Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Για την πληρότητα του θέματος παραθέτω τον μοναδικό ορισμό της διαφορετικής διαμερισμάτωσης. Η διαμερισμάτωση ορόφου εφαρμόζεται υποχρεωτικά όταν υπάρχει διαφοροποίηση του περιγράμματος αυτοτελών ιδιοκτησιών από τα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας. Στην άδεια της περίπτωσης που εξετάζεις έχεις ένα περίγραμμα κατοικίας και ένα αποθήκης. Στην υλοποιημένη κατάσταση το περίγραμμα της κατοικίας μεγάλωσε και αυτό της αποθήκης εξαλείφθηκε. Εμένα μου φαίνεται ότι τα περιγράμματα δεν παρέμειναν ίδια, που σημαίνει ότι διαφοροποιήθηκαν.
  3. Σχετικά με τα μέτρα προληπτική πυροπροστασίας, ο νόμος γράφει στην περίπτωση γ γ) σε εκτάσεις εντός ακτίνας εκατό (100) μέτρων από τα όρια των περ. α) και β), κατόπιν ενημέρωσης της αρμόδιας δασικής υπηρεσίας, Αυτό δεν σημαίνει πως όσοι βρίσκονται σε απόσταση 100 μέτρων από τα όρια σχεδίου/οικισμού ΔΕΝ έχουν υποχρέωση υποβολής δήλωσης, εκτός και αν τους υποχρεώσει η δασική υπηρεσία; Παρατήρηση Στο παρόν θέμα αναφέρονται παράλληλα τόσο τα μέτρα προληπτικής πυροπροστασίας, όσο και οι διατάξεις για την πυροπροστασία ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Αποτέλεσμα αν κάποιος πιάσει να διαβάσει το θέμα από την αρχή να μπερδευτεί τελείως και να μην καταλαβαίνει που αναφέρεται η ερώτηση και που η απάντηση, κλπ. Δεν γνωρίζω αν είναι εφικτό από τους διαχειριστές, να γίνει διαχωρισμός σε 2 ανεξάρτητα θέματα (όσο το παρόν βρίσκεται ακόμα στην αρχή του).
  4. Καλησπέρα στην ομάδα... να ρωτήσω κι εγώ κάτι που μου έτυχε περί ρεμάτων? έχω οριοθετημένο ρέμα (ΦΕΚ 2008) σε εκτός σχεδίου περιοχή. Με τον Ν. 4258/2014 άρθρο 5 παράγραφος 3Β ( όπως προστέθηκε με τον Ν4602/2019 , αναφέρει ότι "Η οριοθέτηση των υδατορεμάτων με οποιονδήποτε από τους προβλεπόμενους τρόπους δε συνεπάγεται απαλλοτρίωση ιδιοκτησιών στην εδαφική περιοχή που περικλείεται από τις οριογραμμές του υδατορέματος, η οποία αποτελεί περιοχή εκτός πολεοδομικού σχεδιασμού και χαρακτηρίζεται ως ζώνη υδατορέματος". Καταλαβαίνω ότι παραμένει στην ιδιοκτησία μου, αλλά κρατώ δυσμενέστερες αποστάσεις (γραμμή πλημύρας κτλ). Με το Ν.4964/2022 αντικαθίσταται η παραπάνω παράγραφος και αναφέρει ότι "3β. Κατά την οριοθέτηση των υδατορεμάτων με οποιοδήποτε από τους προβλεπόμενους τρόπους, τίθεται εκτός συναλλαγής η ζώνη που προσδιορίζεται από τη φυσική κοίτη όπως αυτή έχει αποτυπωθεί με τις όχθες και τη βαθιά γραμμή του ρέματος στο εγκεκριμένο τοπογραφικό διάγραμμα της μελέτης οριοθέτησης, η οποία αποτελεί περιοχή εκτός πολεοδομικού σχεδιασμού". Η ΥΔΟΜ εδώ θεωρεί ότι καθίσταται κοινόχρηστη η έκταση χωρίς διαδικασία απαλλοτρίωσης. Δεδομένου ότι έχω 4000+κάτι τ.μ. ιδιοκτησία, με καθιστά στα 3700 άρα μη άρτιο η συγκεκριμένη διαδικασία (γιατί ήμουν τυφλός) . Έχει κάποιος/α αντιμετωπίσει κάτι ανάλογο?
  5. όταν εγώ έγραψα ότι... "Αρνούμαι να πιστέψω πως υπάλληλος πολεοδομίας είπε" .... αυτά που εγραψες ότι είπε δεν ήταν "μομφή" για εσένα αλλά εννοούσα αυτά ακριβώς που έγραψε ο πάντα καλά ενημερωμένος συνάδελφος zavi. Και ότι άλλο έγραψε για το θέμα να το λάβεις υπόψιν. Με την ευκαιρία αυτού του θέματος θα ήθελα να τονίσω: Όταν εξετάζονται Πολεοδομικά θέματα μη προσφεύγετε σε χάρτες θέσης του κτηματολογίου!! Αυτό είναι ένα εντελώς άλλο θέμα. Θα πρέπει να επισκέπτεστε την πολεοδομία ή την τεχνική υπηρεσία του δήμου και να ζητάτε να δείτε (πάντα) την ΠΙΝΑΚΙΔΑ της ρυμοτομίας μέσα στην οποία βρίσκεται το οικόπεδο που εξετάζετε. Τα σχέδια προ Ε.Π.Α. (δηλ. προ Τρίτση & ν.1337/83) είναι σχέδια, συνήθως, σε κλίματα 1/500 και σε σύστημα συντεταγμένων ΗΑΤΤ, ενώ τα σχέδια ΕΠΑ (πράξεις εφαρμογής) έχουν διαστάσεις καθαρού σχεδίου 45cm επί 60cm και datum UTM (3 ζωνών μερκατορική προβολή) ή τα πολύ νεότερα σχέδια Π.Ε. σε περιβάλλον ΕΓΣΑ 87. Αν βρίσκεστε σε Π.Ε. & κυρωμένη πράξη, θα ζητάτε ΠΑΝΤΑ από την υπηρεσία τον Πίνακα της Πράξης που αφορά το οικόπεδο που εξετάζετε (ο Δημήτρης το λέει σεντόνι), τον πίνακα με τις συντεταγμένες Χ,Υ, των κορυφών των ΝΕΩΝ οικοπέδων που δημιούργησε η μελέτη της Πράξης (αυτοσχέδιο Ο.Τ.) και ένα απόσπασμα- φωτοαντίγραφο από την μητρική πινακίδα του Ρ. Σχεδίου για το οικόπεδο που εξετάζεται. Μη περιμένετε να δείτε, σαν τελικά οικόπεδα, τις αρχικές ιδιοκτησίες που δηλώθηκαν και μη απορήσετε αν δείτε δρόμους εκεί που δεν υπήρχαν. Απλά εδώ έχουμε ένα ΝΕΟ Ρ.Σ.
  6. Σήμερα
  7. Καλημέρα, αρχικά αν μπορείς διόρθωσε την ανάρτησή σου με πεζά γράμματα και τονισμό, αλλιώς λογικά θα δεχθείς παρατήρηση από τους συντονιστές. Προσωπικά έχω καταλάβει το πρώτο. Πάντως πριν τρεις ημέρες είχαν δημοσιεύσει από τον Δήμο Ραφήνας-Πικερμίου χάρτη με τις περιοχές που έχουν υποχρέωση, ο οποίος σε γενικές γραμμές συνέπιπτε με αυτή τη λογική και ήμουν έτοιμος να δημοσιεύσω τον σύνδεσμο του άρθρου σαν παράδειγμα, αλλά σήμερα βλέπω τον "κατέβασαν", δεν υπάρχει.
  8. Καλημέρα σας. Θα ήθελα να μάθω Τ.Ζ. για υπαγωγή στον Ν.4495/2017 για διαμέρισμα που βρίσκεται στο Μεταξουργείο οδός Μυλλέρου 14 X: 475270 Y: 4203552. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  9. Να παραθέσω εις επίρρωσιν την πρόσφατη δήλωση του Βακάκη (Jumbo) στη γενική συνέλευση των μετόχων - και μπορεί εύκολα να τη βρει ο καθένας στο διαδίκτυο- με αφορμή την αναπροσαρμογή των όρων των συμβολαίων την οποία του ζήτησαν οι ασφαλιστικές εταιρείες μετά την καταστροφή στη Θεσσαλία: "Εάν με εκβιάσουν να πληρώσω περισσότερο τότε θα αυτασφαλιστώ. Θα βάλω ένα αποθεματικό στην άκρη και θα πάρω πάνω μου το πρόβλημα".
  10. Σε πράξη εφαρμογής, που ρυμοτομείται κτίσμα και περνά δρόμος ανάμεσά του, καθιστώντας το μη διατηρήσιμο, δεν υπάρχει αναφορά του κτίσματος στους πίνακες της Π.Ε. Θα μπορούσε να φαίνεται κάπου αλλού;
  11. Καλέ μου κύριε, δεν μπορείτε ν' απαγορεύσετε στον οποιονδήποτε να κάνει ό,τι θέλει.... Αυτό μπορούν να το κάνουν μόνον όσοι έχουν αυτή την εξουσία (π.χ. αστυνομία κ.λπ.). Εσείς να μην ξανασχοληθείτε μαζί τους! Να παρκάρετε όπου υπάρχει ελεύθερη θέση για στάθμευση! Να μην ξαναπάρετε το αυτοκίνητό σας αν έχετε παρκάρει μπροστά στην είσοδό τους. Αν σας ενοχλήσουν, φωνάξτε την αστυνομία!
  12. Το θέμα δεν είναι ότι είναι οικοδομή και γίνονται εργασίες αλλά ο ιδιοκτήτης έχει νοικιάσει το ισόγειο σε κάποιον ο οποίος θέλει να βάζει ότι θέλει , δεν γίνεται ότι ώρα ναναι ναρχεται να χτυπάει κουδούνια γιατί ενοχλεί όλη τη γειτονιά , εννοείται ότι αν έχει άλλου όλοι μας παρκάρουμε αλλού αλλά δεν γίνεται η οικοδομή να παίρνει 3 θέσεις πάρκιν και να απαιτούν να πάρουμε ταμαξια , και να ενοχλούν , εννοείται ότι δεν με νοιάζει τη αυθαιρεσίες έχει το οίκημα η αν νοικιάζεται παράνομα αλλά δεν γίνεται μεσημέρι να κοιμάται μικρό παιδί και να χτυπάνε κουδούνια , μην τρελαθουνε κιόλας , τελοσπαντων σας ευχαριστώ όλους , έτσι κιαλλιως επειδή ενοχλείται όλη γειτονιά γιατί χτυπάνε σε όλους θα δούμε τι θα κάνουμε , απλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι επειδή παρκάρω στο δρόμο να μπορεί ο καθένας να χτυπάει κουδούνια να παρουμε τα αυτοκίνητα , ούτε γκαράζ είναι ούτε τίποτα .
  13. Με την άδειά σου, θα απαντήσω εγώ. H παρακώλυση συγκοινωνιών ορίζεται στον Ποινικό Κώδικα ως παρεμπόδιση ή διατάραξη σε μεγάλη έκταση ή για μεγάλο χρονικό διάστημα της λειτουργίας των κοινόχρηστων συγκοινωνιακών μέσων, και ιδίως μέσων σταθερής τροχιάς, πλοίου, αεροπλάνου ή λεωφορείου. Η παρακώλυση στάθμευσης, λοιπόν, δεν αποτελεί παρακώλυση συγκοινωνιών. Ούτε παρεμπόδιση κυκλοφορίας είναι, γιατί κυκλοφορία σημαίνει κίνηση οχημάτων ενώ στάθμευση το αντίθετο. Στην προκειμένη περίπτωση δεν έχουμε τίποτε από όλα αυτά, καθώς δεν έχουν τοποθετηθεί εμπόδια προς παρεμπόδιση της στάθμευσης. @Κωστας Χρήστος το μοναδικό επιλήψιμο, νομότυπα, στο ζήτημα που σε απασχολεί είναι η ενόχληση για να μετακινήσεις το αυτοκίνητό σου. Παράβαση του ΚΟΚ δεν υπάρχει. Τα υπόλοιπα περί ενδεχόμενων πολεοδομικών αυθαιρεσιών, παράτυπων ενοικιάσεων, μη αδειοδοτημένων χρήσεων είναι αρμοδιότητα των ελεγκτικών αρχών. Η αρμονική κοινωνική συνύπαρξη βασίζεται πρωτίστως στην ανθρώπινη συνεννόηση. Δεν νομίζω ότι είναι τόσο φοβερό να παρκάρεις λίγο πιο μπροστά ή πιο πίσω. Θα μπορούσες να τους ρωτήσεις για τη χρονική διάρκεια των εργασιών που κάνουν. Τα πρόστιμα, η αστυνομία, η τροχαία, οι δικηγόροι δεν είναι λύσεις για τα μικροπροβλήματα μεταξύ γειτόνων.
  14. Καλησπέρα σας, οι περιοχές που είναι υποχρεωμένοι οι ιδιοκτήτες οι οποίοι έχουν κτίσμα κοντά σε δάση είναι αυτές που αναφέρονται στους δασικούς χάρτες; https://gis.ktimanet.gr/gis/forestsuspension ; ή αφορά όλα τα δάση και άλσοι ανεξαρτήτου του δασικού χάρτη;
  15. Καλημέρα. Παρακαλώ πολύ αν είναι εύκολο μια Τ.Ζ. εκτός σχεδίου x:515537 y:4512453 στην Καβάλα
  16. Τον Απρίλιο του 2024, η αγορά αυτοκινήτου της Ευρωπαϊκής Ένωσης σημείωσε αύξηση κατά 13,7%. Οι νέες ταξινομήσεις ανήλθαν στις 913.995 μονάδες, λόγω των ισχυρών αυξήσεων που κατεγράφησαν σε όλες τις μεγάλες αγορές: Ισπανία (+23,1%), Γερμανία (+19,8%), Γαλλία (+10,9%) και Ιταλία (+7,7%). Αυτή η αύξηση μπορεί να εξηγηθεί εν μέρει από το γεγονός ότι υπήρξαν δύο επιπλέον εργάσιμες ημέρες σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρσι, όταν οι διακοπές του Πάσχα έπεσαν τον Απρίλιο του 2023. Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκαν κατά 6,6%, φτάνοντας σχεδόν τα 3,7 εκατομμύρια μονάδες, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Σταθερή ανάπτυξη καταγράφηκε στις μεγαλύτερες αγορές της περιοχής κατά την περίοδο αυτή, με τη Γερμανία και την Ισπανία να σημειώνουν αύξηση 7,8% η καθεμία, ακολουθούμενη από τη Γαλλία (+7%) και την Ιταλία (+6,1%). Εγγραφές νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ ανά πηγή ενέργειας Τον περασμένο Απρίλιο, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία διατήρησαν σχεδόν το 12% της αγοράς αυτοκινήτων της ΕΕ, ενώ τα υβριδικά ηλεκτρικά αυξήθηκαν στο 29,1% από 24,9%. Το συνδυασμένο μερίδιο των οχημάτων βενζίνης και ντίζελ μειώθηκε σε λιγότερο από το μισό της αγοράς, στο 48,9%, από 52,8%. Τον Απρίλιο του 2024, οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία αυξήθηκαν κατά 14,8% στις 108.552 μονάδες, με το μερίδιο αγοράς τους να παραμένει σταθερό σε περίπου 12%. Η Γαλλία και το Βέλγιο παρουσίασαν σημαντικές αυξήσεις 45,2% και 41,6%, αντίστοιχα, ενώ η Γερμανία παρέμεινε σταθερή (-0,2%). Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο, ταξινομήθηκαν συνολικά 441.992 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία, σημειώνοντας αύξηση 6,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα υβριδικά-ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρουσίασαν επίσης ισχυρή ανάπτυξη, με τις ταξινομήσεις να αυξήθηκαν κατά 33,1% τον Απρίλιο. Οι μεγαλύτερες αγορές για αυτό το τμήμα, η Γαλλία (+48,1%), η Ισπανία (+38,5%), η Γερμανία (+25,9%) και η Ιταλία (+22,8%), κατέγραψαν όλες διψήφια αύξηση, με εγγραφές συνολικά 265.992 μονάδες. Αυτό ώθησε το μερίδιο αγοράς υβριδικών-ηλεκτρικών στο 29,1%, από 24,9% τον Απρίλιο του 2023. Οι εγγραφές Plug-in υβριδικών αυτοκινήτων σημείωσαν μέτρια αύξηση 3,7% τον περασμένο μήνα. Ενώ το Βέλγιο παρουσίασε σημαντική πτώση 17,6% και η Γαλλία παρέμεινε σταθερή (-0,1%), η ισχυρή απόδοση της Γερμανίας, με άνοδο 28,4%, βοήθησε στην εξισορρόπηση του τμήματος. Τον Απρίλιο, τα plug-in υβριδικά αντιστοιχούσαν στο 6,8% της συνολικής αγοράς αυτοκινήτων, με 62.148 πωλήσεις. Τον Απρίλιο του 2024, οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 7,3% στις 328.967, λόγω των διψήφιων κερδών σε βασικές αγορές όπως η Ισπανία (+24,1%), η Γερμανία (+18,6%) και η Ιταλία (+14,1%). Ωστόσο, το μερίδιο αγοράς τους μειώθηκε από 38,1% σε 36% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους. Εν τω μεταξύ, η αγορά αυτοκινήτων ντίζελ παρέμεινε σταθερή σε περίπου 118.000 μονάδες, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 13% της αγοράς. Παρά τις σημαντικές μειώσεις σε μεγάλες αγορές όπως η Ιταλία (-21,1%), η Ισπανία (-19,3%) και η Γαλλία (-18,1%), μια σημαντική αύξηση στη Γερμανία (+28,2%) συνέβαλε στην αντιστάθμιση αυτών των απωλειών. View full είδηση
  17. Τον Απρίλιο του 2024, η αγορά αυτοκινήτου της Ευρωπαϊκής Ένωσης σημείωσε αύξηση κατά 13,7%. Οι νέες ταξινομήσεις ανήλθαν στις 913.995 μονάδες, λόγω των ισχυρών αυξήσεων που κατεγράφησαν σε όλες τις μεγάλες αγορές: Ισπανία (+23,1%), Γερμανία (+19,8%), Γαλλία (+10,9%) και Ιταλία (+7,7%). Αυτή η αύξηση μπορεί να εξηγηθεί εν μέρει από το γεγονός ότι υπήρξαν δύο επιπλέον εργάσιμες ημέρες σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρσι, όταν οι διακοπές του Πάσχα έπεσαν τον Απρίλιο του 2023. Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκαν κατά 6,6%, φτάνοντας σχεδόν τα 3,7 εκατομμύρια μονάδες, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Σταθερή ανάπτυξη καταγράφηκε στις μεγαλύτερες αγορές της περιοχής κατά την περίοδο αυτή, με τη Γερμανία και την Ισπανία να σημειώνουν αύξηση 7,8% η καθεμία, ακολουθούμενη από τη Γαλλία (+7%) και την Ιταλία (+6,1%). Εγγραφές νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ ανά πηγή ενέργειας Τον περασμένο Απρίλιο, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία διατήρησαν σχεδόν το 12% της αγοράς αυτοκινήτων της ΕΕ, ενώ τα υβριδικά ηλεκτρικά αυξήθηκαν στο 29,1% από 24,9%. Το συνδυασμένο μερίδιο των οχημάτων βενζίνης και ντίζελ μειώθηκε σε λιγότερο από το μισό της αγοράς, στο 48,9%, από 52,8%. Τον Απρίλιο του 2024, οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία αυξήθηκαν κατά 14,8% στις 108.552 μονάδες, με το μερίδιο αγοράς τους να παραμένει σταθερό σε περίπου 12%. Η Γαλλία και το Βέλγιο παρουσίασαν σημαντικές αυξήσεις 45,2% και 41,6%, αντίστοιχα, ενώ η Γερμανία παρέμεινε σταθερή (-0,2%). Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο, ταξινομήθηκαν συνολικά 441.992 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία, σημειώνοντας αύξηση 6,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα υβριδικά-ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρουσίασαν επίσης ισχυρή ανάπτυξη, με τις ταξινομήσεις να αυξήθηκαν κατά 33,1% τον Απρίλιο. Οι μεγαλύτερες αγορές για αυτό το τμήμα, η Γαλλία (+48,1%), η Ισπανία (+38,5%), η Γερμανία (+25,9%) και η Ιταλία (+22,8%), κατέγραψαν όλες διψήφια αύξηση, με εγγραφές συνολικά 265.992 μονάδες. Αυτό ώθησε το μερίδιο αγοράς υβριδικών-ηλεκτρικών στο 29,1%, από 24,9% τον Απρίλιο του 2023. Οι εγγραφές Plug-in υβριδικών αυτοκινήτων σημείωσαν μέτρια αύξηση 3,7% τον περασμένο μήνα. Ενώ το Βέλγιο παρουσίασε σημαντική πτώση 17,6% και η Γαλλία παρέμεινε σταθερή (-0,1%), η ισχυρή απόδοση της Γερμανίας, με άνοδο 28,4%, βοήθησε στην εξισορρόπηση του τμήματος. Τον Απρίλιο, τα plug-in υβριδικά αντιστοιχούσαν στο 6,8% της συνολικής αγοράς αυτοκινήτων, με 62.148 πωλήσεις. Τον Απρίλιο του 2024, οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 7,3% στις 328.967, λόγω των διψήφιων κερδών σε βασικές αγορές όπως η Ισπανία (+24,1%), η Γερμανία (+18,6%) και η Ιταλία (+14,1%). Ωστόσο, το μερίδιο αγοράς τους μειώθηκε από 38,1% σε 36% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους. Εν τω μεταξύ, η αγορά αυτοκινήτων ντίζελ παρέμεινε σταθερή σε περίπου 118.000 μονάδες, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 13% της αγοράς. Παρά τις σημαντικές μειώσεις σε μεγάλες αγορές όπως η Ιταλία (-21,1%), η Ισπανία (-19,3%) και η Γαλλία (-18,1%), μια σημαντική αύξηση στη Γερμανία (+28,2%) συνέβαλε στην αντιστάθμιση αυτών των απωλειών.
  18. Από πού προκύπτει ότι δεν προβλέπεται (και άρα δεν επιτρέπεται) η ύπαρξη ημιυπαιθρίου σε συνέχεια σοφίτας ε[ειδή συνδέεται με ύπαρξη ορόφου στο επίπεδο αυτό; Όπως επιτρέπεται εξώστης σε συνέχεια σοφίτας, έτσι επιτρέπεται και ημιυπαίθριος. Υπάρχει κάτι στον ορισμό του ημιυπαιθρίου που να μην το επιτρέπει; Δεν αρκεί να μη προβλέπεται. Πρέπει και να απαγορεύεται ρητά ή να προκύπτει από άλλη ρητή απαγόρευση
  19. πως αφήνουμε κάποιο Β ΠΕΑ που δεν θέλουμε να κάνουμε? Υπάρχει κάποια διαδικασία?
  20. Καλημέρα, τις πράξεις του 4178 τα έχει περάσεις στα σχετικά πεδία στην εφαρμογή; Μήπως εννοεί αυτό δηλαδή;
  21. Καλημέρα , καλή εβδομάδα και καλό μήνα!! σε αναθεώρηση έντυπης αδείας για αλλαγή μηχανικού, στο σχόλιο για διόρθωση στο ΔΚ μου γράψανε "Εισάγετε πεδία ένταξης στον νόμο υπαγωγής αυθαιρέτων, με όλα τα απαιτούμενα στοιχεία." . Υπάρχουν ρυθμίσεις του 4178 και έχω βάλει το σχετικό πινακάκι , με νόμιμα , ρυθμισμένα κλπ. Μήπως γνωρίζει κανέις τι ζητάει επι πλέον? Ευχαριστώ ΠΟΛΥ εκ των προτερων!!
  22. Το ξέρω γιατί τυγχάνει να είμαι και παθών στην συγκεκριμένη περίπτωση! Δεν υπάρχει κάποια γραπτή συμφωνία. Έχει επεκταθεί και έχει ξεπεραστεί το όριο της κάθετου στο ισόγειο και στον όροφο. Το έχω δει και νομικά το ζήτημα. Επίσης αυτό που θεωρώ οξύμωρο από αυτά που μου είπε η πολεοδομία, πέραν του προστίμου είναι ότι ρυθμίζοντας όλες τις υπόλοιπες αυθαιρεσίες εκτός της καταπάτησης θεωρεί έγκυρη την ρύθμιση παρόλο που ο χώρος είναι ενιαίος και λειτουργικά με τον υπόλοιπο. Δηλαδή και καταπατά και είναι και "εντάξει" το υπόλοιπο. Κάπως αντισυμβατικα μου φαίνονται όλα αυτά και θεωρώ ότι δεν υπάρχει σωστή αντιμετώπιση από τις πολεοδομιες που προσπαθούν να παραβλέπουν πράγματα
  23. Γι αυτό η κοινωνία θα πρέπει να βγει στα χαρακώματα (όπως έγραψε πριν μερικές μέρες και ένας καλός συνάδελφος εδώ) και τέτοια μέτρα να καταρριφθούν. Δες παραπάνω το άρθρο του οικονομικού ταχυδρόμου και την άποψη του Συνήγορου του πολίτη. Δηλαδή στο τέλος τι θα γίνει; Όποιος έχει ένα σπιτάκι θα πρέπει να αναγκαστεί, από τα δυσθεώρητα επιβαλλόμενα μέτρα και τα επαχθή πρόστιμα να το "σκοτώσει" κοψοχρονιά στα κοράκια;
  24. @dimvoud η πολεοδομία καλά κάνει και γράφει και τον όμορο. Αυτή είναι η δουλειά της να καταγράφει την αυθαίρετη κατασκευή, η απόδοση της δικαιοσύνης γίνεται σε επόμενο χρόνο. Πως ξέρεις ότι δεν υπάρχει κάποια συμφωνία μεταξύ των ιδιοκτητών; (περσινή περίπτωση ιδιοκτήτη που είχε εκμισθώσει στον γείτονα χωρίς συμφωνητικό ... και επειδή υπήρχε καθυστέρηση στην καταβολή του έκανε καταγγελία για καταπάτηση. Να δεις την βεντάλια που άνοιξε... Πολεοδομία, εφορία, δικαστήρια, δικηγόροι, λογιστές, μηχανικοί. Χάος)
  25. Τα ύψη από τα διατάγματα ήταν θεικές εντολές και δεν πειράζονται ? Μήπως κάποια σέχτα έχει κηρύξει αγίους τους συγγραφείς των διαταγμάτων αυτών ? Η κάποιοι με σοβαρές εμμονές ή πιο απλά εξυπηρετούντες συμφέροντα κάποιων, προφανώς με το αζημίωτο, προσπαθούν να επαναφέρουν την λογική του 1950 στο 2030 ?
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.