Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 01/07/2022 σε όλες τις περιοχές
-
Γ Καλημέρα, από όσο γνωρίζω δεν υπάρχει τέτοιος περιορισμός για μελέτες.2 points
-
Θα επιλέξεις "ρυθμισμένο" (τύπος 2) και θα δεις ότι σου βγάζει το ίδιο έντυπο βεβαίωσης με αυτό του Ν. 4495 που αντιστοιχούσε στις εξαιρέσεις το άρθρου 82.1 point
-
δες μηπως εχει εδω καποια απαντηση; https://www.michanikos.gr/files/file/1770-συχνές-ερωτήσεις-για-την-ηλεκτρονική-ταυτότητα-κτιρίου/?do=download1 point
-
Καλησπέρα. εγώ δεν έχω δώσει αλλά λίγο που ρώτησα δεξιά και αριστερά μου είπαν ότι είναι ερωτήσεις πολλαπλής με απλές πράξεις (ποσοστά, αναλογίες, κτλ) που βγαίνουν από διαγράμματα και πινακάκια. Η δυσκολία έγκειται στο ότι είναι πολύ λίγος ο χρόνος. Νομίζω μου είπαν ότι είναι 50 ερωτήσεις σε 20 λεπτά ή κάτι τέτοιο. Στα αγγλικά είναι κάτι κειμενάκια και έχει ερωτήσεις κατανόησης, όπως στις εξετάσεις των αγγλικών. Αλλά μη τις δέσεις και κόμπο τις παραπάνω πληροφορίες. Είναι από ανθρώπους που έδωσαν πρόσφατα αλλά όχι για θέσεις μηχανικών απαραίτητα. Αν ξέρει κάποιος παλιός, ας μας πει καμία πληροφορία κι εμάς 🙂 καλή επιτυχία σε όλους εύχομαι!1 point
-
1 point
-
Ας ανακοινώσουν επίσημα πως θα δώσουν παράταση εκ των υστέρων και ας την δώσουν όποτε θέλουν.1 point
-
Άλλο πράγμα η τακτοποίηση, άλλο η έκδοση Ο.Α. Σε μια άδεια αν σχεδίαζες ένα τέτοιο κτίριο, αυτό θα ήταν διώροφο. Εδώ ρυθμίζεις την αυθαιρεσία, η οποία είναι το ξεμπάζωμα (ή την μη επιχωμάτωση αν το θες πιο σωστά) και την αλλαγή χρήσης σε κατοικία με υπέρβαση δόμησης. Για μένα ισχύει ο μειωτικός συντελεστής, διότι ο νόμος αναφέρει την εφαρμογή του γενικώς σε "υπόγειες στάθμες". Η γνωστή εγκ. 2 ν. 4495, ήρθε και έδωσε ερμηνεία διαφορετική από το νόμο (χωρίς να υπάρχει τέτοια δικαιοδοσία) συνδέοντας την εφαρμογή μειωτικού σε υπόγεια, με τον ορισμό τους βάσει του ΓΟΚ 85. Οπότε, αν δεχτείς το νόμο, βάζεις μειωτικό, ενώ αν δεχτείς την εγκύκλιο δεν βάζεις. Αν εφαρμόσεις μειωτικό, εξυπακούεται ότι περιγράφεις στην έκθεσή σου ότι πρόκειται για αυθαίρετη αλλαγή χρήσης προβλεπόμενου στην Ο.Α χώρου βοηθητικής χρήσης, σε κύρια χρήση κατοικία, η οποία τακτοποιήθηκε και φαίνεται στην δήλωση σαν ΥΔ ΒΧ αποκλειστικά για λόγους υπολογισμού του προστίμου σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου (άρθρο 100).1 point
-
Φοβερός προγραμματισμός για την παράταση, σήμερα μου είπαν πως μπορεί να δοθεί και εκ των υστέρων...1 point
-
σωστα, απαξ υπαρξει μια συσταση σε μια μεταβιβαζομενη ΟΙ, υπαγεται και ολη η υπολοιπη οικοδομη. Με βαση τα οσα ειπαν, υπαρχει μια ΟΙ που μεταβιβασθηκε με τα δικα της χιλιοστα και ολη η υπολοιπη οικοδομη αποτελει μια ΟΙ με τα δικα της χιλιοστα ανηκει σε εναν [δεν το ειχα προσεξει].... Καλον θα ηταν να δουμε το Ε9 και το ΕΚ...τι δηλωσε και πώς θα ξεμπλεξει με τα μικτα/καθαρα/οροφο κλπ.1 point
-
Το συμβόλαιο που δίνει χιλιοστά σε συγκεκριμένη διηρημένη ιδιοκτησία ΕΙΝΑΙ σύσταση οριζοντίων ιδιοκτησιών.1 point
-
Σήμερα που συντάσσεις την Η.Τ περιγράφεις τι έχεις Σήμερα είτε τυπικά είτε άτυπα έχεις 2 ιδιοκτησίες (το ένα το διαμέρισμα με ποσοστό 7% και τα υπόλοιπα με 93% Οπότε προσωπικά θα επέλεγα οικόπεδο με 2 ιδιοκτησίες χιλιοστά 73 στη μία και 930 στην άλλη Συμβόλαιο : αυτό της πώλησης (αφού όπως λες δεν προηγήθηκε σύσταση και επομένως εξ' αυτού προκύπτει η σημερινή ανώμαλη κατάσταση) και κάπου στα σχόλια θα περιέγραφα την έλλειψη σύστασης1 point
-
Όπως τα είπαμε....ανυπόστατες απαντήσεις του ΤΕΕ χωρίς καμία ευθύνη. Θα επιμείνω στην αρχική μου θέση.1 point
-
1 point
-
ΕΡΩΤΟΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΕΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΤΚ-6/2022 13. Πως γίνεται η καταχώριση ΗΤΚ για αδόμητο οικόπεδο; Για τη συμπλήρωση ΗΤΚ σε αδόμητο οικόπεδο ακολουθείτε τα εξής βήματα: Α. Δημιουργείτε στο "Μητρώο" το Οικόπεδο/Γήπεδο. Στο πεδίο «Αδόμητο» επιλέγετε ΝΑΙ, στον «Αριθμό κτιρίων» εισάγετε το μηδέν (0) και στον «Αριθμό ιδιοκτησιών» το ένα (1). Εάν υφίσταται σύσταση διηρημένης ιδιοκτησίας στο οικόπεδο/γήπεδο, στον «Αριθμό ιδιοκτησιών» καταχωρείτε το σύνολο των ιδιοκτησιών, καθώς και τυχόν κοινόχρηστους χώρους. Στη συνέχεια, επιλέγοντας "Διαχείριση Ιδιοκτησιών οικοπέδου/γηπέδου", εισάγετε τις αντίστοιχες ιδιοκτησίες. Β. Κατά την επεξεργασία της ιδιοκτησίας από τις “Υποθέσεις μου”, στο πεδίο «Υλοποιημένη ιδιοκτησία» επιλέγετε ΟΧΙ. Στην καρτέλα «Πράξεις» εισάγετε τυχόν οικοδομική άδεια ή άλλη πράξη που έχει εκδοθεί για το ακίνητο και είναι σε ισχύ. Στην καρτέλα "Επιφάνειες" δεν εισάγετε στοιχεία. Κατά την έκδοση του Πιστοποιητικού Πληρότητας επιλέγετε Τύπο Βεβαίωσης 3 (αδόμητο).1 point
-
Σωστός. Εκτός του ότι υπάρχει κίνδυνος εμπλοκής με στοιχεία άλλης διασυνδεδεμένης πλατφόρμας (με όλες τις πιθανές συνέπειες) όπως ΕΚΧΑ, κλπ., παράγονται μόνο ηλεκτρονικά σκουπίδια που είναι βέβαιο περιβαλλοντικό αδίκημα πλέον.1 point
-
μη μου πεις ότι το δείχνει ο χάρτης του Κτηματολογίου ως προ 2011 για να μπορεί να τακτοποιηθεί ?1 point
-
Άκη φυσικά και κάνουν λάθος όσοι το λένε, γι αυτό επιμένουμε να καταργηθεί από την ΗΤΚ αυτός ο ορισμός και ακόμη καλύτερα να καταργηθεί τελείως η ταυτότητα για τα αδόμητα. Το λεκτικό της βεβαίωσης έγραφε "βεβαιώνω ότι δεν υπάρχει κτίσμα". Μήπως βγήκε ποτέ ένας νόμος να πει ότι ως κτίσμα νοείται κάθε κατασκευή στο ακίνητο η οποία απαιτεί έγκριση εργασίων δόμησης μικρής κλίμακας; Φυσικά και όχι. Επιπλέον, χιλιάδες ακίνητα μεταβιβάστηκαν με τις εξαιρέσεις του άρθρου 82 σε συνδυασμό με την παρ. 3 του άρ. 81 ν. 4495. Σε παλαιότερο νόμο, χιλιάδες ακίνητα μεταβιβάστηκαν με την κοινή τεχνική λογική ότι στο ακίνητο δεν υπάρχουν κατασκευές που να προσαυξάνουν δόμηση, κάλυψη, ύψος και όγκο. Αν θέλουν χαρτογιακάδες αντί για μηχανικούς να μας το πουν να ξέρουμε και εμείς τι κάνουμε. Άστα Άκη, έχουμε μπλέξει άσχημα με αυτή την ιστορία και δεν βλέπω να γίνεται τίποτα προς θετική κατεύθυνση. Πάλι στο ίδιο έργο θεατές είμαστε. Μόνο γνώμες και απόψεις θα έχουμε όπως με τα αυθαίρετα.1 point
-
Οι βεβαιώσεις πριν την ηλεκτρονική ταυτότητα δεν ήταν "βεβαιώσεις αδόμητου", αλλά βεβαιώσεις για την μη ύπαρξη κτίσματος. Το ζήτημα "τι είναι αδόμητο;" τίθεται λόγω ηλεκτρονικής ταυτότητας και δεν επηρεάζονται οι βεβαιώσεις που έχουν χρησιμοποιηθεί. Καλύτερα να μην διοργανώνονται "ενημερωτικές" εκδηλώσεις όταν αυτά που λέγονται είναι λανθασμένα.1 point
-
Διάβασα τις σελίδες στο παρόν topic και νομίζω ότι είμαστε υπερβολικοί στο θέμα του αδόμητου. Αντιστρέφω το ερώτημα και λέω το εξής: Βγάζω μια ΕΕΔΜΚ για περίφραξη σε πλήρως αδόμητο γήπεδο. Είμαι υποχρεωμένος να κάνω με τη λήξη των εργασιών Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου? Η άποψη μου είναι όχι. Γιατί και ο Ν.4495/17 (Άρθρο 54 παρ. 3) και η Υπουργική Απόφαση (Άρθρο 4 παρ. 1) είναι σαφείς: ενημέρωση της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου γίνεται σε κτίριο, όταν έχουμε μεταβολές πολεοδομικών κτιριολογικών μεγεθών. Συνεπώς για μένα αν δε δω κτίσμα σε ακίνητο, το ακίνητο παραμένει αδόμητο. Αρκεί οι περιφράξεις να είναι συρματοπλεγματα και ξερολιθιές, όχι κάτι εξεζητημένο (τοιχία σκυροδέματος κλπ θα τα τακτοποιήσω πρώτα).1 point
-
Συνάδελφοι, από πού προκύπτει πως το ύψος της στέγης είναι 1,20μ.; Ο νόμος αναφέρει "Το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος της οικοδομής .... ορίζεται σε τέσσερα (4) μέτρα για μονώροφη οικοδομή..." και "Σε περίπτωση κεκλιμένης στέγης, το ύψος αυτό προσαυξάνεται κατά 1,20μ.". Άρα έχεις μέγιστο ύψος οικοδομής 5,20. Το ύψος της στέγης μπορεί να είναι και κάτω του 1,20μ. Δεν αναφέρεται πουθενά το ύψος της στέγης. Παντού ο νόμος μιλάει για ύψος της οικοδομής.1 point
-
το αρθρο λεει "ελαχιστο" εμβαδον κατατμησης Αυτο ειναι το "καθοριζομενο" αλλως θα θες 10 στρ. για μια αντλία, ή για μια αποθηκη ή για μια ...στερνα... Να του πεις να κανει αυτος ερωτημα στο Υπουργειο Αυτος υποχρεουται και αυτος πρεπει να το στείλει Το Υπουργειο τι να απαντησει σε εναν ιδιωτη... [και να μην ανακατευει την ΝΑΤΟΥΡΑ σαν δικαιολογια...] αρθρο 4 ΝΟΚ κδ. Η κατασκευή λιθόκτιστης αποθήκης στα καλλιεργούμενα αγροκτήματα, σύμφωνα με το άρθρο 6 παρ. 4 του π.δ. 24/31.5.1985 (Δ` 270), με επιφάνεια μέχρι δεκαπέντε (15) τετραγωνικά μέτρα και συνολικό ύψος με τη στέγη έως και τρία (3,00) μέτρα εφόσον δεν γίνεται χρήση οπλισμένου σκυροδέματος στην οροφή του και κατασκευάζεται ανεξάρτητα από τυχόν υπάρχουσα κύρια οικοδομή μία φορά για κάθε γήπεδο και μετά από έγκριση της αρμόδιας Διεύθυνσης Γεωργίας.1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-