Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. maik

    maik

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      400


  2. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.328


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.110


  4. avgoust

    avgoust

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.526


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 29/03/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Ενα ΚΗΔ για ολα. Το ΚΗΔ αντιστοιχει στο διάγραμμα . Το διάγραμμα μπορεί να περιέχει πολλά τμήματα.
    3 points
  2. "...Για τις περιπτώσεις του ν.4178/13, οι οποίες δεν μεταφέρονται στον ν.4495/17, για τις οποίες καθίσταται υποχρεωτική η σύνταξη μελέτης στατικής επάρκειας από τις διατάξεις όμως του ν.4495/17, η μελέτη στατικής επάρκειας υποβάλλεται κατά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής ταυτότητας του κτιρίου. Προϋπόθεση για τη μη απαίτηση υποβολής μελέτης στατικής επάρκειας είναι η ικανοποίηση μίας μόνο εκ των αναφερομένων περιπτώσεων της παρ. η) του άρθρου 99 και του άρθρου 2 της ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507/2-4-2018 Υπουργικής Απόφασης" Δλδ αν το ΔΕΔΟΤΑ σου είναι (Υ) θέλεις ΜΣΕ λόγω του 4495, αλλά αν δεν μεταφερθεί η δήλωση στον 4495, τότε υποχρεούσαι σε ΜΣΕ με την σύνταξη της ταυτότητας κτιρίου. Ομως παίζει και το ενδεχόμενο να δεις αν υπάγεσαι στις εξαιρέσεις ΜΣΕ του 4495.
    2 points
  3. Version 1.0.0

    1.457 downloads

    Είναι η ''οδηγία'' για να μην σας γυρίζουν πίσω τον Π3...
    1 point
  4. φρόντισε για τον διάλογο στο φόρουμ να κάνεις κάτι ακόμα πιο απλό. Να μη κάνεις συνεχόμενες απαντήσεις μόνος σου για να μη κλειδώσει και αυτό εδώ.
    1 point
  5. Σημαίνει ότι το Δ.Κ. ΔΕΝ είναι πλήρες -το αφήνω ασχολίαστο-! Μπορείτε, παρά την έλλειψη, να κάνετε εσείς τους υπολογισμούς.
    1 point
  6. Ισχύει! Το θέμα μετά είναι Α. Να μην υπάρχει υπέρβαση της επιτρεπόμενης επιφάνειας Εξωστών και Β. Να γίνει, ούτως ή άλλως, Αναθεώρηση, αφού αλλάζουν στοιχεία του Δ.Κ.
    1 point
  7. το συγκεκριμενο xls οπως κ τα υπολοιπα της σειρας που εχω ανεβασει , ειναι απο το ελληνικo ινστιτούτο χαλκού , απο τοτε εως κ σημερα εχουν περασει 11 χρονια αρα ισως κ να μην κανουν ....
    1 point
  8. ναι ναι (μαλλον, γιατι δεν το καταλαβαινω καλα τι γραφεις)
    1 point
  9. υποχρέωση να σου δώσει την τιμής ζώνης την έχει ο ιδιοκτήτης και την δηλώνει στην υπεύθυνη δήλωση που σου έχει δώσει και έχεις ανεβάσει στην πλατφόρμα... Στην πράξη φυσικά στο 90% των περιπτώσεων το τσεκάρουμε κι εμείς..... αλλά αν θυμάμαι σωστά στην έχει δώσει ο ιδιοκτήτης..... Τους ενημερώνεις ότι έγινε ενα μικρό σφάλμα.... και είναι τυχεροί ότι διαφορά (πιθανά) είναι μικρής. Λογικά μόνο η κατ 4 θα επηρεαστεί.
    1 point
  10. Καλημέρα Άκη Σύμφωνα με το Π.Δ. 455/1976, άρθρο 6, παράγραφος 5, σε κάθε όροφο απαιτούνται δύο τουλάχιστον οδεύσεις διαφυγής. Είναι το βασικό πρόβλημα των υπόγειων σταθμών.
    1 point
  11. Για να κλείσουμε εκείνο το θέμα, οι εργοδηγοί που μπορούσαν να υπογράψουν ισόγεια, ήταν πτυχιούχοι μέσων σχολών εργοδηγών που καταργήθηκαν το 1962. Για αυτούς με τον νόμο 576/77 υπήρξε μία τροπολογία - ρουσφετάκι, που όσοι από αυτούς είχαν απολυτήριο 6ταξίου, 8ταξίου τότε γυμνασίου, πριν από την φοίτηση τους στις σχολές εργοδηγών, τους έδινε το δικαίωμα για μία μόνο φορά, να φοιτήσουν επί ένα χρόνο στις Ανώτερες Σχολές Τεχνολόγων Μηχανικών και να πάρουν το πτυχίο του Τεχνολόγου Μηχανικού. Υπήρξε αντίδραση τότε από εμάς τους φοιτητές, αλλά τελικά πέρασε το ρουσφετάκι και τότε το 1978 τους βλέπαμε, σε μία αίθουσα, 50άρηδες εκείνοι, αφού στην καλύτερη έπρεπε το 1962 να είχες τελείωσει γυμνάσιο και εργοδηγών, άρα θα ήσουν τότε 21 και γενημμένος το 1941 και παλαιότερα, οπότε κάτω από 47 το 1978 δεν υπήρχε κανείς. Ετσι για την ιστορία, να πω ότι στις εποχές εκείνες οι εισακτέοι ήταν 12000 για τα πανεπιστήμια, 5000 για τις Ανώτερες Σχολές και 2000 περίπου στις Ακαδημίες Δασκάλων και Γυμναστών. Σύνολο κάτω από 20000, ενώ αν πάμε πίσω στο 1962 παίζει να ήταν λίγο πάνω από 10000 συνολικά, αφού δημόσιες ανώτερες σχολές ήταν μόνο οι 2 σχολές υπομηχανικών, ενώ πολλά τμήματα δεν είχαν ακόμα ιδρυθεί. Ηταν λοιπόν συχνό φαινόμενο, που κράτησε μέχρι το 1990 σχεδόν που αυξήθηκαν πολύ οι εισακτέοι, απόφοιτοι λυκείου, που δεν πέρναγαν στην τριτοβάθμια, να πηγαίνουν στις μέσες σχολές εργοδηγών και να κάνουν εκεί 2 χρόνια μόνο μαθήματα ειδικότητας, μια και τα γενικά τα είχαν κάνει στο λύκειο, αντί για 3 που θα έκαναν αν είχαν πάει από την τρίτη γυμνασίου. Αυτά και μόνο σαν ιστορική αναφορά, επειδή αναφέρθηκε το θέμα.
    1 point
  12. Σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 15 ΝΟΚ, οι εξώστες (και κάποια άλλα στοιχεία) εξαιρούνται από την υποχρέωση εγγραφής τους εντός του ιδεατού στερεού.
    1 point
  13. Καλησπέρα, θα μπορούσες την αυθαίρετη επέκταση να την βάλεις όλη ως 'προς κατεδάφιση' πληρώνοντας παράβολο. Επειδή όμως το αρχικό σου κτίσμα είναι προ του '55 πιθανόν να χρειαστεί να περάσεις ΣΑ.
    1 point
  14. Version 1.0.0

    158 downloads

    Είναι ένα αρχείο .kmz με τις περιοχές της Κρήτης όπου απαιτείται άδεια από την Περιφέρεια Κρήτης, για δικαιοπραξίες, σύμφωνα με το άρθρο 29 του Ν.1892/1990. Επίσης παρατίθεται και ο νόμος, όπου στο άρθρο 29 αναφέρει την υποχρέωση και στο άρθρο 32 τις περιοχές.
    1 point
  15. Στην ΗΤΚ ανεβάζεις αποκλειστικά ότι υπάρχει να σκανάρεις + κάτοψη αν διαφέρει από τις κατόψεις που έχεις στα χέρια σου. Ανεβάζεις το τοπογραφικό της άδειας.
    1 point
  16. Δεν σε αφορά το θέμα εκείνων των εργοδηγών, λόγω ηλικίας. Αυτοί ήταν 50άρηδες πριν 50 χρόνια...
    1 point
  17. @gio Όχι, επειδή το κείμενο που παρέθεσαν οι συνάδελφοι avgoust και John Papadopoulos αφορά μόνο όσους διαθέτουν ταμειακή μηχανή. Στον διαδικτυακό τόπο του υπουργείου εμπορίου δίδονται απαντήσεις σε «ερωτήσεις σχετικά με τα μέσα πληρωμής – POS (KYA 8139/2024)». Σταχυολογώ δύο αποσπάσματα: Αν […] αποδεχόμαστε πληρωμές μόνο από επιχειρήσεις ή άλλους ελεύθερους επαγγελματίες, είμαστε υπόχρεοι […]; Όχι, αφού απαραίτητη προϋπόθεση […], είναι η αποδοχή πληρωμής να γίνεται από φυσικό πρόσωπο που ενεργεί ως καταναλωτής, […]. Ποια μέσα πληρωμής με κάρτα πληρωμών καλύπτουν την υποχρέωση […]; […] όλες οι διαθέσιμες συσκευές […], μέθοδοι και εφαρμογές […] που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αποδοχή καρτών πληρωμής, τόσο με φυσική παρουσία κάρτας, όσο και χωρίς φυσική παρουσία κάρτας […]. Επομένως, στο πεδίο εφαρμογής […], εμπίπτει κάθε εφαρμογή πληρωμής μέσω της οποίας ο καταναλωτής (πληρωτής) έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει πληρωμή με κάρτα πληρωμών (πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη), προς τον επαγγελματικό λογαριασμό υπόχρεης οντότητας.
    1 point
  18. Σύμφωνα με την Α.Π.: ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/38098/2827 με ημ/νία:01/07/2019 το ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β ν.4495/17 χρησιμοποιείται μόνο για - Αυθαίρετα και -στις Ε.Ε.Μ.Κ. για να ελέγξουμε αν υπερβαίνουν τα 25.000 Για οικοδομικές άδειες μπορούμε να χρησιμοποιούμε το ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Εγκ. 8/90 είτε τιμές αναλυτικού τιμολογίου (ΑΤΟΕ, ΑΤΗΕ κλπ) Έχει αλλάξει κάτι ;
    1 point
  19. Στην παρακάτω ιστοσελίδα https://www.ggde.gr/index.php?option=com_k2&view=itemlist&layout=category&task=category&id=150 υπάρχουν όλα τα στοιχεία επικοινωνίας με την Γενική Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (Γ.Δ.Α.Ε.Φ.Κ.) όχι μόνον για τη Θεσσαλονίκη άλλα και για άλλες πόλεις με την ίδια υπηρεσία
    1 point
  20. Συνάδελφε, το θέμα που θίγω είναι αυτό της υποχρέωσης υπαγωγής. Όπως πολύ σωστά λες, να είμαστε σχολαστικοί. Στην ΗΤΚ δεν έχουν αλλάξει τα περί βεβαιώσεων του 83. Παραμένουν οι τρεις επιλογές: 83/2α, 2β, 2γ. Αποφάσισαν με την ΗΤΚ να βαφτίσουν στο σύστημα τρεις "τύπους" τους οποίους μπέρδεψαν ακόμα και την αντιστοίχιση. Στον τύπο 2 έβαλαν την περίπτωση γ, στον τύπο 3 την β. Στα βαφτίσια, την 2γ την είπαν "ρυθμισμένο" η οποία όμως θα μπορούσε να είναι και "αμπντουλάχ". Τιποτα δεν θα άλλαζε. Η επιλογή "ρυθμισμένο" αντιστοιχεί στην βεβαίωση του 83/2γ όπου γράφει ξεκάθαρα: "οι υφιστάμενες αυθαίρετες κατασκευές ή οι εγκατεστημένες αυθαίρετες χρήσεις εμπίπτουν σε μία από τις εξαιρέσεις της παραγράφου 2 του άρθρου 82 και δεν υπάγονται σε καμία άλλη από τις περιπτώσεις του άρθρου 89." Η 2/82 περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και την 2θ όπου γράφει ξεκάθαρα: θ) εμπίπτουν στις περιπτώσεις της παρ. 3 του άρθρου 81 εξαιρουμένων των περιπτώσεων β, γ, δ. Αρα τα πραγματα είναι απλά. Η εκδοση ΗΤΚ με εξαιρέσεις της ΚΑΤ3 επιτρέπται. Δεν προκύπτει καμία υποχρέωση. Αν μου διαφευγει κατι, παρακαλώ για την υποδειξη του σχετικού εδαφίου, παραγραφου κλπ. Πάντως απο το ΤΕΕ αν και στις παρουσιάσεις τους οπως και προφορικώς υποστηρίζουν το αντίθετο, εγγράφως και επειτα από αρκετή πίεση, μου απάντησαν για το θεμα της 82/2θ πως: Το ΤΕΕ ανταποκρίνεται σε αντίστοιχα ερωτήματα με σκοπό την άρτια εκτέλεση του έργου του μηχανικού, στα πλαίσια του κώδικα δεοντολογίας. Οι απαντήσεις βασίζονται στην εμπειρία από πληθώρα ερωτημάτων συναδέλφων για την αντιμετώπιση διαφορετικών περιπτώσεων ακινήτων. Οι κατευθύνσεις που δίνονται αποτελούν σύσταση και η αποδοχή τους ή μη εναπόκειται στην κρίση κάθε μηχανικού. Η λέξη «ρυθμισμένο» σε συνέχεια του τύπου 2 της βεβαίωσης, όπως και οι λέξεις «νόμιμο» και «αδόμητο» για τους τύπους 1 και 3 αντίστοιχα, αποτελούν ένδειξη για τον τύπο της βεβαίωσης και όχι ερμηνεία της νομοθεσίας. Υλοποιήθηκε στο σύστημα κατόπιν αιτημάτων των μηχανικών για σύντομη και σαφή διάκριση, οι οποίοι, κατά την έκδοση των βεβαιώσεων του ν. 4495/17, συχνά επέλεγαν λάθος βεβαίωση.
    1 point
  21. Η γίδα μάλλον είναι ατίθαση... Ο συνάδελφος έχει κάθε επαγγελματικό δικαίωμα να συντάσσει τοπογραφικά σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών του ως Πολιτικός Μηχανικός. Τα δικαιώματα των Πολιτικών Μηχανικών καθορίστηκαν το 2018, αλλά ρυθμίστηκαν μόνο ως προς τους ΠΕ. Εξαιτίας αυτού, έχει κάθε δικαίωμα υπογραφής, αλλά δυστυχώς θα πρέπει να το αποδεικνύει σε κάθε κακεντρεχή μέσα από τα δικαστήρια. Εκεί, μάλιστα, πιθανότατα θα ελάμβανε και αποζημίωση για ηθική βλάβη από την πολιτεία, όπως γίνεται σε πολλούς συναδέλφους του μηχανικούς ΤΕ που κυνηγούν το ζήτημα δικαστικά. Ο κάθε συμβολαιογράφος που δέχεται τα τοπογραφικά πράττει ορθώς. Βέβαια, η προσωπική μου άποψη είναι ότι κακώς οι πολιτικοί μηχανικοί διατηρούμε δικαίωμα υπογραφής τοπογραφικών εν έτι 2024. Έπρεπε να είναι αποκλειστικό δικαίωμα των τοπογράφων που έφαγαν τα νιάτα τους να σπουδάζουν αυτό το εξειδικευμένο αντικείμενο. Ο κόσμος προχωρά μπροστά κι εμείς ζούμε στο 1930. Εντούτοις, φαίνεται ότι το πρόβλημα με την πλατφόρμα δεν βρίσκεται σε οτιδήποτε τέτοιο, όπως μαρτυρεί κι άλλος συνάδελφος που έχει ρυθμισμένα τα δικαιώματά του. Φροντίζουμε να τηρούμε τους κανόνες της κοινότητας: 2. Αναρτούμε ουσιώδη μηνύματα. • το κείμενο των δημοσιεύσεων πρέπει να είναι περιγραφικά, ουσιώδη και να συνεισφέρουν στην συζήτηση. - jbosdas
    -1 points
  22. @BAS στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάμε για σχοινί. Κι εννοώ για ρουσφέτια, συντεχνίες περί των δικαιωμάτων κλπ.
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.