Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/11/2019 σε όλες τις περιοχές
-
Ρίξε μια ματιά στον ν.4412/2016, άρθρο 155 και άρθρο 156, προτελευταίο εδάφιο της παραγρ. 12 points
-
Ο μηχανικός σου τι λέει ? Τον ρώτησες ? Δηλαδή πληρώνεις έναν άνθρωπο να μελετήσει και να επιβλέψει το σπίτι σου και έρχεσαι και ρωτάς σε ενα φόρουμ να πάρεις ανώντυμες απαντήσεις ? Οσον αφορά στην μόνωση, έχεις μελέτη ενεργειακής απόδοσης που λέει τι μόνωση πρεπει να επιλέξεις....2 points
-
Δηλαδή, κατά την αρμόδια διεύθυνση ΠΕΧΩ, στην πρασιά δεν επιτρέπονται βεράντες, αρχιτεκτονικές ή λειτουργικές προεξοχές κλπ. γιατί επίσης δεν τα βλέπω στο σχετικό εδάφιο ... Οι ράμπες όμως δεν προβλέπονται ούτε στο αντίστοιχο εδάφιο που περιγράφει κατασκευές εντός Δ. Επομένως κατά την ΠΕΧΩ : μπαλκόνια μόνο σε υποχώρηση (αν δεν φτάνει το οικόπεδο βρίσκεις άλλο) και ράμπες μόνο σε προαιρετικά αφιέμενο ακάλυπτο (υπάρχουν και ελικόπτερα που μεταφέρουν και αυτοκίνητα). Είναι προφανές ότι κάποιος είναι ο αδύναμος κρίκος ... Επίσης είναι προφανές ότι κάποιοι εκμεταλλεύονται την απουσία εσωτερικού ελέγχου των υπηρεσιών. Το κίνητρό τους αφήνεται στην κρίση σας ...2 points
-
Χαίρετε Σπύρο, Στο 2ο είναι ιδιοκτησιακό το ζήτημα. Στην περίπτωση που υπάρχει σύσταση οριζοντίου δεν μπορείς να συνδέσεις ένα ρολόι σε δυο ξεχωριστές οριζόντιες ιδιοκτησίες. Στο 1ο θα πρέπει να πάρεις προσφορές από Αρχιτέκτονες ή άλλους συνάδελφους μηχανικούς με δυνατότητα υπογραφής αρχιτεκτονικών για να επιλέξεις έναν συνεργάτη. Θα χρειαστεί να παράσχεις την κάτοψη της οικοδομικής άδειας και την αποτύπωσης της υφιστάμενης κατάστασης. ΥΓ: Πσ χρν γλτνς αν δν γρφς τ φνντ;2 points
-
τωρα, ποιά μυγα σε τσιμπησε εσένα και διαμαρτύρεσαι μετα απο 5 χρονια??2 points
-
Συνάδελφε θα σου πρότεινα, μετά από κάποιες εμπειρίες σε διάφορα δημ. έργα, να μην προχωρήσεις σε εργασίες πριν την έγκριση ΑΠΕ ή πριν την τεχνική έκθεση που αναφέρεται στο άρθρο 155 του 4412/2016. Καλό είναι πάντα να εξασφαλίζεις την πληρωμή σου σύμφωνα με την νομοθεσία για να μην βρεθείς εκτεθειμένος.1 point
-
1 point
-
και εδώ https://www.michanikos-online.gr/πρόταση-βελτίωσης-της-λειτουργίας-πο/ μια σχετική πρόταση για την λειτουργία των ΥΔΟΜ και του χάους των ερμηνειών όλων των σχετικών πολεοδομικών νομοθεσιών υ.γ άσχετα αν αποτελεί αριστερή πρόταση για δεξιά κυβέρνηση1 point
-
Δεν ξέρω, ίσως να έχει λυθεί το θέμα με την βεβαίωση... Για το ρολόι πάλι το θέμα είναι της ΔΕΔΗΕ. Δεν το γνωρίζω...1 point
-
Κανονική άδεια δόμησης για να τοποθετήσεις τροχόσπιτο???? Πλάκα κάνουν. Τα τροχόσπιτα είναι στην δικαιοδοσία του Υπουργείου Μεταφορών και όχι του ΥΠΕΚΑ (ή πως λέγεται τώρα...) Βέβαια ο κτιριοδομικός λέει Άρα αν μπορεί να ρυμουλκηθεί δεν είναι δομικό έργο... Και αμέσως παρακάτω λέει : Πιάσε το αυγό και κούρευτο.... Βέβαια ο ΝΟΚ λέει μόνο το πρώτο σκέλος!!!! Δείτε και την απόφαση ΣτΕ 1876/2016 Εγώ τελικά έχω καταλήξει πως η απλή απόθεση container δεν θέλει ΟΑ αλλά θέλει όταν χρησιμοποιείται σαν αποθηκευτικός ή άλλος χώρος1 point
-
κατι δεν λενε σωστα ρυμουλκουμενο τροχοσπιτο επι τροχων ειναι τροχοσπιτο - όχημα - μετακινουμενο Αρα εξαιρειται εκτος εάν ειναι επι βασεων ή εχει συνδεση με βοθρο. Να αλλαξουν τον καινοφανή "κανονα" που εβαλαν εκει μεσα "Εχω ένα τροχόσπιτο μπορώ να το βάλω στο οικόπεδο μου; Το τροχόσπιτο είναι όχημα που κυκλοφορεί και ρυμουλκείται από Ι.Χ. αυτοκίνητο γι αυτό και μπορεί να τοποθετηθεί σε ένα ιδιόκτητο ακίνητο. Πότε θεωρείται το τροχόσπιτο μόνιμη κατασκευή και κινδυνεύω με πρόστιμο; Είναι αυθαίρετο όταν τοποθετείται πάνω σε τσιμεντένια βάση, συνδέεται με βόθρο και με τα δίκτυα ύδρευσης και ρεύματος. Σε αυτή την περίπτωση θεωρείται μόνιμη εγκατάσταση που χρησιμοποιείται είτε για την παραμονή ανθρώπων ή ζώων, είτε για την εκτέλεση εργασίας ή άσκηση επαγγέλματος, είτε για την αποθήκευση ή τοποθέτηση πραγμάτων/μηχανημάτων και είναι πολεοδομική παράβαση." https://www.taxydromos.gr/Real Estate/253461-ti-prepei-na-gnwrizete-gia-to-troxospito-kai-thn-troxobila.html1 point
-
ΝΑΙ με συνημμένα στην αίτηση προς ΔΕΗ της "βεβαίωσης σύνδεσης με δίκτυα ..." (από το σύστημα αυθαιρέτων) και μιας υπεύθυνης δήλωσης ιδιοκτήτη από https://www.deddie.gr/1 point
-
Σήμερα κατάφερα να βγάλω γραμμή στο ΤΕΕ και προς ενημέρωσή σας σας παραθέτω τι ειπώθηκε προφορικά-τηλεφωνικά: 1. Μπορεί να γίνει μια δήλωση για όλες τις Ο.Ι., διαφορετικών ιδιοκτητών, αρκεί να μην είναι κατηγορία 1 (γνωστό) 2. Μπορεί να γίνει μια δήλωση για τμήμα οικοδομής (πολλές Ο.Ι.) ΙΔΙΟΥ ιδιοκτήτη αρκεί να μην είναι κατηγορία 1 3. ΔΕΝ μπορεί να γίνει μια δήλωση για τμήμα οικοδομής (πολλές Ο.Ι.) ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ιδιοκτητών1 point
-
Μάλλον έχει δει πολλά στην οικοδομή από το σινάφι μας.... Λυπάμαι που το λέω αλλά είναι η πικρή αλήθεια....1 point
-
Πάρε φίλε μου και ένα έγγραφο σχετικό με το θέμα σου . H παράγραφος 7.γ του άρθρου 17 του ΝΟΚ οσο αναφορά τις ραμπες είναι ακριβώς ίδια με την παράγραφο 2.δ του ΓΟΚ. Υπάρχει λοιπόν το έγγραφο 61516/87. ............................................................................................................................................................................................................................................................................... ΓΟΚ 85 - ΑΡΘΡΟ-17. Κατασκευές στους ακάλυπτους χώρους 2. Στους ακάλυπτους χώρους του οικοπέδου επιτρέπονται και οι εξής κατασκευές: ………………………. δ) Σκάλες ή κεκλιμένα επίπεδα (ράμπες) καθόδου από τους ακάλυπτους χώρους του οικοπέδου προς τους υπόγειους χώρους. ΝΟΚ - ΑΡΘΡΟΝ-17 Κατασκευές και φυτεύσεις στους ακάλυπτους χώρους και περιφράξεις 2β. Τα προκήπια είναι υποχρεωτικοί ακάλυπτοι. 7. Επί των ακάλυπτων χώρων του οικοπέδου και εφόσον καλύπτεται η υποχρέωση για φύτευση, σύμφωνα με την παρ.2, επιτρέπονται οι παρακάτω κατασκευές: ………………………. γ) Σκάλες ή κεκλιμένα επίπεδα (ράμπες) καθόδου προς τους υπόγειους χώρους ή μηχανικά μέσα κάλυψης υψομετρικών διαφορών για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία ή εμποδιζόμενων ατόμων. .......................................................................................................................................................................................................................................................................... Εγγρ-61516/2045/2-10-87 Εγγρ-61516/2045/87 Ράμπα - Αίθριο - Απόληξη ανελκυστήρα Σας διαβιβάζουμε αντίγραφο της από 1-10-87 αίτησης του κ. Τ.Γ. και σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα. 1. Σύμφωνα με την παρ.2δ του Αρθ-17 του Ν-1577/85 επιτρέπεται στους ακάλυπτους χώρους (πρασιά) του οικοπέδου η κατασκευή ράμπας καθόδου προς τους υπόγειους χώρους. Η εμφαινόμενη δε στα σχέδια ράμπα δεν αντίκειται σε πολεοδομικές διατάξεις. 2. Το αίθριο είναι, σύμφωνα με την παρ.34 του Αρθ-2 του Ν-1577/85, μη στεγασμένο τμήμα του οικοπέδου και δεν επιτρέπεται η στέγασή του με οποιαδήποτε κατασκευή και 3. Κάτω από το μέγιστο ύψος της οικοδομικής και πάνω από το ύψος του κτιρίου επιτρέπεται η απόληξη φρέατος ανελκυστήρος, σύμφωνα με την παρ.2 Αρθ-16 του ΓΟΚ/85 και της Εγκ-12/86 .1 point
-
1 point
-
Η πρασια ειναι υποχρεωτικος ακαλυπτος και επιτρεπονται οι ραμπες πεζων και οχηματων απο τις παραγραφους 3 και 7 του αρθρου 17 .Επισης δεν αποτελουν αφετηρια μετρησης υψων.Το να το εγραφε ξανα στην παραγραφο 8 θα ηταν πλεονασμος. Υπαρχει βεβαια και η αλλη λυση.Να κατεβαζουμε τα αυτοκινητα στο υπογειο με γερανο, στα οικοπεδα με πρασια ,για να γινει το χατηρι του φωστηρα που τον εβαλαν σε αυτη τη θεση.1 point
-
επικαλείς κι εσύ την διαμόρφωση στάθμης +- που σου επιτρέπει ο νόμος.... και κάνε διαμόρφωση του ακαλύπτου σου στην πρασιά χωρίς να το ονομάσεις ράμπα.... Συνοπτικά δεν κάνεις κατασκευή αλλά διαμόρφωση στάθμης .... απλό1 point
-
Παλαιότερα επί γοκ/85 είχε υπάρξει η εξής οδηγία : οι ράμπες στην πρασιά δεν επιτρεπόταν να έχουν κλίση πάνω από 6 % , όσο ακριβώς ήταν και οι ράμπες για ΑΜΕΑ . Προφανώς κάτι ανάλογο θα θέλουν να κάνουν εδώ , αλλά έτσι αχρηστεύονται τα οικόπεδα των 200-300 τμ που είναι στις μεζονετουπόλεις , ως προς τα υπόγεια γκαράζ .1 point
-
Το μοντέλο σου το βλέπω γενικά προβληματικό, κατά τη γνώμη μου. 1. Η δοκός Δ17 εδράζεται στο ένα άκρο της στη Δ19, η οποία με τη σειρά της εδράζεται στη Δ18 που είναι πρόβολος? 2. Η δοκός Δ5 ξεκινά με διαστάσεις 40/50, το καμπύλο τμήμα είναι 25/50 και καταλήγει πάλι με διαστάσεις 40/50? Τη θεώρησες συνεχή δοκό? Δεν νομίζω ότι είναι. Πως την προσομοίωσες στο μοντέλο σου? Ουσιαστικά εγώ θεωρώ ότι τα ευθύγραμμα τμήματα των δοκών λειτουργούν ως πρόβολοι και τα καμπύλα τμήματα στηρίζονται(?) και μεταβιβάζουν σημειακά φορτία στην άκρη των προβόλων 3. Πιστεύω ότι δεν αρκεί το πλάτος του Κ6(30 εκ) για να αγκυρωθεί ο οπλισμός του Δ5 4. Οι δοκοί Δ22 και Δ24 εδράζονται έκκεντρα στο κυκλικό υποστύλωμα Κ2.1 point
-
Καλημέρα συνάδελφοι Χτες είχα μια συνομιλία με υπεύθυνο υπάλληλο ΤΕΕ στο e adeies και το θέμα διαχωρισμού διαμερισμάτων σε νέα ανεξάρτητα συζητήθηκε ενδελεχώς για την περίπτωση μου και σας το επισυνάπτω γραπτώς. Εmail εκ μέρους μου προς το [email protected] Η ερώτησή μου αφορά τα απαραίτητα έγγραφα που πρέπει να καταθέσω για διαχωρισμό ισόγειας κατοικίας σε 3 ανεξάρτητα διαμερίσματα. Η πιο βασική ερώτηση : Χρειάζεται άδεια μικρής κλίμακας ή άδεια δόμησης (Κατηγορία 3) ; (Έχουν δημοσιευτεί εγκύκλιοι και αποφάσεις από το 2017 έως σήμερα και ομολογώ πως δεν έχω καταλάβει αν υπερισχύουν του νόμου 4495/17.) Περιγραφή εργασίας : Πρόκειται για μονοκατοικία με ισόγειο και α' όροφο. Η ιδιοκτήτρια του ισογείου επιθυμεί να χωρίσει το ισόγειο σε 3 ανεξάρτητα διαμερίσματα. Υπάρχει εξωτερική πρόσβαση από την αυλή και για τα 3. Το κάθε διαμέρισμα θα διαθέτει λουτρό και κουζίνα, οπότε θα μεταβληθούν οι Η/Μ μελέτες. Το ακίνητο αφορά άδεια του '59. Σε περίπτωση που υπάγομαι στο άρθρο 29 παρ. 2 του 4495/17 και απαιτείται Άδεια Μικρής Κλίμακας : Σχετικά με απαιτούμενες μελέτες : 1) Μελέτες Η/Μ εγκαταστάσεων (θεωρώ πως απαιτείται καθώς μεταβάλλονται οι εγκαταστάσεις) 2) Μελέτες Υδραυλικών εγκαταστάσεων και Αποχετεύσεων ( η τοπική ΥΔΟΜ με συμβούλεψε ότι δεν απαιτείται νέα μελέτη ύδρευσης-αποχέτευσης, καθώς αφορά ισόγειο. Ισχύει αυτό ή θα χρειαστώ και αυτές τις μελέτες ;) 3) Μελέτη Ενεργητικής Πυροπροστασίας (απαιτείται ; ) 4) Υπεύθυνη Δήλωση Μηχανικού ότι θα προβεί σε άμεση ενημέρωση φακέλου ( η τοπική ΥΔΟΜ με συμβούλεψε ότι από τη στιγμή που η άδεια του '59 δεν απαιτούσε την αντίστοιχη μελέτη Η/Μ δεν χρειάζεται να ενημερωθεί ο φάκελος. Ωστόσο το ισόγειο θα παραμείνει να φαίνεται στο φάκελο ως ενιαία κατοικία ; Μήπως εν τέλει χρειάζεται ενημέρωση φακέλου ; ) Σχετικά με ηλεκτροδότηση των 3 νέων διαμερισμάτων : Ποια έγγραφα κατατίθενται για την ηλεκτροδότησή τους ; Κατόψεις και Έντυπο ΕΕΜΚ ; Σφραγίζονται με κάποιο τρόπο από επίσημη αρχή τα σχέδια ; *για τα υπόλοιπα έγγραφα που ζητά δεν έχω ερωτήματα για αυτό δεν τα αναφέρω Σε περίπτωση που υπάγομαι στο άρθρο 36 του 4495/17 στην Κατηγορία 3 και απαιτείται Άδεια Δόμησης με προέγκριση; Aπάντηση (τηλεφωνική) από ΤΕΕ/τμήμα e adeies Σύμφωνα με την απόφαση της ΔΑΟΚΑ (10/6/2019) ο διαχωρισμός διαμερισμάτων γίνεται νομίμως με ΕΕΜΚ. Πολλοί συνάδελφοι για να είναι καλυμμένοι ανεβάζουν στα λοιπά έγγραφα και την απόφαση. Σχετικά με τις απαιτούμενες μελέτες οι απόψεις διίστανται. Αν στην άδεια δεν απαιτούνταν μελέτη ύδρευσης-αποχέτευσης και ειδικά στην περίπτωσή μου που αφορούσε ισόγεια κατοικία , ορισμένοι συνάδελφοι δεν την καταθέτουν. Ωστόσο τόσο κατε με όσο και κατά τον συνάδελφο του ΤΕΕ που μίλησα, μια σημερινή άδεια πρέπει να ανταποκρίνεται στις σημερινές απαιτήσεις οπότε, θεωρεί σωστό να γίνει και η μελέτη ύδρευσης αποχέτευσης. Τώρα όσο αφορά τη μελέτη ενεργητικής πυροπροστασίας λογικά δεν χρειάζεται αλλά καλό είναι να απευθυνθεί ο μηχανικός στην τοπική πυροσβεστική υπηρεσία. Παθητική θα χρειαστεί όμως. Σχετικά με την ενημέρωση φακέλου , μου είπε ότι ενημέρωση πρέπει να γίνει για τα αρχιτεκτονικά σίγουρα. Οι απόψεις διίστανται, πάλι, για τα ΗΜ σε μία παλιά άδεια που δεν τα απαιτούσε κατά το έτος έκδοσής της, άρα γιατί να κατατεθούν. Η άποψη του ΤΕΕ (στην οποία συμφωνώ) είναι αφού θα γίνουν για την ΕΕΜΚ γιατί να μην κατατεθούν και στο φάκελο της αναθεώρησης ; Σχετικά με ηλεκτροδότηση των 3 νέων διαμερισμάτων , υπάρχει ένα θέμα. Πολλές ΥΔΟΜ δεν δέχονται να σφραγίσουν το έντυπο της ΕΕΜΚ και τις κατόψεις, επειδή δεν εχει ελεγχει η έκδοση της από εκείνους.Στο πλαίσιο αυτό σε αναγκάζουν να εκδόσεις αδεια δόμησης για κατηγορία 3. Αρα σαν συμβουλή το ΤΕΕ λεει να ρωτησεις πρωτα την ΥΔΟΜ αν θα δεχτει να στο σφραγίσει και μόνο τοτε να προχωρησεις σε ΕΕΜΚ. Το θέμα είνα οτι δεν υπαρχει καποιο ΦΕΚ που μπορεί η ΥΔΟΜ να αρνηθεί ή να δεχτει να σφραγίσει αδεια μικρης κλιμακας. Οπότε ενας ασφαλής τρόπος για να μην εκτεθεί και ο μηχανικός ειναι να πρωτοκολλήσει το αίτημα του και λαβει γραπτή απάντηση. Σε περίπτωση που εν τελει προχωρήσεις σε αδεια δόμησης στα δικαιολογητικά σχεδια προστίθενται διαγραμμα δόμησης και τοπογραφικό. Ο λόγος που οι μηχανικοί και οι ιδιοκτήτες προσπαθούν να το αποφύγουν (περαν του εξτρα κόστους) είναι γιατι με το διάγραμμα δόμησης προδίδεις τυχον αυθαιρεσίες των άλλων οροφων που στη ΕΕΜΚ δεν σε αφορουν.1 point
-
Μπορείς να κάνεις υπαγωγή στον 4495 επιλέγοντας "προς έκδοση έγκρισης κατεδάφισης", πληρώνεις μόνο το παράβολο και μετά εκδίδεις έγκριση κατεδάφισης.1 point
-
1 point
-
Αν και πολύ αργοπορημένα, θα ήθελα να παρατηρήσω κάτι σχετικά με το σχήμα της τομής. Πρέπει να προσέχουμε τα ύψη της διέλευσης και να τα μετράμε κάθετα προς τη ράμπα και όχι κατακόρυφα όπως φαίνεται στο σκαρίφημα. Διότι για παράδειγμα σε μια ράμπα με κλίση 25% (μέγιστη δυνατή για γκαράζ με λίγα αυτοκίνητα) εάν έχω κατακόρυφο ύψος κάτω από το δομικό στοιχείο 1.90μ, στην ουσία η απόσταση της ακμής του δομικού στοιχείου από το επίπεδο της ράμπας είναι μόνο 1.84μ. Αν τώρα βάλουμε και κάσες και μηχανισμούς και τα αλατοπίπερα της γκαραζόπορτας, καταλήγουμε να θέλουμε 2.00μ καθαρά, πάντα μετρούμενα κάθετα στο επίπεδο της ράμπας, για να μπορεί να μπει ακόμα και ένα LandCruiser (ύψος ~1.85μ) χωρίς να κινδυνεύει να γίνει κάμπριο1 point
-
Ορίστε οι απαντήσεις σου : 1.Τα χρήματα που έχεις πληρώσει ως τώρα ΔΕΝ χάνονται, αλλά θα αξιοποιηθούν σε κάτι που λέγεται διαδοχική ασφάλιση, δηλαδή με λίγα λόγια, αν πας να ασφαλιστείς σε κάποιον άλλο ασφαλιστικό φορέα, θα μετρήσουν ΚΑΙ τα όσα έχεις δώσει στο ΤΣΜΕΔΕ και τα όσα έχεις δώσει σε κάποιον άλλο ασφαλιστικό φορέα πηγές : οι δικηγόροι μου 2.Σου ήρθε σε πρώτη φάση ένα χαρτάκι που έλεγε ότι πρέπει να πληρώσεις ως το τέλος του Ιουνίου του 2013. ΟΜΩΣ το ΤΕΕ έχει κινήσει διαδικασίες στο Συμβούλιο της Επικρατείας για να ανατραπούν οι αυξήσεις που είχαν ψηφιστεί για τις ασφαλιστικές μας εισφορές. Αυτό έχει οδηγήσει στα εξής : 2.1.το ΤΣΜΕΔΕ ανακάλεσε τα χαρτάκια που είχε στείλει στους μηχανικούς, ώσπου να αποφασίσει το Συμβούλιο της Επικρατείας 2.2.η προθεσμία πληρωμής προφανώς και ΔΕΝ ισχύει, αφού τα χαρτάκια ανακλήθηκαν 2.3.θα περιμένεις να σου έρθει νέο χαρτάκι για το Α' εξάμηνο του 2013 πηγές : το site του ΤΕΕ // άνθρωποι του ΤΕΕ με τους οποίους μίλησα // έχει βουίξει ο τόπος 3.Για να διαγραφείς από το ΤΕΕ και το ΤΣΜΕΔΕ δεν είναι απαραίτητο να έχεις ξοφλήσει τις ασφαλιστικές εισφορές που χρωστάς πηγές : έχω ρωτήσει στο ΤΣΜΕΔΕ και το ΤΕΕ // μου το έχουν πει άλλοι που έχουν διαγραφεί Δεν γνωρίζω για αναδρομική διαγραφή. Ειδικά για το θέμα της αναδρομικής διαγραφής δεν έχω στοιχεία. Έχω δει στα πρακτικά του ΤΕΕ την περίπτωση μίας κυρίας η οποία έχει κάνει αναδρομική διαγραφή. Θα βρεις το όνομά της στη σελίδα 18 εδώ : http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%924%CE%A3646%CE%A8842-%CE%9E%CE%98%CE%A5 Γενικά όσοι διαγράφονται δεν διαγράφονται αναδρομικά αλλά από την ημέρα που κάνουν τη λεγόμενη "διαγραφή από την Περιφέρεια". Δεν γνωρίζω πώς αυτή η κυρία πέτυχε αναδρομική διαγραφή. .......................................................................................... Θα σε παρακαλούσα να μην με ευχαριστήσεις για τις απαντήσεις και να μην γράψεις κάτι άσχετο κάτω από αυτό που θα γράψω, ώστε να φαίνεται αυτό που θα γράψω. Ο λόγος που σου το ζητάω αυτό είναι επειδή πλέον το να διαγραφείς είναι εύκολο, αλλά δεν έχουμε απαντήσεις ως προς το αν είναι εφικτό να επανεγγραφείς. Και, όπως καταλαβαίνεις, όλοι όσοι θέλουμε να διαγραφούμε, επιθυμούμε να έχουμε τη δυνατότητα να επανεγγραφούμε, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ίσως να μην την ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ τελικά. Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι άλλο, στείλε μου προσωπικό μήνυμα. έχω διαβάσει όλο το thread και έχω ψάξει γενικά το θέμα, και θα σε βοηθήσω ................................................................................................................................................... και συνεχίζω πάνω στο θέμα της Επανεγγραφής : 1.Έχει κάποιος γνώση από έγκυρες πηγές πάνω στο ζήτημα του αν είναι εφικτό / δυνατό να επανεγγραφείς ? 2.Γνωρίζει κάποιος με βεβαιότητα για την περίπτωση κάποιου μηχανικού που να είχε διαγραφεί και να επανεγγράφηκε ? όποιος γνωρίζει κάτι πάνω σε αυτά τα θέματα, παρακαλώ να βοηθήσει ............................................................................................. Για όποιον νομίζει ότι η "ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ" σημαίνει ΕΠΑΝΕΓΓΡΑΦΗ Να σημειώσω ότι έχω βρει το τηλέφωνο ενός από αυτούς που είχαν κάνει "ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ", ο οποίος μου είπε ότι : Είχε κάνει αρχικά αίτηση για να διαγραφεί Στο ενδιάμεσο άλλαξε γνώμη Έκανε νέα αίτηση, την "ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ", ώστε να μην τον διαγράψουν τελικά Η αίτηση ανάκλησης της διαγραφής του έγινε δεκτή, οπότε για αυτό το άτομο δεν έγινε ποτέ διαγραφή ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ : 1.Η "ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ" δεν έχει σχέση με την επανεγγραφή κάποιου στο ΤΕΕ 2.Η "ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ" είναι απλώς μία αίτηση που κάνει κάποιος για να ζητήσει να μη γίνει δεκτή η "ΑΙΤΗΣΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ" που είχε κάνει αρχικά1 point
-
Το Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής δεν εγκρίνει βάσει νομοθεσίας ΝΟΚ. Υπάρχει υπάρχει λίστα με συγκεκριμένα θέματα που ελέγχονται και τίποτα παραπέρα.-1 points
-
Λυπαμαι πατα πολυ κυριοι πιυ απαντατε περι νομου!! Σας παρακολουθω και εχω να σας πω ενα ειστε ασχετοι!! Ο ανθρωπος ρωτησε πως πρεπει να κινηθει η αλλιως τι να κανει;; και σεις απαντατε με το νομο;; εσεις λοιοπον σας πληροφορω οτι ειστε οι πρωτοι στην παρανομια!! Το περιεχόμενο της δημοσίευσής σου είναι προσβλητικό για όλους μας. Λαμβάνεις ποινή αποκλεισμού. Pavlos33-3 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-