Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/08/2022 σε όλες τις περιοχές
-
Νομίζω ότι πρέπει να κοιτάξεις την Υ.Α. ΔΝΣγ/34033Π.Ε./ΦΝ 275/2016 (ΦΕΚ 350/Β` 17.2.2016) γιατί εκεί πέρα αναφέρει ότι υπό προϋποθέσεις μπορείς να γλιτώσεις την ΜΣΕ.2 points
-
Γειά και πάλι Νίκο, θα πρέπει να επιλέξεις την τεσε από την σχετική καρτέλα αλλιώς δε νομίζω να βγάζει κάτι. Το κριτήριο είναι το <25μ δεν υπεισέρχεται κάποιος παράγοντας αναφορικά με ειδικό κτίριο, οπότε αν έχεις <25τμ τότε το θέμα τελειώνει εκεί.2 points
-
Δεν το πιστεύω ότι δεν έδωσαν παράταση.. Εκατομμύρια ιδιοκτησίες στον αέρα.. God Bless2 points
-
Version 3.1.1
4.721 downloads
Ενα πολυ απλο αλλα και πολυ χρήσιμο πρόγραμμα για την σχεδίαση και υπολογισμό διατομών οδοποιίας. Καταχωρείτε τις επιφάνειες (πχ. φυσικό έδαφος, σκάφη, ερυθρά κλπ) και τις διατομές με τις αποστάσεις απο την αρχή. Στην συνέχεια, για κάθε διατομή καταχωρείτε τα σημεία της (x, y) για κάθε επιφάνεια. Τέλος. Αμέσως έχετε : 1. κάθε μία διατομή σχεδιασμένη σε κλίμακα επιλεγόμενη, με πινακίδα κλπ 2. Μηκοτομή 3 πίνακα χωματισμών (εκσκαφή-επίχωση) μεταξύ οποιουδήποτε ζεύγους επιφανειών Μπορείτε να εκτυπώσετε, να εξάγετε σε DXF και σε excel Προτάσεις για βελτιώσεις ευπρόσδεκτες1 point -
1 point
-
1 point
-
αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι απαλλάσεται από δαπάνες λειτουργίας είτε συναινούν οι συνιδιοκτήτες είτε όχι. Για να απαλλαγείς και από έκτακτες δαπάνες θέλει συναίνεση από πλειοψηφία....1 point
-
ναι, πιστεύω πως μπορείς να συμπεριλάβεις και τα πάνελ στις πρόχειρες κατασκευές πάντα με την προϋπόθεση ότι δεν κατασκευάζονται θεμέλια1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ειλικρινά δεν θα πίστευα ποτέ ότι θα δω topic με θέμα "πού μηδενίζετε;"!!! Εν πάση περιπτώσει, αν υπάρχει κάποιος που για κάποιον ακατανόητο λόγο έχει τέτοια απορία, η απάντηση οφείλει να είναι "σε οποιαδήποτε στάση που είτε έχουμε στηθεί, είτε ΘΑ στηθούμε" και τέλος. Συμβουλή από κάποιον που δεν έχει λύσει ποτέ του όδευση από το τέλος του 1992 που πήρε πτυχίο και που πάντα από κάθε στάση "χτυπά" ό,τι στάση βλέπει ακόμα και τριγωνομετρικά και λύνει ΠΑΝΤΑ τις μετρήσεις ως δίκτυο : μην ασχολείστε κατά την αποτύπωση με την παντελώς ανόητη επιλογή των γεωδαιτικών σταθμών που ζητούν συντ/νες κατά την αποτύπωση. Βάλτε τυχαία νούμερα και αγνοήστε. Αυτά κατά την αποτύπωση. Άλλο φυσικά οι χαράξεις. Στον ορισμό κάποιων στάσεων με "gps" δεν δεχόμαστε default ό,τι μας δίνει το όργανο. Αφού έχουμε διπλομετρήσει μια απόσταση μεταξύ δυο στάσεων, δεν θα αλλοιώσουμε αυτήν την απόσταση με τις συντ/νες που δίνει το δορυφορικό. Κρατάμε την καλύτερη εξ αυτών ως σταθερή και η άλλη ως προσανατολισμό. Διαφορετικά οδηγούμαστε σε αλλοιώσεις κλίμακας. Δυστυχώς παρατηρείται το λυπηρό φαινόμενο κάποιοι συνάδελφοι να κρατάνε σταθερές τις στάσεις που δίνει ένα "gps" και μετά απλά προβαίνουν σε επίλυση ταχυμετρίας.1 point
-
αν υπαρχει παληο σχεδιο, όπου φαινεται ο ήδη διανοιγμενος δρομος, λογικα η διαπλατυνση εγινε μετα, σε βαρος διαφόρων "ρυμοτομουμενων" οικοπεδων, με τροποποιηση σχεδιου αρα απαιτειται πραξη τακτοποιησης Αλλά, εσυ εχεις ήδη προσωπο σε νομιμα διανοιγμενο δρομο.. Μιλησες με την ΥΔΟΜ; υγ Αν ησουν Θεσσαλονικη θα σου θυμιζα την Γρηγοριου 5ου, η οποια στη συμβολη της με την Μακεδονιας, ειχε μια μπερδεμενη οικοδομη που καταλαμβανε τα 3/4 του δρομου, αφηνοντας 2,50 μ. μεταξυ τσιμεντων και πεζοδρομιου, απόπου επι χρονια περνουσαμε "ξυστα"... Οι διπλανοι και οι απεναντι εχτισαν κανονικα. Προ ολιγων ετων εγινε η τελικη διαπλατυνση.1 point
-
1 point
-
Να μην το δούμε😊, διότι αφορά σε σχέδια και όχι σε οικισμούς (όπου η κατάτμηση σε μη άρτια δεν απαγορεύεται) Κατά τα λοιπά, είναι οικισμός <2000 κατ., και μόνο όσα έχουν πρόσωπο σε δημοτικό δρόμο είναι, ή μπορούν να καταστούν (εάν ο δρόμος δεν έχει το απαιτούμενο ημιπλάτος), οικοδομήσιμα . Με δουλεία, δεν σώζονται τα τυφλά. Τρείς επιλογές έχουν: 1. Να περιμένουν μήπως αλλάξει κάτι στη νομοθεσία 2. Να "συνενωθούν" με το μπροστινό και να γίνει σύσταση κατακορύφων ιδιοκτησιών 3. Να αγοραστούν (κοψοχρονιά) από τον ιδιοκτήτη του μπροστινού1 point
-
Καλησπέρα,η αλλαγή χρήσης γενικά αναφέρεται στο άρθρο 5 του ΝΟΚ.Το συμπέρασμα ότι το φαρμακείο δεν απαιτεί άδεια αλλαγής χρήσης για χώρο με νόμιμη χρήση καταστήματος αφορά τις χρήσεις του Κτιριοδομικού κανονισμού,καθώς συγκαταλέγεται στην κατηγορία εμπόριο (όπως και τα καταστήματα).Ο νόμος που το πιστοποιεί είναι ο 1963/91,όπου περιγράφεται ο χώρος(κατάστημα). Σχετικά με τη νομίμως εγκατεστημένη χρήση:εφόσον υπάρχουν αποδεικτικά ότι εγκαταστάθηκε πριν απ το '55,σαφώς και θεωρώ την χρήση νόμιμη.1 point
-
Το "γμώτο" με τα ψυκτικά φορτία είναι ότι τα περισσότερα εμφανίζονται από τον φωτισμό, τις συσκευές μαγειρέματος και γενικώς τις οικιακές συσκευές, την δραστηριότητα των ανθρώπων και το νωπό αέρα. Ένα καλό κόλπο είναι να μηδενίζεις τα εσωτερικά ψυκτικά φορτία, δλδ να αφήνεις μόνο τα φορτία συναγωγής και ακτινοβολίας. Με αυτόν τον τρόπο, αν έχεις λίγους δυτικούς και βορειοδυτικούς προσανατολισμούς, τα θερμικά κέρδη συνήθως βγαίνουν μικρότερα των θερμικών απωλειών. Για να έχει η οροφή μηδενική, ή σχεδόν μηδενική συνεισφορά φορτίων θα πρέπει να είναι παντελώς μονωμένη, ακόμη και στο κάτω μέρος των προεκτάσεων (εξώστες δώματος) και στην ένωση με τα από κάτω πλευρικά δοκάρια. Αν δεν συμβαίνει αυτό, άλλαξε τύπο στέγης για δοκιμή και αν μεταβληθεί θετικά το ισοζύγιο ψάξε στις βιβλιοθήκες. Μπορεί ο συγκεκριμένος τύπος οροφής που επιλέγεις να μην έχει δηλωθεί σωστά.1 point
-
1 point
-
Καλημέρα Παύλο,το κείμενο της 82.2.γ. αντιστοιχεί στην επιλογή "Τύπος 2" .1 point
-
Καλό είναι, οι συνάδελφοι, να μην παίζουν με το χρόνο και τη νοημοσύνη μας1 point
-
σωστα και, δεν γινεται να αναζητουνται "πλάγιες λυσεις" παρακαμψης της νομιμοτητας... και θες αδεια, 100% https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:"αδεια δομησης επισκευης περιφραξης"&page=0 και, αφου πανω στο ντουβαρι επεσε ενα ΙΧ και υποχρεη ειναι η ασφαλιστικη εσυ τι ψαχνεις? να μειωσεις τα εξοδα της ασφαλιστικης???1 point
-
Την δύσκαμπτη και κοστοβόρα (υπέρ εσού φυσικά) οφείλεις να κάνεις. Θα αποκτήσει και ένα χρήσιμο Τοπογραφικό διάγραμμα ο οικοπεδούχος. Υ.Γ. Ειλικρινά θα ήθελα να μάθω αν σε φόρουμ δικηγόρων ή συμβολαιογράφων υπάρχουν ερωτήσεις απο τους επαγγελματίες των αντίστοιχων κλάδων, πως να μη εισπράξουν από υπηρεσίες τους που είναι οι προβλεπόμενες απο τον νόμο ή να αναζητούν εύκαμπτες λύσεις επ αυτού.1 point
-
1. Η υποβολή της ΜΣΕ μιας δήλωσης του Ν.4495/2017 είναι υποχρέωση του διαχειριστή μηχανικού αυτής! 2. Η σύμβαση, που θα υπογράψει αρχικώς ο διαχειριστής μηχανικός της δήλωσης με τον πελάτη του, μπορεί ν' αναφέρει ότι, "...στην παρούσα σύμβαση ανάθεσης – ανάληψης έργου, δεν συμπεριλαμβάνεται η υποχρέωση της εκπόνησης της Μελέτης Στατικής Επάρκειας, όπου ή αν απαιτείται αυτή, αναλόγως του είδους, ή της Κατηγορίας, ή της χρήσης του προς δήλωση ακινήτου και με βάσει τις ειδικές διατάξεις του Ν.4495/2017. Αν για το παρόν ακίνητο απαιτείται από το νόμο η εκπόνηση και η υποβολή τέτοιας μελέτης, τότε αυτή θ’ αποτελέσει το αντικείμενο νέας σύμβασης ανάθεσης – ανάληψης έργου....". 3. Ο διαχειριστής μηχανικός (έχει δεν έχει τη "δυνατότητα") οφείλει να ενημερώσει τον πελάτη του για δύο "θέματα" επιπροσθέτως: - Tην επιπρόσθετη αμοιβή του (δική του αν έχει τη "δυνατότητα" ή συνεργάτη του αν δεν την έχει) σχετικά με την ανάληψη της εκπόνησης της ΜΣΕ από αυτόν (σε συμφωνία - νέα σύμβαση) ή - Τη δυνατότητα που έχει ο πελάτης του να ψάξει και να βρει άλλον μηχανικό για να εκπονήσει τη ΜΣΕ, ο οποίος θα μπει στη δήλωση, αναλαμβάνοντας, τόσο την υποχρέωση αυτή, όσο και οτιδήποτε άλλο προκύπτει από αυτό (π.χ. ένταξη στο σύστημα αμοιβών, extra ΦΕΜ, extra συμφωνητικό κ.λπ.). Αυτή θεωρώ ότι, πρέπει να είναι η "ενιαία γραμμή όλων μας"! Από εκεί και πέρα ο καθένας μας κινείται αναλόγως της ιδιαίτερης εμπειρίας του και προς όφελός του. P.S.1. Δεν υπάρχει άλλος νόμιμος και ταυτοχρόνως πρακτικός τρόπος αντιμετώπισης..... P.S.2. Aν το αγαπητό σε όλους μας ΤΕΕ θέλει να βοηθήσει θα βάλει "ειδική νόμιμη αμοιβή" για ΜΣΕ Ν.44951 point
-
Τα ελληνικά είναι έτη φωτός μπροστά σε παραγωγικότητα και αυτοματισμούς. Το civil 3d απευθύνεται σε εταιρίες με πολυάριθμο προσωπικό. Τα Ελληνικά είναι κομμένα και ραμμένα για τον μοναχικό Έλληνα ελεύθερο σκοπευτή1 point
-
Συνάδελφε/φοι, στα downloads έχω αναρτήσει freeware λογισμικό διατομών οδοποιίας. Δίνοντας τα στοιχεία διατομής (ΧΘ, x/y) σου υπολογίζει τους χωματισμούς αλλά σου σχεδιάζει και τις διατομές/μηκοτομή. Είναι πολύ απλό και σε/σας καλύπτει σε κάθε εργασία με διατομές1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-