Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      8.116


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      25.872


  3. m_nikos

    m_nikos

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.133


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/11/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. ναι παμε με τις τιμες της 28-2-2007 με χαμηλοτερη τα 500 ευρω Στην τελευταια ζωνη στην Αρναια, πρωτη πρωτη στον σχετικο πινακα. Αυτη ειναι και η ελαχιστη της Περιφερειας.
    2 points
  2. 752 downloads

    Χρήσιμες απαντήσεις σε όλα σχεδόν τα ερωτήματα που οδηγούν με ασφάλεια στη γνώση για τα μέτρα ασφάλειας και υγείας και την σχετική διαδικασία.
    1 point
  3. Version 17/10/2015

    851 downloads

    Μια ταμπέλα με εικονιζόμενα μέτρα ασφαλείας σε εργοτάξιο. Αρχεία autocad και pdf
    1 point
  4. Αυτό ακριβώς. Η βοηθητική χρήση προϋποθέτει και την ύπαρξη κύριας χρήσης. Σχετική αναφορά είχε γίνει και στην εγκ 3 ν. 4178. Αν το κτίσμα είναι παντελώς αυθαίρετο (χωρίς Ο.Α) δεν υπάρχει Υ.Κ.
    1 point
  5. "Απορρίφθηκε Πρωτόδικα η πρώτη αγωγή για την επιστροφή των εισφορών της Ειδικής Προσαύξησης"
    1 point
  6. Εκδόθηκε η συνημμένη απόφαση που αφορά την έγκριση μελετών ενεργητικής πυροπροστασίας Ω70346ΜΚ6Π-ΜΩΟ.pdf
    1 point
  7. Μιλάμε για αυτά που διαβάσαμε στο σχόλιο του vk. Λειτουργεί από το 1962 ως ΚΥΕ και του βάζουν πρόστιμο γιατί δεν έκανε αλλαγή χρήσης σε χώρο συνάθροισης κοινού. Δηλαδή ότι νάναι .. ή μάλλον ξέρουμε τι είναι αλλά ... Πρόστιμο μπαίνει μόνο σε αυθαίρετο και μόνο αφού πρώτα η ΥΔΟΜ εξετάσει ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ το φάκελο του ακινήτου. Εξετάζεται υποχρεωτικά από το ΣΥΠΟΘΑ. Η αλλαγή χρήσης ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ έγινε αυθαιρεσία το 1986 και ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΑΠΑΙΤΕΤΑΙ Η ΑΔΕΙΑ ΑΥΤΗ. Πολλές αλλαγές χρήσης γίνονται ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ χωρίς να απαιτείται άδεια. Το 1962 ότι δεν ήταν κατοικία ή ειδικό κτήριο ήταν κατάστημα. Ας θυμηθούμε τις στήλες στο δεύτερο φύλλο του αδειόφυλλου... Οι χώροι συνάθροισης κοινού χαρακτηρίζονται μετά το 1989 (Κτηριοδομικός). Μέχρι τότε έχουμε και ογκομετρικό προϋπολογισμό. Χρήσεις έχουμε από το 1987. Χώροι συνάθροισης κοινού μπορούν να φιλοξενήσουν χρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος, μπορεί όμως και να μην είναι απαραίτητο (κρεοπωλείο)... Δεν υπάρχει χρήση ΚΥΕ ! Για τον τρόπο που υπολογίστηκε το πρόστιμο δεν θα σχολιάσω ... απλά επιβεβαιώνει ότι από πίσω βρίσκεται καταγγελία και συνέργεια σε εκβιασμό. Τα πράγματα είναι απλά ... ΣΥΠΟΘΑ, ΣΕΔΔ, δικαστήρια και πολλή υπομονή !
    1 point
  8. http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEaosRGzKxO6XdtvSoClrL8zS83ZvoDVVTnMRVjyfnPUeJInJ48_97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Pu3hxZzkOTz5qZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtclzsvv-mz3eGxrBecxFHeMIH_d11HEIv47Ec1v8h-3I Β1.3 Τύποι υπερυψωμένων λωρίδων σε οδοστρώματα ('σαμαράκια').
    1 point
  9. Δεν αρκεί απλώς μια δήλωση να μεταφερθεί στον 4178 από τον 4014. Οφείλει και να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις αυτού του νόμου, οι οποίες είναι διαφορετικές από του 4014. Σήμερα όμως που γίνεται η μεταφορά στον 4178, αυτός ΔΕΝ ισχύει και δεν μπορεί η δήλωση να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του.... Λειτουργεί, δηλαδή, ως "όχημα μεταφοράς" απλώς μια δήλωσης και όχι τίποτα παραπάνω (έτσι αποφάσισε το αγαπητό μας ΤΕΕ διότι βαρέθηκε να τροποποιήσει την ήδη υπάρχουσα εφαρμογή του).... Δεν μπορεί μεταφερόμενη δήλωση από τον 4014 στον 4178 σήμερα, να οριστικοποιηθεί!!! Οπότε αναγκαστικά για να υπαχθεί (εκ νέου) σε νόμο, οφείλει και πρέπει να μεταφερθεί εκ νέου από τον 4178 στον 4495!!! Εδώ θα πάρει πλέον την ορθή και νόμιμη μορφή της, θα προσαρμοστεί στις νέες αυξημένες απαιτήσεις αυτού (σαν να γίνεται από την αρχή) και στη συνέχεια θα εκδοθεί η Βεβαίωση 4495 για εγγραφή εμπράγματου δικαιώματος!!! Συνιστώ ιδιαίτερη προσοχή!!! Δεν είναι απλό "πράγμα" μια μετάβαση από τον 4014, μέσω του 4178, στον 4495.... Κουβαλάει μαζί του αυξημένες ευθύνες και λεπτομέρειες που χρήζουν προσοχής και αντιμετώπισης. Πρέπει να έχει ιδιαίτερο κόστος για τον ιδιοκτήτη (αλλιώς δουλεύετε για την ψυχή π.χ. του πατέρα σας.... και χαλάτε και την πιάτσα...)!!! P.S. Απαιτείται νέα αυτοψία και βεβαίως νέα σχέδια με τη νέα δήλωση του μηχανικού, νέα τεχνική έκθεση, νέα εξουσιοδότηση, νέα υπεύθυνη δήλωση, νέα τεχνική έκθεση στατικού ελέγχου παραβάσεων ή ΜΣΕ κ.λπ.
    1 point
  10. μπορεις εδω οι προθεσμιες https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/30136
    1 point
  11. Προσοχή. Δες με την δέουσα επιμέλεια αυτό που σου γράφω εδώ. Καλό είναι (έως πρέπει) να έχεις εξουσιοδότηση για ΚΑΘΕ υπαγωγή. πχ Αν το ίδιο ακίνητο αρχικά μπήκε στον 4014 μετά στον 4178 και μετά στον 4495 θες εξουσιοδότηση για 4014 εξουσιοδότηση για μεταφορά της ΑΑ δήλωσης στον 4178 εξουσιδότηση για μεταφορά της ΑΑ δήλωσης στον 4495 όλες με γνήσιο υπογραφής και φυσικά με ημερομηνία πρίν ή έως την ημερομηνία που έγινε η διαδικασία για να μη θεωρηθεί ότι ήταν δική σου πρωτοβουλία χωρίς εντολή του φερόμενου ιδιοκτήτη.
    1 point
  12. https://www.minfin.gr/web/a-t-epaa/pinakes-antikeimenikon-axion1 στο παραπανω αρχειο, στο 2ο θεμα, με ημερομηνια 12/6/18 ειναι ολες οι περιοχες της χωρας. Ετσι, με βαση αυτο, μπορεις και βλεπεις αν ειναι ή οχι η περιοχη που ζητας στον αντικειμενικο Η Κασσανδρα ειναι....εχει και χαρτες.. Η τιμη που ζητας ειναι "500"
    1 point
  13. θα έλεγα το θέμα των σφηνοειδών δεν ξεπερνιέται απλά, αμα δεις στην κορυφή του φαναριού σου πόσες άκρες σκαλιών μαζεύονται, κόλαση θα γίνει εκεί με τα μάρμαρα σου. Αν ξέρεις κανένα παλιό Μηχανικό που έκανε ρύθμιση σκάλας με το χέρι, βρες τον να σου δείξει πως να τη ρυθμίσεις. Ουσιαστικά η ιδέα είναι ότι από Φανάρι θα πάρεις την γραμμή ανάβασης στους 45 πόντους, νομίζω, δεν θυμάμαι τώρα πόσο το λέει ο Neufert, εκεί σε όλα τα σκαλιά στη γραμμή ανάβασης θα πρέπει σε όλα τα σκαλιά να έχεις το πάτημα σου, πχ 25εκ. Κατόπιν προς το φανάρι θα κάνεις ρύθμιση, δηλαδή το πρώτο σκαλί προς το δάπεδο και στο φανάρι θα έχει πλάτος 25εκ. Εστω ότι η σκάλα σου έχει τα πρώτα σου σκαλιά πλάτος 25. Το δεύτερο όμως θα έχει προς την έξω πλευρά παράδειγμα 27 και προς το φανάρι 24, το επόμενο προς τα έξω 28 και στο φανάρι 22, έτσι ώστε στον "κορφιά" μην σου πέσουν οι άκρες τόσων σκαλιών να συναντιόνται σε μια τόσο μικρή περιοχή.
    1 point
  14. σωστό συμφωνώ η δήλωση καλώς μεταφέρθηκε στον 4178 και αν βρίσκεται εκεί, άστη εκεί. Αν την έφτασες στον 4495 περίμενε λίγο με την κατάσταση της. Θα πρέπει να ξαναπάς πάλι στο σπίτι και να δεις αν έχουν γίνει αυθαιρεσίες που δεν έχουν τακτοποιηθεί. Αν έχουν γίνει, και μετά τον Ιούλιο του 2011 έχουν γίνει, τότε πρόβλημα. Αν δεν έχουν γίνει και δεις την κατοικία όπως είχε τακτοποιηθεί το 2011, την αφήνεις στο 4495, αν σε αυτό έχει πάει και περαιώνεις. Θα βάλεις μια νέα δήλωση που θα αφορά το ίδιο ακίνητο και τους σημερινούς ιδιοκτήτες, θα εντοπίσεις το ακίνητο στο χάρτη και θα γράψεις τα λοιπά απαραίτητα στοιχεία. Δεν θα βάλεις αυθαιρεσίες (αν δεν έχει) και θα την χρησιμοποιήσεις μόνο για να εκδώσεις την βεβαίωση. Γράψε στην έκθεση το ακίνητο έχει τακτοποιηθεί με την με α/α: .................... δήλωση του Ν......./....... και έκδωσε τις βεβαιώσεις σου. Μια που το λέμε και μια που το λέει και ο φίλος ο Ιάσονας, να μην ξεχάσεις να πληρωθείς για την εργασία σου και να συμπληρώσεις την αμοιβήσου.
    1 point
  15. Εγώ αυτό που έχω καταλάβει είναι πως αν μια δήλωση έχει περαιωθεί / οριστικοποιηθεί με τον 4178 δεν είναι απαραίτητο να μεταφερθεί στον 4495. Ο 4014 κρίθηκε αντισυνταγματικός και επομένως θα χρειαστεί - σίγουρα πιστεύω - μεταφορά από τον 4014 στον 4178. Αν κάποιος συνάδελφος έχει διαφορετική άποψη παρακαλώ να το επισημάνει. Το σκεπτικό είναι πως αφού δεν είναι υποχρεωτική η μεταφορά στον 4495, και αφού με την υπαγωγή στον 4178 το ακίνητο έχει τακτοποιηθεί, τότε μελλοντικές βεβαιώσεις μπορούν απλά να επικαλούνται το "νομιμοποιητικό έγγραφο" της υπαγωγής εκείνης και να βεβαιώνουν πως το ακίνητο υπάγεται στις εξαιρέσεις. Αρκεί βέβαια να μην έχουν γίνει μετά νέες αυθαιρεσίες. Οι νέες βεβαιώσεις πρέπει να είναι του ν.4495/17. Με αυτό το σκεπτικό δημιουργείς μια νέα δήλωση στον 4495/17, εντοπίζεις το ακίνητο, βάζεις τους νέους ιδιοκτήτες, ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ ΕΜΒΑΔΑ ΠΡΟΣ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ 4178, και στην τεχνική έκθεση κάνεις σαφή και αναλυτική αναφορά πως το ακίνητο έχει υπαχθεί στις διατάξεις του 4178 με την ΑΑ τάδε δήλωση και τάδε ηλεκτρονικό κωδικό και έχει εξοφληθεί το πρόστιμο. Επομένως υπάγεται στις εξαιρέσεις του ν.4495.
    1 point
  16. Καλησπέρα, σωστά είναι τα 550 που έγραψες.
    1 point
  17. Όταν λες 1ο εξοικονομώ εννοείς του 2018 ; Αν ναι, τότε σίγουρα έχει βγάλει άδεια τη ζητά το πρόγραμμα στον έλεγχο.
    1 point
  18. Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω για τιμή ζώνης στον οικισμό Σκάλας Ναυπακτίας στον νομό Αιτωλοακαρνανίας. Το οικόπεδο με το κτίσμα που τακτοποιώ βρίσκεται εντός του οικισμού. Είναι 550 ευρώ? Ευχαριστώ
    1 point
  19. Γειά και πάλι, Κομνηνών με Κωφίδου είναι στο ΟΤ 35, πάλι με 2.050.
    1 point
  20. Καλημέρα! Κομνηνών με Κωφίδου περίπου στον παλιό οικισμό. Το ΟΤ18 στην Ψαρών πρέπει να είναι στην επέκταση Ν751. Ευχαριστώ
    1 point
  21. Κτιριοδομικός κανονισμός, άρθρο 13, και συγκεκριμένα 2. Για την κυκλοφορία ατόμων και μεταφορά αντικειμένων μεταξύ διαδοχικών ορόφων σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, απαιτείται σε κάθε κτίριο μια τουλάχιστον κλίμακα ελεύθερου πλάτους τουλάχιστον 1,20 μ. Κατ' εξαίρεση,το ελεύθερο πλάτος της αρκεί να είναι 0,90 μ. σε κτίρια με χρήση κατοικίας με τρείς ή λιγότερους ορόφους (όπου προσμετράται και τυχόν PILOTIS), εκτός τυχόν υπογείου. Το ελεύθερο πλάτος της αρκεί να είναι 0,60 μέτρα, όταν είναι εσωτερική κλίμακα μιας ενιαίας κατοικίας. Τα αναφερόμενα ελεύθερα πλάτη είναι πλάτη ελεύθερα από κάθε εμπόδιο, εκτός από κουπαστές που δεν προεξέχουν περισσότερο από 0,10 μ. και εκτός από προεξοχές δοκών σε τοίχους που δεν προεξέχουν περισσότερο από 0,05 μ. (Βλέπε σχήμα 1). Η κλίμακα αυτή χρησιμοποιείται και σε περίπτωση κινδύνου και συνυπολογίζεται στο σύνολο των κλιμάκων που απαιτούνται για την ασφαλή διαφυγή ατόμων σε περίπτωση κινδύνου. Τυχόν μικρότερα ελεύθερα πλάτη που απαιτούνται κατ' εφαρμογή των επόμενων παραγράφων του παρόντος άρθρου, δεν εφαρμόζονται σε αυτή την κλίμακα του κτιρίου.
    1 point
  22. Γειά σου, 2.050 είναι η τιμή ζώνης απλά στον χάρτη που έχω εγώ το ΟΤ 18 είναι στην οδό Ψαρρών. Κομνηνών σε ποιό ύψος για να το ξαναδώ;
    1 point
  23. Καλησπέρα και απο εμένα Μήπως υπάρχει εύκαιρη η Τ.Ζ. για οδό Κομνηνών στο Πανόραμα Πυλαίας Θεσσαλονίκης Ο.Τ.18 ??? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    1 point
  24. 1 point
  25. Ναι πας με 500Ε την μικρότερη της ΠΕ.
    1 point
  26. Αγαπητοί συνάδελφοι, κυρίως ελεύθεροι επαγγελματίες, μπλοκάκηδες, αυτοασφαλιζόμενοι στο ΤΣΜΕΔΕ, θα αναλύσω παρακάτω τι συνέβη στο ταμείο μας κ κατά συνέπεια τι συμβαίνει με τις εισφορές που θα πρέπει να πληρώνουμε από εδώ κ πέρα ώστε να βγάλουν όλοι τα συμπεράσματά τους κ να κινητοποιηθούν κ όχι μόνο όσοι δε θέλουμε/μπορούμε να πληρώνουμε τις τεράστιες εισφορές του ΤΣΜΕΔΕ. Το ταμείο μας ήταν ίσως το υγιέστερο όλων στην Ελλάδα κ από τα υγιέστερα στην Ευρώπη κ συνεπώς στον κόσμο. Αυτό οφείλονταν στις υψηλές εισφορές μας αλλά κ στον πολύ χαμηλό λόγο συνταξιούχων/εργαζόμενους αφού οι μηχανικοί έβγαιναν πολύ αργά στη σύνταξη, με αποτέλεσμα το ΤΣΜΕΔΕ να έχει τεράστιο αποθεματικό πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ. Το ΤΣΜΕΔΕ επίσης είναι ο βασικός μέτοχος της τράπεζας Αττικής όπως όλοι ξέρουμε, δηλαδή οι εισφορές μας επενδύθηκαν στην αγορά μετοχών αυτής της τράπεζας. Επιπλέον με νόμο το κράτος ΥΠΟΧΡΕΩΣΕ το ΤΣΜΕΔΕ (όπως κ τα υπόλοιπα ταμεία) να "επενδύσουν" τις εισφορές μας σε Ομόλογα Ελληνικού ΔΗΜΟΣΙΟΥ (ΟΕΔ). Το Δημόσιο δημιούργησε ένα τεράστιο χρέος 360δισ. ευρώ κυρίως την περίοδο που είμαστε στην Ευρωζώνη. Αυτό οφείλεται κατά βάση στην τεράστια αύξηση τόσο των δημοσίων υπαλλήλων (ΔΥ) [1] όσο κ των μισθών τους. Συγκεκριμένα στη δεκαετία από την ένταξή μας στο ευρώ οι μισθοί των ΔΥ ανέβηκαν κατά ... 110%! [2]. Το πάρτι συνεχίστηκε με τους κρατικοδίαιτους εργολάβους, τα νοσοκομεία, τους προμηθευτές κ το παραϊατρικό παραφαρμακευτικό κύκλωμα που ανέβασε τις φαρμακευτικές δαπάνες από 800εκ το 2001 σε 5,6 δισ. το χρόνο το 2010 [3]. Βάλτε τώρα μέσα κ τους ανάπηρους μαϊμού τα επιδόματα κ τις συντάξεις τους [4] κ τους εξοπλισμούς με τις αντίστοιχες μίζες (μικρά ποσοστά σε σχέση με τους μισθούς κ τις συντάξεις του δημόσιου τομέα) κ έχετε που πήγαν τα λεφτά κ ποιος δημιούργησε το ΔΗΜΟΣΙΟ χρέος. Στο [5] φαίνεται καθαρά ότι το ΔΗΜΟΣΙΟ ζει από τη χρηματοδότηση διαφόρων "τοκογλύφων" δανειστών που αγοράζουν τα ΟΕΔ που εκδίδει με την υπόσχεση αποπληρωμής μετά από πολλά χρόνια με ένα ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ επιτόκιο λόγω του ότι η Ελλάδα μέχρι το 2009 θεωρούνταν αξιόπιστη ως μέλος της ευρωζώνης. Ένας από αυτούς τους τοκογλύφους δανειστές που πίνουν το αίμα του λαού είναι κ το ταμείο μας, το ΤΣΜΕΔΕ με πολλά δισ. εισφορών μας που "δάνεισε" ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ στο κράτος με νόμο. Τώρα λοιπόν με το PSI+ το ελληνικό ΔΗΜΟΣΙΟ (προσοχή Δημόσιο δεν ισούται ούτε με τη χώρα ούτε με το λαό της) αποφάσισε να δώσει πίσω στους δανειστές (χρηματοδότες) του λιγότερα από 30% των κεφαλαίων που του δάνεισαν! Μιλάμε για τεράστια ληστεία σε βάρος μας κ βίαιη αναδιανομή περιουσίας 107 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ από τους ιδιώτες (μεταξύ τους κ εμείς οι ασφαλισμένοι του ΤΣΜΕΔΕ) στους ΔΥ, στους κρατικοδίαιτους εργολάβους προμηθευτές, κ στα διάφορα λαμόγια που παρασιτούν σε βάρος μας κ δημιούργησαν το ΔΗΜΟΣΙΟ χρέος. Αυτό το αποφάσισε γιατί δε θέλει να αφήσει ούτε ΕΝΑΝ ΔΥ άνεργο (1,03 εκατομμύρια άνεργοι ιδιώτες) να πουλήσει ούτε ΜΙΑ ΔΕΚΟ, να κλείσει ούτε ΕΝΑΝ περιττό δημόσιο οργανισμό που "απασχολεί" αργόμισθους, να κάνει ΕΝΑ πόθεν έσχες ΔΥ για να εντοπίσει διεφθαρμένους κ φοροφυγάδες. Προσωπικά το δημόσιο με αυτήν τη ληστεία μου κλέβει δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε εισφορές αφού πληρώνω ανελλειπώς κ υποχρεωτικά από το 1998 από την τσέπη μου! Τώρα ζητάνε τεράστιες αυξήσεις στις ήδη αυξημένες εισφορές του ΤΣΜΕΔΕ για να επιβιώσουν απλώς από τη ληστεία του ΔΗΜΟΣΙΟΥ [6]. Δηλαδή δε φτάνει που με καταέκλεψαν, θέλουν να με μαδήσουν ακόμα περισσότερο! Απλά υπολογίστε πόσα λεφτά πρέπει να δώσει ένας μηχανικός 37 ετών μέχρι τα 67 που θα βγει στη σύνταξη. Το ποσό είναι ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟ! Κ φυσικά η σύνταξη θα είναι για γέλια αφού μέχρι τότε το ΤΣΜΕΔΕ θα έχει σίγουρα συγχωνευτεί με ελλειμματικά κ μη βιώσιμα ταμεία όπως είναι η συνήθης τακτική του κράτους για να καλύπτει τρύπες κ να αναδιανέμει εισοδήματα από τους υγιείς οικονομικά στα λαμόγια! Ε λοιπόν αρκετά. Αρχικά δεν πρόκειται να τους πληρώσω. Σίγουρα δεν είναι ούτε λογικό, ούτε ηθικό κ μάλλον είναι παράνομο να ζητούν διαγραφή από ΤΕΕ. Πρέπει να τους κυνηγήσουμε. Προτείνω να γράψουμε εδώ κ για εναλλακτικούς τρόπους υγειονομικής ασφάλισης ώστε να μην εξαρτόμαστε από το ΤΣΜΕΔΕ. Δεν είναι δυνατό να μας έχουν σκλάβους για πάντα. Προτείνω επίσης να γράψουμε διαδικασίες για μεταφορά μας σε άλλα ταμεία που επιτρέπουν αναβολή επ'αόριστον καταβολής εισφορών εφόσον δεν ασκείς δραστηριότητα (κλειστά βιβλία). Κ τέλος να προσκαλέσουμε δικηγόρους από νομικά φόρουμς που έχουν ίσως παρόμοιο πρόβλημα για να μας καθοδηγήσουν. Είναι θέμα επιβίωσης. [1] https://danieljmitchell.files.wordpress.com/2011/11/greek-bureaucrats1.jpg [2] http://www.primeminister.gov.gr/2011/09/12/6534 (ctrl+F "Τρισέ") [3] http://briefingnews.gr/ygeia/item/16267 [4] http://www.inews.gr/37/maimou-anapiri-elave-17-epidomata-se-mia-mera.htm [5] http://www.epikairo.gr/images/stories/dimitris/412100859.jpg [6] http://www.amoives.gr/forum/%CE%BD%CE%AD%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82-%CF%84%CF%83%CE%BC%CE%B5%CE%B4%CE%B5-%CE%B1%CF%80%CF%8C-112012-t172.html
    1 point
  27. αίσχος! Αν αληθεύουν τα λεγομενα του "Συνφορουμιστα", οτι του έβαλαν 100Κ προστιμο, εχει αδεια για ταβερνα και δεν εχει να "λειτουργει ως χωρος συνάθροισης", "όπως τα λένε", Ντροπη μονο _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ μεταγενέστερο μήνυμα: Μου εξηγεί κάποιος την αρνητική ψήφο?
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.