Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.981


  2. maneni

    maneni

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.675


  3. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.963


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      9.056


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 15/10/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. Δηλαδή τι γίνεται; Νοστάλγησαν εκείνα τα παρανοϊκά ποσά που έφταναν εισφορές 3.000 το εξάμηνο και ένας Θεός ξέρει πως πληρώθηκαν όλα αυτά τα χρόνια μέσα στην απόλυτη ύφεση και ανεργία του κλάδου; Από εκείνες τις κλάσεις του ΤΣΜΕΔΕ που μάλιστα με τον μνημονιακό νόμο του 2011 αυξήθηκαν αντί να μειωθούν (η απόλυτη παράνοια). Άντε και φτιάχνουν τις κλάσεις, τι ακριβώς θα αλλάξει για τον μέσο μηχανικό; Άντε και βρίσκονται με το ζόρι χρήματα και πληρώνονται (αν αυξηθούν οι εισφορές) θα εγγυηθούν συντάξεις προ κρίσης εποχής ή θα πάμε πάλι σε συντάξεις χαρτζιλίκια για να γεμίζουμε τα ταμεία για ένα ακόμα "πλιάτσικο" ( βλ. ανακεφαλαιοποιήσεις σε άπατο πηγάδι ---τις μετοχές της αττικής που εξαερώθηκαν)
    2 points
  2. Απ' όσο ξέρω, μέχρι σήμερα όχι, τίποτα δεν είναι οριστικό (είτε ως κλάσεις είτε όχι, απλά ότι με πάρα πολύ μεγάλη πιθανότητα θα αποσυνδεθεί από το εισόδημα --αν και δεν έχει κριθεί αντισυνταγματική η σύνδεση αυτή). Όταν θα βγει ως νομοσχέδιο (έχουν πει μέχρι τέλος χρόνου) τότε μόνο θα μπορέσουμε να συζητήσουμε με πραγματικά δεδομένα τι αποτέλεσμα θα έχουμε. Με μια αναζήτηση στο διαδίκτυο υπάρχουν διάφορες εκδοχές ... με δύο κλάσεις και μία επιπλέον προαιρετική .... με κλάσεις γενικότερα ... χωρίς να καθορίζεται αν σίγουρα η επιλογή της κλάσης θα είναι του ασφαλισμένου ... όπως επίσης χωρίς να δίνονται ακόμη στοιχεία για τον τρόπο καθορισμού των κλάσεων ... και του αποτελέσματός της ... Προσωπικά θα περιμένω το νομοσχέδιο ... καθότι τώρα είναι η περίοδος που για το θέμα αυτό ... ρίχνουν διάφορα στο φιλοθεάμων κοινό...
    2 points
  3. Μέχρι τώρα όλο παράπονα και αναθεματισμούς ακούγαμε για τον κατρούγκαλο. Λες και όλοι έχουν κέρδη από 20000 και πάνω. Τώρα ξανακούμε για κλάσεις πάλι. Εγώ θυμάμαι ότι με το παλιό σύστημα θα πλήρωνα τώρα περί τα 9000 το χρόνο. Δεν θέλω να σκέφτομαι ούτε στο ελάχιστο ότι θα ξαναπάμε σε παρόμοιο σύστημα. Αλλοιώς θα είναι σειρά μου να βρίσω (και όχι μονο......).
    2 points
  4. δεν μπορεί να δημιουργήσει 2 κτίρια καθώς δεν προβλέπεται 1 ΠΕΑ για 2 διαφορετικά κτίρια. Δημιουργεί 2 ζώνες στο ίδιο κτίριο. Ωστόσο ισχύει ότι σε κάθε ζώνη μπορείς να ορίσεις διφορετική χρήση. Να συμφωνήσουμε όλοι ότι προβλέπεται (σαν επιλογή) να εκδώσεις 1 ΠΕΑ για κάθε κτιριακή μονάδα. Οπότε εδώ μπορούμε να εκδώσουμε 2 ΠΕΑ. Τώρα για την έκδοση 1 ΠΕΑ σε κτίριο με μεικτές χρήσεις έχουμε (ΤΟΤΤΕ 20701-1, παρ 2,1): "Όταν ένα κτήριο είναι μεικτής χρήσης, δηλαδή διαθέτει περισσότερα από ένα τμήματα που ανήκουν σε διαφορετικές βασικές κατηγορίες κύριας χρήσης (σύμφωνα με την παράγραφο 1.5), τότε κάθε τμήμα από αυτά εξετάζεται μεμονωμένα και αντίστοιχα, εκδίδεται πιστοποιητικό ενεργειακής απόδοσης για κάθε βασική κατηγορία κύριας χρήσης του κτηρίου ξεχωριστά."
    2 points
  5. https://www.aegeanews.gr/news/en-dodekaniso/293475/paremvasi-tee-dodekanisou-sto-ypen-gia-paratasi-prothesmias-anartisis-dikaiologitikon-kai-schedion-tou-n-4178-2013/
    1 point
  6. οι πρό του 1993 ασφαλισμένοι του τσμεδε πλήρωναν φυσιολογικές εισφορές για το ύψος της σύνταξης που θα έπαιρναν στο τέλος, οι μετά του 93 πλήρωναν υπερβολικά υψηλές. με τον νόμο κατρούγκαλου αναλογικά πληρώνεις πολλά για την σύνταξη που θα έπαιρνες. Μπορεί να ήταν χαμηλές οι εισφορές αλλά για 1000 ευρώ σύνταξη ήταν στην ουσία πολύ υψηλές. Μέχρι στιγμής το μόνο σύστημα που έχουμε δει τι συντάξεις έδινε είναι το σύστημα για τους προ του 93, όλα τα άλλα ήταν λόγια στον αέρα.
    1 point
  7. Αναμονή, δε νομίζω να σε αργήσουν πολύ ακόμα.
    1 point
  8. Το λεβητοστάσιο αναφέρεται στην Π.ΣΟ.Ι ως κοινόχρηστος χώρος, οπότε θα κάνεις ξεχωριστή δήλωση για όλες τις αυθαιρεσίες που υπάρχουν σε κοινόχρηστους χώρους κτιρίου και οικοπέδου.
    1 point
  9. Καλά οι "γλωσσοπλάστες" όπως θέλουν θα το παρουσιάσουν. Βασικό για πολλούς από εμάς είναι να μην πάμε σε εκείνα τα πέτρινα χρόνια των υπέρογκων εισφορών του ΤΣΜΕΔΕ. Αυτό έχουμε στο νου μας και γι αυτό ανησυχούμε.
    1 point
  10. @Pavlos33 θα έχει την δυνατότητα να επιλέγει την κλάση ανάλογα με τις οικονομικές του δυνατότητες. υποθέσεις κάνουμε γιατί όπως λέει και ο @georgegaleos θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε το νέο ασφαλιστικό,
    1 point
  11. Πέστε τα βρε συνάδελφοι......
    1 point
  12. δεν υπάρχει καμιά περίπτωση ακύρωσης δηλώσεων λόγω μη έγκαιρης ανάρτησης των δικαιολογητικών Αρκεί να σκεφτείς ότι όλοι οι νόμοι αυθαιρέτων σου επέτρεπαν να "κλείσεις" τη δήλωση, να δώσεις τη βεβαίωση μεταβίβασης και να προχωρήσει η σύνταξη συμβολαίων. Αν λοιπόν οι δηλώσεις ακυρώνονταν (όπως φοβάσαι) θα έπρεπε να ανακληθούν και συμβόλαια μεταβίβασης. Πράγμα αδύνατο. Όσο για την υποβολή των δικαιολογητικών μέχρι την 3-11-19 των δηλώσεων του Ν 4178/13 ισχύει ότι αν τυχόν δεν τα υποβάλλεις μέχρι τότε - ο ιδιοκτήτης υποχρεούται να την μεταφέρει στον 4495/17 (με πιθανή συνέπεια να σε κυνηγάει !)
    1 point
  13. Το διάβασα αλλά εσύ δεν διάβασες αυτό που σε είπα. Αντι για εσένα το διάβασε ο Παύλος και σου το παρέθεσε...
    1 point
  14. Σε περίπτωση καταγγελίας όμως στην πολεοδομία να περιμένεις κ δική του αντίδραση. Είσαι σίγουρος ότι το δικό σου διαμέρισμα είναι καθαρό από αυθαιρεσίες? Σε τέτοιες περιπτώσεις την πληρώνουν όλοι οι ένοικοι της πολυκατοικίας. Κλείσιμο ημιυπαίθριων, ηλιακοί στην ταράτσα, καμινάδες, σκέπαστρα κ πολλά άλλα είναι αυθαιρεσίες που μπορεί να εντοπιστούν.
    1 point
  15. ομως, εχεις προσκομισει στην συμβολαιογραφο, βεβαιωση τακτοποίησης αλλαγης χρησης απο αποθηκη σε κυριας χρησης. αρα απαιτειται ΠΕΑ Για να εξαιρεθεί την υποχρέωσης έκδοσης μια αποθήκη θα πρέπει να πληρούνται όλα τα παρακάτω: Ο χώρος θα πρέπει να είναι χαρακτηρισμένος στην άδεια σαν αποθήκη. Στην κάτοψη της πολεοδομίας να αναγράφεται η χρήση αποθήκη Οι τίτλοι ιδιοκτησίας του ακινήτου να γράφουν αποθήκη Δεν θα πρέπει να έχει γίνει αλλαγή χρήσης στο ακίνητο από αποθήκη σε χώρο κυρίας χρήσης Αν πληρούνται όλα τα παραπάνω δεν απαιτείται η έκδοση ΠΕΑ στον συγκεκριμένο χώρο. πηγή: BUILDINGCERT
    1 point
  16. Επειδή : 1. Δεν υπάρχει χρήση : "κατάστημα και κατοικία" μαζί. 2. Δεν μπορεί να διαιρεθεί σε ζώνες γιατί δεν μπορεί να ισχυρισθεί κανείς ότι η μία χρήση είναι συμπληρωματική ή αναγκαία για την λειτουργία της άλλης, όπως πχ χώροι γραφείων σε κλινική. Το ακίνητο θα είναι ή κατάστημα ή κατοικία και εν προκειμένω κατοικία. 3. Υπάρχει εσωτερική επικοινωνία μεταξύ των δύο, άρα αποκλείω τα δύο ΠΕΑ. 4. Το ακίνητο θα ενοικιασθεί σαν ένας ενιαίος χώρος με χρήση κατοικία. Γι' αυτό και με βάση τις παρ 2.1., 2.3 και 3.2 της ΤΟΤΕΕ-1/2017, θα πρότεινα την έκδοση ενός ΠΕΑ με 1 ζώνη (κατοικία), όπως θα είναι δηλαδή και στην πραγματικότητα.
    1 point
  17. Επίσης να συμπληρώσω τώρα που ξαναδιάβασα την αρχική ερώτηση βλέπω ότι ο ιδιοκτήτης θέλει να το μισθώσει σαν κατοικία. Αν η χρήση του παλιού καταστήματος είναι τώρα κατοικία τότε δεν μιλάμε πλέον για 2 χρήσεις. Βγαίνει κανονικά ένα ΠΕΑ σαν κατοικία. Εννοώ δεν μας πειράζει που από έξω φαίνεται μαγαζί. Έτσι όπως το περιγράφεις μάλλον παλιότερα υπήρχε το μαγαζί κ πλέον αποφάσισε να το κάνει κατοικία κ το ένωσε με την διπλανή κατοικία. Εμείς καταγράφουμε τη χρήση που βλέπουμε.
    1 point
  18. Σωστός @maneni (+1) Και για να γίνει κατανοητό απο όλους μας, η συνέχεια της προηγούμενης παραγράφου (2.1) που παραθέτει ο @maneni έχει ως εξής : Για παράδειγμα, σε κτήριο κατοικιών με ισόγειο κατάστημα θα πρέπει να εξετασθούν ξεχωριστά το κατάστημα και το τμήμα με τις κατοικίες. Θα πρέπει δηλαδή να εκδοθούν κατ' ελάχιστον δύο Π.Ε.Α., ένα για το κατάστημα και ένα για τις κατοικίες, (είτε σε μεμονωμένες πιστοποιήσεις οριζόντιων ιδιοκτησιών είτε σε κοινή πιστοποίηση ολόκληρου του κτηρίου, σύμφωνα με τον ν. 4122/2013 για την Ενεργειακή Απόδοση Κτιρίων).
    1 point
  19. Μήνυση για κακοποίηση της Ελληνικής γλώσσας . Άνθρωποι που υποτίθεται ότι μας κυβερνούν , δεν μπορούν να συντάξουν κείμενο δέκα σειρών!!
    1 point
  20. ένα ακόμη δείγμα ακραίου λαϊκισμού από αμόρφωτους που (δυστυχώς) μας εκπροσωπούν στη βουλή πολύ σημασία δώσαμε στα ζωντόβολα ...
    1 point
  21. Ναι, δεν υπάρχει περιορισμός εκτός από διατάξεις που παραπέμπουν στη σύγκριση με μεγέθη Ο.Α όπως για παράδειγμα αυτό που αναφέρει για αποκλίσεις μήκους πλευρών περιγράμματος κτιρίου και επιφάνειας έως και 5%.
    1 point
  22. Καλημέρα, α) Πρώτα θα τοποθετούσα τα υποστυλώματα και τις δοκούς μου. Έπειτα θα παρήγαγα τους ορόφους. Εκεί που έχω τοίχωμα στο 0, θα άλλαζα τις παραμέτρους της δοκού σε τοίχωμα υπογείου. Θα παρήγαγα τη θεμελίωση (πχ εσχάρα). Θα επαλήθευα πως το FESPA αυτόματα έχει μετατρέψει τη πεδιλοδοκό κάτω από το τοίχωμα σε πεδιλοδοκός/τοίχωμα υπογείου. Θα τροποποιούσα τα ύψη όπου έπρεπε. β) Το τοίχωμα όμως θα ενώνεται με τη δοκό της ανωδομής παράλληλα σε αυτό (εφόσον υπάρχει). Το FESPA όμως δεν μπορεί να ορίσει ταυτόχρονα δοκό-τοίχωμα υπογείου (πχ πάχους 250mm) και δοκό-γενικό μέλος (πχ 350mm) γιατί θα βρίσκονται στο ίδιο σημείο. Βάση του manual, οι δοκοί που περνάνε μέσα από τα τοιχώματα είναι δεσμικές, δηλαδή έχουν πολύ μεγάλη καμπτική και στρεπτική ροπή αδράνειας και χρησιμεύουν για την ακριβή προσομοίωση της σύνδεσης τοιχωμάτων ανωδομής με τις δοκούς - δεν διαστασιολογούνται. "Λογικά" η διαδικασία που ανέφερα παραπάνω είναι παρόμοια με την τοποθέτηση τοιχώματος και δεσμικής δοκού που να περνάει μέσα απ' το τοίχωμα. Όμως αυτή η δοκός θα μπορεί να έχει διαφορετικό πάχος και να επαληθευτεί η ύπαρξή της στο 3D μοντέλο. (δες το 3D μοντέλο με τα τοιχώματα στο μήνυμα παραπάνω) Επομένως, καλό θα ήταν να τοποθετήσεις ξεχωριστά το επιπλέον ίδιο βάρος της δοκού επάνω απ' το τοίχωμα αν δεν βάλεις δεσμική δοκό-γενικό μέλος. Τέλος, δες στο manual του FESPA (pdf) cl. 4.1.2.4 που περιγράφει τα τοιχώματα υπογείου. Αφού πέρασα λίγη ώρα με ένα demo που έχω, κατάλαβα πως είναι πολύ καλύτερα τώρα που χρησιμοποιώ άλλο λογισμικό και στήνω το μοντέλο μου από το 0 και έχω τον απόλυτο έλεγχο στο τι κάνω και κυρίως βλέπω όλα τα μέλη. Επίσης, στο FESPA είναι δύσκολο να διαβαστούν τα διαγράμματα και το 3D μοντέλο καλό θα ήταν να γίνει πιο εύχρηστο... Ελπίζω να βοήθησα.
    1 point
  23. Κάποια στιγμή (παλιά) είχα και εγώ τον "Εθνικός Όψεως" αυτόν που είχαμε όλοι ανοίξει ως μηχανικοί, αλλά η τράπεζα από μόνη πριν κάποια χρόνια (7-8 χρόνια μπορεί να είναι και περισσότερα) τον μετέτρεψε σε "Τρεχούμενος Επαγγελματικός Plus". (ο οποίος απ' ότι είδα δεν έχει τέτοιες χρεώσεις τήρησης του λογαριασμού). Τότε είχα ρωτήσει και στην Τράπεζα και στο ΤΕΕ αν υπάρχει πρόβλημα και μου είπαν ότι δεν υπάρχει θέμα. Μάλιστα συνάδελφοι μηχανικοί έχουν αυτόν τον λογαριασμό (όπως δηλαδή τον μετέτρεψε η ίδια η τράπεζα) και δεν έχουν κάποιο θέμα, όπως κι εγώ δεν είδα να μου δημιουργείται κάποιο θέμα. Μάλιστα είχαν στείλει και επιστολή με το παρακάτω αλλά δεν την έχω κρατήσει απλά είχα κρατήσει το κείμενο που έγραφε και μάλιστα αφορούσε μόνο δικαιούχους φυσικά πρόσωπα (και όχι Ν.Π.): "Ο υφιστάμενος στην Τράπεζά μας λογαριασμός σας, στον οποίο κατατίθενται οι αμοιβές μελέτης και επίβλεψης, έχει μετατραπεί σε τρεχούμενο της μορφής "Επαγγελματικός Plus", με τον οποίο σας παρέχεται μια σειρά από προνόμια και ειδικές εξυπηρετήσεις." Επικοινώνησε με την τράπεζα μήπως τον αλλάξεις ή τον κλείσεις και ανοίξεις αυτόν τον "Τρεχούμενο Επαγγελματικό Plus"
    1 point
  24. Ήρθε SMS απο την Εθνική που λέει: Μήπως τα παραπάνω είναι κατά παράβαση της σύμβασης που έχει η τράπεζα με το ΤΕΕ; Θεωρητικά είμαστε υποχρεωμένοι να διατηρούμε όψεως μηχανικού στην ΕΤΕ για να πληρώνονται οι εντολές πληρωμής μέσω του συστήματος αμοιβών. Ωραίο χαράτσι!
    1 point
  25. Σχετική πλειοψηφία είναι εκείνη, που αναδεικνύει την υποψηφιότητα, που συγκέντρωσε το μεγαλύτερο ποσοστό από όλες τις άλλες, χωρίς να κερδίσει όμως το ήμισυ πλέον ενός των ψηφισάντων μελών. Αυτό συμβαίνει, όταν οι ψηφοφόροι δύνανται να διαλέξουν μεταξύ τριών τουλάχιστον επιλογών, από τις οποίες καμιά δεν ξεπέρασε τις μισές ψήφους. Τυπικά παραδείγματα είναι οι εκλογές (προεδρικές, βουλευτικές, αυτοδιοικητικές, σωματειακές κ.τ.λ.) Απόλυτος πλειοψηφία: Απόλυτος πλειοψηφία επί των παρόντων μελών, είναι εκείνη που συμπληρώνει το ήμισυ πλέον ενός των μελών, που ήσαν παρόντες στη ψηφοφορία. Επομένως, ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός ψήφων δεν είναι σταθερός, αλλά κυμαινόμενος και εξαρτώμενος από την αποχή των μελών. Συχνά, για να θεωρηθεί έγκυρο το αποτέλεσμα μιας ψηφοφορίας, τίθεται ένας ελάχιστος αριθμός παρόντων μελών (απαρτία), κάτω από το οποίο δεν διεξάγεται η διαδικασία ψηφοφορίας. Επομένως, σε αυτή τη περίπτωση, ο απαιτούμενος αριθμός ψήφων είναι κάτω φραγμένος. Στο Ελληνικό Σύνταγμα προβλέπεται σαν κάτω φράγμα το ένα τέταρτο του συνόλου των Ελλήνων βουλευτών (75/300). Απόλυτος πλειοψηφία επί του συνόλου των μελών απαιτείται σε σημαντικές περιπτώσεις, όπου, σε αντίθεση με την επί των παρόντων πλειοψηφία, απαιτείται το ήμισυ πλέον ενός του όλου αριθμού των μελών. Και σε αυτή την περίπτωση, ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός ψήφων είναι σταθερά ορισμένος, ανεξαρτήτως του ποσοστού αποχής των μελών. Ιδιάζουσα πλειοψηφία ή Ενισχυμένη πλειοψηφία απαιτείται σε εξαιρετικά σημαντικές περιπτώσεις, όπου απαιτούνται πολύ περισσότερες από τις μισές ψήφους των βουλευτών, ή εκλογέων. Σε αυτή την περίπτωση, ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός ψήφων είναι σταθερά ορισμένος, ανεξαρτήτως του ποσοστού αποχής των μελών. Στο Ελληνικό Σύνταγμα προβλέπονται περιπτώσεις ενισχυμένης πλειοψηφίας των τριών πέμπτων (3/5=60%) ή των δύο τρίτων (2/3=66,7%) των ψήφων του όλου αριθμού των βουλευτών. Ομοφωνία είναι μια ιδιαίτερη υποπερίπτωση της ιδιάζουσας πλειοψηφίας, στην οποία απαιτείται το σύνολο (το 100%) των μελών να συμφωνήσει σε μια απόφαση. Αν ένα ή περισσότερα μέλη διαφοροποιηθούν από τα υπόλοιπα, λέγεται, ότι ασκούν το δικαίωμα της αρνησικυρίας (βέτο - veto). Διπλή πλειοψηφία προβλέπεται από ορισμένα όργανα, τα οποία συγκροτούνται σε δύο ανεξάρτητα εκλογικά σώματα, τα οποία οφείλουν να υπερψηφίσουν αμφότερα μια πρόταση, ώστε να ισχύσει τελικά. Κάθε σώμα ενδέχεται να έχει διαφορετικό κριτήριο πλειοψηφίας, όπως αυτά που παρουσιάστηκαν παραπάνω. Για ολα τα υπολοιπα που ανεφερες, έκανα εξ αρχής ρητή παραπομπή στο αρθρο 127 με βαση το οποιο εξειδικευονται οι περαιτερω ενεργειες για όσα ειχε ρωτησει ο GeorgiosPap
    1 point
  26. Δύσκολη πολύ περίπτωση... Το πρόβλημα είναι εδώ, κατά πόσο επαγγελματίες συναδέλφους θα συναντήσεις. Εξηγούμαι: κάποιος συνάδελφος, μπορεί να φάει 2 ημέρες αποτύπωσης, ομόρων, ήδη περιφραγμένων και κυρίως αγροτικών δρόμων που είναι μέσα στη πλάκα που ανήκει το γεωτεμάχιο, αλλά ΚΑΙ όσους άλλους αγροτικούς δρόμους μπορείς περισσότερους. Εφόσον έχεις πολλούς αγροτικούς δρόμους αποτυπωμένους, θα σχεδιάσεις τη διανομή (κι ας μην έχεις ορόσημα) εστω αυθαίρετα. Θα κολλήσεις τη διανομή που σχεδίασες, έτσι ώστε να κάθετε οσο το δυνατόν καλυτερα με τους περισσότερους δρόμους που εχεις ηδη αποτυπώσει. Φυσικα θα ελεγξεις τυχόν γεωτεμάχια που εχουν περιφραχθεί, που τυχαινει να'ναι αποθήκες, σπίτια αν υπάρχουν κτλ. Να ξέρεις, πως αυτή ειναι η άποψη μου. Δεν λειτουργούν όλοι οι συνάδελφοι έτσι. Αυτό λέγεται προσαρμογή. Αλλος συνάδελφος, δε κάνει τόση δουλειά. Αλλος κάνει μια ψηφιοποίηση στο περίπου τα ορόσημα απο το χάρτη και οριοθετεί. Επίσης, να ξέρεις πως σε τέτοιες περιπτώσεις θα συναντήσεις αντιδράσεις. Διότι εάν σε μια περιοχή δεν δραστηριοποιείται τοπογράφος (λογω ελλειψης στοιχείων, ή όποιος δουλευει εκεί τα μπαλαμουτιάζει) αλλαγές που έρχονται, δεν πολυαρέσουν στους αγρότες. Πάντως και απο προσωπική περίπτωση παρόμοια στο γραφείο, έχουμε κερδίσει διαμάχη σε δικαστήριο, παρουσιάζοντας το τρόπο αυτό εργασίας μας. Διότι όταν ο Χ,Ψ δεί πως το ένα γραφέιο αποτύπωσε 10 αγροτικές οδούς και 200 σημεία λεπτομερειών και το άλλο γραφείο το 1/10 το συμπερασμα βγαίνει εύκολα. Μια σημαντική λεπτομέρεια ομως. Η παραπανω δουλεια Δ Ε Ν πληρώνεται. Θα πληρωθείς για ένα κανονικό τοπογραφικό, απλώς θα'σαι σίγουρη για τη δουλειά σου και θα έχεις αρχείο για να κάνεις ευκολότερα τις επόμενες δουλειές που θα προκύψουν εκεί. Θελω να πω, πως η δουλειά, θα πληρωθεί με το καιρό... Ποτέ δε χάνεις αν έχεις ένα αρχείο μεγάλο μιας περιοχής. Ας ακούσουμε και τους υπόλοιπους συναδέλφους όμως.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.