Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Καλησπέρα αγαπητοί Κοι Συνάδελφοι. Εχω υφιστάμενο Ισόγειο κτήριο και εχω εκδώσει αδεια για κατεδάφισης τμήματος 24,20 μ2. Σε δεύτερο σκέλος εχω εκδώσει δεύτερη αδεια για προσθήκη κατ επέκταση. Είμαι Κατηγορία 1 κι απ ότι βλέπω στην Νομοθεσία εχω υποχρέωσης να καλέσω Ε.Δ. στο τελικό στάδιο αφού δηλαδή κατεδαφίσω τα 24 μ2. Σωστά? Το πατάω? Ευχαριστω πολυ για την κάθε βοήθεια.
  3. Οχι για το πρόγραμμα προσβασιμότητας κατ'οικον επιδοτούνται εργασίες για πρόσβαση αμεα σε κτίριο.
  4. το ρωτάς για άδεια δόμησης αυτό??
  5. Dimitrios1991, στην παρ.1α του αρθ7 στον 4495/17 λεει οτι ¨: "για καθε οικοδομική εργασια ....επισκευη κλπ...¨ σε παραδοσιακούς οικισμούς. Επιπλέον στην παρ.1ιβ του ιδιου αρθ, λεει όμοια ¨...για κάθε οικοδομική εργασια...¨ Επίσης να σου θυμίσω και ενα έγγραφο του ΥΠΕΝ, της ΔΑΟΚΑ θεωρω οτι ειναι - δεν το εχω προχειρο - το οποιο ηταν προς τις ΥΔΟΜ και εγγραφε οτι η γνωμοδότηση/ληψη των προβλεπόμενων εγκρισεων τελος πάντων/ κ απο τα ΣΑ, ¨είναι προϋπόθεση για κάθε αδειοδοτική διαδικασια.... και για την εκτέλεση οικοδ.εργασιων για τις οποίες ΔΕΝ απαιτείται άδεια της ΥΔΟΜ¨ βλ αρθ 30 του 4495/17. Άρα συνδυαστικά, κατα την ταπεινη μου γνωμη, κανε τον κοπο και περασε το από το ΣΑ, τσεκαροντας προηγ οτι τα ¨υφισταμενα-ιδια χρωματα- κ λοιπα υλικα διαμόρφωσης των όψεων που θα επισκευάσεις¨ όπως λες ειναι με κάποιο τροπο εγκεκριμένα ειδάλλως θα ζητας νεα σημερινη ουσιαστικά έγκριση για αυτα τις καλησπέρες μου κ καλη δυναμη
  6. Σήμερα
  7. Η παραχώρηση σε κοινή χρήση δεν είναι δωρεά ή αφιέρωση στον οικείο Δήμο. Χαρακτηριστικό στοιχείο της κοινής χρήσης είναι η εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος. Για να αποκτήσει τελικά το πράγμα την ιδιότητα του κοινόχρηστου, θα πρέπει να υπάρχει ρυμοτομικό σχέδιο που να προβλέπει κοινόχρηστο. Η παραχώρηση δεν συνεπάγεται μετάθεση της κυριότητας.
  8. Η τεχνική έκθεση για προσβλητικότητα κατ οίκον πρέπει να περιλαμβάνει και προϋπολογισμο για κόστος εργασιών ?έχει καποιος ασχοληθεί
  9. @panosges πάντως επειδή η άδεια σου είναι πριν του ΠΔ του '83 και από ότι λες έχεις και τα σχέδια της σύστασης το άρθ. 51Α λέει πλέον ότι μπορείς να κάνεςι ανασύσταση μέσω της Υδομ με τα σχέδια της ανασύστασης, οπότε ίσως θα άξιζε να ερευνήσεις και αυτό το ενδεχόμενο.
  10. (Μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Καλησπέρα έχω μια οριζόντια ιδιοκτησία (διαμέρισμα) με παρακολούθημα μια θέση στάθμευσης στον ακάλυπτο χώρο του οικοπέδου με άδεια του 1972, ο φάκελος της αδείας δεν έχει βρεθεί απο την πολεοδομία και γι αυτό έχω πάρει βεβαίωση απώλειας φακέλου απο την πολεοδομία. Θα κάνω τακτοποίηση όλης της οριζόντιας ιδιοκτησίας σαν να είναι όλο αυθαίρετο με βάση την κάτοψη της σύστασης της οριζόντιας ιδιοκτησίας , θα ήθελα να ρωτήσω το παρακολούθημα (η θέση στάθμευσης) πώς και που θα αναγραφεί στην καρτέλα για την τακτοποίηση με τον Ν4495/17 , θα χρειαστεί να γίνει ανεξάρτητη καρτέλα και πως μπαίνει και που σαν υπέρβαση δόμησης; Ευχαριστώ
  11. Από που προκύπτει αυτό @tetris?
  12. Θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους μήπως μπορείς να στείλεις κάποιο email στο πρωτόκολλο. Υπάρχει πιθανότητα να το προχωρήσουν ηλεκτρονικά. Δοκίμασε.
  13. Καλημέρα σας! θα ήθελα τιμή ζώνης για ακίνητο, στη Νεάπολη Θεσ/νίκης Χ=410405,085 Υ=4500506,865 ευχαριστώ
  14. Χωρίς να έχω ιδιαίτερες νομικές γνώσεις επί του θέματος, θεωρώ ότι η παραχώρηση είναι μόνο κατά χρήση. Γι αυτό το λόγο, δεν χάνονται τα δικαιώματα του ιδιοκτήτη κατά την ΠΕ. Η πλήρης κυριότητα (στο Δήμο) επέρχεται είτε με απαλλοτρίωση (αποζημίωση) είτε με πράξη εφαρμογής. Συνεπώς, κι επειδή καταργείται ο κοινόχρηστος χαρακτήρας της συγκεκριμένης έκτασης, θεωρώ ότι "επανέρχεται" αυτόματα στην αρχική έκταση. Βέβαια, επειδή ζούμε στη χώρα της αβεβαιότητας, καλό είναι να υπάρξει επαρκής νομική τεκμηρίωση
  15. Ως δημόσιο έργο θα υλοποιηθεί η ανάπλαση της ΔΕΘ και ο δημόσιος χαρακτήρας της ΔΕΘ θα διατηρηθεί, όπως ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης, μιλώντας στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής. «Η ΔΕΘ είναι μια έκθεση η οποία είναι κρίσιμη και σημαντική για τη Θεσσαλονίκη και η πρόθεση της κυβέρνησης είναι να παραμείνει δημόσια και ως δημόσιο έργο να εκτελεστεί η ανάπλασή της. Με απόφαση του πρωθυπουργού, η ΔΕΘ είναι δημόσιο έργο που ανήκει στο δημόσιο, δημόσιο έργο που ανήκει στη Θεσσαλονίκη και στους πολίτες της Θεσσαλονίκης», ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών. Ο κ. Παπαθανάσης έφερε νομοτεχνική βελτίωση στη διάταξη για τη ΔΕΘ που έχει περιληφθεί στο νομοσχέδιο «Ενίσχυση των υπηρεσιών των Αναπτυξιακών Προγραμμάτων και συναφή οργανωτικά και διοικητικά ζητήματα», με την οποία αυξάνεται ο αριθμός των μελών του ΔΣ της ΔΕΘ κατά δύο μέλη και πλέον ορίζεται ότι θα συμμετάσχει εκπρόσωπος του Δήμου και εκπρόσωπος της Περιφέρειας. Υπενθυμίζεται ότι το έργο που επρόκειτο να υλοποιηθεί με σύμπραξη δημοσίων & ιδιωτικών πόρων, διάρκειας 35 ετών εντάχθηκε τον περασμένο Μάιο στο Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας, περιλαμβάνει τη δημιουργία μητροπολιτικού πάρκου 100 στρεμμάτων, εκθεσιακών και συνεδριακών εγκαταστάσεων, επιχειρηματικού κέντρου, ξενοδοχείου και υπόγειων χώρων στάθμευσης. Βάσει του προγραμματισμού που είχε ανακοινώσει το Growthfund, σε συνεργασία με τη ΔΕΘ-HELEXPO εντός του Α΄εξαμήνου του 2025 αναμενόταν να έχει δημοσιευθεί το τεύχος του Διαγωνισμού με στόχο έως το Α’ εξάμηνο του 2026 να έχει ολοκληρωθεί ο Διαγωνισμός και να έχει προχωρήσει η διαδικασία ανάδειξης προσωρινού αναδόχου. Ο αναπληρωτής υπουργός ανέφερε παράλληλα ότι στη Συμβουλευτική Επιτροπή της ΔΕΘ εκπροσωπούνται οι παραγωγικοί φορείς, καθώς στο νομοσχέδιο ορίζεται ότι η Συμβουλευτική Επιτροπή αποτελείται από τα εξής εννέα μέλη: α) Ένας εκπρόσωπος του Δήμου Θεσσαλονίκης, β) ένας εκπρόσωπος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, γ) ένας εκπρόσωπος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδας (ΣΒΕ), δ) ένας εκπρόσωπος του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), ε) ένας εκπρόσωπος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), στ) ένας εκπρόσωπος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ), ζ) ένας εκπρόσωπος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΒΕΘ), η) ένας εκπρόσωπος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, και θ) ένας εκπρόσωπος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ). View full είδηση
  16. Ως δημόσιο έργο θα υλοποιηθεί η ανάπλαση της ΔΕΘ και ο δημόσιος χαρακτήρας της ΔΕΘ θα διατηρηθεί, όπως ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης, μιλώντας στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής. «Η ΔΕΘ είναι μια έκθεση η οποία είναι κρίσιμη και σημαντική για τη Θεσσαλονίκη και η πρόθεση της κυβέρνησης είναι να παραμείνει δημόσια και ως δημόσιο έργο να εκτελεστεί η ανάπλασή της. Με απόφαση του πρωθυπουργού, η ΔΕΘ είναι δημόσιο έργο που ανήκει στο δημόσιο, δημόσιο έργο που ανήκει στη Θεσσαλονίκη και στους πολίτες της Θεσσαλονίκης», ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών. Ο κ. Παπαθανάσης έφερε νομοτεχνική βελτίωση στη διάταξη για τη ΔΕΘ που έχει περιληφθεί στο νομοσχέδιο «Ενίσχυση των υπηρεσιών των Αναπτυξιακών Προγραμμάτων και συναφή οργανωτικά και διοικητικά ζητήματα», με την οποία αυξάνεται ο αριθμός των μελών του ΔΣ της ΔΕΘ κατά δύο μέλη και πλέον ορίζεται ότι θα συμμετάσχει εκπρόσωπος του Δήμου και εκπρόσωπος της Περιφέρειας. Υπενθυμίζεται ότι το έργο που επρόκειτο να υλοποιηθεί με σύμπραξη δημοσίων & ιδιωτικών πόρων, διάρκειας 35 ετών εντάχθηκε τον περασμένο Μάιο στο Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας, περιλαμβάνει τη δημιουργία μητροπολιτικού πάρκου 100 στρεμμάτων, εκθεσιακών και συνεδριακών εγκαταστάσεων, επιχειρηματικού κέντρου, ξενοδοχείου και υπόγειων χώρων στάθμευσης. Βάσει του προγραμματισμού που είχε ανακοινώσει το Growthfund, σε συνεργασία με τη ΔΕΘ-HELEXPO εντός του Α΄εξαμήνου του 2025 αναμενόταν να έχει δημοσιευθεί το τεύχος του Διαγωνισμού με στόχο έως το Α’ εξάμηνο του 2026 να έχει ολοκληρωθεί ο Διαγωνισμός και να έχει προχωρήσει η διαδικασία ανάδειξης προσωρινού αναδόχου. Ο αναπληρωτής υπουργός ανέφερε παράλληλα ότι στη Συμβουλευτική Επιτροπή της ΔΕΘ εκπροσωπούνται οι παραγωγικοί φορείς, καθώς στο νομοσχέδιο ορίζεται ότι η Συμβουλευτική Επιτροπή αποτελείται από τα εξής εννέα μέλη: α) Ένας εκπρόσωπος του Δήμου Θεσσαλονίκης, β) ένας εκπρόσωπος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, γ) ένας εκπρόσωπος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδας (ΣΒΕ), δ) ένας εκπρόσωπος του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), ε) ένας εκπρόσωπος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), στ) ένας εκπρόσωπος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ), ζ) ένας εκπρόσωπος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΒΕΘ), η) ένας εκπρόσωπος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, και θ) ένας εκπρόσωπος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).
  17. Στρατηγικό έργο 194,9 εκατ. ευρώ για τη διαχείριση αποβλήτων στο Νότιο Αιγαίο – Εντάχθηκε το μεγαλύτερο περιβαλλοντικό έργο νησιωτικής Περιφέρειας · Η Διυπουργική Επιτροπή ΣΔΙΤ ενέκρινε την υλοποίηση Υποδομών Μεταφόρτωσης, και Επεξεργασίας (Ανακύκλωσης, Ανάκτησης) Αποβλήτων στην Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, συνολικού προϋπολογισμού 194.928.000 € ευρώ · Στρατηγικής σημασίας παρέμβαση καθώς αναδεικνύει το Νότιο Αιγαίο σε πρότυπο βιώσιμης διαχείρισης αποβλήτων · Θα δημοπρατηθεί από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στο πλαίσιο Προγραμματικής Σύμβασης που έχει συναφθεί με τον ΦοΔΣΑ Νοτίου Αιγαίου Με την έγκριση της Διυπουργικής Επιτροπής ΣΔΙΤ για την υλοποίηση νέων υποδομών μεταφόρτωσης, ανάκτησης και ανακύκλωσης αποβλήτων, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ολοκληρώνει ένα από τα πιο φιλόδοξα και ολοκληρωμένα περιβαλλοντικά προγράμματα της χώρας. Συνολικού ύψους άνω των 600 εκατ. ευρώ, το σχέδιο αυτό αλλάζει οριστικά τον χάρτη της διαχείρισης απορριμμάτων στα νησιά, εντάσσοντας το Νότιο Αιγαίο στα ευρωπαϊκά πρότυπα βιωσιμότητας και κυκλικής οικονομίας, με ουσιαστικά οφέλη για το περιβάλλον, τη δημόσια υγεία και την τοπική κοινωνία. Η Διυπουργική Επιτροπή ΣΔΙΤ συνεδρίασε χθες, Πέμπτη, και ενέκρινε την υλοποίηση Υποδομών Μεταφόρτωσης, και Επεξεργασίας (Ανακύκλωσης, Ανάκτησης) Αποβλήτων στην Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, συνολικού προϋπολογισμού 194.928.000 € ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ). Το έργο που θα δημοπρατηθεί από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, αποτελεί μια από τις «βαριές» υποδομές που περιλαμβάνονται στον Περιφερειακό Σχεδιασμό Διαχείρισης Αποβλήτων (ΠΕΣΔΑ) Νοτίου Αιγαίου, ολοκληρώνοντας το στρατηγικό περιβαλλοντικό σχέδιο, το οποίο διαμορφώνει ένα νέο τοπίο στα νησιά, στον νευραλγικό τομέα της διαχείρισης απορριμμάτων. Ειδικότερα, τοέργο αφορά στη μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή, λειτουργία, τεχνική διαχείριση και συντήρηση των σχετικών υποδομών, για περίοδο έως και 27 ετών και στοχεύει στην πλήρη συμμόρφωση με την εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία για τη διαχείριση στερεών αστικών αποβλήτων. Πρόκειται για μία στρατηγική παρέμβαση που θα συμβάλει ουσιαστικά στην περιβαλλοντική αναβάθμιση της Περιφέρειας, όπου σήμερα έως και το 91% των αποβλήτων οδηγείται σε υγειονομική ταφή, ενώ οι υποδομές διαλογής και ανακύκλωσης παραμένουν περιορισμένες. Η πρόταση βασίστηκε σε αναλυτική διερεύνηση σεναρίων για τον τύπο και την τοποθεσία των υποδομών, όπως και σε προβλέψεις για τη μελλοντική εξέλιξη της παραγωγής αποβλήτων στα τέσσερα νησιά, Σύρο, Μύκονο, Πάρο και Τήνο. Οι επιμέρους υποδομές συνολικής δυναμικότητας (61.000 τν/έτος) που θα περιλαμβάνονται στο αντικείμενο της προτεινόμενης Σύμπραξης, η οποία θα εξυπηρετεί τις ανάγκες των νήσων Σύρου, Μυκόνου, Πάρου και Τήνου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου είναι: · Μια (1) Μονάδα Ανάκτησης και Ανακύκλωσης Αποβλήτων (εφεξής, χάριν συντομίας, ΜΑΑα) στο νησί της Σύρου δυναμικότητας 17.000 τν/έτος (σύμμικτα, ανακυκλώσιμα, οργανικά). · Μία (1) ΜΑΑα στο νησί της Μυκόνου δυναμικότητας 23.000 τν/έτος (σύμμικτα, ανακυκλώσιμα, οργανικά). · Μία (1) ΜΑΑα στο νησί της Πάρου δυναμικότητας 15.000 τν/έτος (σύμμικτα, ανακυκλώσιμα, οργανικά). · Ένας (1) Σταθμός Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (ΣΜΑ) στο νησί της Τήνου δυναμικότητας 6.000 τν/έτος (σύμμικτα, ανακυκλώσιμα). Στις ΜΑΑα (με ενσωματωμένη Μονάδα Επεξεργασίας Βιοαποβλήτων- ΜΕΒΑ) θα γίνεται επεξεργασία τόσο των χωριστά συλλεγόμενων ανακυκλώσιμων υλικών όσο και των υπολειμματικών Αστικών Στερεών Αποβλήτων. Στο ΣΜΑ θα γίνεται μεταφόρτωση υπολειμματικών ΑΣΑ για την μεταφορά τους σε ΜΑΑα. Τα υπολείμματα επεξεργασίας των ΜΑΑα θα οδηγούνται σε νόμιμους χώρους διάθεσης. Μια Μονάδα Ανάκτησης και Ανακύκλωσης Αποβλήτων (ΜΑΑα) είναι μια σύγχρονη εγκατάσταση επεξεργασίας αστικών στερεών αποβλήτων, με βασικό στόχο την ανάκτηση υλικών που μπορούν να ανακυκλωθούν και τη μείωση του ποσοστού των αποβλήτων που οδηγούνται σε ταφή. Ο ρόλος της ΜΑΑα είναι κομβικός για την επίτευξη των περιβαλλοντικών στόχων που θέτουν η εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, συμβάλλοντας στην αύξηση της ανακύκλωσης, στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και στην ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας. Ειδικά σε περιοχές όπως το Νότιο Αιγαίο, με έντονη γεωγραφική διασπορά και τουριστική πίεση, οι ΜΑΑα αποτελούν στρατηγικής σημασίας υποδομές για την τοπική και βιώσιμη διαχείριση αποβλήτων. Σύμφωνα με την προτεινόμενη σύμπραξη, η υλοποίηση του έργου θα συμβάλει στην επίτευξη των στόχων της περιβαλλοντικής νομοθεσίας, στην αντιμετώπιση των σύνθετων προκλήσεων που σχετίζονται με τη διαχείριση αποβλήτων και την επίτευξη θετικών αποτελεσμάτων τόσο για το περιβάλλον και τη δημόσια υγεία, όσο και για την κοινωνία και γενικότερα στη συνολική ευημερία και βιωσιμότητα της περιοχής. Κατά την οικονομική αξιολόγηση της πρότασης, λήφθηκε υπόψη ότι η Αναθέτουσα Αρχή θα συμμετάσχει στη χρηματοδότηση της εκτέλεσης του Έργου, με την καταβολή ποσού που θα ανέρχεται έως το 80% της κατασκευαστικής αξίας, μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ), και το οποίο θα προέρχεται από ενωσιακή ή/και εθνική χρηματοδότηση. Με την υλοποίηση του εν λόγω έργου, ολοκληρώνεται ο συνολικός σχεδιασμός του ΦοΔΣΑ Νοτίου Αιγαίου ΑΕ για την ανάπτυξη σύγχρονων και ολοκληρωμένων περιβαλλοντικών υποδομών σε ολόκληρη την Περιφέρεια. Ο σχεδιασμός αυτός περιλαμβάνει έργα στρατηγικής σημασίας, όπως Μονάδες Ανάκτησης και Ανακύκλωσης που υλοποιούνται μέσω Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) στη Ρόδο, τη Θήρα, την Κω και την Κάλυμνο. Παράλληλα, περιλαμβάνει Μονάδες Ανάκτησης και Ανακύκλωσης καθώς και Μονάδες Διαχείρισης Βιοαποβλήτων και Χώρους Υγειονομικής Ταφής Υπολειμμάτων (Χ.Υ.Τ.Υ.) στην Νάξο, την Άνδρο, την Τήνο, την Κάρπαθο, τη Λέρο και τη Μήλο, οι οποίες έχουν ενταχθεί και χρηματοδοτούνται κυρίως μέσω ευρωπαϊκών πόρων και ειδικότερα από το ΕΣΠΑ. Επιπλέον, στις δράσεις του Φορέα εντάσσεται και η προώθηση της οικιακής κομποστοποίησης, μέσω πιλοτικού προγράμματος που προβλέπει τη διανομή συνολικά 35.825 κομποστοποιητών. Το σύνολο των παραπάνω παρεμβάσεων, τόσο σε επίπεδο υποδομών όσο και τεχνολογικής καινοτομίας, ξεπερνά σε συνολικό προϋπολογισμό τα 606 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), αποδεικνύοντας τη συστηματική και μεθοδική δουλειά που έχει γίνει για τη μετάβαση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε ένα πρότυπο βιώσιμης και ολοκληρωμένης διαχείρισης αποβλήτων, με έμφαση στην κυκλική οικονομία και την περιβαλλοντική προστασία.
  18. Στρατηγικό έργο 194,9 εκατ. ευρώ για τη διαχείριση αποβλήτων στο Νότιο Αιγαίο – Εντάχθηκε το μεγαλύτερο περιβαλλοντικό έργο νησιωτικής Περιφέρειας · Η Διυπουργική Επιτροπή ΣΔΙΤ ενέκρινε την υλοποίηση Υποδομών Μεταφόρτωσης, και Επεξεργασίας (Ανακύκλωσης, Ανάκτησης) Αποβλήτων στην Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, συνολικού προϋπολογισμού 194.928.000 € ευρώ · Στρατηγικής σημασίας παρέμβαση καθώς αναδεικνύει το Νότιο Αιγαίο σε πρότυπο βιώσιμης διαχείρισης αποβλήτων · Θα δημοπρατηθεί από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στο πλαίσιο Προγραμματικής Σύμβασης που έχει συναφθεί με τον ΦοΔΣΑ Νοτίου Αιγαίου Με την έγκριση της Διυπουργικής Επιτροπής ΣΔΙΤ για την υλοποίηση νέων υποδομών μεταφόρτωσης, ανάκτησης και ανακύκλωσης αποβλήτων, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ολοκληρώνει ένα από τα πιο φιλόδοξα και ολοκληρωμένα περιβαλλοντικά προγράμματα της χώρας. Συνολικού ύψους άνω των 600 εκατ. ευρώ, το σχέδιο αυτό αλλάζει οριστικά τον χάρτη της διαχείρισης απορριμμάτων στα νησιά, εντάσσοντας το Νότιο Αιγαίο στα ευρωπαϊκά πρότυπα βιωσιμότητας και κυκλικής οικονομίας, με ουσιαστικά οφέλη για το περιβάλλον, τη δημόσια υγεία και την τοπική κοινωνία. Η Διυπουργική Επιτροπή ΣΔΙΤ συνεδρίασε χθες, Πέμπτη, και ενέκρινε την υλοποίηση Υποδομών Μεταφόρτωσης, και Επεξεργασίας (Ανακύκλωσης, Ανάκτησης) Αποβλήτων στην Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, συνολικού προϋπολογισμού 194.928.000 € ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ). Το έργο που θα δημοπρατηθεί από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, αποτελεί μια από τις «βαριές» υποδομές που περιλαμβάνονται στον Περιφερειακό Σχεδιασμό Διαχείρισης Αποβλήτων (ΠΕΣΔΑ) Νοτίου Αιγαίου, ολοκληρώνοντας το στρατηγικό περιβαλλοντικό σχέδιο, το οποίο διαμορφώνει ένα νέο τοπίο στα νησιά, στον νευραλγικό τομέα της διαχείρισης απορριμμάτων. Ειδικότερα, τοέργο αφορά στη μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή, λειτουργία, τεχνική διαχείριση και συντήρηση των σχετικών υποδομών, για περίοδο έως και 27 ετών και στοχεύει στην πλήρη συμμόρφωση με την εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία για τη διαχείριση στερεών αστικών αποβλήτων. Πρόκειται για μία στρατηγική παρέμβαση που θα συμβάλει ουσιαστικά στην περιβαλλοντική αναβάθμιση της Περιφέρειας, όπου σήμερα έως και το 91% των αποβλήτων οδηγείται σε υγειονομική ταφή, ενώ οι υποδομές διαλογής και ανακύκλωσης παραμένουν περιορισμένες. Η πρόταση βασίστηκε σε αναλυτική διερεύνηση σεναρίων για τον τύπο και την τοποθεσία των υποδομών, όπως και σε προβλέψεις για τη μελλοντική εξέλιξη της παραγωγής αποβλήτων στα τέσσερα νησιά, Σύρο, Μύκονο, Πάρο και Τήνο. Οι επιμέρους υποδομές συνολικής δυναμικότητας (61.000 τν/έτος) που θα περιλαμβάνονται στο αντικείμενο της προτεινόμενης Σύμπραξης, η οποία θα εξυπηρετεί τις ανάγκες των νήσων Σύρου, Μυκόνου, Πάρου και Τήνου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου είναι: · Μια (1) Μονάδα Ανάκτησης και Ανακύκλωσης Αποβλήτων (εφεξής, χάριν συντομίας, ΜΑΑα) στο νησί της Σύρου δυναμικότητας 17.000 τν/έτος (σύμμικτα, ανακυκλώσιμα, οργανικά). · Μία (1) ΜΑΑα στο νησί της Μυκόνου δυναμικότητας 23.000 τν/έτος (σύμμικτα, ανακυκλώσιμα, οργανικά). · Μία (1) ΜΑΑα στο νησί της Πάρου δυναμικότητας 15.000 τν/έτος (σύμμικτα, ανακυκλώσιμα, οργανικά). · Ένας (1) Σταθμός Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (ΣΜΑ) στο νησί της Τήνου δυναμικότητας 6.000 τν/έτος (σύμμικτα, ανακυκλώσιμα). Στις ΜΑΑα (με ενσωματωμένη Μονάδα Επεξεργασίας Βιοαποβλήτων- ΜΕΒΑ) θα γίνεται επεξεργασία τόσο των χωριστά συλλεγόμενων ανακυκλώσιμων υλικών όσο και των υπολειμματικών Αστικών Στερεών Αποβλήτων. Στο ΣΜΑ θα γίνεται μεταφόρτωση υπολειμματικών ΑΣΑ για την μεταφορά τους σε ΜΑΑα. Τα υπολείμματα επεξεργασίας των ΜΑΑα θα οδηγούνται σε νόμιμους χώρους διάθεσης. Μια Μονάδα Ανάκτησης και Ανακύκλωσης Αποβλήτων (ΜΑΑα) είναι μια σύγχρονη εγκατάσταση επεξεργασίας αστικών στερεών αποβλήτων, με βασικό στόχο την ανάκτηση υλικών που μπορούν να ανακυκλωθούν και τη μείωση του ποσοστού των αποβλήτων που οδηγούνται σε ταφή. Ο ρόλος της ΜΑΑα είναι κομβικός για την επίτευξη των περιβαλλοντικών στόχων που θέτουν η εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, συμβάλλοντας στην αύξηση της ανακύκλωσης, στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και στην ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας. Ειδικά σε περιοχές όπως το Νότιο Αιγαίο, με έντονη γεωγραφική διασπορά και τουριστική πίεση, οι ΜΑΑα αποτελούν στρατηγικής σημασίας υποδομές για την τοπική και βιώσιμη διαχείριση αποβλήτων. Σύμφωνα με την προτεινόμενη σύμπραξη, η υλοποίηση του έργου θα συμβάλει στην επίτευξη των στόχων της περιβαλλοντικής νομοθεσίας, στην αντιμετώπιση των σύνθετων προκλήσεων που σχετίζονται με τη διαχείριση αποβλήτων και την επίτευξη θετικών αποτελεσμάτων τόσο για το περιβάλλον και τη δημόσια υγεία, όσο και για την κοινωνία και γενικότερα στη συνολική ευημερία και βιωσιμότητα της περιοχής. Κατά την οικονομική αξιολόγηση της πρότασης, λήφθηκε υπόψη ότι η Αναθέτουσα Αρχή θα συμμετάσχει στη χρηματοδότηση της εκτέλεσης του Έργου, με την καταβολή ποσού που θα ανέρχεται έως το 80% της κατασκευαστικής αξίας, μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ), και το οποίο θα προέρχεται από ενωσιακή ή/και εθνική χρηματοδότηση. Με την υλοποίηση του εν λόγω έργου, ολοκληρώνεται ο συνολικός σχεδιασμός του ΦοΔΣΑ Νοτίου Αιγαίου ΑΕ για την ανάπτυξη σύγχρονων και ολοκληρωμένων περιβαλλοντικών υποδομών σε ολόκληρη την Περιφέρεια. Ο σχεδιασμός αυτός περιλαμβάνει έργα στρατηγικής σημασίας, όπως Μονάδες Ανάκτησης και Ανακύκλωσης που υλοποιούνται μέσω Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) στη Ρόδο, τη Θήρα, την Κω και την Κάλυμνο. Παράλληλα, περιλαμβάνει Μονάδες Ανάκτησης και Ανακύκλωσης καθώς και Μονάδες Διαχείρισης Βιοαποβλήτων και Χώρους Υγειονομικής Ταφής Υπολειμμάτων (Χ.Υ.Τ.Υ.) στην Νάξο, την Άνδρο, την Τήνο, την Κάρπαθο, τη Λέρο και τη Μήλο, οι οποίες έχουν ενταχθεί και χρηματοδοτούνται κυρίως μέσω ευρωπαϊκών πόρων και ειδικότερα από το ΕΣΠΑ. Επιπλέον, στις δράσεις του Φορέα εντάσσεται και η προώθηση της οικιακής κομποστοποίησης, μέσω πιλοτικού προγράμματος που προβλέπει τη διανομή συνολικά 35.825 κομποστοποιητών. Το σύνολο των παραπάνω παρεμβάσεων, τόσο σε επίπεδο υποδομών όσο και τεχνολογικής καινοτομίας, ξεπερνά σε συνολικό προϋπολογισμό τα 606 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), αποδεικνύοντας τη συστηματική και μεθοδική δουλειά που έχει γίνει για τη μετάβαση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε ένα πρότυπο βιώσιμης και ολοκληρωμένης διαχείρισης αποβλήτων, με έμφαση στην κυκλική οικονομία και την περιβαλλοντική προστασία. View full είδηση
  19. Χθες
  20. @akis73 σε ευχαριστώ, απλά νόμιζα με τα ΙΔΙΑ τμ, παλαιότητα κλπ και ΙΔΙΟΥΣ συντελεστες στο σύστημα και στην πράξη η κατηγορία 5 σε σχέση με την 4 υπολόγιζε μεγαλύτερο πρόστιμο.... και δεν βρήκα πουθενα (νομο κλπ) να γράφει κάτι γιαυτό ...
  21. @civil76 καλησπέρα, αν αλλάζεις την κατηγορία μόνο χωρίς να αλλάξεις άλλους συντελεστές ή την επιφάνεια, δεν είναι απαραίτητο ότι θα αλλάζει και το πρόστιμο.
  22. Συγνώμη για την καθυστερημένη ανταπόκριση Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη για για την παραπομπή στο νδ 690/1948 είναι το πλέον σχετικό αλλά δεν βρίσκω απάντησή στο ερώτημά μου. Αγαπητέ nbr δεν έχει κυρωθεί ποτέ πράξη εφαρμογής στο σχέδιο πόλεως. Αν και δεν έχει σημασία για το θέμα, το ρυμοτομικό έχει εγκριθεί με νομαρχιακή απόφαση γεγονός που δυσκολεύει έτσι και αλλιώς την εκδοσή πράξεως εφαρμογής. Στην περίπτωσή μας ο αρχικός ιδιοκτήτης του οικοπέδου έθεσε τα ρυμοτομούμενα τμήματα του οικοπέδου σε κοινή χρήση και εν συνεχεία μεταβίβασε μόνον τον εναπομείναν οικοδομήσιμο τμήμα εντός του Ο.Τ. Σε σύντομο χρονικό διάστημα μετά την μεταβίβαση, έγινε τροποποίησή του σχεδίου πόλεως με την οποία καταργείτε ένας δρόμος. Ο δρόμος αυτό δημιουργείτο από ρυμοτόμηση αποκλειστικά του οικοπέδου μας, έτσι τα ρυμοτομούμενα τμήματα του οικοπέδου μειώνονται σημαντικά με την τροποποίηση . Ουσιαστικά σήμερα φαίνεται ο παλαιός ιδιοκτήτης να παραχώρησε στο δήμο σε κοινή τμήματα που σήμερα ανήκουν στον οικοδομήσιμο χώρου του Ο.Τ. που βρίσκεται το οικόπεδο. Αυτό που ερευνώ είναι εάν ΄τα τμήματα που παραχωρήθηκαν και δεν αποτελούν πλέον κοινόχρηστο χώρο επιστρέφουν στο οικόπεδο έστω και έμμεσα πχ μετά από τροποποίηση/ανάκλησης της παραχώρησης σε κοινή χρήση ή χάνονται "οριστικά".
  23. το θέμα ολοκληρώθηκε και κλειδώνει
  24. Καλησπέρα! Σε μια παλιά δήλωση, στο φύλλο καταγραφής με χρήση υπηρεσίες, με ΟΑ, παλαιότητα 2004 έως 2011 με παράβαση υπέρβασης δόμησης είτε επιλέξω στο <κατηγορία αυθαιρεσίας> ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4 είτε επιλέξω ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 5 μου υπολογίζει το ίδιο πρόστιμο... Δεν θα έπερεπε με την επιλογή ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 5 να μου βγάλει περισότερο πρόστιμο σε σχέση με την επιλογή ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4?
  25. Καλησπέρα συνάδελφοι, Μου έχει τύχει περίεργη περίπτωση. Βάση της οριοθετησης (1987) των<2000 κατοίκων φεκ αποφαση νομαρχη) το γεωτεμάχιο εμβαδου 2 στρεμμάτων είναι εν μέρει εκτός και εν μέρει εντός οικισμού κατα τμημα 1,5στρ. Ο οικισμος εχει αρτιοτητα 500τμ Εκτός αυτού η οριοθετηση νατουρα (επικαιροποιημένη) τέμνει το γεωτεμαχιο στη μέση και περνάει και εντός του οικισμού κατα πολύ, δηλαδή 1 στρεμμα ως νατουρα και 1 στρεμμα καθαρό εντός οικισμού. Τι ισχύει σε αυτές τις περιπτώσεις;. 1. Υπερτερει το όριο του οικισμού; 2.Το όριο της νατουρα που κοβει το γήπεδο το δείχνω στο τοπογραφικό και αναφέρω πόσο είναι εντός και εκτός της natura; 3. επηρεάζει την αρτιότητα καθόλου; Αποσπασμα νόμου: ή Ζ.Ε.Π., 2. α) Στις περιοχές που βρίσκονται εκτός εγκεκριμέ− νων σχεδίων πόλεως ή εκτός ορίων οικισμών νομίμως προϋφιστάμενων του 1923 ή εκτός ορίων οικισμών με πληθυσμό μέχρι 2.000 κατοίκους και εμπίπτουν σε ΕΖΔτο ελάχιστο όριο αρτιότητας και κατάτμησης των γηπέδων ορίζεται σε 10.000 τ.μ., εφαρμοζομένης κατά τα λοιπά, όπως ισχύει της παρ. 1 του άρθρου 1 του π.δ. της 24−31.5.1985 (ΦΕΚ 270 Δ΄). Κατ’ εξαίρεση, θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα κατά παρέκκλιση, γήπεδα έκτασης τουλάχιστον 4.000 τ.μ., τα οποία, κατά τη δημοσίευση του παρόντος, θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα, σύμφωνα με τις οικείες πολεοδομικές διατάξεις. β) Το πιο πάνω καθοριζόμενο ελάχιστο εμβαδόν γηπέ− δων δεν ισχύει για την ανόρυξη φρεάτων, την κατασκευή αντλητικών εγκαταστάσεων, μικρών γεωργικών αποθη− κών και υδατοδεξαμενών και την εγκατάσταση συνοδών έργων σταθμών ηλεκτροπαραγωγής από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. γ) Ειδικότερες υφιστάμενες διατάξεις ρύθμισης του χώρου, οι οποίες προβλέπουν μεγαλύτερα όρια αρτι− ότητας ή περιορίζουν τις επιτρεπόμενες χρήσεις γης, διατηρούνται σε ισχύ. δ) Μέχρι το λεπτομερή καθορισμό των ορίων των περιοχών του Δικτύου Natura 2000, αιτήματα για την έκδοση οικοδομικής αδείας σε γήπεδα κείμενα σε ζώνη πλάτους διακοσίων (200) μ. εκατέρωθεν των ορίων των περιοχών αυτών, όπως τα όριά τους αποτυπώνονται στους χάρτες κλίμακας 1:100.000 της Διεύθυνσης Πε− ριβαλλοντικού Σχεδιασμού του Υπουργείου Περιβάλλο− ντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής , εξετάζονται μετά από αυτοψία για την ακριβή θέση του γηπέδου. Η αυτοψία διενεργείται από τη Γενική Διεύθυνση Χω− ροταξικής και Περιβαλλοντικής Πολιτικής της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης, η οποία υπολογίζει γρα− φικά τις συντεταγμένες, ή από τον οικείο Φορέα Δι− αχείρισης, εφόσον έχει συσταθεί. Εφόσον το γήπεδο εμπίπτει σε περιοχή του Δικτύου Natura 2000 αντίγραφο της έκθεσης αυτοψίας αποστέλλεται με μέριμνα του διενεργήσαντος στη Διεύθυνση Περιβαλλοντικού Σχε− διασμού του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.
  26. Αυτά που ρωτάς απαιτούν μελέτη και γνώση του ακινήτου σου και θα στα πει ο μηχανικός σου.
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.