Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/07/2018 σε όλες τις περιοχές
-
Χμμ, δύσκολο. Υποθέτω ότι όταν λες σε σημεία με διαφορετικές συντεταγμένες, εννοείς σε βάρος των όμορων και όχι σε βάρος κοινόχρηστου χώρου. Καλό είναι να γίνει ένα Τοπογραφικό Διάγραμμα, όπου θα αποτυπωθεί η υπάρχουσα κατάσταση και θα γίνει εφαρμογή τίτλων (όσο αυτό είναι δυνατόν). Πιθανώς θα πρέπει να διερευνηθούν και οι τίτλοι των όμορων. Μετά θα δεις ποιες από τις αυθαιρεσίες είναι εντός της ιδιοκτησίας σας και ποιές όχι. Δεν θα προχωρούσα σε τακτοποίηση αν είχα την υποψία πως αυτά που πρόκειται να συμπεριλάβω στην ρύθμιση ενδεχομένως βρίσκονται σε ιδιοκτησία άλλου, ο οποίος όταν το πάρει χαμπάρι ενδεχομένως να στραφεί ακόμα και δικαστικά.2 points
-
Με απλά λόγια η περίπτωσή σου δεν υπάγεται στο Α 112. Επομένως αφού δεν γίνεται υπαγωγή στο εν λόγω άρθρο δεν έχουν για σένα ισχύ τα δικαιολογητικά που αναφέρονται.1 point
-
Εφόσον εμπίπτεις στην περ.στ', παραγρ.2 άρθρου 12 ν.4172/2013 τότε ο κωδικός: 453=461 μείον τις [εμπρόθεσμα μέχρι την ημερομηνία υποβολής της δήλωσης] καταβληθείσες ασφαλιστικές εισφορές που αφορούν το 2017. Οι εισφορές αυτές μπαίνουν στον Ζ2(485.7) και δεν πρέπει αν ξεπερνούν το όριο των καταβλητέων. Εφόσον δηλ. εμπίπτεις στο άρθρο 12, τότε σύμφωνα με τον νόμο οι μοναδικές δαπάνες που εκπίπτουν σύμφωνα με τον νόμο είναι οι ανωτέρω όπως τις περιγράφω. Κατά τ' άλλα το Ε3 θα συμπληρωθεί κανονικά ως ελ. επαγγελματίας. Απλά επιλέγοντας τον κωδ.007=ΝΑΙ τότε οι κωδικοί του ΣΤ' πίνακα είναι αδιάφοροι στον υπολογισμό του φορολογητέου του κωδ.453, που υπολογίζεται όπως παραπάνω. Πρέπει όμως να είναι ορθά συμπληρωμένο το Ε3 ως ελ. επαγγελματίας ...εκπιπτόμενες δαπάνες, αποσβέσεις, αναμόρφωση, κλπ κλπ Απο περιέργεια ... που δεν θα ήθελα να ήμουν στην θέση της γάτας... --παρεμπιπτόντως ούτε και εξαιτίας επωνύμου --... προς τι τα ιερογλυφικά τσαντίλας ?1 point
-
Οι προ του 93 ασφαλισμένοι θα έχουν μείωση στις συντάξεις, γιατί μειώθηκε ο συντελεστής αναπλήρωσης από την Ειδική Προσαύξηση, αλλά το μεγάλο πρόβλημα είναι για τους μετά το 93 που δεν έχουν συμπληρώσει 10 χρόνια και δε θα έχουν καμία ανταπόδοση από τα λεφτά που έχουν δώσει. Για αυτή την περίπτωση ζητάμε επιστροφή των εισφορών που έχουν καταβληθεί. Δείτε και εδώ: https://secure.avaaz.org/el/petition/Ypoyrgeio_Ergasias_Koinonikis_Asfalisis_kai_Pronoias_ETAA_TSMEDE_Epistrofi_eisforon_Eidikis_Prosayxisis/1 point
-
Στο ν. 4178 υπήρχε η άποψη ότι εξώστες προ ΓΟΚ 85 μπορούσαν να ρυθμιστούν ακόμη και πάνω από ΚΧ ανεξαρτήτως επιφάνειας, με το αιτιολογικό ότι το μέγιστο ποσοστό εξωστών θεσπίστηκε με τις διατάξεις του ΓΟΚ 85. Στο ν. 4495 δεν έχουμε κάτι αντίστοιχο. Οπότε σαφή απάντηση δεν μπορώ να δώσω για το τι πρέπει να θεωρήσεις. Περιέργο δεν είναι καθόλου κάτι να τακτοποιείται αλλά να μη νομιμοποιείται και το αντίστροφο. Πχ η περίπτωσή σου, ή αυθαίρετο έρκερ πάνω από ΚΧ πόλης που πληροί όμως τα επιτρεπόμενα του ΝΟΚ κλπ. Να δεις και το θέμα νομιμοποίησης, γιατί αδιατάρακτη κοπή σε εξώστες τέτοιας παλαιότητας δεν ξέρω τι συνέπειες μπορεί να υπάρξουν. ΥΓ Η νομιμοποίηση γίνεται είτε με το σύνολο διατάξεων (ΓΟΚ 55) που ίσχυαν κατά την χρονολογία τέλεσης αυθαιρεσίας (στη δική σου περίπτωση κατά την κατασκευή σκελετού) είτε με το σύνολο των σημερινών διατάξεων (ΝΟΚ). ο ΓΟΚ 85/2000 δεν θα εμπλακεί στη νομιμοποίηση.1 point
-
Μάλιστα, ο καθένας ζητάει ό,τι θέλει πλέον. Στην περίπτωση που αντιμετωπίζω εγώ δεν μου είπε κάτι για τη βεβαίωση (ακόμα τουλάχιστον), αλλά θέλει τη δήλωση περαιωμένη (έχει εξοφληθεί το πρόστιμο) και υπεύθυνη δήλωση επί της κατόψεως ότι είναι ταυτόσημη με αυτή που έχω υποβάλει στο σύστημα και επιπλέον ότι έχω υποβάλει στο σύστημα όλα τα δικαιολογητικά. Και παρόλο που της εξηγώ ότι αυτό ακριβώς σημαίνει η περαίωση, επιμένει ότι ο υποθηκοφύλακας το θέλει γραμμένο και εκεί, γιατί δεν καταλαβαίνει (!) τι σημαίνει περαίωση (ό,τι να ναι). Ο μόνος τρόπος για να φανεί κάτι στη βεβαίωση είναι να το γράψεις στο πεδίο της περιγραφής μαζί με το όνομα του ακινήτου, αλλά προσωπικά μου φαίνεται κάπως χαζό να ξεκινήσουμε να το κάνουμε αυτό και πιστεύω ότι πρέπει να επιμένουμε σε κάθε περίπτωση ότι το κείμενο είναι τυποποιημένο και δεν γίνεται. Όσον αφορά σε αυτό που σου είπε για την κάτοψη μπορείς να της δείξεις την παρ. 3 του αρθρ. 2 της ΚΥΑ 27454/2631/17 που εξηγεί ξεκάθαρα το εξής: "Για την εφαρμογή της παρ.9 του Αρθ-83 του Ν-4495/17, ως αντίγραφα των σχεδίων από το πληροφοριακό σύστημα προσκομίζονται και επισυνάπτονται αντίγραφα των σχεδίων που φέρουν υπογραφή και σφραγίδα Μηχανικού, στα οποία αναγράφεται ο αύξων αριθμός της δήλωσης υπαγωγής στις διατάξεις του Ν-4495/17 καθώς και ο μοναδικός ηλεκτρονικός κωδικός ελέγχου της δήλωσης, συνοδευόμενα από υπεύθυνη δήλωση του Μηχανικού ότι είναι ταυτόσημα με αυτά που έχουν εισαχθεί στο πληροφοριακό σύστημα." Εν τω μεταξύ, αν όντως ισχύει αυτό που υποστηρίζουν οι συμβολαιογράφοι βάσει της τροποποιημένης παρ. 3 του αρθρ. 83, δεν θα έπρεπε με κάποια διάταξη να έχουν καταργηθεί οι παρ. 1 και 2 του αρθρ. 2 της ΚΥΑ 27454/2631/17 σύμφωνα με τις οποίες μπορεί να δοθεί βεβαίωση με απλή υπεύθυνη δήλωση του μηχανικού ότι έχει στη διάθεσή του όλα τα δικαιολογητικά και θα τα υποβάλει εντός της προθεσμίας των 6 μηνών; Γενικώς πιστεύω ότι έχει επικρατήσει σύγχυση με αυτό το θέμα, κάτι που θα γίνει ίσως πιο φανερό από Σεπτέμβρη, οπότε το να δώσει το ΤΕΕ μία οδηγία θα ήταν το καλύτερο δυνατό σενάριο. Τώρα το πώς θα το καταφέρουμε αυτό είναι ένα ζήτημα, γιατί στα τηλέφωνα τουλάχιστον είτε δεν απαντούν είτε σε συνδέουν με άλλο τμήμα που δεν απαντάει κι αυτό ποτέ. Το ξέρω ότι να ελπίζει κανείς σε βοήθεια απ' το ΤΕΕ ακούγεται σαν ανέκδοτο πλέον, αλλά και το να προσπαθεί ο καθένας μόνος του να βγάλει άκρη και με την ασάφεια του νόμου και με τον εκάστοτε συμβολαιογράφο που προβάλει σαν επιχείρημα τις οδηγίες του συλλόγου του μου φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο.1 point
-
Συμφωνώ με Παύλο. Εκτός από το κομμάτι που αφορά την απόληξη όπου αντίστοιχες περιπτώσεις τις πάω με αναλυτικό. Πάντα εφόσον μιλάμε για απόληξη και μόνο. Αν τώρα έχει απόληξη και καμιά 10τμ αποθήκη ή έχει απόληξη η οποία είναι ταυτόχρονα κλιμακοστάσιο αυθαίρετου ορόφου το πάω με υπέρβαση δόμησης κλπ. Αλλά για αυτό ειναι το φόρουμ για να συζητάμε-συμφωνούμε-διαφωνούμε. Μια παρατήρηση μόνο. Αν μιλάμε για κατηγορία 2 συνήθως δε συμφέρει η έκδοση αδείας αλλά η ρύθμιση. Και γιατί παίρνει το ακίνητο οριστική εξαίρεση έτσι και αλλιώς μέσω της ρύθμισης και γιατί δε μπλέκεις με στατικά...1 point
-
http://aped.gov.gr/more/obtainsignature.html https://www.ktimanet.gr/DiagramsApp/Account/LoginEngineer Στο πρώτο λινκ ακολουθείς τα βήματα. Αν δεν θέλεις να κάνεις μονος σου τη διαδικασία μπορείς να απευθυνθείς σε κάποια εταιρία. Συνήθως αυτοί που προμηθεύουν τα usb token πάρεχουν και αυτή την υπηρεσία. Στο δευτερο είναι η σελίδα της κτηματολογιο για την υποβολη διαγραμματων.1 point
-
Γενικά δεν θα μπορούσαμε να αποκλείσουμε την απαίτηση ΜΣΕ για ένα κτίριο που κατασκευάστηκε κατά πολύ ψηλότερο από το εγκεκριμένο του ύψος. Πχ μπορεί ένα μεταλλικό κτίριο να είχε προβλεφθεί χαμηλότερο και φυσικά κατά την κατασκευή αφού θα κατάλαβαν ότι θα πλήρωναν το μήκος δοκών και υποστυλωμάτων (πληρωμή φύρας έτσι και αλλιώς) αποφάσιζαν να το κατασκευάσουν στο διπλάσιο ύψος (το έχω δει να γίνεται). Στη σχετική απόφαση αναφέρεται απαλλαγή από ΜΣΕ αν τα κατακόρυφα φορτία των αυθαίρετων κατασκευών δεν υπερβαίνουν το 20%. Επομένως γα τέτοιες μικροπαραβάσεις ύψους μισού, μέτρου νομίζω ότι ο έλεγχος δεν θα δώσει απαίτηση ΜΣΕ1 point
-
Εγώ σε μια αντίστοιχη(είχα ΥΥ με αναλυτικό) μετά από υπόδειξη του ΠΜ , έβαλα ότι έχει υλοποιηθεί κατά τα άλλα ο φέροντας και η αλλαγή από το ύψος δεν κρίνεται αξιόλογη για να γίνει στατική μελέτη. Εμένα πιο πολύ με απασχολεί το αν εγώ-ως Αρχ- υπογράφω τέτοια έκθεση, και κυρίως αν αυτή η έκθεση είναι σαν αυτή που συνόδευε το ΔΕΔΟΤΑ πχ ή αν είναι κάπως αλλιώς...1 point
-
έχουν δοκίμασα με του συνεργατη μου μπαίνει κανονικά , εχουν "κλειστούς όμως" τους παλιούς υπομηχανικούς , απόφοιτους ΚΑΤΕΕ-ΚΑΤΕ που σύμφωνα με την απόφαση 267/2016 (σελ11) έχουν δικαίωμα σύνταξης τοπογραφικών και φυσικά τους πολ.μηχ.τει το τεε για αλλή μια φορα αναγορεύεται σε νομοθέτη .1 point
-
TΠΥ για να το χρησιμοποιήσει ο ιδιοκτήτης στα φορολογικά του έγγραφα αλλά με προκαταβλητέο φόρο και όχι παρακρατηθέντα.1 point
-
Πολύ ωραία, σας ευχαριστώ και πάλι! Όσο μεγαλώνουμε, και όσο τροποποιούνται τα έντυπα και οι συνθήκες απασχόλησης, αποκτούμε όσοι ψάχνουμε, όλο και μεγαλύτερη εικόνα του αντικειμένου των λογιστών, που ίσως κάποια στιγμή μακροπρόθεσμα να πρέπει να σκεφτούμε να ασχοληθούμε μη ερασιτεχνικά με νέο Κ.Α.Δ. !1 point
-
Αυτό αναφέρεται μόνο στις δηλώσεις "για τις οποίες δεν έχει περαιωθεί η διαδικασία εξόφλησης του ενιαίου ειδικού προστίμου του ν.4014/2011 ή του ν.4178/2013 ή του παρόντος", κι όχι σε όλες τις δηλώσεις, ισχύει δηλαδή μόνο για αυτές που έχουν πάρει οριστική υπαγωγή με την εξοφληση του 30% του προστίμου. Δυστυχώς οι περισσότεροι συμβολαιογράφοι πλέον ζητάνε να έχουν ανέβει όλα τα δικαιολογητικά για όλες τις δηλώσεις, ακόμα και τις πλήρως εξοφλημένες, που φυσικά είναι άλλο ένα δικό τους αυθαίρετο συμπέρασμα.1 point
-
Στνάδελφοι πώς πιστοποιούμαστε? Μπορεί να δώσει κάποιος link το site. Υποτίθεται ότι βρίσκεται σε λειτουργία. Να κατεβάσουμε το εγχειρίδιο τουλάχιστον. Επίσης: Σε συζήτηση με διαφόρους συμβολαιογράφους σχετικά με το θέμα της ημερομηνίας του τοπογραφικού ενημερώνω ότι δεν μου καίγεται καρφί για την εγκύκλιο της συντονιστικής τους και προτιμώ να εμπιστευτώ την ερμηνεία της ΕΚΧΑ, που μιλάει καθαρά για ημερομηνόα σύνταξης τοπογραφικού. Και μάλιστα αναφέρω και το κλασσικό παράδειγμα, να έχει φύγει στην Αμερική ο μηχανικός, στον άλλο κόσμο (γλίτωσε ο άνθρωπος) ή να βγήκε στη σύνταξη...1 point
-
Ναι έχεις δίκιο. Sorry Δες την ΠΟΛ.1122/2016 "[...] 4. Ο φορολογούμενος, φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα, υποχρεούται να ενημερώνει εγγράφως τη Φορολογική Διοίκηση εντός τριάντα (30) ημερών για μεταβολές στην επωνυμία, το διακριτικό τίτλο, τη διεύθυνση κατοικίας ή τη διεύθυνση των επαγγελματικών εγκαταστάσεων, την έδρα, το αντικείμενο της δραστηριότητας, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς και τις λοιπές πληροφορίες που παρασχέθηκαν κατά το χρόνο της εγγραφής. [...]"1 point
-
Καλησπέρα. Σε υπόγειο χώρο οικοδομής υπάρχουν 5 θέσεις υποχρεωτικής στάθμευσης. Εχουμε τα εξής: 1. Μεταφορά της 1 θέσης στάθμευσης στο χώρο λεβητοστασίου (εχει μετακινηθεί και το λεβητοστάσιο με τη σειρά του σε άλλη θέση, οχι σε διάδρομο κίνησης ή στην θέση σταθμευσης) 2. Εχει αλλάξει το ύψος υπογείου από 2.85 σε 3.20 (έχει υπερυψωθεί και η στάθμη θεμελιωσης κατά 0.65 αλλα παραμένει υπόγειο <1.50 από τελική διαμόρφωση που δεν υπήρχε στην Ο.Α.) -Σύμφωνα με το άρθρο 100-παρ.8, μπορει να δηλωθει ως διαφορετική χωροθέτηση των υποχρεωτικά προβλεπόμενων Χ.Σ.? -Θέλει και συναίνεση >51%? -Η υπερβαση ύψους δηλώνεται με αναλυτικό? (περιμετρικά σκυρόδεμα+το μπάζωμα? Ευχαριστώ.1 point
-
ak2, Κάθε Ο.Ι αναφέρεται σε συγκεκριμένο οικόπεδο κατά θέση του και μέγεθος του και με συγκεκριμένο ποσοστό ιδιοκτησίας. Έτσι π.χ, κατά το ΠΑΡΑΡΤ. Α΄ στην περίπτωση που ισχύει για το οικόπεδο : "δεν είναι άρτιο και οικοδομήσιμο παρά τα αντιθέτως αναφερόμενα στην σχετική άδεια", τότε θεωρείται "χωρίς οικοδομική άδεια" (1β=2) αυτή και όλες οι λοιπές Ο.Ι !!!1 point
-
Μα θα σπάσω το κεφάλι μου, αφού δεν μετράει στη δόμηση γιατί να το πάω έτσι; Ειναι λάθος να του βάλω Υπέρβαση Δομησης... Μήπως πάει αναλυτικό ; Σας έχει ξανατύχει ;-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-