Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Overseer

    Overseer

    Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      67


  2. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      6.350


  3. janus

    janus

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      93


  4. dim10

    dim10

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      217


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 01/12/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Εχω γράψει στο παρελθόν ότι ο λογαριασμός του ΕΦΚΑ (το RF) Πρακρικά λειτουργεί σαν ένας αλληλόχρεος λογαριασμός όπου εκκαθαρίζει όποτε θέλει ο ΕΦΚΑ. Επειδή την περιόδο με τα covid-ειδοποιητήρια γίνονταν κάθε φορά εκκαθάριση προκειμένου να δει η εφαρμογή τους ποια επιλογή είχαμε επιλέξει (δηλ. πληρωμή μειωμένου εισιτηρίου!!, πληρωμή κανονικού εισιτηρίου !!, η αναστολή), αν το σύστημά τους έβρικε χρονικά μεταξύ της εμπρόθεσμής ημερομηνίας πληρωμής του ειδοποιητηρίου Ε (π.χ. 3ου/2020) και της ημερομηνίας έκδοσης του ειδοποιητηρίου Ε+1 (δηλ. 4ου/2020) για κάποιο λόγο ποσό περισσότερο από το covid-ποσο-165€ θεωρούσε ότι ήθελες ακόμη να εξοφλήσεις το Ε (3ο/2020) στο σύνολό του έστω και εΚπρόθεσμα. Οπότε όταν έκανε την μερική εκκαθάριση λίγο πριν την έκδοση των covid-ειδοποιητηριών το ποσό δεν το πήγαινε στο Ε+1 (4ο/2020) αλλά στο Ε (3ο/2020) ως εκπρόθεσμο και άρα με προσαύξηση. Εϊναι λίγο έως αρκετά μπερδεμένο οπότε θα προσπαθήσω να το πω με ένα παράδειγμα ξεκινώντας από ένα προ-covid μέχρι συν ένα μετά-covid ειδοποιητήριο ΜΗΝΑΣ---ΗΜ.ΕΚΔ.---ΗΜ.ΠΡΟΘΕΣΜ. 1ος----16/3----------20/3 2ος----4/4-----------10/4 ----covid-ειδοποιητήριο 3ος----27/4----------5/5 ----covid-ειδοποιητήριο 4ος----3/6-----------10/6 ----covid-ειδοποιητήριο 5ος----23/6----------3/7 ----covid-ειδοποιητήριο 6ος----4/8-----------20/8 Αν κάποιος ήθελα να πληρώσει τον 2ο ως covid θα έπρεπε μεταξύ 20/3 και 10/4 να υπάρχουν 165€ στον λογαριασμό και όχι περισσότερα. Αυτό διότι αν υπήρχαν περισσότερα το σύστημα θεωρούσε ότι δεν ήθελες να πληρώσεις το covid-ποσο-165€ του 2ου αλλά το κανονικό ποσό 220€ του 2ου. Εστω λοιπόν ότι έβρισκε μόνο το covid-ποσο-165€. Στις 27/4 έκανε την μερική εκκαθάριση για να εκδώσει τον 3ο. Αν όμως μεταξύ 10/4 και 27/4 έβρισκε ποσό αυτό δεν πήγαινε στον 3ο, αλλά θεωρούσε ότι το μετάνιωσες για τον 2ο (που πλήρωσες το covid-ποσο) και ήθελες να πληρώσεις το κανονικό ποσό του 2ου (έστω και εκπρόθεσμα, για αυτό και οι προσαυξήσεις) Το μετέπειτα χάλαγε γενικότερα τον προγραμματισμό αν δεν έκανες σωστά με χαρτί και μολύβι τις πραγματικά (δεν αστειεύομαι) δύσκολες πράξεις να δεις τι ποσό ακριβώς πρεπει να καταθέσεςι γαι να υπάρξει ακριβώς το covid-ποσό γαι το επόμενο. Οπότε σταδιακά χάλαγε η covid-σουπα που ήθελες να πληρώσεις και βγάιναν μήνες εκπρόθεσμοι με τις προσαυξήσεις, άσχετα αν εσύ κατέθετες το covid-ποσό .. ένα 55άρι πήγαινε στον προηγούμενο μήνα που είχε θεωρήσει ότι δεν ήθελες να πληρώσεις το μειωμένο (165) αλλά το κανονικό (220). Και το 55άρι ως "λάθος" μεταφέρονταν από μήνα σε μήνα ... Είναι λίγο δυσνόητο αλλά από αρκετές ώρες μελέτη σε συνάδελφο που τα βάλαμε κάτω με ημερομηνίες αναλυτικότατα κυριολεκτικά ... εκεί καταλήξαμε ... καίγοντας και το τελευτάιο κύταρο πσσσσ που είχε μήνει γαι σ΄λημερα ... Το πρόβλημα δημιουργείται από αυτό που αρχικά έγραψα .. "σαν αλληλόχρεος λογαριασμός ..." καθ΄ςω και με τον τρόπο που εξοφλεί τις οφειλές ο ΕΦΚΑ με τις καταθέσεςι μας ... με ένα RF ...
    4 points
  2. Συνάδελφε θεωρείς ότι υπάρχει περίπτωση να επηρεαστεί ο φέρων οργανισμός από την τοποθέτηση τεσσάρων μεταλλικών στοιχείων διαμέτρου δέκα χιλιοστών και μήκους ολίγων εκατοστών σε ένα στύλο; Ούτε κατά διάνοια δεν αμφισβητώ τις γνώσεις και την εμπειρία σου, στοιχεία που διακρίνει και ο πλέον αδαής στα κείμενα των δημοσιεύσεών σου, αλλά ας μην είμαστε υπερβολικοί.
    3 points
  3. φυσικά, δεν λέω, καλά που είμαστε και εμεις η τζάμπα online βοήθεια του michanikos. gr και ευτυχώς και εμάς που μας πληρώνει η κοινότητα και μπορούμε να ζούμε, να συμβουλεύουμε ανθρώπους με θέματα σημαντικά που σχετιζόμαστε επαγγελματικά
    2 points
  4. @Manos L. Δεν θα δημιουργηθεί πρόβλημα στη στατική επάρκεια του κτίσματος από τέσσερις τρύπες διαμέτρου ενός εκατοστού.
    2 points
  5. Version excel

    5.766 downloads

    Πίνακας Αναλογισμού και κατανομής χιλιοστών
    1 point
  6. Ο Τεχνικός Οίκος Λογισμικού ΤΟΛ προσφέρει στα μέλη του michanikos.gr μια ακόμη (1) άδεια χρήσης για το πρόγραμμα στατικών μελετών ΡΑΦ με την εξής σύνθεση: «ΡΑΦ κύρια μονάδα + Οπλισμένο σκυρόδεμα + Αποτίμηση κτηρίων Ο/Σ + Ενισχύσεις». Το ΡΑΦ αποτελεί τον κορμό μιας οικογένειας εφαρμογών για την στατική και αντισεισμική ανάλυση και την αποτίμηση και ενίσχυση κτηριακών έργων. Είναι ένα τεχνολογικά σύγχρονο, εξαιρετικά εύχρηστο πρόγραμμα στατικών μελετών με πλήθος χρήσιμων καινοτομιών. Το σημαντικότερο όμως πλεονέκτημα του ΡΑΦ αποτελεί η διαφάνεια του. Με το ΡΑΦ ο/η μηχανικός, εφόσον το ζητήσει, μπορεί να έχει διαθέσιμη τόση πληροφορία για τα αποτελέσματα της μελέτης του και σε τέτοιο βάθος , ώστε να μπορέσει να παρακολουθήσει και να επαληθεύσει τα αποτελέσματα που λαμβάνει από το πρόγραμμα, ακόμα και με το ‘χέρι’. Η οργάνωση και η υλοποίηση του ΡΑΦ βασίζεται στην αρχή της ενιαίας εφαρμογής όλων των δομικών υλικών και κανονισμών σε ένα ενιαίο περιβάλλον εργασίας και στην αρθρωτή δομή του προγράμματος σε επιμέρους υπομονάδες (υ.μ). Η σύνθεση «ΡΑΦ + Αποτίμηση + Οπλισμένο Σκυρόδεμα + Ενισχύσεις», αφορά τόσο το σχεδιασμό νέων κτηρίων, όσο και την αποτίμηση και τις ενισχύσεις υφισταμένων κτηρίων από οπλισμένο σκυρόδεμα. Η υ/μ «Αποτίμηση» αποτελεί την υπομονάδα του ΡΑΦ που αφορά την αποτίμηση κτηρίων οπλισμένου σκυροδέματος με εφαρμογή των ελαστικών μεθόδων δυναμικής ανάλυσης, σύμφωνα με τις διατάξεις των κανονισμών ΚΑΝ.ΕΠΕ., ΕΝ1998-3, αλλά και ενσωμάτωση των παλαιότερων αντισεισμικών κανονισμών 1959, 1985 και ΝΕΑΚ 1995. Η υ/μ «Οπλισμένο Σκυρόδεμα» αποτελεί την υπομονάδα του ΡΑΦ που αφορά την ανάλυση και το σχεδιασμό νέων κτηρίων από οπλισμένο σκυρόδεμα, με πλήρη έλεγχο επάρκειας των δομικών τους μελών, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς Ευρωκώδικες και ΕΑΚ-ΕΚΩΣ. Η υ/μ «Ενισχύσεις» αποτελεί την υπομονάδα του ΡΑΦ που αφορά την ενίσχυση μελών οπλισμένου σκυροδέματος, σύμφωνα με τις διατάξεις των κανονισμών ΚΑΝ.ΕΠΕ. και ΕΝ1998-3. Τα διαθέσιμα είδη ενισχύσεων σε υφιστάμενους φορείς περιλαμβάνουν: μανδύες οπλισμένου σκυροδέματος, εμφατνωμένα και παράπλευρα τοιχώματα, μεταλλικούς κλωβούς, ελάσματα από ινοπλισμένα πολυμερή ή χάλυβα και υφάσματα από ινοπλισμένα πολυμερή. Δείτε μια αναλυτική παρουσίαση του προγράμματος ΡΑΦ εδώ: https://tol.com.gr/index.php Συμμετοχές Για να δηλώσετε συμμετοχή κάνετε μια απάντηση (reply) στο παρόν θέμα. Δηλώσεις συμμετοχών ως την Τρίτη 15/12/2020 στις 17:00. Όροι Συμμετοχής Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλα τα μέλη του Michanikos.gr που έχουν συμπληρώσει την ειδικότητα στο προφίλ τους, εκτός από τον Διαχειριστή και τα μέλη που ανήκουν στην ομάδα: Ιδιώτης-Μη Μηχανικός. Κάθε μέλος έχει δικαίωμα μόνο μιας συμμετοχής. Οι άκυρες συμμετοχές θα διαγραφούν. Αν την άδεια χρήσης κερδίσει μέλος που αγοράσει το λογισμικό μετά την Δευτέρα 02 Νοεμβρίου 2020 θα του επιστραφεί το ποσό αγοράς. Η κλήρωση θα γίνει μεταξύ των Α/Α των απαντήσεων στο παρόν θέμα και οι νικητές θα επιλεγούν με το Google Random Number Generator: https://www.google.com/search?q=random+number
    1 point
  7. Απλά προσπαθώ γενικότερα να μελετάω και να μην διαβάζω. Η Εγκ.21/2018 που ανέφερα θεωρώ ότι ήταν από τις ΒΑΣΙΚΕΣ στον τρόπο που ο ΕΦΚΑ "κινεί/εκκαθαρίζει" τον"αλληλόχρεο λογαριασμό" ... δηλαδή την ανοησία με το ίδιο RF ... την οποία ευτυχώς "έσπασαν" στον εκκαθάριση του 2019 ορίζοντας διαφορετικό RF ... Δεν θα ήθελα να δω τι θα συνέβαινε ειδικότερα τώρα που πήρε παράταση αυτή για τον Μαρτ'21 αν δεν κάνω λάθος... ή μάλλον περίπου το έχω δει με τις προηγούμενες εκκαθαρίσεις ....
    1 point
  8. Σχεδιάζουμε με ελάχιστες προδιαγραφές. Χονδρικά σχεδιάζουμε για να σταθεί κάτι για 50 χρόνια (σπίτι) και χωρίς να το τρυπάμε τυχαία στο φορέα. Αν τρυπάς το φορέα εδώ κι'εκεί χωρίς μελέτη για το τι προκαλεί τότε παραβιάζεις τις προδιαγραφές και ενώ μπορεί να μην πέσει το κτίριο με μικρές τρύπες συνήθως το ρίσκο υπάρχει.
    1 point
  9. @pet_diam Οδηγός, σελ. 32: (iii) Η θερμομόνωση (εξωτερικά ή από την εσωτερική πλευρά) του λοιπού κελύφους, δηλαδή εξωτερικής τοιχοποιίας, φέροντος οργανισμού και δαπέδου επί εδάφους επί πιλοτής ή μη θερμαινόμενου χώρου, πλάκας δώματος από την εσωτερική πλευρά, με θερμομονωτικά υλικά και με επικάλυψη κατά περίπτωση οργανικό επίχρισμα ή ελαφρά πετάσματα π.χ. γυψοσανίδα (υποκατηγορίες 2.Γ1, 2.Γ2).
    1 point
  10. Το Α ΠΕΑ το πληρώνει ο πελάτης τραπεζικά και το παίρνει πίσω στο τέλος του προγράμματος. Όλα τα υπόλοιπα τα πληρωνόμαστε από το πρόγραμμα στην εκταμίευση.
    1 point
  11. ....δύσκολες για τον μηχανικό, αλλά η ανακαίνιση ανακαίνιση
    1 point
  12. Φιλε Θοδωρη Δεν υπαρχει κανενα απολύτως πρόβλημα. Το λεει και το βεβαιώνει ο cvlengnr ο μεγας μηχανικαρας απο το φορουμ το μόρτικο το μηχανικος τελεια γκρ. Ελπίζω να σου εφυγε η ανησυχια. Για αυτο είναι εδω αλλωστε το φόρουμ. Να λύνει απορίες σε όσους δεν σπαταλάνε λεφτα σε βλακειες οπως οι μηχανικοι.
    1 point
  13. Θοδωρή οι εποχές μπορεί να είναι δύσκολες όμως δεν γίνεται αλλιώς, πρέπει να απευθυνθείς σε μηχανικό. Πίστεψέ με, δεν είναι απλώς το πιο ορθό αλλά το μόνο ορθό.
    1 point
  14. γνωρίζω να σου πω μόνο ότι μια τέτοια εργασία για εσένα σαν μηχανικό, για το εργατοτεχνικό προσωπικό, για τα ΑΜΕΑ, την τράπεζα και το έτος 2020, είναι μια καλή δουλειά, οπότε αν συζητάμε τα wc στο υπόγειο ή δημιουργία wc AMEA στο ισόγειο, συνιστώ να το κάνεις, η πιθανότητα να εμφανιστεί ΑΜΕΑ στο κατάστημα δεν είναι αμελητέα, οπότε συνιστώ καλύτερα να φτιάξεις WC AMEA.
    1 point
  15. Κάπως έτσι ξεκίνησαν κάποτε τα πράγματα, και κατέληξαν εδώ κι εδώ. Άν είχες βιώσει τα αποτελέσματα των ανωτέρω σεισμών και, κυρίως, αν είχες διαπιστώσει τα τραγικά σφάλματα που οδήγησαν σε αυτά, θα ήσουν περισσότερο προσεκτικός. Ιδίως όταν γράφεις σε φόρουμ μηχανικών, το οποίο επισκέπτονται όχι μονον αδαείς ιδιώτες αλλά και νέοι μηχανικοί. Δεν είναι μόνο το "επιστημονικό" κομμάτι, αλλά και το νομικό. Να εύχεσαι (σε περίπτωση που σε οικοδομή σου γίνει κάποια τέτοια "επέμβαση" εν γνώσει σου) να μην τύχει η κακιά στιγμή. Για να μην βρεθείς αντιμέτωπος με δικαστή που θα ψάχνει για εξιλαστήριο θύμα...
    1 point
  16. Ηρεμήστε με τις προσφορές....δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτα. Ακριβώς το ίδιο, copy-paste, αναφέρει και ο οδηγός του εξοικονομηση κατοικον 2 στην σελίδα 44.
    1 point
  17. Τα κλιματιστικά μπορούν να εισαχθούν σαν σύστημα θέρμανσης εφόσον δεν υφίσταται κάποιο άλλο είδος θέρμανσης. Απλώς πρέπει να εξετάσεις εάν καλύπτουν το 100% των θερμικών φορτίων του διαμερίσματος.
    1 point
  18. Καλύπτεσαι γιατί στην τακτοποίηση αναφέρεται η συγκεκριμένη άδεια και έτσι συνδέονται επαγωγικά. Μου έχει τύχει αντίστοιχη περίπτωση στο ΕΚΟ ΙΙβ, όπου ενώ μου ζήτησαν βεβαίωση ΟΤΑ, με την παραπάνω παρατήρηση το δέχτηκαν.
    1 point
  19. Το σωστο ειναι μπαζωμα θεωρουμενο ως μθχ. Το μπαζωμα απλα θα φαινεται σαν επιφανειες τοιχων και δαπεδου σε φε και τιποτα παραπανω στην καρτελα των μθχ. Η μοντελοποιηση συμβάλλει στον αναλυτικο υπολογισμο του U του δαπεδου της κατοικίας προς το μπαζωμα αυτο αντι να παρεις το προσεγγιστικο 0.5 μειωτικο παραγοντα.
    1 point
  20. Τα νεότερα είναι ότι, χθες, πελάτης μου έστειλε μήνυμα στην Επιθεώρηση Ενέργειας με συνημμένη ΥΔ περί ανάκλησης ΠΕΑ κ' απάντησαν ότι η διαδικασία πρέπει να γίνει από τον 1ο ΕΕ στον οποίον κ' κοινοποίησαν την απάντηση.
    1 point
  21. Άρα λέμε το εξής: Είχες γήπεδο 1500 τμ (προφανώς άρτιο κατά παρέκκλιση ως παρόδιο σε κάποια εθνική, επαρχιακή ή αναγνωρισμένη δημοτική οδό) και οικοδομήσιμο. Εκδίδεται άδεια για κατασκευή καταστήματος (δεν μας είπες πόση επιφάνεια προβλέπονταν από την άδεια), το 1977. Στη συνέχεια (πότε έγινε η κατάτμηση;) το γήπεδο κατατμείται λόγω συμβολαιογραφικής μεταβίβασης και απομένει τμήμα 700 τμ με κτίριο 233 τμ το οποίο όμως γήπεδο αφού είναι μικρότερο της ελάχιστης επιφάνειας παρέκκλισης (750 τμ) είναι μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο. Συνεπώς, βάσει και του παραρτήματος Α, δεν υπάρχει για σένα καμία Ο.Α πλέον και όλο το κτίριο είναι αυθαίρετο. Άρα, δεν έχει καμία σημασία η αλλαγή χρήσης. Υπάρχει μόνο ΥΔ σε όλη την επιφάνεια του κτιρίου και το μόνο θετικό είναι ότι εφόσον το κτίριο κατασκευάστηκε πριν το 1983 θα έχει αρκετά μειωμένο πρόστιμο λόγω κατηγορίας 2. Στην αντιμετώπιση αυτή δεν υφίσταται πλέον η έννοια της αλλαγής χρήσης (πλήρως αυθαίρετο).
    1 point
  22. Σωστά τα υπολόγισες κατά την γνώμη μου,όπως σου τα αναφέρει και ο Παύλος παραπάνω. Η εγκύκλιος 12 που αναφέρεις θέτει ως προϋπόθεση την "μη παραβίαση των πολεοδομικών διατάξεων".Στην δική σου περίπτωση η μετατροπή του καταστήματος της άδειας,παραβιάζει τις πολεοδομικές διατάξεις καθώς τα 33 τ.μ. κατοικίας δεν θα επιτρεπόταν να υφίστανται με οικοδομική άδεια,γιατί υπερβαίνουν τον συντελεστή δόμησης κατοικίας. Αυτό τουλάχιστον καταλαβαίνω εγώ.
    1 point
  23. Version 1

    14.821 downloads

    Περιλαμβάνει διάφορες αιτήσεις προς πολεοδομία όπως: Αίτηση αυτοψίας για σύνδεση με ΔΕΗ-Ύδρευση Αίτηση αυτοψίας επικινδυνότητας οικοδομής Αίτηση για αυτοψία Αίτηση για βεβαίωση για χώρους κύριας χρήσης Αίτηση για έγκριση καταλληλότητας Αίτηση για νέα οικοδομική άδεια Αίτηση για προσωρινή σύνδεση με ΔΕΗ-Ύδρευση Αίτηση για χορήγηση οικοδομικής άδειας από Δήμο Αίτηση για χορήγηση οικοδομικής άδειας από Κοινότητα Αίτηση για χορήγηση φωτοαντιγράφων Γενική αίτηση
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.