Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      4.740


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      26.322


  3. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      17.536


  4. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      6.350


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/06/2018 in Δημοσιεύσεις

  1. Συμπληρώνοντας ...λίγο πάνω την σελίδα του Αρκά, βάζοντας τα λεκτικά "ΤΣΜΕΔΕ" και "Μηχανικοί" ... αυτό μου θύμισε ...
    4 points
  2. Και ειδικά τώρα που το draft έγινε full version ...
    3 points
  3. Οδηγίες προς ναυτιλομένους Πέρασα σημερα το πρωι από το ΤΣΜΕΔΕ, επειδή με έδειχνε ανασφάλιστο. 4 βήματα (παρακάτω αριθμημένα) και χρόνος 10-15λεπτα (δεν χρειαζονται νούμερα και ουρές) 1) Ισόγειο η διπλή πόρτα δίπλα από τα ασανσερ (Κος Γιαννόπουλος). Του δίνεις αριθμό ΤΣΜΕΔΕ, για να μπει στην καρτέλα σου και να σε δει. εν συνεχεία........> 2) Ημιόροφος, Πρωτόκολλο. Συμπληρώνεις 2 αιτήσεις α) οτι θες να συνεχίσει η ασφάλιστική - ιατρική σου καλυψη στον ΕΦΚΑ - Τομέας Μηχανικών και β) υπεύθυνη δηλωση , οτι δεν εχεις ανοίξει βιβλία στην εφορία ή οτι τα έχεις κλείσει ή εαν εχεις ανοιχτά βιβλία, πρεπει να εχεις μαζί και το χαρτι από την εφορία. Σου δινουν αριθμο πρωτοκόλλου και μια υπεύθυνη η δηλωση οτι έκανες αίτηση συνεχισης ιατρικής - ασφαλιστικής καλυψης. εν συνεχεία........> 3) Ισόγειο μπαίνεις (χωρις νούμερο) μεσα στους κισσεδες. Κισσές Νο2 Κος Χάρης. Του δίνεις την υπεύθυνη δήλωση που σου εδωσαν απο τον ημιοροφο οτι κατεθεσες τα χαρτια και σου δίνει κιαλλο αρ πρωτοκόλλου. εν συνεχεία........> 4) Πας στον Κο Γιαννόπουλο με τους αριθμούς πρωτοκόλλου και τα χαρτιά που σου εχουν δώσει και κανοντας ενα κλικ στον υπολογιστή, σε δείχνει ασφαλισμένο. Υγ. μου εξήγησαν οτι οοοολοο αυτο γινεται, γιατι υπαρχει ο νομος του ν.4488/2017 (ΦΕΚ Α΄ 137/13-9-2017) που απο 1/1/17 αποσυνδέει την ασφάλιση από την ιδιότητα, και οτι ΤΩΡΑ αρχισαν να εντάσσουν τους μηχανικους σε αυτη τη νομοθεσία. Όποιος δεν περασει από ΤΣΜΕΔΕ για να κανει την πιο πανω διαδικασια, ειναι ανασφαλιστος και βαση της πιο πανω νομοθεσιας, θα του επιστραφουν οι εισφορες (το γραφει και ο νόμος). Ολο το αρθρο 20 https://www.b2green.gr/el/post/49805/ Βγαίνοντας απο το γραφειο, είχε 3 ατομα που περιμεναν και πιάσαμε κουβεντα. Ενας σε δημοσιο και ο αλλος σε ιδιωτικό τομεα και τους εδειχνε ανασφαλιστους. Μια κυρία πήγε νοσοκομιο και τα πληρωσε απο την τσεπη της γιατι το συστημα την εδειχνε ανασφαλιστη. Αλήθεια, τετοια περιστατικά θα τα αποζημιωσουν? Ο λογος ειναι οτι δεν μας ηρθε καμια ενημερωση για την ποιο πανω διαδικασια.
    2 points
  4. @ppanag Έλεγξε αν οι αυθαιρεσίες σου επιβαρύνουν περισσότερο από 20% την τέμνουσα βάσης (έτσι όπως το καταλαβαίνω από την περιγραφή σου μάλλον δεν το ξεπερνά). Προτείνω να ακολουθήσεις την λογική "αν χρειάζεται βάση νόμου το κάνω" αν όχι "δεν χρεώνω στον πελάτη αχρείαστα πράγματα". @ΙΑΣΟΝΑΣ Μπράβο παιχταρά μου!!! Η έξυπνη "λογική σου" είναι "όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω". Με τέτοιες λογικές σίγουρα "ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ"!!!
    2 points
  5. Διάβασε και το πληρεξούσιο να δεις όντως αν εξουσιοδοτεί ο ιδιοκτήτης για την υπαγωγή του ακινήτου του στον 4495 ή είναι πληρεξούσιο για "...άλλα πράγματα"! Προφανώς το πληρεξούσιο πρέπει ν' ανέβει στο σύστημα μαζί με την εξουσιοδότηση.
    2 points
  6. Δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ 101Α/2018 που περιέχει το ν.4546/2018 : Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/89/ΕΕ «περί θεσπίσεως πλαισίου για το θαλάσσιο χωροταξικό σχεδιασμό» και άλλες διατάξεις και Στα άρθρα 34 και 45 τροποποιήσεις του ν.4495/2017. ν4546_2018.pdf View full είδηση
    1 point
  7. Όντως είναι το αρχικό χάλι επεξεργασμένο από άσχετους, ανίδεους, απρόσεκτους, αδιάφορους, κλπ. κλπ. Έχει αλλαγές ακόμη και μεταξύ καθαρογραμμένου ψηφισθέντος και ΦΕΚ ...
    1 point
  8. απο το ΦΕΚ Β 2192/2018 "Η ισχύς της παρούσας απόφασης ξεκινά από την 1η Ιανουαρίου 2019. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Αθήνα, 12 Ιουνίου 2018 Η Υφυπουργός ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΑΠΑΝΑΤΣΙΟΥ"
    1 point
  9. Άρθρο 100 "Ο υπολογισμός του ενιαίου ειδικού προστίμου γίνεται με βάση το εμβαδόν της επί την τιμή ζώνης στην περιοχή του ακινήτου, ανεξαρτήτως της χρήσης αυτού, σύμφωνα με το σύστημα αντικειμενικών αξιών του Υπουργείου Οικονομικών της 20.1.2016,..."
    1 point
  10. Το πιο λογικό κριτήριο είναι το (ια) (μεταβολή φορτίου), που ουσιαστικά παραπέμπει στην μεταβολή τέμνουσας. Βέβαια και αυτό έχει κάποια δουλειά, και κόστος λίγο παραπάνω από επιλογή απλής κατηγορίας από απαλαγή, δηλαδή με έλεγχο κριτηρίων που δεν απαιτούν σχετικό ψάξιμο του τευχους της μελέτης. Δυστυχώς το θέμα με την συγκεκριμένη κατάσταση είναι ότι από τεχνική έκθεση απαλλαγής (με μικρό κόστος), πας σε έλεγχο φορτίων (με επίσης μικρό κόστος) ή τέμνουσας βάσης(με μεγαλύτερο αλλά λογικό κόστος και έλεγχο νέων μελών). Εάν όμως ξεφύγεις από αυτά, η μελέτη γίνεται και αρκετά ακριβή (ως προς τα ποσά που είδα πριν έχω κάποιες ενστάσεις, εκτός και αν δεν περιλαμβάνουν τις διερευνήσεις), καθώς και η ευθύνη είναι μεγάλη, αλλά και το αποτέλεσμα μπορεί να προκαλέσει μεγάλο κόστος. Και τις περισσότερες φορές δεν είμαι σίγουρος ότι οι αυθαιρεσίες είναι αυτές που θα έχουν πρκαλέσει την ανεπάρκεια, καθώς πλέον μπαίνουν όλα στο παιχνίδι (υλικά, κανονισμοί, μελέτη, κατασκευή), και εκεί το πράγμα γίνεται λίγο θολό
    1 point
  11. θεωρω οτι ειναι πιο χρησιμο για όλους, εφόσον υπαρχει κατι προς επισήμανση/παρατηρηση, να παρατιθεται το σχετικο εδαφιο [πχ. αποσπασμα απο την αναρτηση του καν62] στο αρθρο 29 κθ) εργασίες τοποθέτησης εξωτερικής θερμομόνωσης ή θερμομόνωση στεγών στο πλαίσιο του προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον», κθ) τοποθέτηση κεραιών, πλην κεραιών λήψης ραδιοτηλεοπτικού σήματος, καθώς και κεραιών ραδιοεπικοινωνίας και κινητής τηλεφωνίας, λ) εγκατάσταση αυτόνομου συστήματος θέρμανσης, λα) στέγαστρα και προστεγάσματα των παραγράφων 72 και 79 του άρθρου 2 του ν.4067/2012, στέγαστρα και προστεγάσματα των παραγράφων 72 και 79 του άρθρου 2 του ν.4067/2012, υπό την προϋπόθεση της παρ.6.ιστ του άρθρου 11 του ν.4067/2012, λβ) επεμβάσεις στις όψεις κτιρίων για την τροποποίηση ή τη διάνοιξη νέων ανοιγμάτων, εφόσον δεν θίγεται ο φέρων οργανισμός και οι επεμβάσεις δεν αντίκεινται σε ειδικότερες διατάξεις, λγ) πρόχειρες ξύλινες κατασκευές βοηθητικής χρήσης έως 8 τ.μ. και μεγίστου ύψους 2,50 μέτρων, που τοποθετούνται στον ακάλυπτο χώρο, λδ) εργασίες εγκατάστασης φ/β συστημάτων, για τις περιπτώσεις που απαιτείται σύμφωνα με ειδικότερες διατάξεις, λε) εργασίες εγκατάστασης ανεμογεννητριών, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις. Για εργασίες που εμπίπτουν στις περιπτώσεις α), β), γ), δ), ε), στ), ζ), η), ιθ) & λ), της παρούσης παραγράφου, δεν ισχύει το όριο του προϋπολογισμού των 25.000 ευρώ και για την εκτέλεσή τους απαιτείται έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας ανεξαρτήτως προϋπολογισμού. Για τις εργασίες των υπόλοιπων περιπτώσεων οι οποίες εκτελούνται είτε συνδυαστικά είτε μεμονωμένα και εφόσον ο συνολικός προϋπολογισμός τους υπερβαίνει τις είκοσι πέντε χιλιάδες ευρώ (25.000,00) υπολογιζόμενος σύμφωνα με το Παράρτημα Β του νόμου 4495/2017, ανά οριζόντια η κάθετη ιδιοκτησία απαιτείται η έκδοση οικοδομικής άδειας σύμφωνα με την περίπτωση θ) της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου. Έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας απαιτείται και για την εκτέλεση εργασιών, αν τούτο προβλέπεται σε ειδικότερες διατάξεις, καθώς και για τη νομιμοποίηση οποιασδήποτε εργασίας που προϋποθέτει την έκδοση σχετικής διοικητικής πράξης.
    1 point
  12. Από 1gr/l και κάτω είστε εντάξει. Καλό θα είναι βέβαια να μεσολαβήσει διάστημα τουλάχιστον 1 βδομάδας μέχρι να μπει το παιδί μέσα.
    1 point
  13. δεν μπορώ να το δω θετικά σόρυ Τζορτζ, όταν για τον Α ή Β λόγο έχεις πάει ως ταμείο την πληρωμή των εισφορών αυτών κάπου στο 2018 δεν μπορείς να πετάς ένα ειδοποιήτηριο κάθε 2 μήνες μέσα σε όσα άλλα μύρια πληρώνουμε για να καλύψεις το έδαφος και μάλιστα όταν έχουμε σκούξει από την κρίση, κάπως αλλιώς το λένε όλο αυτό
    1 point
  14. Δεν έχει καμία σχέση με βεβαίωση ή τακτοποίηση αυτή η διάταξη έτσι όπως το έχω καταλάβει. Η διάταξη γράφει ότι γενικά όταν γίνεται μία τροποποίηση σύστασης σε κτίριο προ 83 όπου έχει χαθεί ο φάκελος και κανονικά θα έπρεπε να επισυνάψεις σχέδια κατόψεων της πολεοδομίας, μπορείς να επισυνάψεις τα σχέδια της υπάρχουσας σύστασης. Είναι δηλαδή μία διευκρίνηση προς συμβολαιογράφους και όχι εμάς. Κατά τα άλλα δεν έχει αλλάξει κάτι για αυτό που ρωτάς. Πρέπει να κάνεις τη γνωστή διαδικασία ανασύστασης κτλ που κανείς δεν κάνει φυσικά στην πράξη και κάνεις μία τακτοποίηση νόμιμου περιγράμματος και τελειώνεις.
    1 point
  15. όπως κρινονταν με τον 4178 η "επικρατουσα", ετσι κρινεται και στον 4495 Απλα, στον 4495, προστεθηκε οτι υπαγονται πλεον στην κατηγορια και χωροι του κτιρίου έστω και με χρηση "μη κατοικιας" αν η επικρατουσα ειναι κατοικια. Σαν βαση παιρνεις τα τμ. υγ εγινε η τροποποιηση στο παράρτημα ή ακομα γραφει "250 ευρω για κατοικία"
    1 point
  16. Κατά τη γνώμη μου όχι. Για να βεβαιωθείς ρώτησε καλύτερα και το δικηγόρο σου.....
    1 point
  17. Εφόσον δεν υπάρχει σαφής απαγόρευση αποτελεί μια πρόταση στην οποία συμφωνώ. Δεν υπάρχει κανένα νομικό παράπτωμα όταν αιτιολογείς βάσει αυτών των κριτηρίων που έδωσαν. Αν κάποιος είναι τόσο εξειδικευμένος στις μελέτες στατικής επάρκειας και ενίσχυσης και μπορεί να καρπωθεί την υπεραξία της εργασίας αυτής βεβαίως και ορθώς θα κάνει τις μελέτες του. Ένα επιπλέον κόστος της τάξης των 3.000-5000 Ευρώ για μια τακτοποίηση κάνει τους πελάτες να υπαναχωρούν και δεν πρόκειται να αναθέσουν τέτοια εργασία σε συνήθεις κατοικίες που ασχολούμαστε εδώ στην επαρχία. Φαντάσου να πεις σε ένα σπίτι στο χωριό ότι θα πληρώσει ο άλλος 5000 Ε +το πρόστιμο για να τακτοποιήσει. Δεν έχει σημασία που δεν φταίμε εμείς και ότι εμείς δεν βγάλαμε τους νόμους. Οικονομικά δεν τους συμφέρει (και πολλές φορές δεν μπορούν να υποστηρίξουν τέτοια ποσά) και προτιμούν να τα αφήσουν χωρίς τακτοποίηση. Επομένως, αντί να χαθούν και τα 1500-2000 Ε της ρύθμισης, εννοείται ότι θα πρέπει να βρεθούν με κάθε τρόπο κριτήρια απαλλαγής στα σημεία βεβαίως που δεν υπάρχει παρανομία. Τα κριτήρια τα έχουν θέσει και είναι στο χέρι μας να τα χρησιμοποιήσουμε.
    1 point
  18. Τάσσομαι υπέρ αυτής της "στρατηγικής" με στόχο την απαλλαγή. Ότι δεν απαγορεύεται ρητά, επιτρέπεται. Είναι κάτι παραπάνω από εμφανές ότι έχουν αφεθεί επίτηδες ασάφειες στα κριτήρια απαλλαγής. Κανένα εδάφιο του νόμου και της σχετικής απόφασης δεν αναγράφει υποχρέωση μόνο ενός από τα κριτήρια για την απαλλαγή, όπως επίσης καμία διάταξη δεν απαγορεύει ακόμη και τη χρήση του συνόλου κριτηρίων.
    1 point
  19. Χαμός!Ο Δημήτρης θα σου πεί τι να κάνεις...εγώ θα έλεγα ο Β να τους μηνύσει όλους και να τους πάρει τα πάντα....!!!!(:-")
    1 point
  20. Αυτό σημαίνει ότι, μάλλον έχει ολοκληρωθεί η β' φάση του 1337/1983. Αν ο ιδιοκτήτης δεν έχει τα υπόλοιπα σχέδια, έγγραφα κ.λπ., τότε απευθύνσου στην οικεία του ακινήτου πολεοδομία για να τα βρεις στον αντίστοιχο φάκελλο. Χρειάζεσαι, τη Βεβαίωση του ιδιοκτήτη, τη Βεβαίωση του μηχανικού, τα σχέδια (κάτοψη, τομή, τοπογραφικό), την τεχνική έκθεση, τη δήλωση στατικής επάρκειας και το παραστατικό πληρωμής υπέρ ΕΤΕΡΠΣ. Αν τ' αποκτήσεις το δηλωθέν τμήμα με τον 1337 έχει εξαιρεθεί της κατεδάφισης και δεν χρειάζεται να υπαχθεί στον 4495. Καλή τύχη.....
    1 point
  21. Εγω σε δήλωση αντίστοιχη εβαλα τον ιδιοκτήτη με το ποσοστό του (100%) και απο κατω τον εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο χωρίς ποσοστό αλλά τον τίκαρα ώς ο αιτών!
    1 point
  22. καλημέρα, Α). καλώδια LiYCY χρησιμοποιούμε για μεταφορά σημάτων όταν απαιτείται ηλεκτρική θωράκιση του σήματος. Στην πράξη δεν τα έχω συναντήσει σε δίκτυα υπολογιστών, παρά μόνον (και μάλιστα σε διατομές 0,5/0,75/1/1,5/ τετρ. χιλιοστά χαλκού) σε βιομηχανικές επικοινωνίες οργάνων(π.χ. canBus/ Modbus) και αναλογικών σημάτων (π.χ. 4..20 mA , 0/2 .. 10 Vdc), και σε τάσεις μέχρι και 250 volts. Π.χ. είναι το περισσότερο διαδεδομένο καλώδιο για μεταφορά σήματος σε ρυθμιστή στροφών, για μετάδοση σήματος θερμοκρασίας Pt-100 κ.λ.π. Β) Τα καλώδια UTP χρησιμοποιούνται πολύ για δίκτυα Η/Υ ,ξέρω να υπάρχουν μόνον πολύ "ψιλά" σε διατομή, είναι τα συνηθισμένα καλώδια για δίκτυα ethernet εσωτερικού χώρου, π.χ. το καλώδιο που είναι συνδεδεμένο στην κάρτα δικτύου του Η/Υ σου είναι τέτοιο (με 8 σύρματα μέσα). Επίσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τηλεφωνία (με 2/4 σύρματα μέσα). Γ) Τα καλώδια FTP μοιάζουν πολύ με τα UTP αλλά επιπλέον διαθέτουν ηλεκτρική θωράκιση (αλουμινοταινία κάτω ακριβώς από το εξωτερικό πλαστικό περιτύλιγμα) . Για επικοινωνίες τύπου Η/Υ σε χώρους με παρεμβολές.
    1 point
  23. όχι άλλο καρβουνο με τα ανοητα δημοσιεύματα που αφορουν το 0.3 % του ελληνικου πληθυσμου και το υπολοιπο 99.7 στα αζητητα .
    1 point
  24. Το έγγραφο του 2014 είναι λάθος ερμηνεία υπαλλήλων. Όταν πετάνε έγγραφο τους πετάς εγκύκλιο. Πάντα υπερισχύουν. Ειδικά άμα είναι πολλές. Πες τους να διαβάζουν ... Εγκύκλιοι Ζώνης οικισμών.pdf
    1 point
  25. Ξυπνήστε λεβέντες….. Η Μύκονος δεν είναι τα αυθαίρετα κοντέϊνερ…. Φανφάρες, μεγάλα λόγια και μηδέν αποτέλεσμα…. Ασχολείστε με τον πονόδοντο του ασθενή στο τελεταίο στάδιο καρκίνου…. Φωνάζουν τα παπαγαλάκια σας για να μάθει ο κόσμος ότι κάνατε τη δουλειά σας…. Ξυπνήστε, ούτε στη Ζιμπάμπουε να είσασταν….. Ξυπνήστε, δεν τρώμε άλλο κουτόχορτο….. Αν θέλατε να κάνετε τη δουλειά σας, θα την κάνατε… Τώρα βαυκαλίζεστε…. Καλή εκλογή Δήμαρχε…. .
    1 point
  26. Καταρχάς επί της διαδικάσίας, ναι πάνω κάτω έτσι είναι. Εσύ θα καταθέσεις κανονικά για άδεια νομιμοποίησης κατασκευής μετά το 2011 με αυτό τον τρόπο ουσιαστικά αυτοκαταγγέλεσαι. Σε δική μου περίπτωση πριν τον 4495 αλλά με την αντίστοιχη διαδικασία προστίμων ανέγερσης/διατήρησης αφού ήταν κατασκευή μετά το 2011 δεν έγινε αυτοψία. Υπολόγισα τα πρόστιμα με αναλυτικό με βάση τα μεγέθη που εγώ παρουσίασα, εγκρίθηκαν τα πρόστιμα από την ΥΔΟΜ και απο κει μου είπαν ότι τα στέλνουν στην εφορία και βεβαιώνονται απευθείας στον ιδιοκτήτη. Η άδεια βγήκε (ήταν Μικρή κλίμακα γιατί οι αυθαιρεσίες ενέπιπταν εκεί). Τωρα διαδικαστικά δεν ξέρω αν αλλάζει από υπηρεσία σε υπηρεσία οπότε απευθύνσου στη ΥΔΟΜ της περιοχής σου. * κατασκευή στέγης εμπίπτει θεωρώ στις νέες πολεοδομικές παραβάσεις του 4495 οπότε α)δεν έχεις ποινικές κυρώσεις και β)τη γλιτώνουν με πρόστιμο ανέγερσης 200 ευρώ. **προϋπόθεση για τη νομιμοποίηση είναι η κατασκευή να είναι σύννομη. Δεν γνωρίζω με σιγουριά αν επιτρέπεται η προέκταση της στέγης πάνω από εξώστες εντός Δ. Ας απαντήσει κάποιος συνάδελφος που το γνωρίζει.
    1 point
  27. Συνάδελφοι, αν ήταν αρχικός ή μεσαίος έλεγχος θα είχε λογική η διακοπή εργασιών. Σε τελικό όμως έλεγχο δεν έχει λογική για αυτό ακολουθείται αυτή η διαδικασία... Έτσι κι αλλιώς, αφού το πόρισμα είναι αρνητικό πάλι θα εκδοθεί διακοπή εργασιών μέχρι να γίνει η αναθεώρηση (αν μπορεί να γίνει) Δεν γνωρίζω την διαδικασία όταν υπάρχουν κατασκευές που δεν μπορούν να περάσουν σε αναθεώρηση...... γίνεται κατεδάφιση? κρίνονται πρώτα αυθαίρετα και μετά ζητάν την κατεδάφιση? Δεν με έχει τύχει...
    1 point
  28. Καλή ερώτηση, πολλοί θέλουν και ονειρεύονται το ίδιο. Δεν λες πόση είναι η συνολική ισχύς και τι budget έχεις. Αν είναι για μόνον 2 λάπτοπ και φώτα και για έως 8 ώρες τότε με 1 - 1.5kWh είσαι ok και την βγάζεις φτηνά με 1 ups (ή inverter) και 1 (ή 2) σετ συσσωρευτών. Θα χρειαστεί να κουβαλάς τις άδειες μπαταρίες από τον χώρο στο γραφείο της πόλης για φόρτιση, αυτό μπορεί να είναι μπελάς, είναι βαριές. Ενδεικτικό κόστος 100-500€ ανάλογα με το τι ήδη έχεις. Τα πράγματα περιπλέκονται και το κόστος εκτοξεύεται αν συμπεριληφθεί κλιματιστικό (κόστος σε αποθήκευση kWh) και PV panel για φόρτιση. Ενδεικτικά http://www.eshop-energy.gr/standalone_solutions.php Αν έχεις κάποιο γνωστό μπορεί να σου δώσει τζάμπα 2-3 φθαρμένα πάνελ αλλά μετά θέλει δουλειά και πιθανόν πατέντες για να λειτουργήσουν όλα μαζί, panels, chargers, inverters κλπ, ο εξοπλισμός κοστίζει. Για όλη την εγκατάσταση χρειάζεται μελέτη και ηλεκτρολόγος. edit: ο βαθμός απόδοσης στην φόρτιση-εκφόρτιση δεν είναι πάντοτε 95%, από ένα σημείο και πέρα και σε βάθος χρόνου δεν συμφέρει η φόρτιση από την πρίζα ακόμα και αν γίνεται με το νυκτερινό. Πόσο διαρκεί το μεσημεριανό διάλειμμα? αν είναι μικρό τότε μπορεί οι μπαταρίες να μην εχουν προλάβει να φορτίσουν στο (πχ) 50% οπότε χρειάζεσαι και 2ο σετ.
    1 point
  29. Δες την καινουρια νομοθεσία περι γνωστοποίησης ΦΕΚ 1061Β/2017 Καταθέτεις το εντυπο του παραρτηματος στη Δ/νση Ανάπτυξης Για τον χώρο ρωτας τη δ/νση αγροτικής οικονομιας. Η αναπτυξης δεν εχει προδιαγραφες για το χωρο. Πιθανότατα ουτε και η αγροτικής οικονομιας όσον αφορα τα τετραγωνικά Η διαδικασία είναι οτι μαζευεις τα δικαιολογητικα και τα κρατας στο χωρο του εργαστηρίου. Τα δικαιολογητικά είναι αυτα του Ν.3982/2011 και της υπουργικής αποφασης Αριθμ. οικ. 483/35/Φ.15 (ΦΕΚ158Β/2012) Καποια πραγματα επιπλέον που θα σε βοηθήσουν Κατάταξη ΚΑΔ: 11.02 Παραγωγή οίνου από σταφύλια Βαθμός όχλησης: χαμηλός Α.Α. 32 Παραγωγή οίνου από σταφύλια (≤5.000 MT/έτος) Οι ποσότητες αναφέρονται στην δυναμικότητα της εγκατάστασης ως προς το παραγόμενο προϊόν (ΚΑΔ: 11.02) Α.Α. 275 (52.10.19) για αποθηκευτικό όγκο συσκευαστηρίου ≤50000m3 περιβαλλοντική κατηγοριοποίηση Ομάδα 9η, Α/Α 33 Ομάδα Β Μη υπαγόμενες στο Παράρτημα I της ΚΥΑ 36060/1155/Ε.103 (ΦΕΚ 1450/Β/2013) (περ. 6.4β) μόνο φυτική πρώτη ύλη, με δυναμικότητα παραγωγής τελικών προϊόντων άνω των 300 τόνων ημερησίως ή 600 τόνων ημερησίως, όταν η εγκατάσταση λειτουργεί για περίοδο όχι μεγαλύτερη των 90 συνεχόμενων ημερών εντός ενός έτους. ΠΠΔ ΣΤΑΚΟΔ 2008: 11 Α.Α 40 «Συσκευασία και τυποποίηση ειδών διατροφής μ.α.κ.» απαλλάσσεται από Π.Π.Δ. ως επαγγελματικό εργαστήριο Πυροπροστασία Αα Κ.Α. 21 ΠΟΤΩΝ Οινοποιία και ζυθοποιία
    1 point
  30. Αν οι αποθήκες είναι στο ίδιο ακίνητο για τις ανάγκες υπολογισμού προστίμου, θα τις λάβεις και τις δυο ως να ήταν εντός οικισμού. Υπάρχει και η σχετική προσέγγιση από ΗD Άρθρο 18 18. Τι εφαρμόζεται στην περίπτωση αυθαιρέτων κατασκευών σε γήπεδο που τέμνεται από το όριο οικισμού και οικοδομείται ως εντός οικισμού, όταν υπάρχουν αυθαίρετες κατασκευές και στο εντός οικισμού τμήμα του γηπέδου και στο εκτός οικισμού ; Στην περίπτωση αυτή σημειώνεται ότι το γήπεδο βρίσκεται εντός σχεδίου/οικισμού και για τον υπολογισμό του ενιαίου ειδικού προστίμου οι αυθαιρεσίες ελέγχονται με τους όρους και περιορισμούς δόμησης που ισχύουν εντός του οικισμού, ανεξάρτητα από τη θέση των αυθαιρέτων κατασκευών.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.