεν ισχύει πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Η καινούρια Φ15 (ΚΥΑ 136860/1673) δεν έχει πεδίο εφαρμογής στη συγκεκριμένη περίπτωση όπως αναφέρεται ρητά στο άρθρο 1 εδάφιο 5β "Σε αποθήκες, σε χώρους διοίκησης (γραφεία) ή/και σε επιμέρους εμπορικές δραστηριότητες ... κλπ, που στεγάζονται σε ανεξάρτητα κτίρια ή πυροδιαμερίσματα με δικές τους οδεύσεις διαφυγής και εξόδους κινδύνου. Οι χώροι ή οι δραστηριότητες αυτές εξετάζονται με τις αντίστοιχες πυροσβεστικές διατάξεις."
    1 point
  7. αν η επιχείρηση είναι μεταποιητική δραστηριότητα πας με 1589 ή 1673 (όποια ισχύει). Αν είναι εμπορική αποθήκη τότε πας με τη ΠΔ6/2018.
    1 point
  8. προβλεπεται, μεσω αιτησης, όπου αναφερεις -και αποδειχνεις- το εννομο συμφερον σου, επισυναπτοντας συμβολαια. Υπαρχει και σχετικο τηλ. αρμοδιο για πληροφοριες.
    1 point
  9. Με τα ίδια βάρη τους και το κριτήριο του 20% μπορείς να τα απαλλάξεις όλα.
    1 point
  10. Δυστυχώς δεν έχω απάντηση. Αν γνωρίζει κάποιος άλλος ας απαντήσει. Εγώ παλιότερα πάντως όσα ιατρεία έφτιαξα που στην οικοδομική άδεια φαίνονται ως γραφεία δεν τους άλλαξα χρήση και πήραν μια χαρά άδεια από τον ιατρικό σύλλογο. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει τώρα κάτι και για αυτόκαι εγώ ρώτησα...
    1 point
  11. Επανέρχομαι με την απάντηση από το HelpDesk για όποιον του τύχει παρόμοια περίπτωση: τις νησίδες τις αντιμετωπίζετε ως εξής: Χρησιμοποιείτε το layer TOPO_PROP μόνο για το εξωτερικό περίγραμμα. Στη συνέχεια περιγράφετε το εξωτερικό όριο του γεωτεμαχίου και το εσωτερικό τμήμα που εξαιρείται με τα layer του υλοποιημένου ορίου ή μη υλοποιημένου (DBOUND_IMPL, DBOUND_UNIMPL), ανάλογα. Στη συνέχεια, στα στοιχεία του πολυγώνου που εμφανίζονται μετά τη θέαση (στάδιο 3), ενημερώστε το εμβαδό που έχει επιστραφεί από το σύστημα με το εμβαδόν του γεωτεμαχίου σας.
    1 point
  12. Τις τελευταίες μέρες, λόγω μιας αλλαγής στον server, το πρόγραμμα είχε επανέλθει απο backup παλαιότερης έκδοσης (του 2013! ) οπότε δεν λειτουργούσε σωστά επειδή επανεμφανίστηκαν παιδικές ασθένειες. Τώρα νομίζω πως είναι πάλι εντάξει, όμως αν παρατηρήσει κανείς κανένα σφάλμα που μου ξέφυγε, ας ενημερώσει.
    1 point
  13. Το εν λόγω έγγραφο: ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΜΕΛΕΤΩΝ από ΠΥ 27-9-2010.pdf
    1 point
  14. Γιώργο έχεις απόλυτο δίκαιο, εγώ για να καταλάβεις προτίμησα να αλλάξω στατικό πρόγραμμα στα μεταλλικά γιατί η αναβάθμιση που ζητούσαν έβγαινε ακριβότερη απο την αγορά νέου προγράμματος σχεδόν μισή τιμή εφόσον είμαι κάτοχος άλλου προγράμματος.Απο δώ και πέρα ότι έχω ευχαρίστηση θα δίνω και με τη προϋπόθεση οτι όντως έγινε αναβάθμιση.Τον ινδό ή κινέζο να πληρώσω να μου κάνει ένα πρόγραμμα έτσι όπως το θέλω φθηνότερα θα μου βγεί
    1 point
  15. classicb...συμφωνώ απόλυτα! Μην μιλήσω για τη συμπεριφορά ορισμένων ( κι όχι όλων προς Θεού και ευτυχώς) ''συναδέλφων'' στις τεχνικές υποαστηρίξεις. Από βιασύνη εώς αγένεια. sovatzou...δικό τους πρόβλημα τα bugs....κανονικά θα έπρεπε να βγάζουν ξεχωριστά patches για τα bugs για όλες τις εκδόσεις ανεξαρτήτως του αν έχει κάποιος ενεργό ΣΣ. Απλά οι περισσότερες εταιρείες κάνουν μικροαλλαγές και διορθώνουν κάποια bugs των προγραμμάτων (δική τους ευθύνη τα bugs ξαναλέω κι όχι δική μας)...βελτιώνουν λίγο τις σχεδιάσεις και το interface και θέλουν να κάνουν πωλήσεις σε συμβόλαια συντήρησης. Τα ΣΣ είναι πολύ πονεμένη ιστορία πάντως. Προσωπικά από τα λογισμικά που χρησιμοποιώ εγώ και επειδή οι δουλειές είναι εκτός από ελάχιστες και επισφαλής πια, πέρσι ας πούμε δεν ανανέωσα το ΣΣ του προγράμματος μεταλλικών που χρησιμοποιώ. Πήρα τηλ. σε κάποια φάση τις πωλήσεις και μου λέγε εκεί ένας τα τρελά του ότι πρέπει να πληρώσω και τα περσινά για να πάρω την τελευταία έκδοση του προγράμματος! Τελικά πλήρωσα τα φετινά μόνο μετά από πολύ ''κουβέντα''.
    1 point
  16. Προς όλους τους κατόχους στατικών προγραμμάτων, ανεξαρτήτως εταιρίας : Δεν χρειάζεται να πληρώνετε τις ετήσιες υποστηρίξεις στις εταιρίες, παρά μόνο αν αλλάξει ο κανονισμός. Η ετήσια υποστήριξη χρησιμεύει για δυο πράγματα : Πρώτον για την αναβάθμιση του προγράμματος. Αυτή η αναβάθμιση έχει ουσιαστικό νόημα, μόνο με την αλλαγή των κανονισμών. Δεύτερον για την βοήθεια του μηχανικού από την εταιρία, σε περίπτωση που δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει σωστά το λογισμικό, για να κάνει μια στατική μελέτη. Αυτό το δεύτερο, με κάποια εμπειρία ξεπερνιέται.
    1 point
  17. ξέρει κάποιος να μου πει σε οικοδομή οικοδομική άδεια το 2003, έγινε αλλαγή χρήσης στο υπόγειο και χώρος αποθήκη έγινε επαγγελματικός. Οταν Zavi ανοίξει αυτό με τη μεταφορα σ.δ. που λες, θα πρέπει ο ιδιοκτήτης να αγοράσει σ.δ. να νομιμοποιήσει επιπλέον το υπόγειο?
    -1 points
  18. πιστευω ο ιδιοκτήτης θα μείνει ευχαριστημένος.. εφόσον η ιδιοκτησία του φαίνεται νομιμοποιημένη τα επόμενα 29 χρόνια.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.