Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      9.056


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.312


  3. killertomato

    killertomato

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.519


  4. avgoust

    avgoust

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.662


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/03/2020 in Δημοσιεύσεις

  1. Εκτός αυτών , όμως ,πρέπει να μπει στο κείμενο και να τονιστεί ότι η εργασία μας απαιτεί πρόσβαση και πολύωρη παραμονή στο εσωτερικό κατοικιών και επαγγελματικών χώρων , η οποία πέρα του προφανούς κινδύνου μετάδοσης, μπορεί να είναι και απαγορευτική λόγω ασθένειας των ιδιοκτητών / εργαζομένων. Πρέπει να παραταθούν και ΟΛΕΣ οι προθεσμίες του 4178 , καθώς και εκεί υπάρχει μεγάλη εμπλοκή με υπηρεσίες όπως Πολεοδομίες ( αρχεία ) , Συμβολαιογραφεία , ΟΚΧΕ και ΓΥΣ για αεροφωτογραφίες κλπ. Υπάρχει επίσης υπάρχει το ενδεχόμενο πολλοί συνάδελφοι να νοσήσουν και να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν εντός των προθεσμιών.
    2 points
  2. απο το σύλλογο ΑΤΜ "Με αφορμή την κατάργηση της υπηρεσίας FreePOS της Viva Wallet, ζητήθηκε να γίνει επαφή με τις Ελληνικές Τραπεζες ώστε να υπάρξει η δυνατότητα Virtual POS χωρίς μηνιαία χρέωση. Έγινε συνάντηση της ηγεσίας του ΤΕΕ με στελέχη της Εθνικής Τράπεζας, οι οποίοι και δεσμεύτηκαν θα ενεργοποιήσουν, μέχρι τέλος Μαρτίου, εφαρμογή Virtual POS χωρίς μηνιαία χρέωση για τα μέλη του ΤΕΕ" https://psdatm.gr/index.php/2016-08-10-15-22-15/2016-08-10-14-00-04/560-pos-4?fbclid=IwAR3UBX0eUMdxkSyTZNbYLzT6W0R1q22tqBpUa1ckWP6eiOIitIBNXDDJ5Sg
    2 points
  3. Πρόταση – Απαίτηση Έχοντας υπ’ όψη ότι ένα σημαντικό φάσμα καταληκτικών ημερομηνιών που αφορούν ακίνητα (κτίρια, διαμερίσματα, γραφεία, καταστήματα, οικόπεδα, γεωτεμάχια κ.λπ.) έχουν προγραμματιστεί για τους επόμενους μήνες. Ενδεικτικά και όχι αποκλειστικά αφορά τις υπαγωγές στον Νόμο 4495/2017, τελικές ημερομηνίες αναρτήσεις αρχείων, Δημοτικά Τέλη, Κτηματολόγια, Δασικοί Χάρτες και ενστάσεις κ.λπ. Γνωρίζοντας ότι για την ολοκλήρωση των άνω εργασιών ένα φάσμα από 60000 περίπου ενεργούς Μηχανικούς, πλέον άλλο τόσοι προσωπικό υποστήριξης των τεχνικών γραφείων για αυτά, όπως χιλιάδες πολίτες που τρέχουν να προλάβουν τις ημερομηνίες. Γνωρίζοντας επίσης ότι ο χρόνος από την στιγμή που κάποιος αποφασίσει να φροντίσει το ακίνητο του συχνά πυκνά βγάζει πολλά χρονοβόρα προβλήματα στην αναζήτηση τίτλων των ιδιοκτησιών τους σε υποθηκοφυλακεία, σχεδίων σε αρχεία ΥΔΟΜ τα οποία σχεδόν στο σύνολο τους όλα ειδικά στην Αττική έχουν αρχεία σε διάφορα σημεία η κάθε μία και συχνά πυκνά οι πολίτες ή οι μηχανικοί ή οι συνεργάτες υποστήριξης θα πρέπει να πάνε περισσότερο από μία φορά για κάθε ακίνητο για να τα βρουν διότι η μηχανογράφηση έστω των καταλόγων αυτών είναι στην πράξη ανύπαρκτη. Με αποτέλεσμα την συγκέντρωση μεγάλου αριθμού ατόμων σε κλειστούς χώρους στο σύντομο εναπομείναντος χρονικού διαστήματος. Και όλες οι μεγάλης μάζας ανθρώπων για αυτά που όσο πλησιάζουν οι κρίσιμες καταληκτικές ημερομηνίες τόσο εντείνουν τις μετακινήσεις και την πίεση σε Αρχεία ΥΔΟΜ, Υποθηκοφυλακεία, Δήμους, Εφορίες, Κτηματολογικά Γραφεία και φυσικά τα μέσα μεταφοράς. Όλα αυτά σε στιγμές που σαν λύση το πρόβλημα με τον κορονοϊό είναι όσο το δυνατό να μειωθούν οι επαφές από κοντά και μάλιστα σε μαζικούς χώρους. Ζητούμε όλες οι καταληκτικές ημερομηνίες που αφορούν ακίνητα κάθε τύπου ειδικά οι ημερομηνίες 4495/2017, Πρόστιμα για Δημοτικά Τέλη, Κτηματολόγια, Ενστάσεις κ.λπ. να πάρουν παράταση ενός χρόνο (12 μήνες), ελπίζοντας μέχρι τότε να έχει βρεθεί και η αντιμετώπιση τους ιού. Δεν επιφέρει ζημία στο κράτος αυτό διότι ακόμα και τα προσδοκόμενα έσοδα που είχε δεν θα χαθούν, αλλά θα κατανεμηθούν σχετικά λίγο στον χρόνο. Ούτε θα επιφέρει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα όταν εκκρεμότητες που υπάρχουν εδώ και δεκαετίες (αυθαίρετα, κτηματολόγια, δασικά κ.λπ.) αντί να λυθούν άμεσα επόμενους μήνες ας λυθούν μερικούς μήνες αργότερα. Ακόμα και οι Δήμοι που προσδοκούν να εισπράξουν αυξημένα τέλη με τις διαφορές που προκύπτουν στις υπαγωγές στον 4495/2017 θα καθυστερήσουν μερικούς μήνες. Πιο καλά όμως να χάσουν μερικούς μήνες από Δημοτικά τέλη για διαφορές τετραγωνικών παρα να χάσουν αρκετούς Δημότες τους. Για αυτό υπάρχει η παρούσα πρόταση απαίτηση ως Μηχανικοί να δοθεί σε όλα τα ανωτέρω παράταση 12 μηνών. Πιο καλά να παρθούν σήμερα (ούτε καν αύριο) μέτρα πρόληψης για μείωση σημαντικό φάσμα μετακινήσεων και ας φανούν άχρηστα διότι δεν θα έχουμε όξυνση κρουσμάτων, παρά να τρέχουμε από βδομάδα όπως τρέχει σήμερα όλη η Ιταλια που είναι ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ της μέσα στα σπίτια τους. - - - - - - - - - - - - ( Προτάσεις βελτίωσης του άνω κειμένου είναι καλοδεχούμενες φυσικά και θα γίνει διόρθωση του τελικού κειμένου πριν σταλεί σε αρμόδιους φορείς, ΤΕΕ κ.λπ. Η Ψήφος του καθένα μας θα είναι φανερή στην παρούσα )
    1 point
  4. Στον πελάτη το αναφέρω ως γεωτεμάχιο (γενικός ορισμός), όσο για τους συμβ/φους, τους ενημερώνω για το ορθό του ορισμού Στο δια ταύτα (μιας και στην πρώτη ανάρτηση δεν αναφέρθηκες σε εγκεκριμένη(*) οδό) : Η απαγόρευση του άρθρου 1 παρ. 12 του ΠΔ / 24-5-85 αφορά μόνο σε κτίρια. (*) Δηλ. σε οδό εγκεκριμένου σχεδίου
    1 point
  5. Θα τα κοιτάξω αυτά που μου είπατε, σας ευχαριστώ πολύ όλους!
    1 point
  6. Είχα πάει να ρωτήσω στην Αττικής για POS. Moυ είπαν κάτι αδιανόητα ποσά για την αγορά και για τα μηνιαία πάγια. H τράπεζα των μηχανικών... Πληροφοριακά, ρώτησα και στην Πειραιώς. Ο υπάλληλος, αφού του είπα γιατί το θέλω (καθαρά τυπικά, καθώς δεν το χρησιμοποιώ, αφού είμαι μπλοκάκιας), μου λέει "σήκω φύγε, βάλε κανέναν τύπου VIva. Aπό εμάς και ακριβά θα το πληρώσεις, και κάθε τόσο θα σου λέμε γιατί δεν το χρησιμοποιείς και γιαυτό πλήρωσε"
    1 point
  7. ωχ... [προχτες τα λεγαμε ξανα...] ΔΔ εχεις οταν στην αδεια εχεις δυο ΟΙ 60 και 60 τμ. Στα συμβολαια και την συσταση εγιναν "ατυπα" σε 55/65 τμ. Αρα υπαρχει νομιμος τιτλος, απλα πρεπει να πληρωθει ενα χαρατσι 250 ευρω απο μερους σου για να μπορεσεις να πουλησεις. Ομως, στην δικη σου περιπτωση εχεις στην αδεια 60/60 και στην συσταση 60/60 ΑΡΑ δεν υπαρχει καμμια αυθαιρεσια, απο πολεοδομικης αποψης Στην πραγματικοτητα, εχεις καταλαβει "παρανομα" μια λωριδα απο τον διπλανο..αλλά το θεμα ειναι οτι δεν εχεις "τιτλο" για αυτην, αρα το θεμα ειναι "ιδιοκτησιακο". Οπότε, στη συνεχεια θα πρεπει να γινει και τροποποιηση της συστασης, για να αποκτησεις την λωριδα αυτη, διοτι, διαφορά δεν εχεις μεταξυ αδειας και συστασης...αυτα ειναι σωστα, Διαφορα εχεις "ιδιοκτησιακη". Ασε που πρεπει και τα ΔΤ και ΤΑΠ να διορθωσεις και τον ΕΝΦΙΑ να διορθωσεις και ο διπλανος να κανει τις δικες του τροποποιησεις στην συσταση ΟΙ και σε ΔΤ/ ΤΑΠ/ ΕΝΦΙΑ και ποσα αλλα ακομα δξ... [ρωτα την συμβ/φο, αν κανεις μια ΔΔ... θα σου κανει συμβολαιο?]
    1 point
  8. Στην ουσία έχεις αποτύπωση με διάσταση δωματίου 5,05 και αδείας 4,70. Διαφορά 0,35μ. Και να είσαι εντός 2% εισαι >20εκ. Αν θες να είσαι σωστός, πας με Διαμερισματωση. Σε τέτοιες περιπτώσεις προσωπικά δίνω βάση στα πραγματικά κοινωνικά κριτήρια... Παιρνω και μερικά επ'ώμου... -μην παραθέτεις το αμέσως προηγούμενο μήνυμα, γεμίζουν οι σελίδες χωρίς νόημα...-
    1 point
  9. Αν η συγκεκριμένη δήλωση έχει υπαχθεί (και προσαρμοστεί στις απαιτήσεις κ.λπ.) του 4178, τότε μπορείς ν' ανεβάσεις τα απαιτούμενα - αναγκαία δικαιολογητικά μέσα στις νόμιμες προθεσμίες που έχουν οριστεί γι' αυτό το σκοπό.
    1 point
  10. ...το laser του 1963 ηταν διαφορετικο απο το σημερινο ...🙃 Θα βρεις ενα της εποχης εκεινης και θα δεις που οι μετρησεις σου θαρθουν "καπακι η μια την αλλη" περιπου σαν κι αυτο υγ ασε που εδω και 60 χρονια, οι τοιχοι εχουν ξεραθει εντελως και εχουν συρικνωθει... Αρα, δικαιολογειται μία μικρά απόκλισις.... [να τους τρελλανουμε εμεις πρωτοι...πριν μας ....αποτελειωσουν ολοι αυτοι οι περιεργοι νομοθεται]
    1 point
  11. Εσύ τι ειδικότητα έχεις αν επιτρέπεται;;
    1 point
  12. Δασολόγοι: ''Οι μηχανικοί να μείνουν εκτός των επιτροπών εξέτασης αντιρρήσεων δασικών χαρτών'' εδω https://www.b2green.gr/el/post/78410/dasologoi-oi-michanikoi-na-meinoun-ektos-ton-epitropon-exetasis-antirriseon-dasikon-charton
    1 point
  13. https://www.michanikos.gr/forums/topic/171-μεικτή-χρήση-σε-εκτός-σχεδίου/?do=findComment&comment=684891
    1 point
  14. Δεν υπάρχει ποσοστό. Μπορείς να έχεις χώρους γραφείων, συνεδριάσεων, εκθεσιακούς, χώρους εστίασης των εργαζομένων, γυμναστήριο, κουζίνα. Γενικά ό, τι χρειάζεται για να λειτουργήσει η επιχείρηση. Φυσικά, όλοι αυτοί οι χώροι εξυπηρετούν την επιχείρηση και μόνο.
    1 point
  15. Θα μαντέψω την κατάληξη: 1) χωρίς μηνιαία χρέωση για τα μέλη του ΤΕΕ ... για τον πρώτο χρόνο ή/και 2) να υπάρχει Λογαριασμός Όψεως στην Εθνική Τράπεζα ο οποίος έχει μηνιαία έξοδα τήρησης --σε πολλούς είχε έρθει η σχετική ειδοποίηση για μηνιαία έξοδα και πολλοί άλλαξαν τον όψεως σε Επαγγελματικό Plus ο οποίος δεν έχει. [έχει γίνει και σχετική συζήτηση στο forum] Υ.Γ. Προσωπικά η Αττικής ---που θεωρητικά είναι η τράπεζα των μηχανικών--- θα περίμενα να έχει κάνει τέτοια κίνηση από την αρχή της υποχρέωσης. Προφανώς είναι εκτός σκέψης ακόμη και τώρα ...
    1 point
  16. Καλησπέρα συνάδελφε, Δεν υπάρχει καμία μονοσήμαντη διασύνδεση της ΚΑΤ5 με υποχρέωση Μ.Σ.Ε...... Βεβαίως και μπορεί να εξαιρεθεί η περίπτωση εφ΄όσον το ΣΥΝΟΛΟ των αυθ. επιφανειών του κτιρίου ή της Ο.Ι είναι κάτω των 25μ2 (περ. ι)
    1 point
  17. καλησπερα στην ομαδα . Το 2017 βγηκε η αποφαση 16228 (διαδικασια γνωστοποιησης Κ.Υ.Ε.) οπου διαχωριζει τα Κ.Υ.Ε. σε τρεις κατηγοριες α) χαμηλου κινδυνου (Χ.Σ.Κ. που δεν χρησιμοποιουν για τις λειτουργικες τους αναγκες υγραεριο,Καταστηματα κατω απο 1000 τ.μ. και τα Γραφεια τελετων) εδω εχουμε δυο περιπτωσεις 1) υφισταμενα κτίρια πριν τις 17-02-1989 ( δεν απαιτειται μελετη και πιστοποιητικο πυροπροστασιας) μονο κατοψεις σε φακελο στο καταστημα και το κοκκινο βιβλιο της πυροσβεστικης 2) νεοδμητα κτιρια (εδω απαιτειται η εγκριση μελετης ενεργητικης ή αν δεν εχουμε μονιμα συστηματα μονο κατοψεις προς εγκριση) β) μεσαιου κινδυνου ( Χ.Σ.Κ. που δεν εμπιπτουν στην α ή γ κατηγορια , Χ.Σ.Κ. που χρησιμοποιουν για τις λειτουργικες στους αναγκες υγραεριο σε φιαλες ή δεξαμενες , καταστηματα πανω απο 1000 τ.μ και καταστηματα ανεξαρτητων τετραγωνικων με αποθηκευση φιαλων πανω απο 200 κιλα 1) υφισταμενα & νεοδμητα κτιρια χωρις μονιμα συστηματα μονο κατοψεις και πιστοποιητικο ή τη συνοπτικη μελετη Δ3 14858 2) υφισταμενα & νεοδμητα κτιρια με μονιμα συστηματα και μελετη και πιστοποιητικο γ) υψηλου κινδυνου (θεατρα και κινηματογραφοι ) απαιτειται πιστοποιητικο πριν τη γνωστοποιηση Ολα αυτα γινονται κατα παρεκλιση των πυροσβεστικων διαταξεων 3/15 , 8/16 , 17/16(τα νεοδμητα θελουν εγκριση μελετης) Οσον αφορα την ΚΥΑ 31856 οταν εχουμε χρηση μεχρι 100 κιλα απλως αναφερεται στην κυρια μελετη αν ξεπερασουμε τα 100 κιλα χρηση ή εχουμε δεξαμενη υγραεριου απαιτειται μελετη 31856 κατατεθημενη στην πολεοδομια αποδεικτικο στην Π.Υ. και ενα αντιγραφο αυτης για εγκριση στην Π.Υ. Για τους πυροσβεστηρες εχουμε μεχρι 50 κιλα 1 6 κιλο ξηρας σκονεως απο 50 εως 100 κιλα 1 12κιλο ξηρας σκονεως απο 100 εως 250 κιλα 2 12κιλους ξηρας σκονεως απο 250 εως 500 κιλα 4 12κιλους ξηρας σκονεως ( Για το συνολο των πυροσβεστηρων λαμβανουμε υποψη μας τα κιλα του υγραεριου σε χρηση και αποθηκευμενη ποσοτητα) Συγγνωμη αν σας κουρασα
    1 point
  18. Απλά γράφεις τις διατάξεις βάσει νόμου και σχετικής απόφασης βάσει των οποίων αποδεικνύεις την απαλλαγή του κτίσματος από την υποχρέωση Μ.Σ.Ε Δεν είναι κάτι σπουδαίο και δεν έχει βγει από το Υπουργείο κάποιο υπόδειγμα.
    1 point
  19. Συνάδεφε και συνάδελφοι, ρωτώ για τελευταία φορά να μου υποδείξετε τα επ. δικιαώματα των Μηχανικών Τ.Ε. Είναι μια πολύ απλή πρόταση. Δεν θέλω εικασίες, δεν θέλω να ακούσω για Υπομηχανικούς, δεν θέλω να ακούσω για εγκυκλίους, θέλω από την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως τα Επ. Δικαιώματα των Μηχανικών Τ.Ε. Σας ευχαριστώ.
    1 point
  20. Ούτε για το φιλόλογο υπάρχει νόμος που να του απαγορεύει να υπογράψει. Άρα υπογράφει κι αυτός!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.