Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.312


  2. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.999


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      9.056


  4. maneni

    maneni

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.675


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 21/11/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. https://www.b2green.gr/el/post/75065/afthaireta-katatethike-i-tropologia-gia-tin-paratasi-kai-tin-ilektroniki-taftotita-to-plires-keimeno [απόσπασμα] Για να διευκολυνθεί η έκδοση ηλεκτρονικής ταυτότητας για όσο το δυνατόν περισσότερες ιδιοκτησίες (διαμερίσματα, γραφεία κ.ο.κ), η ρύθμιση καθιερώνει και την ηλεκτρονική ταυτότητα για αυτοτελείς διηρημένες ιδιοκτησίες. εδιτ εχει και αλλες ενδιαφερουσες διαταξεις πχ για υπογεια ξενοδοχειων...για την Βουλιαγμενη και για τις καλυβες των ψαραδων του Εβρου, δινει ξανα δυο χρονια παραταση κλπ Θα δουμε πώς θα ψηφισθει στο τελος...
    3 points
  2. Ωραία. Τον ενημερώνεις λοιπόν να το φτιάξει εκεί σωστά με δικό του κόστος. Δηλαδή να μη το εγκιβωτίσει μέσα στο κέλυφος. Δεν είναι κάτι το δύσκολο απλά πρέπει να γίνει σωστά και όχι πατκιούτ ξεπέτα να ξεμπερδεύει. Αν δεν το κάνει τον ενημερώνεις ότι θα κάνεις περικοπή στο υπόλοιπο που του χρωστάς γιατί θα βάλεις αλλο συνεργείο να το κάνει και θα έχεις κόστος (κόστος συνεργείου + κόστος χρόνου δικού σου για να το κάνεις κλπ κλπ) Και ναι όποιος κι αν σου είπε δεν πειράζει… δεν θα πέσει κάτω το σπίτι ούτε θα πάθει ζημιά το κέλυφος… αλλά είναι κακότεχνο έως άτεχνο και δεν υπήρχε κανένας μα κανένας λόγος να το κάνει έτσι πέραν του λόγου να ξεμπερδεύει …. (πιθανολογώ ότι αν είχε γενικότερη λογική σαν αυτά θα βρεθούν κι άλλες κακοτεχνίες. Ποτέ δεν πάνε μόνες τους μόνο μία)
    2 points
  3. Version 1.0.0

    582 downloads

    Άτλας με τεχνικά χαρακτηριστικά σε πάρα πολλά είδη ξυλείας - ποικιλίες. Αντοχές, υφές, μηχανικά, ενεργειακά, κλπ
    1 point
  4. Άλλο ζήτημα η κεραία κινητής κι άλλο το μασκάρεμα με ψεύτικη καμινάδα. Κεραία κινητής θέλει ειδική αδειοδότηση Γιατί ρωτάς? Αφορά πελάτη σου ή εσένα?
    1 point
  5. Επίσης αν θέλουν να μεριμνήσουν για την ασφάλεια στους δρόμους ας φροντίσουν για τη σωστή εκπαίδευση και χορήγηση διπλωμάτων, την καλή αστυνόμευση, τη σωστή σήμανση και το εντός προδιαγραφών οδόστρωμμα. Και αφού τα κάνουν αυτά σωστά, τότε ας μας ζητήσουν έλεγχο ΚΤΕΟ ανά εξάμηνο.....
    1 point
  6. Τα αυτονόητα παραλείπονται, κοινή λογική (αν και σε αυτή τη χώρα την έχουμε χάσει). Υπάρχει κάποια νομοθεσία ή απαίτηση που να επιβάλλει σε διπλωματούχους να έχουν προυπηρεσία? Παράλογο είναι ότι σου φαίνεται παράλογο να θέλει ο μηχανικός να κάνει κάτι που δεν έχει ξανακάνει (*), αλλά δεν είναι παράλογο που ο αντίστοιχος με σένα ιδιώτης του το αναθέτει.....
    1 point
  7. ο τρόπος υπολογισμού δεν είναι αυθαίρετος αλλά προκύπτει από τον πίνακα κατανομής δαπανών θέρμανσης ή αν δεν έχουν από το κατααστατικό. Αναφέρθηκε ότι ισχύει το καταστατικό. Αν αυτό ορίζει σε κλειστό διαμέρισμα 50% συμμετοχή στις δαπάνες καυσίμου εγώ θα ζήταγα να γίνει πίνακας βάση των εν ισχύ κανονισμών. Αν έχει γίνει χρήση της διάταξης για αυτονόμηση τότε δεν μας ενδιαφέρει τι λέει το καταστικό.
    1 point
  8. Αν δεν παραβιάζουν σε ποσοστό >40% κάλυψη και δόμηση και σε ποσοστό >20% το ύψος της ΟΑ (συμπεριλαμβανομένων όλων των αυθαιρεσιών του ακινήτου) και ταυτοχρόνως δεν βρίσκονται εντός προκηπίου, έχουν εξαιρεθεί οριστικά της κατεδάφισης και επιτρέπεται η μεταβίβαση αυτών. Όταν υπερβαίνουν τα ποσοστά ή είναι εντός προκηπίου, η εξαίρεση από την κατεδάφιση ισχύει για 40 χρόνια και επιτρέπεται η μεταβίβαση αυτών. Για οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση, απαιτείται η υπαγωγή στην Κατηγορία 5 του Ν.4495/17, με πληρωμή παραβόλου 100 ευρώ.
    1 point
  9. Σήμερα κατατέθηκε η τροπολογία για τα αυθαίρετα ωστόσο δεν φαίνεται να υπάρχει πουθενά αναφορά για μονομερή τροποποίηση της σύστασης κλπ κλπ https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bbb19498-1ec8-431f-82e6-023bb91713a9/11136733.pdf
    1 point
  10. Να φανταστώ ότι το ίδιο μη competent θα είσαι και εσύ στις πρώτες σου δουλειές (αν έχεις πάρει ήδη πτυχίο βεβαίως) και οποιαδήποτε ζήτηση συμβουλών από άλλο συνάδελφο, θα θεωρηθεί ανικανότητα, σωστά;
    1 point
  11. 1 point
  12. Γιατι να κολλήσεις ενσημα αν δεν έκανες εργασίες? Ή εκανες εργασίες αυτα τα χρόνια?
    1 point
  13. Λοιπόν, για να εκδόσεις βεβαίωση πρέπει να ελέγγεις το ακίνητο. Προφανώς το έλεγξες και βρήκες ότι η μόνη αυθαιρεσία είναι ο χώρος που εντάχθηκε στον Ν3843/10 Δεν υπάρχει λόγος να το επανεντάξεις στον Ν4495 εκτός αν δεν έχει αποπληρώσει το πρόστιμο και θέλεις να κάνεις συμψηφισμό. Όμως υπάρχει και η παράγραφος του Ν4495, που λέει πως αν περάσει από τον Ν4495 ενώ έχει αποπληρώσει το πρόστιμο και ταυτόχρονα δεν έχει ΥΔ>40%, ΥΚ>20% και δεν είναι εντός πρασιάς, εξαιρείται οριστικά από την κατεδάφιση εφόσον πληρώσει παράβολο 100€. (Δεν το έχω κάνει και δεν γνωρίζω την διαδικασία) Αυτό όμως σημαίνει πως είναι κατηγορία 4 και όχι 5 που λες. Όσον αφορά την αμοιβή, δεν υπάρχει νόμιμη/ελάχιστη (όπως θες πες την) αμοιβή για βεβαίωση Ν4495. Ποιο σύστημα σου ΄υπολόγισε αμοιβή για βεβαίωση δεν γνωρίζω....
    1 point
  14. φίλε μου, οπωσδήποτε κάπου κάνεις λάθος,, αφου λες έχει τακτοποιήσει με 3843 ήδη γιατί να ξαναδηλώσει και μάλιστα να το δηλώσεις σαν κατ. 5?
    1 point
  15. Η τακτοποίηση θα είναι με το γράμμα του νόμου. Το θέμα είναι ότι άλλη γνώση έχει ενας νομικός επι του θέματος και μπορεί να ελιχθεί κατά το δοκούν . Θεωρείτε ότι είναι δικά μας χωράφια ο τρόπος σύνταξης του συμβόλαιού ? Έχουμε εμεις καμία δουλειά στην ερμηνεία του νόμου συμβολαιογραφικά ? Σας λεω λοιπόν ότι την ίδια άποψη έχουν και οι συμβολαιογράφοι. Δε θέλουν την βοήθεια μας. Θέλουν απλά την δική τους κάλυψη με τον πιο ανώδυνο τρόπο, αποτέλεσμα αυτού είναι να καθοδηγούν με κάθε μεσω την σύνταξη του κειμένου της τεχνικής έκθεσης όπως τους βολεύει. Οι ρόλοι μας θεωρώ πρέπει να έχουν διακριτά όρια. Κάθε άποψη δεκτή βέβαια.
    1 point
  16. δεν συμφωνώ οτι δουλειά μας είναι να κάνουμε την τακτοποίηση και μετά ας τα βρούνε συμ/φοι-δικηγόροι-υποθηκοφύλακες. Παρέχουμε στον πελάτη ένα ολοκληρωμένο πακέτο διαχείρισης του ακίνητου του με δυνατότητα μεταβίβασης του, με την τακτοποίηση δίνουμε στον πελάτη ένα νόμιμο τίτλο της αυθαιρεσίας και αυτό έχει μια βαρύτητα. Βέβαια στην εποχή που η τακτοποίηση κοστίζει 300€ αυτά είναι ψιλά γράμματα και οι περισσότεροι κοιτάνε να ξεμπερδεύουν γρήγορα και εύκολα. Ο καθένας αποφασίζει τι υπηρεσίες θα προσφέρει στον πελάτη του και ανάλογα τις κοστολογεί...
    1 point
  17. Ανακοίνωση Συλλόγου εξακολουθεί να είναι , για κάτι που έπεται . Και εδώ βλέπουμε γιατι οι συνάδελφοι δεν μοιράζονται την όποια εμπειρία τους με άλλους συναδέλφους. Η ειρωνεία και το όμορφο ύφος περισσεύει στους κύκλους μας , δεν έχω παράπονο.
    1 point
  18. στις 13/11 ειχαμε τις εξης -αντιφατικες- ανακοινωσεις ως προς την διαδικασια της Ηλ. Ταυτοτητας https://tdm.tee.gr/afthaireta-oi-telikes-apofaseis-ypen-me-tee-pomida-•-dipli-ilektroniki-taftotita-prothesmies-prostima/ σοβαρες επιφυλαξεις για την όλη διαδικασια, διατυπώνονται εδω https://www.b2green.gr/el/post/74968/bloko-stis-metavivaseis-akiniton-i-pagida-me-tin-ilektroniki-taftotita-ktirion-i-apantisi-tou-ypen το ΥΠΕΝ απαντησε με ανακoίνωση τα εξης: Η απάντηση του ΥΠΕΝ Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: Σχετικά με σημερινό δημοσίευμα εφημερίδας για τη ρύθμιση του θέματος των αυθαιρέτων και την εφαρμογή της ηλεκτρονικής ταυτότητας κτιρίων διευκρινίζονται τα ακόλουθα: Για τη ρύθμιση των αυθαιρέτων και την ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίων ισχύουν όσα συμφωνήθηκαν ανάμεσα στον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Κωστή Χατζηδάκη, τον πρόεδρο του ΤΕΕ κ. Γιώργο Στασινό και τον πρόεδρο της ΠΟΜΙΔΑ κ. Στράτο Παραδιά και ανακοινώθηκαν στις κοινές δηλώσεις τους την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2019. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο!
    1 point
  19. εδω σελ. 4 library.tee.gr › kma_m1427 › kma_m1427_xrodou1 και θα δεις το αρθρο 12 παρ. 5,6 και 7 του 1337. η απαντηση αφορα τον τοπογραφο33 πιθανον και τον γιαννη αλλα θα θελαμε πιο λεπτομερη περιγραφη του τι υπηρχε τι εγινε και πότε και με ποιες διαταξεις εγινε η παραχωρηση...
    1 point
  20. Δεν κατάλαβα τι θέλεις να πεις… Μιλάω με συνάδερφο Μηχανικό. Ρωτά κόστος κτηριακού έργου… Συνιστώ να το βγάλει με σοβαρο αναλυτικό υπολογισμό ανα έργο, εργασία υλικά κλπ. κλπ. και όχι με απλή στατική μέθοδο γενικής φύσης (τόσο το μέτρο γενικα κλπ.). Τώρα αν θα κάνει τα Χ σχέδια ο ίδιος ή η γιαγιά του ο ίδιος ξέρει…. Δεν είναι ιδιώτης που δεν γνωρίζει τις όποιες δυσκολίες…. Οπότε τα φάουλ και τα πέναλτι δεν αφορούν το παρόν θέμα και δεν σε πιάνω. Αν έχεις κάτι να προτείνεις το λες αν έχεις κάποιο άλλο ερώτημα το λες…. Αυτά άνευ φάουλ.
    1 point
  21. Ο οικισμός κάτω των 2.000 κατοίκων που οριοθετήθηκε με βάση τις διατάξεις ΠΔ/24-4-85 (ΦΕΚ-181/Δ/3-5-85) και τη σχετική απόφαση Νομάρχη, έχει και τμήμα προ 23. Ισχύει η ζώνη των 500 μ από τα περιμετρικά όρια του προ 23 τμήματος του οικισμού και διερευνάται η κατά παρέκκλιση αρτιότητα για γήπεδο με ελάχιστη επιφάνεια 2.000 τμ, εντός της προαναφερθείσας ζώνης, το οποίο προϋφίσταται αποδεδειγμένα (βάσει συμβολαίου) της 24-4-1977, υπό την προϋπόθεση ότι, στην περιοχή του ακινήτου επιτρέπονται οι παρεκκλίσεις της εκτός σχεδίου δόμησης, γηπέδων επιφάνειας μικρότερης των 4.000 τ.μ.
    1 point
  22. Συνάδελφε Didonis, τον ρίχνεις όμως στο κλασικό λάθος που πεφτουν πολλοί Πολ. Μηχ. νομίζω δεν έχει σημασία να συζητήσουμε γιατί τα σχέδια πρέπει να τα κάνει Αρχιτέκτονας. Θες η οργάνωση των χώρων, η λειτουργικότητα, η αρχιτεκτονική σύνθεση. Οι Πολιτικοί Μηχανικοί δεν τα έχουν σπουδάσει αυτά τα πράγματα οπότε πέφτουν έξω. Η γνώση τους επίσης δεν επαρκεί (της πλειοψηφίας έστω, μην σκοτωθώ με όλον τον κόσμο πάλι σήμερα) να κάνουν σύνθεση κατοικίας. Οπότε φάουλ στο ότι θα κάνει κάτι καλύτερο αν ασχοληθεί ο ίδιος, πιστευω ότι κάνεις. Ο καθένας με το αντικείμενο του πρέπει να ασχολείται πιστευω εγώ.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.