Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      7.406


  2. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      9.002


  3. miltos

    miltos

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      2.712


  4. XRYSIA

    XRYSIA

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      7


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/12/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X6.3

    85.872 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5167/24 (ΦΕΚ 207Α/20.12.2024) Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Προσθήκες N.5015/23 (ΦΕΚ 20Α/02.02.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  2. Σε λίγες μέρες λήγει η προθεσμία για ΔΩΡΕΑΝ εξετάσεις πιστοποίησης Εκτιμητών απο το ("σπιτι" μας) ΤΕΕ Φορέας Πιστοποίησης Προσώπων. https://web.tee.gr/eidisis/exetaseis-gia-tin-pistopoiisi-ektimiton/ 1. στελνετε αιτηση : https://web.tee.gr/wp-content/uploads/FMP0401Α_e2-1.pdf 2. στέλνετε εντυπο αυτο-αξιολογησηςhttps://web.tee.gr/wp-content/uploads/F_MP04_02_e2-1.pdf 3. και στέλνετε και σκαναρισμένες ΑΠΥ - Τιμολόγια 3ετους εμπειρίας ολα μαζι εδω >> Πληροφορίες: Τμήμα Τυποποίησης ΤΕΕ, τηλ.: 210-3291513, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: [email protected] ΣΗΜΕΙΩΣΗ: προς το παρόν το Ε.ΣΥ.Δ. (εδω και 2 χρονια...) "καθυστερει" (αναιτιολογητα και σκανδαλωδώς) να δώσει ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΣΗ στο φορέα μας, τον ΤΕΕΦΠΠ, για Πιστοποιηση Εκτιμητών, την οποία έχει λάβει απο πολλών ετών η... peoplecert... Οποτε, προς το παρόν, η πιστοποίηση ΤΕΕΦΠΠ δε μας εγγράφει στο Μητρώο Εκτιμητών... Όμως πρέπει, νομιζω, να στηρίξουμε ΤΕΕΦΠΠ και όχι ιδιώτες πχ peoplecert που ερχονται και μας εξετάζουν και απονέμουν κι ολας "επαγγελματικα δικαιωματα"... Στο κλίμα αυτό έγινε και το σεμινάριο Εκτιμητών απο το Σύλλογο Πολ.Μηχ. προσφάτως. Θα ανεβάσουν το υλικό στη σελίδα τους.
    1 point
  3. Φαίνεται λοιπόν ότι το πιστόνι δεν κόλλησε. Κόλλησε όμως κανονικότατα το κουζινέτο της μπιέλας, και μάλιστα άκρως εντυπωσιακά. Μετά ήρθε η αστοχία. Πρώτα έσπασε η βίδα προς την σπασμένη μεριά, όταν το έμβολο ήταν κάπου κοντά στο ΑΝΣ. Στην συνέχεια, το κάτω τμήμα της μπιέλας λειτούργησε σαν μοχλός, κι έσπασε και η δεύτερη βίδα. Όταν ο στρόφαλος ξαναγύρισε στο ΑΝΣ βρήκε την μπιέλα στο 1/3 περίπου της διαδρομής και την κοπάνησε στο τοίχωμα του στροφαλοθαλάμου. Ο στροφαλοθάλαμος τρύπησε και το άκρο της μπιέλας στράβωσε προς τα μέσα. Προφανώς τα χτυπήματα συνεχίστηκαν μέχρι να σταματήσει η μηχανή. Το κόλλημα των κουζινέτων και η αυξημένη ένταση λόγω τριβής και λόγω θερμικής διαστολής έσπασε την βίδα. Δεν βλέπω λόγο να κατηγορήσουμε την κόπωση. Οι βίδες υψηλής αντοχής σπάνε με αυτόν τον τρόπο ακόμη και έναντι μονότονης φόρτισης. Το πρόβλημα ξεκίνησε από ανεπαρκή λίπανση ή από σκουπιδάκια που έφτασαν στο έδρανο με το λάδι. Από την στιγμή που καταστρέφεται το φιλμ λαδιού, είναι υπόθεση δευτερολέπτων (πάντως όχι λεπτών) η πλήρης καταστροφή του εδράνου. Εδώ το κουζινέτο κόλλησε κυριολεκτικά στον στροφαλοφόρο, και πρόλαβε να κάνει αρκετές περιστροφές μαζί του μέχρι να σπάσει η μπιέλα. Το ψάξιμο μάλλον πρέπει να συνεχιστεί στα υπόλοιπα κουζινέτα, στα λάδια και στο φίλτρο λαδιού...
    1 point
  4. Τέλος, εδώ φαίνεται αδρά ότι ο πρώτος κοχλίας αστόχησε από κόπωση. Θα ακολουθήσει καλύτερη φωτογραφία
    1 point
  5. Η αύξηση είναι (2,50-1,60)/1.60=56,25%>25% και συγχρόνως πλάτος μεγαλύτερο των 2,0 μ. Σύμφωνα με το νόμο και τη σχετική απόφαση απαιτείται ΜΣΕ. Ερώτηση: Μήπως δεν έχεις εξώστη αλλά βεράντα σε εσοχή; Αν είχες κάποια φωτογραφία όψης θα βοηθούσε.
    1 point
  6. Αν κατάλαβα καλά, η ερώτηση αφορά σε συνένωση κατακόρυφης ιδιοκτησίας (ενός οικοπέδου) με όμορο ανεξάρτητο οικόπεδο. Η απάντηση είναι ΟΧΙ, δεδομένου ότι οι κατακόρυφες ιδιοκτησίες αποτελούν αναπόσπαστα τμήματα του οικοπέδου στο οποίο ανήκουν. Η ανωτέρω συνένωση μπορεί να επιτευχθεί μόνο μετά από κατάργηση των κατακορύφων και κατάτμηση του ενιαίου οικοπέδου. Όμως σε αυτή την περίπτωση , ίσως προκύψει θέμα αρτιότητας.
    1 point
  7. Ναι από τον τεχνικό. Υποθέτω ότι η θραύση έγινε κατά το κατέβασμα γιατί μόνο έτσι θα αναπτύσσονταν δυνάμεις κατά τέτοιο τρόπο ώστε να υπάρχει θραύση στο σημείο που μας έδειξες. Από ότι έχω δει και διαβάσει συμφωνώ με τον AlexisPap, ελλιπής λίπανση και (ίσως) κολλημένο έμβολο. Αυτό δεν είναι ποτέ καλό.
    1 point
  8. Δυστυχώς δεν βλέπω φως χωρίς οικοδομησιμότητα..
    1 point
  9. η απαίτηση για υποσταθμό γίνεται σε νέες οικοδομές , δεν έχω ακούσει περίπτωση για υφιστάμενα. επίσης αν θυμάμαι καλά στον όγκο δεν υπολογίζεται το υπόγειο
    1 point
  10. καλησπέρα, και χρόνια πολλά. @maritaΒασικά κινείσαι στην λογική να εξηγείς γιατί κάθε αυθαιρεσία ταιριάζει ή όχι με τους μορφολογικούς περιορισμούς της περιοχής κυρίως, και αν είναι κάτι εξεζητημένο, μπορεί να χρειαστεί να τεκμηριώσεις γιατί κάτι που επιτρέπεται μεν, δεν ταιριάζει τοπικά με το περιβάλλον του. Συνήθως όμως αντιγράφουν τους γύρω τους οι πιο πολλοί, οπότε το πιθανότερο είναι να ελέγξεις τους περιορισμούς από τα ΦΕΚ του οικισμού. @desptsoukΜορφολογικά ελέγχεις ένα κτίριο, από τις όψεις κυρίως, τον όγκο/μέγεθος/κλίμακα και την θέση του στον ιστό/οικόπεδο. Το εσωτερικό του κτιρίου δεν κρίνεται με αυτά τα κριτήρια και εφόσον η επιτροπή κρίνει μόνο με αυτά τα κριτήρια, δεν έχει αρμοδιότητα στο εσωτερικό του κτιρίου. Πας χωρίς διαδικασία επιτροπής σε τέτοια περίπτωση
    1 point
  11. Αυτό το φόρουμ δεν είναι ευαγές ίδρυμα, αλλά χώρος επικοινωνίας και αλληλοβοήθειας. Στο πλαίσιο αυτό ασχοληθήκαμε και με το δικό σου θέμα Προσπαθήσαμε, ακολουθώντας την ισχύουσα νομοθεσία και την οδό της λογικής, να σου υποδείξουμε το πώς θα κινηθείς. Αν δεν μπορείς να αντιληφθείς τις βασικές αρχές της επικοινωνίας, δεν φταίμε Καληνύχτα...
    1 point
  12. Φίλε ενημέρωσε μας αν θέλεις για την πορεία των γεγονότων. Εγώ όμως μια χάρη θα ήθελα. Κάποιες φωτογραφίες, εξωτερικές εσωτερικές ό,τι μπορείς. Το γέλιο είναι κάτι που λείπει από την ζωή μας και είναι απαραίτητο. Προφανώς και δεν αναφέρομαι σε εσένα αλλά στο τί ταρζανιά να έχει κάνει άραγε ο τυπάς.Εάν έχει καταφέρει να εκμεταλλεύεται οικονομικά πάρκινγκ που από αλλού τους βάζει και αλλού τους κατευθύνει μιλάμε για περίπτωση catch me if you can.. respect
    1 point
  13. Όταν έκανα δήλωση σαν ωφελούμενη δεν επέλεξα "μελέτες" (από κεκτημένη ταχύτητα μη χάσω την προτεραιότητα) . Όμως από τη στιγμή που έχω εξωτερική θερμομόνωση χρειάζεται. Πήρα τηλ. στο 213.1513.780, -781 και μου είπαν ότι 1ον) δεν μπορεί να επιδοτηθεί επιπλέον ποσό από αυτό που μου χορηγήθηκε και 2ον) για να γίνει αποδεκτή η παρέμβαση της θερμομόνωσης πρέπει να ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ και την σχετική Ε.Ε.Μ.Κ. ασχέτως αν δεν έχω δηλώσει στην αίτησή μου μελέτες. Ελπίζω να βοήθησα!
    1 point
  14. Το ρυμοτομούμενο κτίσμα εξαίρεση από κατεδάφιση εφόσον (κι αν) το νόμιμα υφιστάμενο κτίσμα (δηλαδή το υπόλοιπο που δεν ρυμοτομείται) εξαρτάται στατικά από αυτό… Έστω δυο κολόνες του κτιρίου είναι στο ρυμοτομούμενο μπορείς να το πας με αυτό… (με κάθε επιφύλαξη κι αν θυμάμαι καλά πας με τον 1512/85 και παλαια περνούσε κι από νομαρχιακή επιτροπή ΣΓΟΠ)
    1 point
  15. Ν 4258/14 ΦΕΚ 94Α Όταν υπάρχει δικαστική αντιδικία μεταξύ ιδιοκτήτη κτιρίου και μηχανικού επιβλέποντα για την καταβολή της αμοιβής αυτού, μετά από αίτημα του ενδιαφερομένου και ορισμό ελεγκτή δόμησης κατά τις διατάξεις του ν. 4030/2011 εκδίδεται πόρισμα για το σύννομο της κατασκευής σύμφωνα με την άδεια και η αρμόδια ΥΔΟΜ οφείλει να προσχωρήσει στη θεώρηση της άδειας δόμησης προσωρινά για ένα έτος προκειμένου να συνδεθεί με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας. Η παρούσα διαδικασία επαναλαμβάνεται κάθε έτος μέχρι την έκδοση τελεσίδικης απόφασης από το αρμόδιο δικαστήριο και την καταβολή της αμοιβής επίβλεψης σύμφωνα με το νόμο για την τελική θεώρηση της άδειας σύμφωνα με τις ειδικότερες διατάξεις.
    1 point
  16. Μονος σου νομιζω ταλαιπωρεισαι...Δεν σε πιεσε κανεις
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.