Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/09/2020 σε όλες τις περιοχές
-
Συνάδελφοι καλησπέρα, Δεν ξέρω αν υπάρχει κανένας άλλος που είχε κάποια υπόθεση στο ΕΤΕΑΕΠ. Έχω στείλει εδώ και 20 ημέρες αίτημα και ζήτησα α.π. και δεν απάντησε κανείς. Στη συνέχεια και σε καθημερινή βάση, προσπαθώ να επικοινωνήσω στα τηλέφωνα τους και δεν απαντά κανείς. Εικόνα πλήρους εγκατάλειψης δηλαδή. ΄Εστειλα την παρακάτω αναφορά στο συνήγορο του Πολίτη. Αν έχουν και άλλοι συνάδελφοι το ίδιο πρόβλημα μπορούν να κάνουν ηλεκτρονική αναφορά από την ιστοσελίδα του συνήγορου του πολίτη. Αναφορά Θέμα: Αδυναμία οποιασδήποτε επικοινωνίας με Υπηρεσίες του ΕΤΕΑΕΠ Περιγραφή: Αξιότιμοι κύριοι, υποβάλλω την παρούσα αναφορά σχετικά με υπόθεση μου το ταμείο ΕΤΕΑΕΠ. Ειδικότερα, θα ήθελα να αναφέρω, ότι δεν υπάρχει καμία δυνατότητα επικοινωνίας πολιτών, οι οποίοι διαμένουν εκτός Αθηνών, με τις Υπηρεσίες του Ταμείου. Πιο συγκεκριμένα στις 9/7/2020 απέστειλα στη Δ/νση email της γραμματείας του ΕΤΕΑΕΠ, email το οποίο αφορούσε σε Αίτηση επιστροφής αχρεωστήτως καταβληθέντων εισφορών. Το μήνυμα στάλθηκε στη Δ/νση [email protected], η οποία, σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα του ΕΤΕΑΕΠ (https://www.eteaep.gov.gr/web/ ), είναι η Δ/νση της γραμματείας. Στο εν λόγω email επισύναψα τα σχετικά έγγραφα και ζήτησα να ενημερωθώ για τον αριθμό πρωτοκόλλου που θα λάβει. Μια εβδομάδα μετά και καθώς δεν έλαβα καμία απάντηση ή ενημέρωση, απέστειλα νέο μήνυμα στη Δ/νση [email protected] , η οποία σύμφωνα με την ιστοσελίδα του ΕΤΕΑΕΠ είναι η Δ/νση εξυπηρέτησης των πολιτών. Έως σήμερα 29/7/2020 (20 ημέρες μετά!) δεν έχω λάβει καμία απάντηση. Επιπλέον, αναφέρω ότι κανένα από τα τηλέφωνα τα οποία αναφέρονται στην Ιστοσελίδα του ΕΤΕΑΕΠ δεν απαντά, καμία εργάσιμη ημέρα και ώρα. Συνεπώς, όπως γίνεται φανερό από τα παραπάνω, οι υπηρεσίες του συγκεκριμένου ταμείου εμφανίζονται ως εγκαταλειμμένες και δεν υπάρχει καμία δυνατότητα επικοινωνίας. Παρακαλώ όπως προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να αποκατασταθεί το δικαίωμα των πολιτών και δη των ασφαλισμένων (οι οποίοι πληρώνουν, κατά τα άλλα, τις εισφορές τους) να επικοινωνούν με τις υπηρεσίες του Ταμείου ΕΤΕΑΕΠ για τις υποθέσεις τους.1 point
-
τσέκαρε με προσοχή αν ο τίτλος που έχεις (το συμβόλαιο) μνημονεύει κάποιο Τοπογραφικό απο προηγούμενο τίτλο ή διανομή.... Αν ναι με βάση τα αρχεία των συμβολαιογράφων το αναζητάς και λαμβάνεις αντίγραφο. Σημαντικό και χρονολογικά του πότε είναι. Πέραν αυτών και εάν υπάρχουν προστριβές με όρια σου (σας) συνιστώ να γίνει ανάθεση σε Τοπογράφο να συντάξει νέο Τοπογραφικό με σωστή αποτύπωση υφιστάμενης κατάστασης, να μπούν τα όρια υλοποιημένα στην γη ή νοητά μεταξύ σας και να κάνετε μία απο κοινού δήλωση στο Τοπογραφικό οι ιδιοκτήτες "αποδοχή ορίων" επι του νέου Τοπογραφικού. Με αυτό κάνετε και μια συμβολαιογραφική πράξη και θα υπάρξει και ένα κόστος συμβολαιογραφικά ή για πιο σόφτ δέσμευση υπογραφή με στο Τοπογραφικό με γνήσιο υπογραφής και ανάλογη Υπέυθ. Δήλωση. Κίνηση πρώτη λοιπόν, ανάθεση σε Τοπογράφο-Μηχανικό ή σε Τεχνικό Γραφείο με σχετική ενασχόληση. να τα τσεκάρει αυτά και να προχωρήσεις ανάλογα τα δεδομένα.....1 point
-
ο μηχανικος σου θα κανει "εφαρμογη" του τιτλου σου, με βαση τις διαστασεις και το εμβαδον του συμβολαιου[και των διπλανων] Εαν και εφοσον ο "τραφος" περιλαμβανεται στο "πωληθεν" εχεις ολα τα δικαιωματα του πωλητη σου, να στραφεις δικαστικα κατα του "καταπατητή"1 point
-
Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Πολεοδομικής νομοθεσίας» Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Πολεοδομικής νομοθεσίας» | Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νομίζω ότι το θέμα της σοφίτας σχετικά με τη στάθμη έδρασης της και το ύψος της δοκού-περιμετρικού τοίχου,λύνεται με τον νέο ορισμό της της σοφίτας: 81. Σοφίτα είναι ανοιχτός ή κλειστός προσβάσιμος χώρος που βρίσκεται κάτω από την επικλινή στέγη του κτιρίου και δεν μπορεί να αποτελεί ανεξάρτητη ιδιοκτησία. σε αντιδιαστολή με τον προηγούμενο ορισμό όπως αυτός περιγράφεται στον 4067/12: 81. Σοφίτα είναι ανοιχτός ή κλειστός προσβάσιμος χώρος που βρίσκεται εντός του ύψους της επικλινούς στέγης του κτιρίου και δεν μπορεί να αποτελεί ανεξάρτητη ιδιοκτησία. 😀 ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΘΕΤΙΚΟ! 😀1 point
-
Kι εγώ επιβεβαιώνω. Καμία δυνατότητα επικοινωνίας με το ΕΤΕΑΕΠ. Όσο για το TEE, είναι πιο διακοσμητικό κι από κάδρο. Ούτε καν ενημερωτικός δεν είναι ο ρόλος του, τύπου newsletter. Κι έχουν και το θράσος να μας ζητάνε κάθε χρόνο συνδρομή. Απαράδεκτο σύστημα γενικά.1 point
-
Δεν υπάρχει καμία δυνατότητα επικοινωνίας. Και ο συνήγορος του πολίτη απ ότι καταλαβαίνω δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Λυπάμαι που και το ΤΕΕ δεν κάνει τίποτα. Είναι απαράδεκτο, δεν ξέρω τι άλλο μπορούμε να κάνουμε..1 point
-
Η απάντηση δόθηκε απο την Κτηματολόγιο και είπαν ότι ναι γίνεται χωρική μεταβολή ταυτόχρονα για παραπάνω του ενός ακίνητα. Σε διαφορετική περίπτωση πρέπει να ολοκληρωθεί πρώτα η μία αίτηση και μετά να γίνει η δεύτερη κλπ.1 point
-
Χωρίς μέτρηση, πιστεύω είναι ένα κακό παιχνίδι πιθανοτήτων.... Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί την ηλεκτρική συνέχεια της μπετόβεργας, από τα θεμέλια μέχρι την ταράτσα.1 point
-
Η απάντηση δεν είναι αντικειμενική και εξαρτάται από εσάς, από το νησί και από τους επαγγελματίες που υπάρχουν εκεί... Μια λύση θα ήταν να αναθέσετε εξ' ολοκλήρου την μελέτη-επίβλεψη-κατασκευή σε ένα καλό τεχνικό γραφείο του νησιού: τα τοπικά γραφεία γνωρίζουν τις ειδικές διατάξεις που μπορεί να ισχύουν για την σύνταξη της μελέτης και την έκδοση της άδειας και επίσης γνωρίζουν την αγορά και τα κόστη που μπορεί να απαιτηθούν. Το μεγάλο αρνητικό είναι ότι (δεδομένης και της απόστασης) μπορεί να "παίξουν πάνω στην πλάτη σας" και να σας φάνε πολλά χρήματα ασχέτως αν θα γίνει ή όχι καλή δουλειά...Αυτό μπορεί να διασφαλιστεί με έναν ανεξάρτητο τεχνικό σύμβουλο που θα ορίσετε εσείς. Μπορεί πχ να ορίσετε μελετητικό γραφείο (μελέτη-άδεια οικοδομής) από το νησί, και να ορίσετε επιβλέπων ανεξάρτητο (ο οποίος όμως θα πρέπει να πηγαίνει συχνά) και θα επιβλέπει σωστά την κατασκευή. Η λύση του να ανακαινίσετε υπάρχον κτίριο είναι πολύ καλή (αν το θέλετε) και σας γλυτώνει από πολλά έξοδα. Από την άλλη μπορεί να μπείτε σε μεγάλη διαδικασία επισκευών-ενισχύσεων και όπως και να 'χει, ένα παλιό κτίριο είναι ...παλιό. Είναι καθαρά θέμα αν σας αρέσουν τα παλιά αρχοντικά κλπ και τι θα βρείτε, τυχόν περιορισμοί παραδοσιακού οικισμού ή αρχαιολογικοί περιορισμοί κλπ Προτείνω να ξεκινήσετε την έρευνα με δικές σας αυτοψίες, σε συνεργασία με τοπογράφο, όπου όποιο "καλό" οικόπεδο βρίσκετε, πρέπει να ελέγχετε ως προς την νομιμότητα, όρους δόμησης κλπ. Ένας δικηγόρος επίσης θα φανεί χρήσιμος για την νομιμότητα τίτλων κλπ Να σημειώσω επιπλέον ότι ένα σπίτι-μονοκατοικία 80-100τ.μ. σε νησί (πόσο απομακρυσμένο?) σίγουρα θα κοστίσει ένα 5ψήφιο νούμερο από την αρχή ως το τέλος. Επομένως, μην σκεφτείτε ένα 3ψήφιο νούμερο για τους απαραίτητους ελέγχους από μηχανικό και δικηγόρο ΠΡΙΝ προβείτε στην όποια αγορά για να αποφύγετε μπελάδες μεταγενέστερα. Αυτό ισχύει και στην αγορά οικοπέδου και προπάντων στην αγορά παλιάς οικίας προς ανακαίνιση! Τέλος, το σημαντικότερο είναι να σας αρέσει αυτό που θα αποφασίσετε, να σας κάνει "κλικ" που λέμε...έχει μεγάλη σημασία να μην κάνετε μια μεγάλη επένδυση σκεφτόμενος πιθανώς κάποια τεχνικοοικονομικά κριτήρια (μόνο) και τελικά να σκέφτεστε συνεχώς ότι "ένα άλλο που βρήκα εκ των υστέρων μ'αρέσει τελικά περισσότερο".... Δεν ξέρω αν σας κατατόπισα...ότι θέλετε άλλο ρωτήστε.1 point
-
Με ΕΕΔΜΚ καθώς αλλάζει την διαρρύθμιση του χώρου. Αρθρο 29Ν. 4495 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει για την περίπτωση αυτή: ιζ) εσωτερικές διαρρυθμίσεις, καθώς και εργασίες αλλαγής χρήσης για τις οποίες σύμφωνα με το άρθρο 5 του ν.4067/2012, όπως ισχύει, δεν απαιτείται η έκδοση οικοδομικής αδείας, με την προϋπόθεση ότι δεν θίγονται τα στοιχεία του φέροντος οργανισμού του κτιρίου και δεν μεταβάλλονται προς το δυσμενέστερο τα φορτία και η κατηγορία σεισμικής σπουδαιότητας σύμφωνα με τον ΕΑΚ.1 point
-
Για να δούμε.. Καταρχάς σύμφωνα με το αρ.41 παρ.3 "Σε ρυμοτομούμενα κτίρια επιτρέπεται μόνο η εκτέλεση των εργασιών που προβλέπονται στις περιπτώσεις η(υπόγειοι σταθμοί φυσικού αερίου), ιγ(επένδυση όψεων με χρήση ικριωμάτων), ιθ (εξωτερική θερμομόνωση)και κα (περίφραξη)της παραγράφου 2 του άρθρου 29." Επιπλέον στην υπ' Αριθμ.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174 – 13.5.2020 αρθρο 1 "β)σε ρυμοτομούμενα κτίρια επιτρέπεται (ΕΕΜΚ) μόνο για τις εκ του νόμου επιτρεπόμενες εργασίες σε αυτά." Σε ρυμοτομούμενα γενικώς επιτρέπονται εργασίες για λόγους χρήσης και υγιεινής Οι εργασίες συντήρησης στέγης (και όχι ανακατασκευής που θέλει υποχρεωτικά ΕΕΜΚ) υπάγονται στις εργασίες χωρίς άδεια αν δεν χρειαζόσουν ικριώματα "στ)συντήρηση και επισκευή στεγών ή δωμάτων χωρίς χρήση ικριωμάτων" και λογικά γιατί πρόκειται για μια εργασία που σαφώς εντάσσεται στις εργασίες για λόγους χρήσης και υγιεινής Άρα ουσιαστικά την ΕΕΜΚ δεν τη χρειάζεσαι για να κάνεις συντήρηση στέγης αλλά την χρειάζεσαι επειδή θα χρησιμοποιήσεις ικριώματα. Αντίστοιχα επιτρέπεται η χρήση ικριωμάτων για να κάνεις επένδυση όψεων (ιγ) Με βάση όλα τα παραπάνω θεωρώ ότι οι εργασίες συντήρησης (ξαναλέω όχι ανακατασκευής) στέγης αποτελούν ξεκάθαρα εργασίες για λόγους χρήσης και υγιεινής οι οποίες εκ του νόμου επιτρέπονται και η χρήση ή όχι ικριωμάτων δεν θα έπρεπε να επηρρεάζει τη δυνατότητα εκτέλεσής τους. (τύπικά κανόνικα θα έπρεπε να συμπεριλάβουν και την θ στις εργασίες σε ρυμοτομούμενα)1 point
-
Ο συνταξιούχος να μας κάνει τη χάρη να απολαύσει τη συνταξή του μιας και είναι από τους τυχερούς που πρόλαβε και πήρε σύνταξη και να μην εκφέρει τέτοιες επικίνδυνες απόψεις. Άρα, σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, το ακίνητο δεν διέθετε τίτλο κυριότητας (λογικά κατά την δωρεά θα έκαναν έλεγχο τίτλων μήπως υφίστατο κάποιος προγενέστερος τίτλος, καθώς έχουμε δει και τέτοιες περιπτώσεις). Άρα στην άδεια έδειξαν λανθασμένα οικόπεδο 1500 τμ ενώ το πραγματικό οικόπεδο τότε και τώρα είναι πολύ μικρότερο και μη άρτιο, οπότε για τον υπολογισμό προστίμου θα θεωρήσεις ότι λέει η συνάδελφος πιο πάνω, δηλαδή χωρίς Ο.Α σύμφωνα με το παράρτημα Α (το οποίο αν το διαβάσεις προσεκτικά δεν αναφέρει αυτό που ισχυρίζεσαι).1 point
-
Μπορείτε να κάνετε καταγγελία και στην ΕΑΔ (ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ) https://aead.gr η οποία εποπτεύει ή "εποπτέυει" (θα δείξει) Υπουργεία & λοιπές Υπηρεσίες της Κεντρικής Διοίκησης/ Ν.Π.Δ.Δ. & Ν.Π.Ι.Δ. της Κεντρικής Κυβέρνησης /Ο.Τ.Α. A’ & B’ βαθμού Επιχειρήσεις & Εποπτευόμενα από τους Ο.Τ.Α. Ν.Π.Δ.Δ. & Ν.Π.Ι.Δ. / Δημόσιες Επιχειρήσεις ή Επιχειρήσεις τη Διοίκηση των οποίων ορίζει το Δημόσιο /Ιδιωτικούς Φορείς/ Φυσικά Πρόσωπα. Η κατανομή ελέγχων για το 2019 είναι κατα αριθμό (μεγαλύτερο προς μικρότερο) Ο.Τ.Α. Α’ βαθμού Νοσοκομεία Ν.Π.Ι.Δ. Ν.Π.Δ.Δ. Φυσικά πρόσωπα Υπουργεία Ο.Τ.Α. Β’ βαθμού Ασφαλιστικοί Οργανισμοί Αποκεντρωμένες Διοικήσεις Έλεγχοι περιουσιακής κατάστασης δημοσίων υπαλλήλων Άλλοι φορείς1 point
-
Επιβεβαιώνω και εγώ ότι το ΕΤΕΑΕΠ πάει από το κακό στο χειρότερο. Σήμερα έκανα αίτηση διακοπής στην υπαγωγή της ασφάλισης μη-μισθωτών στον ΕΦΚΑ (ΤΣΜΕΔΕ). Ρώτησα αν πλέον με τη συγχώνευση με το ΕΤΕΑΕΠ χρειάζεται να κάνω 2η αίτηση και για το ΕΤΕΑΕΠ. Μου είπαν ότι πρέπει να πάω στο ΕΤΕΑΕΠ για να κάνω και 2η αίτηση. 🤨 Σε παλαιότερη τηλεφωνική επικοινωνία μου με το ΕΤΕΑΕΠ μου είχαν πει ότι μπορώ να κάνω αιτήματα ηλεκτρονικά στη διεύθυνση: [email protected] Τότε (πριν 7 μήνες) είχα στείλει μήνυμα με συνημμένα τα δικαιολογητικά και μου είχαν απαντήσει ότι θα διευθετήσουν το θέμα μου (ακόμα περιμένω). 😠 Αυτή τη φορά όμως μου ήρθε ένα αυτοματοποιημένο email ως απάντηση, το οποίο με ενημέρωνε ότι λόγω οργανωτικών αλλαγών θα πρέπει να χρησιμοποιήσω τη φόρμα αυτή https://www.eteaep.gov.gr/web/form#frameForm (απλά για κείμενο, δεν αφήνει να ανέβουν συνημμένα δικαιολογητικά) ή να επικοινωνήσω με το κατάλληλο τμήμα από αυτή τη σελίδα https://www.eteaep.gov.gr/docs/webtelephones.pdf που όμως δεν υπάρχει. 🤯 Και όλα αυτά για μία κατάσταση (παύση εργασιών) που μέσω του ΤΑXIS είναι ορατή στη δημόσια διοίκηση. Πραγματικά όταν ακούω στην TV για το gov.gr και για τα θαύματα που γίνονται στην ψηφιακή διακυβέρνηση αλλάζω κανάλι γιατί υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να τη σπάσω. 🤬💥1 point
-
Μετά και τα παραδείγματα που έβαλε ο/η spafent, δηλώνω πως πλέον δεν ξέρω τίποτα επί του θέματος.... υ.γ. Γράφω με γουρλωμένα μάτια από την έκπληξη αυτών που είδα...1 point
-
Συνάδελφοι καλημέρα θα ήθελα να θέσω ένα ανάλογο με τα δικά σας, ερώτημα. Εχω άδεια που έληξε την 22/2/2012. κατόπιν επικοινωνίας με το πολεοδομικό, μου είπαν να περιμένω να λήξει για παράταση αδείας για συνέχιση εργασιών. Επισημαίνω οτι για ένα τμήμα έχει πάρει ήδη ρεύμα και για το υπόλοιπο μένουν εργασίες εσωτερικών χρωματισμών και εσωτερκά δάπεδα (πλακίδια). Επίσης δεν έχω αλλαγές σε επιβλέποντες, τετραγωνικά και ιδιοκτήτες. Μετά απο σημερινή επικοινωνία μου είπαν οτι δεν είναι σαφής ο νόμος για τις αναθεωρήσεις και πάει με τα καινούργια δεδομένα (νέο τοπογραφικό κ.τ.λ). Διάβασα στον ΝΟΚ άρθρο 30 παρ.6 σχετικά με την παράταση αδείας μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες όψεων και στέγης ώστε μετά να ενταχθούν στην παρ. 4γ άρθρου 6 ν.4030/11. Ομως στην περίπτωση μου αυτά έχουν ήδη ολοκληρωθεί. Ποιά είναι η γνώμη σας; 1. να κάνω την πάπια και να πάω όταν έρθει η ώρα για ρευματοδότηση με τον παληο τρόπο; 2. αν έρθει του ιδιοκτήτη χαρτί για διακοπή εργοταξιακού; 3. να χρησιμοποιήσω αυτό το άρθρο 30 παρ.6 του ΝΟΚ; Και αν ναι, από πότε θα ισχύσει; Ευχαριστω για την βοήθεια που μου προσφέρετε, χωρίς να σας ξέρω και να με ξέρετε.1 point
-
η άδεια αναθεωρείται για παράταση του χρόνου ισχύος της για άλλα 4 χρόνια από τη λήξη της, σε περίπτωση που δεν έχουν εκτελεσθεί εργασίες ή δεν έχει αποπερατωθεί ο φέρων οργανισμός. Αν ο Φ.Ο.είναι αποπερατωμένος η άδεια αναθεωρείται επ αόριστον. Αυτά αναγράφονται στο ΠΔ 8/13-7-93 ΦΕΚ 795 Δ. Με το νέο νόμο 4030 αυτό αλλάζει και από 1-3- 2012 για αναθεώρηση επ αόριστον θα πρέπει να έχει αποπερατωθεί φερων οργανισμός, όψεις και στέγη.1 point
-
Gps χειρός χρησιμοποιούσαν στο παρελθόν - οχι πλέον - πολλοί συμπεριλαμβανομένων και των αγρονόμων τοπογράφων. Το θέμα όμως δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την άκρως εγκληματική ενέργεια που αφορά σύνταξη Στατικών μελετών και διενέργεια Επιβλέψεων στατικών από άσχετους, μόνοι και μόνο επειδή είναι μέλη ΤΕΕ. Οι βάσεις εισαγωγής ΔΕΝ φτιάχνουν μηχανικούς, είναι μύθος είτε σας αρέσει είτε όχι.-1 points
-
Συ είπας ! Μάλλον δεν αντιλαμβάνεσαι την ευθύνη σύνταξης Στατικών μελετών και δη Επίβλεψης. Η σχολή σου φέτος έπιασε 11 Μ.Ο. (που σημαίνει και με <5 στα μαθηματικά κάποιοι), εμένα όμως δεν μου λέει τίποτα. Το θέμα είναι τι ποιότητας μηχανικοί βγαίνουν από κάποια σχολή.-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-