Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.981


  2. georgios_m

    georgios_m

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      2.409


  3. sundance

    sundance

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.614


  4. nik

    nik

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      5.314


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 24/11/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. Κάποτε άξιζε, αλλά τότε άξιζε και ο χρόνος περισσότερο.. εξαρτάται από πολλά πράγματα, χρειάζονται κι άλλα δεδομένα για μια τέτοια συζήτηση.
    2 points
  2. Γεια σας καλος σας βρηκα , θα ηθελα αν μπορειτε να με διαφωτισετε σε ενα θεμα που εχω στη Μεση Ταση του εργοστασιου που εργαζομε , το προβλημα μου ειναι οτι καθε φορα που γινετε διακοπη ρευματος απο τη ΔΕΗ ,οταν ξαναδινουν απο τη ΔΕΗ ρευμα οι δικοπτες της Μεσης τασης ανοιγουν , τριπαρουν δηλ , και για να του κλεισω θα πρεπει να κάνω τουλαχιστων καθε φορα 5 -10 προσπάθειες, δηλ ενω πατάω το ΟΝ αυτοματα tripαρουν παλι , μεχρι που καποια στιγμη κλείνουν. Γιατι να συμβενει αυτο? Οι διακοπτες ειναι της shneider SF6 και βγαζουν σαν σφαλμα στο οργανακι Ι¥> δηλ Ι γη μεγαλυτερο.
    1 point
  3. σωστα όσον αφορα το "2", ο "αερας"εχει σχεση με νομιμη αδεια οχι με αυθαιρετα [εκτος εαν εχεις υπολοιπα δομησης και το πας με νομιμοποιηση] Για αυθαιρεσιες στην "ταρατσα" βλεπεις τις αποκλειστικες χρησεις ή το εκ κατασκευης ή το 51% [το οποιο οσονουπω καταργειται] ας περιμενουμε την τελικη διατυπωση στην τροπολογια 90/4, στο αρθρο 1 παρ. 8 που αφορα το 98 παρ. 9 https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=8d13cab2-ec12-49f6-855f-ab060179396f
    1 point
  4. 1. όπως το λες και μια λοιπή παράβαση για υπέρβαση ύψους εφόσον βρίσκεται κάτω από το επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής που ισχύει σήμερα. 2. Την χρειάζεσαι και σ αυτή την περίπτωση καθώς ο κοινόχρηστος χαρακτήρας μιας ταράτσας δεν χάνεται. Δεν την χρειάζεσαι αν ο ιδιοκτήτης δηλώσει αυθαιρεσία εκ κατασκευής βάσει του Α 98.
    1 point
  5. Το προστεγασμα το υπολογιζεις με αναλυτικό.(αν και δεν απαιτείται οικοδομική άδεια, σύμφωνα με το αρθρο 30 του Ν.4495) Για στεγαστρο κατά ΝΟΚ, υπάρχει συμβατικός προϋπολογισμός 'υπόστεγο' στην καρτέλα "περιβάλλον χώρος -διάφορα". Τον πίνακα 2 όμως θα τον συμπληρώσεις με το χέρι ανάλογα με την χρήση του κτιρίου σου.
    1 point
  6. Ωραίες κυψελες AIS (Air Insulated). Schneider να υποθέσω (Merlin Gerin), SM6 24αρι ή 36αρι, πιθανότατα με SF6 CB (circuit breaker). Για περισσότερες πληροφορίες, κοίταξε και στο επίσημο σαιτ της εταιρείας.
    1 point
  7. Ούτε μια απάντηση τόσο καιρό. Κανείς δε γνωρίζει;
    1 point
  8. για να μην αντιδρούν άλλοι μισθωτοί εκτός από σένα σημαίνει ότι η μικρότερη αποδοτικότητά της μισθωτής εργασίας σε λεφτά είναι αποδεκτό τίμημα για τα άλλα πλεονεκτήματα που προσφέρει, όπως πχ αυτό που ανέφερες για τις δεσμεύσεις των εργοδοτών να μην απολύσουν. από την άλλη, ούτε οι ελ/επ κάνουν κάτι περισσότερο από το να γκρινιάζουν γιατί λίγοι είναι αποφασισμένοι να μείνουν ελ/επ για πάντα. η ελπίδα όλων για μια μισθωτή θέση, κατά προτίμηση στο δημόσιο συντηρεί την υπομονή στο "διωγμό" . τροφοδοτείς τώρα εσύ τους σημερινούς για να σε τροφοδοτήσουν αύριο και σένα οι επόμενοι.
    1 point
  9. όσο ζεις μαθαίνεις και όσο ασχολείσαι με κάτι μαθαίνεις. Μπορείς να αναθέσεις σε άλλον την Αρχιτεκτονική μελέτη και σε άλλον την επίβλεψη. Αμοιβές σε καθένα πληρώνεις την εργασία που θα κάνει.
    1 point
  10. Αντιμετωπίζουμε ένα κατ'εξοχήν μακροπρόθεσμο και διαρκές πρόβλημα (για όλες τις χώρες του κόσμου) με εντελώς επιφανειακό τρόπο κάτι που οδηγεί συνεχώς σε λανθασμένα συμπεράσματα. Αν εξετάσουμε την Ευρώπη θα δούμε ότι σε κάθε χώρα ισχύουν διαφορετικά καθεστώτα για τους μη μισθωτούς με πολλές παραλλαγές και αρκετές ομοιότητες. Από τα βόρεια μοντέλα της εισφοράς με βάση το εισόδημα σε ποσοστά που φτάνουν ακόμα και το 32% (Γερμανία 18% υπέρ συντάξεων και 14% υπέρ υγείας) ή και το ξεπερνούν σε ορισμένες σκανδιναβικές χώρες έως τα μοντέλα του Νότου, όπως της Ισπανίας που φαίνεται ότι αντέγραψαν οι ειδικοί του υπουργείου Εργασίας με τις σταθερές κλάσεις ανεξαρτήτως εισοδήματος που ξεκινούν στα 275 ευρώ. Στη Γαλλία εδώ και δύο χρόνια ισχύουν ενδιαφέρουσες παραλλαγές ταυτόχρονα στο φορολογικό και το ασφαλιστικό, αν έχεις ζημιές ή μηδενικά κέρδη πληρώνεις 1000 ευρώ ετησίως για ασφάλεια, υγεία και παροχές ενώ αν έχεις κέρδη μέχρι 40Κ ετησίως 17,75% σύνταξη και 6,5% υγεία. Από εκεί και πάνω η προσαύξηση είναι ελάχιστη της τάξης του 0,6%. Επίσης σου δίνεται η δυνατότητα από την αρχή της χρονιάς να διαλέξεις ένα φιξ ποσό φορολογίας και εισφορών υπό την προϋπόθεση ότι χάνεις το δικαίωμα να περνάς οποιοδήποτε έξοδο στην ατομική σου επιχείρηση. Αυτό είναι και το μοντέλο που κερδίζει έδαφος διαρκώς και το επιλέγουν όλο και περισσότεροι κλάδοι που παρέχουν υπηρεσίες. Σε αρκετές χώρες υπάρχει προφανώς και ανεισφορολόγητο όριο κάτω από το οποίο πληρώνεις μηδενικές εισφορές για τα πάντα. Το πρόβλημα της Ελλάδας ήταν και είναι το γεγονός της κρατικής συνεισφοράς με περισσότερα από 13 δισ ετησίως (απευθείας πληρωμές από τον προϋπολογισμό) και άλλα 10δισ περίπου από έμμεση χρηματοδότηση, ήτοι περίπου το 12% του ΑΕΠ της χώρας μόνο για το συνταξιοδοτικό. Στην Ελλάδα έχουμε μπερδέψει την πρόνοια (βλ. συνταξιούχους ΟΓΑ) με την τριμερή χρηματοδότηση (βλ. ανύπαρκτη για το ΤΣΜΕΔΕ επί 70 χρόνια αλλά υπερπλούσια για ΟΤΕ-ΔΕΗ με 1δισ ετησίως!) και την "βασική σύνταξη" η αλλιώς την εγγύηση του κράτους που ούτως ή άλλως σε όλες τις χώρες της Ευρώπης την πληρώνει το κράτος (βλ. εθνική σύνταξη 384ευρώ με 15ετία). Επειδή τόσο οι πολιτικοί μας όσο και εμείς οι ίδιοι ουδέποτε θελήσαμε να λύσουμε το πρόβλημα παρά μόνο επιμένουμε να λέμε όχι σε οποιαδήποτε μείωση συντάξεων αλλά "φυσική" όπως είπε και ο Τσακαλώτος εξάλειψή τους, αναμένετε μία 15ετία ακόμα με υπέρογκους φόρους και εισφορές και βλέπουμε.
    1 point
  11. Σε αυτό σου έχω απαντήσει όχι, αλλά δεν υπολογίζεται με αναλυτικό. Θα υπολογίζεται βάσει των γενικών διατάξεων μειώνοντας το πρόστιμο κατά 50% έναντι κύριων χώρων.
    1 point
  12. υπάρχουν νομίζω και οι οδηγίες στο manual το ΤΕΕ. Επιγραμματικά, δεν συμπληρώνεις φύλλα καταγραφής (προσοχή σε αυτό, να μην ανοίξεις κανένα Φ.Κ) και "ναι" στην ύπαρξη Ο.Α (αν υπάρχει στο ακίνητο) συμπληρώνοντας τον αριθμό της. Στην περίπτωση κενής γης γράψε "ΑΔΌΜΗΤΟ", Την τεχνική έκθεση (εφόσον δεν είναι βεβαίωση βγαλμένη από τη δήλωση υπαγωγής) και ακόμη θυμάμαι ότι ζητάει και συμφωνηθείσα αμοιβή (την βάζεις και αυτή, ενώ Α/α έργου ΤΕΕ δεν συμπληρώνεις και δεν υπάρχει ούτε και στο παρελθόν υπήρχε, νόμιμη αμοιβή για την έκδοση βεβαίωσης). Προχωράς σε υποβολή και σου βγάζει να επιλέξεις τον τύπο βεβαίωσης που θα εκδοθεί. Σε αυτό προσέχεις ιδιαιτέρως να μην κάνεις λάθος. Στη συνέχεια πας την βεβαίωση σε οριστική και την εκδίδεις.
    1 point
  13. αν λήξει η επιδότηση, που ήταν και ο λόγος της πρόσληψης, το γυρνάς σε μπλοκάκι, που συμφέρει καλύτερα, μέχρι την επόμενη επιδότηση..
    1 point
  14. Η απάντηση έχει δοθεί στην ακριβώς προηγούμενη ανάρτηση αλλά και στις προηγούμενες σελίδες. Θα προσπαθήσω να συνοψίσω τα στοιχεία. - Part 147 : Ένας οργανισμός (συνήθως κάποια πιστοποιημένη σχολή) που παρέχει τα σχετικά μαθήματα αλλά και διοργανώνει τις εξετάσεις. Συνολικά εξετάζονται 17 modules. -Basic Training Certificate Part 66 : Πτυχίο διαφορετικών ειδικοτήτων (κατηγοριών) που λαμβάνεις μετά από εξετάσεις. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Α (Α1,Α2,Α3,Α4) : Μόνο για το βοηθητικό προσωπικό συντήρησης. Το αφήνουμε στην άκρη διότι δεν δίνει και τόσο σημαντικές εργασιακές προοπτικές καθώς αφορά μόνο βοηθητικό τεχνικό προσωπικό, δηλαδή είσαι ο βοηθός εκείνου που θα κάνει την συντήρηση/επισκευή. -Πτυχίο Part 66 κατηγοριών Β ( Β1.1, Β1.2, Β1.3, Β1.4, Β2,Β3) : Εργάζεσαι σε καθήκοντα συντήρησης/επισκευής και πιστοποίησης εκτελεσθέντων εργασιών. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β1.1 : Τεχνικός αεροπλάνων με στροβιλοφόρους κινητήρες. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β1.2 : Τεχνικός αεροπλάνων με εμβολοφόρους κινητήρες. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β1.3 : Τεχνικός ελικοπτέρων με στροβιλοφόρους κινητήρες. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β1.4 : Τεχνικός ελικοπτέρων με εμβολοφόρους κινητήρες. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β2 : Τεχνικός ηλεκτρονικών (avionics) και ηλεκτρολογικών συστημάτων (τα πτυχία Β1.χ πιστοποιούν γνώσεις μόνο επί των πολύ βασικών ηλεκτρολογικών). -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β3 : Τεχνικός μικρών (<2000 kg) εμβολοφόρων αεροπλάνων. -Ανάλογα με την κατηγορία του πτυχίου δίνεις εξετάσεις σε 12 ή 13 modules για τον κάθε τύπο. Για να πάρεις όλα τα πτυχία θα δώσεις και τα 17 modules. -Πληρώνεις παράβολα για κάθε module που θα εξεταστείς. -Δεν έχεις δικαίωμα για απεριόριστες εξετάσεις του στυλ θα δώσω 1-2-3...103 φορές μέχρι να περάσω αρκεί να έχω τα χρήματα για τα παράβολα. Υπάρχει ανώτατο όριο αποτυχιών αλλά και χρονικού διαστήματος ανάμεσα σε αποτυχία και επανεξέταση. -Οι ερωτήσεις που θα εξεταστείς στα modules των κατηγοριών Β είναι από περίπου 25 έως πάνω από 200 ανάλογα το module. Υπάρχουν ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών απαντήσεων αλλά και ερωτήσεις που απαιτούν ανάπτυξη του θέματος. Τα χρονικά όρια είναι πολύ σφικτά. Οι εξετάσεις είναι στα Αγγλικά. -Οι εξετάσεις ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΡΙΣΤΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ και δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΚΟΛΕΣ. -Θεωρητικά μπορείς να διαβάσεις μόνος σου και να πας να δώσεις τις ανάλογες εξετάσεις πληρώνοντας μόνο τα σχετικά παράβολα. Πρακτικά πρέπει να είσαι σούπερ περίπτωση για να τα καταφέρεις. Θα σε καθυστερήσει όμως στην απόκτηση της άδειας (βλέπε παρακάτω). -Με την απόκτηση του πτυχίου ΔΕΝ έχεις και τις σχετικές άδειες. -Για να αποκτήσεις τις ανάλογες άδεις Part66-Bxxxx License πρέπει να έχεις και πρακτική εργασιακή εμπειρία σε οργανισμό/εταιρεία που συντηρεί/επισκευάζει αεροσκάφη και ο οποίος έχει πιστοποίηση Part 145. Τηρείς Log-Book στη διάρκεια της πρακτικής εργασιακής εμπειρίας. -Η εργασιακή εμπειρία είναι γύρω στα 2 χρόνια εάν έχεις αποκτήσει ήδη τα σχετικά πτυχία (Basic Training Certificate) περνώντας από σχολή Part-147. Γίνεται και κάποια συγχώνευση του χρόνου εάν αποφασίσεις να έχεις όλους τους τύπους αδειών ενεργούς. Σε περίπτωση όμως που δεν έχεις περάσει από Part-147 οργανισμό για εκπαίδευση πτυχίου/Basic Training Certificate τότε ίσως χρειαστεί να πας μέχρι και 5 χρόνια εργασιακής εμπειρίας. Ο λόγος είναι ότι εάν παρακολουθήσεις κάποια σχολή Part-147 τότε εκτός της θεωρητικής εκπαίδευσης θα έχεις κάνει και κάποιες ώρες πρακτική (είναι πολύ βασικό για να μην πω αναγκαίο σε κάποια modules). -Οι άδεις Part66-Bxχχχχ ισχύουν για 5 χρόνια και χρειάζονται ανανέωση (πρακτικά πρέπει να εργάζεσαι στο αντικείμενο). Για την έκδοση αλλά και την ανανέωση της άδειας έχουμε πάλι κάποια παράβολα. -Με τις άδεις ΔΕΝ τελειώνεις και είσαι έτοιμος να πιάσεις αεροσκάφος και να του "αλλάξεις τα φώτα". Χρειάζεσαι "Type Rating" για να μπορείς να εργαστείς και να υπογράφεις κάποιον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους. -Για το Type Rating περνάς ένα σύντομο σχολείο μαζί με πρακτική άσκηση είτε πάλι σε Part-147 οργανισμό είτε σε κάποια αεροπορική εταιρεία που έχει και συντηρεί τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους. Εάν το Type Rating που θα πάρεις είναι το πρώτο σου, τότε θα χρειαστεί και μια επιπλέον πρακτική άσκηση λίγων εβδομάδων ή ωρών τύπου OJT (On the Job Training). -Να τονίσουμε ότι με όλα αυτά είσαι πιστοποιημένος "Τεχνικός" (Technician) και κάνεις διάγνωση βλάβης, επισκευή και επιθεώρηση επισκευών σε αεροσκάφη. Για να γίνεις "Μηχανικός" (Engineer) αεροσκαφών και να μπορείς να κάνεις από τροποποιήσεις μέχρι σχεδιασμό νέου αεροσκάφους έχεις άλλον δρόμο. Στην Ελλάδα τον Μηχανικό συνηθίζουμε να τον ονομάζουμε Αεροναυπηγό. Προσπάθησα να τα γράψω όσο ποιο περιληπτικά μπορούσα. Πιθανά να υπάρχουν μερικές μικροπαραλήψεις στα παραπάνω. Για έναν γενικό μπούσουλα μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να ψάξει την ιστοσελίδα της EASA.
    1 point
  15. Δεν έχω κάνει ποτέ στατικά (ούτε έχω προγράμματα). Στην κατασκευαστική έχουμε έτοιμες τις μελέτες και κατασκευάζουμε, κυρίως έργα υποδομής (δρόμους κλπ).
    1 point
  16. Πιθανόν να μπορείς να το περάσεις, διότι ουσιαστικά ο τοίχος θα αντιστηρίζει το έδαφος το οποίο έτσι και αλλιώς αυτό είναι ψηλότερα από τον δρόμο, και φυσικά ο τοίχος να μην βγει υψομετρικά πάνω από το πρανές, γιατί εκεί θα πάει ως περιτοίχιση και απαγορεύεται στα 500 μ. από τις ακτές (ν. 1337) εκτός από ειδικές περιπτώσεις (κάποιες καλλιέργειες, ξενοδοχεία κλπ ). Ο τοίχος τοποθετείται στο όριο του γηπέδου με τον αγροτικό δρόμο με το πλάτος του εις βάρος της ιδιοκτησίας οπότε θα χρειαστούν και κάποια μικρά χωματουργικά ώστε να απομακρυνθεί εδαφικό υλικό, να σκαφτεί θεμέλιο και μετά να καλουπωθεί, σιδερωθεί και σκυροδετηθεί. Αν το κάνεις με πέτρα, μόνο το θεμέλιο θα έχεις από μπετά. Ανέβασε και μια τομή εδάφους και υπό μελέτη τοίχου να δούμε πως είναι η κατάσταση.
    1 point
  17. Μόνο αυτό δεν εννοούσα στο παραπάνω σχόλιό μου ... είπα απλά ότι κατά τη γνώμη μου από το 6.ιθ λείπει η λέξη "εξωτερική" πριν από το θερμομόνωση. Επισυνάπτω λοιπόν όλα τα σχετικά εδάφια του ΝΟΚ και επαναλαμβάνω : - Αν κάποιος έχει 6 εκ. θερμομονωτικό (+1εκ. κόλλες = 7εκ. στο σχεδιασμό) έχει το κίνητρο να μην μετρήσουν αυτά τα εκατοστά (το σύνολο δηλ. όλα, τα 7εκ. στο παράδειγμα) σε κάλυψη και δόμηση. Εξομειώνεται δηλαδή η μεγάλη θερμομόνωση με επένδυση. Αυτό υποθέτω ότι γίνεται για να προτιμώνται μεγάλα πάχη θερμομόνωσης στο σχεδιασμό ώστε να πάμε σε ενεργειακά αποδοτικότερα κτήρια (τα 5εκ. θεωρούνται πλέον απαίτηση ΚΕΝΑΚ οπότε τα 6εκ. και πάνω είναι μια επιπλέον βελτίωση). - Την ίδια ακριβώς αντιμετώπιση έχουν και τα υπάρχοντα κτήρια, μόνο που εκεί δεν υπάρχει η απαίτηση του πάχους. Λογικό είναι γιατί σ'αυτά με ένα απλό 3άρι θερμομονωτικό πάλι 7εκ. πάχος θερμομόνωση έχεις (4 σοβάς-κόλλα + 3 μονωτικό). Αυτό μόνο μπορεί να ελεγχθεί σαν πάχος επενδύσεων μέχρι το περίγραμμα του κτηρίου. Ενεργειακά μπορεί να είναι επίσης το ίδιο αν το υπάρχον έχει μιά στοιχειώδη μόνωση ή είναι καλύτερο από το τίποτε αν δεν υπάρχει καθόλου μόνωση ... - Αν αντίθετα θεωρηθεί ότι στο 6.ιθ περιλαμβάνονται και οι ενδιάμεσες των τοίχων πλήρωσης θερμομονώσεις, τότε τα ερωτήματα είναι πολλά και δύσκολα : πως ελέγχεται ; ποιά από τις προβολές της λαμβάνεται στα πολυώροφα ; πως γίνεται κάτι που είναι μέσα από τοίχους πλήρωσης να μην θεωρείται εντός περιγράμματος κτηρίου δηλ. κάλυψη ; στον υπολογισμό όγκου τι γίνεται ; αν η θερμομόνωση δεν μετράει σε κάλυψη μπορεί να χρησιμοποιηθεί η επιφάνειά της στον υποχρεωτικά ακάλυπτο ; αν ναι, πως εξασφαλίζεται η υποχρεωτική επικοινωνία της με τον υπόλοιπο ακάλυπτο ; αν από πάνω της καλύπτεται από δόμηση τι γίνεται ; πως υπολογίζεται ; με πατέντες τύπου "θεωρείται ότι ..." ; ποιός πληρώνει τον μηχανικό για τον υπολογισμό αυτό ; και άλλα πολλά ...
    1 point
  18. να είναι ελεύθερα προς τα πάνω τα ποσά, όσο θέλει να δίνει ο καθ' ένας αυτο-ασφαλιζόμενος, γιατί να υπάρχουν περιορισμοί;;
    1 point
  19. Χρησιμοποιώ το Metrel EurotestXE MI3102BT εδώ και 4 χρόνια (αν και όχι και με πολύ χρήση) και είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Εχει πολύ εύχρηστα εξαρτήματα και οι μπαταρίες του κρατούν ακόμα ωστε να βγάζω όλες τις μετρήσεις που απαιτούνται σε νορμάλ σπίτια χωρίς ενδιάμεση φόρτιση.
    1 point
  20. Πως μπορούμε να προμετρήσουμε εμπειρικά/προσεγγιστικά τον όγκο κονιάματος, για αρμολόγηση σε επισκευή υφιστάμενης τοιχοποιίας από πέτρα;
    1 point
  21. Στα πλαίσια της διπλωματικής μου εργασίας πρέπει να εκτιμήσω τη σεισμική απόκριση του κτηρίου μου χρησιμοποιώντας την ισοδύναμη στατική ανάλυση, η οποία προκύπτει από τη δυναμική φασματική ανάλυση λαμβάνοντας υπόψη μόνο τη θεμελιώδη ιδιομορφή ταλάντωσης του κτηρίου ανά κατεύθυνση. Γνωρίζει μήπως κάποιος πως μπορώ να το τρέξω αυτό στο πρόγραμμα SAP2000; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    1 point
  22. Αυτό φυσικά είναι δεδομένο. Ότι ήταν προσβάσιμο και είχε αξία το πήραν. Αρκετά τμήματα που δεν βοηθούσαν την κατάχωση τα μετέφεραν και τα πέταξαν στον Στρυμόνα ποταμό. Όμως αν πρόσεξες γράφω ότι ήταν προσβάσιμο. Οπότε πάντα υπάρχουν ελπίδες κάποια τμήματα του μνημείου να είχε χαθεί η πρόσβαση επί ρωμαίων για διάφορους άλλους λόγους.
    1 point
  23. το θεμα ειναι αν η ομαδα δ=0 κατισχυει της εννοιας της πλακοδοκου, οπως την οριζει το φεσπα με την αυξηση της ροπης αδρανειας κατα την εννοια του διαφραγματος.
    1 point
  24. συνάδελφε biras23 καλή επιτυχία τη Μ. Τρίτη. Αν δεν σου κάνει κόπο ενημέρωσε μας μετά για την ανοχή σου σε μικροσφάλματα. Επέτρεψες 2% γενικά σφάλματα ? ή μόνο τέτοια που δεν επηρεάζουν κάλυψη δόμηση? Το βάθος θεμελίωσης ήταν ακριβώς αυτό του Α3 (εκσκαφές)? Ήταν σαφής οι ΟΓ και ΡΓ? Τα πλάγια όρια ήταν σαφή?
    1 point
  25. Από όσο ξέρω δεν διαστασιολογεί επιφανειακά.
    1 point
  26. Τι χρήση κάνετε στην υποστηριξη που σας παρέχει η εταιρεία κατασκευής του λογισμικού? Τι ερωτησεις απευθύνετε? Τι φύσεως? Ερωτήσεις πάνω σε παραδοχές του προγράμματος ή και συμβουλές σχετικά με την μορφωση του φορέα, την όπλιση κλπ?
    1 point
  27. όχι, ξεκίνα να κάθεσαι να υπολογίζεις.
    1 point
  28. Είμαι καινούργιος μηχανικός και θέλω να βγάλω μια άδεια για ανέγερση μεταλλικού βιομηχανικού κτιρίου. Σαν κάτοχος και γνώστης του Fespa(οπλισμένου σκυροδέματος) λέω να προβώ στην αγορά και του μεταλλικού παραρτήματός του. Που πιστεύετε ότι υστερεί σε σχέση με τα άλλα προγράμματα μεταλλικών κατασκευών?
    1 point
  29. Και το Statics τρέχει και μέταλλα και σκυρόδεμα. Το metalcad απλά λείνει και δικτυωτούς φορείς. Πάντως και εγώ σε συμβουλεύω να κοιτάξεις κάτι από εξωτερικό. Κυρίως Robot. Ειδικά εάν δεν έχεις κάποια δουλειά άμεσα και έχεις χρόνο να αφιερώσεις στο να μάθεις κάποιο πρόγραμμα
    1 point
  30. Αν πας στο αμερικάνικο site της Csi http://www.csiberkeley.com/ θα βρεις διάφορα βιντεάκια που μπορεί να σε βοηθήσουν.
    1 point
  31. Αυτό δεν είμαι σίγουρος ότι το καταλαβαίνω. Ιδίως την τελευταία πρόταση... Ακόμη και έτσι να είναι. Η μία πλευρα του ορθογωνίου θα περνάει από εκεί. Η άλλη?
    1 point
  32. Για την τιμή του το θεωρώ λογικό ο μοναδικος μου ενδιασμός είναι στην εκτύπωση σχεδίων του στα μεταλλικά και την ικανότητα του στην επίλυση σύμμικτων.
    1 point
  33. Το ισόγειο αποτελειται και απο απο ΦΟ ΩΣ και απο μπατική τοιχοποιία ο όροφος μονο απο μπατική. Οποτε το FEDRA θα μπορούσε να βοηθήσει? Ευχαριστώ
    1 point
  34. Ευχαριστούμε ! Πολύ χρήσιμο!!
    1 point
  35. αστα να πανε δηλαδη... και ποια εντατικα μεγεθη περνας?τα μεγιστα? μπορει τελικα να παρω το steel...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.