Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. pggiotas

    pggiotas

    Core Members


    • Πόντοι

      10

    • Περιεχόμενα

      585


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      8.101


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      25.857


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      17.113


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 21/02/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Πολύ σωστός ο συνάδελφος @pggiotas και συμφωνώ απόλυτα μαζί του (+1) Έχει τύχει να δω καταχωρήσεις στις παρεμβάσεις και στο παράρτημα VI απο συναδέλφους όλων των ειδικοτήτων, που μαθητής της Β' ή Γ' γυμνασίου θα τις έγραφε πολύ καλύτερα! Αλλά είπαμε... στα ΕΚΟ, όλοι μας είδαμε φως και μπήκαμε.....anyway!
    2 points
  2. Σύμφωνα με τις οδηγίες πληρότητας που αναρτήθηκαν στο site του Εξοικονομώ 2021 την διορθώνουμε όπου είναι λάθος.... Δλδ με λίγα λόγια πετάξανε το μπαλάκι στους Β ..... Αντε βγάλε άκρη τώρα..... Για την ορθή καταχώρηση / τεκμηρίωση των δαπανών του έργου και την αποφυγή μείωσης του επιλέξιμου προϋπολογισμού, ο Β’ Ενεργειακός Επιθεωρητής θα πρέπει να προσέχει κατά τη καταχώρηση στο Πληροφοριακό Σύστημα ώστε: • Στον Πίνακα Καταγραφής Παρεμβάσεων να καταγράψει με ΠΛΗΡΗ και ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ τρόπο την παρέμβαση που υλοποιήθηκε, σημειώνοντας την ΑΚΡΙΒΗ ΤΙΜΗ των χαρακτηριστικών των υλικών και συστημάτων που χρησιμοποιήθηκαν (όπως τιμές U, R, P) και τεκμηριώνουν την επιλεχθείσα κατηγορία δαπάνης και την αντίστοιχη κατηγορία δαπάνης. • Τα χαρακτηριστικά των υλικών και των συστημάτων που καταγράφονται να τεκμηριώνονται / επιβεβαιώνονται από τα επισυναπτόμενα έγγραφα (όπως δηλώσεις επίδοσης και δελτία προϊόντος) • Τα στοιχεία (π.χ. Ποσότητες, Κατηγορίες Παρεμβάσεων, Χαρακτηριστικά στοιχεία Κατηγοριών Παρεμβάσεων) που έχει καταχωρήσει στους Πίνακες Καταγραφής Παρεμβάσεων (κατηγορίες 1-4 και 5.Α - 5.Β), να συνάδουν με τα αντίστοιχα στοιχεία που έχουν δηλωθεί στον Πίνακα καταχώρησης Εργασιών στο Πληροφοριακό Σύστημα
    2 points
  3. Για να μην γράφει ο καθένας ότι θέλει και ότι θεωρεί ότι είναι σωστό….. Έχουμε από το Α ΠΕΑ εμβαδόν πχ 100 τμ…. στο Β ΠΕΑ και έχοντας ήδη εκδοθεί η Η/Τ θεωρείται σωστό το 100 και προσθέτεις τα επιπλέον τμ της εξωτερικής θερμομόνωσης …. αν δεν το κάνεις είσαι λάθος …. Θα έρθει παρατήρηση για λάθος εμβαδό σίγουρα …. Αν από την άλλη θέλεις να αμφισβητήσεις την ορθότητα της Η/Τ τότε στην αιτιολογική έκθεση που θα ζητηθεί μπορεί ο Β επιθεωρητής να το παραθέσει και ας μας ενημερώσει για την πορεία … Υ.Γ. Αυτό που έχει κουράσει με τα Εξοικονομώ είναι η ανευθυνότητα και η άγνοια της πλειονότητας των Επιθεωρητών που θεωρούν το ΠΕΑ κάτι σαν αναγκαίο κακό …. Έχω ήδη ωφελούμενο με απώλεια 8% επιδότησης και έναν άλλο με -7500€ σε επιλέξιμο προϋπολογισμό λόγω ανεπάρκειας του Α επιθεωρητή …. Το ανεπάρκεια είναι πολύ ευγενικό ….
    2 points
  4. 1200 Πρόσεξε: Αν βλέπεις ΚΑΙ στην Ποσειδώνος πας 1400.
    2 points
  5. Version X5.4

    74.361 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον Ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  6. 1) Μπορεί η επαφή των καλωδίων να είχε με τον καιρο φθαρεί και να είχε μεγάλη αντίσταση, που σημαίνει περισσότερη έκλυση θερμότητας που σημαίνει ακόμα μεγαλύτερη αντίσταση που σημαίνει ακόμα μεγαλύτερη έκλυση θερμότητας κ.ο.κ. Στο τέλος έχουμε κάψιμο. 2) Συνήθως στους φούρνους χρησιμοποιούνται καλώδια πυρίμαχα που τα ονομάζουν <<καλώδια αμιάντου>>. Δεν περιέχουν αμίαντο, αλλά η ονομασία έχει μείνει από τότε που περιείχαν. Θα βρεις σε κατάστημα με ηλεκτρολογικό υλικό. Πήγαινέ τους και δείγμα για να είσαι σίγουρος (και για τον τύπο και για τη διατομή). Όσο για αυτά τα μεταλλικά φισάκια, τα λένε κοσάκια και επίσης θα τα βρεις εκεί. Απλά χρειάζονται πρεσάρισμα πάνω στο καλώδιο. 3) Μόνο η εμπειρία και η παρατηρητικότητα σου γλιτώνει χρονο σε αυτές τις καταστάσεις.
    1 point
  7. Εσύ είσαι ΟΚ….. αφήνεις τα 58 και τα πληρώνεται ο προμηθευτής ….. δεν είναι υποχρεωτικό να ζητήσεις επιδότηση για το σύνολο των τμ που μονώνεις …. εχω περίπτωση που μου έχουν δώσει απόδειξη για 148 τμ θερμομόνωσης δώματος όταν η συνολική επιφάνεια μαζί με τους εξώστες δεν ξεπερνάει τα 120 τμ…. Εδώ σας θέλω ….
    1 point
  8. η διαφορετική εσωτερική δυαρύθμιση θα μπορούσε να μπει σαν κατασκευή που μπορεί να υπολογιστεί με αναλυτικό? Δεν τον θυμάμαι τον Νόμο αν το προτείνει αυτό σαν τρόπο αντιμετώπισης της διαφ. Εσωτ. Δυαρύθμισης που εμφανώς το έχουμε εδώ.
    1 point
  9. Υπάρχουν άλλες παραβάσεις λόγω των οποίων θα συντάξεις νέα κάτοψη; Αν ναι, τότε δεν χρειάζεται να χρεώσεις επιπλέον μια λοιπή παράβαση.
    1 point
  10. Παρεμπιπτόντως άνοιξε το σύστημα για οριστική υποβολή από τους Β ενεργειακούς επιθεωρητές.
    1 point
  11. Δεν θα "περάσει" από κανέναν συμβολαιογράφο αυτή η λύση...
    1 point
  12. Το εμβαδόν της ΟΙ τροποποιήθηκε (μειώθηκε). Το "νόμιμο περίγραμμα" της ΟΙ επίσης τροποποιήθηκε! Δεν υφίστανται υπερβάσεις δόμησης (αύξηση, δηλαδή, εμβαδού) κ.λπ. Αυτά δύναται να διορθωθούν μέσω κατάλληλης διόρθωσης των τίτλων ιδιοκτησίας (συμβολαιογραφικά) κι έχοντας βεβαίως "διαθέσιμη" νόμιμη κάτοψη... Υ.Γ. Προφανώς στους κοινόχρηστους χώρους του ακινήτου υφίσταται πλέον αυθαιρεσία, η οποία χρήζει ρύθμισης κι αφορά σε όλους τους συνιδιοκτήτες του ακινήτου. Έχεις αυθαιρεσία στην ΟΙ (αποθήκη), η οποία χρήζει ρύθμισης (μια λοιπή παράβαση, το πρόστιμο της οποίας καθορίζεται με αναλυτικό προϋπολογισμό). Η κοινόχρηστη δε αποθήκη είναι "μια χαρά"!
    1 point
  13. Kατά τη γνώμη μου όχι, διότι "διαφορετική διαμερισμάτωση" σημαίνει την ύπαρξη και "συμμετοχή" τουλάχιστον δύο ΟΙ... Κατά τη γνώμη μου επίσης όχι, διότι αυτό που λέτε είναι "διαφορετική εσωτερική διαρρύθμιση"... Κατά τη γνώμη μου, ναι....
    1 point
  14. μόνο σε πέργκολα σε δώμα κτιρίου (στην ταράτσα)
    1 point
  15. Aναφέρεις στο αρχικό post οτι η άδεια του 78 αφορούσε και την αποπεράτωση του ισογείου. Η κάτοψη ισογείου της άδειας του 1971, πως είσαι σίγουρη ότι ταυτίζεται με την κάτοψη της άδειας του 78; Το ότι στην ΠΣΟΙ αποτυπώνεται η υφιστάμενη κατάσταση είναι θετικό διότι δεν θα έχεις το κλασσικό σε τέτοιες περιπτώσεις πρόβλημα της διαφορετικής διαμερισμάτωσης.
    1 point
  16. H viva για το ζήτημα μου απάντησε το παρακάτω: "Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή viva.com | Terminal στην Android συσκευή σας για να δεχθείτε πληρωμές με κάρτες. Η εφαρμογή αυτή δεν απαιτεί τη χρήση ταμειακής μηχανής. Ωστόσο, θα πρέπει να έχετε την έκδοση λογισμικού της εφαρμογής 5.5.0 και άνω, καθώς και να υποστηρίζετε τη λειτουργία NFC, εάν χρησιμοποιείτε συσκευή Android. Επίσης, η λειτουργία της εφαρμογής προϋποθέτει να έχετε ενεργοποιημένες τις υπηρεσίες τοποθεσίας (location services) στη συσκευή σας." και "Η κατάσταση "Προς Αναβάθμιση" που απεικονίζεται στο Μητρώο POS της ΑΑΔΕ, υποδηλώνει ότι το τερματικό σας επρόκειτο να αναβαθμιστεί. Εμείς θα προβούμε στην αναβάθμιση του τερματικού σας και με την ολοκλήρωση αυτής θα ενημερώσουμε την ΑΑΔΕ. Σας ενημερώνουμε ότι η διαδικασία της αναβάθμισης των τερματικών βρίσκεται σε εξέλιξη."
    1 point
  17. Ποια ειναι αυτη η "αναγκαστικη τακτοποιηση εκτος σχεδιου";;;; Το 98 παρ. 4 αφορα για κτισματα με συσταση εκτος σχεδιου. Εσεις δεν εχετε συσταση. Επίσης, η μητερα που παραληφθηκε απο την διαθηκη εχει δικαιωμα νομιμης μοιρας....αρα-θεωρητικα- μπορει να διεκδικησει καποια εκατοστα απο την περιουσια. Χρειαζεσαι την βοηθεια μηχανικου και δικηγορου.
    1 point
  18. Επιπλέον ακολουθεί και τη λογική "για να χωράει εντός φακέλου, όταν διπλωθεί" (ζήτημα πρακτικής φύσης).
    1 point
  19. δεν απαντησες στα ερωτηματα... "...Πως υπαρχουν 5 ιδιοκτητες.... και σε τί εχουν κατοχη εδω και χρονια...και τι ποσοστα εχουν και τι εχουν χτισει και τι πραξεις συστασης εχουν -εαν εχουν- κανει;"
    1 point
  20. Σωστα τα θετει ο παυλος [τις καλησπερες μου] και να ρωτησω για ελλειποντα στοιχεια της ερωτησης... ....Πως υπαρχουν 5 ιδιοκτητες.... και σε τί εχουν κατοχη εδω και χρονια...και τι ποσοστα εχουν και τι εχουν χτισει και τι πραξεις συστασης εχουν -εαν εχουν- κανει;
    1 point
  21. Σαν ασκηση σε διαγωνισμα μοιαζει η ανω περιπτωση... Και το ερωτημα ειναι το εξης: Ο αποβιωσας ειχε ποσοστο 50% εξ αδιαιρετου σε κτισματα με αυθαιρεσιες εκτος σχεδιου Δεν εχει γινει συσταση ΟΙ, αρα ηταν κυριος εξ αδιαιρετου σε ολα κατα 50%, νομιμα και αυθαιρετα. Το αλλο 50% το εχει η εν ζωη συζυγος του, η οποια εχασε την δικη της προθεσμια ..... - Αρα, μπορει ο αποβιωσας να τα "μοιρασε" με την διαθηκη, αλλα αυτη η μοιρασια δεν ισχυει λογω μη υπαρξης συστασης, Επομενως, κατ' αρχας, σωστη η σκεψη να το πανε για αποδοχη του 50%, οπου δεν απαιτειται νε χει προηγηθει τακτοποιηση. Για την συσταση και διανομη, υπαρχουν ενστασεις, αφου απαιτειται τακτοποιηση. Αλλα.... εδω προκειται για κατ. 5, για το δε 50% της συζυγου η προθεσμια τακτοποιησης εχει ληξει. Οπότε γεννιεται το εξης ερωτημα: - Για το κληρονομηθεν 50% ισχυει η παραταση της προθεσμιας της κατ. 5 .... - Ομως για το αλλο 50% εξ αδιαιρετου που ανηκει στην συζυγο, αυτη δεν εχει πλεον προθεσμια προς τακτοποιηση. Και, προφανως δεν μπορει να γινει μερικη τακτοποιηση για το 50% της κληρονομιας. Επομένως;;;;;;
    1 point
  22. δες τα αρθρα 29 και 30 του ν. 4495/17 και το ΦΕΚ Β 1843/20 με αναλυτικες οδηγιες.
    1 point
  23. (291,3-207,5)/113,9 =0,736 >0,70 Μείωση επιδότησης = (90-74)Χ0,5 = 8%
    1 point
  24. Δυστυχώς στα περισσότερα τα Η/Μ τα κάνουν όλα σχεδόν λάθος. Δραματική κατάσταση. Β κατηγορία αυτοματισμών με μεγάλη ευκολία, λάθος β.α. στους λέβητες, λάθος kW... άστα.
    1 point
  25. Για να μην γίνει καμία παρεξήγηση.... Ο Β επιθεωρητής θα καταγράψει όλα όσα βλέπει.... Τα παραστατικά που τον ενδιαφέρουν είναι αυτά που θα ζητηθούν από το πρόγραμμα.... Οτιδήποτε επιπλέον του προγράμματος είτε σε είδος είτε σε κόστος είναι στην διακριτική ευχέρεια του ιδιοκτήτη να το αντιμετωπίσει όπως θέλει.... Μπορεί και να μην κόψει τα επιπλέον... το πρόγραμμα και ο Β επιθεωρητής δεν θα ασχοληθούν αλλά θα έχει κάνει φορολογική παράβαση σύμφωνα με τον νόμο.... Αν θέλει να είναι τελείως νόμιμος θα τα κόψει όλα αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγος να τα ανεβάσει στο σύστημα και να πληρώσει μέσω αυτού τους προμηθευτές... Ας τους πληρώσει ξεχωριστά....
    1 point
  26. Οχι... απλά θα πρέπει να καταθέσει ο ιδιοκτήτης την διαφορά μέσω τραπέζης.... Αλλά αν δεν έχει κοπεί το παραστατικό δεν υπάρχει λόγος να δηλωθεί μεγαλύτερο ποσό από το μέγιστο επιτρεπτό.... Και ας πάρει απόδειξη για τα 64€ εκτός προγράμματος για να είναι και 100% νόμιμος....
    1 point
  27. Είμαστε 5 συνάδελφοι.... Και ο ένας έχει κληρωθεί 2 φορές αλλά όχι στον ίδιο νομό.... Υ.Γ. Ασχετο με το εξοικονομώ 21 αλλά σχετικό με το εξοικονομώ 23.... Συζητούσα εχθές με φιλικό ζευγάρι που έκανε αίτηση για το εξοικονομώ 23... Εγώ δεν μπορούσα να το "τρέξω" λόγω ασυμβίβαστου (μελετητής και κατασκευαστής.....)..... Οταν είχε έρθει ο συνάδελφος για να πάρει τα στοιχεία από τον φάκελο του ακινήτου το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν κάτοψη-άδεια τοπογραφικό .... ούτε θερμομόνωση ούτε ξυλότυποι (αυτό δικαιολογείται) ούτε μελέτη θέρμανσης....Κατασκευή 1998.... Δεν μίλησα τότε (κακώς) για να μην παρεξηγηθώ υποθέτοντας ότι θα επανέλθει.... Το θέμα ξεχάστηκε... Εχθές που έμαθα ότι έγινε κανονικά και χωρίς προβλήματα η αίτηση ρώτησα την βαθμολογία που έχουν.... Μου απάντησαν 14,5..... Οχι δεν έχω γράψει λάθος ... τόσο μου είπαν..... Τους είπα ότι δεν έχουν καταλάβει καλά γιατί δεν υπάρχει περίπτωση ΕΕ να σε βάλει στο πρόγραμμα με τόσο χαμηλή μοριοδότηση από την στιγμή που το 2021 η βάση στον νομό μας ήταν 53+.... Με τα πολλά μπήκαμε στο site και είδαμε την αίτηση του και όντως είχαν 14,5.... Για να μην το ψάχνετε το 14,5 προκύπτει κατόπιν μηδενικής επίδοσης στο Κ1..... Εννοείτε δεν είχε καμία ενημέρωση ότι η μοναδική του πιθανότητα είναι να ξαναεπιλεγούν όλοι.... Οπως λέει και μία ψυχή... Αυτοί είμαστε....
    1 point
  28. Υπεύθυνος είναι ο υπογράφων το ΠΕΑ ….. το ποιους συνεργάτες και βοηθούς έχει για την εκτέλεση της εργασίας του το καθορίζει αυτός και σίγουρα δεν υπάρχει τίποτα παράνομο σε αυτό ,,,,
    1 point
  29. Θα με δείτε από εβδομάδα στις ειδήσεις …… Άγριος ξυλοδαρμός Ε.Ε. Από αγανακτισμένο ιδιοκτήτη …..😂
    1 point
  30. Έχει να πέσει πολύ γέλιο.... (το έγραψα κι όταν βγηκε ο επίσημος οδηγός του '21 που προέβλεπε Β΄επιθεωρητή για το πρόγραμμα διαφορετικό απο τον Α΄). Να υποθέσω συνάδελφε οτι η πλειοψηφία των ΠΕΑ ήταν απο πολ. μηχ. και αρχιτέκτονες? 😔 Χωρίς αυτό να σημαίνει οτι τους βάζω όλους στο ίδιο καζάνι, γιατί ξέρω κάποιους που είναι αρκετά καλοί και προσεκτικοί. Όχι και οτι μεταξύ μας (μηχανολόγοι + ηλεκτρολόγοι + αεροναυπηγοί + κλπ) δεν υπάρχουν <αστροπελέκια> 😀
    1 point
  31. 12.662 downloads

    ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ Δημοσίων Εργων (Εϊναι τα παλαιά άρθρα, με τις αναλύσεις στις τιμές τους, για τα Δημόσια Εργα, αυτά δηλαδή πριν τα Ενιαία Τιμολόγια του "Σουφλιά") Πιστεύω ότι είναι μια αξιόλογη προσπάθεια ώστε να είναι συγκεντρωμένες όσες περισσότερες κατηγορίες μπόρεσα. Ελπίζω σε κάποιους από εμάς να φανούν χρήσιμα που είτε δεν τα έχουν, είτε τα έχουν και θα τα ήθελαν και σε ηλεκτρονική μορφή. (Για λόγους καθαρά περιορισμού του όγκου από το forum των αρχείων που μπορούν να "ανέβουν" κάποια έχουν σπάσει σε μικρότερα)
    1 point
  32. Όχι δεν προβλέπεται κάποια αμοιβή βάσει νόμου.
    1 point
  33. 1.569 downloads

    "Πατώντας" περίπου στου Βασίλη στα downloads το ΣΑΥ-ΦΑΥ.. την "Αιτιολογική και τεχνική έκθεση κατεδάφισης δηλωθέντων αυθαιρέτων 1.0.0" ...καθώς και σε σχετικό ερώτημα συναδέλφου, που έγραψα την γνώμη μου, ανεβάζω ένα παράδειγμα/υπόδειγμα Αιτιολογικής Τεχνικής Έκθεσης Χρονοδιαγράμματος (σε έργο που έχει μόνο κατεδάφιση υπαρχόντων κτισμάτων).
    1 point
  34. Version v.2.55

    14.949 downloads

    Πρόκειται για ένα πρόγραμμα το οποίο εισάγοντας όλα τα απαραίτητα δεδομένα σύμφωνα με το ΦΕΚ 405Β/20-2-2014 υπολογίζει Αρχική και Τελική Δομική τρωτότητα του κτιρίου και παράγει όλα τα σχετικά εντυπα του ΔΕΔΟΤΑ και τον σχετικό ΠΙΝΑΚΑ(ΑΔΒ).Ολοι οι υπολογισμοί γίνονται αυτόματα με το πάτημα ενός κουμπιού και ταυτοχρονα δημιουργούνται έτοιμες προς εκτύπωση οι 5 σελίδες(40 πεδία) του ΔΕΔΟΤΑ.Οι επιλογές εκτύπωσης είναι πολλές(απευθείας εκτύπωση,εξαγωγή σε word,excel,jpeg αλλά και σε pdf για άμεση αποστολή στο σύστημα του ΤΕΕ). Επίσης υπάρχει η δυνατότητα χωρίς να εισαχθούν τα στοιχεία των ενοτήτων Α έως ΣΤ (με κατευθειαν εισαγωγή στοιχείων από το κεντρικό μενού) να υπολογιστει η ΑΔΒ&ΤΒ και ο ΠΙΝΑΚΑΣ(ΑΔΒ). Στην τελευταία έκδοση(1.6) προστέθηκε η δυνατότητα δημιουργίας-εκτύπωσης της τεχνικής έκθεσης που απαιτεί το ανωτέρω ΦΕΚ. Στην έκδοση 1.71 προστέθηκαν τα έντυπα του ΔΕΔΟΤΑ4178/2013 όπως ακριβώς περιλαμβάνονται στο ΦΕΚ 405/Β/20-2-2014. Στην έκδοση 1.77s έγιναν βελτιώσεις&προσθήκες στο μενού του προγράμματος. Επίσης στο εξώφυλλο και στην τεχνική έκθεση του ΔΕΔΟΤΑ προστέθηκε η δυνατότητα εμφανισης υδατογραφήματος με τα στοιχεία του μηχανικού. Στην έκδοση 1.80s προστέθηκε το εργαλείο tooltip για την εμφάνιση πληροφοριών κατά την καταχώρηση στα πεδία ,που βοηθούν στην σωστή εισαγωγή των δεδομένων στο πρόγραμμα. Με την έκδοση 1.88s ειναι δυνατή η αποθήκευση των δεδομένων που εισάγονται στο ΔΕΔΟΤΑ σε αρχείο κειμένου(txt) το οποίο ειναι αναγνώσιμο απο οποιόνδήποτε editor.Ετσι κάθε συνάδελφος μπορεί πρίν φορτώσει την μελέτη στο πρόγραμμα να κάνει προεπισκόπηση στα δεδομένα εισαγωγής αλλά και να δημιουργήσει αρχεία με όλες τις μελέτες του. Στην έκδοση 1.95 βελτιώθηκε η προεπισκόπηση αλλά και η εκτύπωση του Πίνακα ΑΔΒ έτσι ώστε να φαίνονται τα επιλεγμένα πεδία του πίνακα βάσει των οποίων γίνεται ο υπολογισμός της ΑΔΒ.(η βελτίωση έχει γίνει μέχρι και την κατηγορία Φέρουσα Τοιχοποία ΤΔ-στην επόμενη έκδοση θα γινει η βελτίωση και στις υπόλοιπες κατηγορίες-). Στην έκδοση 2.07 έχει γίνει η πλήρης βελτίωση στην προεπισκόπηση και εκτύπωση του Πίνακα ΑΔΒ ώστε να φαίνονται τα επιλεγμένα πεδία βάσει των οποίων γίνεται ο υπολογισμός της ΑΔΒ για όλες τις κατηγορίες δομικών τύπων κτιρίου. Στην έκδοση 2.11 είναι δυνατή η συγχώνευση των επιμέρους αρχείων pdf που παράγει το πρόγραμμα σε ένα ενιαίο για υποβολή στο σύστημα του ΤΕΕ(Από το menu:"Βοήθεια" επιλέγετε :"Συγχώνευση αρχείων pdf"). Στην έκδοση 2.25 προστέθηκε ο αναλυτικός πίνακας έντασης λειτουργίας του ΔΕΔΟΤΑ4178 και σχετικό κουμπί στο μενού του προγράμματος για εισαγωγή των τιμών. Η έκδοση 2.33 έχει την δυνατότητα της αυτόματης δημιουργίας-εκτύπωσης-εξαγωγής σε διαφορους τύπους αρχείων της Τεχνικής Εκθεσης που απαιτείται για το ΔΕΔΟΤΑ όπως απαιτεί ο νόμος 4178/2013 και το σχετικό ΦΕΚ . Η δημιουργία της τεχνικής έκθεσης είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και γίνεται από τα στοιχεία που έχουν εισαχθεί στις Ενότητες Α-Β-Γ-Δ-Ε του ΔΕΔΟΤΑ.Υπάρχει όμως και η δυνατότητα εισαγωγής τεχνικής έκθεσης όχι αυτόματα αλλά κατ΄επιλογή του μηχανικού. Η έκδοση 2.45 έχει την δυνατότητα προβολής των συντελεστών τρωτότητας κατά την εισαγωγή των δεδομένων ώστε να υπάρχει άμεση ενημέρωση για την τιμή της ΑΔΒ του κτιρίου.Επίσης βελτιώθηκε το κεντρικό μενού Η τελευταία έκδοση 2.55 περιλαμβάνει τον Πίνακα Εντασης Λειτουργίας του ΔΕΔΟΤΑ σε αρχείο μορφής pdf και excel έτσι ώστε(ο πίνακας) να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βοήθημα και για άλλες μελέτες. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Για εγκατάσταση κάνετε extract τα αρχεία του φακέλου winzip και εκτελείτε το αρχείο setup.exe. ΠΡΟΣΟΧΗ:Εαν έχετε παλιότερη έκδοση εγκατεστημένη στον η/υ σας πρέπει απο το control panel-->remove programms να κάνετε απεγκατάσταση της παλιάς έκδοσης για να εγκαταστήσετε την καινούργια. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ελπίζω να φανεί χρήσιμο στους συναδέλφους και αν θέλετε μπορειτε να προτείνετε βελτιώσεις ή να επισημάνετε ατέλειες για να διορθωθούν σε επόμενες εκδοσεις. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Προεπισκόπηση του αρχείου pdf που αποστέλεται στο ΤΕΕ στο παρακάτω link: https://app.box.com/s/lkh5ixucvm883s6y4mi3lwdx6iobdsfw Δείτε μια παρουσίαση του προγράμματος εδώ:
    1 point
  35. Κι όμως! Στη συζήτηση, λέγαμε ότι ο νόμος λέει ξεκάθαρα ότι "δεν προσμετρά έως 25τμ ανά επίπεδο και ανά κλιμακοστάσιο σε κάθε αυτοτελή ανεξάρτητη ιδιοκτησία, συμπεριλαμβανομένων των πλατύσκαλων, των διαδρόμων και των χώρων αναμονής ατόμων με αναπηρία και εμποδιζόμενων ατόμων." Οπότε δεν τίθεται ζήτημα. Και αν θες τη γνώμη μου, καλώς έγινε αυτή η ευκολία, διότι έχει τύχει σε γνωστό μου συνάδελφο να έχει ο πελάτης παιδί σε αμαξίδιο, οπότε οι διάδρομοι "έτρωγαν" τετραγωνικά από τους υπόλοιπους χώρους του σπιτιού για να μπορεί να κινείται άνετα το παιδί, και φυσικά μετρούσαν στο ΣΔ, κάνοντας τους κύριους χώρους μικρότερους.
    1 point
  36. πουλας την καθε μια ΟΙ ξεχωριστα με την μνεια της τακτοποιησης της καθαιρεσης της μεσοτοιχιας και της αλλαγης χρησης της ΘΣΑ. Αργοτερα, εάν και όποτε μπορουν, κανουν τροποποιηση της συστασης προς συνενωση των δυο ΟΙ, για να γινουν τα δυο ΚΑΕΚ σε ενα. διαμερισματωση δεν εχεις.
    1 point
  37. Kan62 Ναι, αλλά προκαλεί λίγο το 1,30 η συγκεκριμένος δόκαρος μαζί με το πάχος της πλάκας, εγώ στην θέση του συνάδελφου μάλλον θα το έκανα ως 1,20. Εχει εξάλλου κλίση και το 1,30 με το 2,00 στην άλλη πλευρά έχουν διαφορά ύψους, οπότε μπορείς να την πεις κεκλιμένη την στέγη. Βέβαια το 1,20 έχει πιο καλή κλίση και κατά την ταπεινή μου άποψη, είναι πιο πιθανόν ο ελενκτής να το δεχτεί κανονικά. Ενα άλλο σημείο που θέλω να σταθώ στην ίδια σοφίτα, είναι το ελεύθερο ύψος κάτω από τα δύο δοκάρια, το 2,10 και 2,22μ. Δεν ξέρω αν γίνεται εδώ, δεν είμαι ειδικός, καθώς όμως παλιότερα το είχα αντιμετωπίσει σε δικές μας κατασκευές ο πολ. Μηχ. τότε είπε να φτιάξουμε εδώ μια ενισχυμένη ζώνη, έτσι αν στα σημεία αυτά Kan62 που είναι τα δύο δοκάρια, γίνουν ενισχυμένες ζώνες στην πλάκα το ύψος που κατεβαίνει τα δοκάρια μέσα στην στέγη κατεβαίνει και τότε μάλλον και ο συνάδελφος το 1,30 μπορεί μάλλον να το κάνει 1,20 οπου πιστεύω πια ότι κοινά θα μπορούμε και εμείς να το αποδεχτούμε καλύτερα. Βέβαια έχει σχέση και με το πόση είναι η απόσταση. Δηλαδή σε οριζόντιο επίπεδο, η απόσταση από την δοκαράρα με το 1,30 μήκος μέχρι το σημείο που έχει το ύψος 2,00μ. Πόση είναι η απόσταση στο οριζόντιο επίπεδο?
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.