Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 29/10/2020 in Δημοσιεύσεις
-
Στην ουσία θα έπρεπε να δίναμε εξετάσεις κ να παίρναμε πιστοποίηση πριν αρχίσουμε να κάνουμε τον εισπράκτορα με ποινικές ευθύνες (δε λέω έχει μια πλάκα, αλλά κ δεν αισθάνομαι κ πολύ μηχανικός όταν την κάνω). Πέρα από το οφ-τοπικ κ γω τα μετράω, σπάνια παιζουν ρόλο. Δεν βάζω κ το χέρι μου στη φωτιά,ούτε λέει κάτι, αλλά έχω την εντύπωση ότι στο help desk έχουν συμφωνήσει. Τις ερωταπαντήσεις δεν τις κοιτάω κ πολύ πλέον, είναι κ δυσχρηστες έτσι χύμα που είναι. Πολύ πιο χρήσιμο το φόρουμ.2 points
-
Δεν θα την προσμετρούσα αποθήκη κατηγορίας 3 και όχι φυσικά επειδή το λέει το ΤΕΕ. Μπορεί να επηρεάζει ουσιαστικά τη δόμηση του ακινήτου, αλλά θεωρώ ότι στο ποσοστό υπέρβασης συνυπολογίζονται επιφάνειες που υπάγονται με ΥΔ στη λογική των τακτοποιήσεων και όχι του συντελεστή δόμησης. Με την έννοια της μικρής παράβασης (ή καλύτερα του χώρου που δεν έχει "σημαντική" χρήση/αξία), για παρόμοιο λόγο θεωρώ ότι το παράρτημα Α εξαιρεί και τους βοηθητικούς χώρους που δεν θα προσμετρούσαν στον συντελεστή δόμησης, αναφέροντας για συμμετοχή κύριων χώρων στο υπό συζήτηση ποσοστό. Για την επιλογή κατηγορίας δεν είμαι το ίδιο πεπεισμένος και ίσως η μόνη λογική εξαίρεσης και από εκεί είναι ότι ως παράβαση έχει ήδη κατηγοριοποιηθεί στη 3, για να εξεταστεί αν επηρεάζει και άλλη. Στην ουσία βέβαια ισχύει αυτό που λες περί "κρίση μηχανικού" και ο Ιάσονας παραθέτει τη δική του.2 points
-
Δυστυχώς οφείλεις να το βάλεις ως Υπέρβαση Δόμησης Κύριου Χώρου και ταυτοχρόνως Υπέρβαση Κάλυψης (δες και τις πλάγιες αποστάσεις)!!! Είναι μια "ενιαία κατασκευή" μεγαλύτερη των 50 τ.μ. και ο νόμος δεν σου δίνει τα δικαίωμα να πάρεις τα 50 τ.μ. από αυτή και να τα βάλεις με μειωτικό συντελεστή! Δεν ενδιαφέρει η "χαμηλή ποιότητα της κατασκευής" του. Η' λοιπόν το πληρώνει "χρυσάφι" ή το γκρεμίζει νύχτα (κι αφήνει τα πουλιά να φύγουν) ή το χωρίζει στα δύο κι ανοίγει και άλλη είσοδο (σκεπτόμενος πονηρά).2 points
-
Καλησπέρα , το γνωρίζω το 1090 έχουμε πιστοποιηθεί και εμείς πρόσφατα και έχω ασχοληθεί προσωπικά με όλη την διαδικασία και τώρα έχω ξεκινήσει και εγώ για μηχανικός συγκολλήσεων. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω πως ενώ εκτελείται όλο αυτό το σύστημα πιστοποίησης που περιλαμβάνει υλικά , συγκολλήσεις ακριβή σχέδια ,μη καταστροφικούς ελέγχους κλπ ,ταυτόχρονα πως είναι νόμιμο ένας σιδεράς να φέρει ελάσματα και 6μετρα hea,ipe,shs κλπ και να ξεκινήσει σε μια οικοδομή να κόβει και να ράβει για να σηκώσει μια κατοικία 300 τετραγωνικά . Οκ και το κάνει , η άδεια εργοταξίου είναι ίδια με το να πάω εγώ και να κάνω μόνο βιδώματα ?1 point
-
σωστα του εξηγησες οτι δεν μπορει να πουλησει...έ????1 point
-
Η γνώμη μου είναι ότι εμπίπτει στην περίπτωση του πέμπτου εδαφίου της παρ. 5.1 του προδημοσιευμένου οδηγού για την περίπτωση πρόσφατης απόκτησης ακινήτου(επικαρπία). Θα επισυνάψει στην αίτηση : 1. Το συμβόλαιο απόκτησης της ψιλής κυριότητας, (όπου πιθανώς θα αναφέρεται η συνένωση με την επικαρπία μετά θάνατον του επκαρπωτή). 2. Υ.Δ. για την χρήση του ακινήτου ως κύρια κατοικία, με το ονομετεπώνυμο και το ΑΦΜ του ενοικιαστή .1 point
-
http://www.ypeka.gr/el-gr/Χωροταξία-και-Αστικό-Περιβάλλον/Γνωμοδοτήσεις-ΚΕΣΑ [πατας σε καθε ημερομηνια.... εχει περι τις 15] υγ οπως φαινεται καποιος εβαλε το χερακι του και αλλαξε το σαιτ http://www.ypeka.gr/el-gr/ Σου εμφανιζει "μενου" ....το πατας και μετα μπαινεις εκει που θες... ενω πρωτα ειχε κελια με το μενου εξ αρχης.. [καποιος δεν ειχε τι να κανει και αλλαξε το σαιτ...]😁1 point
-
Γεια!Εννοώ ότι οι μεταγενέστερες επισκευές που ανέφερες πάνω στο νόμιμο περίγραμμα του προ 55 κτίσματος πρέπει να δηλωθούν ως λοιπές παραβάσεις άρα θα πρέπει να συντάξεις αναλυτικό προυπολογισμό για αυτές.😉1 point
-
To TEE καλέ μου φίλε αυθαιρετεί!!! Δεν στηρίζεται σε κανένα απολύτως "εδάφιο" του νόμου η απάντησή του! Προφανώς και η Κατηγορία 3 είναι "διακριτή" (να χαρώ εγώ ορισμό), από την άλλη όμως "όλες οι αυθαίρετες κατασκευές αθροίζονται για την εύρεση των συντελεστών των υπερβάσεων κ.λπ.", κι όταν λέει όλες, προφανώς εννοεί "όλες", διότι αν ήθελε να εξαιρέσει κάποιες, θα έλεγε π.χ. "...πλην αυτών της κατηγορίας 3 που αντιστοιχίζονται σε επιφάνεια".... P.S. Επειδή όπως στη συνέχεια σημειώνεις, είσαι οριακά, ζήτησέ το γραπτά από τους "νομοθέτες του ΤΕΕ" κι αν στο δώσουν, κάντο όπως σου πουν....1 point
-
Διάβασε προηγούμενα ποστ. Μην ανακυκλώνουμε τη συζήτηση. Ανέφερα κάτι που ίσως προσεγγίζει καλύτερα μια εξήγηση. Αν έχεις ασχοληθεί από το 2011 με τα αυθαίρετα θα έχεις αποκτήσει και κάποια ...μαντική ικανότητα για τι μπορεί να εννοούν...1 point
-
προσπαθήστε να βρείτε την άδεια του '65 οπου λογικά θα υπάρχουν στοιχεία του κατασκευασμένου το '35. Ως κατασκευή προ του '55 το ισόγειο υφίσταται νόμιμα αρκεί να μην έχουν γίνει μεταγενέστερες αυθαιρεσίες. Καλύτερα να αναθέσετε ειδικά σε μηχανικό να κάνει την έρευνα για να εντοπιστούν σχέδια και άδειες1 point
-
Συνάδελφε, ευχαριστώ για την απάντηση. Έκανα το ερώτημα στο ΤΕΕ και μόλις μου απάντησαν τηλεφωνικά ότι η κατηγορία 3 είναι διακριτή και δεν προσμετράει ούτε στην επιλογή κατηγορίας ούτε στο ποσοστό υπέρβασης δόμησης. Έχω μπερδευτεί! Στην περίπτωση που έχω είμαι στο όριο του 200% υπέρβασης και η διαφορά στο πρόστιμο είναι αρκετά μεγάλη! Μάλλον είναι μια ακόμα περίπτωση όπου ο νόμος αφήνεται στην κρίση του μηχανικού..1 point
-
Αν το ψάξεις στο google... θα βρείς πολλά! (μη ψάχνεις για μάρκα ....όλα chin chon είναι!)1 point
-
Εγώ το έχω κάνει σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Απλά προσοχή μήπως σου βγάλει υποχρέωση Μ.Σ.Ε.1 point
-
από τη σχετική απόφαση ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/69701/4461/ ΦΕΚ 4520/Β/ 16.10.2018 κστ) Για την ανακατασκευή στέγης, κατατίθενται: 1) Τοπογραφικό διάγραμμα ή αντίγραφο του τοπογρα- φικού διαγράμματος, κατά τα οριζόμενα στην περ. ε της παρ. 3 του άρθρου 1. 2) Τεχνική έκθεση αρμόδιου μηχανικού στην οποία αναφέρεται ότι αυτή έχει τις ίδιες διαστάσεις, ότι δεν μεταβάλλεται ο όγκος της, ότι δεν αυξάνεται το τελικό ύψος του κτιρίου, και της στέγης και ότι δεν θίγονται τα στοιχεία του φέροντος οργανισμού του κτιρίου. 3) Σχέδια κάτοψης, όψης και τομής σε 1:100 ή 1:50. 4) Στατική μελέτη. Ελλείψει εγκεκριμένης κάτοψης στέγης (αφού η στέγη κατασκευάστηκε αυθαίρετα) και μη έχοντας την υποχρέωση υποβολής αρχιτεκτονικών σχεδίων στη δήλωση όπως ορθά αναφέρεις (σχετ. άρθρο 114Ν. 4495 και εγκ 2 Ν. 4495/17) δυο επιλογές βλέπω να έχεις (α) ανοίγεις ξανά τη δήλωση, υποβάλεις κάτοψη στα προαιρετικά αρχεία (όχι στην πληρότητα) στην οποία πάνω αναγράφεις ότι έχει προσαρτάται στην με Α/Α δήλωση υπαγωγής ν. 4495/17 με ηλεκτρονικό κωδικό τάδε και έχει αναρτηθεί στο πληροφοριακό σύστημα δηλώσεων Ν. 4495 του ΤΕΕ σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου. Έτσι θα έχεις την κάτοψη της δήλωσης η οποία επέχει θέση εγκεκριμένου σχεδίου άδειας (β) Δεν κάνεις την ενέργεια (α) και το δηλώνεις υπ ευθύνη σου με ότι αυτό συνεπάγεται σε κάποιο μελλοντικό έλεγχο. Κατά την προσωπική μου άποψη θεωρώ ότι η ενέργεια (α) είναι η πιο σωστή και ασφαλής για εσένα λύση.1 point
-
μονο ΦΕΜ πληρωνουμε. δεν εχω την διαταξη. αλλα ειναι σιγουρο.1 point
-
Και πως δήλωσαν οι 4 από τους 6 στον 4014 κι άλλοι θέλεις να δηλώσουν τώρα; Tι ακριβώς δήλωσε ο καθένας, αφού δεν έχει τίποτα και τα 'χει όλα.... Κι ο άλλος; Κι ο τρίτος; Κι ο τέταρτος; Κι αυτοί που δεν δήλωσαν; Και η αντισυνταγματικότητα του 4014; Μπορούσες να το κάνεις αυτό σε εξ αδιαιρέτου "οικόπεδο";;; Mπορείς να το συνεχίσεις σήμερα;; Δηλαδή, ο καθένας από αυτούς τους 4 νομίζει ότι, είναι ΟΚ; Κι εσύ τι είδους σχέδια υπέβαλες; Πώς ολοκλήρωσες τις δηλώσεις; Και μπορείς και κοιμάσαι ήσυχος;;; Δηλαδή, το μόνο που ενδιαφέρει είναι αν ο άλλος ο κακομοίρης ιδιοκτήτης έχει τα λεφτά για να το δηλώσει; Θα πηδηχτώ από το παράθυρο...1 point
-
steve100 Εντάξει έχουμε πει ότι είχαν κάνει τεράστια πατάτα γράφοντας στην παρ. 12 του άρθρου 100 " προϋπόθεση της κύριας κατοικίας για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου πληρούται εφόσον για τις στεγαστικές ανάγκες των ανωτέρω προσώπων το άθροισμα της συνολικής επιφάνειας που τους αντιστοιχεί δεν υπερβαίνει τα εβδομήντα (70) τ.μ.. Η επιφάνεια αυτή προσαυξάνεται κατά δεκαπέντε (15) τ.μ. για κάθε τέκνο. " και όπως λέει ο Δημήτρης (με τις καλησπέρες μου) δια της πλαγίας οδού (εγκ. 2) προσπάθησαν να το διορθώσουν σιωπηρά με την διατύπωση " Η αναφορά των δύο τελευταίων εδαφίων της παρ.12 αφορά στην εφαρμογή του άρθρου 103 (κύρια κατοικία των ειδικών ομάδων πληθυσμού). Αν θυμάμαι καλά και στο ν. 4178 υπήρχε πλαφόν επιφάνειας (70+15+15)για την κύρια κατοικία (για ευπαθείς ομάδες) Προσωπικά θα ακολουθούσα ότι και στον προηγούμενο νόμο. Τα 100 τμ θα λάμβαναν μειωτικό για κύρια και μοναδική και για μονογονεϊκή, ενώ τα 25 θα καταχωρούνταν ως "άλλη κατοικία" χωρίς το συντελεστή της μονογονεικης. Μεγάλη διαφορά μπορεί να έχει όπως λες αλλά σκέψου ότι της δίνει χάριν της "μονογονεϊκής" έκπτωση 70% του προστίμου σε μια σπιταρόνα τελείως αυθαίρετη. Μην τα θέλουμε και όλα δικά μας.1 point
-
Να κάνεις γραπτό αίτημα στο ΤΕΕ να στο φτιάξουν "χειροκίνητα", αν δεν το κάνουν στείλε εξώδικο.... Έχουν "υποχρέωση"..... Λες και η Θράκη δεν έχει ΑΜΕΑ...... Η ημερομηνία αποστολής του εξώδικου θα σου κατοχυρώσει και την extra έκπτωση 20% του α' αξαμήνου! P.S. Καλό Σαββατοκύριακο φίλε Βασίλη.....1 point
-
https://www.synigoros-solidarity.gr/457/makroxronia-anergoi1 point
-
Δε γίνεται σε καμία νομοθεσία ονομαστική διάκριση. Προκύπτει συνδυάζοντας το γνωστό σε όλους μας άρθρο 5 του ΠΔ270Δ/85 και την παρ. 6 της Εγκ-34844/5574/104/86 "Η τήρηση αποστάσεων από δασικές εκτάσεις κλπ. (Παρ.5γ αρθ. 2 ΠΔ270Δ/85) αποτελεί επί πλέον υποχρέωση των οικοδομούντων και όχι δικαίωμα τηρήσεως αποστάσεων από τα όρια μικρότερων των 15,00 μ. όταν από την Παρ.5α αρθ. 2 ΠΔ270Δ/85 (δηλ. 15μ) προκύπτει ανάλογη υποχρέωση". Πως προκύπτει τώρα θα μου πεις. Είναι πολύ απλό αν διαβάσεις το bold που έκανα στην παραπάνω παράγραφο της εγγυκλίου και εξηγώ: 1) Όταν έχω ιδιωτική δασική έκταση, τότε αυτή αποτελεί τμήμα του ενιαίου οικοπέδου και από το όριο της ιδιωτικής αυτής δασικής έκτασης δεν υπάρχει νομοθεσία που να λέει κάτι διαφορετικό για επιτρεπτές πλάγιες αποστάσεις-και πως να υπάρχει αφού αποτελεί οικόπεδό μου-εκτός από την παρ. 5γ του αρθ. 2 του ΠΔ270Δ/1985, οπότε αναγκαστικά πάω στο ελάχιστο επιτρεπτό όριο των 10μ. Στη ζώνη τώρα αυτή των 10μ απαγορεύεται οποιάδηποτε οικοδομική δραστηριότητα είτε μετράει είτε όχι σε δόμηση και κάλυψη. 2) Όταν έχω δημόσια δασική έκταση, τότε το όριο αυτής αποτελεί όριο ξένης ιδιοκτησίας. Όταν έχω όριο με ξένη ιδιοκτησία μπορώ να πάω αναλόγως το οικόπεδο (βάσει του άρθ. 5 του 270Δ/85) ή τη χρήση (υπόλοιπα άρθρα του 270Δ/1985) είτε στην υποχρεωτική απόσταση των 15μ (παρ. 5α αρθ. 2 ΠΔ270Δ/85) είτε με παρέκκλιση στα 2,5, 5, 7,5 ή 10 μ. Καί έρχεται ο νομοθέτης με την εγγύκλιο και σου λέει ότι αν υπάρχει δυνατότητα να οικοδομήσεις σε μικρότερη των 10 μ απόσταση, μόνο για την πλευρά που συνορεύεις με το δασικό θα πας υποχρεωτικά στα 10 μ (στις υπόλοιπες πας άνετα στη μικρότερη δυνατή απόσταση βάσει της παρέκκλιση που εμπίπτεις), ενώ αν δεν ισχύουν για το οικόπεδο σου πλάγιες αποστάσεις μικρότερες των 15μ, τότε και από το όριο με το δασικό πας υποχρεωτικά στα 15μ. Τότε μεταξύ 10μ και 15μ επιτρέπονται κατασκευές, που δε μετρούν εννοείται στη δόμηση ή στην κάλυψη(εκτός των ανοιχτών στεγασμένων parking νομίζω), ενώ στη ζώνη των 10μ - όπως και προηγουμένως ανέφερα με την ιδιωτική δασική - απαγορεύεται οποιάδηποτε οικοδομική δραστηριότητα. Πιστεύω να βοήθησα λίγο περισσότερο. Τα έχω "λουστεί" πολλές φορές αυτά που σου λέω, οπότε στα γράφω μετά απόλυτης βεβαιότητας.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-