Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      25.856


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.098


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.431


  4. Γιάννης

    Γιάννης

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.547


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 21/05/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X6.4

    92.915 downloads

    Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Με σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  2. Ο κύριος που πόσταρε το θέμα δεν ανέφερε καν αν πρόκειται για εσωτερικό ή εξωτερικό υποστύλωμα... Τί μορφή έχει η ρωγμή? Τί διατομή έχει το υποστύλωμα? Είναι υποστύλωμα ή τοιχείο? Ούτε έστω φωτογραφία.. Πώς ακριβώς βγήκε το συμπέρασμα ότι πρόκειται για ρωγμή από ενανθράκωση?...Ας μην βιαζόμαστε. Όντως το καλύτερο είναι να ζητήσει από πολιτικό μηχανικό αυτοψία. Αν θέλει επίσης μπορεί να ανεβάσει μια φωτογραφία (ίσως μια σειρά φωτογραφιών καλύτερα, που να έχει μια πλήρη γκάμα λήψεων) και όποιος συνάδελφος θέλει να πει μια-δυο κουβέντες..
    2 points
  3. Είχες παει στον σεισμό του 99 στο Μενίδι να δεις τι έγινε στην μεγάλη πλειοψηφία των κτηρίων εκεί? Μετά τον σεισμό (πάλι εκεί) είχεις δει τι μπαλώματα με αντισεισμικούς σοβάδες που έκαναν διάφορες μαστοράντσες μόνο και μόνο με το να κρύβουν τις βλάβες? (όχι όλα τα κτίρια μεν αλλά σε αρκετά) Αν ναι ισχύει το σχόλιο σου και ...... αν όχι ίσως θα πρέπει τα θέματα που ντρέπεσαι να αλλάξουν κατεύθυνση.
    2 points
  4. Αυτό ακριβώς θα σου πει ο πολιτικός μηχανικός που θα κάνει την αυτοψία.... Άποψη μου, επειδή η όποια γνώμη-μελέτη, θα κοστίσει πολύ και επειδή πρόκειται για ενοίκιο, ψάξε άλλο σπίτι αν σε προβληματίζει
    2 points
  5. Version X5.4

    74.342 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον Ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  6. Version 2.00

    25.559 downloads

    ΣΑΥ και ΦΑΥ σε αρχείο .xls και σε αρχείο .doc
    1 point
  7. Μίλησα με ΕΦΚΑ (ΤΣΜΕΔΕ). Δε βγάζει ούτε στο άμεσο μέλλον θα βγει από το σύστημα. Για να βγάλουμε: 1/ Πάμε εδώ https://www.efka.gov.gr/el/e-ephka-menoyme-spiti 2/ Πατάμε πιο κάτω 3/ Μπαινουμε με taxis και ΑΜΚΑ 4/ Πατάμε "Νέα αίτηση" 5/ Βάζουμε τα παρακάτω (προσοχή στην έδρα μας) 6/ Γράφουμε το αίτημα δλδ εκδοση ασφαλιστικής ΕΦΚΑ (ΤΣΜΕΔΕ) και βάζουμε και αριθμό fax για καλό και για κακό (Θεσσαλονίκη τα στέλνουν με fax)! Και βεβαια κινητό τηλέφωνο να μπορούν να επικοινωνήσουν. Με αυτό τον τρόπο με εξυπηρέτησαν μέσα σε 1-2 ημέρες την προηγούμενη εβδομάδα για: - Ασφαλιστική ενημερότητα - Διόρθωση στοιχείων της καρτέλας μου του ΕΦΚΑ
    1 point
  8. https://diavgeia.gov.gr/decision/view/Ω68ΔΩΡ5-Λ3Α https://diavgeia.gov.gr/decision/view/ΩΕΦΝΩΡ5-ΡΔΙ
    1 point
  9. Εβγαλε μια αδεια για δυο γηπεδα σαν συνενωμενα σε ενα τοις πραγμασιν Ετσι εγραψε στο τοπογραφικο [συμβολαια δεν προσκομισε ή δεν τα ειδε κανενας αρμόδιος....] [αλλα ειχε-λεει- κανει λαθος, γιατι απο το δευτερο κατειχε μονον το 90% Μετα, "το διορθωσε" , με σχεδιαγραμμιση στο τοπογραφικο της άδειας του 90% σαν αυτοτελους τμηματος ...όπου τον βολευε, και με την αποκοπη ενος τμηματος με τμ. αντιστοιχούντα στο 10%...να ανηκουν σε άλλον και ετσι εκδοθηκε η αδεια. Προφανώς η αδεια δεν ηταν σωστη, αφου στο ενα γηπεδο δεν ειχε το 100%, αλλα ειχε μονον το 90% εξ αδιαιρετου, το οποιο σημαινει οτι ειχε 90% παντού και πουθενα¨" Μαλλον "τό έσωσε" στη συνεχεια , αγοραζοντας το ετος 2019, υπόλοιπο "10%" με "καποια" τακτοποιηση [αγνωστου μορφης/περιεχομενου/διαδικασίας]. Περι αυτης δεν μπορω να ξερω τι γραψατε και πώς την κανατε, Για την προσθηκη θα πας με το Δ 270/85, αρθρο 4. 7. α) Επίσης, επιτρέπεται κατά παρέκκλιση των διατάξεων της παραγράφου 5 του άρθρου αυτού η επέκταση υφισταμένων βιομηχανικών εγκαταστάσεων, εφόσον αποδεδειγμένα βρίσκονται σε λειτουργία, η οποία βεβαιώνεται από την αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας. Η παρέκκλιση αφορά στο ποσοστό κάλυψης του γηπέδου, το οποίο δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το 50% της επιφανείας του γηπέδου, το ύψος, το συντελεστή δόμησης, ο οποίος δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το 1,20, το συντελεστή κατ` όγκον εκμετάλλευσης, ο οποίος δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το «6» και στις αποστάσεις των κτιρίων από πλάγια και οπίσθια όρια του γηπέδου που δεν επιτρέπεται να είναι μικρότερες από 5 μέτρα «Οι ανωτέρω παρεκκλίσεις εγκρίνονται με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής μετά από γνώμη του ΚΕΣΥΠΟΘΑ για την Περιφέρεια Αττικής. Για τις υπόλοιπες περιοχές της επικράτειας οι ανωτέρω παρεκκλίσεις εγκρίνονται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης μετά από γνώμη του αρμόδιου ΣΥΠΟΘΑ.» : γ) Υποβληθείσες αιτήσεις που βρίσκονται σε εκκρεμότητα ολοκληρώνονται με τις προϋφιστάμενες διατάξεις. δ) Τα ως άνω αναφερόμενα έχουν εφαρμογή και για την περιοχή αρμοδιότητας του από 31.3.1987 προεδρικού διατάγματος (Δ` 303).
    1 point
  10. Ωραία φαίνεται να είναι εντός αλλά οριακά εκτός αντικειμενικού προσδιορισμού, άρα 650.
    1 point
  11. τακτοποίηση με 4495 μόνο παράβολο για έκδοση άδειας νομιμοποίησης και προσθήκης
    1 point
  12. σωστα τα τμ. που δεν χτιζονται "εκ διαφορων λογων", μετατρεπονται σε τιτλους ΜΣΔ και θα αγοραζονται και θα χτιζονται σε περιοχες οπου επιτρεπεται η ΜΣΔ. Και, όποιος θεωρει οτι, μπορει να προχωρησει αυτη η πολυπλοκη και περιπλοκη διαδικασια και τα κοστολογια που δημιουργει, ας ξαναδει τα αρθρα 64-79 του ν 4495. Και βεβαια, τιθενται και θεματα "συνταγματικοτητας", με την Τραπεζα Γης που δημιουργει, σαν "Αποκλειστικης Διαχειρίστριας" επί ιδιωτικων περιουσιών . [μας θυμιζει την αληστου μνημης ΑΓΡΟΓΗ, με περιπου παρομοιες διαταξεις, που κατεληξε μεν στην διαλυση της, αλλα αφου πρωτα αποκατασταθηκαν οι 700 υπαλληλοι της στον Δημόσιο Τομεα..]
    1 point
  13. Γειά σου, 650 για πρόσοψη στην Τσιρογιάννη, 600 για πρόσοψη στην Σαλμά (δεν διευκρινίζεις).
    1 point
  14. Τα σύστημα e-Άδειες αναβαθμίστηκε κατ΄ εφαρμογή των απαιτήσεων του Ν.4685 (ΦΕΚ A/ 92/07.05.2020) και της ΥΑ ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174 (ΦΕΚ Β/1843/13.05.2020). Συγκεκριμένα: Ενεργοποιήθηκε η δυνατότητα έκδοσης Οικοδομικών Αδειών συγκεκριμένων περιπτώσεων των Κατηγοριών 1 και 2 με τη διαδικασία της Κατηγορίας 3, με Βεβαίωση όρων δόμησης ή με Προέγκριση. Σύμφωνα με το άρθρο 99 παράγραφο 14, η διαδικασία αυτή μπορεί να ακολουθηθεί, κατ' επιλογήν του ενδιαφερομένου, και για αιτήσεις αδειών που είναι εκκρεμείς κατά την έναρξη ισχύος του Ν. 4685/20. Σχετικές αιτήσεις «Σε υποβολή» ή «Σε έλεγχο», αφού ο διαχειριστής συνυπολογίσει το στάδιο ελέγχου, αιτείται να τεθούν αρχείο. Επισημαίνεται ότι όλοι οι φάκελοι των αδειών που εκδίδονται με τη διαδικασία αυτή θα ελεγχθούν από την αρμόδια Υ.ΔΟΜ. και, σε περίπτωση που προκύψουν ελλείψεις ή σφάλματα, οι άδειες θα ανακληθούν. Προσαρμόστηκε η Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας και η Αναθεώρηση αυτής στα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τις επιπλέον εργασίες, σύμφωνα με την ανωτέρω Υ.Α.
    1 point
  15. Θα εμφανισθούν , μην ανησυχείς αφού είναι πληρωμένες . Το σύστημα είναι θετικό στο κορονοϊό και αναρρώνει ....
    1 point
  16. όχι υπάρχει απευθείας επιλογή αναθεώρηση χωρίς μεταβολή και βάσει του fek 1049 b' 29_03_2019_anathewrhsh oikodomikwn adeiwn.pdf
    1 point
  17. Καλημέρα!Το ΣΔΑ το συντάσσει και το σφραγίζει-υπογράφει ο Μηχανικός. Ο ιδιοκτήτης υπογράφει σύμβαση με την εταιρεία και την υπογεγραμμένη σύμβαση υποβάλλεις στο σύστημα μαζί με το ΣΔΑ. Ναι,υποβάλλετε και την εγγυητική
    1 point
  18. @Pavlos33 Παύλο είχα γράψει κάπου και παλιότερα ότι στο επίπεδο της πολεοδομικής νομοθεσίας θα έρθει μια μέρα που θα...παρακαλάμε να γυρίσουμε στην παλιά εποχή με εκτυπώσεις σχέδια στην ΥΔΟΜ φάκελος με...αυτιά κλπ κλπ.... Τα ηλεκτρονικά αυτά συστήματα είναι γραφειοκρατία^3 αν σκεφτείς ότι υπάρχει μαι δαιδαλώδης νομοθεσία με χιλιάδες παράθυρα τα οποία είτε οδηγούν σε....μπαλκόνι με θέα είτε σε...φωταγωγό. Αυτή λοιπόν η γραφειοκρατία πέρασε, όπως σωστά αναφέρεις, όλη πάνω στον μηχανικό, ο οποίος καλείται μόνος του να βγάλει άκρη είτε μιλάμε για αυθαίρετα είτε μιλάμε για άδειες κλπ κλπ. Οι ΥΔΟΜ πλέον απαντούν για τα πάντα όπως απαντούν για τα αυθαίρετα από το 11 και μετά: ¨Αυτά τα κανετε εσείς οι ιδιώτες οι μηχανικοί". Κι ενώ είχαν δει το πόσο ΛΑΘΟΣ δούλεψε το όλο ηλεκτρονικό σύστημα με τα αυθαίρετα, το επέκτειναν και στις άδειες.....
    1 point
  19. Καλησπέρα, σε περίπτωση που εκδίδω ΕΕΜΚ για τροποποίηση ανοιγμάτων και εσωτερικών διαρρυθμίσεων, μου ζητά το σύστημα Υ.Δ. Μηχανικού για ενημέρωση φακέλου. Εφόσον καταθέτω σχέδια κλπ στην ΕΕΜΚ είναι απαραίτητη η ενημέρωση? Τι γίνεται αν ο ιδιοκτήτης αρνηθεί να πληρώσει το extra ποσό με το τέλος των εργασιών, ενώ εγώ έχω ήδη καταθέσει την Υ.Δ. στο σύστημα?
    1 point
  20. στα εξ αδιαιρετου δεν υπαρχει το "μονον του πελατη" Υπαρχει μονον αυτο: 98/ 4. Συγκύριοι εξ αδιαιρέτου σε οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, ή σε κτίσμα χωρίς σύσταση οροφοκτησίας εντός σχεδίου πόλεως, ανεξαρτήτως ποσοστού συγκυριότητας, αυθαίρετων κτισμάτων ή νόμιμων κτισμάτων με αυθαίρετες μικρές παραβάσεις ή αυθαίρετες κατασκευές ή αυθαίρετες αλλαγές χρήσης μπορούν να ζητούν την υπαγωγή τους στις ρυθμίσεις του παρόντος νόμου κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 99 κ.επ. ανεξαρτήτως της σύμφωνης γνώμης των λοιπών εξ αδιαιρέτου συγκυρίων. Υπόχρεος προς καταβολή του παραβόλου υπαγωγής και των αναλογούντων προστίμων είναι ο δηλών την αυθαιρεσία συγκύριος, ο οποίος διατηρεί τα εκ του νόμου αναγωγικά του δικαιώματα έναντι των λοιπών συγκυρίων. Σε κάθε περίπτωση, οι λοιποί συνιδιοκτήτες μπορούν να αποπληρώνουν τις ορισθείσες δόσεις των αναλογούντων προστίμων αυτοβούλως, σύμφωνα με το ποσοστό συνιδιοκτησίας τους, ύστερα από σχετική έγγραφη ή ηλεκτρονική δήλωσή τους. Να μετρησεις στο περιπου τις αυθαιρεσιες τους και να τους ενημερωσεις..."αυριο" θα σου λενε οτι εσυ φταις που δεν τους εξημερωσες και θα αγριεψουν μαζι σου... [κατα παγία τακτικη του "γενους των πελατών"]
    1 point
  21. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Μίλησα με την κα Χαλκιά και με ενημέρωσε ότι για την περιοχή της Λαμίας (η οποία μέχρι πριν λίγο καιρό ανήκε στη Βόρεια Ελλάδα) το αρχείο έχει μεταφερθεί στη ΔΑΕΦΚ Κεντρικής Ελλάδας στην Αθήνα. Τηλ επικοινωνίας για όποιον το χρειαστεί 2106440624 / κ. Μόκος. Επίσης μου είπε ότι τα γραφεία της ΥΑΣΒΕ Θεσσαλονίκης έχουν μεταφερθεί και πλέον ανήκουν σε νέο υπουργείο.
    1 point
  22. Αν πας με προέγκριση, δεν απαιτείται αίτηση για χορήγηση όρων δόμησης και εγκρίσεων. Οι ΟΑ Κατ. 3 εκδίδονται με 2 τρόπους: Α διαδικασία Α.1 Αίτηση για χορήγηση όρων δόμησης και εγκρίσεων Α.2 Χορήγηση όρων δόμησης και εγκρίσεων από Υ.Δομ. Α.3 Υποβολή αιτήματος για έκδοση ΟΑ Κατ. 3 με βεβαίωση όρων δόμησης (από το πεδίο Εισαγωγή πράξης σε συνέχεια προγενέστερης ηλεκτρονικής) και έκδοσή της αυτόματα από το σύστημα χωρίς έλεγχο τοπογραφικού και διαγράμματος κάλυψης από Υ.ΔΟμ. Β. Διαδικασία Β1. Αίτηση για προέγκριση ΟΑ (δεν επιλέγεται ακόμα κατηγορία) Β2. Έλεγχος τοπογραφικού και διαγράμματος κάλυψης από Υ.ΔΟμ. Β3. Αίτηση για ΟΑ Κατ. 3 με προέγκριση (από το πεδίο Εισαγωγή πράξης σε συνέχεια προγενέστερης ηλεκτρονικής) και αυτόματη έκδοσή της από το σύστημα.
    1 point
  23. έχεις απόλυτο δίκιο αλλά το ΤΕΕ μονίμως υπνώττει σε αυτά τα θέματα σε άλλα ξέρει (άμα έχει οικονομική συναλλαγή όπως με τον ιστότοπο του ΔΣΑ) να συνεργάζεται με δικηγορικούς συλλόγους τα κτηματολογικά γραφεία συμπεριφέρονται όπως τα υποθηκοφυλακεία (από παλιότερη εμπειρία στην επαρχία) όπου το αποκλειστικό δικαίωμα "έρευνας" (επ' αμοιβή) έχει ο συγκεκριμένος επαγγελματικός κλάδος, διότι "για τα λεφτά τα κάνουν όλα" έντιτ το λέει εξάλλου ξεκάθαρα εκεί στο 3.10, το "άλλο" υπάρχει ως αόριστη αναφορά κάποιου αιτήματος του ΟΚΧΕ και φυσικά όχι του ΤΕΕ να δω αν έμπαινε αντίστοιχη αποκλειστικότητα στα αρχεία των ΥΔΟΜ τι θα λέγανε οι δικηγόροι
    1 point
  24. Ακριβώς. Η ΒΧΚΧ που υπογράφουμε λέει
    1 point
  25. Δούλεψε σε δύο στάθμες. Πρόσεξε όπως σου είπαν και οι παραπάνω τα μήκη λυγισμού σε υποστυλώματα που δεν συνδέονται με δοκό, αλλά θα έχουν ενδιάμεσο κόμβο (λόγω των δύο σταθμών). Μπορείς να τα ενοποιήσεις σβήνοντας το κάτω υποστύλωμα και αλλάζοντας τη συνδεσμολογία του πάνω υποστυλώματος (ώστε τελικά ένα ενιαίο υποστύλωμα να διατρέχει δύο ορόφους). Ή μπορείς και να χρησιμοποιήσεις την παράμετρο "Μήκος λυγισμού" στην καρτέλα "Σκυρόδεμα" του υποστυλώματος (και να δώσεις την τιμή 6.00 - το default 0 σημαίνει οτι το μήκος λυγισμού είναι από κόμβο αρχής σε κόμβο τέλους) αλλά αυτό δεν το έχω πολυχρησιμοποιήσει και δεν ξέρω πόσο καλά δουλεύει. Όσο για το διάφραγμα, ισχύει αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω. Με "Προσαρμογή δοκών" οι δοκοί θα γίνουν ορθογωνικές και δεν έχεις πρόβλημα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.