Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/10/2020 σε όλες τις περιοχές
-
Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι έχει γίνει Ανατολικό Ζήτημα η μυρουδιά σε έναν νεροχύτη. Πιστεύω ότι πρέπει να καλέσει ένα έμπειρο υδραυλικό και να μη φύγει μέχρι να το φτιάξει για να μη μυρίζουν τα νύχια τους σε ένα φόρουμ Μηχανικοί ...3 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Desi Προσοχή στην έννοια «πέργκολα». Πολλοί ιδιώτες εννοούν στέγαστρο. Αν όντως αυτό που επιθυμεί να γίνει είναι πέργκολα τότε καλύπτεται από το άρθρο 30 του ν4495/17 ΠΑΡ. ιγ. Αν όμως μιλάμε για στέγαστρο, όχι. Αναφέρετε ότ δεν υπάρχει κανονισμός. Είναι βέβαιο αυτό; Επίσης δεν μας ενημερώνετε για τον νομικό τρόπο διαχωρισμού των ιδιοκτησιών του «συγκροτήματος».1 point
-
Ναι έτσι είναι. Μόνο Eurobank αν έχεις live λογαριασμό και ικανό υπόλοιπο για συναλλαγές χωρίς προμήθεια1 point
-
προς το παρον η βοηθεια μου θα περιοριστει σε οτι το ποσοστό υπέρβαση δόμησης θα το βρεις με τον τυπο: τμ παραβασης / χιλιοστα επι εμβαδόν οικοπεδου επί ΣΔ1 point
-
1 point
-
1 point
-
Θα σου πρότεινα να βγάλεις μία άδεια μικρής κλίμακας για προστεγάσματα με εξασφάλιση της πλειοψηφίας (51%) αν δεν υπάρχει κανονισμός.1 point
-
Αυτό είναι ένα ενδιαφέρον σημείο του νέου ΦΕΚ για την ΕΕΔΜΚ (ΦΕΚ 1843/ 13-5-2020). Συγκρίνοντας με το προηγούμενο σχετικό ΦΕΚ (2605/ 15-10-13), και ειδικά για το θέμα της προσθήκης ανελκυστήρων, προκύπτει ότι δεν υπάρχει πλέον αυτό: ούτε αυτό: Και τα δύο αυτά υπήρχαν στο προηγούμενο ΦΕΚ, και ήπτοντο (παρατατικός του άπτομαι) εργασιών επίβλεψης. Φαίνεται λοιπόν ότι πράγματι επίβλεψη σε ΕΕΔΜΚ νοείται μόνον σε περίπτωση τοποθέτησης ικριωμάτων.1 point
-
Όπως τα λες, μηδενικό ποσό, ΑΦΜ δικό και λογαριασμό τράπεζας δικό σου. ΥΔ δεν χρειάζεται, το καταλαβαίνουν και το προχωράνε έτσι.1 point
-
Καλησπέρα, Σχετικά με το ΝΑΝΟCAD ανοίγει μέχρι 2013... για τις νέες εκδόσεις που ίσως σας στείλει πελάτης υπάρχει το ODA Converter που μπορεί αυτόματα έναν ολόκληρο folder με dwg να του αλλάξει έκδοση... δωρεάν επίσης... Είναι σίγουρο ότι αναφέρεται και πιο πάνω... δεν ψάχνω τώρα... το Blender για 3d και όχι μόνο... με διάφορα addons αρκετά δωρεάν, τα άλλα φτηνά έως σχεδόν τζάμπα... κάνει τα πάντα! Επίσης η νεα μου ανακάλυψη - δεν είναι νέο, εγώ το ανακάλυψα τώρα - το FREECAD που στοχεύει και είναι κοντά στο να είναι ένα δωρεαν ΒΙΜ... Εντελώς διαφορετικό από τα άλλα οπότε έχεις δρόμο για να το μάθεις... ικανότατος modeler ειδικά για μηχανολογικά, πρόσθετα για Arch Design πολύ καλά και συνεργάζεται και με Blender και γενικά έχει πολύ μεγάλες δυνατότητες. Δυστυχώς δεν έχω χρόνο καθόλου αυτή τη περίοδο... μακάρι να μπορούσα να πετάξω τα πάντα και να μείνω με τα freeware...1 point
-
το χα ξεχάσει αυτό, ίδιος είναι πάντως ο π...αραμήτρος, λες κ δεν πέρασε μια μέρα πάντως δεδομένου ότι δεν περιμέναμε κ κάτι άλλο από ένα ζώο σαν κ αυτό, το επόμενο είναι αφιερωμένο σε όσους δεν ξενύχτησαν αλλά απλά αρκέστηκαν στη γκρίνια μεσοβδόμαδα Everybody wanna be a gangster (So you wanna be a gangster, homes?) 'Til it's time to do gangster shit1 point
-
εχεις ζητησει και εχεις παρει αυτη την "βεβαιωση" απο την ΥΔΟΜ, που λεει η εγκ 2??? "Στις περιπτώσεις που για την απόδειξη του χρόνου κατασκευής αυθαιρέτων κατασκευών υποβάλλεται φορολογικό έγγραφο Ε9, μαζί με το ηλεκτρονικό έγγραφο θα πρέπει να συνυποβάλλεται και βεβαίωση της αρμόδιας φορολογικής αρχής από την οποία θα προκύπτει ο χρόνος υποβολής του και οι τυχόν τροποποιήσεις του στο σύστημα." Ο νομος θελει Ε9... τπτ αλλο. Η ανω εγκ. 4 στην παρ. 22, αποδεχεται σαν πληρη αποδειξη αποδειξης χρονου κατασκευης ή εγκαταστασης της χρησης το Ε9 και δη το τελευταιο, τελικο/διορθωμενο/αυτο που θα σου φερει και θα φαινονται τα στοιχεια που υπογραφει και στην αιτηση/αναθεση. Η διορθωση/τροποποίηση του Ε9, ειναι δικαιωμα του καθενος...και μαλιστα χωρις προστιμα, μεχρι να ολοκληρωθει το κτηματολογιο. Αν καποιος διορθωσει την παλαιοτητα απο 2010 σε 1900... φερει αυτος την ευθυνη αυτου που γραφει και εσυ την ευθυνη που δεν ειδες ενα κτισμα με αλουμινια τελευταιας "σειρας" πορτοπαραθυρα πατωματα κλπκλπ πολυ προσφατα, οπότε "το ψαχνεις" [ασε που μπορεις να ισχυρισθεις "ανακαινιση"] Γενικά, οφειλεις να δεις το "κτισμα" σαν ολοκληρη κατασκευη. Για το αλλο ερωτημα, αν εσυ εψαξες και δεν βρήκες κανενα στοιχειο για το ετος κατασκευης αυτων των 80 τμ. απο που θα βρει τα "εναντιον σου" ο ελεγκτης??? [κι αν σε φοβιζει...- δξ για ποιον λογο - βαλε τον τρακτερ με την οπισθεν...]1 point
-
Καλημέρα σας Η λύση είναι να φτιάξετε νέο τοίχο από την πλευρά της δικής σας ιδιοκτησίας. Ο τοίχος δεν πρέπει να έχει κανένα απολύτως άνοιγμα, ούτε καν πρίζες. Αν θέλετε ανοίγματα για φωτιστικά ή πριζοδιακοπτες, τότε θα βάλετε μια επιπλέον στρώση μετά τη στεγανη. Χρησιμοποιήστε κατά προτίμηση γυψοσανίδα ή τσιμεντοσανιδα, με ενδιάμεσο υλικό τύπου πετροβάμβακα/υαλοβάμβακα/whatever. Θα χάσετε 8-12 εκατοστά πλάτους ωφέλιμης επιφανειας, αλλά θα κερδίσετε ανακούφιση στα οσφρητικα σας ερεθίσματα. Το συνολικό σας κόστος για την επέμβαση θα είναι κάτω από 500€, δηλαδή το 1/3 του ατομικού ετήσιου κόστους για αγορά τσιγάρων αν ξεκινήσετε να καπνίζετε. Νομίζω ότι είναι καλό deal. Καλή συνεχεια1 point
-
Ειδικές διατάξεις για την περιοχή σας και το οικοδομικό τετράγωνο που βρίσκεται το ακίνητο θα βρεις στην ΥΔΟΜ και στο τοπογραφικό τμήμα εκεί. Τώρα αν θα έχουν προβλέψει ειδικές διατάξεις για περιπτώσεις που κάποιος πλήρωσε χρυσάφι για να έχει θέα και κάποια άλλη ταράτσα του την χαλάει με τεντοπανα ή κρεμάνε την μπουγάδα εκεί να στεγνώσει θα είναι πιο απίθανο να βρεις.1 point
-
Δεν υπαρχει καμια κομπινα. Οποτε ειχαμε θεμα με τον χρονο αποδειξης των αυθαιρεσιων, οι πελατες μου προσκομιζαν προσφατο Ε9 με τα ακριβη τετραγωνικα και το χρονο κατασκευης. Δικη τους ευθυνη.1 point
-
οι σχετικοί νόμοι είναι οι εξής Προδιαγραφές κατασκευής χώρων στάθμευσης. http://www.michanikos.gr/downloads.php?do=file&id=971 Χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων http://www.michanikos.gr/downloads.php?do=file&id=10031 point
-
ΒΙΚΕ, υπάρχει σε ένα βιβλίο ήδη και λέγεται "η εγκυκλοπαίδια του αναρχικού p" εκεί μπορείς να βρεις τρόπο κατασκευής εκρηκτικών μηχανισμών, οπότε κάνεις το ένα αυτοκίνητο φύλλο και φτερό και ο επόμενος παρκάρει Μέρσα, πιστευω η μόνη αρμόδια να σου απαντήσει είναι η σχετική πολεοδομία. Η άποψη μου είναι ότι όχι. Μήπως υπάρχει άλλη δυνατότητα όπως το να βάλεις λίγο πίσω το κτίριο ώστε να δημιουργηθούν οι 3 θέσεις μπροστά του?-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-