Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      2.434


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.324


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.230


  4. hkamp

    hkamp

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.631


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 18/04/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Εχω την εντύπωση ότι δεν είναι αυτό το νόημα Παναγιώτη. Δηλαδή ότι αν έχεις 50% πραγματική κάλυψη είναι σαν να καλύπτεις τις απαιτήσεις οπότε βάζεις το σύστημα αυτό με την κατηγορία αυτοματισμού Β. Εγώ νομίζω ότι το θέμα <<50%>> αφορά στον τρόπο λειτουργίας των τοπικών ΑΘ. Δηλαδή έχεις μια κατοικία 100τμ που έχει κλιματιστικά split στο σαλόνι και στο υπνοδωμάτιο. Αυτά καλύπτουν ας υποθέσουμε 60 τμ. Εχεις τότε ένα σύστημα πραγματικό κατ. αυτ. Β στο 60% ενώ το άλλο 40% καλύπτεται απ το θεωρητικό που έχει κατ. αυτ. Δ. Εχεις την χειρότερη κατηγορία που είναι η Δ. Σε κάθε μήνα βάζεις 0,30 για το πραγματικό και 0,20 για το θεωρητικό. Εκεί νομίζω είναι το νόημα του 50%. Επειδή τα split λειτουργούν συνήθως είτε στο σαλόνι την ημέρα είτε στο υπνοδωμάτιο και όχι ταυτόχρονα βάζεις 0,5 αθροιστικά σε κάθε μήνα. Λόγω τρόπου λειτουργίας δηλαδή. Δεν έχει να κάνει με τα τετραγωνικά μέτρα. Αν έχεις τώρα κεντρικό σύστημα που καλύπτει πχ 70 τμ θα βάλεις το πραγματικό ποσοστό κάλυψης. Δηλαδή το πας με 0,7. Εκεί έχω κάποιες απορίες αλλά σε κεντρικά συνήθως είναι πραγματικά 100% και δεν χρειάστηκε να το ψάξω παραπάνω. Η διατύπωση της ΤΟΤΕΕ καθώς και της διευκρίνησης στις ερωταπαντήσεις δεν θα έλεγα ότι ξεδιαλύνουν τις απορίες. (Μας έχει στοιχειώσει αυτό το θέμα εδώ και χρόνια).
    2 points
  2. Αρκεί να υπάρχει το απαιτούμενο βάθος και δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει σε όλο το μήκος του. Δες και το σχετικό έγγραφο. Πέραν του θέματος με το βάθος, υπάρχει μια ασάφεια στον 4759 για τις συνενώσεις καθώς απαιτεί το ένα γήπεδο από αυτά που συνενώνονται να είναι άρτιο και οικοδομήσιμο κατά την έναρξη ισχύος του νόμου, πράγμα-όπως έχει συζητηθεί και στο παρελθόν-εντελώς παράλογο. εγγραφο 84961 για βαθος γηπεδου εκτος σχεδιου.pdf
    2 points
  3. @ΜΕΜΟΣ ΜΟΣΧΑΚΗΣ Μπορεί να γίνει η μεταβίβαση γιατί η κατασκευή που περιγράφεις ανήκει στις εξαιρέσεις. Κατά την έκδοση του πιστοποιητικού πληρότητας θα επιλέξεις τον κατάλληλο τύπο βεβαίωσης και στην ηλεκτρονική ταυτότητα θα συμπληρώσεις μία λοιπή κατασκευή.
    2 points
  4. Για τυχόν αυθαιρεσίες θα ελέγξεις το κτίριο σήμερα σε σχέση με τα σχέδια της άδειάς του. Η ρυμοτομία που προέκυψε μετά την άδεια θα αναλυθεί σε περίπτωση έκδοσης νέας άδειας.
    1 point
  5. Θα ελεγα το 99.9%. Δεν υπάρχει οτι αν καλύπτεται το 50% του χώρου στην κατοικια είμαστε κατηγορία π.χ Β αν εχουμε inverter
    1 point
  6. Η σύνδεση με δίκτυα κοινώς ωφέλειας γίνεται μόνο σε νομίμως υφιστάμενα (ή υπαχθέντα στις διατάξεις των αυθαιρέτων) κτίρια
    1 point
  7. Από τη στιγμή που το κτίριο κατασκευάστηκε νόμιμα πριν τη νέα ΠΜ, δεν τίθεται θέμα αυθαιρεσίας. Αν, ποτέ, κατεδαφιστεί, θα πρέπει η νέα οικοδομή να τηρήσει τα ισχύοντα σήμερα
    1 point
  8. Το λάθος έχει γίνει από την πλατφόρμα του ΤΕΕ που όταν επιλέγεις το κουτάκι της διαφορετικής διαμερισμάτωσης, το σύστημα θεωρεί ότι η δήλωση αφορά ΜΟΝΟ διαφορετική διαμερισμάτωση ως προς τα απαιτούμενα αρχεία, αλλά υπολογίζει τα πάντα ως προς το πρόστιμο. Το σωστό είναι να επιλέγει κανείς το κουτάκι αυτό μόνο όταν η δήλωση αφορά αποκλειστικά και μόνο διαφορετική διαμερισμάτωση. Το τι αρχεία απαιτούνται για τη δήλωση εξαρτάται από τον νόμο και μόνο. Τέλος όλα αυτά αναλύονται στην τεχνική έκθεση και δεν μας ενδιαφέρει τι κουμπάκια πατήθηκαν εφόσον το πρόστιμο είναι σωστά υπολογισμένο και υπάρχει πληρότητα στα απαιτούμενα αρχεία της κάθε δήλωσης.
    1 point
  9. Για βοήθα μας λίγο με τους σωστούς ορισμoύς. Προκήπιο στην πρόσοψη. Προκήπιο στην πίσω πλευρά οικοπέδου? Μήπως εννοείς στον πίσω ακάλυπτο?
    1 point
  10. Άλλη εποχή η διατύπωση και οκ μπορεί να μπερδέψει, λέει "ελάχιστον" και εννοεί μικρότερο από 200τμ, μικρότερο από 8μ και μικρότερο από 10μ. Άλλωστε δεν είναι λογικό να δίνει σε μεγάλα οικόπεδα την δυνατότητα εξαγοράς Οπότε μετά εξαγορά μόνο αν κάνεις επέκταση υπόγειου και πάλι δε σου βγαίνουν οι ΘΣ σύμφωνα με τον ΝΟΚ αρ. 17 παρ. 6β και φυσικά χωρίς μειωτικό συντελεστή.
    1 point
  11. ΣτΕ 562/2024 [Η μέτρηση των υψών κτιρίων στους παραδοσιακούς οικισμούς της νήσου Αμοργού] https://nomosphysis.org.gr/22941/ste-562-2024-i-metrisi-ton-ypson-ktirion-stoys-paradosiakoys-oikismoys-tis-nisoy-amorgoy/
    1 point
  12. @anna001 Σε επίπεδο εξισώσεων αυξάνοντας το q μειώνεται η τιμή του φάσματος. Πρακτικά λες ότι επειδή το κτίριο μου θα συμπεριφερθεί πλάστιμα μπορώ να το σχεδιάσω για μικρότερη ένταση από αυτή του πλήρως ελαστικού κτιρίου και αυτό το κάνεις αυξάνοντας το q. Προϋποθέτει όμως ότι το κτίριο έχει τoν κατάλληλο σχεδιασμό για να φερθεί πλάστιμα και ότι κατασκευαστικά μπορούν να εξασφαλισθούν οι σωστές διατάξεις οπλισμού μιας πλάστιμης κατασκευής. Συνάδελφοι , ενδεχομένως το μέλος που έθεσε το ερώτημα φοιτά και έχει απορίες. Οπότε ήρεμα.
    1 point
  13. @janna Ξεκάθαρη απάντηση προφανώς δεν θα πάρεις διότι δεν υπάρχει. Από το νόμο αναφέρεται ως όριο επιφάνειας για χρήση μειωτικού τα 50 τμ ισόγειου βοηθητικού χώρου χωρίς όμως να διευκρινίζεται αν αυτή η επιφάνεια μπορεί να αντιστοιχεί και σε τμήμα ενιαίου κτιρίου. Η ερμηνεία της εγκ. 2 για αποθήκες κατηγορίας 3 (είτε αυτοτελείς είτε περισσότερες από μια ανεξάρτητες αποθήκες )που αθροιστικά δεν υπερβαίνουν τα 15 τ.μ και πληρούν τα κριτήρια υπαγωγής στην εν λόγω κατηγορία, νομίζω ότι μπορεί να αποτελέσει μια κατ αναλογία ερμηνεία και για περισσότερες αποθήκες με άθροισμα επιφάνειας <50 τμ. Κλίνω προς την άποψη ότι μπορείς να εφαρμόσεις αυτό που σκέφτηκες.
    1 point
  14. Δεν επιτρέπεται να υπάρχει άδεια σε ισχύ χωρίς μηχανικό. Έπρεπε ήδη να έχει γίνει αλλαγή επιβλέποντα, διαφορετικά θα έπρεπε να γίνει διακοπή εργασιών. Όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι, επειδή η πέργκολα σε όροφο δεν εμπίπτει στο άρθρο 30 αλλά στο 29, με μία απλή ενημέρωση (απο τον επιβλέπων...) θα είναι καλυμμένος.
    1 point
  15. Σύμφωνα με τα ισχύοντα, σε περίπτωση που οικόπεδο τέμνεται από το όριο οικισμού, εντός οικισμού θεωρείται τόσο όσο η αρτιότητα στη συγκεκριμένη θέση. Αν λοιπόν η αρτιότητα είναι 500 μ², τόσο θα θεωρήσεις ότι είναι εντός οικισμού, με παράλληλη μετατόπιση της φάτσας. Σε αυτή την περίπτωση, κι επειδή το οικόπεδο δεν είναι >500 μ², μπορείς να κολλήσεις στο πρόσωπο (ερώτημα 3). Αν η αρτιότητα είναι μεγαλύτερη, τότε θεωρείται ότι όλο είναι εντός οικισμού, οπότε οπισθοχωρείς κατά 2.50 μ τουλάχιστον. 1. Αγνοείς τα "αιτήματα του πελάτη" κι εφαρμόζεις τη νομοθεσία. Προφανώς, με τόσο μεγάλη κλίση εδάφους θα έχεις προβλήματα στο σχεδιασμό, μιας και υπάρχει ο περιορισμός του ύψους (χωρίς τη στέγη) από το φ.ε.. Σε αυτη την περίπτωση, θα πρέπει να κάνεις διάσπαση του ενιαίου όγκου (κλιμακωτή διάταξη) 2. Η στέγη δεν περιλαμβάνεται στους περιορισμούς του ύψους
    1 point
  16. Ναι, πώς δεν το σκέφτηκα να προχωρήσω μόνος μου παίρνοντας το ρίσκο, ξοδεύοντας χιλιάδες ευρώ, αλλά μπήκα σε ένα φόρουμ μηχανικών να ρωτήσω πρώτα την άποψη τους (ΑΠΟΨΗ, την τελική απόφαση φυσικά θα την πάρω εγώ με τα κριτήρια που θα έχω εγώ, για αυτό το λόγο έχει δημιουργηθεί άλλωστε αυτό το ΦΟΡΟΥΜ, για ανταλλαγή απόψεων). Ευχαριστώ συνάδελφε για την προτροπή σου, μου άνοιξες τα μάτια.
    1 point
  17. @HAROUL Μπορεί να υποβληθεί μία δήλωση για όλο το οικόπεδο. Το πλήθος των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων δεν εξαρτάται από τον τρόπο ρύθμισης των αυθαιρέτων.
    1 point
  18. καλημέρα Faethon11 πολύ σωστά αναφέρεις τις καταργήσεις -διορθώσεις -Το υπόμνημα μου είναι παλιό Να προσθέσω και αυτό (που σχετίζεται με εγκρίσεις Α.Σ.) Α. Π.: ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/11170/321 Ηµ/νία: 31/01/2020 10. Στις περιπτώσεις που έχει εκδοθεί θετική γνωμοδότηση του Σ.Α. και κατά τον έλεγχο της αδειοδότησης για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών ή κατά την εκτέλεση του έργου προκύψουν μικρής έκτασης επουσιώδεις μεταβολές στη μελέτη οι οποίες δεν επηρεάζουν την κεντρική ιδέα, τις συνθετικές αρχές και δεν θίγουν την αρχιτεκτονική άποψη της μελέτης (όπως μικρή μετατόπιση ή αλλαγή διαστάσεων ενός ανοίγματος χωρίς πρακτικώς να αλλοιώνεται η αναλογία του, μικρές διαφοροποιήσεις των εξωτερικών διαστάσεων των όψεων χωρίς να γίνεται αντιληπτή η τροποποίηση της αναλογίας τους ή να επηρεάζεται η αντιληπτική εικόνα της ογκοπλασίας του κτιρίου), δεν απαιτείται εκ νέου γνωμοδότηση του Σ.Α.
    1 point
  19. Ερκερ ειναι. Κλειστός εξώστης δίπλα σε ανοιχτό εξώστη... Το πολύ πολύ αν θες να το μετρήσεις ως ΑΗΧ επειδή ειναι κλειστός από 3 πλευρές.
    1 point
  20. Όχι, γιατί το έρκερ πρέπει (εξ ορισμού) να εξέχει του περιγράμματος κάλυψης του ορόφου. Στην κάλυψη περιλαμβάνεται και ο ημιυπαίθριος.
    1 point
  21. Παρακαλώ για την ψηφοφορία των μελών του Φόρουμ.
    1 point
  22. Εγώ έβαλα το + διότι βρέθηκε κι άλλος ένας που συμφωνεί μαζί μου, στην ύπαρξη λαμόγιων "μηχανικών"...
    1 point
  23. Κλασσική περιπτωση βλάβης Απαντάω εγω. Ο διαχωρισμος έγινε προφορικά χωρις σύσταση κάθετης κλπ. Όμως εξ αδιαιρέτου χωρις σύσταση = ΑΔΙΑΙΡΕΤΟ και τα προφορικά γράφονται στο χίονι..... Επομένως είστε ΟΛΟΙ συνιδιοκτήτες σε ΟΛΑ με το ποσοστό σας. ΔΕΝ υπάρχει δικό μου, δικό σου. ΟΛΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ Μόλις το χωνέψετε θα ξεκινήσετε να κυνηγάτε τα λαμόγια "μηχανικους" που τακτοποίησαν δήθεν ανεξάρτητες ιδιοκτησίες. Καλή επιτυχία
    1 point
  24. Εγώ απο την κουβέντα πάντως κρατάω δυο πράγματα που μου κακοφαίνονται κιόλας. 1) Οτι ο Τοπογράφος είναι απλά Τοπογράφος για τους λαϊκούς, ενώ "Μηχανικός" μπορεί να είναι μόνο ο Πολιτικός ή ο Αρχιτέκτονας.... Μέγα λάθος κυρίες και κύριοι λαϊκοί... Συνεχίστε με αυτά τα μυαλά κορόιδα να πάτε για τοπογραφικά σε Πολιτικούς Μηχανικούς αντί για Τοπογράφους Μηχανικούς και να πληρώνετε ταυτόχρονα εκτός από την κανονική αμοιβή του Τοπογράφου (γιατί επι τω πλείστων αυτός κάνει όλη τη δουλειά απο τη μέτρηση μέχρι τη σχεδιάση, το τρέξιμο στις υπηρεσίες εως και τις εκτυπώσεις) και το σχεδόν ισάξιο της κανονικής αμοιβής καπέλο του κυριου Πολιτικού και παλαιότερα του κυρίου Αρχιτέκτονα. Εγκλήματα της αδράνειας του κοιμώμενου συλλόγου των Τοπογράφων και των βολεμένων του ΤΕΕ. 2) "Συμφωνήσατε με τον Τοπογράφο να το δειξει". Δυστυχώς συμβαίνει και το έχω κάνει και γω. Απαράδεκτο, όμως, να γράφεται έτσι ωμά και να διδάσκονται. Ο Τοπογράφος έχει ευθύνη απέναντι στο νόμο και δεν μπορει να παίρνει στην καμπούρα του τα αμαρτήματα ξένων. Επίσης είναι επαγγελματίας μηχανικός, όχι chef να του λες πως θες το τοπογραφικό, τι να φαίνεται τι να μην φαίνεται ή πόσο να στο βγάλει το χωράφι είτε για "να χτίζει" ειτε για να μη γκρινιάζει η κάθε φοβική συμβολαιογράφος, που νομίζει ότι το τοπογραφικό είναι δίσκος σερβιρίσματος που εκτός απο το κύριο έδεσμα περιλαμβάνει και τα συναφή μεζεκλίκια, τυριά κλπ (περι αναφοράς εμβαδού κτηρίου μιλώ χωρίς να συνοδεύεται απο κάτοψη). Το έχουμε που το έχουμε καταντήσει το τοπογραφικο διάγραμμα κλόουν (σαν τα παράσημα που φορούσε ο Ταξίαρχος Θεοχάρης, όπως τον διακωμωδούσε ο Σεφερλής κάποτε) με τόσες σφραγίδες και υπογραφές που μας ζητούν οι φοβικοί συμβολαιογράφοι να βάζουμε, αντι για μια μοναδική που θα έιναι και ηλεκτρονική.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.